Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘We spelen tegen de grootste club van Nederland, dat is toch mooi’

Laatste update:

ASWH is klaar voor het bekertreffen van dinsdag met Ajax in de Amsterdam Arena. Maandagavond werkte de ploeg van trainer Michel Langerak de laatste training af. Langerak beseft dat zijn spelers een krachttoer zullen moeten leveren om voor een stunt te zorgen, maar ziet tegelijkertijd ook wel de charme ervan in. “Als we dan toch een uitwedstrijd moesten spelen, dan tegen een grote club. Nu spelen we tegen de grootste club van Nederland. Dat is toch mooi.”

ASWH staat momenteel op een vijfde plaats in de hoofdklasse. Langerak was zaterdag aandachtig toeschouwer bij Ajax-RKC. “Daar kregen we de bevestiging van de manier van spelen van Ajax. Toen konden we ook zien hoe we daar zelf tegenover moeten gaan staan”, vertelt hij op de clubsite van Ajax. “We moeten ons wapenen tegen het vele malen hogere tempo van Ajax. Goed letten op hun looplijnen en dat soort zaken. Die moeten we vooraf al getackled hebben."

Langerak sluit een stunt zeker niet uit en legt zich niet bij voorbaat neer bij een nederlaag. “Als we alles uit onszelf hebben gehaald en de uitslag niet tegen de tien aanzit, dan ben ik tevreden. Je zag aan Volendam dat zij ook een verlenging konden afdwingen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. En dromen mag. Maar ja, we moeten het wel negentig minuten vol kunnen houden.”

Wie gaat door?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik haat de NS. ( frustratie bericht ) teveel vertragingen

@ raffie, bus en trein. Auto is nog erger :/

ON:

Het is jammer dat de wedstrijd in de Arena wordt gespeeld, daar het nu waarschijnlijk heel leeg zal zijn. En zij missen nu inkomsten of wowrdt dat verdeeld ?

29 oktober 2013 om 08:47

Hahaha, jij ook al?

29 oktober 2013 om 09:50

Pak je de bus of auto

Ja dat toch?

29 oktober 2013 om 10:32

Moet je wel een auto hebben

29 oktober 2013 om 10:09

Ja want het zou natuurlijk veel beter zijn als er helemaal geen treinen waren in Nederland.

29 oktober 2013 om 10:46

Ja hoe durft de NS zoveel noodweer over ons land te verspreiden, schandalig!

On: Ik hoop dat het een leuk duel zal worden, maar kan me niet voorstellen dat Ajax problemen heeft met Aswh. Van de duels die vanavond afgewerkt zullen worden kijk ik uit naar MVV - Ado, Eindhoven - NEC en Cambuur - Nac. Die duels kunnen alle kanten op!

29 oktober 2013 om 11:49

Gooz, de NS doet al aan aangepaste dienstregeling als er 4 blaadjes op het spoor liggen. Reist zeker nooit met de trein?

Ik denk overigens dat Ajax ternauwernood door zal gaan..laatste jaren altijd moeite met die amaterclubs gehad,

29 oktober 2013 om 12:13

De storm van gister is er inderdaad 1 die geregeld voor komt, had de NS op voorbereid moeten zijn. Allemachtig wat zijn mensen toch simpel af en toe!

29 oktober 2013 om 14:40

Oke oke, dat is dan de 2e keer in mijn leven dat de ns zo een beslissing goed heeft uitgevoerd.

Voor de rest slaat het nergens op en wordt je als slachtvee vervoerd waardoor alleen maar vertragingen ontstaan als ze aangepast rijden...

En dan beginnen we niet over de vertragingen op de dag erna omdat ze te lui zijn om treinen weer terug op hun plek te zetten.

29 oktober 2013 om 15:02

Als je er geen verstand van hebt is het misschien handiger om maar niet te reageren op de situatie bij de NS. Daarbij komt dat je niet verplicht wordt om met de trein te reizen he, pak lekker de bus, auto of fiets. Iemand als Bubbe snapt het tenminste wel. Wat velen niet begrijpen is dat vanwege de hoge frequentie van treinen en vele stops de NS te maken heeft met een van de meest ingewikkelde spoornetwerken van Nederland. Daarnaast kunnen ze er natuurlijk erg veel aan doen dat vanwege de herfst richting kerst de frequentie van zelfdoding verhoogd en dit dus het treinverkeer weerhoudt. Komt ook nog een storm bij die vanalles kapot waait maar goed daar moesten ze maar op voorbereid zijn he.

OT: het is te hopen voor Ajax dat ze zich gewoon kunnen herpakken tegen zon dergelijke tegenstander en flink uithalen. Daarnaast is het altijd mooi voor de amateurverenigingen om in een groot stadion te mogen spelen.

29 oktober 2013 om 12:11

Ja, maar ondanks dat het waarschijnlijk een stuk leger zal zijn, is het voor de jongens van Aswh toch ook gewoon prachtig om een officiele wedstrijd in de Arena te spelen (althans, de niet-ex-profs). Gewoon een mooie ervaring voor een leuke amateurvereniging.

Nee, Aswh krijgt geen inkomsten, alleen het geld van de Knvb voor het spelen van de tweede ronde geloof ik.

Mooi bewijs dat de polls hier vaak nergens op slaan... Jongens, de vraag is wie er doorgaat, niet wie je hoopt dat er doorgaat...

29 oktober 2013 om 08:51

Achja wat moeten we nog uitsluiten in dit land?

29 oktober 2013 om 08:56

Haha ik heb als Ajacied ook voor de grap ASWH gedaan

29 oktober 2013 om 10:10

Leuke grap! Hier ga je echt mee scoren op feestjes, geweldig verhaal over die ene keer dat jij Aswh invulde op een poll op voetbalzone!

29 oktober 2013 om 09:23

Jij denkt dat ASWH niet doorgaat? Bah, Amsterdamse arrogantie enz.

29 oktober 2013 om 09:33

Tja, domme poll, domme antwoorden

29 oktober 2013 om 10:44

Hoezo. Aswh is de underdog en zoals je afgelopen weekend hebt gezien wint de underdog in de eredivisie.

29 oktober 2013 om 11:05

Maar dit is geen eredivisie hè!

Ajax is niet in vorm, tegenstander juist super gemotiveerd, daarnaast is er voor ploegen als Ajax niks te winnen in dit soort wedstrijden, dus ik zou een stunt ook niet uitsluiten. Maar ik hoop dat Ajax ze met minstens 5-0 naar huis stuurt. Dat zijn ze eigenlijk wel verplicht.

29 oktober 2013 om 08:56

Ajax is redelijk goed in vorm, maar heeft problemen met afwerken. Ik mag hopen dat Ajax daar minder problemen mee heeft vanavond.

29 oktober 2013 om 09:41

Kom op de toekomst. Je moet eerlijk zijn tegen jezelf. Ajax doet niks anders dan achterin balletje rond tikken. Ze hebben niet genoeg creative spelers om een fatsoenlijke aanval voor te bereiden. Ajax komt dit jaar gewoonweg kwaliteit te kort.

29 oktober 2013 om 09:52

Ik zie het niet zo en weet dat ik, met het aantal reacties dat ik plaats, hier aan het eind van het seizoen op afgerekend kan worden. Voorlopig zie ik echter een goed spelend Ajax. Tegenstanders krijgen steeds minder kansen en Ajax heeft elke wedstrijd enkele goede mogelijkheden. Als deze lijn doorgetrokken wordt levert het vanzelf resultaten op. We spelen zeer solide zoals een kampioen hoort te doen. Dat is niet het meest sprankelende voetbal, maar hiermee komt Ajax waarschijnlijk wel het verst. Het doet mij denken aan Hiddink's PSV. Er staat een elftal dat met geduld speelt en erop durft te vertrouwen dat de mogelijkheden wel ontstaan. Dat gebeurt de laatste duel ook gewoon, maar levert vooralsnog niet de gewenste resultaten op. Dit seizoen zijn de resultaten die Ajax behaald wisselvallig, maar qua voetbal is Ajax verreweg het meest constant op een goed niveau. Uiteindelijk gaat Ajax weer de resultaten behalen en zullen tegenstanders weinig in te brengen hebben. Dat is althans wat ik verwacht.

29 oktober 2013 om 10:27

Ik zou willen dat ik het eens kon zijn met je over hoe jij Ajax op dit moment ziet spelen. Het weggeven van minder kansen valt helaas tegen. Omdat we zó moeizaam scoren moet er noodgedwongen veel risico worden genomen. Tegen RKC zijn er 3 tot 4 enorme kansen weggegeven en daarbij nog 2 keer hebben we het geluk dat Rkc het niet goed uitspeelt. Daar zet Ajax veel te weinig tegenover met geen enkele 100 kans tegen Rkc.

Ik denk dat we wederom na de winterstop pas weer een heel goed Ajax gaan zien, dat weinig kansen weg geeft en beter voetbal speelt wat weer gaat leiden tot goals.

29 oktober 2013 om 11:38

@De Toekomst

Ik kan niets anders concluderen dan dat ik het totaal met je eens ben. Ajax speelt de laatste weken gewoon solide en goed. Het probleem ligt in de afwerking. Ajax geeft weinig tot niets weg, controleert elk duel, creëert kansen. Ik vind dat Ajax het meest constante veldspel laat zien van alle ploegen.

Ik denk dat je beter zuinig op je balbezit kunt zijn dan maar domme lange ballen op Pelle te geven bijvoorbeeld. Twente speelt ook redelijk leuk maar heeft te veel terugvallen tijdens een wedstrijd. Ze zijn niet in staat om 90 minuten te domineren zoals Ajax dat wel doet.

Ik ben er daarom ook van overtuigd dat op de lange termijn de resultaten vanzelf zullen komen. En Fischer en Andersen spelen zo slecht nog niet als dat iedereen hier doet vermoeden. Ik heb alle vertrouwen erin dat het er uiteindelijk uit gaat komen. De spelers zijn nog geen eens 20. Als ze echt al wereldtop waren zaten ze niet bij Ajax maar bij Barcelona of Real Madrid te voetballen.

29 oktober 2013 om 14:50

Lekker bezig de toekomst.

Ik denk er precies hetzelfde over.

Dit is het spel dat Frank wilt spelen. Rustig opbouwen, wachten tot er een gaatje valt en daar dan gebruik van maken, terwijl je dit doet speel je ook nog de tegenstander moe waardoor er nog meer gaten vallen.

Tegen twente lagen een paar persoonlijke fouten aan de basis van alle kansen die zij kregen, tegen celtic heb je geen kans tegen gehad en tegen rkc was er achterin veel geschuif met posities.

Ik snap dat mensen het zolang er telkens niet gescoord worden niet leuk en mooi voetbal vinden, maar waar wordt nog wel echt mooi gevoetbald? Tegenwoordig is alles gericht op de 0 te behouden en zelf 1 a 2 goals te maken.

Ik denk echter wel dat wanneer Ajax het net weet te vinden het weer een stuk makkelijker zal gaan. Sowieso in de wedstrijd zelf aangezien er dan meer ruimtes ontstaan, maar dus ook in de periode er na. (misschien is aswh als amateurclub zijnde een uitzondering hier op)

Verder zie ik ook liever dat wanneer je weet dat de spits/linksbuiten/rechtsbuiten aanspeelt diegene balverlies lijd dat je de bal dan er uit haalt en rustig opnieuw begint.

Dit is de reden dat je positiespel op trainen krijgt. Daar leer je dat en Frank wilt dat perfectioneren zodat jonge talenten precies weten wat er van hen verwacht wordt op een bepaalde positie. Als je dan wat meer vertrouwen hebt kun je zelf wat initiatief nemen door zelf meer keuzes te maken.

29 oktober 2013 om 20:17

Spelers durven nu al te vertrouwen op een goed resultaat en forceren in de wedstrijd niks, maar proberen het telkens weer vanuit de basis. Achterin rondspelen, gaten zoeken op de bal naar voren te spelen en vervolgens hetzelfde op die hoogte van het veld; rondspelen, een gaatje zoeken en weer opschuiven als team zijnde. Op die manier probeert Ajax steeds dichter bij het goal van de tegenstander te komen en kansen te creëren. Dat doet Ajax nu al goed, maar doordat de kansen nog niet afgewerkt worden ontbreekt net dat beetje extra vertrouwen om op sommige momenten een risicopass (pass waarin meer risico zit om de bal te verliezen aan de tegenstander) te geven.

Als de kansen wel afgemaakt gaan worden zal het vertrouwen nog meer toenemen. Dan zullen ook vaker die risicopasses gegeven worden, waardoor het spel iets aantrekkelijker wordt en er net iets meer kansen gecreëerd zullen worden.

Maar naar dat moment (het moment dat er genoeg vertrouwen in de ploeg zit om meer risico in het spel te gaan leggen) wordt, zoals elk jaar onder de Boer, rustig toegewerkt. Niks wordt geforceerd. Er wordt rustig voortgeborduurd op het opgedane vertrouwen. Het gaat allemaal geleidelijker dan bij concurrenten, maar is hierdoor ook stabieler. Als Ajax barst van zelfvertrouwen dan is dat niet gebaseerd op enkele leuke wedstrijden (zoals bij concurrenten vaak het geval is), maar op het rustig toegenomen vertrouwen gedurende het lopende seizoen.

Hierdoor zal Ajax, naar mijn mening, vanzelf weer de concurrentie achter zich laten. En ondanks dat moeilijk te voorspelen is wanneer Ajax ''barst van het zelfvertrouwen'' heb ik het gevoel dat Ajax daar op dit moment niet zo heel ver vanaf zit. Dit seizoen zie ik, in tegenstelling tot voorgaande jaren onder de Boer, een sneller toenemend vertrouwen en ik heb het gevoel dat hoe Ajax nu speelt (resultaten lopen hier nog achter op) ze een maand voorsprong hebben ten opzichte van voorgaande jaren. Het voetbal is nu al zeer stabiel. Veel automatismen en het niveau dat gehaald word is ook al redelijk constant. De prestaties zullen gaan volgen, maar wanneer die reeks wordt ingezet is speculeren..

In de ogen van Langerak de grootste club. Daar zullen de meningen altijd blijven verschillen. Dan praat hij ook nog over looplijnen etc. Hij mag blij zijn dat zijn spelers 90 min kunnen volbrengen want vrees dat na 70 min de teller rap zal oplopen.

29 oktober 2013 om 08:51

Kan je een grotere club opnoemen dan? Volgens mij kan je op basis van prijzenkast, supporters aantallen, begroting en bankrekening wel vaststellen dat er maar 1 club de grootste is in Nederland.

29 oktober 2013 om 08:55

Zo je haalt er nogal wat bij. Vergeet ook de kledingkast en de zolder niet.

29 oktober 2013 om 09:31

Hidde.. Hij onderbouwt zijn mening. Tis ook nooit goed.

Feit is dat Ajax de meeste en ook de meest recente successen heeft behaald. De naam van Ajax is zeker in de voetbal wereld groter dan die van andere clubs. En niet te vergeten: Ajax heeft de beste Nederlandse voetballers voortgebracht.

29 oktober 2013 om 08:53

Wat is volgens jou dan de grootste club? Ik kan uit je woorden opmaken dat je de zienswijze van Langeler niet deelt.

29 oktober 2013 om 08:54

Meeste supporters, meest succesvol van Nederland, meeste financien...Je gaat toch niet ontkennen dat Ajax de grootste club van NL is?

29 oktober 2013 om 09:23

Meeste supporters? Waarom is het dan in alle stadions zo rumoerig, behalve in de arena?
Alleen 410 doet niks anders dan zingen en aanmoedigen, helaas zonder effect, omdat ze enerzijds te ver weggestopt zitten en anderzijds omdat het publiek de liedjes soms niet eens kent!
De '12e man' is er al zeker 9 jaar niet meer...

Alleen tegen Twente, toen we het kampioenschap pakten! Dat was een front van publiek... Maar supporters moeten achter hun club staan... Dat merk ik bij ons aller Ajax veel en veel te weinig!!!

Maar dit bericht terzijde! Verder ondersteun ik je volledig...

29 oktober 2013 om 09:24

Volgens mij heeft Feyenoord een grotere supporters aantal en PSV meer begroting dan Ajax. En de prijzen zijn al ver in het verleden. Op die manier zou Liverpool in Engeland ook de grootste zijn!!

29 oktober 2013 om 09:38

Gert83 supporter zijn kun je op vele manieren. Je club steunen kan ook op vele manieren!!!

Voorbeeld: Cruijff, Sjakie enz enz zijn echte Ajacieden. Die zie ik zelden klappen en nooit zingen!!! En dit gaat ook op voor andere clubs...

Kortom supporter zijn kan op vele manieren!!!

29 oktober 2013 om 09:48

San90 elk punt dat jij opnoemt is fout. Je reactie slaat dan ook de plank volledig mis.

Ajax heeft de meeste nationale kampioenschappen en KNVB bekers en Europese successen behaald. Bovendien heeft Ajax ook de meest recente nationale successen behaald. Feyenoord heeft de laatste Europacup gewonnen maar wie heeft de laatste CL gewonnen? Of zelfs maar de finale behaald? En welke club uit NL is is de laatste Wereldkampioen?

Feit is dat in NL er tot op heden geen club is meer successen heeft behaald dan Ajax

29 oktober 2013 om 10:14

A feyenoord absoluut niet de meeste supporters heeft een marketing bureau laatst nog onderzocht. B psv heeft 5 miljoen minder begroting als Ajax. C dan zouden feyenoord in 2002 en Ajax in 95 de grootste clubs zijn.

29 oktober 2013 om 08:57

Waarom dat gezeik over de grootste club... Ajax heeft de meeste fans, grootste stadion, meeste prijzen. Dan mag je toch gewoon spreken van de grootste club?

Hij zegt niet de beste, of de mooiste of wat dan ook. Maak je niet zo druk om 1 woordje.

verder is het mooi dat hij naar het stadion komt om de looplijnen te bekijken, terwijl volgens mij iedereen wel weer wat en hoe bij ajax. De bal gaat van linker centrale verdediger naar de rechter. dan naar de back. dan naar de buitenspeler en die dribbelt vervolgens naar binnen de drukte is tot die niet meer kan.

29 oktober 2013 om 09:02

Volgens mij maak jij je er meer druk om dan dat ik doe. 1 zin en alle voetbalzone ajaxrakkers staan alweer te stuiteren achter hun toetsenbord. Niet zo druk maken jongens. Geef het een plaatsje.

29 oktober 2013 om 09:05

Ik heb het een plaatsje gegeven hoor.. heeeeelemaal bovenaan..

verder maak ik me er niet druk om, ik vind het heerlijk om aan te geven waarom hij niks verkeerds zegt.. hahahaha

29 oktober 2013 om 11:19

misschien moet je dan ook feiten neer kwakken i.p.v. onzin . Of ben je juist op reacties uit van Ajaccieden ? dat kan ook natuurlijk....

OT : Ik verwacht wel een monsterscore hoor , dit is de ideale wedstrijd om aan het scorendvermogen te werken. Ben ook blij dat Ligeon speelt hopelijk blijft hij een tijdje in de basis staan.

29 oktober 2013 om 08:59

Over iets meetbaars (zoals wat de grootste Nederlandse club is) kunnen meningen verschillen? Sorry hoor, maar het is meetbaar en het gaat dus om feiten en niet om meningen. Ajax is de grootste club van Nederland.

29 oktober 2013 om 09:03

Hup de schoolbanken weer in. Jij red het wel.

29 oktober 2013 om 09:28

Een grote club qua history of nu een grote club? Ik zie alleen in het verleden een grote club, maar dat valt nu wel tegen! De laatste 10 jaar was het PSV met de meeste prijzen en niet onze grote club! Op basis van het verleden is het niet uit te sluiten, maar in het heden is er weinig van over! Liverpool heeft qua prijzen ook de meeste in Engeland, maar toch ziet niemand dat als de grootste club van Engeland!

29 oktober 2013 om 09:41

Dan nog is Ajax de grootste club... Financiën, supporters aantallen, stadion, sponsorgelden.. Het gaat niet alleen om de prijzenkast, maar zelfs als het wel enkel om de prijzenkast gaat is Ajax de grootste club van Nederland. De prijzenkast van Ajax is het grootste. Dan kan je wel zeggen dat het PSV was als we naar de afgelopen 10 jaar kijken en dat de rest tot het verleden behoort, maar PSV's successen behoren toch ook tot het verleden? Ajax presteert nu ook weer. De reden dat Liverpool niet meer als de grootste club van Engeland wordt gezien is omdat zij al 20 jaar (?) geen kampioen meer zijn geworden en echt ingehaald lijken te zijn door meerdere clubs. Ook hier geldt; het draait niet enkel om de prijzenkast, maar om meerdere aspecten. Als Liverpool, net als Ajax, weer 3x achter elkaar kampioen wordt dan zullen zij ook weer gezien worden als de grootste club van Engeland. Dan presteren ze namelijk ook weer in het heden.

29 oktober 2013 om 09:49

Dat is al niet meer zo. Psv: landskampioen 2003 2005 2006 2007 2008. Beker 2005 2012 jc schaal 2005, 2008 2012. Is 10 prijzen Ajax landskampioen. 2003 2011 2012 2013 beker 2006 2007 2010. Jc schaal 2005 2006 2007 2013 is 11 prijzen

29 oktober 2013 om 09:49

edit: reactie bericht al aangepast.

29 oktober 2013 om 09:51

San90 waarom naar de laatste 10 jaar kijken??? Waarom 10? Waarom geen 5 of 20 jaar???

Oh je kiest er precies uit wat jou goed uitkomt....jaja objectief!

29 oktober 2013 om 10:37

Jij redt* het wel. Ga zelf de schoolbanken maar weer in wijsneus

“als we alles uit onszelf hebben gehaald en de uitslag niet tegen de tien aanzit, dan ben ik tevreden."

prachtige reactie vind ik dit. en natuurlijk zou het fantastisch vinden als ze het goed doen. Ajax zit absoluut in de hoek waar de klappen vallen, zoals eigenlijk de hele eredivisie met een uitzonder of 2.

De kans zal minimaal zijn, maar ach.. je weet het nooit.

Mooi bij fox zag je die trainer druk met zijn videoanalyse van de tegenstander... Benieuwd of zijn mannen wat doen met die wijsheid.

Misschien voor Ajax gelegenheid om opnieuw wat scorend vermogen terug te vinden.

#hidde gelukkig hebben.wij een.prijzenkast als bewijs

29 oktober 2013 om 08:57

Gloryhunter dus.. het gaat echt niet alleen om de prijzen :/

29 oktober 2013 om 10:31

Gloryhunter ? Zegt de fan van de club die Europees nog geen 1/10 van het stadion gevuld krijgt. Wie zijn de gloryhunters ?

29 oktober 2013 om 10:42

wat kan ik er aan doen dat het niet vol zit he ?

Is er niet een speler bij Dortmund met precies dezelfde naam? Michel Langerak? Grappig.

29 oktober 2013 om 12:49

Nee, dat is Mitchell Langerak, die Australische doelman.

ajax wás de grootste ja. Nu kan iedereen van ze winnen en hebben ze het al moeilijk tegen de hekkensluiter.

29 oktober 2013 om 11:45

Ajax speelde gelijk, maar oké. Welke club is volgens jou dan de grootste? Alle Nederlandse clubs kunnen van de laatste verliezen, maar nog altijd moet 1 club de grootste zijn. Het is nog steeds Ajax dus...

29 oktober 2013 om 11:59

Ik vind het altijd onzin om 1 club aan te wijzen en als "de grootste" te bestempelen dus doe daar niet aan mee. Iedereen kijkt naar andere zaken. Sommigen kijken naar resultaten van 20 jaar geleden, sommigen naar reslutatel nvan laatet 10 jaar, sommigen naar aantal supporters. Niemand zal het met elkaar eens worden denk ik.

29 oktober 2013 om 15:09

En in alles is Ajax de grootste. Dus waarom mag dat niet gezegd worden?

29 oktober 2013 om 15:19

Vind ik niet. PSV schopte het in de CL aardig ver tot een aantal jaren geleden, in tegenstelling tot ajax en ik vind Feyenoord weer groter als het om de aanhang gaat.

29 oktober 2013 om 20:01

@ Robuspokus

Je vind Feyenoord groter als het om aanhang gaat? Sorry hoor, maar dat is meetbaar en dat het niet jouw mening is kan, maar maakt het niet onwaar; Ajax heeft een grotere aanhang. Verder is dat van PSV een prestatie uit het verleden en heeft Ajax in het verleden indrukwekkendere dingen laten zien. In het heden presteert Ajax ook beter..

29 oktober 2013 om 14:45

Volgens mij hebben Psv en Feyenoord meer wedstrijden verloren dit seizoen dan Ajax. En staat Ajax bovenaan in de eredivisie. Dus als Ajax niet meer de grootste is naar 3 kampioenschappen op rij dan mag je wel eens antwoord geven wie dan wel ?

29 oktober 2013 om 16:01

Zoals ik eerder zei: Iedereen kijkt toch naar andere zaken. Jij kijkt bijv. nu alleen weer naar de laatste 3 jaar. Niemand zal het met elkaar eens worden...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren