Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ziyech: ‘Een stap hogerop? Als het aan Heerenveen ligt blijf ik hier’

Laatste update:
/

Hakim Ziyech werd vrijdag verkozen tot man van de wedstrijd bij het thuisduel van sc Heerenveen met RKC Waalwijk. De Friezen wonnen met 5-2 en het doelpunt van de linksbenige middenvelder was hét hoogtepunt van de avond. Ziyech lobte de bal van ver over keeper Jan Seda, die iets te ver voor zijn doel stond. “Ik twijfelde niet en deed het gewoon”, zegt Ziyech tegen FOX Sports.

Alfred Finnbogason maakte een hattrick, maar Ziyech was met afstand de beste man aan de kant van de Friezen. “Ik maakte vorig jaar mijn debuut te vroeg, want ik was er fysiek nog niet klaar voor. Ik probeer dit seizoen te laten zien wat ik kan”, vervolgt de twintigjarige strateeg. “Een stap hogerop? Als het aan Heerenveen ligt teken ik bij. Als het aan mij ligt, blijf ik ook.” Ziyech heeft in het Abe Lenstra Stadion een aflopend contract, maar die kan door een optie met een jaar worden verlengd.

De zege kwam voor Heerenveen als geroepen, want de drie voorgaande competitiewedstrijden gingen verloren. “Gelukkig maakten we dit keer de kansen wel af”, zegt assistent-trainer Henk Herder, die de geschorste Marco van Basten verving. “We waren hier echt aan toe en voor Finnbogason was het ook een mooie avond. Samen met Ziyech geven zij ons iets extra’s.” Collega Erwin Koeman stelde dat RKC ‘tegen zichzelf’ had gespeeld. “Een teleurstellende, maar dik verdiende nederlaag.”

Bekijk het doelpunt van Hakim Ziyech

Denk jij dat Hakim Ziyech volgend seizoen bij sc Heerenveen speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax sla je slag !! Een geweldige speler .. Jong goeis overzicht en daardoor meer mogelijkheden

8 november 2013 om 22:56

Aiii

9 november 2013 om 03:57

Wat er wel bij Ajax is en misschien wel bij meerdere clubs in Nederland, is dat er met twee maten wordt gemeten. El Hamdaoui, topscoorder destijds wordt bestempeld als lastige jongen, verpest teamproces etc en heel NL gaat daarin mee (terwijl hij goed presteerde).

Een gast als Theo Jansen, ook een lastige jongen maar volgens het NL publiek is dat een speler die je in het team moet hebben, van hem wordt er veel meer geaccepteerd en getolereerd. Terwijl iedereen wel weet dat Mounir een veel betere voetballer is dan Jansen. Dit soort onderscheid zal je altijd blijven hebben, degenen die dit ontkennen zijn naïef en kortzichtig.

Boussoufa, Amrabat, Assaidi, Tannane, Ayoub, Boulahrouz, Assiti, Munir Haddid (barca speler momentel) werden allemaal "te Zwak" beschouwd al zou ik denk dat ze 1 voor 1 gewoon in de basis zouden kunnen spelen.

Ik moet nog eens horen welke Marokkaan welke slaagde bij Ajax, terwijl Ajax de meeste Marokkanen aantrekt in de jeugd en om te horen dat Cruijff vind dat Wilderts waarheid spreekt doet me nog meer afvragen.
Maar goed ik zal nu vast worden aangevallen door de Ajax-aanhang of me bericht zal verwijderd worden, het is gewoon zeer opvallend dat Ajax met zoveel Marokkaanse jeugdspelers er nooit eens 1 Marokkaan succesvol is bij Ajax.

9 november 2013 om 08:13

Tarik Oulida?

9 november 2013 om 09:29

Ouasim Bouy, maarja, die ging naar Turijn.

9 november 2013 om 09:50

Ayoub werd weggestuurd vanwege het meedoen met 't pesten van iemand.

9 november 2013 om 10:52

Hohoho, amrabat is niet te zwak gevonden. Amrabat is weggestuurd bij ajax door gedrag.

9 november 2013 om 13:52

Het feit alleen al dat Ajax een stad vertegenwoordigd waarin alleen al in de westelijke gemeentes meer dan 30.000 mensen van Marokkaans komaf wonen en geen 1 Marokkaan daar doorbreekt zegt al genoeg denk ik. Toch geef ik de club niet de schuld, want Ajax is een handelsclub die denk ik niet zozeer kijkt naar de afkomst. Het zijn meer de (jeugd)trainers, beleidsmakers die op laag niveau acteren die zulke jongens wegsturen onder 't mom van lastige jongen.

9 november 2013 om 21:14

Kwam nooit uit voor de A-selectie, nogmaals ik heb heb het over de A-selectie en niet jeugd.

9 november 2013 om 21:14

Ja en Saurez was een engel toch?

9 november 2013 om 21:15

Tarik Oulida werd gezien als grootste Nederlandse talent maar mocht ook niet spelen bij Ajax in de A-selectie en hetzelfde geldt voor Ouasim Bouy.

Deze twee personen kan ik ook in me lijstje bijschrijven. Het opvallende is dat Tarik daarna gewoon wel doorbrak bij Juventus en daar een tijdje speelde, al de namen die ik opnoemde braken wel door bij clubs en spelen daar gewoon basis.

Boussasoufa zou echt een aanwinst voor Ajax zijn geweest, Assaidi geldt hetzelfde, Munir Haddid word gezien als 1 van de grootse jeugd talenten bij Barca.. en zo kan ik door gaan.

8 november 2013 om 23:02

Ajax haalt echt nooit meer een marokkaan in de selectie, althans na el hamd betwijfel ik het. Ik weet niet zeker of hij van marokkaanse
Origine is.

8 november 2013 om 23:04

Ziyech is van Marokkaanse origine maar geboren in NL.

8 november 2013 om 23:22

Ze hebben nog na El hamdaoui ook een jeugdspeler van PSV aangetrokken die Marokkaans is, dus lijkt me onzin wat je zegt.

8 november 2013 om 23:39

Vind jou reactie ook niet kunnen. Alsof ze bij Ajax een stelletje racisten zijn. Volgens mij was Ouasim Bouy de lieveling van de Boer maar besloot zelf weg te gaan. Daarbij komt Nouri eraan en wou Ajax vorig jaar Assaidi maar wat graag halen.

Daarbij hoor ik verschillende Marokkaanse jochies wel eens zeggen Ajax te haten omdat het een Joden club is, over racisme gesproken.

8 november 2013 om 23:39

Dan hoeven ze ook geen Servische spelers meer te nemen na Sulejmani en ga zo maar door

8 november 2013 om 23:44

Haha grootste talent van ajax abdelhak nuri is een Marokkaan uit Amsterdam-west. Het botert inderdaad niet echt tussen Ajax en voetballers van Marokkaanse komaf, maar Ajax is echt wel prof genoeg om niet naar iemands afkomst te kijken. Het heeft denk ik meer te maken met bepaalde 'lieden' binnen de club die het niet zo hebben op Marokkanen.

9 november 2013 om 00:17

Ajax heeft wel meerdere Marokkaanse talenten in de jeugd rond lopen.

Weet niet wat voor clausule in zijn contract staat over de optie van 1 jaar verlenging maar mocht dat niet lukken dan denk ik niet dat hij te behouden is voor Heereveen.
Een Feyenoord bijvoorbeeld kan goed een aanvallend impuls gebruiken met het aankomende vertrek van John Verhoek en Armenteros(einde verhuur) en is ook kapitaal krachtiger dan Heereveen + het feit dat hij ook tekengeld zal ontvangen.

Goede speler voor eigenlijk wel alle teams die voor het kampioenschap gaan behalve Psv. Misschien als opvolger van Immers? Zelf zou ik hem wel bij Ajax willen zien samen met Duarte op het middenveld.

8 november 2013 om 23:09

Ja prima. Ziyech halen, bakkal back-up en Immers terug sturen naar Ado. Ik weet immers werkt hard maar nu zit ik er doorheen met hem

een man zonder ambitie, wat een dwaas. Deze jongen moet meteen naar een club als Dortmund een prima subtopper, om vervolgens te verkassen naar Schalke een stapje hoger op en dan topscoorder te worden! Misschien zullen we hem later ook nog wel bij barcelona aan het werk zien, wie weet!

8 november 2013 om 23:05

Dortmund een subtopper? De verliezend finalist CL? Jij hebt in ieder geval weinig kijk op voetbal. Laat deze jongen eerst maar is een seizoen constant spelen voordat een nederlandse club hem koopt.

8 november 2013 om 23:09

@afca-alex u got trolled.

Dit was z'n 2e basisplaats...

8 november 2013 om 23:09

de plaatsing in de finale van dortmund was puur gebasseerd op de makkelijke loting die ze hadden. ze zijn geen echte goede ploeg tegengekomen als acmilan liverpool of schalke. er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, maar dortmunt bewandelde zeker de makkelijke weg!

8 november 2013 om 23:17

De ploegen waren vorig jaar alles behalve goeie ploegen, om nog maar te
zwijgen van Liverpool ?!? Die spelen al jaren geen CL meer, dat Dortmund de
finale haalden was hun verdienste, speelden Real in
de halve finale echt helemaal scheelt thuis ! Dat jij
notabene Schalke boven Dortmund plaatst zegt genoeg
over jou kennis, Dortmund loopt op dit moment echt een
lichtjaar voor op Schalke hoor

8 november 2013 om 23:21

Onzin discussie. Als je finale CL haalt ben je gewoon een goede ploeg. Maakt niet uit tegen wie je gespeeld hebt. Dergelijke toeval bestaat niet, dan kun je gewoon goed voetballen. Maar goed, het gaat hier over Ziyech he!

8 november 2013 om 23:23

Huntelaar heeft anders ook gewoon 84 punten op fifa, dus dit zegt wel degelijk wat over de kwaliteiten van schalke, kehl heeft maar 81 ofz. kevin prince boateng heeft vorig jaar 2 keer gescoord tegen barcelona en daarom is hij nu naar schalke getransfereerd, dit zegt natuurlijk genoeg. Hij wou een stapje hogerop doen en schalke naar europees geluk brengen!

8 november 2013 om 23:28

Er komt wel erg veel onzin uit jouw mond 't laatste uur. Schalke een stapje hoger?




1borussia Dortmunddoelsaldo 6, 14 punten
2 Real Madriddoelsaldo 3 , 11punten
3 Ajax doelsaldo -8 , 4 punten
4manchester City doelsaldo -4, 3punten

Jaa Dortmund had toch een makkelijke loting..

8 november 2013 om 23:35

WTF heeft dat er nou mee te maken. Fifa stats zijn een indicatie, maar het is niet specifiek..

En dan nog volgens jouw redenering is Dortmund dan alsnog beter. Lewandowski heeft 86, Reus 85, Gundogan 84 en Hummels 85

8 november 2013 om 23:36

Waarom kom je opeens met een vergelijking Kehl, Huntelaar? Appels met peren vergelijken. Neem dan meteen Lewandowski lafhond. En dan ook nog is fifa erbij halen? Haha lachertje deze jongen! De reden dat Boateng verkast is naar Schalke is vanwege heimwee(eigen woorden) ook loopt Milan op het moment niet. Hoewel een Schalke op sportief gebied ook niet echt een postieve verbetering is ten opzichte van Milan vind je niet. Doet niks af van het feit dat Boateng een topspeler kan zijn. Had hem liever gezien bij een club als Liverpool/Tottenham hoogst haalbare United.

9 november 2013 om 11:30

Hahaha, heerlijk een aantal mensen op de kast gejaagd supporter2.0. Jij maakt mijn brakke ochtend zowaar vrolijk

8 november 2013 om 23:28

Eerst naar Dortmund om vervolgens een stap hogerop te maken naar Schalke?

Vind dat een mooie afsluiter van de dag

Ziyech is een goede speler, maar daar lopen er meerdere van rond. Het verschil zit m in de stabilitieit; als hij dit niveau kan volhouden onderscheidt hij zich als echt goede voetballer. Als je echt goed bent staan de clubs voor je in de rij, en betalen ze een grote transfersom. En het werkt meestal zo dat spelers die voor veel geld worden gekocht een basisplaats krijgen met best veel krediet, omdat anders de manager en scouting gezichtsverlies lijdt. Dat is beter dan na een paar goede wedstrijden overhaast een transfer maken en op de bank komen.

Heerlijk dat opportunisme. Die jongen zit in zijn eerste seizoen bij de A-selectie, doet het prima en iedereen wil hem al hebben. Het is een goede voetballer, dat zie je aan alles, maar laat hem eerst maar een constant seizoen draaien. Tot voor kort was de pijp nog met een uur leeg dus er is nog wel wat winst met hem te behalen.

Wel prachtig hoe Heerenveen ieder jaar weer wat goudhaantjes uit de hoge hoed tovert.

8 november 2013 om 23:22

Komt natuurlijk ook omdat je tegenwoordig er snel bij moet zijn. Als clubs langer zouden wachten dan wordt Ziyech meer waard en dan wordt ie waarschijnlijk onbetaalbaar.

8 november 2013 om 23:28

Klopt, maar als ik zijn interviews hoor en lees lijkt mij dit een verstandige jongen. Ik zie hem niet zo snel vertrekken. Hij weet dat hij in alle facetten kan en moet verbeteren en ziet Heerenveen daarbij als een goede springplank. Dat hij in de toekomst hogerop kan is duidelijk(mits hij normaal met zijn status om kan gaan natuurlijk. Hij zou niet de eerste zijn die er op stuk loopt).

8 november 2013 om 23:33

Ik zie hem inderdaad ook niet zo snel vertrekken en dat is het beste voor hem al hoop ik dat ie naar ons komt.

8 november 2013 om 23:42

Als ik hem was zou ik na dit seizoen nog een jaar bij Heerenveen blijven. Als hij er daarna echt klaar voor is, kan hij een stap hogerop maken.

9 november 2013 om 01:17

Heeft na de wedstrijd het volgende gezegd : heerenveen wil verlengen en ik wil het ook ik blijf lekker in Friesland

Bron: Foxsports interview na de wedstrijd met Twan en Jan

9 november 2013 om 00:27

@ Schvn

Tja goudhaantjes bij Heerenveen. Welk goudhaantje behalve Huntelaar heeft het nu gemaakt bij een topper? Ze zijn allemaal geflopt. Ook Djuricic speelt niet bij Benfica , terwijl ik hem verleden jaar echt een topper vond in Nederland. Heerenveen als springplank blijkt dus niet te werken. De enige die naam gemaakt heeft in het buitenland is Huntelaar. Maar wel via Ajax en niet ineens vanuit Heerenveen.

Hoe bedoel je opportunisme? een paar wedstrijden en Ziyech is alweer een goudhaantje.......

9 november 2013 om 00:59

Dat ligt totaal niet aan Heerenveen maar aan het aankoopbeleid van topclubs tegenwoordig. Spelers kopen met het idee, ach niet geschoten is altijd mis het gaat toch maar om 5 mil. Verder zien de spelers dollartekens en gaan ze naar veel te grote clubs.

Trouwens Pranjic en Bradley hebben ook wel een leuke carrière hoor..

9 november 2013 om 01:19

vergeet je ff van nistelrooy, tomasson Allback, Edman en Hanson.

Daarbij beste johnboy goudhaantje betekend nog niet direct dat iemand het gaat maken maar meer dat hij op dit moment erg belangrijk is .

Als Schvn nou had gezegd top talent die de absolute top gaat halen dan was ik het met je eens John maar een goudhaantje kan ook in de 4de klasse zaterdag spelen.

9 november 2013 om 08:47

Ja Van Nistelrooy vergeten. Maar ook die ging niet direct vanuit Heerenveen naar het buitenland. Heerenveen als springplank naar het buitenland is geen succes

Van Nistelrooy werd ook pas echt een topper bij Psv. 13 doelpunten in 31 wedstrijden was nu niet echt top bij Heerenveen.

9 november 2013 om 16:50

Doet dat er toe? Er is grof geld verdiend aan die goudhaantjes(alves, Huntelaar, Van Nistelrooij etc). Allemaal geflopt is nogal voorbarig. Bijvoorbeeld Djuricic zie ik het wel redden hoor. Is het niet bij Benfica, dan wel elders.

Iedere liefhebber ziet dat Ziyech buitengewoon veel talent heeft. Zoals je in mijn post leest wacht ik af of hij over de juiste mentaliteit zal beschikken. Voor nu lijkt het erop een goudhaantje te zijn. Mag je opportunistisch vinden hoor. Maakt mij niet uit. Ik heb wel vertrouwen in hem.

Ik zou dit we een goeie speler voor Ajax vinden, maar ik weet niet of Ajax hem echt nodig heeft. We hebben nu Serero/de Jong/klaassen/duarte/schöne/fischer (die daar zelf graag wil spelen)/andersen (hij kan het wel). Ik vind Serero geen topper, maar we hebben net Duarte gekocht van Heracles Almelo en Siem de Jong speelt op de andere plek aanvallend op het middenveld. Ziyech kan volgens mij ook linkeraanvaller spelen, maar ik vond hem altijd beter als hij op het middenveld stond. Dit is mijn favoriete opstelling:

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Blind
Duarte
Poulsen
De Jong
Schöne
Hoesen
Fischer
9 november 2013 om 09:54

Je kunt ook De Jong naar de spits schuiven en dan Ziyech op zijn plek, of zonder aankoop Serero.

Hij speelt sinds de D1 bij sc Heerenveen. De club heeft veel voor hem betekend en dat beseft hij zelf ook dus ik zie hem niet zo snel naar een andere club verkassen. Een jaar of 2 constant presteren, de belangrijke man blijven en er komt een grote club met een zak geld. Goed voor Ziyech en goed voor sc Heerenveen.

Oh oh, dit gaat weer een hype worden.. Speelde vandaag een goede wedstrijd (ook niet goed in de eerste helft) maar wordt hier neergezet als eentje die elke wedstrijd uitblinkt. Dat is nog absoluut niet het geval, vaak genoeg is hij onzichtbaar. Hij zal aan z'n consistentie moeten verbeteren!

8 november 2013 om 23:34

Hij speelde in de eerste helft wel degelijk goed, 1 van de weinige bij Heerenveen trouwens.

8 november 2013 om 23:42

Ik vindt hem echter in vele wedstrijden wel het positieve lichtpunt, daarnaast heeft hij een fijne techniek waar een liefhebber graag naar kijkt.
Maar stabieler en doorgroeien kan zeker nog.

Overigens speelde hij vandaag wel degelijk de hele wedstrijd goed. Ook recentelijk tegen NEC was hij het enige positieve toen hij in het veld kwam. Hij brengt in ieder geval wat creativiteit .

9 november 2013 om 01:02

Haha, laatste bij FOX Sports werd gezegd dat Ziyech de meeste kansrijke situaties in de Eredivisie creëert. Tuurlijk kan hij nog beter worden, maar hij heeft tot dusver meer laten zien dan andere zogenaamde toptalenten als Andersen en Bakalli.

9 november 2013 om 09:58

Klopt, maar wat hij zelf al zegt, die Andersen en Bakkali, zijn ook te vroeg gebracht, ze zijn er fysiek nog niet aan toe.

Feyenoord is toe aan een hele grote schoonmaak dus sla je slag zou ik zeggen met hem in huis staat het wel goed.

Lekker nog een paar jaartjes bij Heerenveen blijven.
Erg fijne speler en waarvan je elke keer weer hoopt dat hij speelt, maar jong en kan fysiek nog groeien.
Grappig om te zien dat velen al denken dat hun club hem zo even kan oppikken terwijl hij zelf ook aangeeft voorlopig te willen blijven.
Ik reken erop dat Heerenveen hem straks een nieuw contract voor een paar jaar aanbiedt. Is alleen maar goed voor deze jongen en Heerenveen zal er een aardig prijskaartje aan hangen.

Laat deze jongen aub wat doorgroeien. Zonde om zijn ontwikkeling te bederven met transfer geweld.

Mooie creatieve speler, met een prachtige pass. Moet nog wel stappen maken, maar van zo'n speler kan je wel genieten. Mooi nog minimaal een jaartje blijven en dan een stapje hogerop proberen

9 november 2013 om 00:43

Dan moet je maandag wel even zeggen dat hij een beauty van een goal heeft gemaakt, misschien wel de mooiste van het seizoen.

9 november 2013 om 17:04

Hahah, doe dat, maar delen we de kosten dan wel?

Als Hakim Ziyech al mocht vertrekken bij Heerenveen, dan zal het toch echt naar een topclub in Nederland of naar het buitenland zijn.

Het is daarom voor de Feyenoordaanhangers maar beter om zich wat Ziyech betreft maar geen illusies te maken. Waarom zou deze jongen een stapje opzij i.p.v een stap voorwaarts doen?

9 november 2013 om 01:16

Dus volgens jou is een stap van SC Heerenveen naar Feyenoord een zij stap. Grappemaker

Feyenoord is in elk denkbare opzicht groter.

On : Goeie speler die zeker niet zou misstaan bij Feyenoord maar zeker ook niet bij Ajax.
We gaan het zien.

9 november 2013 om 01:52

Natuurlijk is Feyenoord als club an sich een stuk groter dan Heerenveen. Sportief is het verschil niet al te groot. De stap van Heerenveen naar Ajax/psv is nog steeds een stuk groter. Het zegt toch genoeg dat Janmaat, na een paar redelijke jaren bij Heerenveen, binnen de kortste keren de dragende man bij Feyenoord is. Hij heeft zich natuurlijk goed ontwikkeld, maar het geeft ook aan dat er niet al te veel niveauverschil is/was.

ochjee het manneke kan ook een bal over 5 meter spelen en meteen worde er clubs aan gelinkt laat hem maar eerst 1-2 seizoene continu uitblinken tegen tegenstanders als mn club RKC mischien een talent maar wie weet bakt hij er niks van op t moment dat die er moet staan bijv tegen PSV , Ajax , Feyenoord , we moeten niet te snel een talent maken van iemand die pas 2-3 wedstrijden leuk speelt als hij 2 seizoene opvalt oke maar we moeten niet te hard van stapel lopen met een knulletje die net komt kijken

Bericht moet verwijderd worden.

El Hamdaoui is gewoon een speler die het niveau van Ajax niet aan kan.

Hij is nu een clubhopper en presteert niet echt bijzonder, af en toe scoort hij maar dat is alleen als het een makkelijk/slechte tegenstander is.

Waarom weer beginnen over Ajax en Marrokaanse spelers en afkomst.

On: Ik denk dat dit wel wat is voor Ajax, ook al hebben we veel middenvelders rondlopen. Klaassen is net in de basis en speelde een goede pot.

9 november 2013 om 11:41

Kom op man. El Hamdaoui was een klasse speler. Samen met Suarez echt 2 topspitsen. Punt was gewoon dat Ajax toen 442 speelde in plaats van 433. El Hamdaoui scoorde ook echt geweldige doelpunten en had een goed gemiddelde. Als je dat gaat ontkennen heb je hem niet zien spelen of ben je gewoon blind.

Het lijkt soms wel of Heerenveen die jongens mediatraining geeft...
Allemaal correcte jongens met respect voor de club en daar ben ik ontzettend blij mee. Ziyech zie ik zijn contract wel openbreken samen met Heerenveen om nog tot medio 2017 vast te liggen in Heerenveen. Dit is een speler van het kaliber Pranjic en Djuricic. Kan Heerenveen goeie zaken mee doen.

Als ik nou van een speler moet opnoemen uit deze competitie waar ik van onder de indruk ben is hij het wel, hij doet me een beetje denken aan angel die maria.

Dat wordt dus bijtekenen. Wat eigenlijk direct inhoudt dat als hij deze lijn doorzet, te duur wordt voor de nederlandse clubs..

Leuke speler!
En ook een kennis van mij!

Geweldig om te zien!
zag hem nog als klein jochie met zijn heerenveen tas langs de weg lopen

Netjes hakim dat je t heb gehaald!!
En met de week beter word

Hou eens op, hij speelt een paar wedstrijden goed bij Heerenveen (lekkere goal trouwens gisteren) en gelijk moet het weer over hogerop gaan voetballen. Laat het nou eerst maar eens elke week bij Heerenveen zien, dan praten we verder. Wel netjes hoe hij reageert op zo'n vraag van een journalist.

lekkere voetballer zeg

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren