Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pröpper meldt zich bij Oranje: 'Dit komt als een volstrekte verrassing'

Laatste update:

Davy Pröpper maakte zaterdag een schitterend doelpunt tegen FC Utrecht en trok daarmee de aandacht. De middenvelder van Vitesse verzorgde met een knal vanuit de tweede lijn het slotakkoord (3-1) en mocht zich dinsdag direct melden bij het Nederlands elftal. "Het was een leuke goal, maar ik denk niet dat het alleen maar daardoor komt", zei Pröpper tegen NUsport.

/

De middenvelder was vorig seizoen nog slechts een reservespeler onder Fred Rutten, maar Peter Bosz geeft de 22-jarige Pröpper het vertrouwen en liet hem in twaalf competitiewedstrijden in dit seizoen meedoen. De geboren Arnhemmer deed het in deze duels goed en kwam in beeld bij bondscoach Louis van Gaal, die Pröpper na afmeldingen van Jordy Clasie en Robin van Persie bij Oranje haalde voor de oefenduels met Japan en Colombia. Ook Leroy Fer werd opgeroepen.

Fer speelde al vier interlands voor Oranje, maar Pröpper zit voor het eerst bij de selectie. "Dit komt als een volstrekte verrassing, ik ben ook enigszins gespannen. Het is natuurlijk wel hartstikke mooi", stamelde de middenvelder toen hij zich dinsdag meldde. Pröpper kan de 23ste speler van Vitesse in Oranje worden en de eerste sinds Marco van Ginkel.

"Ik zat vanmorgen in de kleedkamer van Vitesse en wilde net gaan trainen. Ik heb mijn tas weer ingepakt en ben snel naar Noordwijk gereden", vertelde Pröpper aan het Algemeen Dagblad. "Het zou helemaal geweldig zijn als ik ook nog speeltijd krijg. Het lijkt me logisch dat ik daar nu op hoop."

Davy Pröpper is goed genoeg voor Oranje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zwaar onterecht dat hij is opgeroepen, is écht grauwe middelmaat.
Had dan eerder een Emanuelson/klaassen of dergelijke een kans gegeven.

12 november 2013 om 13:46

Heeft de laatste 6 competitiewedstrijden slechts één keer gespeeld, in de rest van de wedstrijden zat hij de volle 90 minuten op de bank. Pröpper speelt dit seizoen goed voor zijn doen, maar heeft natuurlijk geen recht op Oranje. Echter is dat wel Louis' beleid: wie goed speelt, wordt geselecteerd. En dus is het volgens zijn visie terecht.

12 november 2013 om 13:51

Urby heeft de afgelopen 6 wedstrijden niet alleen 1x gespeelt..

Voorlopig speelt hij als linksback en hij doet het naar behoren, maar is net als de andere linksbacks van NL beter in het aanvallende gedeelte dan het verdedigende gedeelte.

Zolang hij niet 1 vaste positie heeft gaat hij (bijna) nooit opgeroepen worden net als Siem.

12 november 2013 om 13:47

Grauwe middelmaat? Klaassen, Clasie, Schaars... Dat is grauwe middelmaat.

Davy Pröpper is een groot talent en is de uitblinker van de huidige nummer 1 van Nederland. Logisch dus dat hij wordt opgeroepen. Veel logischer in ieder geval dan Joel Veltman...

12 november 2013 om 13:52

Lool, Propper beter dan Klaassen? Laat me niet lachen!
Vitesse is echt wel van een lager niveau dan Ajax hé, dus als je dan bij Ajax in de basis staat maak je gewoon meer kans op een uitverkiezing voor Oranje, lijkt me.

Veltman heeft het daarbij zwaar verdiend na wat hij de afgelopen tijd gepresteerd heeft.

12 november 2013 om 13:56

Proper is toch matig en zeker niet beter dan een clasie. Waarom wordt bacuna niet opgeroepen trouwens? Die doet het goed, virgil v dijk of seedorf.

12 november 2013 om 13:57

@tigre_afca:

Dat lijkt je, maar dat heb je mis. Ajax is momenteel absoluut geen niveau hoger dan Vitesse. Ajax is een paar weken geleden nog volledig van de mat getikt door Vitesse, had 1-4 moeten zijn en men mag in A'dam blij zijn dat het slechts 0-1 werd... Het niveauverschil tussen Pröpper en de Ajax-middenvelders werd toen ook duidelijk. Pröpper kon makkelijk mee met het niveau.

Ik begrijp dat het lastig is om dit te accepteren maar wen er maar vast aan.

12 november 2013 om 14:01

Klaassen,schaars en Propper komen niet in de buurt van Jordy Clasie. Een schande als je Clasie vergelijkt met die eenheidsworsten.

12 november 2013 om 14:03

Vitesse minder dan Ajax? Ajax werd een paar weken geleden nog even opzij gezet in eigen huis dus ik zou maar niks zeggen...

12 november 2013 om 14:14

Dat hebben we gezien dat Vitessw van een lager niveau is dan Ajax.

Even kijken winst in Amsterdam en een eerste plek op de ranglijst

12 november 2013 om 14:21

ik denk dat je de kwaliteiten van klaassen en propper onderschat

12 november 2013 om 14:22

Volgen mij staat Vitesse boven Ajax en Ajax is nou ook niet meer wat het is geweest he

12 november 2013 om 14:35

Dat was vroeger zo, dit jaar is vitesse een beter niveau dan ajax. Daarnaast speelt klaassen 2 wedstrijden in de basis, propper heeft er al 100 eredivisie wedstrijden opzitten. Op dit moment de moter van vitesse , die dan toevallig bovenaan staan.clasie jad anders niks te vertellen tegen propper afgelopen wedstrijd. Is te snel, maar gezien het beleid niet raar. Als.je veltman, de jong ( die bij ajax al maanden een vormdip heeft, op nec na) clasie, oproept, kan propper er ook wel bij. Sterker nog , van aanholt is beter dan willems, en vd heijden beter dan veltman ( al wordt veltman een grote) maar zeker beter dan de Vrij.

12 november 2013 om 15:16

@ Tigre: haha ja dat hebben we de laatste drie edities van Ajax-Vitesse / Vitesse- Ajax gezien.

12 november 2013 om 15:21

Klaassen komt nog wel als die zich verder ontwikkeld, momenteel is Pröpper de beste van de spelers die jij hier noemt!

12 november 2013 om 15:23

@ Hernandes

Bacuna en van Dijk spelen niet op het middenveld, en Seedorf heeft zijn jaren wel gehad in Oranje

12 november 2013 om 16:31

Volledig van de mat getikt ? Beetje te veel opportunisme in je reactie

12 november 2013 om 16:31

Niet omdat ze hebben gewonnen van een zwalkend Ajax zijn ze totaal beter. Ze waren die wedstrijd beter en ook die 2 van vorig jaar. Maar uiteindelijk in April moet je beter zijn.

We hoeven niet boven aan te staan nu, maar pas aan het einde van het seizoen.
Al 3 seizoen lang gaat het zo en nog weten sommige dat niet.

Barca wint ok niet alles...., maar uiteindelijk staan ze boven aan.

On:

Propper vond ik altijd al een interessante voetballer. Had wel een dip, maar dat is te verklaren. Hij was invaller...en er moesten meer gehuurde spelers spelen.
Bosz heeft hem weer aan de praat gekregen.

We moeten ons niet druk maken, waarom die niet en die wel.

Het grappige is dat hier niet zo veel werd geklaagd als bij Veltman. maar dat is een Ajacied he.

Die Feijenoorders hebben ook niets gewonnen de afgelopen jaren en ineens bestond de achterhoede uit jonge Feijenoorders, die niets eens weten hoe het is om Europees te spelen, sterker nog de sterkte teams tegen wie ze spelen zijn in Eindhoven n Amsterdam.

Maar toen vond iedereen het geweldig om zulke jonge jongens van Feijenoord geselcteerd te zien worden. Maar goed, ik heb daar nooit over geklaagd.

Maken jullie je niet druk, het zijn maar oefenpotjes en misschien spelen ze niet eens.

12 november 2013 om 16:44

Hahahaha Beter dan Clasie jij kijkt heb je hem zien spelen dit seizoen ?? Nee dus.

12 november 2013 om 19:01

Waarom selecteert Van Gaal Pröpper zelfs boven Vurnon Anita? iedereen lijkt Anita wel te zijn vergeten.

12 november 2013 om 20:25

Elke wedstrijd, clasie is pas een paar wedstrijden weer op zijn niveau. Begin van de competitie was hij zeer matig, ook volgens veel feyenoorders trouwens, gelukkig heeft clasie ook zelf kritiek want hij vond een paar weken geleden dat hij er nog niet klaar voor was. Tegen turkije speelde hij trouwens heel erg goed. Die periode waar ik het over heb, was onder andere tegen Vitesse. En toen was Propper onderling beter, dat is wat ik zeg. Als clasie in zijn mindere periode opgeroepen werd, is dit ook terecht. Maak verder oik niet uit, want als iedereen fit is straks, gaan ze allebei niet meer opgeroepen worden.

12 november 2013 om 21:08

Vitesse is echt geen lager niveau dan Ajax, maar gelijkwaardig. Beide topclubs. Ik schaar Twente, Ajax, PSV en Vitesse tot de topclubs in Nederland.

12 november 2013 om 14:10

Hoe durf je klaassen te noemen? Twee leuke wedstrijdjes gespeeld. Dan kan ik jou toch niet serieus nemen als je dit zegt. Has gedacht dat siem de jong voor deze positie was opgeroepen en als rechtsbuiten een ander.. als vervanger van kuyt

12 november 2013 om 14:30

Ja joh, als klaassen het volgens jou al verdiend dan verdiend propper het zeker.

12 november 2013 om 14:33

Hahahahah Klaassen? Dan is Pröpper nog 10 keer beter hoor

12 november 2013 om 15:12

Waarom selecteert van Gaal Eto'o
Niet?

12 november 2013 om 15:47

Nou zeg hij is een erg groot talent hor

12 november 2013 om 16:56

Propper heeft in zijn grote teen al meer techniek en creativiteit als Klaassen in twee benen. Prima keuze van Gaal.

12 november 2013 om 17:38

Je noemt hem een grauwe middelmaat, maar wat is Klaassen dan? Echt een opmerking van een Ajacied. Over Emanuelson ben ik het met je eens, maar die lijkt niet veel steun te krijgen van Oranje.

12 november 2013 om 21:07

Klaassen oproepen? Die jongen heeft nog helemaal niets laten zien. Propper is goed in vorm en verdient het om opgeroepen te worden. Emanuelson kan ik wel van je begrijpen,

Zit Kees Kwakman eigenlijk al bij de selectie?

12 november 2013 om 13:43

Ga jij ff lekker ergens anders de grap herhalen die al 200x is gepost. Lekker origineel ben je!

12 november 2013 om 13:46

Misschien was hij de eerste met deze 'grap' - Ga jij even ergens anders de slimme ajacied uithangen.

12 november 2013 om 14:39

Misschien is hij wel de eerste maar het is wel irritant om deze reactie steeds tegen te komen. Maakt niet uit hoe slim je dan wel niet bent.

neem dan toornstra mee die was ook mee naar azie waarom nu niet? speelt niet verkeerd enheeft meer ervaring. ik snap er echt een bal meer van wat een selectiebeleid zeg .
ook al is het voor 2 oefenwedstrijden dan nog

12 november 2013 om 13:47

Toornstra speelt de laatste weken belabberd en is eigenlijk het hele seizoen al ondermaats als je het vergelijkt met zijn vorige seizoen, wat gewoon een topseizoen voor hem bleek te zijn. Utrecht had de prijs niet zo op moeten drijven naar 10 miljoen, maar genoegen moeten nemen met enkele miljoenen. Zoals hij vorig jaar speelde, dat heeft hij dit jaar nog geen minuut laten zien. En al zeker de afgelopen tijd al niet meer.

12 november 2013 om 14:41

A. Toornstra speelt al weer op zijn normale niveau (lees geweldig) sinds dat Jansen geblesseerd is en hij weer op zijn vertrouwde positie speelt. Verreweg de beste en meest bepalende speler van Utrecht.
Dat je zegt dat hij het dit jaar nog geen minuut heeft laten zien is gewoon totaal onwaar. En als je zegt 'zeker de afgelopen tijd niet meer' laat je helemaal zien dat je niet aan het opletten bent. Ik snap best dat je Utrecht niet wekelijks ziet als Ajacied zijnde, maar ga dan ook geen dingen als waarheid lopen verkondigen waar je geen verstand van hebt.

B. Utrecht had helemaal geen genoegen moeten nemen met een paar miljoentjes, want ze wilden hem simpelweg niet verkopen. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat ze dan veel meer vragen dan hij daadwerkelijk 'waard' is?

12 november 2013 om 21:15

Ik heb het over voetbal he niet over korfbal. Als je er geen verstand van heb hou dan je mening voor je.

Waanzinnig goede speler! Hij verdient het goed gedaan Propper!

Zo raar is het toch niet dat de beste speler van de huidige koploper een kans krijgt, zo lang die Willemse van PSV nog steeds geselecteerd wordt verbaas ik mij nergens meer over.

12 november 2013 om 13:46

Veltman zit er ook bij dusja nergens moet je van opkijken

Leuk voor Pröpper. Speelt de laatste tijd erg zeker. Weet niet wat de alternatieven waren want is wel erg vroeg. Maarja als ervaring van veltman de standaard is..

Goede speler zie hem wel bij een Barcelona of Real Madrid eindigen.

12 november 2013 om 13:48

Ik denk dat dat net iets te hoog gegrepen is... meer bij clubs als Atletico, schalke, valencia, porto en dat soort ploegen..

12 november 2013 om 13:51

Ook prima, maar hij heeft toch een mooie ontwikkeling gemaakt als hij dit nou vol kan blijven houden...

Haal dan Emanuelson of Schaars erbij. Dit slaat nergens op

12 november 2013 om 14:00

Emanuelson speelt zelden en Schaars kan het niveau van de Eredivisie niet eens aan.

Ik gun het deze jongen, net als Veltman, van harte. Alleen is het na mijn idee ietwat te vroeg. Laat beide heren eens een heel seizoen goed presteren, voordat ze kans maken op het nationale elftal. Cambuur speler Hemmen zit nu te wachten op een uitnodiging nu er geen "echte" spits bij het nationale elftal zit, door het wegvallen van Van Persie. Het is net alsof je 5 wedstrijden goed speelt en dat je dan al kans maakt op Oranje, Oranje, moet iets speciaals zijn, waar de beste voetballers spelen. Dat is nu lang niet het geval.

Welkom bij het rariteitenkabinet van v Gaal!

Realiteit is dat we gewoon niet beter hebben. Wij hebben geen Isco, Koke of een Draxler. Moeten we het mee doen, jammer maar zo is het. Heeft geen zin om dan te gaan zeuren. Snap de ophef sowieso niet, is maar een oefenwedstrijd en Propper stond bekend als een groot talent. Doet het nu lekker, laat hem maar laten zien wat ie kan. Zelfde voor Veltman, vrij onervaren maar De Vrij en Bruma is ook niets op dit moment.

12 november 2013 om 14:04

Aanvulling hierop: we hebben ook geen Ramsey, Pogba of een Lavezzi.

Pröpper is een bepalende, technisch geweldige speler bij de koploper van de Nederlandse competitie, bij een team dat één van de best voetballende teams is van het moment: Vitesse.
Een logisch besluit om deze jongen Oranje te laten ervaren rondom twee oefenpotjes.
Hij mag het een keer laten zien. Prima toch?

12 november 2013 om 14:14

dit

12 november 2013 om 15:30

Pyder, jij verdient een gouden randje om je reactie heen.

In de Eredivisie lopen zo ongelofelijk veel spelers rond waar je je wenkbrauwen van optrekt als je gaat nadenken hoe die gasten in godsnaam profvoetballer zijn geworden. Gewoon te treurig voor woorden. Dan is het toch de normaalste zaak van de wereld dat een uitblinker van de koploper (!) een kansje krijgt? Er is zoveel haat hier jegens Propper omdat mensen geen speler van hun eigen club aan het werk gaan zien... Gewoon jaloezie.

Grappig dat dezelfde mensen die vinden dat veltman het niet verdiend omdat hij pas 2 wedstrijden goed heeft gespeeld, wel vinden dat Propper het verdiend. Iets met objectiviteit?

On: het is maar een oefenwedstrijd, ben benieuwd wat hij laat zien

12 november 2013 om 14:38

Ik vind dat ze het op dit moment beiden niet verdienen, spelen allebei een aantal goede wedstrijden maar daar moet toch niet op beoordeeld worden.. Maar weer anderen kijken er nu weer raar van op dat Davy wordt opgeroepen. Als Veltman een uitnodiging krijgt, dan is de uitnodiging voor Davy niet zo gek.

12 november 2013 om 14:42

Zelfde als bij veltman, hij kan ruiken aan het niveau. Mischien trekken ze zich wek heel erg op aan het niveau. Als je ziet dat jongens als depay, fer, narsingh (normaal terecht, nu niet) clasie, de Vrij kuyt, siem de jong, willems erbij zitten. Dan is het niet onlogisch dat veltman en propper uitfekozen worden. Propper beste man bij Vitesse,veltman beste man bij Ajax. Ook ik had liever het beste team gezien, maar er zijn een hoop afmeldingen.

13 november 2013 om 09:47

Ik vind het raar dat zoveel Ajacieden Veltman vergelijken met Propper. Veltman heeft absoluut potentie om naar een hoog niveau te groeien maar is daar nog zeker niet. Propper is al het hele seizoen de absolute gangmaker bij Vitesse. Daar zit een groot verschil.

Ik denk dat heel veel mensen hun mening over Propper de komende weken gaan bijstellen. Al is het alleen maar omdat VI zich een keer positief gaat uilaten over deze speler.

In de Jupiler league hebben ze ook een paar mooie doelpunten gescoord, waarom hun ook niet gelijk oproepen voor het Nederlands elftal?

12 november 2013 om 14:42

Omdat het niet alleen om 1 mooi doelpunt draait, maar om een aantal wedstrijden in de top goed presteren.

Bij Twente speelt al het hele seizoen ene kyle ebecilio lekker contant ! Laat me niet lachen man pröpper en veltman!

Wat doen mensen hier weer ontzettend negatief. Wie had hij dan mee moeten nemen? Nu krijgen Narsingh, Veltman en Pröpper een goede stimulans. Niks mis mee, alleen maar goed voor hun ontwikkeling en zelfvertrouwen. Pröpper draait een goed seizoen en als je ziet waar hij vandaan komt maakt deze jongen op dit moment hele grote stappen. Wie weet waar dit gaat eindigen? Helemaal niemand. Narsingh is op de weg terug en heeft ook veel potentie en na zijn blessure is dit weer een mooie opsteker. Veltman is jong en wat is er nou mooier en beter dan zo'n jongen aan het grote werk te laten ruiken. Kan hij zich alleen maar sneller door ontwikkelen.
Ik zie het probleem niet zo. Van de vaste krachten zijn er wat jongens uitgevallen, dan komen andere spelers een keer aan de beurt. Een tijdje terug kreeg Paul verhaegh een kans (een dertiger) tegen Portugal en deed het verdienstelijk maar zal weinig in de toekomst gaan betekenen voor oranje. Dan is dit toch beter.

12 november 2013 om 14:56

Helemaal met jou eens. Sommige mensen hier lijken niet te beseffen wat het doel is van oefeninterlands en/of schijnen te denken dat vroegere bondscoaches niet een dergelijk selectiebeleid hebben gehanteerd.

Ik ben het niet altijd met Louis eens, maar het feit dat hij af en toe spelers als Propper en Veltman uitnodigt vind ik een goede zaak!

kijk er zelf wel aardig van op moet ik zeggen. pröpper is natuurlijk wel een echte rasvoetballer, je zou bijna zeggen nog één van de oude stempel. stond in de opleiding van vitesse te boeken als hét talent, misschien nog wel meer dan van ginkel, komt er helaas dit seizoen pas echt uit.

ik heb hem ballen compleet zien stilleggen die met een hard tempo, vanuit de lucht met een onberekenbare boog op hem afkwamen, zulke aannames zie je tegenwoordig in de eredivisie maar bij heel weinig spelers. daarbij heeft hij overzicht en een goede pass.

toch komt de uitverkiezing naar mijn mening nog te vroeg. constante vorm moet beloond worden met een uitverkiezing en niet de vorm van de dag.

Wat een lachtertje er zijn zoveel betere spelers weijnaldum
Maher enz enz

12 november 2013 om 15:25

Maher? Niet serieus te nemen jouw reactie.

En Wijnaldum is geblesseerd, wel scherp blijven hé...

12 november 2013 om 15:40

Ja, hij noemt de volgende keer denk ik alle Nederlandse PSV-spelers die niet zijn opgeroepen

Propper meer dan terecht een vele malen beter dan Maher uit vorm en Wijnaldum in de ziekenboeg

12 november 2013 om 16:00

Idd

Propper prima speler jammer dat die bij verhuurbedrijf Chelsea speelt zie hem liever ergens anders, als ze bij Chelsea dalijk stoppen met spelers na de eredivisie te sturen omdat niveau te laag is, denk en hoop ik dat Vitesse met onderstaande regionen mee gaat doen waardeloze club propper gauw weg daar

13 november 2013 om 13:59

dat huren van vitesse heeft 2 redenen, 1 dat ze ivm de ffp geen spelers Mogen kopen en ten tweede dat de grote talenten uit de jeugd niet in de a1 spelen, maar in de b1! maar gisteren hebben er voor het eerst 4 grote talenten bij het eerste meegetraind, dit zijn jongens die uit de b1 komen en dus nog maar 16 zijn. Dit is de lichting waar vitesse het van moet gaan hebben qua eigen jeugd en peter bosz laat deze jongens dus nu al meetrainen! dus hopelijk snapt iedereen nu is waarom er zo veel gehuurd wordt.

Goede zet van van Gaal, in potentie de beste middenvelder van Nederland in de toekomst.

het is geweldig voor propper en veltman dat ze aan het grote oranje mogen ruiken.
waarom wordt er toch zoveel en negatief gereageerd op vooral de uitnodiging van propper.
maak je druk om zaken die veel belangrijker zijn dan voetbal[als die er zijn}
al eerder heb ik geschreven dat de hegemonie van de topclubs in nederland aan het veranderen is,maar dat geldt ook voor het nederlands elftal!

nog niet zolang geleden bestond het nederlands elftal uit voornamelijk ajax spelers en hier en daar een paar van feijenoord en een paar van psv aangevuld met spelers uit nederland in de buitenlandse competitie's.
nu zijn het spelers met een ajax verleden en feijenoord verleden en psv verleden aangevuld met spelers uit de nederlandse competitie.
daar zit dus een groot verschil in!
ook is het zo dat er bij de topclubs in nederland steeds meer buitenlandse voetballers staan op belangrijke positie's in het elftal.
dus jeugdspelers uit nederland met een nederlands paspoort zijn steeds lastiger te vinden op belangrijke positie's in de teams{topclubs}
ps;waarom wordt het in de eredivisie wel geaccepteerd met jeugdige voetballers te werken en voor het nederlands elftal wordt er geroepen en geschreven dat er ervaring nodig is?
een nadeel van ervaren spelers is,dat ze naar hun mening niet meer zo hard hoeven lopen ivm hun ervaring.
dat is absoluut een misvatting en we zien dat ook regelmatig.
jeugd heeft de toekomst!

13 november 2013 om 21:15

Eens, maar jeugd moet wel in balans zijn met de ervaring.
Maar dat zit in het Nederlands elftal wel goed.

Ik kan me wel vinden in het beleid van Van Gaal.
Jonge spelers die goed presteren, zoals Veltman en Propper, mee laten doen in de oefenpotjes. Zoals je zegt, de jeugd heeft de toekomst, maar op het WK speelt gewoon de gevestigde orde, aangevuld met de jeugd die het hele seizoen top heeft gepresteerd.

De tijd voor jongens als Clasie, Propper en Veltman die komt wel, maar ze nemen nu in ieder geval de ervaring mooi mee!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren