Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik lieg als ik zeg dat ik nooit aan Oranje heb gedacht'

Laatste update:

Lex Immers brak door bij de club waar hij als kleine jongen al fan van was, ADO Den Haag, en verdiende in zijn geboortestad een transfer naar Feyenoord. De middenvelder heeft een basisplaats in het elftal van Ronald Koeman, maar krijgt te maken met de nodige kritiek. Immers zegt zich daar weinig van aan te trekken en blijft ambitieus als hij naar de toekomst kijkt.

/

De 27-jarige Hagenaar durft in gesprek met ELF Voetbal Magazine te dromen: "Ik zou liegen als ik zeg dat ik nóóit aan het Nederlands elftal heb gedacht", zegt Immers. "Ik weet ook dat er op dit moment genoeg jongens voor mijn positie zijn, maar zeg nooit nooit. Neem die oefentrip naar Indonesië en China: toen werden er veel nieuwe jongens geselecteerd, mede door het EK van Jong Oranje. Dat zijn momenten dat ik heel misschien ook geselecteerd had kunnen worden."

Immers speelde tot dusver 44 competitiewedstrijden voor Feyenoord, dat de middenvelder binnenhaalde als opvolger voor Otman Bakkal. Laatstgenoemde is inmiddels weer terug in Rotterdam, maar nog niet wedstrijdfit. Immers maakte tot dusver zestien doelpunten in de Eredivisie voor Feyenoord, waarvan vier in dit jaar.

Denk je dat Lex Immers ooit in Oranje terecht kan komen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Immers, goede speler voor feyenoord op dit moment maar nooit goed genoeg voor oranje. daar zijn er zeker 6 beter voor op die positie.

15 november 2013 om 12:24

Lachman is zo een slechte verdediger nog niet.
Zit toekomst in.

15 november 2013 om 12:32

lachman, veltman en klaassen zie ik er wel echt in de toekomst bij zitten.

15 november 2013 om 12:50

Laat me niet lachen man. Oke zonder grap, buiten Veltman gaat nooit iemand het NL elftal halen. Heel misschien Klaassen.

15 november 2013 om 13:04

Als koeman bondscoach word vrees ik het ergste...

Oranje Ronald Koeman:

Mulder
Janmaat-De Vrij-Martins Indi-Nelom
Clasie-IMMERS-Vilhena
Schaken-Armenteros-Boetius

(Nu ik dit elftal even terugzie...heeft feyenoord wel heel veel nederlanders,chapeau!)


15 november 2013 om 13:10

*armenteros is een zweed

15 november 2013 om 13:43

Svensk heeft gelijk. Lachman heeft zich ontwikkeld tot een prima verdediger. De speler van PEC Zwolle straalt rust en is zowel sterk aan de bal als in de duels.

Of hij een potentiële Oranje-klant is, dat durf ik niet te zeggen.

15 november 2013 om 13:47

Bovenberg is een rechtsback. Deze opstelling gaat dus niet werken.

15 november 2013 om 15:13

Armenteros is een Zweeds-Cubaanse Nederlander

15 november 2013 om 15:32

Nee, hij is gewoon een Zweed van Cubaanse komaf.

15 november 2013 om 19:19

Hahah Football-Pro jij faalt zeg...

16 november 2013 om 12:24

gaat niet om Louis, maar de beperkte kwaliteit waaruit ie kan kiezen op bepaalde posities

we hebben nu eenmaal weinig buitenspelers bij grote topclubs spelen op Robben na, dus wat moet je dan als Bc?

we hebben amper topverdedigers bij grote topclubs buiten Nederland spelen dus wie moet je dan oproepen als Bc?

Alleen Immers maakt nooit kans omdat op het middenveld voldoende topkwaliteit voor handen is, de enige linie in Oranje waar v Gaal wel voldoende keuze in heeft

15 november 2013 om 12:39

Hij is immers niet goed genoeg

15 november 2013 om 12:21

Als Lex immers geselecteerd wordt dan laat ik me nationaliteit veranderen naar duits

15 november 2013 om 12:40

Hahahahaha hilarisch xd

15 november 2013 om 12:41

Depay is veel beter dan immers en heeft veel meer potentie hij is de linksbuiten van oranje in de toekomst. Miss all in ek 2016. Immers en Depay kan je niet met elkaar vergelijken

15 november 2013 om 12:45

Doe jijzelf normaal man! Depay is een excepcentioneel talent, die het nog ver zal schoppen. Hoe kan je Immers met hem vergelijken, die ik persoonlijk niet eens goed genoeg vind voor Feyenoord.

Haha wat een idioot , Immers is wel zo'n beetje de laatste die ik in een oranje shirt wil zien , beperkte voetballer dat het is

15 november 2013 om 12:19

Dan mag hij er toch nog wel van dromen, om hem nou meteen een idioot te noemen, schaam je man. Immers weet zelf ook wel dat het niet waarschijnlijk is dat hij een interland zal spelen, maar hij mag er toch op hopen. Iedereen heeft die droom

15 november 2013 om 12:48

Ja leuk dat ie daarvan doomt , maar houdt die onzin voor jezelf en maak je niet belachelijk in de media .

Ik droom ook weleens wat

15 november 2013 om 13:06

Waarom niet??
Als een Paul Verhaegh wordt geselecteerd waarom dan niet een Lex Immers?

Ik ga niet zeggen dat Immers geschikt is voor Oranje, je weet maar nooit wat er in de toekoms gebeurt, straks loopt het als een tierelier en scoort hij aan de lopende band met hier en daar een assist.
Dan kan van Gaal echt niet om hem heen.
Ik heb meerdere spelers in Oranje gezien waarvan ik dacht Wtf.

15 november 2013 om 13:22

Misschien omdat Paul Verhaegh al jaren op een hoger niveau speelt en het daar zeer verdienstelijk doet??

15 november 2013 om 13:34

Vorig jaar 17 wedstrijden, en dit jaar 1! wedstrijd gespeeld bij een degradatie kandidaat noem jij verdienstelijk?

On; wat ik wil zeggen is: Als Immers het goed blijft doen kan Van Gaal er niet omheen.

15 november 2013 om 13:48

@tareqmss natuurlijk mag hij er van dromen, maar als je zo'n matige voetballer bent dan ga je dat niet hard op zeggen.
Maar goed...lex wordt niet gehinderd door enige vorm van intelligentie dus die zegt of doet wel vaker domme dingen.

15 november 2013 om 13:50

@ Fc.rdam je zegt: als iemmers het goed blijft doen

Immers doet het niet goed, niet goed genoeg voor oranje in ieder geval.
Dus dan zou hij het eerst goed genoem moeten gaan doen, maar dat kan hij niet.

15 november 2013 om 13:59

4 doelpunten in 13 wedstrijden voor een middenvelder is erg op schema.
vindt je niet?

Maar ik heb het gevoel dat Immers het nooit goed kan doen in de ogen van sommige mensen.
ook al scoort hij 40 doelpunten.

15 november 2013 om 14:41

Ja op een hoger niveau bij de degredant Augsburg kom op zeg.

15 november 2013 om 14:55

En Immers zou nooit naar een andere competitie kunnen en daar verbeteren op het scoren? Alsof jij ooit van Verhaegh had verwacht dat hij oranje zou halen?

15 november 2013 om 12:19

Heerlijke media weer, het totaal uit het verband rukken van uitspraken dat hij aan Oranje heeft gedacht in de trant van een keertje meetrainen.

15 november 2013 om 12:36

Ik wil ook best een keer met oranje meetrainen.

15 november 2013 om 13:16

Hoezo? Volendam speelt ook in oranje shirts. Hij kan best een toegevoegde waarde zijn daar!

15 november 2013 om 13:48

Laat hem lekker dromen man, jij hebt vast ook wel eens gedroomd over iets wat niet haalbaar is, of niet?

Daarnaast, niemand wilt jou mening weten en om Immers zijn mening word er gevraagd, dat is het verschil tussen hem en jou.

16 november 2013 om 12:25

dan juist knap met zijn beperking dat ie op 1 seizoen Wijnaldum na de best scorende Feyenoordmiddenvelder is van de afgelopen 15 seizoenen

haha wat een baggerspeler, die moet je er echt nooit bij halen. past goed bij feyenoord maar niet bj het nl elftal.

16 november 2013 om 12:26

volgens mij staat half Feyenoord in Oranje

De Vrij, Janmaat Bmi, Schaken, Clasie

Immers heeft gewoon ronduit de kwaliteit niet voor oranje, Hij zal dan ook nooit geselecteerd worden. Een middelmatige voetballer die absoluut geen meer waarde heeft voor oranje.

Kom op zeg. Een dergelijke speler bij oranje. Hoe diep kunnen we vallen. Al hoe wel misschien schrikken de tegenstanders van zijn mooie tattoes. Ha ha, drama die speler.

Als je al met de kwaliteiten van Lexie van Oranje durft te dromen, is het wel heel bedroevend gesteld met ons Oranje

16 november 2013 om 12:31

Immers droomt dat, dus het is niet bedroevend gesteld met ons Oranje om die reden

wel op wereldniveau is het bedroevend gesteld met Oranje omdat we op diverse posities geen spelers hebben die wekelijks bij een internationale topclub spelen

zoals in de goal, defensie, en rechtsbuiten

Omg Please laat die droom varen. Immers is de laatste speler die ik zou willen zien in Oranje. Ik zou liever met 10 man spelen dan met Immers.

Hij zat laatst te zeuren over de vele kritiek die hij kreeg. Maar nu vraagt hij er zelf om. Dan heb je een te hoge pet van jezelf. Prima voetballer hoor, maar nooit en te nimmer goed genoeg voor Oranje.

15 november 2013 om 12:18

Waarom heeft hij een te hoge pet op dan? Omdat hij een droom heeft? Hij is juist realistisch door te zeggen dat de kans minimaal is doordat er tig betere zijn op zijn positie.

15 november 2013 om 12:30

Omdat hij al denkt ooit een kans te maken op Oranje. Daarom heeft hij al een te hoge pet op. Als hij echt realistisch had gedacht dan zou hij zoiets nooit gezegd hebben.

15 november 2013 om 13:31

Sommige dromen moet je voor je houden en zeker niet aan de media meldej. Tenzij je dus uitgelachen wil worden.

15 november 2013 om 16:51

Dus omdat hij eraan denkt, wil zeggen dat je een te hoge pet op hebt? Schaken zal er ook vast aan gedacht hebben en kijk eens, hij werd international. Niemand die dat ooit nog gedacht had.

15 november 2013 om 12:29



Zo

Heeft hij teveel gedronken ofzo nou hij past e hoort echt niet in oranje feyenoord is zijn plafond hoger komt hij echt niet

Ach ja als we schaken,veltman, blind blijven selecteren waarom een immers dan niet.

15 november 2013 om 12:21

Als je blind in dat rijdje schaart snap je er bar weinig van. Ont: dromen mag altijd lex, maar dat zal niet gebeuren mag ik hopen, je maakt veel goed door je werkt lust maar je bent een zeer zeer beperkt voetballer.

15 november 2013 om 12:27

Ja Blind doet het zo verschrikkelijk slecht, oh wacht.

15 november 2013 om 12:48

Fct, omdat Blind en vooral Veltman voldoende talent hebben om voor Oranje uit te mogen komen.

15 november 2013 om 13:14

Ja...het talent van een bal terugspelen op de keeper.

On: wat nou als immers na de winterstop straks de sterren van de hemel gaat spelen?
Schopt er 20 doelpunten in en geeft 10 assist wat dan?
Maar op dit moment heeft hij er een paar voor zich die stukken beter zijn.

moraal van het verhaal: nooit iemand afschrijven of onderschatten.

15 november 2013 om 13:32

haha Fc.rdam ben jij net zo,n drommer net als immers? ookal schiet hij er 20 in hij heft nog steeds niet de kwaliteiten om geselecteerd te worden, immers is gewoon zeer beperkt, enige kwaliteit die hij heft is dat hij een neusje voor het doel heft maar helaas schiet hij ze der allemaal naast, ik denk dat als hij er alleen maar 35+ in een seizoen derin schiet (wat haast onmogelijk is) dat hij een kans maakt om geselecteerd te worden puur alleen omdat hij er dan zoveel derin zou schieten.

15 november 2013 om 13:42

Laat ik het zo zeggen: het kan heel gek lopen.
Kijk maar naar Diego Costa, nooit een uitnodiging van Brazilie gehad.
maar scoort ineens aan de lopende band en moet ineens uit twee landen kiezen.
En nee ik vergelijk Costa niet met Immers maar geef een voorbeeld.
Er zijn spelers geselecteerd die een stuk minder waren dan immers.
En als je verder leest staat er ook bij dat er meerdere spelers beter zijn dan Lexie op dit moment.

En ik ben geen dromer meer een realist.

15 november 2013 om 15:54

Fcrdam

Pff, stel je niet zo aan man. Je weet dondersgoed wat ik bedoel, en als je eerlijk bent dan constateer je ook dat Immers oranjeonwaardig zijn. En die 20 goals gaan niet lukken kan ik je nu al zeggen.

15 november 2013 om 15:56

Fcrdam

Ik vraag me serieus af of je nu al dronken bent, en lekker weekend aan het vieren bent. Die vergelijking als voorbeeld kan je al niet maken, omdat Costa wel de benodigde kwaliteiten heeft voor Brazilie. En Immers is niet eens goed genoeg voor Feyenoord.

15 november 2013 om 17:58

@ Sulejmanii. Als eerste ik drink niet!
Ten tweede ik maak geen vergelijking.
Ik heb het er nadrukkelijk bij vermeld dat het een voorbeeld is.
en als je mijn vorige posts had gelezen dan wist je dat ik Immers ook niet geschikt vind voor Oranje.
Het enige wat ik wil verduidelijken is dat het tegenwoordig heel snel kan gaan bij een speler.
De ene dag flop de andere dag top.

16 november 2013 om 17:52

Fcrdam

Het was maar een geintje, en ik begreep wel dat je er ook nog voorbeeld bij zei. Maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat die kans er niet inzat met Immers. ZZo een scenario als Costa.

15 november 2013 om 13:20

Noem jij nou Blind omdat je dat zelf bent?

15 november 2013 om 15:39

Als Daley Blind een vader had gehad die niet bekend was door het voetballen had deze jongen nog geen eens bij een topklasser in de basis gespeeld! Wat een flapdrol is dat zeg

15 november 2013 om 15:54

misschien kan je beter handbal gaan kijken feye-noord, van voetbal heb je iig geen verstand.

15 november 2013 om 16:35

Feyenoord

Houd toch op man, Blind is geen wereldtopper nee. Maar het is meer dan bruikbare subtopper. Die vooral goed uit de voeten kan als cvm, en dat heeft niks met zijn vader te maken.

gelijk heb je lex, ik denk ook wel eens aan het nederlands elftal en dan pak ik de klassieker fifa 98 road to the world cup er weer bij en probeer ik net zo'n mooie goal als dennis bergkamp te maken.
maar daar blijft het voor mij wel bij, en dat zal het voor jou ook moeten zijn.

Als Immers alle kansen erin schiet die hij krijgt kan hij misschien over 2 jaar een plekje krijgen want laten we ook niet doen alsof hij zoooooooooooooooo slecht is, want dat is gewoon haten !!!

15 november 2013 om 13:15

@lempa

Als Lex er dit seizoen al 20 had gemaakt werd hij nog niet opgeroepen.
Deze jongen is een keiharde werker en erg geschikt voor het werkvoetbal van Feyenoord.
Maar hij is veel te beperkt voor Oranje.

Jezus wat een verschrikkelijke mensen op deze site, die jongen mag toch een droom hebben. Lijkt mij dat iedere voetballer hiervan droomt, hoe 'beperkt' dan ook.

Op zich is het natuurlijk niet z'on gekke gedachte, Willems wordt tenslotte ook altijd geselecteerd..

Haha, wat een snuggere opmerking van hem.. Dan is de kritiek een beetje afgenomen omdat hij scoort gaat hij over het Nederlands elftal beginnen *facepalm

Tuurlijk je mag en moet kunnen dromen, maar ik heb zo'n gevoel dat zijn droom helaas nooit uit zal komen. Als Feyenoorder ben ik al niet al niet te spreken over zijn spel, en tuurlijk hij heeft zijn functie binnen het elftal van Koeman, niettemin vind ik hem een matige speler die bij lange na niet de kwaliteiten heeft om het nederlandse elftal te halen net zoals de Jong van Ajax waarvan ik moet toegegeven dat hij meer kwaliteiten heeft zijn dit jongens die ik als bondscoach niet zou oproepen. Leuk voor de eredivisie, maar dan heb je ook je plafond bereikt.

15 november 2013 om 13:26

De Jong in Oranje is idd denk ik niet geheel op z'n plaats. Anderzijds, met de afmeldingen van zowel de spitsen als middenvelders heb je met De Jong wel een multifunctionele speler.
En, in de CL doet hij het altijd leuk en pakt toch de nodige doelpuntjes mee. Met dat in het achterhoofd heb je mss aan De Jong zo'n slechte nog niet. Hij zal in elk geval nooit zeuren als hij niet speelt.

15 november 2013 om 13:43

OF hij nou zou klagen of niet dergelijke spelers komen tekort in mijn optiek. Als je selecteerd moet je uitgaan van specifieke kwaliteiten en heb je niets aan middelmatig. Ga voor alles of niets.

15 november 2013 om 16:27

Ach te kort... 5e in de hiearchie... je moet wat als al je spitsen uitvallen. Hij heeft Europees in elk geval laten zien op hoger niveau als spits te kunnen functioneren. Wat moeten ze anders? Wie zou jij als spits meenemen dan? Te Vreede? Een Luc de Jong die al een jaar niet speelt? Verder hebben we gewoon geen spitsen in de "top" rondlopen.

Hahahaha, die Lex Immers... Het wordt ook steeds grappiger met hem Lex Immers is ook niet goed genoeg voor Feyenoord, maar ze hebben niet beter.

Doet me aan dat grapje denken over de 'lex Immers voetbalschool':
1. Ik krijg 10 opgelegde kansen waarvan ik er 8 finaal naast schiet en 2 in de handen van de keeper. Hoevaak scoor ik?
2. Ik geef 12 voorzetten waarvan er slechts 1 in de zestien beland. Hoeveel dwalen er doelloos af?
3. Ik mag 10 strafschoppen nemen, en maak er slechts 3. Hoeveel heb ik er gemist?

15 november 2013 om 12:22

Ohja, dat zijn wel hele leuke grappen.natuurlijk. schouderklopje voor jou

15 november 2013 om 12:36

Ja leuk he Gelukkig hebben we dergelijke spelers in de Eredivisie, je lacht je wekelijks stuk

15 november 2013 om 12:25

Hij mag toch ervan dromen of niet? Hou die zielige opmerkingen lekker bij je joh.

15 november 2013 om 12:37

Hij mag ook van Barcelona dromen of een nachtje met Megan Fox... Maar je kent het liedje van Ome Marco wel denk ik...

15 november 2013 om 12:33

Tsjah...met deze redenatie is niemand goed genoeg voor Feyenoord, en ik neem aan dat je dan ook beseft dat we alle 11 van Ajax kunnen opdoeken, in de CL kansloos, en dat is geloof ik het niveau wat nagestreeft wordt?

Nee hoor, in mijn ogen is hij prima geschikt voor Feyenoord. Als je de volle 90 minuten van een wedstrijd bekijkt zie je dat hij veel duels, vaak in scoringspositie komt en en veel arbeid aflevert. Met een Vilhena op 10 kom je gewoon kracht te kort.

Iedereen ziet zijn beperkingen, technisch niet de sterkste en ook niet al te snel. Maar voor de NL top is het echt een prima speler. Hij gaat er dit jaar nog wel meer inleggen.

15 november 2013 om 13:28

ach kom op, hij vraagt er toch ook wel een beetje om? Er is veel kritiek op zijn functioneren. Na maanden van kritiek wordt een een (terechte) actie opgezet om Immers een schouderklopje te geven en dan lees je dit.

Iedereen heeft z'n dromen... natuurlijk mag je die uiten... maar misschien had hij zich kunnen bedenken dat het nu niet zo handig moment daarvoor was.

15 november 2013 om 13:57

Mensen die kritiek op hem hebben hebben of geen verstand van voetbal of leven in een droom dat Feyenoord europees een rol kan spelen (want dan komt hij inderdaad tekort)

15 november 2013 om 12:39

hij heeft wel vaker gescoord dan de eerste spits van Ajax vorig jaar

15 november 2013 om 16:08

Hahaha ik lig dubbel, beperkte reactie maargoed dat is vrij normaal voor iemand die ik inschat op een leeftijd van "bak emh beet" vijftien jaar oud.

Heb jij van de laatste 5 wedstrijden van feyenoord toevallig meer dan de samenvatting gezien?! Ook hier schat ik in dat je niet verder ben gekomen dan het zien van de goals. Dan had je namelijk geweten dat Immers steeds beter gaat spelen en keer op keer bij de betere v/h elftal zit. Strooit met passes, ja zelfs steeksballetjes!! Maakt knappe goals met hoofd en buitenkant voet. Legt twee keer zoveel meters af dan wie dan ook zijn positie, veroverd hiermee de nodige ballen of stopt hiermee een aanval v/d tegenstander. En dan constant maar terugvallen op dat missen van kansen, misschien creert die jongen de meeste kansen wel zelf? Dat is namelijk ook een kwaliteit. Voorlopig zie ik dit seizoen bij feyenoord (en veel andere clubs ajax/psv) veel meer andere spelers (villena, boetius) 100% kansen missen als immers. Mja zo werkt dat in nederland als we eenmaal door een roze bril kijken veranderd dat niet zo maar. Ik denk zelfs dat immers en een siem de jong gelijkwaardige spelers zijn (geen wereldtechniek, wel overzicht en een goede pass en vooral veel loopvermogen).

Eigenlijk is het triest en zegt het meer wat over de gemiddelde intelligentie en goed onderbouwde eigen mening van mensen. Valt me meer en meer op dat op deze site vooral een hoop papagaaien zitten, die elke maandag en vrijdagavond naar VI kijken en maar wat graag deze heren napraten (overigens zijn deze ook teruggekomen van hun mening vooral r. van der gijp). Maar serieus een speler beoordelen op prestaties zit er veelal niet meer in.

hij hadbeter wel kunnen liegen,
nu krijgt hij nog meer kritiek van de media

Man man man! Ik dacht: Wanneer gaat hij komen.. Lexie is de enige Nederlandse Feyenoord speler die zijn debuut nog moet maken, dus je kon hierop wachten. Als Siem de Jong er op dezelfde positie bijna nooit bijzit, hoef je Immers al helemaal niet uit te nodigen. Siem is duidelijk de beste bij Ajax en dat kan ik van Lex nou niet zeggen bij Feyenoord. Als Feyenoord de afgelopen jaren geld had gehad hadden types als Immers en Schaken echt niet in de basis bij Feyenoord gelopen, ze komen gewoon te kort.

kanslozen berichten van de meeste hierboven waarom mag hij als speler niet denken aan oranje hij speelt bij feyenoord..waar spelen jullie zelf om zo over iemand te oordelen lekker nederlands alleen maar afkraken.hij heeft denk ik ook niet voldoende kwaliteiten voor oranje maar dat heeft een propper ook niet die zat gewoon 2 jaar op de bank bij Vitesse en speelt nou lekker mee door die mannen van Chelsea.

Misschien als hij gaat wonen en een nationaal paspoort krijgt in Panama, kan hij interlands gaan spelen.
Oranje never nooit.

Hahaha grap van het jaar. Immers die denkt kans te maken om in oranje te spelen. Hij komt al te kort voor feyenoord. Hij zou zelfs geen toegevoegde waarde zijn als dispensatiespeler van jong oranje.

15 november 2013 om 12:26

Hij zegt toch ook niet dat die kans maakt?

Immers heeft zeker kwaliteiten, maar mist daarnaast ook heel wat vaardigheden. Ik zie ook liever een ander type speler bij Feyenoord op 10, omdat ze zo heel vaak blijven steken in dat vechtvoetbal terwijl er met Clasie en Vilhena echt wel spelers rondlopen die willen voetballen. Lexie is een prima speler maar met zijn beperkingen en ik zie graag eens een Feyenoord dat meer gebruik maakt van het voetballend vermogen en hierin zijn de middenvelders cruciaal.

Het gaat puur om 'gelecteerd' worden en daarin geeft hij zich (terecht) nagenoeg geen kans. Ooit 'heel misschien' zijn z'n woorden.
Maar alle kansloze grappenmakers over Immers; ga weer je gang! Hij heeft het toch maar geschopt tot Feyenoord 1 met al die beperkingen. Allicht beter dan die zaterdag 3e klasse competitie waar jullie zelf spelen..

Immers bedoelde met Fifa 2013, daar kun je inderdaad een poppetje aanmaken en in het Nederlands Elftal gaan spelen. Als dit soort jongens al aan het Nederlands elftal denken weet ik niet meer waar het heengaat.

Dromen mag maar enige realiteitsvorm mag ook!

Heeft op dit moment een te hoge pet van zichzelf op denk ik. Aan oranje moet hij helemaal niet denken. Is een prima speler, kan net het niveau van Feyenoord aan.. maar dat was het dan ook wel.

@kloas72 zou jij mij kunnen uitleggen waarom het prima en logisch is dat Immers dit zegt? heeft hij ooit bewezen ook maar een beetje oranje waardig te zijn?

@kloas72 dat slaat dus helemaal nergens op wat je zegt, hij heeft de vrij, indi toch ook bij de selectie zitten en schaken, clasie en wie ben ik nog vergeten dus ga nu niet zeggen dat van gaal ajax voortrekt

Er van dromen mag hij zeker en hij is nog realistisch ook. Hij geeft ook aan dat er betere spelers zijn op zijn positie. Jammer dat hier van die kleuters zitten die het niet goed begrepen hebben. Als iemand van Ajax dit zou zeggen dan zeggen ze: ja en terecht.

Immers vind ik persoonlijk een moeilijk geval om te beoordelen. Hij is erg wisselvallig qua resultaten maar je kan alles over hem zeggen.. Hij geeft elke wedstrijd 101% en door zijn werklust knapt hij een hoop op. En persoonlijk mis ik zo'n type speler bij Ajax. Niet lullen maar poetsen. Onder de Rotterdammers een bekend spreekwoord ;-)

15 november 2013 om 16:12

' Immers vind ik persoonlijk een moeilijk geval om te beoordelen'

Ikke niet. De beste man is technisch gezien een hele matige voetballer en daarom niet goed genoeg als nummer 10. Hoogstens als rechtermiddenvelder door zijn arbeid en kracht. Maar Immers is ongeschikt voor de positie achter de spitsen bij Feyenoord.

' En persoonlijk mis ik zo'n type speler bij Ajax'

Immers bij Ajax gaat tegen alle wetten van de natuur in. Vind Schone persoonlijk veel geschikter als nummer 10.

15 november 2013 om 17:22

moeilijk he lezen ?

Hij zegt toch Type Immers ? daarmee bedoelt hij dat de spelers die nu op het middenveld staan vaak een beetje lakse houding hebben en niet 90 min lang door gaan

Je kan immers een prutser vinden maar hij rent zoals rene van der gijp maandag zei 18 kilometer in 90 minuten en is altijd overal te vinden, wat ook de aansluitting in de rest van je team veel makkelijker maakt ! zou je Bakkal opstellen ipv Immers dan zul je zien dat je een bewegende speler mist (was eerst El Ahmadi en nu Immers )

Schaken is van hetzelfde niveau dus, ik kijk bij Oranje nergens meer van op, maar nee Lex Immers hahah dat is gewoon te lachwekkend

Als het ooit gebeurd koop ik een Oranje-shirt van Immers! Dromen mag altijd, maar helaas Lexie, never gonna happen.

@j020jeroen020 dus als je het niet eens bent met Lex Immers ben je in jouw ogen een kleuter? erg kort door de bocht van jou, ieder mag zjin mening hebben en wij vinden hem totaal niet geschikt voor Oranje en het eigenlijk lachwekkend.

O nee toch Immers, je traint en speelt dan met spelers van Ajax dat wil je toch absolute niet hahahaha

Immers is de perfecte speler voor Feyenoord. Beetje rondrennen, hotseknotsen en hard werken, dat is wat ze bij Feyenoord vooral waarderen. Dat hij voetbaltechnisch tekort komt is dan minder van belang. Voor Oranje komt hij natuurlijk meerdere niveaus tekort, maar ik kan zijn openheid wel waarderen. En dromen mag natuurlijk.

Goed zo Lex, de aanval is de beste verdediging. Voer die voetbal-'journalisten' maar lekker met mooie verhalen.

Haha, zet dat maar uit je hoofd Lexie. Je komt niet 1 niveau tekort, nee je komt denk ik 5 niveaus te kort.

Gelukkig heeft Immers de zelfkennis van Bendtner, anders zou het wel zorgwekkend zijn dat deze verpersoonlijking van de middelmaat echt denkt kans te maken op selectie voor Oranje.

Al hoop ik als Ajacied wel dat de Feyenoord-supporters hun zin krijgen en Lex nog lang in de basis mag staan.

Ik denk dat er ook niks te liegen valt voor Immers.
Het is Immers een jongensdroom!
Gaat hem alleen niet worden jongen, je bent gewoon niet goed genoeg.
Of je moet wonderen gaan verrichten bij Feyenoord.
Ik vergelijk hem qua niveau met Brama.

15 november 2013 om 15:04

Brama heeft het ook gehaald!

16 november 2013 om 09:13

ja hé?! 1 x toch? wat een record!

16 november 2013 om 15:44

Volgens mij heeft Immers over oranje halen en niet om 100 interlands te spelen en Brama is vaker dan 1 keer geselecteerd. Eerst na denken voor je wat zegt!

Blijven dromen Lex. Altijd voor het hoogste gaan. Alleen jammer dat Feyenoord zijn plafond is.

Ik hoop niet dat van Gaal dit leest, want uit nijd naar Ajax zal hij Immers alsnog selecteren. Alhoewel misschien worden we met Immers wel wereldkampioen Kansen missen. Hahahaha giller die Immers. En die lieden denken dat Immers gelijk heeft ook. Hahaha

15 november 2013 om 13:47

Nijd naar Ajax??
Waar heb jij het over?

Ik lieg als ik zeg dat ik nog nog nooit aan Chantal Jansen heb gedacht. Ze is alleen voor mij net zo onbereikbaar als oranje voor Lexie Immers!

15 november 2013 om 15:02

Als Koeman trainer wordt en Nederland krijgt een onzinnige trip zoals dit jaar waar zelfs Nelom en Tiendalli mochten spelen zie ik Immers wel invallen! Vergeet niet dat Immers het lieveling van Koeman is! Misschien goed je best doen en mag je leuk op de foto met Chantal Jansen😉

Hoe grappig zou het zijn als Immers ff naar Voetbalzone zou gaan en deze berichten zou lezen.

Ja ach. Ik snap dat wel.

Je bent profvoetballer en dat is al bijna niemand gegeven. Daarnaast speel je ook nog bij één van de betere voetbalclubs in Nederland en je speelt op een belangrijke positie. Natuurlijk ga je er dan eens aan denken. Gelukkig is hij wel zo realistisch dat het niet gaat lukken!

Lex immers is voor Feyenoord zeker een bruikbare/goede speler. Maar hij komt niet aanmerking voor oranje. alhoewel louis ook jongens als propper op roept.

Daarnaast ben ik van mening dat Virgil van Dijk per direct opgeroepen moet worden. Die speelde de afgelopen 3 jaar bij FC Groningen op zeer constant niveau en laat ook bij celtic zien dat hij zowel in de fysiek zware schotse competitie en CH het niveau aankan.

Verder vind ik jongens als schaken, schaars, kuyt niks toevoegen aan het nederlands elftal.

Krul
van der wiel
Van dijk
Martins indi
blind/willem
de guzman
strootman
V/D vaart
narsingh
van persie
Robben
15 november 2013 om 14:23

zie liever lens op links en robben op rechts

15 november 2013 om 14:36

haha dat mag hoor ik kies voor robben op links omdat hij vanaf daar goede voorzetten kan geven met zijn linkerbeen. Daarnaast vind ik narsingh meer dreiging hebben en een beter voorzet dan lens.

Immers, zolang van Gaal bondscoach is , is alles mogelijk.
Zelfs een verdediger die 2 goede wedstrijden speelt word geselecteerd. Iemand die 2 jaar goed speelt in de eredivisie en goed speelt tegen Barcalona, Milan en Ajax in de CL en goed speelt in de Schotse PL word niet geselecteerd. Dus Alles is mogelijk.
Er word licht zinnig over gedaan maar spelers als Denneboom heeft ook een interland achter zijn naam staan.
Wie weet alles kan. Hij speelt de laatste wedstrijden erg sterk als hij deze lijn doorzet kan het zomaar.

Als Immers in het Nederlands Elftal komt kun je net zo goed Breuer in de verdediging bij het Nederlands elftal zetten

Er is een grote kans dat Ronald Koeman trainer wordt van oranje en wie bij Feyenoord is het lieveling van Koeman? Het zal mij eerlijk gezegd niks verbazen dat Koeman Immers een keertje bij zou halen als veel basisspeler rust moeten hebben en de KNVB weer eens een leuke trip krijgt!

Immers in oranje
Ik denk absoluut dat het kan maar dan moet hij wel voor Volendam kiezen bij zijn volgende transfer.
Nee, ik ben wel degelijk fan van hem bij Feyenoord maar in oranje zie ik hem niet komen of hij moet ineens zijn kansen af gaan maken. Want hij heeft wel degelijk een neusje voor de goal want hij krijgt niet voor niets zoveel kansen. Ik zou het hem wel gunnen want k vind zijn eerlijkheid ook wel ontwapenend.
Maar op die positie hebben we zoveel goede spelers dat ik het niet zo snel ziet gebeuren.

Gewoon een kaartje kopen, Lexie. Moeten wij ook

Ik schrik me kapot...lex toch! Ga je mond spoelen.

"ik zou liegen als ik zeg dat ik nóóit aan het Nederlands elftal heb gedacht"

Denk dan maar niet te veel Lex. Soms is het beter om gewoon je mond te houden.

Alsjeblieft zeg, Immers die denkt aan Oranje.... Moet niet gekker worden. Is op meerdere vlakken bij lange na niet goed genoeg daarvoor.

Maar wat ben ik bang dat als Koeman bondscoach wordt dat ie doodleuk Immers oproept. Dan zou ie per direct ontslagen moeten worden.

Immers mag zich wel aanmelden voor het rtl programma Gepest..

Immers is niet eens goed genoeg voor Feyenoord,laat staan voor Oranje.Maar dromen mag altijd.Persoonlijk ben ik geen fan van Immers gezien zijn idiote uitspraken t.o.v Ajax in het verleden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren