Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Rol Kuyt bij Oranje uitgespeeld: aanvaller wordt geen ‘centurion’’

Laatste update:

Dirk Kuyt werd door bondscoach Louis van Gaal geselecteerd voor de interlands tegen Japan en Colombia, maar de aanvaller van Fenerbahçe haakte geblesseerd af. De 98-voudig international voegt zich daardoor voorlopig nog niet bij de club ‘centurions’, spelers die honderd interlands of meer hebben gespeeld. Edwin van der Sar, Frank de Boer, Rafael van der Vaart, Giovanni van Bronckhorst en Phillip Cocu speelden wel meer dan honderd interlands. Als het aan jullie ligt, wordt Kuyt in de toekomst ook geen geen ‘centurion’.

/

Wij stelden de bezoekers van Voetbalzone namelijk de vraag of Kuyt in de toekomst nog moet worden opgeroepen voor Oranje. ‘Ja’, antwoordde een derde van de bijna negenduizend stemmers. De rest van de mensen die de poll hebben ingevuld zijn minder enthousiast. Bijna zeventig procent van de stemmers is van mening dat Kuyt niet meer moet worden opgeroepen door Van Gaal.

De 33-jarige Kuyt debuteerde meer dan negen jaar geleden in Oranje. Op 3 september 2004 maakte hij zijn debuut in het duel met Liechtenstein (3-0 winst). Destijds speelde hij nog bij Feyenoord. Er zouden dus nog 97 interlands volgen en in die wedstrijden maakte hij 24 treffers. Hij was actief op de WK’s van 2006 en 2010 en de EK’s van 2008 en 2012.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Natuurlijk krijgt hij die 100e interland nog wel...

Alleen jammer dat hij dan precies 100 keer geselecteerd is op niks af, want deze man kan er helemaal geen hout van

16 november 2013 om 09:38

100 keer voor niks zelfs? En heeft zeker ook maar een matige carriere gehad en niet op topniveasu gespeeld. Oh nee wacht, van Marwijk, van Gaal, van Basten, Benitez hebben het verkeerd gezien. En jij, jij weet natuurlijk hoe het zit!

16 november 2013 om 13:10

Genieterr van kuit zijn voetbaltechniek zeker?

16 november 2013 om 18:02

Kuyt kan echt wel voetballen hoor en tegenwoordig zijn trainers gek op spelers als Kuyt die elke wedstrijd strijden en 100 procent geven..

16 november 2013 om 09:41

Ik hoop eigenlijk dat hij die 100e interland niet haalt. Het zou echt totaal onverdiend zijn aangezien hij al iets van 60 keer minder opgeroepen had moeten worden. Totaal geen toegevoegde waarde voor het Nederlands Elftal en is dit eigenlijk nooit echt geweest. Wel een goede bankzitter die af en toe eens mag invallen maar dan houd het ook wel op. Blij dat ik z'n vervelende hoofd vanmiddag niet hoef te aanschouwen.

16 november 2013 om 10:55

2010 stond Kuyt erin, 2012 stond Kuyt er niet in en werden we overlopen. Ik denk nog steeds dat Kuyt heel erg belangrijk was in 2010 en dat het team daardoor meer in balans was.

Verder heeft Kuyt het bij al zijn clubs hartstikke goed gedaan.

16 november 2013 om 12:47

Kuyt linksbuiten is nogsteeds een van de grootste grappen in de geschiedenis van het Nederlands elftal.

16 november 2013 om 15:59

Want 2012 was een drama puur en alleen omdat Kuyt er niet in stond? Kom op man. Hij heeft een prachtige carriere gehaald maar als er 1 speler is die er echt het maximale uit heeft gehaald, is het Kuyt wel. Zijn doorzettinsvermogen en werklust zijn te prijzen, zijn techniek en tactisch inzicht laten te wensen over..

16 november 2013 om 09:48

Kuyt is belangrijker dan veel mensen denken, Kuyt is echt het type werkpaard. man rent zich het apenlazen. in 2 jaar tijd heeft hij bij fenerbahce 80 wedstrijden gespeeld, van CL tot Super cup als competitie en iets meer dan 20x gescoord en 20 assists geleverd.

en ook in het Nederlands elftal heeft hij vaak gescoord of assists gegeven. de man is een spits en geen echte vleugel aanvaller. iets wat veel mensen vergeten.

ik denk dat Kuyt een van de weinige spelers is in het Nederlands elftal zonder een sterren attitude en zich belangrijker vind dan het team of collega's.

en die 70 procent van mensen die "nee" hebben gestemd in de poll hebben geen respect, als een speler zo dicht bij komt bij de 100 wedstrijden, dan gun je een speler die laatste 2 wedstrijden ongeacht zijn niveau.

16 november 2013 om 10:03

@jeronsaik

Je verteld hier helemaal niets nieuws. Iedereen weet dat Kuyt een werkpaard is die het van zijn werkhouding en niet van voetbalkwaliteiten moet hebben, niemand is vergeten dat hij eigenlijk een spits is en geen vleugelspeler. Juist vanwege deze redenen vinden de mensen dat hij niet, en in het verleden misschien wel nooit, bij het NL elftal moet spelen.

16 november 2013 om 10:08

blijkbaar vertel ik wel iets nieuws, want mensen blijven roepen dat hij slecht is. wat gewoon niet zo is. en geen voetbal kwaliteiten? hij is een professional, goede werkhouding, en inzet en conditie en ren vermogen. scoort doelpunten en geeft assists.. wat moet een speler nog meer aan "voetbalkwaliteiten" hebben?

Kuyt is wellicht hetzelfde als Kiessling, beide moeten het hebben van werkhouding en professionele inzet. ze scoren en geven assists. perfecte spits naar mijn mening (hetzelfde voor Kiessling)

16 november 2013 om 11:02

jij snapt vrij weinig van het Nederlands elftal, vuile mof
hou je lekker bezig met je bayern en dat achterlijke duitsland van je

droplul

16 november 2013 om 11:12

Damn er is iets goed mis met jou.

16 november 2013 om 11:44

@ jeronsaik

Je bedoelt toch zonder sterallures hoop ik?

on: Spelers met de instelling van Kuyt zijn juist heel belangrijk voor een elftal. Zou Nederland in 1998 en 2000 een paar van zulke spelers gehad hebben dan was de kans op een titel veel groter geweest.
Niet voor niks wordt iemand als Berry van Aerle zo vaak genoemd als we het hebben over 1988. Met enkel types als Gullit, van Basten en Rijkaard had men de enige titel uit de geschiedenis van het NL elftal nooit gewonnen.

16 november 2013 om 13:05

als elke speler of tenminste de helft van oranje voetballers de instelling hebben die kuyt heeft dan zou heel oranje beter presteren of tenminste tenonder gaan met een instelling waar je trots op kunt zijn.

volgens mij heb ik op het EK in Polen/oekraine maar 1 speler alle 3 de wedstrijden zien voetballen en dat was Kuyt, de rest was er al klaar mee na de nederlaag tegen duitsland.

16 november 2013 om 16:39

Nee vriend je verteld helemaal niks nieuws. Je verteld iets wat iedereen al lang en breed weet maar jij denkt als een soort Louis van Gaal dat je dat het volk nog een keer moet uitleggen. Bovendien betekend het niet dat wanneer mensen een andere mening als jou hebben (kuyt is slecht) dat hun dan ongelijk hebben, zoals jij wel pretendeert.

16 november 2013 om 16:53

ik snap niet wat je wilt zeggen eerlijk gezegd.... ik ga gewoon in discussie met iemand die claimt dat Kuyt slecht is. terwijl ik vind van niet. want je kunt hier wel zeggen dat ik pretendeer dat hij/zij het fout heeft dat kuyt slecht is maar iemand anders zegt dat ik ongelijk heb - welkom in de wereld van debat en discussie.

en mijn mening is dat Kuyt een uitstekende speler is en gewoon een echte professional die het gewoon verdiend om zijn laatste 2 wedstrijden te spelen zodat hij de magische "100" haalt.

misschien moet gewoon je mening geven over Kuyt in plaats van proberen hier een ruzie te ontketen met je provencerende reactie.

16 november 2013 om 10:30

Hij heeft Nederland wel flink geholpen met zijn goals en passes en voorzetten en niet te vergeten dat hij de enige aanvaller was die terugkomt, hij hielp daarmee de verdediging flink.

Bijvoorbeeld op het EK 2008 waar hij tegen Frankrijk bijna scoorde en die actie daarna (uit de corner die hij daarvoor had gekregen) met het hoofd de score opende.

Dat hij bijna 100 interlands heeft gespeeld is wel logisch, eentje die anderen motiveert om er vol in te gaan. Hij verdedigt mee waardoor de tegenaanvaller toch altijd twee man voorbij moeten gaan.

16 november 2013 om 10:55

Kuyt heeft meerdere Europese finales gespeeld voor zijn clubs, meerdere bekerfinales, tig doelpunten gemaakt en tig assists, verdedigt mee, werkt hard, klaagt nooit, altijd inzetbaar en in belang van team spelend

en een WK finale gespeeld, supercup etc.

En dan durft iemand hier te zeggen dat ie er niets van kan. Tja Jos Os, dan kan heb jij echt de ballen verstand van voetbal

16 november 2013 om 11:26

Hé Jos, dikke sukkel, kijk even naar de carrière van Kuyt en naar de bondscoaches die hem telkens weer oproepen, die begrijpen er zeker ook helemaal niets van? Hoe lang moet het duren voordat het gros van het volk hier op voetbalzone doorkrijgt dat er met komt kijken dan alleen een beetje techniek om de top te halen? Iemand die er helemaal niets van kan heeft geen 98 interlands gespeeld en heeft geen Cl finale en Wk finale op zijn CV. Daarnaast is hij topscorer van nederland geweest en heeft hij jarenlang bij Liverpool in de basis gespeeld. Wat een kansloze, respectloze reactie.

16 november 2013 om 13:35

Ja hij kan er niks van he, daarom hebben alle NL bondscoaches jaren hem verkeerd beoordeeld en een fout gemaakt om hem op te roepen? Praat geen onzin man. Er is geen enkele andere speler bij Nederland die zo ontiegelijk hard werkt en inzet toont als Kuyt. En inderdaad, zijn voetbal kwaliteiten zijn niet hetzelfde als die van Sneijder of van Persie maar door hard te werken en karakter te tonen kom je in het sociale leven ook heel ver. De ervaring van Kuyt is meer dan welkom bij NL elftal. Alsof er betere Stand-ins zijn dan Kuyt.

Zelfde met Seedorf. Niemand die zijn ballen durfde te tonen om de meest succesvolste Nederlandse middenvelder ooit op te roepen voor het NL elftal vanwege angst van de media en jankerds die hem maar ozo arrogant vonden. Waarom? Hij miste een penalty tegen Turkije waar Nederland al door was. Of tenminste het lef had om een penalty te nemen tegen Frankrijk waar sommige spelers niet thuis gaven. Terwijl Nederland mede dankzij 2 gemiste penaltys van De Boer de halve finale tegen Italie verloor op EK 2000. Maar nee daar hoor je niemand over klagen. Hypocriet Nederland!

Ze worden eindelijk wakker. Ik vind dat hij al 2 jaar lang niet echt veel toevoegd bij het Nederlands Elftal.

16 november 2013 om 12:42

Lol hij heeft nogal veel gespeeld de laatste 2 jaar zeg
Dirk is meer dan alleen een werkpaard.
Maar vele coaches stellen hem op aan de zijkant en daar is hij nou net even wat minder effectief.
Zet hem in de spits bij bijvoorbeeld PSV of Groningen, Utrecht Feijenoord en die club zal hoger staan in de huidige ranglijst.
Dirk heeft nou eenmaal geen fluwelen techniek, maar je heb in real life ook niks aan architecten als niemand kan bouwen.

Voor zoiets mag er een uitzondering gemaakt worden. Maar algemeen vind ik het toch niks Kuyt. Siem is de zelfde speler. Alleen jonger.

16 november 2013 om 09:26

Siem heeft dezelfde technische bagage als Dirk, maar heeft maar tien procent van zijn inzet dus vergelijking raakt kant nog wal.

16 november 2013 om 10:55

Siem de jong? dat is nou niet echt een harder werker te noemen

16 november 2013 om 12:00

Siem de Jong is een nog matige versie van Kuyt beide heren niet geschikt.

Dirk is een held en ik gun hem zeker die 100 interlands.
Heeft zich altijd optimaal ingezet voor Oranje en clubs.

Hij heeft zich wel altijd 100% gegeven en dat vind ik wel een pluspunt die 100 ste interland moet je hem gewoon gunnen maar laat het daarna over zijn want hij is de laatste 1 a 2 jaar niet meer op het gewenste niveau. Toch chapeu voor zijn inzet die hem wel een top carrière heeft bezorgd er zijn menig voetballers met meer talent die een minderen carrière hebben gehad.

16 november 2013 om 11:05

Laatste 1 á 2 jaar niet meer op het gewenste niveau? Op basis waarvan zeg je dat? Als je nu nog zó presteert bij Fenerbahçe en daar geloof ik zelfs topscoorder bent, dan kun je wel iets, geloof mij maar.

16 november 2013 om 12:13

Hij is geen topscorer meer. Begon goed met 5 goals in 6 wedstrijden, maar Emenike en Sow zijn hem inmiddels voorbij gestreefd. Hij raakte in de derby tegen Galata ook nog eens geblesseerd, dus ik denk eigenlijk dat Dirkie na dit seizoen de mogelijkheid krijgt om terug naar Rotterdam te gaan.

17 november 2013 om 02:16

Voor het Nederlandse elftal komt hij al 1 a 2 jaar tekort ja hij doet het aardig in Turkije maar heeft gewoon betere opties voor zich zowel als niveau als in potentie.

18 november 2013 om 13:14

Moet je zien met wat voor spelers Nederland speelt joh. Dan komt Kuyt echt niet tekort, als je zag dat zelfs Schaken speelde..

Ik snap niet veel van die onnodige kritiek op kuyt, wanneer er een is die zich altijd voor de 100% inzet voor oranje is het kuyt wel, werkt altijd hard en ook al lukt niet alles, hij hoort gewoon een centurion te zijn.

16 november 2013 om 11:29

hard werken doet rene van rijswijk ook, maar die is niet 1ix geselecteerd.
Ik neem kuyt dus ook niks kwalijk, want hij doet altijd zn best. Hij kan er ook niks aan doen dat ie steeds geselecteerd wordt

Niet de meest technische en creatieve voetballer, maar wel iemand die het gras opvreet in een Oranje shirt. En daar zijn er helaas niet veel van, zeker niet zodra ze een beetje succes hebben gekend.

Iemand zoals Kuyt die zo dichtbij is moet het worden gegund, desnoods met twee invalbeurten zijn in de 90e minuut.

Er kunnen nog veel spelere iets leren van de werklust van onze kuyt.

Kuyt is zo ongelooflijk harde werker

Ik had toen in 2010 het idee dat Kuijt met zijn werklust belangrijk was voor wat balans. De grote 4 knapten toen toch wat minder verdedigend werk op. Nu lijkt er wat meer balans in het elftal. Al vind ik Kuijt over het algemeen voldoende spelen. Een 10 of een 3 haalt hij nauwelijks maar een 6 of een 7 is het meestal wel en het is een bak aan ervaring!

Wat ik mij altijd afvraag is waarom bepaalde spelers altijd negatieve reacties oproepen? Kunnen we niet gewoon respect hebben voor iemand zn carriere? Zeker voor iemand die uiteindelijk 200 wedstrijden in de Engelse top heeft gespeeld...en ook al had hij dat niet.. elke voetballer die zo 100 prof is (van een echte topper tot een matige speler uit de Jupiler League) verdient gewoon respect.

16 november 2013 om 10:22

Precies genieterr, wat Kuijt uit zijn carrière heeft gehaald is gewoon geweldig, Utrecht, Feyenoord, Liverpool, Fenerbahce. Ik kan alleen maar respect hebben voor zo'n carrière, het bewijs dat een goede mentaliteit de basis is om te slagen.

16 november 2013 om 10:26

spelers als Immer en Kuyt hebben het zelfde euvel, men kijkt liever naar een technisch verfijnde speler als Ozil, C.ronaldo of messi
Dit soort spelers (kuyt, Immers) zien er vaak nogal klunzig uit wat irritatie op wekt, alleen moeten we niet vergeten dat juist dit soort speler vaak hun eigen fouten wel weer goed maken door de bal terug te veroveren enzo

16 november 2013 om 12:12

Ja, maar je moet niet Immers met Kuyt gaan vergelijken nu!

17 november 2013 om 10:08

Inderdaad...door de vergelijking met Immers is natuurlijk belachelijk. Daarnaast is een Immers nog altijd beter dan een gemiddelde nummer 10 van de NL Eredivisie. Slaat dus helemaal nergens op om zo'n jongen daarom af te branden in de media.

De voornaamste reden dan Dirk Kuijt zoveel interlands heeft gespeeld is de blessure gevoeligheid van Arjen Robben, gecombineerd met de mentaliteit van jongens als Andy van der Meyde, Elia, Babel, en een hele waslijst en spelers die vele malen meer talent hadden.

Toch is het bijzonder knal dat hij het zo ver geschopt heeft, als je de kwaliteiten van een Sneijder of Van der Vaart in het lichaam van Kuijt kon stoppen was het een absolute wereldtopper geweest. De man doet er werkelijk alles aan en haalt meer dan het maximale uit zijn carrière.

Maarja, dat neemt niet weg dat hij gewoon niet goed genoeg is. Aan de andere kant kan je ook moeilijk zeggen dat concurrenten voor de voorste 3 posities zoals Lens, De Jong, Schaken etc. Zoveel beter zijn.

In de basis van Van Gaal staan sowieso Robben, Van Persie en Narsingh. Dan heb je nog Lens als 2e keus op rechts en vervolgens pas Kujit. Ik hoop van harte dat een speler als Huntelaar fit word of Siem de Jong stappen zet als spits zodat Kuijt niet meer nodig is.

Het WK! Ik kijk er al naar uit! Maaaaaarrr.... Wie o wie zal het nieuwe spitsje van Oranje worden? Van Persie of toch die dekselse Huntelaar....

Wordt vervolgd.

Krul
VdWiel
Van Dijk
Bruno Indi
Blind
Strootman
De Jong
Sneijder
Van Persie
Huntelaar
Robben
16 november 2013 om 10:29

ga jij nou nog serieus twijfelen wie de 1e spits van NL moet worden ?
dit moet haast wel een grap zijn ? of niet ?

Van Persie is op bijna elk vlak Huntelaar voorbij ! het verschilt nogal of je een spits van Schalke bent die leuk mee doet bovenin de Bundesliga of de nr1 spits van de engelse landskampioen !

Nee dit was een issue op het ek 2012, maar is sinds dien gewoon geen discussie meer. van persie is DE nr 1

16 november 2013 om 10:58

nieuwe spits? stopt v Persie dan na de WK? ik zie hem nog als de beste spits van Nederland de komende jaren, alleen nu moet ie bewijzen dat ie op een toernooi ook zijn kwaliteiten kan laten zien, echter die kans is klein omdat Oranje weinig kans heeft met hun middelmatige verdediging voor wereldniveau

16 november 2013 om 11:50

Dat met die verdediging moeten we allemaal nog maar eens afwachten. In 2010 hielden we ook ons hart vast, maar uiteindelijk bleek die verdediging heel stabiel. Zelf Ooijer deed het nog prima..

16 november 2013 om 12:19

dat was meer geluk dan kwaliteit

echter nu is onze defensie nog zwakker en is ons middenveld zwakker dan destijds en spelen we in een warm klimaat

16 november 2013 om 12:23

@mols1970

ik moet wel zeggen dat als V.persie stopt we gezien de jeugdspelers die eraan komen een probleem gaan krijgen in de spits, want er komen veel talentvolle middenvelders, verdedigers en buitenspelers aan maar een echte nr.9 niet echt ! misschien dat Locadia nog stappen kan zetten maar die moet wel echt nog een heel stuk beter worden dan

16 november 2013 om 13:19

Wat dacht je van Zivkovic? Als hij niet op zijn 19de naar het buitenland gaat (of hij moet zo goed zijn als Arjen Robben destijds), maar eerst naar Feyenoord of Ajax (of PSV als Locadia niet genoeg stappen zet) dan kan het onze nieuwe spits worden. Maar daarnaast hebben we weinig talentvolle spitsen en dan is het te hopen dat Luuk de Jong nog kansen gaat krijgen bij Bmg.

Hij kan beter terug na feyenoord gaan nu en daar langzaam zijn carriere afsluiten ik vind deze man geen geweldige voetballer maar zin inzet en werk vermogen moet ik hem nageven hij geeft wel altijd de volle 100 procent

16 november 2013 om 10:40

Inderdaad, ik hoop dat Kuyt of Guidetti de opvolger van Pelle wordt.

Kuyt verdient de 100 zeker. Diep respect voor zijn carriere. Een voorbeeld van echt alles eruit halen. Zeker geen wereldtopper, maar hij is voor al zn clubs belangrijk geweest en heeft bij Nederland ook gewoon prima gedaan tot verkort.

16 november 2013 om 11:00

Oproepen! Gaat niet eens om het verdienen, hij is gewoon nog goed genoeg!!

Raar dat mensen Kuyt zo afschrijven als speler die nooit in het Nederlands elftal had moeten spelen ..
respectloos.

Zonder Kuyt hadden we de finale van het WK niet gehaald, zonder Kuyt hadden we Frankrijk en Italie niet van het veld geblazen op het EK 2008

Kuyt is heel belangrijk geweest, meer respect zou op zijn plaats zijn.

kan weg, verkeerde topic.

Ik vind het erg jammer dat er steeds zo denigrerend over Kuyt wordt gedaan. Het is ook niet echt mijn type voetballer, maar hij stond er wel altijd. Hij heeft het elftal nooit laten zakken en zorgde voor een goede balans binnen het team. Ook kon je hem op diverse posities gebruiken. Ik vind wel dat er op dit moment betere spelers zijn dan Kuyt, die ik ook liever zie spelen, maar dat doet niks aan de kwaliteiten van Kuyt af. Die heeft gewoon alles uit zijn mogelijkheden gehaald.

Het positieve aan Kuyt is dat hij altijd meer dan 100 procent heeft gegeven voor het Nederlandse voetbal. Zelfs in zijn jongere carrière was hij zowel bij zijn club als Utrecht, Feyenoord, Liverpool maar ook als international van Oranje 1 van de meest speler die inzet toonde. Helaas is Kuyt in mijn ogen uit vorm en is wat mij betreft niet een sterk aanspeelpunt voor het wk. Zelfs het selectie wat wij hebben in Oranje ziet er al magertjes uit. Een ruime overwinning op Hongarije zegt niks. Nederland is in de kwalificatiewedstrijden voor het ek of wk altijd heer en meester. Maar op het toernooi zelf zullen we tegenstanders komen die niet zomaar gekwalificeerd zijn. Het word echt lastig.

16 november 2013 om 11:52

Juist daarom is het goed om Kuyt erbij te hebben, omdat hij als een van de weinigen de juiste mentaliteit heeft om alles te geven, ook als het even tegenzit.

Geloof me, jullie zullen Kuyt nodig hebben. Terwijl sommige zeiken dat hij slecht is, is hij juist goed. Hij heeft de laatste 2 jaar ook veel betekent voor Fenerbahce. 5 doelpunten in Europa CL. En 6 ? Doelpunten in de super lig.

Ik heb heel veel respect voor Kuyt. Geweldig mens en je kan hem bijna niet haten omdat hij zich de pleuris werkt, maar wat mij betreft mag hij na dit seizoen wel weer richting Rotterdam..

Harde werker, maar zijn veel betere en jongere spelers. Als aanvaller vind ik hem te weinig rendement hebben. Zelfde geldt voor Lens.

We hebben Kuyt denk ik hard nodig. Maar dan alleen om een keer te proberen als back. Enkel daar kunnen we Kuyt gebruiken.

Heb respect voor Kuyt dat hij alles ui zijn loopbaan heeft weten te halen maar ik ben nooit fan van hem geweest. 2008 had ook zijn laatste toernooi eigenlijk moeten wezen want in 2010 waren Affelay en Elia veel beter maar dat durfde die schijterd van een Marwijk niet aan. Dat hij er nu nog bij zit is echt een lachertje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren