Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mourinho haalt weer uit naar Lukaku: 'Misschien is dat wel een nieuwe regel'

Laatste update:

José Mourinho heeft Romelu Lukaku andermaal van repliek gediend. De spits van Everton, gehuurd van Chelsea, zei afgelopen weekend mogelijk langer op huurbasis in Liverpool te willen blijven en dat is Mourinho in het verkeerde keelgat geschoten. Vrijdag liet the Special One zich ook al kritisch uit over Lukaku, die volgens hem te veel in de media verschijnt om zijn zegje te doen.

/

Dit keer liet Lukaku zich dus ontvallen dat hij het zó goed naar zijn zin heeft op Goodison Park, dat een langer verblijf wat hem betreft tot de opties behoort. Mourinho reageerde dinsdagmiddag geïrriteerd. "Misschien is er een nieuwe regel in het voetbal, die voorschrijft dat spelers aan het einde van het seizoen zelf mogen kiezen voor welke club ze spelen", luidde het sarcastische commentaar van de Portugees.

De jonge Belg begon het seizoen bij Chelsea, waar hij aanvankelijk in aanmerking leek te komen voor een plek in de selectie voor dit voetbaljaar. Tegen het sluiten van de transfermarkt werd hij echter op huurbasis overgedaan aan Everton, waar hij tot nog toe uitstekend presteert. Met acht treffers uit elf wedstrijden behoort hij tot de meest trefzekere spelers in de Premier League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mourinho moet zich niet zo aanstellen en accepteren dat het niet zo'n goede manager is dan dat iedereen beweerd. Als je als een klein hondje achter hem aan huppelt dan speel je, heb je een eigen mening en zeg je iets dat hem niet bevalt dan ben je niet meer welkom.
Kinderachtig mannetje

3 december 2013 om 15:08

Zolang Chelsea ook de middelmatigste spitsen heeft van de top van de PL mag lukaku eens bij zichzelf te raden gaan wat zijn niveau is als hij niet eens welkom is op de bank naast Mourinho.

3 december 2013 om 15:19

Dat hoeft hij niet te raden, hij laat genoeg zien op de grasmat en in zijn statistieken. En als hij zelfs op de bank naast Mourinho niet welkom is, dan weet ik zeker dat ze bij United nog wel een plaatsje voor hem hebben, die weten tenminste hoe ze met jeugd moeten omgaan..

3 december 2013 om 15:25

Ja dat hebben we gezien met pogba
Laat hem maar naar Arsenal komen Wenger maakt er een topspits van.

3 december 2013 om 15:30

Pogba is toch echt een ander verhaal. Lukaku vindt terecht dat hij al meerdere seizoenen laat zien goed te kunnen voetballen en toch wel eens een keer een kans mag krijgen om dat ook bij Chelsea the kunnen doen. Pogba was een groot talent, maar had nog veel te bewijzen. Pogba liet zich door Raiola zo gek maken dat hij naar een andere club vertrok.

3 december 2013 om 15:34

@ lolpuntcom

Haha grappig dat je Pogba vermeld, een speler die nog niets bewezen had en toch veel geld wou krijgen in zijn nieuwe contract, achteraf bekeken was hij het wel waard geweest maar Sir Alex kon er gewoon niet bij dat een jongen van 18 destijds zo veel geld vroeg dus mocht hij vertrekken, in mijn ogen de juiste keuze ook, niemand is groter dan de club. Januzaj verdient nu ook veel, en waarschijnlijk is dat omdat Moyes schrik had voor hetzelfde scenario.

Als we dan toch bezig zijn, Ravel Morrison is ook een hele goede die ze hebben laten lopen, puur en alleen omdat zijn mentaliteit alles behalve professioneel is. Somige clubs pikken dit, maar dit is bij United niet waar. Ik ben er zeker van als je gaat graven dat je er nog wel zult vinden, maar de spelers die het potentieel en de mentaliteit hebben, die zitten bij United goed.

3 december 2013 om 15:39

Wat lukaku doet, doet Torres' eto en ba niet bij mekaar Samen. Die jongen doet het gewoon heel goed 8 uit 11 dan kan je jezelf een spits noemen

3 december 2013 om 16:14

Ja jeugd die zich goed gedraagt en normaal opstelt krijgt een kans. Arrogante jeugd die dingen eisen krijgen niks. Jij praat maar weet niks .

3 december 2013 om 16:20

Ja dat hebben we gezien met chamak laat m maar rustig bij Everton blijven

3 december 2013 om 15:18

Of misschien moeten mensen zoals jij eens accepteren dat er een verschil zit tussen sympathiek zijn en goed in je vak zijn. Tuurlijk is Mourinho soms zeer kinderachtig, vertoond hij soms zielig gedrag en is hij vaak oprecht vervelend. Maar als je met Porto de Champions League wint en met Inter de Treble dan ben je echt wel een goede manager. Ook al is het nog zo'n nare vent.

3 december 2013 om 15:29

Zijn resultaten zijn goed, maar hij heeft zo veel spelers laten lopen (of weggepest) die later echt wereldtoppers bleken. Daarmee had hij misschien nog meer uit z'n teams kunnen halen...

3 december 2013 om 15:35

Elke manager heeft mindere punten, bijvoorbeeld een Guardiala heeft Zlatan weggepest. De perfecte manager bestaat helaas niet, hoewel sommige er wel bij in de buurt komen voor mij.

Ik zal ook zeker nooit zeggen dat Mourinho de beste trainer is, maar dat hij een goede trainer is vind ik wel. Zijn prestaties bewijzen dat, en uiteindelijk wordt je als trainer aangesteld voor de prestaties.

3 december 2013 om 15:43

Zelf heeft hij meerdere malen gezegd de perfecte manager te zijn. Dat is hij zeker niet, maar ik heb het idee dat hij daar heilig van overtuigd is. Hij moet dus accepteren dat hij dit zeker niet is.

3 december 2013 om 16:35

Ik vind dat er teveel nadruk ligt op zijn successen en te weinig op wat de consequenties zijn. Als je op korte termijn succes wil hebben, moet je hem zeker aanstellen. Maar je moet niet raar opkijken dat, als hij weg is, je hele club instort, zie Internationale. Mourinho werkt niet met jonkies en kijkt niet naar de toekomst. Degene die zijn opdrachten gehoorzaam opvolgen en op dit moment waarde hebben, die stelt hij op. Een publiekslievering en sterspeler(mata) verdwijnt op de bank en talent wordt nooit opgesteld. In plaats daarvan haalt hij een oude-bekende terug, Eto'o, wat totale onzin is omdat je de beschikking hebt over Lukaku, Ba en Torres.

Erg knap om met Inter-spelers: Cesar, Maicon, Lucio, Samuel, Chivu, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Eto'o, Milito en Pandev de CL te pakken. Maar we zijn drie jaar verder, 6 spelers zijn weg en de overige 5 zijn ver in de dertig en spelen niet of nauwelijks. Er is nul talent doorgebroken onder Mourinho en ze zijn steeds lager geëindigd in de Serie A, omdat ze de hele selectie opnieuw moesten opbouwen.

Hoe fantastisch die successen dan ook zijn, ik weet niet of ik hiervoor zou kiezen. Ik kies liever een stabiele ploeg die de CL niet kon pakken, dan de successen met spelers waar je 3 jaar later niks meer aan hebt. Als je het zo bekijkt, weet ik niet of je zelfs kan zeggen dat Mourinho een goede coach is, maar dat is mijn mening.

3 december 2013 om 17:09

@gunnero

Je zou denken dat vooral jij als Arsenal fan juist smacht naar een (noemenswaardige) prijs. Ik denk dat menig Arsenal fan voor de komst van Mourinho zou tekenen als dat het winnen van de Treble zou betekenen, gevolgd door wat mindere jaartjes. Nu hebben jullie namelijk alleen maar mindere jaartjes.

3 december 2013 om 17:36

Zoals?

3 december 2013 om 18:46

Nooit zou ik Mourinho bij Arsenal willen zien. Een mooie traditierijke club die imagoschade oploopt voor een succes? No thank you.

4 december 2013 om 12:39

@spirss1990

Je zou verbaasd zijn.

3 december 2013 om 15:27

Niet zo'n goede manager ?? Het kan zijn dat je het niet eens bent met hoe hij zich uit in de media, maar heeft overal prijzen gewonnen en bijna alle grote spelers lopen met hem weg en praten niks dan goeds over Mourinho .. Dus misschien moet je maar even nadenken voordat jij je mening geeft over iemand die jij helemaal niet kent als manager zijnde en alleen van zijn uitspraken uit de media ...

3 december 2013 om 15:34

Ik neem aan dat jij hem wel persoonlijk kent als ik jou zo hoor? En alle grote spelers lopen met hem weg? Zoals ik zeg als je hem achterna loopt dan is hij je beste vriend. Er zijn genoeg spelers met een afwijkende mening dan Mou en die lopen bepaald niet met hem weg.

3 december 2013 om 20:05

Ben het volledig met je eens, helaas hebben wij een bondscoach die haast identiek is aan die man, stelletje dictators.

Mourinho kan het weer eens niet hebben.. en zo van afstand durft die wel in het echt beukt lukaku hem makkelijk in elkaar

3 december 2013 om 15:23

Hahah zie het al helemaal voor Lukaku die Mourinho inelkaar slaat

3 december 2013 om 16:48

Mourinho is een beetje vergeetachtig aan het worden.

Hij zat een hele zomer achter Rooney aan en daarna wou die Eto'o. Beetje logisch dat Lukaku toen door had dat hij niet veel zou spelen.
En dan haalt Mourinho doodleuk uit naar Lukaku, dat hij nooit had verteld waarom hij naar Everton vertrok en nu dit weer.

Ik moet zeggen dat Lukaku dit ook niet bepaald handig doet.... Het lijkt alsof hij zelf zijn kansen bij Chelsea wil vergooien...

3 december 2013 om 15:32

Ik denk dat ie dat ook opzettelijk aan het doen is. Op deze manier wil Chelsea van hem af en kan ie naar een club waar ie wel op waarde wordt geschat.

3 december 2013 om 18:14

Hoe moet ge het dan doen?
Thorgan Hazard,broer van....speelt in Belgie outstanding(grootste kandidaat voor de goudenschoen),die jongen is ook van Chelsea maar komt nooit in de media.
Zich verstoppen is dat de goede houding?

3 december 2013 om 18:23

Nee, je moet je voeten op een hoog niveau, geregeld laten spreken. Vorig seizoen deed lukaku het prima, maar Mourinho vond het nog net te vroeg om de spits bij chelsea te zijn voor hem. Dat is begrijpenlijk, want WBA is iets anders dan Chelsea.... Een 2e verhuurperiode is dus niks geks aan en daarom moet Lukaku niet zeuren maar een seizoen lang top spelen zodat Mourinho niet om hem heen kan. Hij lijkt zich na 1 seizoen goed te hebben gespeeld in de BPL al goed genoeg te vinden om Chelsea te dragen, maar dat is natuurlijk gewoon onzin. Bovendien zeg je nu wel Thorgan Hazard, maar die presteerd helemaal niet zo veel. Prima spelertje, maar ook niet meer dan dat...

4 december 2013 om 09:36

thorgan Hazard speelt al anderhalf seizoen op een heel hoog niveau in de Belgische competitie en wordt genoemd voor de gouden schoen. Prima spelertjes winnen niet de gouden schoen in België, alleen de top (defour, Witsel, Mbokani, Kompany, Boussoufa ...). Allemaal ook spelers die aantonen in het buitenland carrière te kunnen maken.

Lijkt me duidelijk, zolang Mourinho trainer blijft va Chelsea, zal Lukaku geen toekomst hebben bij Chelsea

Allemaal gedoe om niks dit. Hoewel ik weinig kwaad zie in de uitspraken van Lukaku, doet hij er goed aan de rest van het seizoen zijn mond te houden. Uiteindelijk wil je toch hogerop (champions League) en dat is in zijn geval Chelsea, dus Mourinho te vriend houden lijkt me nu het beste.

Mourinho reageert wel dom vind ik tegen Lukaku. Mourinho moet juist Lukaku motiveren nu irriteert hij hem alleen maar straks wilt Lukaku niet eens meer terug naar chelsea als Mourinho zo door blijft gaan. Mourinho moet zich wat meer als als een volwassene gedragen. Lukaku moet gewoon niet meer in de media praten en laten zien op het veld dat hij een geweldenaar is dan snoert hij Mourinho zijn mond.

3 december 2013 om 15:10

Lukaku zegt toch niets fout, hij zegt alleen maar dat hij het naar zijn zin heeft, en hij best wel wil blijven. Wat een heisa van Mourinho.

3 december 2013 om 15:13

Als jij een speler hebt die jij graag bij je club wilt behouden en wordt verhuurt aan een andere club opeens zegt dat hij het daar naar zijn zin heeft en daar langer zou willen blijven zou ik ook geïrriteerd raken, maar ik zou er niet op reageren zoals Mourinho.

3 december 2013 om 16:54

Misschien had mourinho hem dan niet moeten laten gaan? Zelfs een leek als ik kan zien dat lukaku een beest is en als je hem op de goede manier gebruikt is het een topspits in potentie.. mourinho probeert weer eens zn eigen fouten recht te praten, zoals altijd

Jezus Mourinho laat hem lekker, het is een jonge gast die het erg goed doet en het gewoon nu naar zijn zin heeft bij Everton..

Goede speler maar twijfel of hij onder Mourinho wel aan de bak komt.
HIj is nog jong en als hij het naar de zin heeft in Liverpool laat hem daar dan blijven want zo kan hij blijven presteren en dus ervaring opdoen.

Ik vraag me eigenlijk sowieso af of aan het einde van het seizoen Chelsea wel iets voor hem is, Mourinho en jonge spelers gaat gewoon niet samen plus Demba en Torres voor je.

Lijkt wel alsof Mourinho Lukaku zelfs tijdens de winterstop zou durven terughalen om hem dan nog een half seizoen op de bank te laten rotten. Om te laten zien wie de baas is...

Wat een gedoe om niks zeg, Lukaku zegt dat hij het naar zijn zin heeft en dat het een optie is, maar het is ook een optie om naar Chelsea te gaan. Hij zegt toch niet dat hij niet terug hoeft naar Chelsea of dat hij sowieso in liverpool wil blijven? Wordt natuurlijk ook uitvergroot in de media, dit soort dingen, maar die Mourinho moet ook niet zo overdreven doen.

Ik heb geen medelijden met De Bruyne en Lukaku. Ze wisten wat voor een club Chelsea was en toch wouden ze naar Chelsea. Nu moeten ze maar hun mond houden en aanvaarden wat Mourinho en Chelsea willen. Anders zal Mourinho hun carrière verpesten (door hen nooit te laten spelen).

"misschien is er een nieuwe regel in het voetbal, die voorschrijft dat spelers aan het einde van het seizoen zelf mogen kiezen voor welke club ze spelen",

Rare opmerking, volgens Mourinho hebben spelers dus niet zoveel in te brengen over waar zij willen spelen. Een langer verblijf bij Everton behoort tot de mogelijkheden, wat zegt die jongen nou in vredesnaam verkeerd.

Je ziet het weer, een speler die niet naar de pijpen danst van meneer, die is fout.
Laat die jongen met rust man, doet het hartstikke goed en je mag blij zijn dat die bij Chelsea onder contract staat. Maar je moest zonodig eto'o halen, torres en ba houden.

Voorlopig is Oscar topscorer van Chelsea met 5 doelpunten, daarna hazard en lampard met 3.
Dus een scorende, sterke en fitte spits hebben ze echt niet nodig bij Chelsea.

3 december 2013 om 20:08

Heel veel inbreng heb je als speler dan ook niet of je moet een zaakwaarnemer laten lobyen. Je kan als Suarez nog zo graag bij Madrid spelen als ze je niet kopen dan houd het op toch? Of als je er de kwaliteiten niet voor hebt houd het ook op, als je er al speelt en ze je wegsturen houd het ook op. Het is maar voor een paar spelers in deze wereld weggelegd om te kiezen waar ze spelen hoor Shorty84, dus een rare uitspraak vind ik dat niet.

Met de rest van je betoog ben ik het wel eens.

4 december 2013 om 07:47

Nee ik begrijp dat je als speler niet volledig vrij bent in je keuze om een club te kiezen.
Maar je hebt als speler wel zeker iets in te brengen.

Ik begrijp dat je als speler niet zelf kan beslissen waar je wil spelen, maar een keuze heb je wel degelijk natuurlijk. Het is niet zo dat de club volledig bevoegd is om met jou te doen wat zij willen. Daarnaast is de uitspraak is gewoon ontiegelijk denigrerend.
"jij hebt helemaal niks te zeggen over je eigen toekomst, wij beslissen wel wat er met je gebeurd".

Als Lukaku zijnde zou ik geen seconde voor die man spelen mocht het zover komen.
Laat het hem lekker uitzoeken. Ik vind het een verschrikking hoor die vent, qua voetbal, qua persoonlijkheid, qua keuzes. Maar deze uitspraak staat daar los van. Een club als chelsea verpest gewoon het voetbal door grote talenten weg te plukken en daar vervolgens mee te doen wat zij willen. Naar mijn idee puur om andere clubs een voet dwars te zetten. Zal me niet verbazen als Lukaku niet nog een keer naar everton mag, omdat Everton inmiddels bovenin meedoet en een soort van concurrentie is geworden.

Het zal mooi zijn als clubs -niet alleen Chelsea- spelers halen als ze nodig zijn, niet halen en vervolgens twee jaar verhuren (courtois, bruma, lukaku etc.) om zo de concurrentie voor te zijn en minder hoeven te betalen omdat de speler duurder is over een paar jaar.

3 december 2013 om 16:27

Eens. Het moet voor clubs niet mogelijk zijn, net als bij kopen en verkopen binnen 1 periode, om een speler nadat deze gekocht is, weer te verhuren direct. Liefste zelfs niet binnen 1 jaar.

Dit jongens worden gewoon gebruikt in een gokspelletje van de rijke meneren.
is gewoon treurig.

3 december 2013 om 19:20

Inderdaad, je verwoordt het goed. Maar waarom zijn al die talentjes dan zo dom om naar die geldclubs te vertrekken? Je kan toch ook een aardige cent verdienen én veel spelen bij een leuke ssubtopper?

4 december 2013 om 07:51

Omdat de grote clubs kunnen zeggen en doen wat ze willen, zonder dat daar consequenties aan zitten. Van Ginkel had een soort van belofte gekregen dat hij genoeg aan spelen zou toekomen, en na 3 wedstrijden in de competitie werd er al gesproken over verhuur omdat Marco geen perspectief zag voor speelminuten.

Schuld van Van Ginkel? zaakwaarnemer? chelsea? vitesse?

De enige die er nu de dupe is, dat is de speler. Nu een hele lange blessure, daarna lange revalidatie, en dan zal die gewoon verhuurd of verkocht worden. Bij chelsea wordt het niks, want elk jaar kunnen ze een wereldtopper kopen, waarom zou je energie steken in talent.

Je moet het gewoon in een ander perspectief bekijken.
Mourinho wordt dagelijks gevraagd om reactie te geven op wat Lukaku heeft gezegd in de media. Zo simpel is dat.
Lukaku reageert nu wel bijna elke week door te zeggen dat hij nog langer wilt blijven of dat hij goed genoeg is voor het 1e van Chelsea etc..

De reactie van Mourinho is logisch en al helemaal niet onaardig.

3 december 2013 om 15:40

Hetzelfde geldt voor Lukaku..
Aan hem worden ook vragen gesteld over het verdere verloop van zijn toekomst..
"zie je een verder verblijf zitten bij Everton"?
Vindt jij jezelf goed genoeg voor het 1ste team van Chelsea?
Hij kan toch moeilijk negatief gaan antwoorden op de gestelde vragen..

Haha die Mourinho is echt aan het doorslaan. Als Lukaku het naar zijn zin heeft bij Everton, mag hij toch gewoon zeggen dat hij er wel langer wil voetballen. Mourinho heeft gewoon een hekel aan Lukaku omdat hij die penalty miste in de Europese Super Cup finale.

3 december 2013 om 18:02

Dood zou ik mij lachen ,als Everton boven Chelsea zou eindigen met één doelpunt van Lukaku,dat zou beslissen over deelname aan de Cl.
Heerlijk,man.

3 december 2013 om 18:21

Haha ja idd, dan hoeft Lukaku helemaal niet meer terug te keren naar Chelsea! Mourinho lekker in de EL haha!

". Vrijdag liet the Special One zich ook al kritisch uit over Lukaku, die volgens hem te veel in de media verschijnt om zijn zegje te doen. "

Pot / Ketel.
Hij mag blij zijn dat Lukaku het zo goed doet bij Everton!!!

Ik snap de verontwaardiging bij José Mourinho, Romelo Lukaku doet al of hij er al is, maar hij heeft nog een lange weg te gaan naar de absolute top. Hij heeft zeker veel talent, maar hij moet niet arrogant worden. Mourinho kan zich nu maar beter op andere zaken gaan richten.

Lukaku moet ophouden telkens wat te roepen in de media. Laat je voeten spreken dan krijg je vanzelf wel een kans bij Chelsea.

3 december 2013 om 16:11

Dat is die al twee seizoenen aan het doen. Misschien ligt daar het hele probleem?....

Lukaku reageert gewoon op de media, alleen denk ik dat hij beter niets kan zeggen of iig niets wat negatief kan zijn ten opzichte van Chelsea of Mourinho.
Hij doet het goed bij Everton en ik denk dat hij bij Chelsea ook goed kan presteren. Een wereldspits wordt het nooit, puur omdat hij voetballend echt niet goed genoeg is. Door zijn kracht is het wel een speciale speler, een soort Drogba maar dan minder goed.

wat voor flauwekul is dat nu weer. Een spits die wekelijks presteert en scoort mag WEL elke week een interview geven.

En Mourninho is gewoon een klein, miezerig kutdwergje met een veel te grote bek die inderdaad misschien gewoon eens letterlijk wat petsen om z'n oren zou moeten krijgen van een echte vent als Lukaku.

En dan die zin dat spelers niks te zeggen hebben, echte slavernij is dat. Courtois heeft hij ook al afgedreigd dat hij hem twee jaar op de bank zet als hij niet tekent. Blijkbaar voelt dat Portugese kaboutertje zich wel thuis bij de Russische maffia daar in Chelsea.

Weet niet waar Mou mee bezig is, na dat gedoe met Mata en nu dit maakt ie zich er niet populairder op.

Mourinho moet niet zo triest doen als hij is, bij Real Madrid heeft hij ook alle kans gehad om de CL te winnen, er was ten slotte voor meer dan 300 miljoen in spelers geïnvesteerd, maar helaas, zo goed als hij soms lijkt is hij nou eenmaal niet in werkelijkheid.
Sneu dat hij nu uitgerekend de beste speler van Chelsea af kraakt, alhoewel deze speler niet bij Chelsea speelt op dit moment.

Snap niet dat Mourinho niet gewoon kan zeggen dat of hij Lukaku gewoon zsm terughaalt omdat hij van grote waarde kan zijn voor zijn eigen ploeg of dat Hij blij is dat Lukaku het zo goed naar z'n zin heeft en dat een langer verblijf bij Evrton wellicht een optie kan zijn.
Waarom moet hij zo'n ruzie maken met een jonge, talentvolle speler als Lukaku, begrijp dat echt niet

Bosman arrest.... Spelers bepalen het zelf?

Everton speelt toch heel anders dan chelsea. Er is veel minder druk bij everton. veel minder concurrentie. Bij chelsea komt het er vaak niet uit, maar ze willen vaak veel aanvallen en de meeste tegenstanders beginnen dan ook verdedigend tegen chelsea. alle respect voor lukaku in de grotere ruimtes en in de lucht. maar het is op de m² vrij weinig, gaat het ook niet worden bij die jongen met zijn moteriek. Het is gewoon geen henry of drogba.

Offtopic: Ballotelli ondanks dat ie de aarde een beetje ontstegen is. heeft het bijna het postuur als lukaku maar zijn moteriek en techniek is gewoon vele male beter.

Tja, ik zie niet in hoe Lukaku anders had moeten reageren. Als je goed bezig bent bij Everton en iemand stelt je de vraag of je langer zou willen blijven, dan zeg je toch "ja"? Dat is gewoon eerlijkheid. Dat Mourinho daar vervolgens over valt, bewijst eigenlijk alleen maar dat hij er niet mee om kan.

wat een ego heeft hij ook he die kleine gekke mourinho hij laat niets over zich heenkomen zo kinderachtig

zou hij ook met monopoly het bord om ver gooien als hij op punt staat te verliezen hahahah

Mourinho beseft gewoon dat hij fout heeft begaan, maar wil gewoon niet toegeven!
Lukaku doet het heel goed, beter dan Ba, Torres en Eto'o te samen!
Deze gekke maar iet wat overrated coach ( ookal heeft hij talloze prijzen gehaald met een behoorlijke sterk elftal die er al stond voordat hij toekwam ) speelt enkel op namen..
Wie is Lukaku tegenover deze grote namen als Torres, Eto'o etc?

Heb nooit begrepen waarom hij Eto'o haalde, deze man is oud geworden.. Je hebt al 2 sterke spitsen lopen, Ba en Torres.. dan moet je toch een jongere 3de spits hebben voor later?

Ik ga eerlijk zijn, ik vond vroeger Mourinho een top coach! wat hij deed met Porto en Inter was geweldig, maar eens hij naar Real ging is hij gwn slecht geworden! Hij haalde deze ploeg gewoon omzeep! Iets wat hij nu bij Chelsea ook zal doen.
Ik vind zelfs Manuel Pellegrini beter dan Mourinho .

In het post Bosmantijdperk is dat ook gewoon zo : een speler bepaalt waar hij gaat spelen en een contract stelt daar minder bij voor dan Mourinho wel denkt.

Met dergelijke reacties geeft hij Lukaku trouwens nog een bijkomende reden om vooral niet terug te keren naar Chelsea.

Overigens ben ik nog altijd van mening dat Lukaku tekort komt om het bij Chelsea te maken.

Kan dus zo maar een win-win situatie worden : lukaku blij, Mourinho blij en Everton blij.

Ga gewoon volgend jaar naar Arsenal Lukaku, laat Wenger van jou een topspits maken dat we bij de rode duivels ook eindelijk iets aan je hebben..

Dat gaan geen vriendjes meer worden lijkt me.

Lukaku moet leren zijn mond te houden voor hij straks definitief zijn eigen glazen ingooit bij Chelsea.

Hij zegt toch niets verkeerd. Hij heeft het bij Everton naar zijn zin. Speelt elke wedstrijd, lijkt me leuker als 1x spelen 3x tribune.

waarom mond houden? hij zegt zeker niks verkeerd met te zeggen dat hij het naar zijn zin heeft bij everton die portugees is gewoon gefrustreert omdat hij de foute keus heeft gemaakt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren