Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kuipers uitgeroepen tot zesde beste scheidsrechter ter wereld

Laatste update:
/

De internationale statistiekenfederatie IFFHS heeft Björn Kuipers in de top tien van beste scheidsrechters ter wereld gezet. De arbiter uit Oldenzaal, die in de Eredivisie veel topduels krijgt en ook op internationaal niveau mooie wedstrijden krijgt, wordt over 2013 gezien als de op vijf na beste fluitist ter wereld.

De IFFHS maakte over het vorige kalenderjaar een ranglijst. Iedere topscheidsrechter kreeg punten toegekend voor de wedstrijden die hij leidde. Nummer één op de lijst is de Engelsman Howard Webb, aan wie de absolute topduels in 2013 voorbij gingen. Hij floot weliswaar grote affiches in de Premier League en Champions League, maar kreeg geen finales toegewezen.

Hij wordt gevolgd door de Italiaan Nicola Rizzoli, die op 25 mei de Champions League-finale tussen Borussia Dortmund en Bayern München mocht leiden. Daarna volgen Viktor Kassai uit Hongarije, de Duitser Felix Brych en de Turk Cüneyt Cakir. Kuipers is nummer zes op de ranglijst van 2013. Zijn meest spraakmakende duel in het vorige jaar was de finale van de Confederations Cup tussen Brazilië en Spanje.

Ranglijst volgens IFFHS:

01. Howard Webb (Eng) - 102 punten
02. Nicola Rizzoli (Ita) - 82 punten
03. Viktor Kassai (Hon) - 53 punten
04. Felix Brych (Dui) - 42 punten
05. Cüneyt Cakir (Tur) - 40 punten
06. Björn Kuipers (Ned) - 38 punten
07. Pedro Proença (Por) - 35 punten
08. Ravshan Irmatov (Oez) - 29 punten
09. Carlos Velasco Carballo (Spa) - 22 punten
10. Gianluca Rocchi (Ita) - 17 punten

Vind jij Howard Webb de beste scheidsrechter ter wereld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dus de wedstrijd Chelsea - Liverpool is hier niet in meegenomen? Webb op een, lachwekkend.

8 januari 2014 om 16:59

Ik wou inderdaad net zeggen, Webb op 1 is natuurlijk absurd.

8 januari 2014 om 17:06

Dat niet alleen. Ook nog een ongelooflijke voorsprong op de rest..

8 januari 2014 om 17:39

Precies.. Ik vind Brych, Kassai en Kuipers al beter fluiten als Webb..

8 januari 2014 om 18:08

Ik vond Webb wel goed fluiten de laatste tijd, beetje mannensport...

8 januari 2014 om 18:14

@a-ostlund Webb is ook zeker geen slechte scheids! Maar vind persoonlijk die andere 3 beter voor mij is Brych de beste op het moment en daarna Kuipers, Kassai en Webb op een 4de plaats.

8 januari 2014 om 19:26

Webb behoort gewoon tot de top binnen de scheidsrechterswereldje. Probleem met deze man, net zoals bij Vink, is die politie attitude die ze hebben. Daardoor gaan mensen ze vervelend vinden, mijzelf daarbij meegerekend.

Kuipers komt voor mij achter Kassai en Brych op een derde plaats. Hij zou ook eigenlijk de CL-finale toegewezen krijgen, maar door een klacht dat een van de sterren van Bayern ook Nl'er is, werd het toch die Italiaan.

Ik denk dat Kuipers bij een goed seizoen in de CL en hij is zeer goed op dreef, dit jaar wel de finale krijgt. Waarschijnlijk ook wel een paar zeer mooie wedstrijden op het WK. Het is hem ook gegund, die coulante en relaxte supermarkt-eigenaar.

8 januari 2014 om 19:33

het is gewoon ronduit schandalig dat deze koekebakker wordt verkozen tot beste scheidsrechter. Heeft er dit jaar helemaal niks van gebakken en van het wordt consequent heeft deze man ook nog nooit gehoord.

8 januari 2014 om 17:26

Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Webb is een aanfluiting, hij heeft in die ene wedstrijd al meer grote fouten gemaakt dan Kuipers over een geheel jaar. Dat hij ook nog eens zo veel meer punten dan de rest krijgt, maakt deze lijst al helemaal een grap.

8 januari 2014 om 17:31

En nog wel tig andere wedstrijden.

Dan zeggen ze dat Engelse spelers wel eens gehypet worden, maar deze Engelse scheids wordt pas volledig onterecht de hemel in geprezen. Maakt elke topwedstrijd die hij fluit meerdere vreemde beslissingen en meestal in het voordeel van de thuisspelende club.

8 januari 2014 om 18:33

Ookal ben je LFC fan (niet beledigend bedoeld), vind ik dat je gelijk heb. Deze man heeft Suarez een bloedzuivere penalty ontnomen, United jarenlang thuisgefloten en zelfs het WK voor ons vern**** ! Als hij ergens op #1 moet staan, dan is het wel meest gehate scheidsrechter in nederland !

8 januari 2014 om 19:14

Sorry hoor, ik vind Webb ook niet de beste, maar heeft hij de wk finale voor Nederland verkloot?!?! Je mag blij zijn dat je met rust niet met 9 man op het veld stond. Als er ooit iemand terecht een en finale heeft gewonnen is het Spanje wel

8 januari 2014 om 19:17

In de WK finale maakte hij ook weer enorm rare beslissingen, maar dat was beide kanten op. Het is nou niet dat Nederland ook niet geluk had met enkele beslissingen, maar helaas kwam de 1-0 tot stand door meerdere foutieve beslissingen achter elkaar van het arbitrale trio.

8 januari 2014 om 18:37

Uh wk finale
LOL WEBB OP 1
Laat me niet lachen

Is het raar dat ik direct afhaak als ik Webb op 1 zie staan? Ik moet toegeven dat ik super veel wedstrijden van Webb niet heb gezien! Maar de wedstrijden die ik heb meegekregen van hem vond ik Webb nou niet zo sterk, en al helemaal geen nummer 1 waardig

8 januari 2014 om 17:18

Houd het dan bij dat je er niet veel zag, heb de laatste tijd erg veel gezien en zo goed is het niet.

Fluit soms voor de kleinste dingen, maar iemand die ze poten onder zen lijf word geschopt krijgt niks mee...

Moet zeggen ken een heleboel niet van die scheidsrechters, maar Webb op 1 is belachelijk...

Webb op 1 slaat helemaal nergens op. Die man die fluit de laatste weken echt als een krant en verpest alle topduels in de Premier League.

Ik had Kuipers ook wat hoger verwacht, floot in Europa hele goede wedstrijden..

Howerd Webb op 1? lachwekkende lijst. en waarom zitten er zoveel punten tussen de eerste namen. wie kan de puntentelling uitleggen?

Hahahaha Howard Webb!

Deze man heeft laatst nog 2 wedstrijden verpest. Ongelofelijk dat een wisselvallige scheidsrechter als hem zo veel punten toegekend kan krijgen.

Ik neem dit maar niet serieus want wat Kassai op de 3e plek doet is mij ook een raadsel.

Webb op 1? Hahahahahahhahahahhahah

Wat voor flapdrols werken bij de Iffhs? Webb is kapotslecht man, bevoorbeeld thuisspelende ploegen, en is inconsistent met zijn beslissingen.

Ik denk dat er geen één Nederlander is die vind dat Webb op 1 moet staan, denkend aan 2010.

8 januari 2014 om 17:14

Ik kan je vertellen dat hij in Engeland ook regelmatig onder vuur ligt. Makers van deze lijst snappen er niets van.

8 januari 2014 om 17:38

Die lijst is gebaseerd op statistiekne. Ik kan me eigenlijk moeilijk inbeelden hoe je een scheidsrechter op statistieken kan beoordelen. Daar zijn de discussies toch net over: was het nu penalty of niet? De ene vindt van wel, de andere van niet. Zitten daar dan paar figuren die denken: "ja vond ik ook een penalty, dus puntje bij".

Nee, mij lijkt het moeilijk een scheidsrechter te beoordelen op statistieken. Het zijn net de grijze zones in de regelgeving die een correcte puntenregeling onmogelijk maken .

8 januari 2014 om 17:15

Daar zijn we anders wel enorm gematst met Nigel de Jong in de 5e minuut ofzo en die uiteindelijke rooie kaart was ook gewoon terecht, dat we toen gematst zijn zegt denk ik wel wat over zijn niveau, want dat had echt rood moeten zijn.

8 januari 2014 om 17:23

Ja maar andersom waar we heel duidelijk een corner hadden moeten krijgen maar niet krijgen en daarna kwam meteen de aanval uit wat de 1-0 werd dus daar zijn we zeker niet gematst.

On: webb fluit wat ik erover het algemeen van hoor niet echt goed ook in Engeland zelf niet. Ik vind het dus onbegrijpelijk dat hij op nummer 1 staat.

8 januari 2014 om 17:26

Ach die wedstrijd heeft hij wel meer fouten gemaakt in zowel ons voordeel als on nadeel, dus daar moet je dus niet kwaad om worden. Als Robben hem erin schoot was hij de beste die er was, door de Jong te laten staan.

8 januari 2014 om 17:18

Klopt.
En Webb heeft wel vaker grove fouten gemaakt. Hij doet me altijd een beetje denken aan Roelof Luinge. Die vond het altijd heel belangrijk om zelf aanwezig te zijn in de wedstrijd. De beste scheidsrechters zijn diegenen die je eigenlijk niet ziet tijdens een wedstrijd, en dan op het beslissende moment de juiste beslissing nemen, hoe moeilijk dat ook is.

8 januari 2014 om 18:05

@manstan

Amen! Fluit je zelf ook? Dat is wel mijn insteek voor een wedstrijd

Webb maakt dan zo nu en dan een foutje, maar is wel mans genoeg om een penalty aan de tegenstander te geven in een vol stadion. Hij laat zich niet commanderen en straalt uit dat hij de baas is op het veld.

Daarnaast zit hij de laatste tijd weliswaar licht in een dipje, maar ik vind het wel meevallen. Hij staat niet voor niets op de eerste plaats.

8 januari 2014 om 17:21

Die penalty geeft hij juist niet. Zie Liverpool bij Chelsea.
Matige scheidsrechter.
Maar ook een cakir en rizzoli vind ik echt heel matig. Rizzoli strooit met kaarten en Cakir had ook geen goede indruk in de CL.

8 januari 2014 om 17:23

Doet Kuipers Cakir en Kassai ook en lijkt me ook de bedoeling :P

8 januari 2014 om 17:31

Dan kijk jij maar weinig Engels voetbal denk ik zo. Deze man begint juist een behoorlijke naam als thuisfluiter op te bouwen, met de wedstrijd tussen Chelsea en LFC als meest recente voorbeeld.

8 januari 2014 om 17:43

Dat is geen goede rede, ik kan tig momenten opnoemen dat hij geen penalty gaf.

Webb kan het niveau niet aan. Anders had hij wel een corner toegekend aan Nederland in 2010, een bal die maarliefst via 3 spanjaarden over de achterlijn werd gewerkt, waardoor Spanje uiteindelijk wereldkampioen werd door de tegenaanval

8 januari 2014 om 18:50

Hij had de jong ook rood moeten geven, maar over die fout hoor ik je niet.

Hahahahahahaha Howard Webb nummer 1, wat een grap. Die vent maakt zoveel belachelijke fouten. Ik snap niet hoe hij keer op keer weer wordt aangesteld bij topwedstrijden en hoe hij nu zelfs nummer 1 in de wereldranglijst staat.

En daar komen de ignorant people bashen op Webb, waarschijnlijk mensen die alleen af en toe een wedstrijd van hem kijken zoals laatst Chelsea-Liverpool. Deze man fluit vaak in de PL en doet het vaak gewoon heel goed.

8 januari 2014 om 17:08

Ik kan me serieus niet heugen wanneer ik me voor het laatst niet geërgerd heb aan Webb. Hij floot wedstrijden dood en doet niets aan tijdrekken of spelbederf.

8 januari 2014 om 17:30

Oftewel de laatste en misschien wel enige wedstrijd van hem die jij gezien hebt is Milan Ajax...

8 januari 2014 om 17:42

Oftewel ik zie hem elke week fluiten en ben vorig jaar naar ManU-Chelsea geweest waar Webb ook scheidsrechter was. Niet voor je beurt spreken he. Webb is gewoon geen topscheidsrechter, dat weet jij ook. Maar omdat ie jouw teampie nog wel eens helpt steek je hem een hart onder de riem.

8 januari 2014 om 18:10

Precies, omdat Chelsea laatst weer is werd geholpen door meneer Webb gaat hij hem nu lopen verdedigen, triest!

8 januari 2014 om 21:49

Weer geholpen? Excusez moi? Webb staat er juist om bekend dat ie United altijd helpt, 2 jaar terug werd Chelsea Manu nog 3-3 doordat Webb United moest volspammen met penalties. Hij heeft voor CFC-LFC nog nooit een wedstrijd Chelsea bevoordeeld zoals ie dat met Manu zo vaak doet. Desondanks prima scheids, laat niet over zich heen lopen en straalt kalmte uit.

8 januari 2014 om 17:42

Ik kan me misschien 2 van de 10 wedstrijden herinneren die ik van hem gezien heb de afgelopen tijd..

8 januari 2014 om 17:45

@John Terry Dude? Ga gauw eens fatsoenlijk het Engels voetbal volgen of zet die blauwe bril van gezicht af.
Sterker nog ga je mond spoelen aub!

On: waardeloos dat Webb nog steeds zo hoog geprezen wordt, een schande voor het voetbal. Z'n kast lag eerst vol met pyjama's van Man Utd maar heeft toch z'n voorkeur voor Chelsea nu. Hij heeft vroeger zelfs gezegd dat hij fan was van Chelsea.
Zag laatst een artikel waarin Webb Liverpool de afgelopen jaren benadeeld heeft. Zelf toen wij kampioen kon worden en United op OT met 1-4 versloegen en de week erop verloor United van Fulham. Maar tegen de Spurs vond Webb het genoeg en legde de bal discutabel op de stip waardoor het kampioenschap vrijwel zeker was voor United.

8 januari 2014 om 18:55

Discutabel betekent nog niet dat de beslissing verkeerd was he. Qua thuisfluiter of club fluiter is onzin. Probeer maar eerst objectief naar een scheidsrechter kijken zonder club bril.

8 januari 2014 om 21:29

Webb is gewoon waardeloos.

webb is terecht de nummer 1 beste scheids.
maar wie ir

8 januari 2014 om 17:09

Irmatov heeft Nederland - Uruguay nog gefloten in 2010. Ook tweemaal uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Azië. Of dat veel zegt weet ik dan weer niet. Geen idee wat het niveau van de scheidsrechters daar is.

8 januari 2014 om 17:43

Terecht? Hij mag niet eens in de top 10 staan.

HAHAHAHA webb bovenaan, james dean vin ik wel erg goed en vreemd dat hij niet in de top 10 staat

Ik vraag me af waar deze lijst op gebaseerd is, want ik hoe kan Webbie nu 102 punten hebben zonder grote affiches en Kuipertje 40 punten met een Confederations Cup finale? Al met al is het een lachwekkende lijst.

8 januari 2014 om 19:19

Op de wedstrijden die ze gefloten hebben. En de topduels in de premier league staan nou eenmaal hoger aangeschreven dan die in de eredivisie, en je hebt er ook nog meer.

Ik vind het vreemd dat Cakir boven Bjorn Kuipers staat aangezien hij niet echt veel wedstrijden fluit en we herinneren allemaal ManU - Real en zijn cruciale fout (fout volgens 80% van de liefhebbers) door Nani geloof ik rood te geven.

8 januari 2014 om 17:11

Wat dacht je van Kuipers die in de bekerfinaler een duidelijke handbal van Viergever en overtreding op Mertens over het hoofd zag.

8 januari 2014 om 17:12

Volgens de Fifa of Uefa was dat een juiste beslissing van Cakir. Ik dacht tenminste dat de Uefa/fifa daar een uitspraak over deed nadat er zoveel ophef over was ontstaan.

8 januari 2014 om 22:30

We weten allemaal hoe de UEFA is. Heeft nog nooit toegegeven dat een van haar scheidsrechters fout zat, dus als zij zeggen dat het een juiste beslissing is moet je dat niet serieus nemen, ze erkennen nooit fouten van scheidsrechters.

Cüneyt Cakir, geweldige scheids! Vind hem beter dan Webb, en Kuipers ook. Wat is die Webb overrated zeg jeetje.

Ik snap die commotie echt niet rond Webb. Vind hem echt niet slecht en laat het spel echt goed doorgaan en fluit niet bij elke klein dingetje. Vind hem al jaren goed eigenlijk. Ook zijn CL-wedstrijden fluit hij meer als uitstekend vind ik.

8 januari 2014 om 18:13

Tuurlijk, als Webb Chelsea helpt support je hem. Het is een lachwekkende, incompetente en vervelende scheidsrechter met hele nare trekjes. Deze lijst is gewoon niet serieus te nemen.

Cakir, Kassai Kuipers vind ik meer een top 3. Wie dan op 1 staat interesseert me niet echt, maar Webb is een aanfluiting.

8 januari 2014 om 17:16

Je haalt de worden uit me mond. Kuipers behoort voor mij zeker in de top 3. Ik dacht zelfs dat hij de beste van de wereld was, zoveel punten achter web is belachelijk.

Webb op #1 vind ik niet terecht. Laatste partijen dat hij floot in de BPL vond ik hem nogal discutabel. Ook in CL bij Juventus - Real Madrid en AC Milan - Ajax vond ik hem niet sterk. Kuipers daarentegen deed het Europees wel prima, zoals in de finale van de Confederations Cup.

Rizzoli en Brych zijn ook zeer degelijke scheidsrechter in my opinion.

Wel terecht vind ik, vind Webb altijd goed fluiten. Iedereen haat hem nog steeds om die fout tegen Nederland, maar ach ja, was ook geen gemakkelijke wedstrijd. En ja, tegen Chelsea-Liverpool maakte hij ook fouten, maar alle scheidsrechters maken fouten waarop men kan bashen. Neem Webb wel beslissingen kwalijk, maar ach, dat doe ik ook bij Cakir.

Inb4; Ja omdat hij altijd voor United fluit.

Opmerkelijk dat Webb op 1 staat. Vond hem juist opvallend tegenvallen afgelopen jaar

Howard Webb op 1 is echt niet te geloven.. Ik ben benieuwd naar de puntentelling.

Ik denk dat de enige reden dat Webb op 1 staat is dat de premier league Zoveel topwedstrijden heeft.
Zoals het verhaal zegt gaat het over het aantal topwedstrijden niet per se de prestaties erin. Dan zou het inderdaad kunnen dat Webb op 1 staat.

Dit is gewoon een verkiezing volgens mij. Heeft helemaal niets met statistiek te maken toch?

Ik vind Cakir toch wel echt de beste. En Kuipers vind ik beter dan Webb.

8 januari 2014 om 17:37

Cakir? Die geeft rood als je een bal wilt aannemen....

11 januari 2014 om 21:27

En tegelijkertijd een flying kick uitdeelt aan je tegenstander? Ja toch.

Webb op 1?? Waar dat op gebaseerd is weet ik niet. Die kneus maakte cruciale fouten tijden Nederland - Spanje 2010 en laatst tijdens Ac Milan - Ajax. En de klassering van Kuipers is vast niet gebaseerd op zijn wedstrijden in de Eredivisie waar hij keer op keer blunderd!!!!!

Bedoelen ze niet met 102 punten de hoeveelheid punten die ze hebben meegeholpen door onterechte beslissingen? :P

Howard Crapp is echt een lachertje. Volgens mij ligt de man gewoon goed bij bepaalde personen waarom hij zoveel wedstrijden krijgt toegewezen. Chelsea Liverpool was echt het hoogtepunt!!

Webb is toch die 12e man van man utd??????

8 januari 2014 om 17:33

Webb SCHANDALIG !!!! Heeft hij iedereen omgekocht om op 1 te staan ? Dit het zelfde als je zou zeggen dat Eto'o de goudenbal moet winnen. Echt dit is lachwekkend !

8 januari 2014 om 17:38

Vandaar dat hij United afgelopen woensdag geen punten gunde tegen Tottenham.

8 januari 2014 om 17:39

Webb heeft United ook veel punten bezorgd.
Maar kijk in het algemeen, die vent bakt er niks van.

8 januari 2014 om 18:09

Inderdaad. Maar dat heeft hij bij alle andere ploegen ook gedaan. Omdat United de grootste ploeg van Engeland is zijn ze automatisch degene die altijd geholpen worden.. Slaat natuurlijk nergens op.

We staan er niet zo vaak bij stil, omdat het natuurlijk voornamelijk over de voetballers gaat, maar ik denk dat we toch wel trots mogen zijn op dat we weer een echte goede Nederlandse top-scheidsrechter hebben.

Howard Webb op 1?
Meen je dit nou echt?!

Webb op 1? Met een ruime voorsprong op de rest?

Webb is niet de enige schande.. Wat doet die Cakir hier? Heb hem nog nooit een fatsoenlijk duel zien fluiten op het allerhoogste niveau.

8 januari 2014 om 19:00

Dan kijk je dus niet alle top duels waar cakir fluit, want vond hem juist vaak wel goed fluiten.

Webb op 1 is opmerkelijk, zo onomstreden is hij voor mij niet. Vind iemand als Kassai beter en constanter fluiten. Kuipers is ook erg sterk, afgelopen seizoen ook in topwedstrijden een aantal cruciale momenten goed gezien.

Webb, finale WK 2010..

8 januari 2014 om 18:58

Inderdaad, hij gaf de jong geen rood, en dat was een fout.

Voor mij een raadsel dat Kuipers zo laag staat. Heeft het in vrijwel elke beslissing die hij maakt juist.. en dan niet alleen bij Heracles Almelo - PEC Zwolle. Maar ook bij de finale Spanje - Brazilië. Volgens mij mag Kuipers wel richting Rizzoli. Die ik overigens als enige met Webb en Kuipers kan beoordelen. De rest zegt mij niks tot vrij weinig..

Hoe kan Webb verkozen zijn tot de beste scheidsrechter. Die man is al sinds de WK finale al drama. Hoe slecht die man ook fluit, hij krijgt altijd de grote wedstrijden toegewezen.

9 januari 2014 om 10:30

Dit riekt naar nepotisme. Anders kan ik niet bevatten dat Web op 1 staat. Hij heeft behoorlijk wat foute beslissingen genomen de afgelopen jaren.

Wat een lachertje dit..

Wie Webb op één zet in zijn lijst met beste scheidsrechters wenst niet serieus genomen te willen worden.
Ik zit eigenlijk te wachten tot Frans Bauer voorbij komt om te vertellen dat Bananasplit hier achter zit.

Cuneyt Cakir is een baas.

Hoe gaat dit in zijn werk? Hoe krijgt een scheidsrechter een punt??

8 januari 2014 om 18:32

Denk dat je punten krijgt afhankelijk van de wedstrijden die je fluit. Hoe groter de clubs, hoe meer punten oid. Daarom staat Webb ook zo hoog denk ik, fluit natuurlijk wekelijks grote clubs in de Premier League. Kan me anders niet voorstellen dat hij zoveel meer punten heeft als Kuipers.

8 januari 2014 om 19:33

Iedere topscheidsrechter kreeg punten toegekend voor de wedstrijden die hij leidde. Dat staat in de tekst. Hoeveel punten weet ik niet. Maar als Webb bovenaan staat hoef je deze lijst niet serieus te nemen!

Kuipers heeft toch ook de finale van de Europa League gefloten? Dan heeft hij 2 grote finales gehad dit jaar. Dan mag van mij wel wat hoger staan, kan hem nauwelijks op fouten betrappen. In ieder geval hoger als Webb.

8 januari 2014 om 19:23

Ze hebben niet naar fouten gekeken bij de lijst, het is puur gebaseerd op aantal gefloten topwedstrijden, niet op de kwaliteit van het fluiten.

En terecht dat Cuneyt Cakir boven Kuipers is verkozen... Heb hem tot nu toe op geen foutje kunnen betrappen..

8 januari 2014 om 19:26

Wedstrijd van United tegen Real vergeten in de CL vorig seizoen? Behoorlijk blundertje van zijn kant toen.

8 januari 2014 om 19:29

dat was een 100% rode kaart.

8 januari 2014 om 21:39

Beetje apart dat iedereen, oa scheidsrechter Cullina, het zwaar overdreven vond en het de wedstrijd negatief beïnvloed heeft. Maar jij niet, misschien kijk je iets te partijdig naar die man?

11 januari 2014 om 21:29

Collina was toch diegene die Cakir een 8,2 als cijfer gaf voor die wedstrijd? Beetje jokken om je gelijk te halen. Misschien kijk jij te partijdig?

Deze lijst geeft niet aan welke scheidsrechter het beste is, maar welke de meeste topwedstrijden heeft gefloten. Kuipers, Cakir en Kassai kunnen denk ik niet veel punten verdienen met competitiewedstrijden omdat de competities niet van het allerhoogste niveau zijn. Webb heeft waarschijnlijk gewoon veel punten gescoord met topwedstrijden uit de premier league.

Proenca beter en Kuipers moet minstens top 4

Oftewel deze lijst absoluut niet serieus te nemen.
Die Webb is toch een aanfluiting.

Is Cakir die man die zo belabberd floot vorig jaar Real Madrid v Manchester United? Van Kassai begrijp ik het wel, prima scheidsrechtertje die erg zeker oogt.

Haha Webb op 1.. Wat een lachertje. Die man heeft zichzelf dit seizoen al meerdere keren belachelijk gemaakt! Kuipers vind ik stukken beter.

9 januari 2014 om 10:28

Ik vind alles beter. Kon mijn ogen niet geloven toen ik dit zag.

Ik heb dit artikel met pijn in mijn maag gelezen toen ik zag dat Webb op 1 stond. Mijn excuses, maar daar ben ik absoluut niet mee eens. Ik vind Web met afstand de slechtste scheids die ik heb meegemaakt. Kan er niet met mijn pet bij dat deze scheidsrechter op 1 staat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren