Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pellè legt vinger op zere plek: ‘We moeten veel agressiever zijn’

Laatste update:

Feyenoord leed zaterdagavond een pijnlijke nederlaag in de stromende regen van Den Haag. Na een 2-0 achterstand te hebben weggepoetst, leken de Rotterdammers de zege voor het grijpen te hebben, maar door een goal van Roland Alberg hield ADO de drie punten in het eigen Kyocera Stadion (3-2). Graziano Pellè baalt van het dure puntverlies.

/

“In de eerste helft gaven we het weg, we moeten veel agressiever zijn”, concludeert de aanvoerder in gesprek met FOX Sports. “We hebben in de tweede helft ons best gedaan, maar het was niet genoeg. Ik dacht dat we na de 2-2 zouden winnen, maar toen viel direct de 3-2. We moeten niet op zoek gaan naar excuses, maar moeten denken aan wedstrijden winnen.”

De Italiaan leverde een assist en een doelpunt af, maar kon het team van Ronald Koeman dus niet aan een zege helpen. Feyenoord verloor voor het eerst sinds 24 november weer een wedstrijd in de Eredivisie; toen was RKC Waalwijk met 1-0 te sterk. Feyenoord blijft op de vierde plaats staan en de achterstand op de koplopers Vitesse en Ajax bedraagt vier punten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met clasie Word je toch geen kampioen

25 januari 2014 om 21:12

Met clasie wel, maar met een paar anderen spelers niet. Goossens, armenteros, immers, schaken en Mathijssen zijn spelers van het kaliber Ado.

25 januari 2014 om 21:16

Clasie is anders maar een overschat spelertje naar mijn mening. Tegen Ajax ook een paar keer dom balverlies.

25 januari 2014 om 21:20

nou clasie kwam vandaag toch ook wel aardig in de buurt van dat kaliber, wat was dat jong aan t klote vandaag gelukkig voor hem was het allemaal niet om aan te zien

25 januari 2014 om 21:22

ze motten allemaal gewoon minder lullen in die camera, en meer daad bij het woord voegen.

maar dit is al jaren het probleem van feyenoord. en als het een jaartje wat beter gaat, denken ze direct dat ze kampioen kunnen worden.

begrijp me niet verkeerd ben zelf feyenoorder, en het is wel heel ''toevallig'' dat feyenoord puntverlies lijdt na onnozele interviews met grote woorden die niet waar worden gemaakt.

25 januari 2014 om 21:30

Clasie was juist heel goed bezig voor de winterstop, maar idd tegen Ajax en vandaag waardeloos.. als die zo speelt hoeft die van mij ook niet mee naar brazilie

25 januari 2014 om 21:32

Dus als je paar keer balverlies lijdt ben je een overschat spelertje? Wat is een ajaxied als die een balverliest?

25 januari 2014 om 21:43

Blind had de eerste 30 minuten constant balverlies dus wat je zegt slaat nergens op hij speelt al 3 maanden top en hij is de enige constante speler van Feyenoord

25 januari 2014 om 22:11

Stuur Lexxie maar terug.

25 januari 2014 om 22:45

Voeg aub daar Mulder ook bij...

26 januari 2014 om 06:27

Ze lopen allemaal op Immers te zeiken maar die Clasie is dit jaar geen stap vooruit gegaan!!

26 januari 2014 om 06:29

Clasie scoorde ja, maar voor de rest speelde hij slecht. En ja ik kijk alle wedstrijden van feyenoord ook al ben ik ajacied!

26 januari 2014 om 11:50

Dat is oordelen op 1 week he, klopt dus niet helemaal

26 januari 2014 om 14:35

@jeron, Eindelijk iemand die het ook ziet. Wat een zwakke schakel blijft Mulder. Dat de gemiddelde post'er hier niet verder kijkt dan Immers of Schaken, is toch wel bijzonder. Hij reageert niet op de doellijn, komt altijd verkeerd uit. Rent dan terug naar zijn doel alsof ie aan het poepen is. Tegen ADO weer. Neem die vrije trap, hij staat al in de verkeerde hoek voordat die bal genomen is. Gelukkig in de muur! Hij leest de bal niet, hij leest de tegenstander niet, hij leest het spel niet. Het eerste doelpunt, waarom geen speler bij elke paal. Zijn verantwoordelijkheid. Eerst leest hij de bal weer verkeerd en stapt uit, stapt daarna weer terug naar de doellijn, is uit balans en laat een rolletje aan zich voorbij gaan. Wederom aan de grond genageld. Wanneer je een speler in de korte hoek hebt staan, laat je deze hoek dus meer vrij. Allemaal basis elementen!!! Etc etc etc... Weet je, deze gasten trainen niet elke dag.. ze oefenen elke dag wat ze al kunnen.. Dat noem ik in muziek termen jammen ipv practice!

25 januari 2014 om 21:18

Klopt. Alleen Clasie heb je niet veel aan.
Er zullen nog wel wat meer bepalende spelers nodig zijn.

Niks met agressiviteit te maken... Pure kwaliteits probleem.... Met spelers als immers, nelom en goossens kun je gewoon structureel niet meedraaien in de top....

25 januari 2014 om 21:27

Niks kwaliteitsprobleem. Mentaliteitsprobleem. Kan je al zien aan het feit dat er vooral tegen tegenstanders uit de onderste helft van de competitie punten worden verspeeld. Dus kwaliteit genoeg om van de de betere ploegen te winnen maar niet genoeg mentaliteit om dat tegen de op papier 'mindere' tegenstanders te doen. Nu is mentaliteit ook een kwaliteit maar ik meen te lezen dat jij het over de voetbaltechnische kwaliteiten hebt en dat is dus onzin.

25 januari 2014 om 21:44

Feyenoord heeft in mijn mening last van beide zaken. Kwalitatief kan het beter, maar zeer zeker ook mentaal. Al 2-3 jaar worden deze jongens zo geprezen, alleen worden ze nu niet beter. In Europa vliegen ze er na een ronde uit en buiten de Kuip winnen ze ook amper punten tegen de andere toppers. Wat blijft er dan nog over?

Het zou best kunnen dat dit Feyenoord gewoon niet beter kan. Heeft men daar al eens aan gedacht?

25 januari 2014 om 21:50

Nogmaals. Tegen Utrecht, Vitesse en Heerenveen werd er wel uit gewonnen. Bij Ajax had men meer verdiend. Tegen de mindere tegenstanders laat Feyenoord het liggen. Maw de kwaliteit is er wel want tegen de beteren worden er ook uit punten gepakt. Maar als je het tegen de met alle respect mindere ploegen dan weer laat liggen dan is het toch echt mentaliteit. En zoals gezegd, is dat ook een kwaliteit.

25 januari 2014 om 21:50

Meestal wanneer er gezegd word dat ze niet beter kunnen laten ze zien dat ze het juist wel kunnen. Feyenoord speelt gewoon heel wisselvallig en daarom worden wij geen kampioen en Ajax wel ........

26 januari 2014 om 01:36

@ Elastiek

Dat je het juist tegen de mindere ploegen laat liggen kan wel degelijk met een gebrek aan kwaliteit te maken hebben. Dan moet je het spel maken, vanuit balbezit aanvallen en daar heeft Feyenoord de spelers gewoon niet voor. Juist tegen de toppers kun je met een hoop inzet nog ver komen, deze teams zullen zich niet volledig ingraven tegen je waardoor de lange bal op Pelle ook wat succesvoller wordt.

26 januari 2014 om 05:12

Dat kan je van ADO ook zeggen die winnen van ploegen die bovenin meedraaien en verliezen van degradatiekandidaten. Feyenoord is geen topploeg, maar meer een subtopploeg.

Feyenoord mist gewoon kwaliteit.
Mulder bang hondje in de goal.
janmaat leuke speler.
De vrij = pussy
Mathijssen = te oud kan het soms niet meer belopen. Wel goed die ervaring die hij meebrengt.
indi = te matig als back
clasie = overschat al twee jaar valt hij door de mand.
goossens = nac breda niveau met alle respect.
Immers = ado den haag niveau met alle respect.
boetius = nog te jong en onervaren om een team de dragen.
schaken = ook overschat eigenlijk gewoon subtop/middenmoot niveau.
Pelle kan niet alles alleen met zulke matige spelers erom heen.

25 januari 2014 om 21:19

Inderdaad, alleen Janmaat en Pelle zijn goed genoeg voor een team dat kampioen wil worden. Indi ook wel maar hij moet weg daar omdat hij niet op zijn eigen positie kan spelen en dat vertraagd zijn ontwikkeling. Vilhena kan ook wel een goede speler worden, hetzelfde geld voor Boetius.

25 januari 2014 om 21:27

alleen janmaat en pelle?

boetius hoort daar zeker bij, al speelde hij vandaag niet goed. maar hij hoort er zeker bij

25 januari 2014 om 21:48

Janmaat en Pelle zouden basisspelen bij Ajax voor de reat niemand. Ze zijn te min en overschat. Jongens als Clasie en Vilhena zijn niet beter dan Park/Wijnaldum of een Promes/Gutierrez, Atsu/Propper. Feyenoord mist kwaliteit en mentaliteit.

25 januari 2014 om 21:51

Nou dat denk ik niet. De Vrij, Vilhena, Clasie of BMI zouden sowieso geen basis staan bij Ajax.

25 januari 2014 om 22:51

ja kijk maar naar Ajax ze hebben niet de beste spelers in de Eredivisie maar alle 23 selectie spelers zijn van het zelfde niveau en dat maakt het verschil.

25 januari 2014 om 22:56

Veltman- de Vrij gelijk

Vilhena-Serero gelijk

BMi-Boilesen ik zeg BMI omdat ik Boilesen nog best wisselvallig is.

Clasie-Blind gelijk

dus 3 van de 4 spelers maken ajax niet beter of slechter daarom zouden ze er niet in staan.

26 januari 2014 om 01:44

Zet die bril eens af...

Veltman - De Vrij vind ik inderdaad redelijk gelijkwaardig

Vilena heeft nog even door te ontwikkelen voordat hij even goed is als serero. Hij heeft zeker het talent en de techniek, maar serero is op andere vlakken (tactisch, kracht, loopvermogen) veel verder.

BMI is geen linksback naar mijn mening. De enige reden dat hij bij ajax af en toe zou spelen is omdat Boilesen geblesseerd is. Boilesen heeft een veel betere techniek, is sneller, sterk in positiewisselingen en heeft een voorzet die redelijk in orde is. Met andere woorden, een back die voor Ajax ideaal is. BMI is alleen beter in verdedigen.

Blind en Clasie ga ik niet eens op in.

Nee, de enige spelers die ik bij Ajax in de basis zou zien dat zijn Pelle en Janmaat, alhoewel ik twijfel over Boetius. Vilhena zou ik er erg graag bij hebben omdat het een enorm talent is maar ik vind hem nog niet goed genoeg voor de basis bij Ajax.

Gelukkig hoeven we hier niet verder over te speculeren, het zal immers toch niet gebeuren.

26 januari 2014 om 06:34

Blind is beter dan Clasie, de rest is wel gelijk idd. Feyenoor mist gewoon kwaliteit, zo simpel is het. De 1e 11 zijn goed, maar met 11 man wordt je geen kampioen, ook je bank moet goed zijn. Dat zie je bij Ajax wel.

25 januari 2014 om 21:19

Het was anders wel Clasie die Feyenoord op sleeptouw nam in de tweede helft. Speelde erg goed! Je hebt blijkbaar niet veel gezien van de wedstrijd.

25 januari 2014 om 21:25

jij heb anders ook niet veel gezien leuk hoor dat doelpunt maar die gozer heb geen goeie bal gegeven verder

25 januari 2014 om 21:25

@feyenoord. Hij speelt een keer leuk tegen ado.

Waar was clasie tegen ajax dan? toen werd hij weer helemaal zoek gespeeld en leverde hij alle ballen in bij ajacieden.

ik vind pelle en jan maat topclub waardig.
Boetius en vilhena in potentie maar nu nog niet. Indi ook alleen niet op de back positie.
De rest is nix.

25 januari 2014 om 21:30

Het is andersom. Hij speelt een keer minder tegen Ajax. Voor het overige speelt Clasie al maanden goed na een slecht begin van het seizoen. De twee , drie seizoenen hiervoor speelde hij ook gewoon goed.

En.... hij staat op dit moment bovenaan in het VI spelersklassement. Zou hij dan echt zo slecht zijn zoals sommigen hier (die over het algemeen vanuit een clubgekleurde gedachtegang reageren) beweren? Dacht het toch niet.

25 januari 2014 om 21:33

Met jou kan ik praten Elastiek.

Zie alleen de steekpass op Immers al. Dat laat pure klasse en gevoel zien wa deze jongen in zich heeft. Clasie gaat het nog laten zien in de toekomst!

25 januari 2014 om 21:51

Toch zijn wij alweer 3 keer op rij kampioen en gaan we voor de vierde. Ajax is simpelweg wat beter dan Feyenoord, jammer dat je dan Ajacieden moet gaan generaliseren. En als je zelf niet inziet dat Veltman beter is dan een de Vrij, Matthijsen, Indi dan kam je gewoon stoppen met discussiëren. Ken je Cleverley? Clasie is precies hetzelfde als hem, paar balletjes breed en terug en soms scoren, maar wel waardig zijn voor het Nederlands elftal. Dat noemen wij overschat. Een propper is een paar klasses beter.

25 januari 2014 om 21:57

Joh Veltman is ouder. Heeft minder wedstrijden gespeeld en maakt ook regelmatig zijn foutjes (Cambuur uit laat ie Hemmen zo uit zn rug komen) . Ik ben blij met Veltman hoor want hoe meer talentvolle verdedigers in Nederland hoe beter maar De Vrij is echt minstens net zo goed. Ik vind wel dat De Vrij nu al een paar maanden stil staat in zn ontwikkeling. En dat de huidige stand van zaken geen enkele garantie geeft voor de toekomst. Zoals ik het zie kunnen beiden zich nog ontwikkelen tot een goede centrale verdediger. Heeft De Vrij wel ee voorsprong want langer en meer body.

25 januari 2014 om 23:05

oke ik snap hem @thetruth

als Bv Cabral een geweldige wedstrijd tegen Ajax speelt kan hij er veel van??

25 januari 2014 om 22:48

jou reactie mist kwaliteit

Mulder een bang hondje ??? hij speelt al heel het seizoen goed.

de Vrij een pussy?? ik vind hem een geweldige verdediger elk jong talent maakt wel eens een foutje maar vandaag was hij weer goed.

clasie overschat ?? hou op man hij speelt 1 helft tegen ajax slecht en 1 helft tegen ado en gelijk is hij overschat....

Mathijssen te oud??? jij kijkt niet naar Feyenoord.

Indi : wordt steeds beter op Lb

hoe lang heb je gewacht met deze reactie als ik vragen mag ???

Nee, Pelle we zijn gewoon een stel slapjanussen met een veel te grote mond ! Wat een teleurstelling weer zeg

25 januari 2014 om 21:52

Dus heeft ie gelijk dat het een mentaliteitsprobleem is toch?

25 januari 2014 om 23:10

haha misschien komt die gast van Anderlecht wel!

Heeft hij helemaal gelijk in. Als je mee doet om de titel moet je ook spelen als een team die weet dat het beter is dan het ander. Feyenoord is een topploeg die speelt als een middenmoter. Vooral woensdag zag je die instelling.

Feyenoord word never nooit kampioen.. Is onmogelijk met dezr spelers... Immers nelom armenteros goossens is gewoon pure middelmaat...

25 januari 2014 om 21:46

En dan reserves opnoemen... Ja dan maak je wel een punt natuurlijk.... En Lex. Met 7 goals en een aantal assists (vandaag weer een) en weet niet hoeveel onderscheppingen vind ik hem voor Eredivisiebegrippen vrij aardig hoor. Ja er zijn betere nummers tien. Maar niet bij Feyenoord en ook niet te koop voor het budget dat Feyenoord ter beschikking heeft. We worden niet allemaal kunstmatig in leven gehouden. Sommige clubs moeten gewoon kijken wat haalbaar is. Dan maar geen kampioen, maar wel alles op eigen kracht.

Gooi die immers er nu eens uit. Leuk hoor dat harde werken van hem. Je moet zorgen dat er een voetballer op 10 staat die het spel kan verdelen en een steekbal kan geven. Een soort zyech zal mooi zijn of vilhena op 10. Wanneer vilhena op 10 speel ayoub proberen te halen.
Het is goed dat hahn komt. Hou al 4 jaar mijn hart vast met die Mulder in het goal ondanks dat zo nu en dan een bal tegen zich aan krijgt.
Hupperts direct halen voor de rechterkant.

Het heeft niets met mentaliteit te maken Pelle maar puur en alleen met een gebrek aan voetballend vermogen.

Eerst kijken wat de rest van de top 4 doet dit weekend. Maar mochten zij winnen, dan haakt Feyenoord definitief af. Is ook wel te verwachten van dit team. Al 2 seizoenen is het maximaal haalbare uit dit elftal gehaald. Een keer breekt dat op.

Het is puur kwaliteit. Pelle is, samen met Janmaat, Clasie en Boëtius eigenlijk de enige speler die echt iets toevoegt. Dat zijn spelers van het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven. Natuurlijk zijn Indi, Mathijsen en de Vrij degelijke Eredivisie verdedigers, maar die winnen geen wedstrijden voor je uiteindelijk. Schaken dacht monden gesnoerd te hebben? Hij mag eerst eens wekelijks top presteren, ipv 1 wedstrijdje 3 leuke acties maken. Immers komt te kort, Goosens komt te kort en de wissels voegen ook niets toe. Pelle wordt hier gek van natuurlijk en dat is erg begrijpelijk.

Goh? En eerst werd er gezegd dat Feyenoord wel ff van ADO ging winnen...

En wat is agressie? de tegenspeler in elkaar trappen of zo? Deze ploeg is mentaal niet sterk, zeker niet tegen mindere ploegen. Ik zou als captain eerst gaan roepen dat wij een probleem hebben tegen clubs die niks te verliezen hebben. Noem het de kleine clubs.

Feyenoord kan zeer zeker nog kampioen worden, maar dan moet je eerst buiten de Kuip in dit soort wedstrijden winnen. Zonder deze punten ga je never nooit kampioen worden. Ik wacht tot morgen half vijf om te concluderen of dit Feyenoord kansloos is voor de titel, maar als bijvoorbeeld Vitesse de volgende twee wedstrijden wint dan is het einde oefening voor de Rotterdammers. Het gat zal dan groeien naar 10 punten met Ajax en Twente in de mix...

Volgende week is het echt do or die voor Feyenoord.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren