Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen (7/10): Strootman kost op slotdag 65 miljoen euro

Laatste update:
/
Rafa Silva gaat een grote toekomst tegemoet. De aanvallende middenvelder is dit seizoen doorgebroken bij Sporting Braga en heeft zich in de kijker gespeeld bij Portugese en Europese topclubs. Os Arsenalistas zijn niet van plan om Rafa tijdens de winter voor een lager bedrag dan tien miljoen euro te verkopen. In het contract van de jeugdinternational staat overigens een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen euro. (O Jogo)
/
Henrique krijgt een herkansing in Europa. De ex-verdediger van onder meer Barcelona verruilt Palmeiras tegen een transfersom van zes miljoen euro in voor Napoli. De clubs zijn al een aantal dagen akkoord en Henrique wordt binnenkort medisch gekeurd. I Partenopei hoopten de 27-jarige Braziliaan aanvankelijk slechts voor een halfjaar te huren, maar hebben toch maar besloten om Henrique te kopen. (FOX Sports)
/
AS Roma vraagt vrijdag de absolute hoofdprijs voor Kevin Strootman. In Rome weet men dat de Nederlandse middenvelder het prima doet en dat er zomaar een Engelse club kan zijn die ineens een fors bod doet. Daarom is vandaag en morgen de vraagprijs voor Strootman liefst 65 miljoen euro. Roma weet zeker dat er geen clubs zijn die op de valreep nog zóveel geld willen betalen voor de Oranje-international. (Corriere dello Sport)
/
Tottenham Hotspur heeft bot gevangen bij Athletic Bilbao. The Spurs meldden zich onlangs naar verluidt met 22 miljoen euro in Baskenland voor Iker Muniain, maar het voorstel werd van tafel geveegd. Bilbao verlangt ten minste 36 miljoen voor de 21-jarige linksbuiten; dat is precies de afkoopsom die er in het contract van Muniain staat. De Spaans jeugdinternational staat nog tot de zomer van 2016 onder contract bij Bilbao. (Marca)
/
Clément Grenier staat in de belangstelling van Newcastle United en Rémi Garde houdt zijn hart vast. De trainer hoopt de 23-jarige middenvelder voor Olympique Lyon te behouden: “Ik heb het met de voorzitter hier nog niet over gehad, ik hoor nu pas van de interesse van Newcastle. Maar ik hoop dat hij blijft.” Grenier zegt zelf ook niets te weten van de Engelse belangstelling: “Ik denk er ook helemaal niet over na”, klinkt het. (Sky Sports)
Denk je dat Kevin Strootman vertrekt bij AS Roma?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij gaat sws niet weg bij Roma en niemand gaat 65 miljoen betalen hoewel hij wel erg goed in de Engelse competitie zou passen!

Haha lachwekkend veel geld voor Strootman, ik vind het een geweldenaar, maar hij moet nog heel flink groeien wil hij een transfer maken.

30 januari 2014 om 17:21

Ze vragen toch ook juist zoveel geld zodat hij niet weg gaat .

30 januari 2014 om 17:28

Als je eens de gehele topic leest!

”roma weet zeker dat er geen clubs zijn die op de valreep nog zóveel geld willen betalen voor de Oranje-international. ”

30 januari 2014 om 18:50

Klopt, maar zie hem eerlijk gezegd bij Roma niet veel meer groeien. De groeipotentie zit hem bij hem vooral in loopacties en drive naar voren toe. Gezien het lage tempo in Italië zal hij dat bij Roma niet kunnen ontwikkelen en zal hij echt naar een Engelse grote club moeten.

65 miljoen voor Strootman, het zou je maar gebeuren! Zou goed zijn voor de opleidende club (is dat dan Utrecht, PSV of nog een ander?).

30 januari 2014 om 16:36

PSV heeft volgens mij een percentage bedwongen (weet iemand hier meer van?)
opleidingsclub krijgt altijd een solidariteits bijdrage.

30 januari 2014 om 16:44

Psv krijgt 15% bij een volgende doorverkoop.

30 januari 2014 om 17:58

Als een club dan echt zo gek is, dan zou PSV zomaar 9.75 miljoen krijgen. Dat is een lekker bedrag maar zie het niet snel gebeuren helaas voor Psv

30 januari 2014 om 18:00

Lekker cashen voor psv (denk niet dat het gebeurd) maar 15% van 65 mil is rond de 10mil

30 januari 2014 om 16:36

Sparta ??

30 januari 2014 om 17:08

Sparta

Deze jongen is enorm goed bezig in Italie en zal snel zijn stap naar Engeland gaan maken. Maar uiteraard niet voor het gemelde bedrag.

Zou hem enorm graag bij United zien. Biedt imho toch meer dan een Fellaini- en met Mata en Rooney voor 'm lijkt me dit enorm geschikt!

30 januari 2014 om 18:06

Als hij een goed seizoen draait kan utd hem best op kunnen komen halen voor 40 miljoen. Vraag me toch wel af hoe het moet als rvp/rooney blijft. Want je kunt mata op de flank zetten alleen dit werkt denk ik niet. Dan moet rooney naar een centrale rol bijvoorbeeld als je met rvp in de spits speelt. Dan zou je rooney en strootman centraal krijgen. Twee aanvallend ingestelde cm's in dat geval. Ik vraag me af of dat zo slim is.

@ Westend: Ik dacht met name sparta. Maar als ik er niet naast zit krijgt elke club waar hij tot zijn 23e heeft gespeelt een deeltje dan. Waarbij het deel afhankelijk is van hoe lang er heeft gespeelt.

30 januari 2014 om 16:49

Psv heeft ook een doorverkooppercentage van 15%, erg veel. Denk dat utrecht 5% heeft o.i.d. en sparta ook

30 januari 2014 om 17:40

Volgens mij krijgen de opleidingsclubs samen 5 %.. Dus Psv, Utrecht en Sparta ieder een deel van die 5 %.

30 januari 2014 om 18:47

Nope, psv krijgt 15%

Ik zie Man United nog wel een poging wagen voor Strootman, al kunnen ze het geld beter uitgeven aan een centrale- en/of linkerverdediger.

30 januari 2014 om 16:50

Manu is zo dom geweest. Ze hadden hem makkelijk voor 17 miljoen euro/15 miljoen pond kunnen kopen. 15 miljoen is niks voor zo'n club, ik snap nog altijd niet dat ze dit niet op tafel durfden te leggen. Voor Zaha die nog niks had bewezen betaalden ze makkelijk 10 miljoen pond en er zijn al vaker belachelijke bedragen betaald in Engeland voor spelers die nog niks hebben bewezen.

30 januari 2014 om 16:55

Strootman had ook nog niet veel bewezen bij Psv, buiten dat hij gewoonweg een goede voetballer was. Het is maar net waar de trainer de prioriteit neer legt, en het hopen van een aankoop doen die goed uitpakt. Helaas is dit bij Zaha niet het geval geweest.

Ik zie Strootman ook niet meer vertrekken dit jaar, misschien volgend jaar als hij echt goed en constant blijft spelen, en een goed WK draait.

30 januari 2014 om 17:05

Ben ik niet helemaal met je eens. Hij bewees bij PSV een heel goede voetballer te zijn maar deed dat daarnaast ook op een veel hoger niveau bij het Nederlands elftal. Daarnaast heeft hij 2 keer (van Sparta naar Utrecht en van Utrecht naar Psv) aangetoond zeer makkelijk een aanpassing naar hoger niveau aan te kunnen dus ze hadden de gok wel kunnen nemen.

30 januari 2014 om 17:43

Nou 100% overtuigend was ie toch ook niet bij Psv. Je kon altijd al goed zien dat ie een goede voetballer was, maar in wedstrijden waarin het minder ging vond ik m eerder negatief opvallen dan positief. Voor hem in die zin denk ik ook goed dat ie niet in deze periode naar United is gegaan.

30 januari 2014 om 20:01

@sjoerd

Ik denk dat scouts ontzettend veel kunnen afleiden uit de progressie die Strootman heeft gemaakt op die paar jaar tijd. Van Sparta naar Utrecht naar PSV op 3 jaar tijd zegt enorm veel. Plus Strootman werd al geruime tijd opgeroepen bij (jong) Oranje en is de laatste tijd (sinds Roma) erg belangrijk geworden.

Er was een zeker risico maar zeker de moeite waard om te nemen. Zoals ik zei, Engelse clubs hebben geld zat en hebben in het verleden al vaker foute transfers gemaakt.

fc groningen heeft dit ook

arjen robben die weg kan gaan
suarez
virgil van dijk

30 januari 2014 om 21:18

Van dijk komt uit de jeugd van Willem II en Suarez van National uit Uruguay. Alle bij de spelers waren al 19 toen ze naar Groningen gingen. Hierdoor gaat het meeste geld naar de andere clubs.

Strootman heeft iedereen verbaast in Nederland denk hij was altijd een goede speler in de eredivisie maar denk dat niemand had verwacht dat hij als een topspeler op zijn positie gezien zou worden. Denk dat als Iedereen fit is dat Nederland een sterk team opbrengen op het wk met nog spelers als Sneijder en Huntelaar op de bank.

Krul
van der Wiel
Vlaar
Martins Indi
Blind
Strootman
De Jong
Robben
Affelay
Boetuis
van Persie
30 januari 2014 om 16:40

dit is het toch overduidelijk joh mensen denken dat van dijk links is maar is een rechtspoot

Krul
Van der Wiel
Van Dijk
Vlaar
BMI / BLIND
strootman
de jong
robben
sneijder
affelay/lens
van persie
30 januari 2014 om 16:58

Helemaal mee eens! Vond m eerlijk gezegd voornamelijk irritant, maar bij AS Roma heeft ie al heel snel zn meerwaarde bewezen en speelt ie in mijn ogen echt top! Had echt mn bedenkingen, maar daar heb ik echt op moeten terugkomen.

30 januari 2014 om 17:08

Je kon bij Psv al zien dat hij verruit de beste Nederlandse middenvelder is. Als ik Strootman was zou ik Roma alleen verlaten als er een echte engelse topclub komt (city,utd,chelsea of Arsenal) clubs als Tottenham en Everton moet hij gewoon links laten liggen. Verder is jou opstelling vrij standaard, en speelt van Gaal geen 4231 maar 41221. Iedereen heeft het recht om zich bondscoach te voelen en zijn favoriete opstelling te maken, maar Vlaar en Boëtius gaat hem niet worden. Vlaar komt gewoon te kort (te traag en kan totaal niet opbouwen) Boëtius is een toptalent alleen verwacht ik hem niet in de basis op het Wk.

Hier mijn Ultime NL-Elftal opstelling, het is een 433 formatie met de punt naar achter, en een middenvelder als rechtervleugel aanvaller
Laat me weten wat je er van vindt, en waarom!

Cillesen
Wiel
Van Dijk
Indi
Aanholt
Clasie
Blind
Strootman
Robben
Persie
Maher
30 januari 2014 om 17:20

gast.............

30 januari 2014 om 17:21

@ucc187

Er zijn altijd 16 miljoen bondscoachen die het allemaal ietsje ander zien. Dus veel keuzes begrijp ik nog wel van je en zouden ook gewoon mogelijkheden zijn.

Alleen Maher vind ik onbegrijpelijk. Maher is niks meer van wat hij was bij AZ en hem dan ook nog op een positie zetten waar hij volgens mij nooit gespeeld heeft maakt hetg nog vreemder voor me.

Boetius ben ik een fan van, want hoewel hij nog veel moet leren en nog ontzettend kan groeien is hij denk ik op dit moment gewoon de beste linksbuiten van Nederland. En natuurlijk komt dit ook doordat bijv. Ola John niet speelt en misschien komt hij nog wel tijdig in vorm bij HSV voor het Wk.

Ik zou het zo doen. Kies voor iets meer bewezen voetballers met De Jong en Van der Vaart erbij. Daarom schuift voor mij Blind, die me wekelijks blijft verbazen, naar de LB positie.

30 januari 2014 om 17:23

De opstelling..

Cillesen
Vd Wiel
Vlaar
BMI
Blind
De Jong
Vd Vaart
Strootman
Robben
Van Persie
Boetius
30 januari 2014 om 17:23

Ja knul?

30 januari 2014 om 17:25

De achterhoede en keeper kan ik nog mee leven, hoewel ik denk dat Blind op LB komt te spelen. Daarnaast vind ik N. De Jong toch een stuk beter en ervarener dan een Clasie.
Maher is geen linksbuiten, heeft niet het loopvermogen/wil om constant mee te verdedigen. Geef mij maar een Lens of Narsing (in goede doen), die hebben én meer snelheid en meer dreiging.

30 januari 2014 om 17:35

@mansie

Snap dat je het onbegrijpelijk vind dat ik maher op de Linksbuiten positie zet. Ik zal het even voor je toelichten waarom juist hij op die positie. Nederland wil altijd aanvallend en controlerend voetbal spelen en in mijn ogen kan dit niet met 2 wingers. de linies liggen dan te ver uit elkaar en ben je zeer kwetsbaar in de omschakeling. Je moet Maher ook niet zien als een linksbuiten maar meer een zwervende 10 waardoor van Persie de hoek in kan duiken en de middenvelders erover heen komen. Ook hebben we nog Robben die in de spits positie kan duiken als van der Wiel erover heen komt

30 januari 2014 om 17:45

ik ben een echte feyenoord supporter maar boetius zal het niet redden in de basis van het wk elftal.. hij moet wel mee om ervaring op te doen en 20 / 10 minuutjes spelen en trainen met de groten maar lekker lens er neer zetten en desnoods affelay wanneer hij weer lekker bezig is bij barca

wat is probleem man ;p maher ook meenemen als 3e wissel .. logisch toch

30 januari 2014 om 17:49

Wat hebben jullie toch met Boeitius...

30 januari 2014 om 17:53

Ja Feyenoorders he, die denken dat Boeitius het verschil kan maken. Valt me nog mee dat ze niet Mulder,janmaat en Schaken in de basis willen zetten

30 januari 2014 om 18:02

Ajacieden zetten ook allemaal Cillessen op goal..

Namen als Vorm, Krul zeggen die wat? Misschien zijn Stekelenburg en Zoet zelfs wel verder..

30 januari 2014 om 18:14

Zoet.... probeer je nou grappig te zijn ofzo? Cillessen op goal is puur omdat de defensie meerendeel uit eredivisie spelers bestaat.

30 januari 2014 om 18:16

Krul is heel wisselvallig en Cillessen heeft de meeste clean sheets in de Eredivisie, dus zou hij beter moeten zijn dan Zoet, beide hebben niet alle wedstrijden gespeeld overigens. Steek en Vorm zijn geduchte concurrenten en Cillessen kan geen misstap begaan, anders is ie zijn plek kwijt. Ik vind Steek de meest complete en ervaren doelman, Cillessen is ook compleet, maar minder ervaren en Vorm heeft bepaalde kwaliteiten en een paar mindere punten, beetje zoals Vermeer, maar dan toch een stuk(je) beter.

30 januari 2014 om 20:49

Ik wil niet vel zeggen hoor, maar Zoet komt ook nog altijd uit de Eredivisie, en is gewoon een goede keeper.

Vorm en Krul zijn zeker betere keepers dan Cillessen, blinken gewoon vaak uit in de PL.

30 januari 2014 om 20:58

Klopt, Zoet is inderdaad een speler uit de Eredivisie, daar is ook alles mee gezegd. Of is 1 wedstrijd uitstekend keepen tegen Az tegenwoordig de graadmeter voor het NL-Elftal? Kan me nog wel paar ketsers herinneren van Zoet in de EL dit seizoen. Krul en Cillessen zijn gelijkwaardig al heeft Krul wat meer ervaring. Verder is Vorm een uitstekende lijnkeeper maar niet de juiste keeper voor de visie van Louis

30 januari 2014 om 17:16

Ik denk toch wel dat Raf er eerder in komt dan Affelay. Boetuis lijkt me ook raar eigenlijk dat lijkt me dan weer logischer voor Affalay of Lens ofzo

30 januari 2014 om 17:49

Strootman is zeker vooruitgegaan. Dat kon je bij PSV al zien. Ik vind ook dat PSV hem te snel van de hand heeft gedaan en hij meer waard is dan dat hij voor verkocht is. Maar dat is ook een gedeelte achteraf gepraat.

Ik denk overigens niet dat het Nederlands elftal een kans maakt.

Mijn opstelling is op basis van dat iedereen fit is en in vorm. Vooral m.b.t. de keeper.

Stekelenburg
van der Wiel
van dijk
Vlaar
Blind
van der Vaar
Strootman
Sneijder
Lens
van Persie
Robben

fc groningen heeft dit ook

arjen robben die weg kan gaan
suarez
virgil van dijk

Doet het tot nu toe heel goed in Rome. Maar moet echt groeien wil hij de top bereiken.

Goede voetballer, maar 65 miljoen zal niemand voor hem neertellen!

Toch zal ik hem best wel is in de premier league willen zien voetballen!

Verstandig van Roma, als je hem niet kwijt wilt, vraag je gewoon een extreem hoog bedrag. Niemand gaat dit voor Strootman betalen, hoe goed hij het ook doet. Ik ben wel echt positief verrast door de enorme groei die hij doormaakt in de afgelopen tijd (sinds Psv) ; heel knap en positief voor het Nederlands voetbal (en elftal)

@9inails: eventueel van aanholt als linksback?

verder lijkt mij dit ook de meest logische opstelling....

30 januari 2014 om 17:21

ja van aanholt is zeker een optie als 3e ! maar 3 links backs vind ik te veel om mee tenemen.. neem ik liever een extra aanvaller mee desnoods zet je vlaar nog linksback als het Moet kans is zo klein

louis moet mij maar is bellen

30 januari 2014 om 17:45

Ome Louis zal dan keihard de hoorn erop gooien. Misschien dat Bert Von Märwijk je zal bellen aangezien je formatie nogal duits is en dit totaal niet overeen komt met de Nederlandse voetbal visie

30 januari 2014 om 18:21

Ik vind Van Aanholt met alle respect vooral overschat en overhyped. Natuurlijk is het leuk dat ie elke week een goaltje meepikt en een assist geeft, maar zolang je zelfs in de Eredivisie spelers als Hiwat, Hupperts en Hemlein helemaal kwijt bent, ben je niet Oranje-waardig. Nou is het niet zo dat we verder wel een linksback hebben van het niveau Alaba, maar ik vind Blind, Pieters en zelfs BMI & Emanuelson betere opties voor de lb-positie. Hoewel BMI ook wel eens wat steken laat vallen..

65 miljoen? nou misschien dat er nog een rijke sjeik , rus , of indier een pak met geld heeft om strootman over te nemen.

Strootman is goed zeker , 65 miljoen ik schat hem rond de 40 maar als je gaat kijken wat ze tegenwoordig voor andere spelers betalen zie ik hem volgende de zomer nog wel voor 60 vertrekken hoor

31 januari 2014 om 09:24

40 miljoen voor Strootman? Dat wil zeggen dat hij evenveel waard is als Hazard ... It's a fu**ed up world!!

Hij is zeker goed. In mijn ogen zijn alleen Totti, Rossi en Benatia bij AS Roma betere spelers dan Strootman, maar die zijn natuurlijk ook wat (of veel) ouder dan Strootman. Hij doet het uitstekend en is nog jong. Kan nog steeds veel leren van bovenstaande spelers die nog steeds enkele niveaus beter zijn dan hem, voordat hij een stap hoger gaat. Als hij op deze pad doorgaat, dan komt het zeker goed met hem.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren