Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: ‘Je weet dat hij een speler is die zulke dingen doet’

Laatste update:

Er kwam in De Galgenwaard na acht wedstrijden een einde aan de zegereeks van Ajax. De Amsterdammers speelden tegen FC Utrecht met 1-1 gelijk en Joël Veltman mocht zich het puntverlies persoonlijk aanrekenen. De verdediger liet Steve De Ridder na ruim een half uur spelen makkelijk bij hem wegdraaien, waardoor de Belgische aanvaller kon scoren.

/

Frank de Boer omschreef het tegendoelpunt van De Ridder als ‘cruciaal’: “Als je die voorsprong vasthoudt, moeten zij komen. Ik dacht zelfs even aan een overtreding. We weten dat De Ridder een link mannetje is, om het zo maar uit te drukken. Je weet dat hij een speler is die zulke dingen doet. Daar moeten we slimmer in zijn. Joël moest gewoon alle risico’s vermijden, dat deed hij niet”, zei De Boer tegen de NOS.

Veltman trok het boetekleed aan. De 22-jarige verdediger concludeerde dat De Ridder ‘slimmer’ was in het duel: “De Ridder zet zijn arm in mijn schouder en gebruikt me als een soort draaicirkel. Ik had hem gewoon voor me moeten houden zodat hij die arm niet had kunnen gebruiken. Het was dom verdedigd van me.'”

Maakte Steve De Ridder volgens jou een overtreding?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veltman is gewoon geen topverdediger. Dit is al de zoveelste fout die hij maakt

2 februari 2014 om 21:55

Hij is nog maar amper een seizoen bezig... Had je dan verwacht dat we bij Ajax enkel volmaakte talenten afleveren?

2 februari 2014 om 22:13

Volgens vele volgers van de Amsterdamse club wel want die vinden dat hij in Oranje thuishoort.

2 februari 2014 om 22:14


"We bij ajax?" .....
... Dat hij pas in zijn eerste seizoen bezig is weerhield niemand ervan om hem te hypen en oranje in te praten... waar van Gaal graag in mee ging want het was toch een topper? Nu blijkt dat hij toch wel veel fouten maakt wordt zijn onervarenheid ineens als excuus gebruikt? Kom, we hebben (wederom) een fantastisch staaltje opportunisme meegemaakt van vele Ajacieden, van Gaal (sorry, is een beetje dubbel) en media.
Volgens mij zou Veldman wel een goede CV kunnen worden maar hij is nog geen Oranje materiaal, er zijn een paar beter en stabieler. Niet dat dat bij van Gaal iets uitmaakt maar deze Veltman (heeft volgens mij wel een gezonde vertandige kop) maakt een hoop Ajax fans die hem zo enorm hebben hypen op deze site regelmatig belachelijk met zijn fouten.

2 februari 2014 om 22:46

@decorner
Als je concurrenten De Vrij en Martins Indi zijn hoort Veltman in Oranje ja. Betekend niet dat het een talent is dat geen fouten maakt. Het is zijn eerste seizoen maar goed, jij bent weer zo'n Anti-Ajax iemand dus niet echt objectief.

2 februari 2014 om 22:53

Tja, dan zou je een van Dijk en Vlaar moeten opstellen.... die zijn voetballend superieur op die positie t.o.v. welke concurrent dan ook... maar goed, die dragen geen rood-wit natuurlijk.. nee, dan maar een Ajax-belofte erin

2 februari 2014 om 23:02

Het klopt inderdaad dat Veltman gehyped is. In zijn eerste seizoen als basisspeler kun je zien dat hij het over het algemeen zeer aardig doet maar vast in Oranje is nog veel te vroeg. Hij heeft wel genoeg klasse om daar over een paar jaar te komen.

2 februari 2014 om 23:11

Alsof er veel betere verdedigers zijn.... Ik zie de verdedigers alleen maar blunderen

2 februari 2014 om 23:21

Achja de vrij maakte ook een vreselijke fout vorig seizoen tegen h'veen. bal terug gooien naar de ingooier terwijl hij uit positie loopt, en hij is wel een nl-elftal speler. laat spelers ook een een foutje maken. ik snap dat vele een hekel hebben aan de arrogantie van ons Ajacieden, maar welke verdedigende talenten brengt de rest nu voort dan en hoeveel ervaring hebben die op het hoogste niveau (cl)?

2 februari 2014 om 23:53

Weetje waarom hij bij oranje kwam? Omdat hij een van de weinige verdedigers is die vooruit durft en kan voetballen. De vrij of vlaar geven alleen maar de ballen aan de backs of gooien de bal de diepte in die de helft vd tijd dan niet aankomt. Dit is pas het 1e seizoen van veltman, iedereen maakt wel eens fouten. Kan me van vlaar de 1e keer in oranje ook nog herrineren, nou dat was ook een groot drama. En nu is die aanvoerder bij villa, had niemand toen ook verwacht.

3 februari 2014 om 00:06

Decorner

Door een gebrek aan beter hoort hij inderdaad in Oranje thuis. Ik had ook liever gezien dat hij er niet thuis hoorde omdat we goede cv's hebben. Maar dat hebben we niet.

3 februari 2014 om 02:38

Vind ook dat veldman in oranje thuis hoort, hij beschikt over goeie opbouwende kwaliteiten die zijn concurenten duidelijk niet hebben. Verdedigend maakt die fouten maar dat doen zn concurenten ook. Perfecte duo voor mij is vlaar veldman. Vlaar voor het uitschakelen van de man en veldman voor de opbouw.

Dat gehype van die van dijk word ook steeds erger, volgens mij hebben mensen alleen zn wedstrijden tegen ajax gezien want heb hem in de competitie en champions league flinke fouten zien maken. Prima verdediger maar niet beter of slechter dan dr andere

3 februari 2014 om 08:23

Maar als het van der hoorn overkomt kan ie er meteen niks van. Van der hoorn is de beste verdediger en die ajax heeft. Jammer dat die jongen het vertrouwen niet krijgt

3 februari 2014 om 08:45

Veltman is veel verder dan Van der Hoorn momenteel. Veltman is stabieler en is maar zelden op foutjes te betrappen. Hoeveel fouten heeft hij nou gemaakt? 1, meer niet. Daar leert hij enkel van.

Ook is het mee voetballen van Veltman veel beter dan Van der Hoorn. Een spelers van Ajax moet overal kunnen voetballen. Zeker een verdediger moet een goede inspeelpass hebben, iets wat Van der Hoorn zeker niet heeft.

Misschien eerst eens Ajax gaan kijken, dan pas je mening geven.

3 februari 2014 om 15:34

Zo praten jullie wel dus we verwachten wel wat

4 februari 2014 om 14:24

Ehmm... Zaten jullie allemaal niet te zeiken toen jong oranje had verloren dankzij Van der Hoorn, Die ook in z'n eerste seizoen zat?

2 februari 2014 om 21:56

Helemaal mee eens! Hij is ookal 22 dus een echt toptalent is t zeker niet. De boer moet mikey ook een kans geven ookal heeft die ons verraden sterk in de lucht en in de duels!

2 februari 2014 om 21:58

Veltman is een klasse beter dan van der hoorn op dit moment.
Voetballend en verdedigend.

2 februari 2014 om 23:09

Logisch dat hij wat ouder is.
Toby was jaren de nr 1 keuze voor hem hè. Hij moest wachten op zijn kans.

3 februari 2014 om 08:24

Voetballend is veltman beter maar verdedigend absoluut niet

3 februari 2014 om 14:31

Nou zeker wel.
Veel slimmer dan van de hoorn.
Hij gaat er wel komen van de hoorn maar nu is veltman beter.

3 februari 2014 om 15:46

Tussen Veltman en Van der Hoorn zit een ongelooflijk groot verschil. Niet qua verdedigend opzicht, vooral in opbouwend spel.

De inspeelpass van Veltman is voor de Eredivisie top, die van Van der Hoorn is wat minder. Qua kracht is Van der Hoorn weer veel verder dan Veltman.

Denk ik heel gek als ik zeg dat Van der Hoorn een prima middenvelder zou zijn (cvm)?

2 februari 2014 om 21:56

Goh, komt er nog een achter dat Veltman geen topverdediger is. Dit is pas zijn eerste seizoen en hij maakt een prima ontwikkeling door. Geen enkele verediger, middenvelder, aanvaller is een topper in de Eredivisie op dit moment.

Het mooie is ook dat die niet met zijn hoofd in de wolkjes loopt maar lekker Downtoearth blijft en zelf de fouten erkent, dat siert hem en geeft aan dat hij nog enorm veel bij kan leren.

2 februari 2014 om 22:04

Precies, dat interview bij Studio Sport waar hij gewoon z'n fouten en naïviteit erkent, dat siert hem inderdaad.

Verder heeft Veltman nooit echt in de jeugd bekend gestaan als een groot talent maar meer als een speler die het net niet zou halen, en kijk nu eens wat een ontwikkeling hij tot nu toe in zijn eerste seizoen heeft doorgemaakt. Hij kan alleen maar trots zijn op wat hij tot nu toe heeft bereikt en proberen die 'momentjes' uit zijn spel te halen.

Frank de Boer maakte ook altijd zulke foutjes als ik mijn vader en sommige mensen hier mag geloven, dus wie weet een voorteken

2 februari 2014 om 22:50

Vertonghen was ook niet gelijk top en solide dat zijn ze pas na een drie of vier jaar. Veltman werkt hard en heeft voldoende basis kwaliteiten om een goede verdediger te worden. Hoop dat hij samen met Denswill een sterk koppel gaan vormen in de toekomst.

4 februari 2014 om 14:29

Net als Van der Hoorn vorig jaar???

2 februari 2014 om 22:00

Vergeet alleen niet dat hij ook vele malen erg belangrijk is geweest voor Ajax.

Ontopic;
Ook al is de Ridder 'zo'n mannetje', Veltman gaat gewoon niet slim te werken.
OF hij gaat liggen omdat beiden 'armpje duwen' en krijgt de vrije trap mee
OF hij schoffelt de Ridder gewoon onderuit bij de eerste keer 'armpje duwen' buiten de 16 meter...

2 februari 2014 om 22:04

Als je vd hoorn gwn veel laat spelen komt die vanzelf op zijn oude niveau ( dat beter is dan veltman ) maarja wrm zou je een aankoop de kans geven hè de boer?

2 februari 2014 om 22:07

Twijfel jij serieus aan de capaciteiten van De Boer om een speler op waarde te schatten?

Van der Hoorn wordt elke dag gezien door De Boer op de trainingen, ik twijfel er niet aan dat hij er terecht buiten wordt gehouden.

3 februari 2014 om 12:08

@afca_godenzoon: Zou de Boer niet gevraagd zijn om zijn mening over vd Hoorn bij de aankoop? Ik denk dat iedereen fouten kan maken om een speler op waarde te schatten. of vd Hoorn goed op waarde wordt geschat weet ik niet. Maar als je niet een aantal wedstrijden op niveau kan spelen dan zul je dat nooit kunnen laten zien. Op trainingen zal het wellicht wel zo kunnen zijn dat hij in positie spel minder is (weet ik niet?) maar ze hebben hem niet voor niets voor een dergelijk bedrag gehaald. hij speelde blijkbaar op eredivisieniveau op verdedigend vlak zeer sterk? Dit, gezien het transferbedrag? Ik zou hem toch wel eens een aantal wedstrijden achter elkaar willen zien meedoen om een goed oordeel te kunnen vellen. Maar dat gaat het waarschijnlijk niet worden bij Ajax. zonde van die jongen zijn carriere..

2 februari 2014 om 22:17

Erger vind ik Fischer. Die faalt echt wekelijks, wat een drama is dat.

2 februari 2014 om 22:54

Daar heb je zeker een punt, het is ook zo wild constant te harde passes. Acties die gedoemd zijn te mislukken. Alsof ze hem voor de wedstrijd volgieten met energiedrank.

Veltman maakt de laatste tijd wel vaker foutjes. Het begon bij Gala op t trainingskamp.

2 februari 2014 om 22:00

Ja niet iedereen kan Maldini zijn hè ; P. Van mij part gaat Veltman maar op de bank, van die fouten kunnen we ons niet permitteren. Dan maar even met Denswil of desnoods Mike, die jongen kan heus wel wat maar moet ritme krijgen denk ik.

Van foutjes leer je, alleen worden het er nu wel wat te veel voor het eerste van ajax. Nogsteeds heb ik alle vertrouwen in hem dat hij een grote wordt.

Let zeker niet goed op als Stam bijles geeft.

Hij is pas 22 jaar oud man, laat hem dit seizoen nog een paar foutjes maken. Hij maakt duidelijke stappen in zijn ontwikkeling!

De boer moet weer even met denswil spelen.
Even rust geven aan veltman.

3 februari 2014 om 15:47

Waarom hem er dan uithalen? Juist als je een speler na 1 fout er uithaalt komt er onrust. Hij heeft juist vertrouwen nodig van Frank de Boer om beter te gaan spelen.

Om nu de schuld bij alleen Veltman te leggen vind ik wel ver.. De aanvallers lieten ook kansen achterwege namelijk. (kuche, Fischer bijv.)

Veltman geen toptalent omdat hij 'al' 22 is??

Het moet verdorie niet gekker worden hé. Als verdediger is dit super jong. Veltman barst van het talent en hem nu al afschrijven gaat echt nergens over.

Nog steeds een topper in wording? De vrij maakte ook jeugd foutjes, op jongere leeftijd en was toen geen toptalent meer volgens vele. Jonge verdedigers maken nou eenmaal fouten. De vrij en Veltman zijn allebei grote talenten.

Volgens mij is er nog een verdediger ooit top geweest op zijn 22e

Veltman zal nog wel meer fouten maken en dat moet ook want daar leer je van

was inderdaad gewoon een overtreding waarvoor afgefloten had moeten worden.. denk alleen dat de scheids dat niet durfde vanwege het publiek..

Maar aan de andere kant niet slim verdedigd

2 februari 2014 om 22:13

Nee, Liesveld is gewoon een pauper slechte scheidsrechter.

2 februari 2014 om 22:16

Kom nou, was niets aan de hand. Geef het gewoon toe, dan kom je een stuk sterker over. Veltman gad zelf toe dat er niets aan de hand was.

2 februari 2014 om 22:31

Ik hou wel van het fysieke spel en vind dat het ook door mag gaan.
Maar hij fluit even daarvoor wel voor een overtreding terwijl hetzelfde an de hand was.
En dat kan natuurlijk niet.
Maar ja dat weet je met de slechte scheidsrechters van tegenwoordig.
Niet consequent.

2 februari 2014 om 22:36

Wat moet hij toe geven @martinus69 ? Hij geeft zijn mening, zoals hij het gezien heeft.
Of moeten we allemaal maar dezelfde mening hebben, of achter jou aan lopen ? Dan is van een discussieforum geen sprake meer.

En ik denk dat hij het goed heeft gezien, dit was een overtreding. Weliswaar een lichte maar dat doet er niet toe, bij een zelfde geval aan de andere kant bij Bojan floot Liesveld wel voor een aanvallende fout. Alleen mag je in geen geval het puntverlies bij de scheids leggen, Liesveld kan gewoon niet beter. Hij gaf slechts 1 gele kaart, en dan ook nog aan de verkeerde speler. Drama niveau wat dat aan gaat.

Verder heeft Utrecht gestreden waarvoor het waard was, en daar een wel verdiend punt aan over gehouden. Dat is een compliment waard !

2 februari 2014 om 22:56

@langejan

Je hebt een punt. Ik zal minder kritisch/agressief proberen over te komen. Ik heb een grondige hekel aan blindgangers als het om 'hun' club gaat maar dit was niet nodig.

2 februari 2014 om 23:25

Nou dan kun je nu even je hart ophalen aan mijn reactie, ik vond het namelijk ook geen overtreding. Hij had uit de fysieke ruimte moeten blijven en zich moeten concentreren op de bal. Maar ach, wij hebben zo makkelijk praten vanachter een computerscherm.

2 februari 2014 om 23:53

@ajax424: het was wel degelijk een overtreding, shirtje trekken tot 2 keer toe is eenmaal een overtreding hoe licht het ook was. Dat maakt verder niet uit, al moet je het dan aan de andere kant ook niet af fluiten.

Meningen, en ook waarnemingen zijn vaak subjectief. Je (club)voorkeur zorgt ervoor dat je geneigd bent naar een bepaalde kant te trekken. Dat is ook helemaal niet erg, het zzorgt ervoor dat de discussie op gang komt. Als dat met respect is naar elkaar, dan is dat alleen maar mooi. Als iedereen een zelfde mening was toe gedaan dan zou het maar een saaie bedoeling worden.

Peace

veltman moet een beetje meer body hebben. te vaak verliest hij het op kracht.daarin is denswil veel beter.
veltman ging in de fout maar jasper ging ook heel snel liggen dat vergeet men even.

Pfff zo moe wordt ik van al die reactie. Ik kan me nog goed herinneren dat meneer Veltman een paar goede wedstrijden speelde en alles hosanna was en dat hij mee moest naar het WK. Nu maakt hij een paar fouten en kan hij er niks meer van. Straks speelt hij de laatste 2 wedstrijden weer goed en loopt iedereen weer te bleren dat hij geweldig is en dat hij naar het WK moet.

2 februari 2014 om 22:18

Kom, dat is toch prachtig... bij Ajax ben je of helemaal niets of je hoort meteen in Oranje (blijkbaar zijn de beloften ook al Oranje-rijp)... prachtig toch?

3 februari 2014 om 04:56

Ga lekker ergens anders over lopen piepen joh, pffffft. Nou weten we het wel!!!

2 februari 2014 om 22:33

Hij moet nog steeds mee naar het wk.
Is beter dan de vrij en ook beter dan van dijk.
Ik zou alleen starten met vlaar.

2 februari 2014 om 22:58

haha, ik had een vrij pittige avond maar je uitspraak dat hij beter is dan van Dijk doe mij glimlachen. Dit gastje mag volgens mij de schoenen nog niet eens poetsen van van Dijk.
Dat is niet zoiets als te durven beweren dat Fischer beter is Ronaldo.

2 februari 2014 om 23:17

Dat mag je vinden.
Ik vind dat van niet.
Schotse competitie is van een heel laag niveau.
Vorig jaar was van dijk ook niet best.
En tegen ajax dit jaar cl in de arena was hij ook niet goed.
En tegen barcelona en milan uit en thuis was het ook niet zo best.
Daarom vind ik veltman beter.
Maar zeg mij nu maar waarom veltman de schoenen niet mag poetsen?

Veltman speelt al tijden sterk.
Tegen barcelona milan tegen celtic thuis weet ik niet meer of hij heeft gespeeld
Heeft.
Tegen feyenoord zeer sterk net zoals tegen psv.
Gewoon constant en vandaag ook goed op dat ene moment na.

3 februari 2014 om 00:05

Martinus69,

Ik denk dat er geen ene speler is die graag de schoenen van Van Dijk wilt poetsen.

3 februari 2014 om 06:24

Kom dan ook waarom je hem beter vind?
Ik zie het niet namelijk.
Want in de schotse competitie kan ik ook verdedigen.

Kom op laten we niet gelijk veltman afbranden nu hij is nog jong moet veel leren dan maak je soms zulke foutjes maar let op me woorden dit wordt een grote man

2 februari 2014 om 22:42

Eigenlijk is hij een laatbloeier, maar nog jong.

Ik ben benieuwd, of hij nog naar het WK gaat, ik denk dat de Vrij meer kans maakt.
Iig heeft hij ook goede wedstrijden laten zien, maar dat hebben er meer.
De Vrij heeft iig meer wedstrijden in de benen, maar Veltman een paar CL wedstrijden.
Ik ben ook benieuwd wat er met Blind gebeurd, zal hij middenveld gaan spelen of back?
Nigel de Jong is ook een mogelijkheid op meerdere plaatsen in de verdediging.
De Vrij en Veltman kan ook nog beide.
RB zal wel Janmaat met vd Wiel worden, misschien nog Verhaegh of van Rhijn erbij.
Centrum de Vrij/mathijssen/de Jong/bmi/veltman
LB Bmi/blind/de Jong/ van Aanholt/willems
Alles zal afhangen van vorm, blessures en speltypes.
Van Gaal was tussen neus en lippen al aardig duidelijk mbt van Dijk, zonder hem te noemen.

2 februari 2014 om 23:11

Van Gaal is veel te eigenwijs
Hij wil die jonge jongens omdat ze leuk kunnen opbouwen
Maar die vallen nu nog door de mand zoals De Vrij , Veltman etc.
Hij moet gewoon voor zekerheid en ervaring kiezen
Van Dijk , Vlaar , Douglas centraal die schakelen een man uit en winnen duels, met Nigel de Jong ervoor
Rechts vd Wiel \ Janmaat en links BMI \ Emanuelsson

Wat dom gelul allemaal dat het geen goede verdediger is. Frank de Boer maakte elke wedstrijd een foutje in zijn eerste jaren bij Ajax. Ze noemde dat ook wel een "frankdeboertje". Dat zijn leermomenten en daar wordt je alleen maar een betere verdediger van.

2 februari 2014 om 23:54

Ze lijken qua spel identiek op elkaar alleen frank de boer had een pass in zijn benen waar je u tegen zegt. En inderdaad het nonchalante die de Boer had, dan zat je met samen geknepen billen als hij soms een foutje maakte. Wel kenmerkend!

Dat veltman een blunder maakt vond ik als Ajaxied niet erg.dat kan iedere goede verdediger over komen.(draaideur effect)
wat ik wel kwalijk nam was de Blunder van de Boer.

Om weer de grootste fout te maken om te beginnen in de 2ehelft met een poulsen op het middenveld samen met de zwak spelende serero.
Blind naar Links.
de Boer de Boer ,3 seizoenen verloor je al door de ze fout en weer trapt hij in de boobietrap. Zelfs de kenners??? bij Studiosport hebben het daar niet eens vanavond over gehad.
Hij had gewoon een andere linksback speler van de bank op die positie moeten zetten en lekker Blind op het middenveld moeten zetten,serero eruit , Duarte erin en zeker weten had Ajax met 3 punten naar huis gegaan.de 1e helft had ik van de 1e tot de laatste minuur dan ook het gevoel we gaan hier met 3 punten weg.
Utrecht stelde echt niets en niets voor.publiek wel,klasse trouwens hoe je een ploeg moet steunen.alleen de Ridder was de te kloppen man die naar 60minuten geheel kapot was,en makkelijk door een jongelinge Ajax op links te verdedigen was.
Jammer,2 punten laten liggen,veltman was daar zeker niet debet aan.

Red: Meester Hilterman heeft gesproken naar waarheid!!!!

PS: de Boer volgende keer niet zo een fout maken aub,dan is de Schaal al binnen handbereik.

Het probleem ligt ook voorin, Ajax heeft te weinig scorend vermogen. Als een tegenpartij dan een doelpunt maakt heb ik altijd het gevoel dat het een gelijkspel wordt. Natuurlijk was Veltman slecht, zelfs op amateur niveau weet je dat je dit niet moet doen zo. Maar fouten maken is menselijk, en het blijft een teamspel. Aanvallers maken zoveel meer fouten, en dat vergeet men wel eens. Als de aanvallers van Ajax nou eens wat meer scoren dan is een tegendoelpunt niet gelijk een probleem.

3 februari 2014 om 02:13

Het probleem bij ajax is vaak dat we de kansen niet benutten. Mocht het 4-1 worden en veltman maakt een foutje hoor je er niemand over. Het probleem ligt gewoon bij bijv. Fischer of Sigi die niet kunnen scoren.. Niet veltmans probleem. Verdedigers als ramos en pique maken ook vaak fouten maar dan maakt het niet uit omdat ze dan tog met 3-1 winnen. Heel ajax mag dit zichzelf aanrekenen.

Lekker om je speler in media af te zeiken.

Tjongejonge jonge, nu wordt het hem aangerekend, maar als Fischer, Bojan en Klaassen gewoon wat slimmer waren geweest voor de goal, had Ajax gewoon zonder al te veel problemen gewonnen. Ik weet het, als als als, maar Veltman heeft gisteren vrijwel de minste fouten gemaakt. Het is lullig dat dat ene foutje direct wordt afgestraft. Natuurlijk maakte Veltman een fout en liet hij zich iets te eenvoudig wegzetten, maar om nou meteen te zeggen dat hij er niets van kan. Ik heb De Ridder de rest van de wedstrijd niet gezien.

Ik heb geen moment gedacht dat Ajax zou verliezen en dat is ook niet gebeurd. Die goal kwam ook echt uit het niets (die van Blind ook overigens, al had Ajax wel een behoorlijk overwicht = 1e helft ruim 70% balbezit). Ajax mist gewoon een afmaker, want Fischer en co hebben teveel kansen nodig.

En aan alle Van Gaal haters die geen verstand van voetbal hebben: Van Gaal selecteerde hem voor een oefenduel en notabene als vervanger. Wat is daar mis mee? Daar zijn de oefenduels voor. Echt het verstand hier. Wanneer leren de snotneusjes op VZ nou eens op een normale manier naar voetbal te kijken en niet door hun gekleurde brilletje?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren