Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV onderhandelt over transfersom van vijf à zeven miljoen euro

Laatste update:

Het lijkt erop dat de wegen van PSV en Tim Matavz scheiden. De club uit Eindhoven onderhandelt met Rubin Kazan over een transfer van de aanvaller naar de Russische competitie en houdt er rekening mee dat de Sloveens international op korte termijn vertrekt. Rubin Kazan wilde Matavz eerst alleen op huurbasis halen, maar daar zag PSV geen heil in.

/

“De clubs moeten er uit zien te komen, qua salaris voorzie ik geen problemen”, reageert zaakwaarnemer Henk van Ginkel in gesprek met het Eindhovens Dagblad. “Er is in Nederland geen club die wat dat betreft tegen Rubin Kazan op kan. Het is te hopen dat het rondkomt, anders boort PSV hem voor de tweede keer een transfer door de neus.” Van Ginkel verwijst naar het formele bod van Málaga van een half jaar geleden. PSV ging niet akkoord met een bedrag van zes miljoen euro.

“De realiteit is dat Tim PSV ook niet meer naar de Champions League kan schieten, lijkt me”, claimt Van Ginkel, die ‘een goede verkoopprijs’ voor PSV derhalve logisch vindt. Volgens het dagblad is er een bedrag van vijf à zeven miljoen euro met een eventuele transfer gemoeid. Het contract van de 25-jarige aanvaller met PSV loopt volgend jaar zomer af.

PSV moet Tim Matavz aan Rubin Kazan verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor welk bedrag had psv hem binnengehaald?

5 februari 2014 om 00:20

Rond de zeven miljoen geloof ik.

5 februari 2014 om 00:48

psv heeft niet meer als 5 miljoen voor hem betaald (en anders niet veel meer als 5, het bedrag lag rond de 5 miljoen), als ik het goed heb 4,7 miljoen.

OT: strik erom, en weg ermee, zou hem nog voor 4 miljoen weg doen, van waarde gaat hij voor PSV toch niet meer zijn, en in de zomer vang je niet meer voor hem!!!

5 februari 2014 om 01:06

PSV heeft 7 miljoen betaald voor Tim Matavz destijds, dat is door verschillende betrouwbare bronnen gemeld.

Ze maken dus gewoon verlies op die jongen maar niet zo gek als hij zijn niveau van Groningen nooit meer heeft aangetikt.

5 februari 2014 om 05:28

Psv heeft 5,5 miljoen betaald voor hem en zou eventueel wanneer het de groepsfase zou overleven van de Europa League nog 1,5 miljoen aan bonussen betalen.

aangezien in dat zelfde jaar psv de laatste 16 behaalde zou er dus nog 1,5 miljoen euro betaald moeten worden.

totaal sommetje is dus 5,5 + 1,5 = 7 miljoen euro.

5 februari 2014 om 05:59

Niet dus. Tenzij FC Groningen niet betrouwbaar is natuurlijk. Het bedrag dat maximaal betaald zou worden voor Tim Matavz was 6 miljoen dat was inclusief bonussen. Nou bonussen zijn er niet betaald want ze zijn geen landskampioen geworden en de CL is ook niet bereikt. De som blijft dus steken op 4 miljoen.

5 februari 2014 om 06:00

Klopt, mensen kunnen dat zo nalezen op de oude pagina' van Groningen en zelfs op wikipedia en zo.

5 februari 2014 om 06:16

Maakt het heel veel uit of PSV nu 5,5 of 7 miljoen voor hem betaald heeft? Een feit blijft namelijk dat Matavz hopeloos gefaald heeft bij PSV en dat lijkt mij veel belangrijker.

Jullie doen precies wat PSV lijkt te doen en dat is geld tellen, terwijl wat op het veld staat vele malen belangrijker is..

5 februari 2014 om 07:05

Is dat nog onbetrouwbaarder dan wat hier op vz aan nieuws voorbij komt dan?

Wat maakt die 1.5 miljoen verschil uit voor een discussie? Matavz is voor veel gehaald, heeft weinig tot niks laten zien maar als ik dit item moet geloven gaat ie toch nog voor een flinke som weg. Sportief gezien vind ik dit weer een stap terug voor psv, want ik ben geen matavz hater, heeft het ondanks alles niet beroerd gedaan. Alles staat nu in teken van cashen voor brands. Kan ie toch nog wat credits opbouwen bij de blinde achterban.

5 februari 2014 om 07:07

Sorry, ik zie nu pas je reactie die inhouderlijk hetzelfde is als mijn post t lijkt wel een copie zelfs. Grt

5 februari 2014 om 11:32

Hopeloos gefaald is wat overdreven.....
Maar voor 4 milj euro kan je ook niet verwachten dat je klasse speler ala vnistelrooij of kezman of ronaldo haalt.
Die jongen heeft gepresteerd naar zijn mogelijkheden.
Goaltje of 15max per seizoen als hij alles zou spelen(door blessures veelal niet he tgeval).
Als je dan 5a7 milj eurokan vangen , dan doe je het goed als psv zijnde .

5 februari 2014 om 13:21

Van Nistelrooij en Ronaldo zijn destijds ook voor pakweg 5 miljoen gehaald hoor, dus het kan wel. Matavs heeft evenals Berg het alleen bij Groningen goed gedaan en blijkt het voetbal van Psv niet beter gemaakt te hebben. Ik zou hem verkopen, want beter wordt hij niet en hij staat de ontwikkeling van jonge spelers in de weg. Lange termijn denken: weg ermee.

5 februari 2014 om 00:35

PSV zes miljoen euro (inclusief mogelijke bonussen).

5 februari 2014 om 01:09

Waaronder volgens mij een aanzienlijk deel van de aankomende transfersom.

5 februari 2014 om 01:07

5,5 miljoen exclusief bonussen en ik denk niet dat er nog veel bonussen zijn betaald.

5 februari 2014 om 04:01

Dit klopt, maar ik weet niet aan welke voorwaarden die bonussen moesten voldoen. Gezien de prestaties van PSV en Matavz zal dat inderdaad niet bijster veel zijn wat er aan bonussen is uitgekeerd.

5 februari 2014 om 02:40

@nastynico: ik snap niet hoe eider een bij die bedragen komt. Hans Nijland heeft op een officiële persconferentie gezegd(staat ook gewoon op de Groningen site, "texeira officiële opvolger van Matavz" van 31-08-2011) dat er precies 6 miljoen voor hem is betaald, en dat is dan inclusief redelijk haalbare bonussen. Dus geen 7, 11 of 5 miljoen zoals er wordt gemeld door sommigen en ook geen aanzienlijk deel van de aankomende transfersom.

5 februari 2014 om 11:36

Die redelijk "haalbare"bonussen zou zijn ....als psv de cl zou halen.
Dat is niet gebeurt. dus die inclusief bonussenmoet je dan dus aftrekken van die 6milj.
Dan kom je uit op een bedrag tussen 4a5milj ;-)
Als psv hem dan kan verkopen voor 6a7 milj..doe je het prima.

5 februari 2014 om 13:02

Aah, de bonussen zag ik er niet bij staan daar. Maar dan begrijp ik nog altijd niet hoe sommigen op 7; 7,5 of 11 miljoen uitkomen

5 februari 2014 om 00:23

Ja en je loopt ook de kans dat ze de onderhandelingen afkappen en verder kijken aangezien ze nog meer dan 3 weken de tijd hebben tot de transfer markt bij hun sluit.

Ik vind hem verkopen geen goed idee aangezien je dan toch een optie minder hebt voor de spits en het is niet zo alsof Locadia het zo geweldig doet.

5 februari 2014 om 00:35

Zijn contract loopt in 2015 af, dus als PSV hem nu niet verkoopt gaan ze nooit meer zo'n bedrag krijgen.
Bovendien heeft Matavz ook nog nooit laten zien dat hij iets toevoegd aan PSV en is er toch niet heel veel meer te winnen dit seizoen.
Dus dat kun je toch beter gewoon nu Locadia laten staan in de hoop dat hij het beter gaat doen. Overigens vind ik Locadia helemaal niet zo slecht spelen, hij krijgt gewoon 0,0 aanvoer vanaf de zijkanten, maar hij is wel heel erg balvast.
Maar goed gewoon Matavz verkopen en voor dat geld eventueel een in zomer een nieuwe spits halen.

5 februari 2014 om 01:16

En wat ga je doen als Locadia volgend week een blessure oploopt?
Als je Matavz wilt verkopen doe dat dan in de zomer wanneer je ook een vervanger kunt halen.
En ja het seizoen is al verloren maar ze willen wel nog Europees voetbal halen dus er moeten wel nog de nodige punten binnen gehaald worden.

5 februari 2014 om 01:37

Depay of Ruiz in de spits en Vloet doorschuiven naar het eerste.

dat is misschien wel de realiteit maar locadia schiet er ook niks in op dit moment en heeft dalijk helemaal geen concurent meer. het is tog zo dat psv europees voetbal moet halen

5 februari 2014 om 00:31

Denk je nu werkelijk dat Matavz het verschil gaat maken tussen wel of niet Europees voetbal.
Hij heeft nog nooit bewezen dat hij PSV naar een hoger niveau tilt.
Gewoon nu verkopen en in zomer voor dat bedrag een goed nieuwe spits kopen. Johanssen ofzo, al weet ik niet precies hoeveel die moet gaan kosten.
Ik hoop eigenlijk dat ze een goedkopere onbekende spits ergens vandaan halen. Maar goed die moet je dan wel eerst ergens zien te vinden.

5 februari 2014 om 02:21

@j040

En waarom hij?

PSV moet of anders spelen of een spits kopen die zelf technisch vaardig is en dus niet afhankelijk is van (goede) aanvoer.

Met een goede Maher en dienende vleugelspelers schiet Matavz minstens net zoveel erin als Pelle.

8 februari 2014 om 21:05

psv moet gewoon weer in is brazilie gaan scouten daar zijn vroeger ook goeie spitsen vandaan gekomen met als laatste reis die voor zijn blesure toch echt liet zien dat die de ballen er makelijk in legt. uit de ereivisie moet je hem niet halen op ditmoment schiet je niks mee op bijna alle spitsen in de eredivisie zijn afhankelijk van de aanvoer

5 februari 2014 om 00:45

PSV hoeft geen Europees voetbal te halen dat is zo begroot maar het is wel een geweldige ontwikkeling voor de jonge jongens, dus eigenlijk wel een must om in het ritme te komen van 2-3 wedstrijden per week.

Matavz gaat het niet meer maken ben ik bang, als je er nu 5 a 6 mill voor kan krijgen moet je als PSV zijnde blij zijn en hem verkopen, voordat we Toivoinen taferelen gaan krijgen. Naast Locadia kan ook Depay, Ruiz en misschien Vloet in de spits.

Het seizoen is toch al verloren voor ons, hoogst haalbare is Europees voetbal. Matavz zou ons toch nooit hoger schieten dan we nu staan

5 februari 2014 om 06:12

Volgens mij klopt dat niet. Volgens mij hebben ze begroot dat CL niet noodzakelijk is, de EL wel. Neem aan dat PSV niet met een budget van 30 miljoen kan werken, zonder dat daar de EL bij zit. Sponsor contracten zijn niet dusdanig goed, ookal wordt de salarispost minder en minder door het nieuwe beleid. Dure krachten zijn weg.

on:
Als je Matavz nu nog voor 5 a 7 mil weg kan doen, zou ik het gelijk doen. Je hebt Locadia nog, eventueel met Depay en dan heb je ook nog Zoet en zelfs topaankoop Schalk! Dat laatste is overigens sarcastisch, voordat mensen er serieus op in gaan.
Het is het overwegen waard, hij rendeert niet bij PSV en je krijgt een klap geld. Meer gaat het echt niet worden en minder wordt PSV er niet van imo.

Dit is gewoon ongeloofwaardig...

Kom op zeg, 5 a 7 miljoen voor Matavz? Je mag toch in je handjes knijpen als je hier maximaal 2 miljoen weet uit te slepen, en voor alles daarboven zou ik 'm persoonlijk in de kruiwagen wegbrengen.

5 februari 2014 om 01:36

Maar Geelswert heeft wel gelijk. Mocht PSV al 4 miljoen krijgen,dan hebben ze de jackpot. PSV krijgt nevers nooit 7 miljoen.

5 februari 2014 om 05:47

Jij hebt er echt verstand van inderdaad. Gelukkig kunnen wij onze spelers te minste verkopen. Die van jullie mogen straks weer voor niks terug richting Engeland.

5 februari 2014 om 07:12

Ben ik met je eens. Een speler die weinig speelt en niet echt een stempel op wedstrijden heeft gedrukt. Of dat hij international is of dat 5-7mil voor die Russen als 2 miljoen aanvoelt. 1 vd 2 moet het zijn

Maar zoveel voor Matavz, dan wil ik wel weten hoeveel Finbogasson, Johansson en Pelle waard zijn.

Jammer, zijn killerimago die hij bij Groningen had heeft hij nooit waar kunnen maken. Dacht dat PSV met de komst van Narsingh een gouden aanvalsduo tegemoet zou zien, maar de twee hebben amper samen gespeeld.

5 februari 2014 om 00:36

PSV had Narsingh nooit moeten halen maar ook gelijk Tadic mee moeten nemen.

5 februari 2014 om 01:25

Precies, zonder Tadic rendeert Matavz niet optimaal. Maar omdat Narsingh een soortgelijke speler is, verwachtte ik dat Matavz weer op zou bloeien.

5 februari 2014 om 01:39

Tadic is een linksbuiten, Narsingh een rechtsbuiten. PSV had al Mertens en Depay dan ga je toch ook niet nog eens 7 miljoen betalen voor Tadic.

5 februari 2014 om 02:18

@j040

Punt blijft dat je individualisten had en nog steeds hebt bij PSV die liever voor eigen succes gaan dan dat ze hun spits in stelling brengen.

Maar goed dit is al jaren zo bij PSV vleugelspelers en nr 10 met veel doelpunten ipv je spits (matavz, Reis etc).

5 februari 2014 om 00:44

Beide goede spelers maar door het systeem wat PSV speelt en wat ongelukkigheid zoals blessures inderdaad weinig van die twee gezien. Matavz was voornamelijk de dupe omdat hij niet bediend werd. Speelde lang met Toivonen achter zich als 10 die voor eigen actie ging net als de buitenspelers.

Ik durf te wedden dat hij met een Maher in goede doen en Narsing en/of Tadic hij gewoon topscoorder was geworden.

5 februari 2014 om 01:28

Klopt, met name bij Groningen werd alles op hem afgestemd, hij was daar een soort target-man. Misschien had-ie nooit naar PSV moeten gaan, maar met meer aanvoer van de spelers achter zich en wingers die wél met een voorzet komen in plaats van naar binnen draaien, presteerde hij ongetwijfeld beter.

5 februari 2014 om 02:00

Precies, ik denk echter dat Matavz andere verwachtingen had van zijn PSV avontuur, zijn kwaliteiten/zwakheden waren immers bekend. Bij Groningen had hij namelijk ook een trage start en was bijna zelfs nog mislukt daar.

Maar goed PSV en spelers kopen die ze a) nodig hebben en b) bij ze passen -- lijkt nogal lastig.

Dom dom dom
En nu Locadia en Schalk?

Wat een lachwekkend beleid. Eergisteren mocht hij niet gaan.

Matavz gaat weer aan de lopende band scoren let maar op

5 februari 2014 om 00:33

PSV wilde hem eergisteren niet verhuren en nu nog steeds niet, maar wel verkopen.
Matavz heeft nog nooit aan de lopende band gescoord voor Psv, dus het lijkt me sterk dat hij dat nu wel opeens zou gaan doen en bovendien kunnen Ruiz en Depay ook in de spits.
Schalk komt sowieso niet in aanmerking hoor.

5 februari 2014 om 09:42

Dit zeg ik omdat Narsingh weer terug is. Hij heeft voorzetten nodig.

5 februari 2014 om 05:48

Locadia en Ruiz Schalk die gaat echt niet in het eerste spelen.

Hoop geld voor betaald dus. Als ik psv was, het geld met beide handjes aanpakken en een strik eromheen. Zo'n bod ga je nooit meer krijgen voor een niet presterende speler. Het seizoen is toch al verloren dan hebben ze in ieder geval wat geld om te investeren in de zomer.

Het lijkt erop dat Rubin langzamerhand dezelfde kant op zal gaan als Anzhi. Ze hebben een trouwe toptrainer (berdyev) de laan uitgestuurd en een ex-jeugdtrainer als Rinat Bilyaletdinov, die geen enkele ervaring heeft op het hoogste niveau, neergezet. Ze hebben zich verzekerd van Taras Burlak, wat in potentie een geweldige verdediger is, en Mullin, die overkomt van Jong Lokomotiv. Waarschijnlijk zal Bilyaletdinov dus heel de jeugd van zijn voormalige club leegplukken en nog een paar modale spelers zoals deze Matavz gaan halen. Ik vind dat Rubin een fout maakt door zoveel geld te betalen voor een speler die net fit is en ook nog eens qua talent veel minder is dan Rondon.

Goede spits die afhankelijk is van de vleugels en dus bij PSV niet op zijn plaats is, behalve als Narsingh erin staat.

Die Russen zijn gek als ze die prijs neertellen voor deze zeer beperkte spits, voor Psv zou het een meesterlijke vangst zijn. Ze eindigen toch niet meer in de top5, dus alles wat men nog kan vangen voor deze matige voetballer is meegenomen.

Helaas is de combinatie niet succesvol gebleken, als PSV 5 miljoen of meer kan pakken moeten ze dit gewoon accepteren. Dit seizoen afmaken met Locadia, en daarachter kunnen Jozefzoon,ruiz,depay als backup spitsen dienen. Type alá Kone ervoor terug proberen te halen, snelheid,kracht en instaat zelfs kansen te creëren wat handig is met spelers als Bakkali,depay.

Matavz was een uitstekende speler bij Groningen en leek klaar voor een mooie stap naar Napoli. Het werd uiteindelijk PSV waar hij nimmer helemaal heeft overtuigd. Een beetje hetzelfde verhaal als Sigthorsson bij Ajax, de manier van spelen ligt hem gewoon niet helemaal.

De bedragen die nu genoemd worden zijn overeenkomstig met het bedrag waarvoor hij gehaald is. Als PSV dat er werkelijk uithaalt dan mag het niet mopperen. Matavz is niks beter geworden, terwijl hij door 2,5 jaar stilstand in potentie stukken minder is geworden.

5 februari 2014 om 02:15

Eerlijk gezegd zou ik hem niet met Sigi vergelijken. Sigi was een behoorlijk explosieve spits die in het begon (en ook bij Az) goed kon meevoetballen. Sigi is alleen een type speler die door blessures een soort geestelijke blokkade heeft gekregen. Na zijn tweede blessure is hij niet meer de oude geworden. Matavz is een beperkte speler: sterke kopper en afmaker, maar verder kan hij weinig.

De buitenspelers bij PSV halen zelden de achterlijn om een voorzet richting spits te geven. Ze zijn uit op eigen succes en wellicht is het dan beter om in een 4-4-2 systeem te gaan spelen.
Geen enkele spits krijgt bij PSV een reele kans als je het aan mij vraagt. Voorgaande jaren was het met Mertens en Lens niet veel anders.

In het verleden heeft PSV successen behaald met een 4-4-2 systeem, dus waarom niet (1988; Kieft en Gillhaus in de aanval).

Dus dan is mijn mening ook helder: verkopen nu het contract bijna ten einde is...6-7mio is een heel mooi bedrag voor iemand die het niet echt heeft laten zien bij Psv.

5 februari 2014 om 02:26

Koevermans, Reis, Matavz etc kregen allemaal inderdaad weinig ballen van spelers als Lens, Dzsudzsák, Mertens of Toivonen (en misschien zelfs Wijnaldum ook?).

Ik vond het dan ook typerend dat PSV voor Matavz ging toen der tijd. Een statische spits, die dus bediend moet worden kopen terwijl je daar het materiaal dus niet voor hebt.

5 februari 2014 om 10:13

Moet je hier wel even corrigeren. Lens, Mertens en Toivonen gingen veel voor eigen succes, maar Dzsudzsak?! Die was juist bekend vanwege zijn uitstekende voorzet. Dat hij regelmatig zelf scoorde doet niks af aan het feit dat hij vaak buitenom ging voor een voorzet

6 februari 2014 om 01:02

Ok, hij was misschien minder ego dan die andere spelers maar had toch vaak net zoveel doelpunten als assists (mocht ik me niet vergissen). Maar goed punt blijft hetzelfde als spits van psv heb of had je het de afgelopen jaren gewoon moeilijk.

Onder Cocu slaagt geen enkele spits. Een Depay die denkt dat hij Ronaldo is, denkt alleen aan zichzelf. Totaal geen combinatie voetbal. Cocu staat gewoon machteloos aan de zijkant die geen potten kan breken.

Verstandig om Matavz te verkopen, het werkte niet goed met hem, al zou een combinatie met Narsingh en goed voorzetten wel een heel eind kunnen helpen. PSV heeft het met de buitenspeler en hun speelstijl lastig gemaakt voor een spits, omdat er weinig voorzetten komen. Bij Ajax zie je dit ook en hebben spitsen daar ook 'geklaagd' over het aantal voorzetten.

Denk dat als hij bij Rubin Kazan weer een beetje in zijn oude ritme komt en goede voorzetten krijgt, het wel goedkomt.

Ik snap Rubin Kazan niet, Haal Pelle op voor 10 miljoen dan ben je zekerder van je investering dan matavz voor 7. Daarbij vertegenwoordigd pelle een grotere commerciele waarde dan die dode pier van een matavz

5 februari 2014 om 09:37

Pelle heeft buiten Fey overal gefaalt dus nee...

Matavz is een gewoon een hele goede spits hoor en word onderschat, Locadia krijg de ballen niet die hij nodig heeft maar die kreeg Matavz ook niet , dus we kunnen hem niet verwijten dat hij vooralsnog niet geslaagd is. Als Matavz op een goede manier gebruikt is hij een topspits voor eredivisie begrippen en grenst hij misschien zelfs aan het niveau van Pelle en Finnbogasson.

Ik zat naast over Matavz na te denken als eventuele vervanger voor Pelle als hij bij Feyenoord vertrekt, Maar denk ik niet dat wij hem kunnen betalen. Als hij naar Rubin Kazan gaat wens ik hem veel succes, want een Rondon opvolgen is niet niks.

Wat een faalbeleid in Eindhoven zeg. Het plan was toch om spelers met een grote toekomst te halen en vervolgens voor top bedragen te verkopen? Matavz is alweer afgeschreven, voor Narsingh zal het ook niet lang meer gaan duren en met Wijnaldum is het ook maar afwachten.

Conclusie is idd dat hier sprake is van wanbeleid. Je dient spelers te kopen die passen in het team. Daarom denk ik al maanden; PSV moet naar een 4-4-2 systeem, we hebben al jaren egoistische / naar binnen trekkende buitenspelers (lens, Mertens, Depay etc) en het werkt daardoor toch al jaren niet met onze spitsen?
We hebben ook een overschot aan middenvelders, dus why not.
Ik vind 4-4-2 ook veel meer dynamisch vanwege de opkomende spelers. Plus dan heb je 1 mannetje meer op het middenveld ipv een spits welke in het spel nauwelijks meedoet / betrokken is.

Gewoon nu verkopen. Je hebt vrij weinig aan hem nu. Ik denk ook echt dat ze niet meer voor hem gaan krijgen zeker nu psv niet loopt.

Hij wordt in deze situatie alleen maar minder waard. Blij zijn dat er überhaupt een club interesse heeft in deze speler en verkopen. Hopen dat die slaagt, want met al die geflopte eredivisie spelers in het buitenland krijgt de eredivisie steeds minder aanzien.

5 tot 7 miljoen zou geweldig zijn voor Matavz. Bij PSV heeft hij weinig potten kunnen breken dus hopelijk lukt hem dat bij Rubin wel.

5 februari 2014 om 14:32

dan spelen ze op ze minst quitte en dan zijn ze deze matige spits liever kwijt. Het is nog een wonder dat dat Rubin tussen de 5 en 7 wil betalen. Mijns inziens is hij nog geen 2,5 miljoen waard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren