Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Vrij prijst jonge teamgenoot: ‘Hij gaat het ver schoppen, denk ik’

Laatste update:

Stefan de Vrij is onder de indruk van Sven van Beek. De negentienjarige verdediger mocht ruim een jaar geleden debuteren bij Feyenoord in de kwartfinale van het bekertoernooi, maar verdween daarna weer wat naar de achtergrond. Dit seizoen klopt hij nadrukkelijker op de deur en mocht hij al vijf keer meedoen in de Eredivisie. Voorlopig houdt hij zich prima staande, ziet ook teamgenoot De Vrij.

/

De Vrij was zelf ook nog jong toen hij voor de leeuwen gegooid werd in Rotterdam-Zuid en herkent zichzelf in Van Beek. “Ik zie heel veel dingen van mezelf in Sven terug. Hij is een groot talent en ik denk dat hij het ver gaat schoppen in het voetbal. Sven is gewoon goed in wat hij doet, hij kent zijn kwaliteiten. Hij haal geen rare fratsen uit en is zeer taakbewust”, zegt De Vrij in een interview met Hand in Hand.

Van Beek mocht dit seizoen van Ronald Koeman in de basis beginnen tijdens de Klassieker in augustus. Daarna volgde ook zijn debuut in de voorronde van de Europa League tegen Kuban Krasnodar. Vervolgens mocht de verdediger nog minuten maken tegen NAC, PSV, sc Heerenveen en Vitesse. Ook kreeg hij speeltijd in vier bekerduels met Feyenoord.

Voorzie jij een grote toekomst voor Sven van Beek?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeker een goede verdediger. Toch hoop ik gewoon dat Feyenoord met deze achterhoede hieronder gaat spelen.

Trouwens, nu ik zo denk zijn Van Beek en Kongolo toch wel een beetje de mindere/jongere versies van Veltman en Denswil bij Ajax. Wie weet ook wel de toekomstige centrale duo's van beide clubs

Mulder
Janmaat
De Vrij
Martins Indi
Nelom
-
-
-
-
-
-
6 februari 2014 om 17:23

Uiteraard zijn dit de mensen achterin............althans voor dit seizoen.

Volgend seizoen is waarschijnlijk op Nelom na de rest weg ivm vertrekwens of einde contract, dus deze Sven is een jongen voor vvoral volgend seizoen.

6 februari 2014 om 17:26

Ik zie zomaar kans dat Feyenoord volgend seizoen bijna een hele nieuwe verdediging heeft.

Indi gaat vrijwel zeker vertrekken, Janmaat denk ik ook en De Vrij is een twijfelgevalletje dus dat wordt nog wat deze zomer

Edit: Verkeerd gelezen, thanks Forzapsv93

6 februari 2014 om 17:41

"volgend seizoen is waarschijnlijk op nelom na de rest weg"

"volgens jou gaat nelom ook vertrekken"

6 februari 2014 om 17:27

wie is eigenlijk een groter talent.. terence kongolo of sven van beek?

6 februari 2014 om 17:32

Kongolo is het grotere talent, zo is hij binnen Feyenoord althans altijd gezien. Van Beek heeft er kei- en keihard voor moeten werken en zal dat ook altijd moeten blijven doen als hij iets wil bereiken. Kongolo is zeg maar het 'natural talent'.

6 februari 2014 om 17:35

Met afstand kongolo.

6 februari 2014 om 17:40

Uiteraard Kongolo, ik zie een tweede Rijkaard in hem.

6 februari 2014 om 18:55

Kongolo, zonder twijfel. Van Beek en De Vrij hebben allebei hetzelfde probleem, ze stralen totaal niks uit. Ik zie ze beide ook niet eens de internationale subtop halen.

6 februari 2014 om 19:20

Kongolo is een groter talent dan Indi en de Vrij volgens de mensen op Varkenoord.

7 februari 2014 om 08:43

Ik heb al een poosje niet zulke goeie wedstrijden gezien van Veltman en Denswil.
Dus zou ik de vergelijking niet maken op dit moment.
In het begin van het seizoen was iedereen lyrisch over de Bruma en Rekik enerzijds en Veltman en Denswil anderzijds. Echter zitten beide duo's in het natuurlijke dipje na hun goede debuten.
Eerst maar eens langere tijd goed presteren voordat we mensen oranje inlullen.

Van Beek en Kongolo, wat mij betreft het centrale duo bij Feyenoord de komende 3 jaar. Ben van beide al erg gecharmeerd.

6 februari 2014 om 18:17

Van Beek is een aardige back-up, maar geen basismateriaal voor de lange termijn. Zodra hij niet meer als talent wordt gezien valt hij door de mand en zie je dat hij een dertien-in-een-dozijn geval is. Ben niet heel hoopvol dat hij dat in de nabije toekomst kan veranderen. Kongolo daarentegen...

6 februari 2014 om 18:41

Onzin. Zeer nuttige verdediger. Sterk in duels. Ziet er wellicht sloom uit, maar is dat zeker niet. Leest het spelletje prima. Kan nog veel leren ook. Blijft altijd rustig, laat zich niet gek maken. Vind hem verder dan de Vrij mentaal. Misschien ook wel verder dan Bmi. Kan een leuke prof worden hoor.

6 februari 2014 om 19:11

Van Beek heeft het in vrijwel alle duels dat hij moest invallen, wat allemaal lastige potjes waren, vrijwel altijd goed gedaan. Alleen in de laatste klassieker vond ik hem niet zo overtuigend, maar ook daar viel hij zeker niet door de mand. Ik denk dat deze jongen wel wat meer krediet verdient.

6 februari 2014 om 19:41

Van Beek doet me beetje denken aan Ferry De Haan.

Allebei totaal geen uitstraling, dan heb ik liever een Bruno Martins Indi die straalt tenminste wat uit. ik denk dat er geen spits ter wereld wakker ligt omdat hij tegenover Van Beek of de Vrij moet spelen..

6 februari 2014 om 17:37

Veltman straalt ook (nog) niks uit maat staat wel zijn mannetje. Uitstraling wilt niks zeggen dus. Die gastjes komen er wel. Als je de opleiding van Feyenoord doorloopt tot het 1e elftal kan je heus wel wat.

6 februari 2014 om 17:49

Goede en duidelijke reactie..Siert je

6 februari 2014 om 17:54

Oh ze kunnen ongetwijfeld leuk voetballen, maar in de top moet je ook meedogenloos zijn, maar ze zijn nog jong!
Veltman valt de laatste weken overigens wel tegen, hij begon ijzersterk maar speelt toch wel erg slordig de laatste tijd.

6 februari 2014 om 19:24

@TrotsopZuid

Dankje! Ondanks dat ik voor jullie grote rivaal ben kan ik moeilijk ontkennen dat Feyenoord een fantastische jeugdopleiding heeft. En ik ben meestal vrij objectief, behalve als het om die club uit Eindhoven gaat.. Lol

6 februari 2014 om 21:05

Haha! Hoe komt dat:? Omdat PSV de laatste 10 jaar Ajax grote concurrent is ipv Feyenoord? Wat is er mis met psv?

Ik merk wel van mijn vrienden en kennissen die voor Ajax zijn dat ze het wel (erg) leuk vinden dat PSV zo slecht draait dit seizoen. Meer zelfs dan in de tijd dat het zo slecht ging met Feyenoord. Daar hadden ze zelfs medelijden voor :P

6 februari 2014 om 17:57

@lucas1234: Jezus man. Het gaat om hun voetballende kwaliteiten. We hebben geen geld, zijn gezegend met een nieuwe aanwas van talenten en jij loopt te zeiken over uitstraling! Alsof we bij Feyenoord het voor het kiezen hebben... De realiteitszin is een beetje zoek bij je. Kongolo is beter dan Indi; dat is wat telt. Ga jij maar voor de glamourboys en verdedigers die eruit zien als beesten; als jij ze ook maar betaald! Daaag! En dream on.

6 februari 2014 om 18:22

Ik geef heel weinig om Feyenoord, ik geef enkel mijn mening over de spelers waar dit artikel over gaat niks mis mee volgens mij, Kongolo beter dan Indi laat me niet lachen die Kongolo heeft net 10 wedstrijden in het 1e erop zitten over realiteitszin gesproken!

7 februari 2014 om 07:43

Als je een mening geeft die nergens op gebaseerd is, kan je inderdaad niet van realiteitszin spreken. Als je je wat meer verdiept zou hebben, kon je dat weten. Je lult maar wat.

6 februari 2014 om 18:45

Ja, BMI straalt idd veel meer uit. Dat hij nogal snel uit balans is. Nu ook weer een flinke straf aan zijn broek. Afijn, prima verdediger hoor Bmi. Vind van Beek zeer intelligent. Kijk maar eens wanneer hij aan de bal is maar belangrijker nog, hoe hij verdedigd zonder de bal. Hij zit bovenop je en staat vaak goed. Kan nog veel leren. Deze gast heeft wel wat weg van Van Tiggelen.

6 februari 2014 om 19:43

Op Pelle na straalt heel Feyenoord weinig uit. Maarja, op je 20e een uitstraling als een vedette hebben is ook lastig. Voor je het weet ben je arrogant en etc...

Eigenlijk hoop ik niet dat ie helemaal gelijk heeft met dat Van Beek of hem lijkt. Zou graag zien dat ie zich verder ontwikkelt en niet dat ie zoals De Vrij momenteel een tijd stil blijft staan in zijn ontwikkeling. De Vrij zal moeten gaan vrezen voor zijn plekje, wanneer die niet verkocht wordt deze zomer.

Een prima verdediger. Zoals Koeman al zei 'hij voert zijn taak uit en doet geen gekke dingen'. Hij moet fysiek natuurlijk nog stappen maken maar met Van Beek en Kongolo heeft Feyenoord gewoon 2 potentieel heel goede verdedigers in huis. Ben benieuwd of Mathijssen nog zal spelen volgend seizoen onder een nieuwe trainer en of De Vrij verkocht word. Van Beek en Kongolo zouden zomaar basis spelers kunnen zijn volgend seizoen.

Hopelijk kan van Beek zich beter ontwikkelen dan de Vrij, want die heeft niet echt bijzonder veel stappen gemaakt de afgelopen 2 jaar.

Potentieel een goede verdediger gewoon degelijk en heeft een redelijke inspeelpass. Ik sla hem iets hoger aan dan De Vrij, omdat De Vrij momenteel stilstaat. Maar of hij echt veel beter wordt dan De Vrij weet ik niet.

6 februari 2014 om 19:44

De Vrij staat niet stil. Als je oplet hoe hij de laatste tijd 1 op 1 wint, zie je duidelijk dat hij de weg omhoog heeft gevonden. Hij is alleen niet meedogenloos en is slecht in koppen. Maar daar was hij nooit goed in.

6 februari 2014 om 20:04

Ja de laatste tijd speelt hij beter net als zijn inspeelpass beter is.

6 februari 2014 om 21:39

De Vrij is natuurlijk de veel betere voetballer waar veel meer rek in zit. Van Beek is een goede backup, maar bovenal degelijk en verdedigend goed. Opbouwend en qua inzicht niet bijzonder, Stond ook niet bekend als 1 van de grote talenten. Er werd wat dat betreft veel meer verwacht van de jongere Kongolo en Rekik.

7 februari 2014 om 00:32

Het mooie van voetbal is dat zulke spelers je dan alleen maar kunnen verbazen. Jongens die het altijd van knokken moesten hebben om voor hun plekkie te strijden kunnen afentoe verder komen dan de jongens die al vanaf hun prille jeugd bekend stonden als grote talenten. Veltman is hier ook een voorbeeld van.
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe zo'n Van Beek zich ontwikkeld als hij dit jaar zijn wedstrijden mee blijft pakken.

Mensen mensen mensen...

van Beek is 19 jaar en gewoon een groot talent punt uit.

Ajacieden gaan zeggen dat Veltman veel beter is dan hem, ja dat is ook zo. Maar er zit wel dik 3 jaar verschil tussen die twee.

Van Beek en Kongolo zijn gewoon twee grote talenten.

6 februari 2014 om 17:34

Kongolo ja! Van beek vond ik in de jeugd al niet zo bijzonder, maar inderdaad hij is nog jong en wie weet wordt het wat met hem. Zal geweldig zijn.

6 februari 2014 om 17:38

Van Beek is erg gegroeid sinds hij met Feyenoord 1 meetraint. Ik durf te wedden dat Sven van Beek over 5 jaar in Oranje speelt.

6 februari 2014 om 17:45

Dan moet er heel wat gebeuren want ik hou mijn hart vast als hij meespeelt. Ik vind hem nu al overschat. Dat zeg ik niet snel van een feyenoorder

6 februari 2014 om 18:22

Loll dat denk ik niet.
Hij is gewoon een dood normale voetballer. Uiteraard hoop ik het wel voor die jongen maar nogmaals ik heb hem nooit geweldig gevonden.

6 februari 2014 om 19:45

Als Feyenoord iets meer centjes had, speelde De Vrij nu ook bij Rkc. Idem met Van Beek. Als ze 34 wedstrijden per jaar spelen worden ze ongetwijfeld beter. Maar grote talenten bewijzen het in 2/3 wedstrijden.

Ik zie heel veel dingen van mezelf terug in sven. Ik hoop alleen dat zijn ontwikkeling niet stil komt te staan wat bij de vrij wel is gebeurd. Hopelijk een trainer volgend jaar die het beste uit talenten kan halen.

Volgend seizoen zal het bij Feyenoord in het centrum waarschijnlijk gaan tussen Mathijssen, Van Beek en Kongolo. Als Adriaanse komt neemt Mathijssen sowieso een positie in met daarnaast Van Beek, als rechtsbenige verdediger. Dit zou ik trouwens zonde van het talent Kongolo vinden, want die maakte een uitstekende indruk op mij in het duel met Vitesse. Nelom zal waarschijnlijk Indi vervangen als linksback. De rechtsback positie blijft open. Ik weet niet wie er in de jeugd zit, maar anders is Van Anholt wellicht een optie?

Op het middenveld vertrekt waarschijnlijk alleen Clasie. Ziyech en Propper (beide een eenjarig contract) kunnen mogelijke vervangers zijn. Vooral Propper kan op die positie redelijk tot goed uit de voeten. Ik begin ook wel benieuwd te raken naar Sleegers, maar die is aanvallend beter.

In aanvallend opzicht zullen Pelle en Schaken denk ergens anders heen gaan. Pelle is eigenlijk onvervangbaar... Zijn vervanger is niet te voorspellen, tenminste ik kan geen vervanger bedenken..

Ik zie in Hupperts een leuke vervanger voor Schaken. Transfervrij, jong, Nederlands.. Hij past precies in het plaatje en heeft talent en potentie. Leuk spelertje.

Feyenoord zal een flink geldbedrag binnen zien komen komende zomer. Daarvan moet Feyenoord eerste de financiële positie van de club weer op topclubwaardig niveau brengen. Wat daarna overblijft kan, wat mij betreft, gebruikt worden voor transfers. Feyenoord moet zoveel mogelijk zoeken naar goedkope, transfervrij of te huren spelers zoals ze de afgelopen jaren ook redelijk succesvol gedaan hebben en de selectie zoveel mogelijk aanvullen met eigen jeugd.

Pas als de club op financieel gebied topclub waardig is kan men langzaam, in de zin van niet meteen weer veel risico nemen, weer meer gaan investeren.

6 februari 2014 om 19:49

Clasie weg is geen probleem. Vormer is een goede vervanger. Minder, maar heeft weer zijn eigen talenten (zoals meer scorend vermogen). Sleegers gaat het niet redden. Heeft basistechniek en goede overzicht. Thats it.
Kongolo kan trouwens ook op linksback. Heeft inzicht, goede inspeelpass en drang naar voren. Alleen weet ik niet waarom Koeman hem niet op links uitprobeert. Nelom hou ik me hart vast.....is net een jong veulentje in de wei. Voor je het weet ligt hij op de grond of doet hij iets stoms.

6 februari 2014 om 19:56

Is Kongolo dan een soort Indi? Linkercentrum verdediger die ook als back uit de voeten kan, maar dit eigenlijk niet echt is? Het zou wat zijn als De Vrij en Indi door bijna dubbelgangers vervangen worden..

Jij zal het beter weten wat Sleegers betreft, maar het punt dat ik vooral wil maken is dat Feyenoord de jeugd kansen moet blijven geven. Jullie kunnen volgend jaar misschien zelfs het PSV van dit seizoen worden (veel belangrijke spelers zien vertrekken, jeugd doorschuiven en uiteindelijk dus kwaliteit/ervaring flink inleveren in die transferperiode). Het is altijd de vraag hoe zo'n drastische vervanging in een basiselftal opgevangen gaat worden.

Ik hoop goed hoor, met eigen jeugd en zonder een grote terugval. Ben zelf fan van jullie beleid (hoe kan het anders als Ajacied?) en hoop daarom ook dat het goed uitpakt, maar twijfel is er altijd. In ieder geval alvast succes

6 februari 2014 om 20:25

Indi was in de jeugd linksback omdat centraal betere jongens stonden. Vanaf de A werd hij Lcv. Kongolo speelde altijd centraal. Omdat hij linksbenig is, snel en goede inspeelpass heeft. Denk ik dat hij op LB kan. Nu ziet Koeman dat anders, dus kan het zo zijn dat hij helemaal niet op LB kan.

Best grappig, eerst zeggen dat je vind dat hij op je lijkt en vervolgens zeggen dat hij het wel ver gaat schoppen. Vast niet zo bedoelt maar zo kwam het op mij over. ^^

Nou als hij op Lady de Vrij lijkt dan gaat het helemaal niks met hem worden.... Best grappig al die Feyenoorders die volgens hun een aantal wereld talenten hadden rondlopen in hun achterhoede.... Martins Indi en de Vrij zijn helemaal niks meer... Janmaat is redelijk...

Maar goed hopelijk voor jullie zal hij het beter doen dan die slappe zak Stefan de Vrij

6 februari 2014 om 18:01

Zelfde geld voor jullie toch? Van Rhijn, Veltman en Denswil zouden toptalenten zijn en in de basis moeten staan in Brazilië. Laten momenteel ook niks zien.

6 februari 2014 om 18:06

vrhijn is inderdaad maar een matige back... Maar hij heeft de strijd zeker nog niet verloren van Janmaat als backup voor vdwiel....

Denswil begon stormachtig... Net zoals Veltman.... Vergeet niet dat dit pas hun 1e seizoen is en ze het vooralsnog beter doen dan Indi en de Vrij... (vooral Veltman).
Doordat Moisander terug kwam van zijn blessure moest Denswil weer naar de bank...

Maar geloof mij er zit zoveel meer potentie in een Veltman en Denswil dan bij matige spelers zoals Indi en de Vrij....

Vilhena en Boetius zijn wel leuke talentjes trouwens

6 februari 2014 om 18:48

En dan vooral Veltman zeggen, dit klungelt de laatste wedstrijden ook maar aan
Exit: en waar baseer je meer potentie op, ze zijn al ouder dan BMI en de vrij.
Waarom zouden ze dan perse meer potentie hebben? Je kijkt echt door je rood witte bril heen....

6 februari 2014 om 18:48

Van Rhijn loopt enorm ver achter op Janmaat, dat is echt geen concurrentie.

Van De Vrij en BMI werd bij hun debuut gezegd dat het toptalenten waren, zeker van BMI werd veel verwacht en hij begon ook stormachtig. Vergeet niet dat zij nog steeds hartstikke jong zijn en nog veel stappen kunnen maken. Veltman is slechts een jaartje jonger en begon fantastisch, maar heeft nu ook een dip. Of hij meer talent heeft dan de Feyenoorders zullen we in de komende jaren wel zien, maar op dit moment kan je er nog weinig over zeggen.

6 februari 2014 om 18:52

@fey, Veltman is ouder dan BMI en een maand ouder dan de vrij

6 februari 2014 om 19:00

Bij de Vrij heb ik de hoop al opgegeven dat wordt niks meer.... En Martins Indi tja.... Als je in een team speelt waar je puur ballen moet wegrossen dan kan je wel wat met hem beginnen maar zodra er van hem een stukje opbouw verwacht wordt houd het ook weer op ....

Clasie was volgens jullie Feyenoorders toch ook zo een geweldig talent..? Nou we hebben het gezien... Leuk als je moet bikkelen maar net als Stefan en Bruno kan hij niets met een bal...

Veltman doet het laatste tijd iets minder, dat is inderdaad de dip die alle jonge spelers hebben. Maar bij Bruno en Stefan geloof ik niet in een dip aangezien zij al maanden waardeloos spelen...

6 februari 2014 om 20:13

Clasie is na Pellè absoluut onze beste speler dit seizoen. Begon (net als het hele team) zwak maar heeft zich goed hersteld. Jij zal wel alleen de wedstrijd tegen Ajax hebben gezien, toen speelde hij slecht ja, maar hij is absoluut een fantastische speler voor Feyenoord die zeker hogerop kan.

Van De Vrij denk ik ook dat hij het niet gaat maken, is te slap en maakt voor een speler met meer dan 100 wedstrijden ervaring nog veel te veel beginnersfouten. Maar BMI kan het best nog wel gaan maken.

Vind het niet zo belangrijk wie van de 2 het grootste talent is, belangrijker is dat bij het wegvallen van de vrij en/of Mathijssen deze 2 spelers zich moeiteloos staande houden !

Ik lees dat Kongolo minder is dan Denswil en Veltman, van Beek misschien niet maar Kongolo is echt wel een groter talent dan Veltman en Denswil.

6 februari 2014 om 18:14

Geloof je het zelf... ? Kongolo heeft nog niets maar dan ook niets laten zien waardoor je jou statement zou kunnen onderbouwen... Heeft niet eens een basis plek... Kom op nou...

6 februari 2014 om 18:19

Denswil is anders ook geen basis speler en Veltman brak door toen hij 21/22 was! wat een toptalenten zeg! Denswil is een talent maar na de wedstrijden tegen Roda en Vitesse kon ik al zien dat Kongolo meer potentie heeft

6 februari 2014 om 18:23

Wat maakt het uit wanneer je doorbreekt...???

Stam en vnistelrooij waren aardig op leeftijd toen ze doorbraken in Nederland en werden geweldige voetballers.

Zet daartegenover talenten als Owusu Abeyie en Drenthe die vroeg doorbraken, naar het buitenland gingen en nooit meer iets van zich lieten horen...

Denswil is geen basis speler momenteel dat klopt, omdat Moisander daar nog een stabielere factor is. Wanneer Moisander weggaat staat zijn vervanger Denswil al klaar.

Veltman doet het gewoon prima, een basisplek verovert en niet meer weggegeven. Sterke optredens gehad in de CL en in beeld voor het Nederlands elftal...

Kongolo heeft zeker potentie maar heeft tot nu weinig tot niets laten zien (tenzij je 2 wedstrijdjes Roda en Vitesse als goede graadmeter beschouwt).

6 februari 2014 om 18:24

Haha wat is het verschil dan met denswil die 3 wedstrijden meer heb, grap van de dag jij. Zet je Ajax bril even af.. Kongolo en denswil zijn gewoon goede spelers voor de toekomst, wie beter is zal de toekomst uitwijzen. Van beek is nooit een groot talent geweest maar kijkende naar een bijvoorbeeld Dirk kuyt kan inzet, hard werken, en een goede mentaliteit je ook miljoenen op de bank bezorgen. We zijn goed in hypen en afbranden in Nederland, geef ze nog 2 a 3 volle seizoenen voordat we een oordeel vellen voor welke club dan ook ze spelen.

6 februari 2014 om 18:28

Kerel... jij praat over wedstrijdjes tegen Roda JC en dergelijke...
Denswil heeft al een aantal wedstrijden CL gespeeld, waarin hij het fantastisch deed. Alsof hij al jaren in de basis speelt...dat heb ik Kongolo nog niet zien doen..

Wat heeft hij gepresteerd? Je bent niet erg slim als je een wedstrijdje Roda vergelijkt met CL niveau tegen Milan en Barca... sjonge jonge

6 februari 2014 om 18:51

Typisch gevalletje van zielig je eigen favorieten verdedigen en de realiteit helemaal uit het oog verliezen.

6 februari 2014 om 18:54

Bedankt voor je reactie die inhoudelijk een hoop toevoegt... Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als Feyenoorder... Dat alles in Amsterdam net wat beter is / gaat... Pak je Elmo knuffel erbij en ga lekker uithuilen jongen

6 februari 2014 om 18:17

zeker waar, werd altijd gezien als het grootste verdedigende talent in Nederland van zijn lichting

Als De vrij en Bruno zouden vertrekken, zijn er ieder geval intern twee goede opvolgers aanwezig.
Kongolo maar ook van beek zijn prima instaat om ze op te volgen. Het lijkt me wel goed om ze zoveel mogelijk minuten te laten maken voordat deze vertrekken, maar dat gebeurd de laatste tijd ook wel.
Hopelijk blijkt van Beek over iets meer Gif te beschikken dan de vrij zou wel mooi zijn.

Beek en kongolo goed sterk centraal duo. Get. Kan weleens heel goed gaan uitpakken van de zomer voor Feyenoord met het vertrek van gun sterspelers. Geld wat binnen komt kun je gelijk je schulden aflossen en nieuwe spelers halen zoals een hupperts viergever zyech kuijt. Een win win situatie

Hahn
Beek vrij kongolo woudenberg
Clasie zyech viergever
Hupperts kuijt boetius.

Viergever en clasie in de rug van zyech kuijt kan nog wel een jaar mee in de Eredivisie

Haha laat me niet lachen 'de vrij prijst jonge ploeggenoot' hahahaha hij ken er zelf niks van!

en daar gaan we weer omdat deze jongen voetballend niet goed is geen groot talent.... maar deze jongen kan ECHT verdedigen!! dat is misschien niet iets nederlands .... maar een x een echte goede verdediger die goed is in verdedigen en voetballend minder is lijkt me best wel fijn om te hebben!

7 februari 2014 om 08:46

Daar is inderdaad helemaal niks mis mee. Sterker nog, ik vind dat Nederland veel te weinig pure verdedigers heeft. Persoonlijk vind ik dat de taak van een verdediger is om gewoon de ballen te onderscheppen en zo snel mogelijk weer naar voren te spelen. Laat het echte voetballen maar aan de middenvelders en aanvallers over.

Van Beek is inderdaad net Stefan de Vrij van een paar jaar terug. Ook als hele jonge jongen al koeltjes achterin; gewoon goed verdedigen zonder gekke dingen te doen. Prima jongen voor de toekomst ook.

Kongolo heeft zich de afgelopen weken denk ik in de basis gespeeld. Heerlijke voetballer.
Echter laten we nu niet bij elke debutant bij een grote club gaan roepen dan ze meteen in oranje moeten.
Dat komt nooit goed. Maar Kongolo hef en paar aardige wedstijden achter de rug.
v Beek heeft me ook aardig bekoord. Beide gasten kunnen de huidige achterhoede volgend seizoen zo vervangen. Voor de huidige achterhoede kan je van de zomer cashen terwijl de nieuwe al klaarstaan, Gratis!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren