Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer: 'Hij staat natuurlijk op ons lijstje, dat begrijpt iedereen'

Laatste update:

Ajax zal voorlopig geen werk maken van de komst van nieuwe middenvelders. De regerend landskampioen werd recentelijk gelinkt aan Heerenveen-revelatie Hakim Ziyech en ook Rafael van der Vaart wordt steeds vaker in verband gebracht met een terugkeer. Vrijdagmiddagverklaarde Frank de Boer echter dat de club geen actie zal ondernemen.

/

Uiteraard was Ziyech onderwerp van gesprek; Heereveen fungeert zondag namelijk als tegenstander van Ajax. Een uitgelezen mogelijkheid om de talentvolle middenvelder van dichtbij aan het werk te zien. "Ziyech is één van de betere middenvelders, maar wij hebben op dit moment genoeg spelers", zei De Boer, die wel liet weten dat de twintigjarige technicus op het verlanglijstje staat. "Dat begrijpt iedereen."

Of dat ook het geval is met Van der Vaart, valt te bezien. Nu het slecht gaat met Hamburger SV wordt er volop gespeculeerd over een mogelijke terugkeer naar Amsterdam, maar De Boer acht de komst van de international niet noodzakelijk. "Hij is een fantastische gozer, maar ik heb niemand nodig."

Hakim Ziyech zou het huidige Ajax sterker maken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haal een verschikkelijk goeie RB en een nieuwe voorhoede Schone kan en mag blijven staan van mij Middenveld staat prima naar mijn zin!

14 februari 2014 om 15:37

14 februari 2014 om 15:41

14 februari 2014 om 18:52



Ik zou Hakim graag op de plek van Serero zien, lijkt mij pas echt een lekker middenveld!
Hoop dat Ajax hem gaat proberen te halen van de zomer.

14 februari 2014 om 15:39

Je wou het na dit seizoen weer met Serero doen? Alsjeblieft niet. Heeft geen schot, heeft geen lichaam, heeft een aardige techniek, geeft te weinig assists en levert te veel ballen in.

14 februari 2014 om 16:50

Heeft geen lichaam? Verklaard een hoop dan, vond hem al onzichtbaar spelen.

14 februari 2014 om 17:18

Alleen veel tanden heeft ie.

14 februari 2014 om 17:59

Dan onderschat jij de waarde van Serero behoorlijk.. Hij werkt ontzettend hard en zorgt er met zijn loopacties voor dat de rest van het team beter gaat voetballen. Creeert ruimte voor andere spelers en speelt volledig in dienst van het elftal.

14 februari 2014 om 18:53

Dat doet Ziyech ook en die heeft ook nog eens een echte actie, en durft te schieten.
Iets wat je bij Serero niet ziet.

14 februari 2014 om 21:44

Drpaul, Iemand op Serero's positie hoort niet in dienst van het team te spelen. Die moet uitblinken, het spel verdelen, passes geven, kunnen schieten. Dat alles beheerst Serero matig.

14 februari 2014 om 15:43

Die hebben ze al. Namelijk Ligeon, maar die krijgt de kans niet.

Een nieuwe voorhoede is overdreven, maar een nieuwe centrumspits is geen overbodige Luxe.

14 februari 2014 om 15:49

De vleugels zijn juist drama als je het mij vraagt.
Voor Fischer moet je geen vervanger halen, maar voor de andere kant zeker wel!

14 februari 2014 om 15:51

Ligeon is aanvallend leuk, maar verdedigend echt verschrikkelijk. Die jongen is verdedigend nog minder dan Van Rhijn.

14 februari 2014 om 17:04

Idd, als je al een haalbare rb in de Eredivisie zoekt, ga dan voor Van Anholt van Heerenveen. Verder zie ik weinig complete en kwalitatief redelijk-goede rechtbacks die haalbaar zijn in de ED. Ik vind hem bijv. al completer dan Janmaat. Janmaat kan uitstekend aanvallen, en is in dat opzicht de beste back van de Eredivisie, maar verdedigend zeker niet. Een zelfde speler als Ligeon, de absolute top gaan ze nooit halen, behalve als ze hun verdedigende kwaliteiten snel verbeteren.

14 februari 2014 om 17:05

vleugels!!!! Ik zie sig echt wel scoren met een kostic en ricardo op de flanken.

14 februari 2014 om 17:06

Een rechtsback kopen? Hahaha. 1 naam: Kenny Tette!!!!! Wij hebben geen extra verdedigers nodig.
Een LM en nieuwe vleugels waarvan we al 1 in ee jeugd hebben rondlopen.

14 februari 2014 om 19:46

ik neem aan dat je kenny tete bedoeld ....

14 februari 2014 om 20:05

..en ik neem aan dat jij 'bedoelt' bedoelt in plaats van bedoeld? ;-)

14 februari 2014 om 16:00

Serero mag naar mijn mening wel vertrekken. Vind hem erg veel balverlies lijden, lichtgewicht, wint weinig duels, speelt veel ballen breed en terug. Nee, dan heb ik liever een Ziyech die de oplossing vaak vooruit vind zonder al te veel balverlies te lijden.

Met van Rhijn ben ik ook klaar. Die mag van mij lekker vertrekken naar Everton voor een goed bod. Daarnaast zal Frank een keuze moeten maken ; een flankspeler erbij halen of Kishna voor de leeuwen gooien. De kans zal ook groot zijn dat de Jong 'm smeert dus er zal ook een spits moeten bijkomen.

14 februari 2014 om 16:16

tis Valentijn dus met hartjes!

14 februari 2014 om 16:26

Wat bedoel je met RB dan?
rechtsbuiten of rechtsback beetje duidelijk zijn!

14 februari 2014 om 17:06

Rb denk ik, want hij zegt: "EN een nieuwe voorhoede."

14 februari 2014 om 17:10

Kenny Tette is een goede rb en die hebben we al in de jeugd rondlopen.

14 februari 2014 om 19:54

Je hebt helemaal gelijk. De complete voorhoede mag vervangen worden. Fischer heeft het talent maar laat het niet zien en rest komt gewoon te kort. Ik heb in mijn 33 jarige leven nog nooit zo'n dramatische voorhoede gezien bij ons Ajax. Serero is ook niet goed genoeg en een nieuwe rb is ook geen overbodige luxe.

Hier moet een heel artikel aan gewijd worden? Maak er dan ook meteen even aan voor Twente, Vitesse en Feyenoord die Ziyech ook wel op hun lijstje hebben staan.

Zucht.

14 februari 2014 om 15:36

Ik denk dat dit de meest interessante quote is uit het interview en dat het daarom hier staat.

14 februari 2014 om 16:39

En omdat beide clubs elkaar uiteraard treffen .

14 februari 2014 om 15:42

Elk jaar zijn er wel opvallertjes nu deze gast en hupperts van Roda JC. Zijn het blijvertjes en kunnen ze het niveau aan. Laat ze eerst maar een paar jaar constant spelen en groeien, dan pas kan je zien of ze potentie hebben.

14 februari 2014 om 16:26

Daar zijn ze dan eindelijk.. De langverwachte uitspraken van De Boer over de beste speler die ze in de gaten houden van de komende tegenstander. Kansloze Amsterdamse psychologie van de koude grond die ze al sinds jaar en dag de media inplempen. Gokje wagen voor volgende week? Ik zet m'n geld op Ortiz.

14 februari 2014 om 16:48

Reuser5@

Dan zeg ik berens.

14 februari 2014 om 18:56

hij zegt zo goed als alleen dat hij goed speelt en natuurlijk op een lijstje staat.
Dat werd hem gevraagd??!!!?? mag je dan al geen antwoord meer geven?
Ortiz komt lang zal ze leven niet naar Ajax.

14 februari 2014 om 19:23

@ND: bijzonder zeg. Bijzonder dat dat alleen bij De Boer gevraagd wordt he, elke keer weer. Andere trainers hoor je, gelukkig, alleen over hun eigen spelers praten.

14 februari 2014 om 23:08

Omdat dat waarschijnlijk geen clubs zijn die continue op zoek zijn naar versterkingen(die ze kunnen betalen) Reusertje zeg wat probeer je overal wat achter te zoeken?
Een journalist vraagt er naar...dat is zijn job.

Als je vd vaart terug kan halen moet je dat altijd doen, geweldige speler voor de eredivisie.

14 februari 2014 om 16:31

Inderdaad, denk dat je daarmee volgend jaar de stap maakt naar CL overwintering maakt. Is nog steeds ontzettend goed en brengt de nodige ervaring mee.

Ziyech zou perfect bij Ajax passen, zijn passing en creativiteit is ongelofelijk goed en dan Klaassen door naar de spitspositie(ik denk dat Siem Ajax verlaat in de zomer)

Cill
Rhijn
Veltman
Moisander
Boil
Schone
Blind
Ziyech
Bojan
Klaasen
Fischer
14 februari 2014 om 15:53

Hier wil ik me zeker bij aansluiten. Ik vind hem echt een van de grootste talenten van de eredivisie. Ik ben erg benieuwd of hij zijn contract gaat verlengen bij Heerenveen, zo ja dan is de kans erg klein dat hij richting Ajax komt. Verlengt hij niet, dan wordt gaat Heerenveen zijn contract automatisch met een jaar verlengen en zal hij logischerwijs in de zomer verkocht.

14 februari 2014 om 15:54

bojan kan je afschrijven

14 februari 2014 om 16:52

Nee joh, Bojan moet je gewoon nog een jaartje huren. Die is de laatste tijd best aardig aan het spelen!

Enige puntje van kritiek is klaassen in de spits. Daar staat denk ik volgend jaar Kishna. Die jongen gaat het maken bij Ajax, daar ben ik van overtuigd!

14 februari 2014 om 18:58

Doe mij deze opstelling maar gewoon
AAA = die speler die nu bij Jong-Ajax speelt, van Raiola ben alleen even zijn naam kwijt dus vandaar.
*
Kishna natuurlijk!

Desnoods zet je Ziyech Rechtsmid neer en Klaasen links omdat Fischer en Ziyech elkaar anders in de weg lopen.
Ziyech heeft meer voetbal en meer scorendvermogen in hem zitten.

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Boilesen
Klaasen
Blind
Ziyech
Schone/ AAA
Bojan
Fischer
15 februari 2014 om 02:19

Klaassen in de spits, kan je dat beargumenteren? Ik denk dat je doelt op zijn scorend vermogen. Bekijk zijn goals even terug, 1 voor 1. Ik denk dat ongeveer 90% van zijn goals het resultaat zijn van zijn loopactie vanaf het middenveld de spits in. Hij duikt op in de zestien op de juiste momenten, maar Klaassen in geen spits die in de zestien kan spelen. Daarnaast verzet hij bergen werk op het middenveld, Klaassen in de spits zetten is als Sightorsson op het middenveld plaatsen.

Het stijgt wel erg naar de hoofd van frank allemaal, actie heeft juist een speler nodig als dit. Of gaan we toch voor de Deen waarbij alles mislukt ?

Net als Siem

Nu zullen mensen wel weer zeggen dat De Boer die jongen weer druk oplegt. Maar De Boer krijgt vragen hierover en beantwoordt ze. Het is niet zo dat De Boer gaat zitten en begint met praten zonder dat er hem vragen worden gesteld.

14 februari 2014 om 16:28

En terecht. Andere trainers hoor je er nooit over. Stellen ze daar deze vragen niet? Of praten juist al die andere trainers alleen over hun eigen spelers?

14 februari 2014 om 16:33

Logisch dat als je coach bij Ajax bent je vragen als deze krijgt. Of dacht jij dat Erwin Koeman vragen kreeg of RKC Ziyech op het lijstje heeft staan?

14 februari 2014 om 16:37

Bosz, Advocaat, Janssen, Koeman. Ik hoor ze er niet over, en ik lees er zeker niet over. Jij wel zeker.

14 februari 2014 om 16:40

Of Cocu. Maar je hebt mn punt wel begrepen neem ik aan.

14 februari 2014 om 16:49

Ach de Boer geeft tenminste normale antwoorden en draait er niet omheen. Dat kan je van veel andere trainers niet zeggen, die alleen politiek correcte antwoorden geven en niks interessants zeggen.

14 februari 2014 om 16:57

Haha, nee voor de interviews met De Boer kun je lekker gaan zitten, borrelnootje biertje erbij. Die man heeft de voetbalopendeuren zo'n beetje uitgevonden. Verbeek en Van Gaal hebben teksten, De Boer braakt week in week uit dezelfde clichés uit. Alleen de naam van de tegenstander verandert.

14 februari 2014 om 18:08

Dat zijn twee andere namen die je eerder niet noemde. Dus vergeef me maar ik vergeleek hem met trainers die nu in de eredivisie trainen.

14 februari 2014 om 19:20

Ik noem namen van trainers die alleen praten over hun eigen spelers en niet over de spelers van de komende tegenstander. Dat jij dan over 'interessante' uitspraken begint is een heel andere discussie, dan noem ik Verbeek en Van Gaal ja.

14 februari 2014 om 20:21

Lijkt me niet dat jij precies hebt bijgehouden waarover al die trainers hebben gepraat in de afgelopen jaren. Tuurlijk praten ze ook over andere spelers, elke week wordt er bij een interview voor de wedstrijd gesproken over de gevaarlijke spelers bij de tegenstander enzovoorts. Beetje hypocriet om alleen Frank eruit te pikken. Mijn mening en jouw mening over de uitspraken van de Boer verschillen duidelijk, dus daar laat ik het bij. Van Gaal en teksten, 'juichen' is zeker je favoriet...

14 februari 2014 om 21:34

Hypocriet? Ik lees het anders alleen van De Boer hier. Maae dat kan natuurlijk aan de bias van deze site liggen. Maar ik laat me graag door je overtuigen, pak er maar eens een paar uitspraken bij van andere trainers over spelers. Ik kan er van Boer alleen uit dit seizoen al drie opdreunen. Van Gaal is degene in Nederland die de meest zinnige teksten heeft over voetbal.

14 februari 2014 om 23:08

Maak je lekker druk joh, pannekoek

De terugkeer van VDV zou echt fantastisch zijn, wellicht een leuke vervanger als Siem komend seizoen vertrekt.

VDV is een topper, met een gruwelijke pass in de voeten. Daarbij komt zijn ervaring zonder meer van pas. Ik ben alleen bang dat hij niet terug zal komen, aangezien hij zelf al meerdere keren heeft laten weten bij HSV te willen afsluiten.

Ziyech zou ook wel passen maar ben het het met 020jeroen020 eens haal een goede RB en een spits
Wat vinden jullie van narsinhg?

14 februari 2014 om 15:46

Lastig, ik moet zeggen dat ik het mooi vind om te zien hoe Schöne de spitspositie invult met zijn techniek. Probleem is echter dat het hem ontbreekt aan die explosieve acceleratie waar Narsingh dan weer over beschikt.

Het zou natuurlijk mooi zijn om hem bij Ajax te zien. Ik denk dat je dan een middenveld moet gaan vormen met Klaassen, Blind en Schöne. Daarbij komt natuurlijk ook de vraag hoe de talenten van de toekomst zich ontwikkelingen, zoals Kishna bijvoorbeeld of misschien wordt het nog wat met De Sa...

We zullen het vanzelf zien komend seizoen.

14 februari 2014 om 15:52

Narsingh kan alleen wat met zijn snelheid.
Heeft een beperkte actie en weinig verassingen.
Is een leuke speler als je voor staat in de 70e minuut waar wel onder druk.
Kan je goed mee counteren daarom ook niet geschikt voor ajax.

Als je echt een rechtsbuiten gaat moet je kijken naar type ola john promes kostic.
Alleen moet het nog een klasse beter zijn.
Volgend jaar kishna de kans geven.

14 februari 2014 om 16:50

vindt Narsingh een uitstekende voetballer, maar ik vraag me af of hij kan spelen met weinig ruimte wat nou eenmaal het geval is als je bij Ajax speelt.

14 februari 2014 om 17:23

Alsof psv hem voor een vriendenprijsje weg doet?
Ajax wilde geen 3.5 miljoen betalen voor Narsingh dus meer dan dat zit er al helemaal niet in.

Op de stelling of Ziyech Ajax beter zal gaan maken heb is Nee aangekruist omdat ik het niet weet,want het is een grote stap van H.veen naar Ajax. Maher zou gezien zijn talent PSV ook beter moeten gaan maken maar dat heeft hij tot nu toe nog niets van laten merken.

14 februari 2014 om 15:48

Het heeft ook wel met de coach te maken. Maher onder een strenge coach als Verbeek kwam goed tot zijn recht, maar Philip Cocu, die op mij overkomt als een wat softere coach, krijgt hem niet aan het spelen.

Ik denk dat Frank de Boer wel raad weet met zulke jongens, omdat hij niet over zich heen laat lopen, kijk maar naar Meh.

Het probleem is dat Serero te weinig doelpogingen heeft en Ziyech zou hier wat meer in kunnen. Daarbij blijft het natuurlijk altijd een grote stap van een middenmotor/subtoppper naar een topclub binnen Nederland (kijk maar naar Mike v/d Hoorn).

14 februari 2014 om 16:01

Mike komt er wel. Is het niet dit seizoen dan wel het komende seizoen, laat hem onder begeleiding van Stam maar wennen dat er bij Ajax toch meer van je verwacht word. Tja en wat Ziyech betreft, ook voor hem zou het een enorme stap zijn met heel veel concurrentie en zal tegenstanders treffen die tegen Ajax heel anders de strijd ingaan dan H.veen. Het is en blijft koffiedik kijken of hij het niveau waar Ajax naar streeft aankan.

14 februari 2014 om 15:52

Ik acht Ziyech beter dan een Maher puur om het feit dat hij een team beter laat voetballen en Maher het meer van zijn individuele kwaliteiten moet hebben. Ik verwacht dus dat Ziyech voor ieder team in de eredivisie een aanwinst is, ook voor Ajax

Owh heerlijk om dit te lezen. Ziyech ruilen tegen Serero Frankie, met Hakim haal je gewoon een potentiële topper in huis!

14 februari 2014 om 18:09

Wel wat bij betalen dan, maar ik vind het een prima deal. Serero is gemaakt voor het niveau net onder de NL top.

14 februari 2014 om 19:04

4 miljoen + Serero? Lijkt mij wel een aardige deal, ligt er natuurlijk ook aan of Hakim gaat verlengen, iets wat volgens VI op twitter maar de vraag was, maar volgens mensen hier zou hij wel gaan verlengen.

14 februari 2014 om 19:50

alsof ajax 4miljoen gaat betalen

14 februari 2014 om 23:10

Alsof Ajax dat niet gaat betalen.
Ajax weet heus wel dat ze niet voor een appel en een ei zijn op te halen en het is duidelijk dat er versterking nodig is.
Voetballen kunnen ze allemaal maar er is iemand nodig met bepaalde kwaliteiten, en daar betaal je voor.

Van der vaart niet noodzakelijk? Misschien niet voor de eredivisie, maar als je Europees verder wil komen volgend jaar kan je van der vaart heel goed gebruiken. Net een speler die dan wat extra kan brengen.

Kom op de Boer. Niemand zit te wachten op die peuter van een Serero. Middenveld met Klaassen, Blind en Ziyech is toch vet? Of hebben ze veel vertrouwen in aanvallende middenvelders uit de jeugd?

14 februari 2014 om 16:46

Niks tegen serero. Die jongen is zo belangrijk met zijn passing en kan ook nog eens ballen afpakken. En ja, we hebben veel vertrouwen in onze jeugd (andersen om er maar een te noemen)

14 februari 2014 om 17:34

Met de B1 jongens vd Beek en Nouri komen er wel veel belovende Am's aan ja, maar die hebben toch nog wel een jaar of zelfs 2 nodig verwacht ik. Nouri moet fysiek nog wat groeien bijv.. Ze zitten nu net in de A1. Vd Beek zou je misschien volgend seizoen vanaf de winterstop kunnen doorschuiven richting Jong, hij staat er fysiek een stuk beter voor dan Nouri, hoewel Nouri voetballend misschien wat verder is (technisch en spelbepalend gezien). Vraag me af of je dan voor die tussentijd nog iemand moet halen, we hebben inmiddels Serero, Klaassen, Duarte, Schone, Andersen, El Hasnaoui, Keskin, (hopelijk) Lobotka, Meleg (vind hem meer een AM dan een vleugel) en onze Chinese verrassing Wang (ik reken Siem niet mee, die vertrekt denk ik deze zomer).. Dat zijn er al 10(!) waar je een of twee jaar mee door moet komen.. Wordt nog moeilijk om al deze jongens speeltijd te gunnen, want om te ontwikkelen hebben ze dat wel nodig.. Mij lijkt nóg een AM dus teveel van het goede.. En ik heb de andere (oudere) middenvelders uit de A niet eens meegenomen, verwacht wel iets van Efmorfidis en, in iets mindere mate, Vissers..

Die speelt volgend jaar gewoon bij Ajax of PSV moet weer met geld gaan smijten. Ajax kan natuurlijk niet blijven potten. Zal steeds duurder worden om de dividenden aan de aandeelhouders uit te betalen.

Edit: typo (vanwege slechte reactie tijden van VZ )

Altijd voor een wedstrijd dit soort uitspraken van ajax

14 februari 2014 om 17:37

Altijd dezelfde vraag van journalisten voor een wedstrijd..

14 februari 2014 om 18:10

Frank hoeft er niet op in te gaan he

14 februari 2014 om 19:07

Staat een beetje raar he ''heeft u interesse in Hakim Ziyech?'' ''daar ga ik niet op in'' dan maak je het juist verdacht, als hij ''nee'' zegt en hij word in de zomer aangetrokken dan lijkt het weer alsof Frank geen inspraak heeft in transfers.
Elke goed presterende speler staat bij Ajax op een lijstje, je verwacht nu wel dat de media dat weet en niet van die domme vragen gaan stellen waarop ze het antwoord toch wel weten.

14 februari 2014 om 19:46

Frank doet dit altijd voor de wedstrijd. Koeman had het helemaal niet over Ziyech terwijl hij daar ook op het lijstje staat.

Maar goed typisch Ajax dit. Zelfde als toen met Hupperts.

14 februari 2014 om 20:05

Nee, maar bij Koeman vragen ze weer naar een vergelijking naar Ajax.. De media weet precies hoe ze vragen moeten stellen waar de coaches bepaalde antwoorden op geven dat ze weer een stukkie kunnen schrijven. Bij Cocu hadden ze de vraag of Toivonen in de wedstrijdselectie zat en nu is het verhaal Hiddink weer hot..

14 februari 2014 om 23:11

Dat komt omdat Koeman weg gaat na dit seizoen dus waarom zou hij daar over praten?
Gebruik even je gezonde verstand.
Tevens kan Feyenoord hem niet betalen.
Hij zal wel 4 miljoen moeten kosten als hij evt verlengt, en anders kiest hij voor een sportieve vooruitgang, Ajax is daar de beste keuze in op het moment.

15 februari 2014 om 19:51

Hij heeft nog helemaal niet bijgetekend. Hij heeft nog een contract voor 1 jaar, is een 19 jarige speler die pas één jaar goed presteert. Die kost echt geen 4 miljoen.

Op het moment dat Heerenveen tegen Feyenoord speelde was Koeman nog helemaal niet weg.

Maar goed hetzelfde verhaal als met Hupperts, die wou Frankie ineens ook wel hebben en nu hoor je hem er nooit meer over. En hij wordt er echt nog wel eens naar gevraagd.

Maar goed Amsterdamse trucjes, op eigen kracht winnen is blijkbaar lastig genoeg.

15 februari 2014 om 20:14

@ moii,

En weet je ook waarom je nu niets meer van Frank hoort over Hupperts? Omdat er geen journalist meer naar vraagt! Lees mijn post hierboven eens en reageer daar dan eens op! Ik heb de persconferenties live meegekeken en daarin gaf hij bij zowel als Hupperts, Kostelic als Ziyech gewoon antwoord op een vraag en antwoorde bij Kostelic op de perfecte manier, " zolang er een jonge speler is die bij de media opvalt, kan je er van uitgaan dat hij óns ook opvalt en op een lijstje komt met spelers die we (en let op, nu komt de clue) in de gaten houden."

als van der vaart terug wil moet je hem altijd nemen beter dan iedere andere middenvelder in de eredivisie als je top wil halen is routinier als van der vaart geen overbodige luxe vergeet niet frank dat jullie ook een man als rijkaard hadden lopen met allemaal jeugd red je het niet in Europa ook de jeugd won van Barcelona maar goed die jeugd hebben enkele ervaren gasten nodig zoals nu de jong en moisander maar die zullen na dit seizoen wel gaan

Ik vind dit toch een twijfelaar.

Als Ajax slim is, trekken ze de buidel voor een spits en Promes van Twente.

Vd vaart moeten ze niet eens meer willen. Voegt niks toe. En op zijn positie heeft Ajax een speler met meer kwaliteiten nodig zodat het op Europees niveau beter mee kan. Siem is ook niet de juiste man. Zijn te weinig spelmakers.

Typisch,je speelt tegen Rodajc en maakt Hupperts tot debeste rechtsbuiten,je speelt tegedn Heerenveen en maakt Ziyeck de kop op hol.
Toeval Frank?nee toch zeker!

14 februari 2014 om 18:42

Nee geen toeval,elke keer als we tegen een club spelen met een aardige speler in de selectie vraagt de pers of zo iemand niet bij Ajax zou passen en wat Frank er van vindt.

Al dat slappe gelul over dat speler het hoofd op hol brengen gaat echt nergens over,als je zelfs al begint wanneer er gezegd wordt ik heb hem niet nodig om hem er van te beschuldigen kan ik alleen maar hard lachen.

Niets van aantrekken Hakim speel je wedstrijd lekker en teken in de zomer een vijf jarig contract bij AC

14 februari 2014 om 19:09

AC ? Milan??
Grapjas, alsof die nu al interesse in hem hebben.

Goed zo, Frank! Deze exceptionele speler past niet bij Ajax....verstoort alleen maar het groepsproces....

14 februari 2014 om 19:09

Hebben we hier te maken met een MEH lover?
Ga toch weg man, en MEH is geen exceptionele speler nee.

Overmars heeft ooit gezegd voor een uitzonderlijk talent willen wij wel de portefeuille trekken. Als Ajax weer kampioen word dan ben je verzekerd van weer Champions League inkomsten, ik zou dan als fan wel heel erg teleurgesteld zijn als Overmars dan spelers als Kostic, Zivkovic, Zyieck niet durft aan te trekken. Maar ja als dadelijk weer 2 a 3 spelers uit Jong Ajax doorstromen die het goed doen dan kun je idd het geld opzak houden. Maar als dat niet het geval is dan denk ik dat je voor 10 miljoen wel 2 van bovengenoemde spelers kan aantrekken. Daar koop je dan het kampioenschap mee.

Iemand enig idee wie van Jong Ajax volgend jaar de stap gaat maken ? Kishna, Andersen, Meleg, ?

Ik was afgelopen maandag VI aan het kijken en daar hadden ze het over een mogelijke transfervrije status van Ziyech vanwege een fout in zijn contract. Mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan raad ik Ajax aan om gewoon actie te ondernemen.

Serrero vind ik gewoon niet goed genoeg en De Jong zal wellicht of Ajax verlaten of in de spits spelen. Dan kan Ziyech de concurentiestrijd kunnen aangaan met Duarte en/of Klaassen.

Echter dan zal Ajax nu moet handelen, want anders zal deze middenvelder wellicht naar een andere club gaan of zijn contract bij Heerenveen verbeteren.

"ik heb niemand nodig." Nou Frankie, van mij mag je minimaal 1 echte vleugelspeler aantrekken, 1 goalgetter die niet perse afhankelijk is van voorzetten van de zijkant en 2 middenvelders die een meerwaarde hebben zijn wat mij betreft ook welkom. Als Poulsen straks stopt, moet je n stand-in hebben voor Blind. En concurrentie voor Serero en Klaassen, in de vorm van een creatieveling, mag van mij ook komen. Dan reken ik Duarte al niet mee, want daar zie ik nog steeds geen basisspeler in...

Of loopt er zoveel talent in Jong Ajax dat er helemaal niet gehaald hoeft te worden...?

Als van der Vaart HSV ( zijn grote liefde ) verlaat omdat hij niet in de 2e bundesliga wil spelen , is hij geen knip voor de neus waard!! Hij is er mede verandwoordelijk voor dat HSV onderaan staat!!

Ajax heeft al jaren geen topscorer meer gehad in de vorm van Ibrahimovic, Suarez, Huntelaar.. Beetje jammer dat deze wel bij Heerenveen (Finnbogason) en Vitesse (Bony) rondliepen.. En dat is ook het enige dat schaart aan de selectie van Ajax, middenveld is top dus Ziyech of VdVaart zou ik alleen halen als Siem of Schone weggaat. En verdediging is ook in orde met van Rhijn en Ligeon, Denswil, Veltman en Moisander, Blind en Boilesen. Extra luxe ook nog dat Blind het geweldig doet op het middenveld!

Larrylarsson, na het vertrek van Eriksen is het roeien met de riemen je hebt op het middenveld. Zowel Serero en Klaasen missen het voetbalverstand dat Eriksen wel had, In de verdediging zijn Veltman en Moisander van een redelijk niveau, Boilesen is altijd ziek, zwak of misselijk en Van Rhijn is al 18 maanden uit vorm.! De enige speler die constant zijn niveau haalt is Blind, het huidige Ajax rammelt aan alle kanten! Ajax speelt zonder echte spits en buitenspelers, op het middenveld staat momenteel geen spelbepaler en Ajax speelt al drie jaar armoedig voetbal onder Frank de Boer.

Waarom is serero oppeens uit de gratie? Hij en boilesen zijn de enige die een paar man ken passeren. Het is een zuid afrikaan en heeft een slap schot pienaar had dat ook maar goed. omdat er op tv ziyech word geroepen zijn er idioten die dat gelijk napraten. Ajax heeft geen problemen in de middenveld. Alles is dubbelbezet bij ajax er mag wel 3 nieuwe spitsen komen want bojan fischer zijn niet zo geweldig en velen zijn ook geen fan van de sa. Voorhoede van ajax is heel matig

15 februari 2014 om 17:06

Duarte en Bojan kunnen (met de nadruk op kunnen) ook een man passeren.
Ziyech lijkt me wel een goede vervanger als De Jong vertrekt (of Serero, hij is ook niet meer de jongste, binnenkort zal hij toch de stap moeten maken).

15 februari 2014 om 18:12

Duarte is ook heel goed daarom heb je geen ziyech nodig liever gaat die naar feyenoord en bojan is wel een goeie speler maar niet beslissend. ik vind schone veel beter dan hem. Ik denk ook dat de jong dit seizoen vertrekt maar vind het zo jammer dat hij uit vorm is. Voor mij is hij de beste van ajax (de jong).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren