Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal neemt revanche op Liverpool en bekert door in FA Cup

Laatste update:

Arsenal heeft zich ten koste van Liverpool geplaatst voor de kwartfinales van de FA Cup. Het elftal van Arsène Wenger, zonder een aantal gebruikelijke basisklanten, kwam zo nu en dan goed weg tegen de sterke Reds en won dankzij het nodige kunst- en vliegwerk met 2-1. Daarmee kunnen the Gunners de kater van de 5-1 nederlaag van vorige week wegspoelen en zich opmaken voor een ontmoeting met Everton, dat in de volgende ronde als tegenstander fungeert. Voor Liverpool is de landstitel nu nog de enige overgebleven prijs om voor te strijden.

/

Liverpool had het beste van het spel in de openingsfase en had binnen vijf minuten al twee keer kunnen en misschien wel moeten scoren. Daniel Sturridge schoot echter eerst veel te slap in waardoor Lukasz Fabianski kon keren en twee minuten later leek hij wederom op weg naar een treffer, maar belandde zijn schot in het zijnet. Arsenal had het lastig, maar kwam uit het niets na een kwartier spelen op voorsprong. Een hoge voorzet van Mesut Özil werd matig verwerkt door de Liverpool-defensie en via de kluts kwam de bal voor de voeten van Oxlade-Chamberlain, die gelegenheidsdoelman Bradley Jones met een tegendraads schot kansloos liet.

Liverpool was ook daarna het meest dreigend, al bleven echt grote kansen voor rust uit. Luis Suárez was nog het dichtst bij een treffer, nadat hij met een hoge bal de diepte in werd gestuurd en zonder na te denken op doel schoot. Fabianski lette echter goed op en werkte de bal met zijn vlakke hand uit het doel. Arsenal stelde daar in aanvallend opzicht weinig tegenover en kwam niet veel verder dan een schot van Mikel Arteta, dat echter werd geblokt voor het gevaar kon opleveren.

/

Na de pauze schakelden the Reds nog een tandje bij en had het er alle schijn van dat de gelijkmaker snel zou gaan vallen. Suárez leek twee minuten na de hervatting al op weg naar de 1-1, maar wederom stuitte hij op Fabianski. Uit de daaropvolgende tegenstoot was het vervolgens de thuisploeg die andermaal toesloeg. Oxlade-Chamberlain werd op volle snelheid gelanceerd, behield het overzicht en vond de meegelopen Lukas Podolski, die de bal hard en laag onder Jones in het doel schoof. Liverpool bleek echter nauwelijks aangedaan door die tweede tegentreffer. Het team van Rodgers bleef de aanval zoeken en kreeg, nadat Suárez al rakelings over had geschoten, tien minuten na de 2-0 loon naar werken.

Podolski vergreep zich in zijn eigen zestien aan Suárez, waarna Howard Webb de bal op de stip legde. Steven Gerrard toonde zich vervolgens trefzeker en bracht de spanning terug in de wedstrijd. Het duel voltrok nadien in een moordend tempo, met kansen over en weer. Zo verscheen Sturridge zielsalleen voor Fabianski na een fijn passje van Coutinho en knalde Santi Cazorla uit bijzonder kansrijke positie huizenhoog over. Grootste moment van opwinding was echter een overtreding van Oxlade-Chamberlain op Suárez in de zestien, die door Webb door de vingers werd gezien. Suárez (schot) en Daniel Agger (kopbal) waren daarna nog bijzonder dreigend, maar Fabianski hield zijn doel verder schoon en loodste zijn ploeg daarmee naar de laatste acht van de FA Cup.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is zo jammerlijk en zo geflatteerd. Ik houd er niet van om het te zeggen, maar deze nederlaag wijt ik volledig aan Howard Webb. Wat een schande is het dat hij zogenaamd de beste ref ter wereld is. Verschrikkelijk, Monreal had er af gemoeten, Podolski net zo goed. Liverpool had minimaal twee penaltys moeten hebben. Werd dit op Anfield gespeeld dan had Liverpool met gemak gewonnen. Zo simpel is het.

Over de wedstrijd, tja, als je je kansen niet afmaakt dan krijg je dit. Sturridge met 3 of 4 100% kansen, Coutinho met een aardige kans, Suarez met 3 of 4 schoten op doel. Die er ook allen in hadden gekund en dan Agger met de kopbal op het einde.

Het verschil tussen beide ploegen is minimaal, ondanks de ‘zwakkere’ opstelling van Arsenal. Sanogo voegde meer toe dan Giroud heeft gedaan op Anfield Road, zit genoeg potentie in die jongen.

Gerrard Motm.

16 februari 2014 om 19:01

Gerrard had er af gemoeten, correct. Geeft Webb die penalty dan staat het 2-2 naar alle verwachting. Stuurt hij Monreal er al direct af dan kan Liverpool heel de wedstrijd naar zich toetrekken. Webb heeft hier keihard gefaald.

16 februari 2014 om 19:04

Vorige week hadden jullie de arbitrage mee, nu wij. Liverpool heeft vandaag verdiend verloren. Als je zo afrondt als Suárez en Sturridge verdien je het niet.

16 februari 2014 om 19:38

Vorige week arbitrage mee? Laat me niet lachen.

16 februari 2014 om 18:58

gerrard had zijn 2e geel moeten hebben he wees dan zo eerlijk om dat er ook bij te meelden.

16 februari 2014 om 19:19

Als je goed kijkt zie je dat Gerrard een overtreding maakt, maar hij speelt niet het standbeen of een ander lichaamsdeel van Monreal (monreal toch?)
Hij ligt zeg maar meer in de weg en Monreal struikelt erover, maar daar geef je toch geen geel voor?? Zeker als je voor Monreal en Podolski eerder geen geel gaf, en Gerrard al een keer met geel was bestraft waarnaa hij een tijd geen overtreding meer had gemaakt.

16 februari 2014 om 19:25

Hij maakt een overtreding, klopt. Maar het was niet zo'n grote misser als Webb die maakte bij de ontnomen penalty. Of bij de gegeven gele kaart bij Monreal. Verder was de impact nooit zo groot geweest. Had Monreal rood gehad dan had Arsenal 80 minuten lang met 10 man gestaan..

16 februari 2014 om 19:33

Frank ben jij alleen bezig met rode kaarten en pingels?

16 februari 2014 om 19:37

@nino het moment dat gerrard the ox tackelde ni de tweede helft was echt wel geel hoor. Als suarez niet zo theatraal naar de grond ging de tweede keer had ie misschien wel die penalty meegekregen.

17 februari 2014 om 07:39

Nee, maar in dit geval heeft het beste team niet gewonnen. En een van de redenen daarvoor is Webb.

16 februari 2014 om 18:59

Ik ben het met je eens over Webb, en ook dat Liverpool veel beter was. Sturridge was echter onzichtbaar vandaag.

16 februari 2014 om 20:21

Hoe kom je daarbij? Drie of vier grote kansen gehad? Verre van juist.

16 februari 2014 om 19:00

Ik vond het een mooie wedstrijd en een gelijkspel had er zeker ingezeten maar Arsenal thuis is niet gemakkelijk.

Vind trouwens dat je Gerrard Motm noemt jammer, hij speelde heel goed maar Chamberlain verdient het 100 %. Heeft namelijk een veld goal en een assist op zijn naam staan.

16 februari 2014 om 19:19

Enigste wat Chamberlain heeft laten zien, voor Arsenal vond ik Fabianski en Gerrard voor Liverpool, met Gerrard als uiteindelijke overwinnaar

16 februari 2014 om 19:27

Is zeker niet het enige wat Chamberlain heeft laten zien, maar voor ieder zijn mening

16 februari 2014 om 19:01

Gerrard had ook rood moeten krijgen! En ben je de gestrekt been van Skrtel op Cazorla vergeten? Dat had net zo goed een penalty moeten zijn. Liverpool had veel kansen inderdaad, maar Arsenal was effectief. Liverpool met een toerende Suarez is een groot verschil t.o.v. een Liverpool met een missende Suarez.

16 februari 2014 om 19:20

Dat is later in de wedstrijd. Dat had niet de impact gehad zoals de fouten van Webb op het begin van de wedstrijd. Monreal met rood eraf na 7 minuten had Arsenal hier nooit laten winnen. 10 man tegen een Liverpool in vorm met een 0-0 op het scorebord had Arsenal hier nooit laten winnen.

Ik ontken zeker niet dat Gerrard er ook had af gemoeten. Maar Webb heeft in het nadeel van Liverpool gefloten en in het voordeel van Arsenal.

Maar hoezo een toerende Suarez? Afronding was slecht, verder heeft hij toch aardig wat kansen gehad. Als jullie het over onze sterspeler gaan hebben, dan pak ik Ozil balletje breed er ook maar bij..

16 februari 2014 om 19:20

Waarom moet alles op Suarez worden afgeschoven, een sterling en sturridge zijn ook van groot belang voorin.

16 februari 2014 om 19:01

Hoezo had Podolski eraf gemoeten dan lol? Je bedoelt zeker Gerrard? En ja Arsenal had geluk aan zijn zijde maar hoe Suarez een salto(!) gaat maken tijdens de overtreding van OX verdiend ook gewoon geen penalty enkel een 10 bij schoonheidsspringen.

16 februari 2014 om 19:25

Dat heeft hem verraden.. had hij zich normaal laten vallen, kon er mss een penalty van komen. Maar Suarez staat er gewoon bekend om.. hij duikt graag en dat werkt niet altijd. Zeker niet bij Howard Webb.

16 februari 2014 om 19:02

Tsja, Webb gaf een aantal beslissingen in ons voordeel, maar jullie kregen ook een aantal beslissingen mee. Gerrard had er afgemogen, die penalty was vrij discutabel en Sterling kreeg niks voor het aanraken van de scheidsrechter. Dat jullie je kansen niet afmaken, is jullie probleem.

Overigens was Fabianski by far man of the match.

16 februari 2014 om 19:02

Chamberlain is de Motm, met 1 goal en 1 assists, maar zo te zien ligt deze nederlaag gevoelig voor je.

Klopt monreal had afgemoeten maar gerrard ook. Podolski had geel moeten krijgen, maar geen rood, maar goed je ziet door een liverpool bril.

16 februari 2014 om 19:24

Chamberlain speelde overall helemaal niet goed vond ik, goal was intikkertje en assist was een goed pass ja, maar de cross passes van gerrard dan?

Mooie Arsenal bril heb jij

dit verlies ligt niet zo gevoelig bij ons hoor. Oorwassing van vorige week vergeten?

16 februari 2014 om 19:41

Oorwassing....???? Ja fantastisch man.....3 punten achter in de competitie,
Uitgeschakeld in de fa cup en geen Europees voetbal

16 februari 2014 om 19:42

sorry hoor maar als je met 2-1 wint daarvan zelf 1 scoort en 1 assists geeft is diegene motm want zonder hem had arsenal niet gewonnen.

Dus vanwege goede crosspasses waar geen goal uitkomt is wel een motm waard? Dus kan 1 speler vaak goede passes geven waar geen goal uit komt vaak motm worden volgens jou.

16 februari 2014 om 19:03

Howerd Webb laat zich niet doen.. Zeker niet als er een Suarez opt veld loopt die bekend staat om zijn dramatische duik. Vandaag zag je een mooi voorbeeld toen Ox met Suarez in een schouder duel ging waarna Suarez letterlijk met zijn kop op het grond en beidde voeten in de lucht zat te zwaaien. Goede speler, maar wat een dramaqueen!

16 februari 2014 om 19:13

Schouderduw ha. Gast dat was geen schouder duw, dat was een 100% penalty. We hebben gewoon geluk gehad met Webb vandaag.

16 februari 2014 om 19:30

Ja ik geef toe dat Howard Webb redelijk in voordeel van Arsenal floot. Ik zie daar maar 2 redenen voor. Arsenal speelde thuis en Arsenal verkochte v.persie aan zijn favoriete team Manu.. ( die 2de is een joke )
Er spelen verschillende factoren bij het nemen van een beslissing. Gerrard had rood moeten krijgen, maar Webb compenseerde dat door Liverpool geen 2de penalty te geven. Dat is wat ik denk allesinds.

16 februari 2014 om 19:04

Hopelijk gaan jullie niet een week lang huilen, omdat de scheidsrechter een penalty niet gaf. Afgelopen week waren er wel veel fans van een club (naam noem ik niet op) aan het huilen hierom.
Ik hoop dat Liverpool kampioen wordt in Engeland. Zou mooi zijn dat ze na tientallen jaren weer kampioen worden.

16 februari 2014 om 19:06

Ach man je vergeet de rode kaart van Gerrard en het gestrekte been op Cazorla wat een penalty had moeten zijn.

16 februari 2014 om 19:12

De 1ste penal was anders ook heel goedkoop. De 2de was helemaal niets. En Gerrard had er afgemoeten. En nog loop je te zeuren. Wees realistisch en bekritiseer Suarez , Coutinho en Sturridge. Dan ben je nog realistisch. Maar met deze comment van jou. Zullen er niet veel meer mensen zijn die jou serieus nemen.

16 februari 2014 om 19:15

De mooie duik des doods van Suarez heeft flink tegen hem gewerkt. Toen Oxlade hem raakte leek het serieus alsof hij een kogel door zijn lichaam kreeg. Webb zag de overdreven heid en keerde hem de rug toe. Penalty die gegeven werd was in mijn ogen geen penalty. Skrtel had er ook af gemogen. Zo hoog een gestrekt been is gewoon rood en penalty.
Bij de 1-0 had Liverpool ook met 10 man moeten staan. Toen Sanogo schoot, was het duidelijk hands dus pingel en rood.

Over Arsenal. Fabianski motm. Oxlade zeer sterke wedstrijd. Sanogo moet nog heel veel leren al controleerde hij de bal wel mooi toen het doelpunt viel. Ozil speelt na United ook tegen Liverpool weer goed in een grote westrijd. Arteta is echt een drama. En de positionering van de verdedigers was ook te huilen. Hoe ze soms er langs kwamen

17 februari 2014 om 03:26

Jij moet hulp zoeken vriend.

16 februari 2014 om 19:21

Gerrard had anders ook rood moeten hebben.
als oxlade die kap was gelukt had hij hem open kunnen gooien naar de andere kant en was het 1-1 geweest

16 februari 2014 om 19:40

Volgende nieuws item, Howard Webb signs contract with Arsenal after a long service for Man United Maar nee jij bent enorm neutraal zeg met je Gerrard Motm..

16 februari 2014 om 20:13

Natuurlijk was Fabianski het. Maar van de veld spelers was Gerrard fenomenaal, die passjes, tju.

16 februari 2014 om 19:45

Je maakt een grapje hoop ik? Webb bespaarde gerrard al een gele kaart voordat hij zijn eerste kreeg. Hij schopte podolski tegen zijn knie. Tevens had santi een penalty moeten krijgen na die karate van skrtel. Sanogo werd constant uitgekleed door agger en skrtel terwijl liverpool overal een vrije trap voor kreeg. De scheids is echt de laatste die je de schuld moet geven.

Arsenal speelde met 2e keus backs, 2e keus keeper, 3e keus middenveld, 2e keus wingers en 3e keus spits. En nog w ze haha. Tevens heeft Arsenal zo'n 7 wedstrijden meer gespeeld dit seizoen en alle 7 waren 'finales'... ondanks alles zijn jullie ook uit deze competitie geknikkerd. Woensdag wacht bayern alweer.

Oja trouwens liverpool mocht deze ronde niet eens spelen want de vorige tegenstander moest een penalty krijgen en was de betere ploeg. Succes om plek 4.

16 februari 2014 om 19:47

*winnen ze

16 februari 2014 om 20:03

Zo... Na die 5-1 was het ff rustig, maar de arsenal fans zijn hun grot weer uit hoor!

16 februari 2014 om 20:15

Tja, de clichecriticasters zijn nergens te bekennen. Ozil twee topwedstrijden oprij goed bijv.

16 februari 2014 om 20:23

Zizoufan

Ik ben er hoor. Je zou je moeten schamen als Gooner. Echt 5-1 verliezen van een team dat van ver heeft moeten komen. Thuis helemaal van het kastje naar de muur gespeeld.

En dan zeggen dat Ozil balletje breed goed was. Wat heeft hij nou echt gedaan? Buiten de passjes breed, een bal gegeven die je ook echt verwacht van een speler van zijn kaliber? Suarez, die was goed. Ozil niet.

16 februari 2014 om 20:32

Haha ik stond niet op het veld dus waarom moet ik mij schamen?

Arsenal komt ook van ver, vergeet niet dat zelfs dit seizoen liverpool weer meer heeft gespendeerd aan spelers.

Ozil was goed, stond ook aan de basis van de 2 0. Maar goed, enig analyserend vermogen is jou ook vreemd.

Hoeveel topwedstrijden heeft suarez beslist dit jaar?

16 februari 2014 om 20:35

Tevens krijgen jullie alle tijd om groeien als team. 1x per week een wedstrijd, lekker veel trainen en rusten.

Waar jullie rust hadden hebben wij 2x fenerbache, 2x napoli, 2x dortmund, 2x marseille en straks 2x bayern gehad. Tevens hebben wij in de nationale cups chelsea tottenham en liverpool geloot.

Yaya sanogoooooo

16 februari 2014 om 19:53

Webb is een prutser, daar is bijna iedereen het wel over eens. De ene keer hebben jullie geluk, en de andere keer wij. Ik ben blij met de overwinning, hopelijk gaat Arsenal dit jaar de FA Cup pakken, of misschien wel de double of treble

16 februari 2014 om 20:17

Het is maar de FA Cup,als Liverpool in de competitie maar blijft winnen is belangrijker.

16 februari 2014 om 22:52

Webb faalt zo ontzettend vaak. Hij is gewoon een enorme thuisfluiter

17 februari 2014 om 00:31

Dat zijn de lekkerste overwinningen voor arsenal

Onverdiend verlies. Liverpool verdiende minstens een replay. Arsenal was echt niet beter dan Liverpool.

16 februari 2014 om 19:01

Ja thuis hadden ze gemakkelijk gewonnen.

16 februari 2014 om 19:01

Je hoeft niet altijd beter te zijn om te winnen.

Jaaa wat een heerlijke revanche! Arsenal nu in de kwartfinale, wat zou het mooi zijn mochten we die pakken. Motm voor mij Fabianski, heeft getoond nog een uitstekende keeper te zijn, jammer dat hij weggaat. Sanogo heeft mij positief verbaasd, zit veel potentie in. Liverpool vond ik wel de betere ploeg met veel meer kansen. Webb floot werkelijk waar dramatisch, de penalty van Liverpool was wel terecht, oliedom van Podolski, maar Gerrard had eraf gemoeten met rood. Maar desondanks een heerlijke overwinning, op naar Bayern!

16 februari 2014 om 19:00

Monreal had er na 6 minuten al af gemoeten. En Liverpool had een tweede penalty moeten heben.

16 februari 2014 om 19:03

Vond eerlijk gezegd dat Liverpool meer recht had op de tweede penalty dan de eerste, bij de eerste vond ik Suarez net te gemakkelijk vallen niet dat hij normaal moeilijk valt ofzo.

16 februari 2014 om 19:12

Zelfs bij de '2de' viel Suarez makkelijk en dramatisch.. Hower Webb stond er bij. Iedereen weet dat Suarez een duikelaar is en dat werkt niet altijd.

Ox is een beest!

Arsenal was niet zwak, maar Liverpool was veel beter. Ze hadden beter om moeten gaan met de kansen.

16 februari 2014 om 19:02

Veel beter? De eerste 10 minuten misschien, daarna ging het op en neer. Gelijkwaardige pot. Arsenal iets gelukkiger in de afronding.

16 februari 2014 om 19:03

niet veel beter, ik vond een elijkspel meer terecht

16 februari 2014 om 19:09

Gelijkspel is het laatste dat ik zou willen, ik lig er liever uit dan een replay to spelen die ons vermoeit.

16 februari 2014 om 19:17

ik win liever een prijs en fa cup hebben we het grootste kans op
cl-kwalificatie is ondertussen bijna veilig gesteld

16 februari 2014 om 19:21

Gelijkspel terecht? Had Sturridge zijn kansen afgemaakt dan stond je na 8 minuten tijd alweer met 2-0 achter.

Arsenal heeft hier geluk gehad, het had hier zomaar weer 1-5 kunnen worden.

16 februari 2014 om 19:27

en wij hebben absoluut geen kansen gehad? kom op frank, hou het een beetje realistisch. Ik vind een gelijkspel terecht omdat we goed verdedigden, zelf ook nog een aantal kansen hebben gecreerd en redelijk goed veldspel en uitstekende vechtlust hebben laten zien
we hebben idd geluk gehad,maar ik ben eigenlijk trots dat een halve b elftal liverpool best goed onder controle heeft gehouden

16 februari 2014 om 19:29

Werd helaas voor jou uiteindelijk 2-1, haat het dat Liverpool fans die 5-1 als leidraad gaan gebruiken voor elke komende wedstrijd tegen Arsenal.

Manchester fans waren zelfs realistischer na die 8-2.

16 februari 2014 om 19:33

Aliajax

Wanneer je de kansen tegen elkaar weg zet dan kom ik tot de conclusie dat Liverpool er meer heeft gehad en dat Liverpool grotere heeft gehad. Arsenal is veel effectiever geweest en dat is ook Arsenal haar verdienste.

In ieder geval gefeliciteerd met de overwinning, want dat ben ik vergeten te vermelden

16 februari 2014 om 19:43

Arsenal wint verdiend, iedere overwinning is verdiend, om er maar een cliche uit te gooien. Liverpool maakt zijn kansen niet af, en dan verdien je niet om te winnen.

16 februari 2014 om 19:52

haha bedankt nog
het klopt dat jullie meer kansen hebben gehad, maar er is meer dan dat om te bepalen wie er verdiend heeft gewonnen. Dat probeerde ik duidelijk te maken

16 februari 2014 om 19:59

Jullie zijn gewoon verslagen door sanogo en jenkinson. Leer ermee leven joh.

16 februari 2014 om 20:08

Zizoufan

Arsenal met 5-1 tegen Cissokho, Toure en Flanagan. Dat is pas schandalig.

16 februari 2014 om 20:12

2e keus keeper, 2e keus backs, 3e keus middenveld, 2e keus wingers, 3e keus spits. Looool. Ondanks dat incident op anfield nog in de race voor 3 prijzen. Jullie voor 0 :D

16 februari 2014 om 20:15

Zizoufan

Ooh. Wij met een 2de doelman, twee derde rangs back, tweede rang middenvelder, scheidsrechter tegen geen thuisvoordeel. Lollllllllllllllllllllllllll. Hoe verklaar je dan de enorme vernedering op Anfield? Wie was daar nou echt tweede rang. Het gat is minimaal.

The OX en Podolski twee keus winger, hou alsjeblieft op. En net of Giroud nu enorm veel beter is dan Sanogo hahahaha.

16 februari 2014 om 20:22

Alleen backs en keeper dus in jullie geval. Webb spaarde jullie net zo. Wij hebben 7 wedstrijden meer gespeeld dan jullie en alle 7 waren finales. Ondanks dat knikkeren we jullie ook hier weer uit.

Smoesjes smoesjes. Trouwens jullie mochten hier niet eens staan, jullie vorige tegenstander moest een penalty krijgen en was beter. Lolll

Geen 5-1, but we'll take that

16 februari 2014 om 19:02

We zien wel aan het einde van het seizoen wat voor impact die 5-1 heeft gehad en wat voor impact de 2-1 overwinning van vandaag heeft gehad op Liverpool.

16 februari 2014 om 19:13

Liverpool zal in de competitie nog altijd onder Arsenal eindigen.. ookal wonnen zij met 5-1.
De overwinning vandaag bracht Arsenal dichter bij een FA titel.
Ik ben tevreden.

Zo zie je maar, niet te voorbarig zijn.

Arsène knows.

16 februari 2014 om 19:02

Alsof Arséne hier de hand in heeft, de veranderingen die hij doorbracht die de doorslag gaven waren logisch de rest is geluk. Voor hetzelfde geld had Liverpool gewonnen, had 'arséne' het dan ook geweten?

16 februari 2014 om 19:12

Ik doel op het feit dat de meesten Arsenal al bij voorbaat kansloos achtten, omdat Wenger een 'b' elftal opstelde. Natuurlijk komt er ook het nodige geluk bij kijken, maar dat maakt de teamprestatie niet minder, zeker niet na twee matige wedstrijden.

Geen een ploeg is contstant in de premier leaugue, onbegrijpelijk. Maar chelsea word sws kampioen

16 februari 2014 om 19:01

Uhm dit is de fa cup ? Maargoed goede overwinning want liverpool was de betere. Vond chamberlain heerlijk spelen eindelijk diepgang. Sanogo deed het wel ok hij zag er soms klunzig uit maar hij werkte wel hard dat zeker.

Ik ga eerlijk zijn en zeggen dat ik deze resultaat niet verwacht had. Arsenal winnen van Liverpool met zo'n elftal(b). Deze overwinning is echt goed voor Arsenal!
Ik vond toch dat Wenger Benthner had moeten opstellen in plaats van Sanogo.
Özil verrichte voor een keer veel werk voor de team. Ik zie vooruitgang bij hem.
Arteta/flamini duo faalde zoveel voor Arsenal, maar vandaag is het toch gelukt.
Fabianski bewijst vandaag weer dat hij mee kan in de eerste elftal.. Goed om te concurreren met Szceszcenzsy.

Maar Man of the match is toch the one and only Ox!!! Wat een beest! Deze jongen heeft een mooi toekomst voor zich als hij zo door blijft spelen en groeien.

16 februari 2014 om 19:01

Jij hebt de wedstrijd waarschijnlijk niet gekeken en zit nu beetje dom te lullen. Ozil speelde goed maar niet geweldig. Fabianski bewijst wat? alle schoten werden recht op hem afgeschoten kijk de herhalingen maar na. Oxlade-Chamberlain motm? op basis waarvan? die doelpunt wat overigens heel slecht verdedigd was.

16 februari 2014 om 19:03

op basis van 1 goal en 1 assists

16 februari 2014 om 19:08

Jij hebt de wedstrijd zo te zien niet gekeken? Fabianski heeft letterlijk de bal 2 keer van de voet van Sturridge afgehaald en heeft genoeg reddingen vericht. Ozil speelde in mij ogen heel goed (niet geweldig) hij heeft mooie acties gemaakt en de bal goed in het team gehouden en Tsja als je zegt dat Chamberlain niet Motm moet zijn dan weet ik eigenlijk alweer genoeg over wat jij weet van de wedstrijd.

16 februari 2014 om 19:08

Ik heb de volle 93min. gekeken. Heb Fabianski maar op 1 fout betrapt in die stilstaande fase, gelukkig werd er niet gescoord.
Als je tegen een sterk aanvallende ploeg als Liverpool kunt winnen met 2-1 waarvan die goal een penalty was, heb je goed gekeept. Ookal schoten ze recht op hem. Oftwel schoten de topspitsen van Liverpool slecht, oftwel stond Fanbianski gewoon goed op zijn plaats.. kies jij het maar zelf.

Ox is Man of the Match.. dat jij dat niet vind, is jou mening en dat respecteer ik. Ox speelde echt geweldig en was duidelijk aanwezig vandaag.
Naast hem speelde Gerrard ook wel goed.

Ps: kan je in het vervolg minder agressief reageren aub?

16 februari 2014 om 19:08

@villaboy

Fabianski had anders een paar heerlijke reddingen. Toen Sturridge hem probeerde te omspelen, of toen hij m met z'n voet had bij het schot van Suarez. ska_4 zegt nergens dat Özil geweldig speelde, hij speelde een goede wedstrijd en hij was inderdaad heel fel met veel werklust. En Ox was geweldig vandaag, ook volgens Whoscored Motm vandaag met een 8,1.

16 februari 2014 om 20:01

Doe alstublieft iets aan je grammatica.

16 februari 2014 om 22:37

Oke meester, buis mij aub niet!
Je bent zielig.. echt triestig sommige mensen hier jawadde

Heerlijke wedstrijd. Door naar de kwartfinale, vooral mooi voor Fabianski. Zo kan hij nog wat wedstrijden keepen. Hij verdient het om in de basis te staan bij een mooie club. Geen geweldige wedstrijd van onze kant verder, al was Webb de slechtste van het veld. Zo had Gerrard twee keer geel moeten hebben om maar een voorbeeld te noemen.

16 februari 2014 om 19:02

Noem ook even de dwalingen naar Liverpool toe dan. monreal had rood moeten hebben en LFC een tweede penalty.

16 februari 2014 om 19:09

Had Suarez maar niet zo overdreven moeten rollen/springen/huilen bij die tweede overtreding van Chamberlain.

16 februari 2014 om 19:25

Wat een dom gelul. Het is toch gewoon een overtreding. Al gaat tien keer koppeltje duikelen.

16 februari 2014 om 19:34

Klopt hij verdient hem dan alleen veel minder (helemaal niet) in mijn ogen, maar Webb had de penalty gerust mogen geven.

YES YES YES Yes! Revanche genomen, bij vlagen erg leuk voetbal, Ozil weer goed en Chamberlain kan zo aan het einde van het seizoen wel eens super belangrijk worden, zoveel dreiging als die jongen aan de bal is.

Verder is het toch heerlijk om een keeper als Fabianski als 2de keeper te hebben! Wat een prachtige reddingen!

Verder alle complimenten aan Liverpool, maakte het ons wederom niet gemakkelijk. Zo doorgaan Liverpool en er komen weer gloriejaren aan. Tis alleen te hopen dat Suarez blijft voor jullie.

Had natuurlijk door Liverpool gewonnen moeten worden. We hadden binnen binnen een kwartier met twee nul tegen 10 man kunnen staan. mja... jammer

Liverpool was veel sterker vandaag! Verdiende veel meer dan deze nederlaag. Aantal goede mogelijkheden gehad. Zonde!

Ze kunnen beide wel een prijs gebruiken. Arsenal grijpt dus zijn kans. Als je voorbij Liverpool komt moet Everton ook wel lukken toch. Chamberlain is een monster. Dribbelen, passen, rennen, schieten. Die man kan echt alles.

16 februari 2014 om 19:05

Is tenminste ook tweebenig, dat maakt hem veel moeilijker te verdedigen.

16 februari 2014 om 19:24

Ja na een goeie wedstrijd, na Arsenal vs Man Utd kon hij volgens vele niks. Toen speelde hij ook dramatisch. Niet zo snel hypen aub.

16 februari 2014 om 19:31

niemand zei dat hij toen niks kon, waar heb jij het nou weer over? The ox heeft dit seizoen bijna alleen maar goede optredens, wat het zo knap maakt is dat het direct na een lange blessure is
bovendien heeft onze houthakker mertesacker het best goed gedaan tegen de bewegelijke sturridge en suarez of niet cunian?

16 februari 2014 om 19:42

Ga toch weg man met je hypen, je mag tegenwoordig meer niks positiefs over een jonge speler zeggen. The Ox heeft al vele andere keren laten zien dat hij heel erg talentvol is.

16 februari 2014 om 20:00

Heerlijke overwinning dit, maakt niet uit of ze terecht is of niet. Had er vooraf niet veel vertrouwen in omdat we met een veredeld B-elftal speelden maar die jongens hebben stuk voor stuk goed gespeeld.

Sanogo hield de bal gewoon goed bij en deed het imo beter dan Giroud in zijn vorige matchen (al is dat niet heel moeilijk ). Je ziet gewoon dat er potentie in deze jongen zit. Dan nog te bedenken dat dit zijn eerste wedstrijd sinds lange tijd is na zijn blessure, er zit echt nog veel rek in deze jongen. Hopelijk blijft hij gespaard van blessures.

Jenks speelde een solide duel. Had geluk dat Sterling zich niet liet vallen maar op dat ene foutje na was hij gewoon meer dan degelijk.

Monreal had naar verluid geluk dat hij geen rood kreeg (heb de overtreding gemist) maar speelde verder een goede partij. Ideale back-up voor Gibbs.

Podolski moet er naar mijn mening gewoon elke keer in staan zeker nu Walcott geblesseerd is. Dit is één van de enige spelers met diepgang, kracht en ervaring in onze selectie. Op een gegeven moment zag je de Liverpool-defensie gewoon kei hard wijken toen hij op hun af kwam gelopen, jammer genoeg kwam uit zijn pas geen doelpunt.

Fabianski speelde een hele goede partij en komt voor mijn part in aanmerking voor Motm. Was op die hoge bal op het einde na op geen fout te betrappen. Zonde dat hij aan het eind van dit seizoen vertrekt maar hij verdient echt een club waar hij elke week aan spelen toe komt.

Ook gewoon leuk dat sommige Liverpool supporters (ik noem geen namen Lfc_frank) het zwijgen op worden gelegd. Ongelooflijk dat jij ons een paar maanden geleden arrogant noemde terwijl je nu zelf zo'n verwaande commentaar zit te geven. Liverpool was misschien de betere ploeg maar wij speelden met een B-elftal en alsnog winnen we .

Om te eindigen ook nog een compliment voor Gerrard, die speelde vandaag echt een sterke partij en was met zijn fenomenale crossballen constant gevaarlijk!

16 februari 2014 om 20:11

derossiftw

Op welke manier word ik het zwijgen opgelegd? B-elftal?

Fabianski heeft jullie op de been gehouden, Sczesney had het niet beter gedaan. Jenkinson was beter dan dat Sagna dat was, Flamini en Arteta is samen meer behoudender dan dat Arteta en Wilshere dat zijn. Podolski, Ozil en The OX zijn gewoon basisplaats waardig. Sanogo voegde meer toe dan small game player Giroud.

Ik voel geen enkele reden waarom ik zou moeten zwijgen, in tegendeel. Nu ga ik alleen maar harder van de daken schreeuwen dan dat ik 3 weken gelden deed. Het gaat is nihil tussen beide ploegen.

En dan nog niet eens gezegd dat wij van plek 7 zijn gekomen, 15 punten achter stonden en een jonge coach hebben. Nee hoor, jij zou eerder moeten zwijgen na die 5-1? Of maakt dit het in een keer goed.

16 februari 2014 om 20:18

Hahaha Frank. Dus volgens jou speelde we vandaag met onze sterkste opstelling.

Heeft suarez dit seizoen al gescoord in topwedstrijden? Over small game players gesproken.

16 februari 2014 om 20:28

Zizoufan

Want? Je moet scoren om je klasse te kunnen laten zien? Serieus?

Jou tunnelvisie en korte termijn geheugen komt nu duidelijk naar voren. Vergeten hoe hij in de 48ste minuut Koscielny volledig wegspeelde? Hoe hij op Anfield Road heel jullie verdediging aan flarden speelde? Hoe hij in de eerste 20 minuten het geweldige schot tegen de paal schoot?

Maar oke, hij scoort in beide wedstrijden tegen Everton, tegen Everton scoort hij. Speelt 'de beste verdediging van Engeland' een aantal keer lekker het bos in.

Dat je dit uberhaupt durft te zeggen..

16 februari 2014 om 20:34

Lol waarom reageer je nog op frank? Dit is de man die liep te janken dat rodgers eruit moest.

En frank je bent grappig het gaat toch om jongens die bijna nooit spelen of wel soms? Dat zegt ook wat over de breedte van arsenal en liverpool he .

Vond sanogo echt een toevoeging in tegenstelling tot giroud kan hij meer met een bal. Ik wil hem wel in de kleine wedstriden zien( alhoewel dat riskant kan zijn).

16 februari 2014 om 20:35

@ Frank: Ja we speelden wel degelijk met een B-elftal maar goed, dat is misschien moeilijk in te zien na deze frustrerende nederlaag

Tja dat betekent alleen maar dat we een heel sterke bank hebben dan niet? Onze B-spelers speelden een goede wedstrijd inderdaad maar dat doet niks af aan het feit dat we gewoon met een B-elftal speelden. Wenger had maar liefst 7 wissels doorgevoerd in vergelijking met vorige wedstrijd dat moet toch wel genoeg zeggen. En kom op, Jenks beter dan Sagna noemen, stop toch met jezelf zo voor schut te zetten lol.

En ja Arteta - Flamini is inderdaad behoudender dan Arteta/flamini - Wilshere daar heb je gelijk in. Echter konden we ook gewoon met Gibbs en Sagna als linker en rechter flank aanvaller spelen en Vermaelen in de spits. Dat is ook behoudender, maar is dat beter dan lmao. Belachelijke redenering van je als je weet dat we met de tandem Arteta - Flamini nog maar nauwelijks gewonnen hebben. Behoudender spelen staat toch niet gelijk aan beter spelen?

Tja jij mag het van mij gerust van de daken schreeuwen, be my guest dan kan je alleen maar harder op je bek gaan. Het feit is wel dat jullie nu in alle bekercompetities zijn uitgeschakeld, daar waar wij nog in de CL en de FA cup zitten. Tevens staan jullie nog altijd 3 punten onder ons in de competitie terwijl jullie doorheen het jaar al veel meer rust hebben gehad doordat jullie in Europees speelden. Fijn dat jullie mooi voetbal spelen en vaak de bovenliggende ploeg zijn, maar neem het maar aan van een Arsenal supporter dat je daar niet veel mee koopt

16 februari 2014 om 20:39

Koscielny had suarez verder gewoon in de pocket. Dat hij hem er een keer uitliet was uit liefdadigheid.

Nou kereltje, klamp jij je de komende jaren maar vast aan die 5 1. Feit is dat Arsenal half februari nog mee doet om 3 prijzen enliverpool 0.

Jenkinson sterling

16 februari 2014 om 22:28

Sterling speelde Jenkinson aan flarden ja, wou je verder nog wat zeggen? Als Liverpool de kansen had afgemaakt werdt Arsenal weer door ons voorschut gezet.

16 februari 2014 om 23:14

Clintje

Ik ben dat niet, dat is Lfcdutchy..

Welke jongens spelen nooit? Jenkinson en Fabianski misschien. Maar bij ons speelt Jones ook nauwelijks, terwijl Allen ook voor het eerst sinds tijden weer speelde.

17 februari 2014 om 12:12

Tja.. 6x tegen Norwich scoren kan die wel maar in topwedstrijden niet. Echte topspelers scoren juist in die topwedstrijden. Blijkt toch dat RVP nog altijd de beste spits in Engeland is.

17 februari 2014 om 19:15

Thereddevil

Wat een enorm kinderachtige reactie zeg. Als je een beetje de wedstrijd hebt bekeken kun je al gauw tot de conclusie komen dat Suarez de beste aanvaller van het veld was. Pech in zijn afronding, verder niks. Vergeten hoe hij direct na rust Kosicleny finaal het bos in stuurde? Of hoe hij op Anfield Road dat fantastisch schot op de paal schoot? Of ben je meer fan van scorebord journalistiek en kijk je niet graag naar de realiteit? Als van Persie nou zo'n grote was dan trok hij Manchester United op het moment ook wel naar zijn hand toe.

Met een half b team toch het sterkst mogelijk Liverpool opzij gezet!

16 februari 2014 om 22:30

Liverpool mistte ook 4 basisspelers, geen poep praten.

Met zo'n opstelling toch winnen van Liverpool, deze komt heel erg onverwacht.

Spannende topper. Denk dat de uitslag niet geheel terecht is. Maar wat wil je met 's wereld beste scheidstechter webb. Onvoorstelbaar dat hij nog mag fluiten. Maakt zovaak cruciale fouten en is de grootste irritatie factor op het veld.

Was nog even billen knijpen. Vond een gelijkspel terecht, maar we hebben gelukkig gewonnen. Als je kijkt naar de opstellingen vind ik het een geweldige prestatie van arsenal en interesseert het me geen reet hoe de overwinning behaald is. Nu kunnen we weer in een thuiswedstrijd een concurrent uitschakelen, everton dus. Mooi mooi mooi. Plus iedereen is uitgerust voor woensdag. Wat is koscielny trouwens een baas, net als chamberlain. Ozil foutloos en beslissend.

16 februari 2014 om 21:17

Ik neem aan dat je de hele wedstrijd hebt gezien? Ik kon hem helaas zelf niet zien, maar ben wel benieuwd naar een paar dingen.

Hoe speelde Sanogo en The Ox (als hij op CM speelde tenminste)? Is Sanogo goed genoeg om als 2de spits te fungeren?

17 februari 2014 om 00:15

Heb de hele wedstrijd gezien ja.

Sanogo begon goed vond ik, combineerde vaak leuk en is sowieso enorm sterk. Tweede helft werd het wat minder en leed hij vaker balverlies, maar ik zie er wel wat in. Had ook een bijna zekere goal die door Gerrard geblokt werd, maar de rebound scoorde Chamberlain alsnog.

Chamberlain was geweldig. Echt een geweldige dribbelaar en doordat hij bijna symmetrisch dribbelt (denk aan Ronaldo van Brazilie) is het enorm onvoorspelbaar en is hij echt niet te grijpen. De tweede helft durfde de verdedigers van Liverpool hem niet eens meer aan te pakken. Hij is sterk, snel, hele goede first touch, goede voorzet, dribbel en schot. Enorm compleet dus.

Gefeliciteerd met de revanche Arsenal.
Wat ik wel eil zeggen, is dat Webb moet stoppen, mijn god..

Overdiend verlies, maar jah, je kan alleen winnen door te scoren, dat heeft Arsenal laten zien vandaag. Webb was drama, Poldi, Monreal en Gerrard hadden rood moeten hebben

16 februari 2014 om 19:47

Ook is er nog te discussieren over Sterling. Als je een slechtgehumeurde scheidsrechter had gehad was hij er op slag van rust uitgestuurd voor dat akkefietje met Webb. Alleen was Webb niet slechtgehumeurd, die heeft hem zelfs gespaard door hem geen kaart te geven.

De blijdschap bij Arsenal zegt alles over Liverpool.

16 februari 2014 om 19:05

Wat dan? Arsenal heeft Liverpool uitgeschakeld, bekert dus door en heeft revanche genomen. Niet doen alsof Liverpool nu 2 klassen beter is.

16 februari 2014 om 19:10

Ze waren deze wedstrijd wel echt de betere.

16 februari 2014 om 19:11

Ik signaleer alleen maar

16 februari 2014 om 19:07

Dat ze uitgeschakeld zijn, inderdaad.

16 februari 2014 om 19:14

Haha, die reacties, ooh wat moet het pijn gedaan hebben vorige week.

The Ox, Ozil en Fabianski. Jullie speelde geweldig! Ozil slecht in grote wedstrijden? Suarez bedoel je ahaha. Wat een walgelijk ventje. Gerrard is overigens echt een held, wat een overzicht en passes zeg, niet normaal gewoon. Arsenal begon de wedstrijd met diepgaande buitenspelers en dit resulteert echt in een wereldverschil. Cazorla viel helaas dramatisch in. Flamini bezorgt Arsenal iets extra's, pit en mentaliteit. Wanneer Arsenal volgend jaar een wereldspits haalt zouden ze onstopbaar zijn. Chapeau Wenger, iedereen verradt met zijn opstelling, maar de Fransman flikte het toch weer. Zeer mooi dat Ozil zijn vorm weer heeft hervonden, dat zal Arsenal nodig hebben tegen Bayern. Chamberlain en Cazorla op de flank, en Ozil op '10'. Bayern kan het nog moeilijk krijgen. Wilshere naast Flamini en Arsenal kan nog eens verrassen in het Emirates Stadion.

De beste wedstrijden van dit seizoen in Engeland waren toch bijna altijd met Liverpool. Frappant.

Arsenal door terecht. Wel geluk met Webb dat mag gezegd worden.

16 februari 2014 om 19:05

Hoezo terecht? Liverpool was vele malen beter.

16 februari 2014 om 19:11

Eerste 70 minuten waren voor Arsenal. Pas na de pingel geen Liverpool een beetje meevoetballen. Arsenal zakte toen wel volledig door het ijs dus dat is wel zorgwekkend voor de CL topper.

16 februari 2014 om 19:27

Eerste 70 minuten.?? Het had al 0-2 kunnen staan na 10 minuten. Liverpool heeft de volledige tweede helft gedomineerd

16 februari 2014 om 20:17

Als je dat domineren noemt, dan heeft Arsenal op Anfield gedomineerd na de 5-00, Arsenal liet Liverpool gewoon komen.

Wenger is eis Ox tegen bayern in de cl. Stiekem hoop ik ook op Podolski op links aangezien hij wel snelheid heeft en een gouden linker. Keeper was fantastsich heerlijk om zo'n man achter de hand te hebben,, Jenkinson tja..... weg met die man aan het eind van het seizoen. Cv waren matig vandaag lieten zich een aantal keer makkelijk uitspelen. Monreal was goed. Flamini een echte krijger die we echt hadden gemist laatste weken, Ozil was top fantastische key-pass bij de 2-0. Verder vond ik Sanogo best lekker spelen was nog zenuwachtig maar is nu al meer man dan Giroud en heeft een paar hele goede dingen laten zoals bij de 1-0.

Revanche nemen noemen de Arsenal supporters dit? 2-1 onterecht winnen in een fa cup vind ik geen revanche op een 5-1

16 februari 2014 om 19:06

Ik hoor niemand over revanche praten behalve de schrijver van het artikel en jijzelf..

16 februari 2014 om 19:21

5-1 is jullie gegund ! Is jullie enige prijs als jullie niks winnen dit jaar ! Winst + Grote kans om deze prijs te winnen is beter dan 5-1 toch?

16 februari 2014 om 20:33

Even wachten met juichen nog, dat zou jij als Arsenal fan toch onderhand moeten weten.

16 februari 2014 om 19:24

Ik ga het wel mooi revanche noemen hoor! Elke Liverpool fan die ik de afgelopen week heb gesproken heeft alleen maar lopen pronken en verkondigen dat deze wedstrijd ook weer 5-1 zou worden.

Nu is het mijn beurt om even te verkondigen dat Arsenal die meedoet aan nog 3 competities, Liverpool heeft verslagen die nog maar meedoet aan 1

16 februari 2014 om 19:27

Welke Liverpool fan dan? Op voetbalzone ben ik er geen enkele tegengekomen?

16 februari 2014 om 19:29

Je verdient 100duimpjea voor dat laatste stukje.

want ik doe gewoon vrolijk mee aan die belachelijke smoesjes.
bij deze
liverpool speelt geen cl dus is uitgeruster en kan dus vol strijden in de pl.
arsenal heeft nu weer te maken met bayern munchen.
dus als wij die pl niet winnen komt dat vast en zeker doordat wij cl moeten spelen anders waren we dik kampioen geworden.....
(Ik moet er zelf om lachen zo voelt het dus om met smoesjes te komen?)

16 februari 2014 om 19:31

Ik ken heel wat Liverpool fans in het echte leven.

In your face haters!!!
Oh wat is dit heerlijk. Alles en iedereen schrefen ons af, maar laten zien, mentaal, en karakter te tonen. En nog in drie prijzen zitten.
Fabianski wat ga we hem missen. Wat een wedstrijd keepte hij.
Sanogo, was zeker niet slecht, was erg nerveus. Maar er zit zeker potentie in.
Man of the match Ox. Zit een flow. sterk aan de bal, gaf een fantastische voorzet.
Met veel vertrouwen naar woensdag, tegen Bayern.

16 februari 2014 om 19:13

Weer dat woord: haters. Puberaal en kinderlijk gedrag dat woord elke keer spuien. Fabianski was een beest vandaag, dat geef ik toe. Sanago voegde al meer toe dan Giroud deed dit seizoen spreekwoordelijk gezien. En over die 3 prijzen: je gaat er hoogstwaarschijnlijk geen enkele winnen. Man City zit nog in de FA Cup en Chelsea schat ik ook hoger in dan jullie. In de Cl hebben jullie ook geen kans.

16 februari 2014 om 19:21

Chelsea is dan ook al uitgeschakeld in de FA cup......

16 februari 2014 om 19:51

Ooh ja, je hebt de competitie ook nog ...

16 februari 2014 om 20:05

Je zegt het niet heel duidelijk maar ik snap je punt

Matige eerste helft, tweede stukken beter. Maar wat is die Webb een ongelooflijk drama zeg. Hoe kun je voor die overtreding op Suarez nou geen penalty geven. En Gerrard en Monreal hadden er ook af gemoeten. Dit zou Engeland';s beste scheidsrechter moeten zijn. Zo worden we weer eens bestolen.

Ik vind het wel zwak van de liverpool fans om de excuses op de scheids te gooien???
Deden wij vorige week toch ook niet?
Daarbij was fabianski niet man of the match met die paar cruciale reddingen?

Ik vind dat arsenal deze wedstrijd verdient gewonnen en als je alle situaties moet gaan beoordelen met een penalty dan eindigen alle wedstrijden in 20 tegen 20 aan penalty's.
jullie hebben al een penalty gekregen wrm moeten jullie altijd als jullie zo niet kunnen winnen het op pingels gaan gooien?.
Bah bah ben gewoon een vent en ga niet janken om niet gegeven penalty's.

16 februari 2014 om 19:34

Jullie werden vorige compleet vernederd. Hoe had je dat op de scheids willen gooien?

16 februari 2014 om 19:43

Gewoon toch aantal belsissingen bijv eerste goal was buitenspel

16 februari 2014 om 19:46

Zet je zelf niet zo voor lul joh

16 februari 2014 om 19:48

Dat de eerste goal buitenspel was....

16 februari 2014 om 20:03

Haha jullie spelen niet europees en worden uitgeschakeld door een zwaar gehavend Arsenal team met zelfs derde keus spelers. Verliezen van sanogo en jenkinson lolllll.

16 februari 2014 om 20:21

5-1 verliezen van Touré, flanagan en Cissokho lolllllll

16 februari 2014 om 21:55

Laat die Arsenal fans lekker die zijn nog steeds niet over die 5-1.

Ongelofelijk. .....12 man liverpool incl webb
En maar janken en zeuren iedereen.
Half b arsenal was vandaag gewoon beter dan liverpool

16 februari 2014 om 19:33

Ga je nou zeggen dat Webb in t voordeel van Liverpool floot? Jij bent echt niet goed bij je kanarie. En Arsenal was helemaal niet beter

16 februari 2014 om 19:47

Andy road Arsenal was wel beter....helemaal met het materiaal wat er vandaag speelde.
En je moet niet zo dapper doen achter een toersenbord jochie

16 februari 2014 om 19:52

Niet zo dapper doen? Wie doet er hier nou dapper met dit soort opmerkingen. Wat wilde je er aan doen. Kereltje.

16 februari 2014 om 20:11

Heb je de wedstrijd wel gezien?

16 februari 2014 om 20:49

Jij begint toch beledigend met je niet goed bij je kanarie???
En kereltje??? Ha ha wat ik al aangaf net....grote bek achter een toestenbord...

16 februari 2014 om 23:11

Je bent toch ook niet goed bij je hoofd als je zegt dat Webb in t voordeel van Liverpool floot. En geloof me tegen jou heb ik in t echt ook een grote bek hoor.

16 februari 2014 om 19:43

Webb floot net zo goed in t voordeel voor Arsenal.

als die eerste penalty er 1 is verdient arsenal er wel 60 per seizoen......maarja wij krijgen ze nooit...
En wauw.....suarez....geweldige voetballer maar wat een ...........

16 februari 2014 om 19:52

Die eerste penalty was gewoon een penalty. Podolski heeft alleen de enkels van Suarez.

16 februari 2014 om 21:05

En skrtel op cazorla is dan ook een penalty
Skrtel heeft alleen het been van cazorla

Sanogo ziet er veelbelovend uit en beter dan Giroud al is dit discutabel. Fabianski Motm! Podolski moet meer starten! En God wat is Suarez irritant elke keer datie wordt aangeraakt lijkt het alsof hij door een kogel is geraakt, het is bijna triest gwn. En het is wel degelijk een revanche, Liverpool ligt uit de FA cup dus dat is al een prijs die ze niet meer kunnen pakken, liever 5-1 verliezen dan uit de FA cup liggen. Ik zie veel Liverpool fans Howard Webb de schuld geven en ook al klopt dit tot op een zeker niveau maar Stirling en Gerrard hadden er net zo goed af gemogen. Ik heb gemerkt dat wnr giroud niet speelt, dat we vloeiend en snel spelen, Sanogo had Skrtel en Agger in z'n zak. Als hij zo kan spelen na 6 maanden out te zijn, stel je voor wat hij dan voor ons kan betekenen als hij regelmatig speelt! Coyg!!!

16 februari 2014 om 19:48

Liever 5-1 verliezen dan uit de FA cup? Je hebt m nog niet gewonnen hoor

16 februari 2014 om 20:07

Jullie laatste kans op een prijs is door ons gestopt. Arsenal ondanks dat incident op anfield gewoon in de running voor 3 prijzen.

16 februari 2014 om 20:24

En aan t eind van t seizoen staan jullie weer met lege handen. Voor t 9e jaar op rij. En Liverpool doet gewoon mee voor de titel hoor

Thuis mensen thuis.
Thuis is arsenal dit seizoen gewoon zeer sterk en je moet.met goed matriaal komen wil je daar punten willen stelen.
En om altijd maar over penalty's en over rode kaarten te beginnen??
Is scheids duwtje geven niet ook meteen rood? (Sterling)
Liverpool.maakte slimme overtredingen.
tot 2 maal toe was oxlade eruit eerst coutinho daarna gerrard wat hem onderuit maait.
maar dat hoort bij voetbal.ik ga niet roepen als dit als dat.
En je kunt schreeuwen wat je wil op deze site de stand zal niet veranderd worden.
Arsenal door liverpool naar huis bye bye liverpudlian

Liverpool fans kunnen slecht tegen hun verlies! Altijd hoor ik deze smoesjes in grote wedstrijden.
Jullie speelde goed, maar jullie waren niet effectief. Arsenal speelde oke , maar zij waren effectief. Grote clubs zijn in grote wedstrijden effectief en Liverpool is niet zo effectief in grote wedstrijden.

16 februari 2014 om 19:50

Nee , Liverpool is inderdaad niet zo effectief in grote wedstrijden. 5-1

16 februari 2014 om 19:59

Vandaag hebben we herhaling gezien hoe effectief liverpool is.

16 februari 2014 om 20:03

Je zegt eerst dat Liverpool niet effectief is in grote wedstrijden en daarna geef je toe dat ze dat toch eigenlijk wel zijn. Wt wil je nou eigenlijk

16 februari 2014 om 20:25

"vandaag hebben we herhaling gezien hoe effectief liverpool is" het was sarcastisch bedoelt, want Liverpool was alles behalve effectief vandaag

16 februari 2014 om 20:31

Ik snap je sarcasme. Maar met herhaling bedoel je toch dat ze vorige week wel effectief waren of niet?! Of wilde je zeggen dat die 5-1 niet effectief was of noem je Arsenal geen grote wedstrijd?

Arsenal heb terecht gewonnen,in de 2e helft floot Howard Webb 100% tegen Arsenal,en dan gaan sommige mensen het omdraaien.arsenal heb gewoon 100% gewonnen en terecht.monreal had er niet met rood afgemoeten zoals sommige zeggen.goede beslissing van de scheids dat hij geen rood kreeg,anders was hij helemaal een *** scheidsrechter.arsenal was duidelijk beter in allebei de helften.en de penalty die Liverpool kreeg was geen penalty,maar als Suarez achter staat doet hij dit altijd,daar moeten de scheidsrechters hier ook wat aan doen,want dit kan niet langer.maar hij komt er steeds gemakkelijk mee weg,dat moet echt stoppen.en mensen Arsenal heb gewoon eerlijk 100% gewonnen daar kan je gewoon niet over discusseren.en Gerard moest 100% rood krijgen.man OF THE Match Oxlade Chamberlain!

16 februari 2014 om 20:04

Jij ben helemaal niet serieus te nemen.

Mensen wat is die Suarez toch goed he? Alleen maar swalbers typisch Suarez,wat een goeie speler,ozil is gewoon 100% beter.ik ben het helemaal met je eens Nordin1984.

16 februari 2014 om 20:07

Ga lekker haten als Suarez nu bij Arsenal had gespeeld had je in zijn kont gezeten.

Om even naar Mourinho te verwijzen. De 'loser' Wenger heeft een topclub de beker uit geknikkert met Arsenal, de 'special One' Mourinho is er zelf uitgeknikkerd. Hopelijk eindigt Arsenal ook nog hoger dan Chelsea dit jaar en komen ze verder in de Champions League. Dan heeft de 'loser' met een naar mijn mening minder team beter gepresteerd dan 'the Special One.'

Wat ik van de comments tot nu toe heb geleerd is dat het 9 tegen 9 had moeten staan en dan Webb slechter heeft gefloten dan Nijhuis vandaag. Dit is natuurlijk onzin, Webb voelt de wedstrijd gewoon goed aan. Vond het niet nodig om Gerrard eraf te sturen en Suarez was iets teveel naar een tweede penalty op zoek. Podolski was gewoon een beetje roekeloos, maar bracht zijn tegenstander niet echt in gevaar. Monreal was heel vroeg in de wedstrijd en dan is de hele wedstrijd meteen verpest. Wat ik nog de ergste vond was die van Skrtel die zomaar Cazorla flink had kunnen blesseren maar daar heeft niemand het over. Ozil heeft vandaag werklust getoond en komt veel beter tot zijn recht met echte vleugelspelers. Sanogo heeft een redelijke wedstrijd gespeeld al vind ik hem nog geen geweldige timing hebben. Cazorla viel wat zwak in en Flamini en Arteta hebben vandaag hun eerste goede wedstrijd samen gespeeld. The Ox liet weer eens zien wat een talent hij is en Fabianski keepte goed vandaag. Arsenal was niet de meest dreigende vandaag maar heeft gewoon verdiend gewonnen.

16 februari 2014 om 20:05

In welke minuut mag je dan wel een rode kaart geven?

16 februari 2014 om 20:06

Arsenal heeft niet verdiend gewonnen als je de wedstrijd zou hebben gezien Liverpool had veel meer kansen en speelde een veel beter wedstrijd. Monreal, Podolski en Gerrard hadden er allemaal af gemoeten. En Liverpool had 2 penaltys moeten krijgen en Arsenal ook een.

16 februari 2014 om 20:22

@andy Road Het ligt ook een beetje aan het belang bij de wedstrijd. Als het nou een doorgebroken speler was geweest of iets dergelijks dan had ik je gelijk gegeven maar dit zou gewoon onnodig zijn geweest.

@luis7suarez
Ik heb de wedstrijd wel gezien en wat ik zag is dat Liverpool zijn kansen niet afmaakte, Arsenal op 2-0 kwam en vervolgens Liverpool liet komen. Het enige wat je ze kan verwijten is dat ze Liverpool terug in het zadel helpen met een knullige penalty en daarna nog een mogelijkheid geven aan de scheids om een tweede te geven. Ik heb hier echter nergens gedacht aan winst voor Liverpool en het publiek in the Emirates ook niet.

16 februari 2014 om 20:25

Een overtreding is gewoon een overtreding en rood is rood. Maakt niet uit welke minuut

16 februari 2014 om 20:29

Onze meningen verschillen duidelijk hierover, ik vind dat je een verdediger zo vroeg in de wedstrijd het voordeel van de twijfel moet geven.

Özil weer faal?

16 februari 2014 om 20:10

Ozil speelt al 2 topwedstrijden oprij sterk, hoor je niemand over. Suarez daarentegen...

16 februari 2014 om 20:28

Al twee hele wedstrijden op rij? Toe maar. Wat een koopje is t dan gebleken voor 50 miljoen eigenlijk

16 februari 2014 om 20:32

In welke dingen heeft hij dan echt uitgeblonken?

16 februari 2014 om 20:43

Een koopje zou ik het niet noemen maar hij is zijn geld zeker waard.

Bal vasthouden, temporiseren, constant aanspeelbaar, goede passes, keypass bij de 2 0, druk zetten etc. Ozil speelde echt een goede pot.

16 februari 2014 om 20:45

@andy road
Tja. Andy Carroll kostte 40 miljoen, Downing 20 miljoen. Die leuk meededen bij een middenmotor. Özil heeft de afgelopen jaren de meeste assists gehaald.. Als Carroll 40 mil waard was, dan was Özil zeker 100 miljoen waard. Dan kan je hem inderdaad een koopje noemen

16 februari 2014 om 21:32

Dan waren Suarez 300 mil waard, Sturridge 150 mil en Coutinho 95 mil, wat noem je zij?

16 februari 2014 om 23:17

Het ging toch over ozil? Niet over Carrol en Downing?

Fantastische overwinning! De halve finale is zeker haalbaar nu ze Everton in eigen huis krijgen. Ik ben alleen bang voor Manchester City, de rest is geen bedreiging meer voor Arsenal en de eerste prijs in jaren komt dichterbij!

16 februari 2014 om 23:39

Niet te makkelijk denken over Everton. Zeker in de FA Cup zal het een zware tegenstander zijn, in de competitie werd Arsenal ook al op 1-1 gehouden. Everton heeft gewoon een uitstekend team, ik zie Arsenal wel een goede kans maken omdat ze thuis spelen, maar het gaat erg lastig worden.

Arsenal was duidelijk beter en ze hebben terecht gewonnen,daar kan je gewoon niet over discusseren.

16 februari 2014 om 20:49

Dat jij dat zegt begrijp ik.

16 februari 2014 om 21:53

Ja Arsenalpremier is hier de grootste troller op voetbalzone. Kantklare onzin wat die gast zegt.

Mooie pot gezien met 2 aan elkaar gewaagde ploegen. Arsenal kansen beter benut. Mocht ook wel weer eens. Webb heeft het m.i. goed gedaan. Heeft aan beide kanten wat laten lopen. Op naar Everton!
@frank, jammer dat je nu op zo'n manier reageerde. Vind ik deze game niet waardig.

Coyg

Jammer en onnodig, maak je kansen af en je wint gewoon. Maarja, alles op de league dan maar.

Ozil stille kracht op het middenveld van arsenal

Leuk dat sanogo meedeed. Hij werkte hard voor het team

Het gaat toch echt om het resultaat. Bij de 5-1 op Anfield pakte Liverpool ook niet meer dan 3 punten. Het maakt dan ook niet uit of je met 5-1 of met 2-1 wint. De klapt komt denk ik even hard aan. Vorige week gingen wij met 0 punten terug naar London. En vandaag zijn jullie uitgeschakeld door ons. En dat zorgt voor de nodige frustraties. Wij bekeren immers verder, en dat ten koste van jullie.

Arsenal moest ook een penalty krijgen Skretel gestrekt been op Cazorla in de 16 maar daar hoor je niemand over.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren