Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Koeman laakt Nijhuis: ‘Te weinig oog voor bewuste overtredingen op de man’

Laatste update:

NAC Breda ging er zondag stevig in tegen Feyenoord en die methode bleek succesvol, want de Brabanders hielden een punt in eigen huis. Ronald Koeman was absoluut niet blij met het optreden van scheidsrechter Bas Nijhuis. De leidsman stuurde weliswaar Stipe Perica met rood weg, maar hij had op andere momenten toch ook wat kordater op kunnen treden.

/

Na zeventig minuten werd Feyenoord-coach Koeman bestraffend toegesproken door Nijhuis. “Ach, dat mag hij doen, maar ik vond dat Nijhuis te weinig oog had voor bewuste overtredingen op de man”, legt Koeman uit aan RTV Rijnmond. “Al in de beginfase had hij rood moeten trekken voor een charge op Graziano Pellè. Hij liet te veel toe en daar maakte het agressief spelende NAC dankbaar gebruik van. Mede daardoor kon die ploeg na ruim een halfuur in de wedstrijd komen.”

Feyenoord kreeg een doelpunt tegen uit een strafschop en aan de andere kant kregen de Rotterdammers juist geen strafschop mee. “Hij kan hem wel of niet geven, maar wij kregen hem niet toen NAC in de extra tijd ook hands leek te maken. Maar goed, we hebben het hier toch zelf laten liggen.”

Hoe floot Bas Nijhuis?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vooral blijven klagen en niet naar jezelf kijken.. vond dat Vilhena in vergelijking met Perica goed wegkwam met een gele kaart en dan nog, al zou NAC bevoordeeld zijn en Nijhuis slecht. Het is toch echt Pelle die een bal van 5 meter recht op de keeper kopt.

16 februari 2014 om 19:13

Precies, het is allemaal de schuld van een ander, terwijl Pellè kans op kans onbenut laat.

Als Nijhuis echt kwaad had gewild, had hij Perica niet en Vilhena wel met rood van het veld gestuurd en had hij ook niet die twee vrije trappen op de kop van de 16 gegeven. Dat soort vrije trappen die zo dichtbij de goal genomen mogen worden zijn halve penalties en specialisten leggen die er 7 van de 10 keer in.

Alle scheidsrechters maken fouten, maar Nijhuis was praktisch foutloos vandaag.

16 februari 2014 om 19:24

Noem is wat van die specialisten dan? Die er 7 van de 10 vrije trappen op mooie posities intrappen. Die spelen in ieder geval zeker niet in de eredivisie.

16 februari 2014 om 19:28

Toornstra, Ziyech, Tadic, Janssen, Koolwijk kan het ook wel....

16 februari 2014 om 19:33

Lees jij het stukje nog eens een keer door en voor dat laatste stukje. Want er staat nergens dat hij de scheidsrechter de schuld geeft van het gelijke spel.

hij geeft gewoon zijn mening over de scheidsrechter wat hij er van vond. Hij zegt zelf ""maar goed, we hebben het hier toch zelf laten liggen.”

Andere de schuld geven zie ik er nergens in terug..

16 februari 2014 om 19:42

Moet toch zeggen dat nijhuis vandaag niet foutloos was. Zeker op begin liet hij veel toe met harde overtredingen van buijs.
Ook het penalty was discutabel.
Was nijhuis zijn dag gewoon niet.

Echter moet Feyenoord ook nasr zichzelf kijken als je zulke kansen verpruts verlies je niet door de scheids.
Nac wilde niets vandaag alleen een punt houden en dst hebben ze dus proma gedaan

17 februari 2014 om 09:39

@doncoxx: Ben je idioot of zo? Je moet het stukje even goed lezen, de hele wedstrijd kijken, het commentaar van Buys na de wedstrijd etc. Daarnaast ging Perica er met gestrekt been in zonder de intentie de bal te spelen. Dat was volgens jou blijkbaar geel, en Vilenha, die wél de intentie om de bal te spelen heeft en zijn been niet gestrekt heeft verdient dan rood?
Maar jij bent hier om de zooi op te naaien en niet om je goed onderbouwde commentaar. Je bent inderdaad een cock (x). Zielig en dom mannetje ben je!

17 februari 2014 om 10:52

@gerd, Wat jij allemaal tegen mij zegt is ontoelaatbaar en wat mij betreft krijg jij een ban.

Daarnaast kan jij niet lezen! Waarschijnlijk ben jij niet slim genoeg om het te begrijpen, maar ik leg het nog even uit. Ik zeg niet dat Perica geen rood had moeten hebben, maar dat als Nijhuis kwaad had gewild, zoals Koeman insinueert, hij niet hem gegeven had. Daarnaast zeg ik dat Nijhuis praktisch foutloos floot. Daarmee impliceer ik dat de kaarten voor Perica en Vilhena terecht waren. Is het zo duidelijk?

Ik heb de hele wedstrijd gezien en ook voldoende interviews gezien en gelezen om een objectief oordeel te kunnen fellen. Door teleurstelling legt Koeman de grootste deel van de schuld bij de scheidsrechter, terwijl hij eigenlijk weet dat de schuld van het puntverlies bij zijn eigen ploeg ligt. Koeman stuurt een zogenaamde mixed message de wereld in(een dubbele boodschap), daarom raak jij in de war gezien je belachelijke en agressieve reactie.

16 februari 2014 om 19:13

echt was toch echt Nijhuis die ons meerdere penalty's niet gaf, omdat hij een waardeloze inconsequente scheids is. En hij liet veel te veel toe Nac kon overtredingen blijven maken, want er waren geen consequenties voor ze. ik blijf erbij dat Nijhuis ons zwaar heeft genaaid als hij normaal floot hadden we hier gewoon gewonnen, want Nac had niks in te brengen.

16 februari 2014 om 19:19

Nijhuis floot dramatisch maar hij floot wel dramatisch naar beide kanten. Verder is de laatste zin van Koeman hier een treffendere dan jouw laatste zin; Feyenoord laat het zelf liggen want als Pelle een van die twee kopkansen maakt ga je gewoon met drie punten terug naar Rotterdam

16 februari 2014 om 19:19

Ik zit de Knvb zat te worden, waarom zetten ze iemand die woonachtig is in Enschede als scheidsrechter neer bij een concurrent van twente?

16 februari 2014 om 19:25

dat vraag ik me al jaren af, twente heeft elke lastige uitwedstrijd een scheidsrechter uit het westen

17 februari 2014 om 07:15

@feyrot4 ever.
Ik dacht dat Feyenoord fan's landelijk te vinden zijn, dus ook in Twente.
Waar moet volgens jou de volgende scheids vandaan komen?
Onder de rook van Amsterdam, Arnhem, Eindhoven? Een gelijk spel met veel geel / rood
Een Belg dan maar?

16 februari 2014 om 19:17

Misschien het artikel lezen? Volgens mij zegt Koeman juist dat Feyenoord het zelf heeft laten liggen, waarmee hij toch weldegelijk naar zichzelf kijkt.

16 februari 2014 om 21:23

Het zou Ronald Koeman gesierd hebben als hij zijn relaas voor RTV Rijnmond was begonnen met te zeggen dat zijn ploeg in de eerste plaats puntenverlies heeft geleden door het missen van veel te veel doelrijpe kansen. En zijn relaas daarna vervolgd had met te stellen dat scheidsrechter Bas Nijhuis zijn spelers best iets meer had mogen beschermen tegen het harde optreden van de tegenstander uit Breda.

16 februari 2014 om 19:18

Kijk het interview zelf even terug zou ik zeggen. Dit is riooljournalistiek. Paar zinnen uit een interview halen waardoor het totaal niet meer in zijn verband staat. Koeman heeft het amper over Nijhuis gehad.

16 februari 2014 om 19:21

Schijnbaar is lezen niet je sterkste vak. Lees nog eens een paar x, misschien dat je dan de laatste zin je op kan nemen.

Ik maak het je wel wat makkelijker, ik citeer Koeman even voor je: "maar goed, we hebben het hier toch zelf laten liggen.”".

Ik vind overigens dat je het grotendeels bij Nijhuis mag neerleggen. Hoe kan je aan de ene kant een penal wel zo makkelijk geven en aan de andere kant niet. Hoe kan je zo veel harde overtredingen onbestraft laten in de beginfase en in de slotfase ineens wel rood geven.
Nijhuis heeft zichzelf belachelijk gemaakt met deze rare dingen.

16 februari 2014 om 19:27

Hoe voetbalzone het stelt lijkt het net of Koeman het bijna alleen maar over Nijhuis heeft gehad en op het eind heeft gezegd: ''maar goed, we hebben het hier toch zelf laten liggen''. Terwijl Koeman het helemaal niet over Nijhuis heeft gehad, pas op aandringen van de verslaggever. En toen was zijn antwoord van een hele andere toon dan hier wordt beweerd. Maar ze hebben alleen deze 5 zinnen hier neergezet. Als lezen niet mijn sterkste vak is, dan moet jij eerst maar is gaan leren om begrijpend te kunnen lezen.

16 februari 2014 om 19:39

Of hij het in een interview anders heeft gezegd, lekker boeiend. Uit de tekst hierboven haal ik alleen dat hij Nijhuis niet sterk vond maar het bij zijn eigen ploeg zoekt.

Ik reageer overigens niet op jou, maar op Afca bovenstaande..

16 februari 2014 om 20:10

FcDa

Feyenoord heeft het idd zelf laten liggen. Dat heeft iedereen kunnen zien. Best wel ernstig want dat NAC is echt slecht niet normaal zeg.

Maar Nijhuis floot echt voor NAC. In de laatste seconde was het een zuivere penalty voor feyenoord. Daarnaast had NAC drie rode kaarten moeten hebben, alleen in de eerste helft al. ( op de enkel van Pelle, op immers).

NAC ging over het randje en Nijhuis liet het toe. Maar ja, komt uit Enschede dacht ik. Hoe bedoel je competitie vervalsing

16 februari 2014 om 19:36

Blijkbaar alleen de kop gelezen, hij zegt dat we t zelf hebben laten liggen. De scheids was een drama en dat mag gezegd worden net als dat wij gewoon de kansen hadden moeten afmaken!! Gefeliciteerd met je overwinning

17 februari 2014 om 17:27

Nee. Het staat verder in de tekst ook niet hoor?

16 februari 2014 om 19:38

ha! goed weg kwam..... laat me niet lachen die linkback stelde zich enorm aan .......

Het lag ook aan de kansen die wij misten maar na 20 minuten moest NAC al met 9 man op het veld staan.....

16 februari 2014 om 20:18

Hij had meteen rood moeten trekken voor Jordy Buijs bij die overtreding op Pelle. Noppen erin en langs het been naar beneden. Hij heeft het gezien want hij gaf een vrije trap maar geen kaart. Komt Buijs en NAC heel goed weg. Neemt niet weg dat Feyenoord zelf puntenverlies veroorzaakt door het soms erg goede spel niet in goals om te zetten.

16 februari 2014 om 20:53

Als hij na vijf minuten al rood trekt voor Buijs voor zijn charge op Pellé dan hadden er denk ik geen rode kaarten meer getrokken geworden.
iedereen weet dan gelijk waar ze aan toe zijn.
En verder legt Koeman de schuld bij de eigen ploeg.
Beter lezen voortaan.

17 februari 2014 om 14:12

Het is sowieso een gotspe dat een Fc Twente supporter in dit stadium van de competitie concurrenten mag fluiten.

Was geen beste wedstrijd van meneer Nijhuis. Daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken. Wat ik nog het vreemdste vond was zijn lach na de wedstrijd.

Typisch geval van 'riool journalistiek'. Paar zinnen van interview er uitpakken waardoor de uitspraak totaal niet meer in zijn verband staat. Ik zou allemaal zeggen kijk het interview zelf en je weet wat ik bedoel.

Nijhuis floot vooral tegen NAC ; al dat geduw en getrek van pelle en het spuwen van Pelle op ten rouwelaar is in de ogen van Koeman kennelijk allemaal wel normaal. Slechte verliezer die koeman

16 februari 2014 om 19:14

Tegen Nac? Welke wedstrijd heb jij gezien? Of met je ogen dicht zeker? Mijn hemel zeg

16 februari 2014 om 19:55

Haha vent, doe normaal. Dat Buijs er nog stond was al een wonder, daarnaast is nac heel wat gegund qua gele kaarten. Geeft niet hoor, het is al laat.

Zo kennen we koeman weer, bij puntverlies ligt het vaak bij de scheidsrechter, en tijdens wedstrijden altijd maar klagen bij de 4de man,ook bij goeie beslissingen van de scheidsrechter, maar die dan in het nadeel van feyenoord vallen,.bah raar trekje van koeman

Mijn respect verminderd met de week voor Koeman.
Al heeft hij hier een punt ( hij overdrijft wel lichtelijk) dan moet je dat niet in de media gaan roepen, dat is een teken van zwakte.
Alles wat er bij Feyenoord gebeurd is geweldig en goed en bij de rest slecht en oneerlijk of geluk.
Die Koeman is de laatste tijd gewoon het spoor bijster.

16 februari 2014 om 19:12

Kijk even het interview zelf terug, deze uitspraak is totaal uit zijn verband getrokken. Koeman klaagde in het interview amper over de scheids.

16 februari 2014 om 19:42

Ja Koeman klaagt nooit over de scheids dit is de eerste keer dat hij iets "negatives" ( als je het al negatief kan noemen) zegt over een scheids.....

Nu zullen er weer reacties komen dat Feyenoord zich zielig opstelt, maar Koeman heeft hier gewoon een punt. Die speler van Nac die zo zijn noppen in Pelle z'n kuit plant had zeker rood kunnen krijgen. Maar al met al hadden Vilhena, Immers en 2x Pelle ook op het scorebord moeten komen.

Nijhuis was sowieso een lullig ventje. Ook hoe Janmaat de vrije trap opnieuw moest nemen. De eerste overtreding op Immers van Poepon geloof ik had ook een kaart moeten zijn, die van Hadouir op Boetius ook.

koeman is een zeur aan het worden
pelle mist de kansen niet nijhuis
en wat de overtredingen betreft in veel landen lachen ze erom of hooguit geel
daarom zal koeman ook nooit in het buitenland slagen als trainer

is een beetje een mietje

16 februari 2014 om 19:17

Voetbalzone probeert hem met dit artikel als zeur neer te zetten. Omdat 99% deze uitspraak niet in zijn verband heeft gehoord en voetbalzone natuurlijk blindelings vertrouwd. Kijk het interview zelf terug zou ik zeggen.

16 februari 2014 om 21:15

waarschijnlijk stond jij als eerste hier te gillen toen martins indi die overtreding maakte.

Nijhuis is zon slechte scheidsrechter niet normaal hij weet altijd op een of andere manier de wedstrijd te beïnvloeden zo slecht

16 februari 2014 om 19:47

Ja maar Pelle mocht er ook wel een maken .

zal ik je een tip geven?? kijk is op Nos.nl het intervieuw van Buijs: Ik wou Pelle ff laten weten dat ik er ook nog was. aldus Buijs... gestoorde actie was dat hij verdiende directe rode kaart.

16 februari 2014 om 22:20

klopt helemaal dat zeg ik ok natuurlijk hij beïnvloed de wedstrijd

Welkom bij de grote jongens. Ajax heeft hier wekelijks mee te maken. Als topclub wordt er gewoon verwacht dat tegenstanders erin beuken en dan geeft de scheidsrechter ook minder vaak een kaart.

Overigens... 'hij kan hem wel of niet geven, maar wij kregen hem niet toen NAC in de extra tijd ook hands leek te maken.' Leek te maken... genoeg gezegd dus.

Koeman moet eens stoppen met zeuren,altijd maar de schuld ergens anders leggen.
Kwaliteit is het toverwoord.

16 februari 2014 om 19:29

nee lezen is het toverwoord.
Je mag het toch ergens niet mee eens zijn.
Het gelijkspel legt hij gewoon bij feyenoord neer.
Of kan jij hier lezen dat Koeman zegt dat feyenoord heeft gelijk gespeeld door nijhuis

16 februari 2014 om 19:31

Een artikel goed lezen is blijkbaar ook een kwaliteit die niet voor iedereen is weggelegd

En weer huilen geblazen! Het ligt ook altijd aan iemand of iets anders hé? Als pelle zijn kansen afmaakt is er niets aan de hand voor jullie.
Gelukkig maakte jullie het niet af en hebben wij geheel door strijd en passie een punt gepakt!

16 februari 2014 om 19:33

Kijk het interview nou maar eerst zelf terug.

16 februari 2014 om 19:58

Inderdaad weer huilen geblazen!! Over reacties op een artikel zonder goed te lezen. :-)))
Of lachen natuurkijk. Volgens mij staat er toch echt dat Koeman de oorzaak van het gelijke spel bij feyenoord zelf ligt. Jaja huilen dus.... Over de reacties......

Als de scheids een stempel op de wedstrijd drukt, mag je dit uiteraard melden. Maar als dit niet echt zo is, hou dan je mond over de scheidsrechter. Dit vind ik echt zielig. Tegenwoordig is een scheidsrechter altijd de schuldige van verliespunten.

Ik vond met name de reactie van die Buijs achteraf een schande. 'ik wilde even laten zien dat ik er was', ja houthakker dat hebben we gezien, hopelijk volgen er vele wedstrijden schorsing voor die schandalige charge op de achillespees. Absurd zo'n reactie na afloop, onbegrijpelijk.

16 februari 2014 om 20:58

Dat was ook mijn gedachte toen ik het terug zag.
Hij mag blij zijn dat ie niet na vijf minuten weggestuurd is.
Kansloze overtreding.

16 februari 2014 om 21:06

Kansloze overtreding inderdaad, maar de reactie is nog kanslozer. Dat je niet kunt voetballen Buijs, dat weten we, daarom speel je op een zeer beperkt niveau bij NAC waar je nooit opvalt.. maar zulke overtredingen willen wij als voetbalfans niet meer zien op het veld. De knvb moet echt een statement maken en deze grapjas, alleen al op basis van zijn oliedomme uitspraak na afloop die bewijst dat het bewust was, schorsen voor een wedstrijd of 7-8.

Koeman alleen al door jou kinderachtige gedrag langs de lijn ben je en word je nooit een echte toptrainer.

16 februari 2014 om 20:01

Dus van Gaal is geen toptrainer :-))
Of wat dacht je van Advocaat?
Of Mourinho? :-)))
Ik stop maar. Los van het feit dat hij m.i. Niet kinderachtig reageert maar zelfs volwassen denk ik dat kinderachtig reageren bijna een vereiste is om toptrainer te worden gezien de voorbeelden haha

Ik dacht dat Feyenoord zo mooi gevarieerd voetbal speelde? Dat ze ook nog een Plan-B hadden als het misging? Vreemd toch dat ze dan iedere keer weer punten weggeven. De scheids iedere keer maar de schuld geven is wel heel makkelijk dan he. Ook wel een beetje triest als je bedenkt hoe bizar veel penalties en rode kaarten voor de tegenstander ze vorig seizoen onterecht meekregen. Als er een club is die niet mag klagen over de scheidsrechter is het Feyenoord wel.

16 februari 2014 om 20:48

Want gevarieerd voetbal spelen betekent dat je altijd wint? Denken is niet je sterkste punt volgens mij. Iedere keer de scheids de schuld geven? Je bent vast in de war met een andere club, ik hoor ze nooit over de scheids anders. Ik vind dat Feyenoord juist vaker is benadeeld wordt dan bevoordeeld de laatste seizoenen. Daarnaast wordt er nergens over de scheids geklaagd. Tis maar wat je wilt lezen hé.

Gelijk heeft koeman. Nijhuis floot matig. Wanneer hij vroeg rood had gegeven voor die aanslag op pelle was het wss een hele andere wedstrijd...

16 februari 2014 om 20:21

Nelom had voor rust ook rood moeten hebben. Werd ook door de vingers gezien.

Zoveel zegt Koeman toch niet verkeerd? Dat NAC hard speelde,en dat de scheids daar weinig mee deed,lijkt mij geen verkeerde uitspraak. Ik zie Koeman ook niet zeggen dat Feyenoord verloren heeft van de scheids,hij zegt alleen dat Bas niet best floot,that's it. Ik persoonlijk vind het altijd maar zwak als mensen de scheids de schuld geven,ik als Feyenoord supporter geef Pelle en Immers de schuld,zij schieten/koppen verdorie die ballen er niet in.

En het spugen van Pelle naar Ten Rouwelaar? Dat lijkt me ook minstens een rode kaart waard...

Hahaha, heb zelfs al gehoord dat Nijhuis samen met de KNVB in 1 groot complot zitten. Zij zullen samen alles op alles zetten om de concurrentie van Twente te benadelen....

Stel fantasten! Feyenoord heeft genoeg kansen gehad vandaag. Leg het dan ook bij jezelf...

Kijk het probleem met dit soot uitspraken is dat ze alleen gebeuren wanneer een trainer verliest en dan wordt het al heel snel daarop gegooid. Je zal nooit een trainer horen klagen als ze gewonnen hebben maar als je zo leest dat Feyenoord genoeg kansen had gehad heeft het toch aan hunzelf gelegen om niet te winnen. En met alle respect maar zelfs met 11 tegen 11 moet Feyenoord gewoon van Nac winnen.

Voor Feyenoord een slechte oefening voor naar de duels tegen Twente en Ajax want al wilden ze nog wat hadden ze deze echt moeten winnen nu moeten ze echt van Twente en Ajax winnen en dat zie ik ook niet echt als een gemakkelijke opdracht. Zeker niet dat Twente en Ajax gewoon heel prima spelen. We weten het over 2 weken of Feyenoord nog mag hopen op een titel of dat het bij dromen blijft....

Wat een gezeur van feyenoord! Ik had juist de indruk dat hij tegen NAC floot... Laten we het erop houden dat hij slecht floot!

En verder dat gezeik om een rode kaart voor Buijs.... Dat uitgerekend feyenoord daar over moet beginnen!! Is het niet die club pronkt met vechtlust en strijd??? Stel je dan niet zo aan!

Vond het een spannende middag met mooi puntje voor NAC! En als we kunnen helpen om feyenoord WEER geen kampioen te laten worden doen we dat graag!!!


17 februari 2014 om 02:09

Dit was schunnig en ver over de schreef! Helemaal met de reactie na de wedstrijd. 'Even laten weten dat ik er ben'. Hard werken heeft daar niks mee te maken. NAC had, en dat zou normaliter gebeuren met dit spelbeeld, met 0-4 afgedroogd moeten worden. Maar gefeliciteerd

4 weken geleden liep iedereen hier op voetbalzone te klagen over de overtreding van Martins Indi, deze werd op basis van TV beelden geschorst, nu wil ik wel eens zien wat de Knvb doet, na 5 minuten had mijnheer Buis rood moeten hebben( en hij geeft het net ook nog gewoon lachend aan in Studio sport dat het bewust was, gewoon smerig, 10 minuten later nog de roover bij boetius aan de zijlijn helemaal niets en daarna de keiharde overtreding van Hadouir op clasie ook donkerrood.

Feyenoord miste de kansen maar als je zo makkelijk een penalty geeft, moet je ook gewoon in de 94e minuut een penalty fluiten, maar nee dat doet hij niet.

bij ajax fluit hij wel voor een penalty op de arm, goed gezien.

Vind Nijhuis echt een waardeloze scheidsrechter die het gewoon niet durft om NAC aan te pakken, los van het feit dat mijn club gewoon een stuk of 5 doelpunten hadden moet scoren.

16 februari 2014 om 21:28

De ene week heb je in de Kuip de scheidsrechter mee als twaalfde man. De volgende week in een uitwedstrijjd heb je ze tegen. Dat is voetbal. Zelfs zogenaamde topscheidsrechter als Webb fluiten als een drol zo slecht.


Vooropgesteld had Feyenoord dit natuurlijk moet winnen. Als Pelle 2 opgelegde kopkansen krijgt en niet maakt kun je alleen naar je zelf wijzen.
Koeman heeft absoluut gelijk over het inconsequente gedrag van Nijhuis. Je kunt niet een penalty geven voor aangeschoten hands aan de ene kant en het vervolgens niet doen aan de andere kant.
Dat is gewoon ook weer bepalend voor de wedstrijd.

Feyenoord kan zich richten op de derde plek, maar dat wordt ook al moeilijk genoeg met uitwedstrijden naar Twente en Psv.

16 februari 2014 om 21:32

De enen aangeschoten handsbal is de ander niet.
De handsbal van Feyenoord ging de bal op weg naar het doel. De hands van NAC was vanaf 1 meter op de hand bij Nac zonder doelgevaar.

17 februari 2014 om 11:06

Bij de handsbal van Nac ging de arm ook nog naar de bal toe. Bekijk de beelden maar. Dus gewoon een penalty.

Dat perica er uit werd gestuurd is begrijpelijk. Geforceerde tackle op het verkeerde moment en verkeerde plaats van het veld.

Maar wat een geouwehoer om die overtreding vam buijs. Zo worden er door de topverdedigers in grote competities wel meer gemaakt zonder blikken of blozen. Vind de reacties een beetje kansloos en negatief. NAC heeft vandaag hard gewerkt en volgens mij zien ze dat bij elke club graag. Gewoon naar de mogelijkheden gespeeld en als het kon ook gewoon de aanval gekozen.

Gelukkig toont NAC lef en haalt het punten waar andere makke lammetjes als roda punten laten liggen.

16 februari 2014 om 22:01

Over het algemeen ben ik het met je verhaal eens,maar dat je zegt dat de overtreding van Buijs niet veel voorstelde (want zo lees ik dat),dat gaat mij te ver. Iemand bewust op de achterkant van zijn been/voet gaan staan,dat mag van mij altijd met rood bestraft worden,vind dat smerige overtredingen. Waarom je Roda erbij haalt begrijp ik eerlijk gezegd ook niet.

Koeman is wel goed in het wijzen naar anderen. Ik word een beetje moe van deze man. Eerst probeert hij een psychologisch spelletje te spelen door te zeggen dat Feyenoord aantrekkelijker voetbalt dan Ajax......waarom haalt hij altijd Ajax erbij? Vorig jaar had Ajax geen plan B, dit jaar mankeert er weer wat aan het voetbal van Ajax. Nu is het weer de scheidsrechter. Misschien moet hij eens bij zichzelf en bij zijn eigen ploeg kijken. Nu benadrukt hij het Calimero-gedrag, een topclub onwaardig. Hoor je De Boer ooit over andere ploegen praten? Nee, nooit. Ook niet als het hem gevraagd wordt. Zo hoort een Toptrainer zich te gedragen.

Punten verloren, omdat pelle zn dagje niet had en die keeper van NAC wel.

Verder snap ik de regels voor hands nog steeds niet, die van Nelom was wel hands en die bal die in de laatste minuut tegen de hand van die verdediger aan komt niet?

Ik vind Nijhuis trouwens een waardeloze scheids.

Als de spitsen van Feyenoord wat kordater waren geweest, had Koeman niet naar een scheids hoeven wijzen. Hij moet zijn spelers coachen, niet de scheids( voor dat je het weet zit je op de tribune).
Koeman traint zijn spelers, en geen scheidsrechters.

17 februari 2014 om 10:38

Koeman wees Nijhuis niet als schuldige van het puntverlies aan. Ff beter lezen ajb.

17 februari 2014 om 13:11

Koeman werd bestraffend toe gesproken door Nijhuis (70e minuut). Ach dat mag hij doen, vond Koeman ( Lezen is een kunst als het het zelf niet doet ).
Koeman moet zich bezig houden met zijn elftal, niet met de leiding van een wedstrijd.

Gesnapt?

17 februari 2014 om 14:48

Lees even goed, en ook andere interviews, overal zegt hij dat het aan Feyenoord zelf ligt, we hadden er meer moeten scoren. Het optreden van Nijhuis was zo slecht en inconsequent dat hij daar terecht wat over zegt, maar dat we 2 punten verliezen ligt niet aan hem dat zegt Koeman nergens.

snap je!

17 februari 2014 om 14:59

Wat zegt de kop van dit artikel?
Wat zegt de tekst van het artikel?
Koeman zegt ook niet dat het aan de scheids lag, de verlies punten, maar de....

Lezen door een normale bril. Is dat nu echt teveel gevraagd?

17 februari 2014 om 15:08

Lekker belangrijk wat de kop zegt, het had net zo makkelijk kunnen zijn " Maar goed, we hebben het hier toch zelf laten liggen" want dat is de laatste zin in dit artikel.

mensen weten nu toch wel dat hier op VZ stukken van een artikel worden geplaatst en koppen worden verzonnen om meer reacties te krijgen


Edit:

Dit staat bv in een ander artikel over het zelfde onderwerp:


“voor de rest vind ik dat we gewoon goed gespeeld hebben en we hebben heel veel kansen gecreëerd. Maar uiteindelijk is het 1-1 en uiteindelijk waren we niet bij machte om de kansen die we kregen om daar de winnende in te maken. Daar moet je ook wat gelukkiger in zijn”, doelt Koeman op de vele kansen van zijn team."

17 februari 2014 om 15:21

Laakt: Aanwrijven, beschuldigen. Koeman laakt Nijhuis.

Waar hebben we het dan over?
Dat VZ en hun bronnen er soms een potje van maken weten we. Maar zeg dan niet dat ik het niet gelezen heb.

17 februari 2014 om 15:39

dat doe ik wel want je geeft een oordeel over een half artikel en beschuldigd hem van iets wat hij niet doet.

"als de spitsen van Feyenoord wat kordater waren geweest, had Koeman niet naar een scheids hoeven wijzen."

Hij zegt ook dat ze te veel kansen nodig hadden, de arbitrage was gewoon slecht en dat zegt hij, het beinvloede de wedstrijd teveel

Nijhuis floot gewoon schandalig slecht. Buijs had al na 7 minuten rood moeten hebben en Hadouir had met 2x geel het veld af gemoeten. Ook had hij warrige beslissingen met een vrije trap voor NAC en de penalties. Vrijwel identieke situaties verschillend beoordelen riekt naar partijdigheid. Met Twente - Feyenoord op het programma volgende week kan ik me dat wel voorstellen van uitgesproken Twente fan Nijhuis. Ondanks dat had Feyenoord deze wedstrijd gewoon dik moeten winnen met de kansen voor Immers en met name Pellè. Maar het optreden van Nijhuis zal toch ook de nodige aandacht hebben van de knvb mag ik hopen.

Feyenoord laat het zelf liggen want als Pelle een van die twee kopkansen maakt ga je gewoon met drie punten terug naar Rotterdam

17 februari 2014 om 13:49

Ik zeg ook nergens dat dat niet zo is...

Feit is dat Nijhuis wel zn stempel op deze wedstrijd heeft gedrukt. Door het toekennen en benutten van die penalty kreeg NAC ook weer de geest en gingen ze meteen beter spelen. Doet ok niks af aan die rode kaart voor Buijs die hij niet gaf.

Feyenoord moet ook naar zichzelf kijken en gewoon de kansen benutten, eens. Maar een scheidsrechter hoort niet zo'n negatieve rol te spelen. Zeker niet als hij een uitgesproken Twente fan is en volgende week Twente-Feyenoord is. Dan moet je alle schijn proberen te voorkomen. Want dit lag er wel heel dik bovenop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren