Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tadic zeer geliefd in Enschede: ‘Kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust’

Laatste update:

Dusan Tadic is bezig aan een sterk seizoen in dienst van FC Twente. De aanvaller heeft momenteel elf doelpunten en elf assists achter zijn naam staan en daarmee heeft hij een belangrijk aandeel in de status van de Tukkers als titelkandidaat. Iedereen binnen de club loopt weg met de Serviër, die veel praat en goed op zijn lichaam let. In vier jaar Nederland is hij zes keer wezen stappen.

“Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust”, vertelt Tadic in gesprek met Sp!ts. “Ik ga wel vaak uit eten. In Hengelo en Borne zitten twee goede restaurants. Meer heb ik niet nodig.” Tadic ging echter met één doel van FC Groningen naar FC Twente; het kampioenschap. “Ik sta achter mijn keuzes. Maar het is tot nu toe anders gelopen dan verwacht.” FC Twente moest het kampioenschap vorig seizoen aan Ajax laten. De club uit Amsterdam heeft momenteel vier punten meer.

De interesse in Tadic groeit met de dag, maar met een transfer is hij ‘echt niet bezig’. Desondanks is de kans groot dat de aanvaller bezig is aan zijn laatste seizoen in De Grolsch Veste. “Of mijn tijd bij FC Twente mislukt is zonder titel? Zo wil ik niet denken. Iedere speler wil prijzen pakken en wij hebben de mogelijkheid om dat te doen”, besluit Tadic.

Is Dusan Tadic bezig aan zijn laatste seizoen bij FC Twente?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
21 februari 2014 om 08:45



On: Zeer goede speler die een goed keus heeft gemaakt en Twente ziet als een stap straks naar de (sub)top.

21 februari 2014 om 08:49

Tadic, of Siem de Jong. Wat een klasse verschil

21 februari 2014 om 09:31

Siem de jong?? Gast is drama kan er niks van!

21 februari 2014 om 10:14

Omdat hij na zijn blessure zn oude niveau nog niet gehaald heeft, wil niet zeggen dat hij er niks van kan. Uiteraard is Tadic een betere speler dan De Jong, maar ze zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken. Zo kun je altijd wel een vergelijking maken die voor 1 speler negatief uitvalt.

21 februari 2014 om 10:32

@ Zlatan65
Tuurlijk kun je ze wel met elkaar vergelijken, zijn toch verschillende spelers en bij een vergelijking is juist het doel om de verschillen en eventuele overeenkomsten te vinden?
Als iets identiek is dan heeft vergelijken weinig zin, het is immers hetzelfde.
En bij iedere vergelijking is het ene positiever dan het andere, lijkt mij vrij logisch

Is ook geen Ajax-speler. Tadic is technisch verfijnd. Bij Ajax hebben ze toch liever spelers die de mouwen opstropen en negentig minuten de beuk erin gooien. Dat zelfs Zlatan niet helemaal kon slagen in Amsterdam zegt eigenlijk wel genoeg.

21 februari 2014 om 08:51

Bij Ajax de mouwen opstropen? Als je kijkt wie er voorin lopen bij Ajax dan vind ik Tadic fysiek sterken dan bijvoorbeeld een Fisher of een Schone..

21 februari 2014 om 08:57

Ja. Ajax houdt vooral van dravertjes op de vleugel en het middenveld. Spelers zoals De Jong, Serero, Klaassen, Sana en De Sa. Ik kijk zelf liever naar spelers die qua techniek en inzicht een wedstrijd kunnen beslissen. Kwestie van smaak hoor.

21 februari 2014 om 09:02

En Tadic heeft die techniek en inzicht niet? Euh... Over welke Tadic heb jij het dan? Blijkbaar geen Dusan...

21 februari 2014 om 09:10

Hoe kom je erbij dat Tadic dat niet heeft?

21 februari 2014 om 09:17

@JanNeutraal. Dus jij wilt beweren dat De Jong en Klaassen geen techniek hebben? Ga toch weg man. Die jongens kunnen door hun techniek juist een wedstrijd beslissen.
Jongen jij hebt nul verstand van voetbal.

21 februari 2014 om 09:21

Dat hebben we deze week wel weer gezien inderdaad.

In principe zou zelfs Beugelsdijk met zijn techniek een wedstrijd beslissen, alleen gebeurt het nooit.

21 februari 2014 om 09:43

@ Janneutraal

Omdat je zo'n goed verhaal hebt en jezelf zo consequent loopt te beduimen, krijg je er van mij een duimpje bij. Anders staat die van jou zo eenzaam.

21 februari 2014 om 09:58

De Jong heeft een redelijk matige techniek, dat zag je toen ie bij Oranje mocht starten. Klaassen is wel ok.

I.i.g. zou Ajax met Tadic makkelijk kampioen worden. Maarja, als telt niet.

21 februari 2014 om 10:24

@AFCfokke jij bent echt te grootste zuiger die op voetbalzone te vinden is. Bij elk artikel waar over ajax gesproken wordt en mensen over ajax reageren op een manier die jou niet bevalt ga je ze door het slijk halen. Doe normaal man. Zet je ajax bril eens af.

21 februari 2014 om 10:35

@keizerstad: ajax wordt zonder tadic al makkelijk kampioen...

@jan neutraal: Ajax is juist de club van de verfijnde technische mooie voetballers. Maar je hebt wel gelijk dat het Ajax vd Boer meer een elftal is dat drijft op teamwork, lopers en minder op individuele kwaliteiten.

21 februari 2014 om 10:57

@ jaapbakker

Neehoor, lang niet bij iedereen. Daarvoor wordt er veel te veel onzin geschreven. Vind het alleen een vreemde stelling dat Ajax typetje werkers zou nastreven. Terwijl Ajax internationaal gezien bekend staat als een opleiding waar techniek het uitgangspunt is. Het verschijnen van de berichten van 'janneutraal' en het direct daarna verschijnen van de duimpjes nodigen uit tot een flauwe opmerking. Daarnaast reageer ik meestal als ik het ergens niet mee eens ben. Om iemand gelijk te gaan zitten geven, vind ik een beetje zinloos. Daarvoor kan je dat duimpje nou juist wel zinvol gebruiken.

En dat ik vooral reageer in topics waar het Ajax betreft, lijkt me een pluspunt. Weet namelijk van lang niet alle ploegen wat.

21 februari 2014 om 08:52

Haha wat een onzin. Omdat er momenteel een lichting loopt die wat minder technisch begaafde voetballers bevat is dat gelijk de nieuwe standaard..?

Je kan je dan beter afvragen hoe t kan dat Ajax veruit de meeste spelers heeft opgeleid van heel Europa. En waarom ze al 3 jaar op rij kampioen zijn. Christian Eriksen had in zijn kleine teen, meer techniek dan Tadic in zijn hele lijf....

21 februari 2014 om 09:03

Afca_godenzoon
Meen je dat nu echt? Ik vind dat je beide spelers niet met elkaar kunt vergelijken, maar als je stelt dat Eriksen meer techniek in zijn kleine teen heeft dan Tadic in zijn hele lijf dan vraag ik me af hoeveel je al gedronken hebt vanmorgen...

21 februari 2014 om 09:14

Lol en waar haalt Ajax de meeste spelers vandaan?

Juist niet uit eigen jeugd en dat dat arrogante gedoe weer dat Eriksen meet techniek in zijn teen heeft als Tadic in heel zijn lijf bah wat een trieste reactie weer, Eriksen is beter dat klopt maar kijk eens over 5 jaar dan is misschien Tadic wel verder als Eriksen.

Snap je nu waarom jullie zo veel kritiek krijgen, jammer voor de fatsoenlijke Ajaxsupporters die de dupe worden van arrogante supporters als jij.

21 februari 2014 om 09:49

@ fast n loud

Wat zegt 'nou verkeerd? Eriksen had serieus meer talent in zijn kleine teen dan Tadic in zijn hele lijf. Tadic haalt weer een hoger rendement uit zijn acties. Niks mis mee toch? Eriksen heeft gewoon een uitzonderlijk goede techniek en Tadic heeft een aardige techniek.

Die idiote kul over arrogantie komt me zo m'n neus uit. Verzin een argument om het tegen te spreken in plaats van altijd weer die sneue arrogantiekaart trekken.

21 februari 2014 om 10:03

@ Fast-N-Loud

Kijk maar eens naar de selectie van Ajax. Van de spelers die dit seizoen speelminuten hebben gemaakt komen er zo'n 14 uit de eigen jeugd (serero komt van Ajax Cape Town), Moisander heeft ook nog in de jeugd gezeten, maar is later gekocht van AZ dus die tel ik niet mee.

Verder is Tadic momenteel 24 en zit bijna op zijn top terwijl Eriksen net 22 is geworden. Zit zo'n 3,5 jaar tussen beide spelers, en Eriksen is een belangrijke speler voor The Spurs terwijl Tadic het laat zien bij Twente in Nederland. Zit toch een aardig verschil in. Denk dat Eriksen momenteel verder is en dat hij ook meer potentie heeft.

21 februari 2014 om 10:05

Ik vraag mij nog steeds af waarom Partizan Belgrado 2'e staat in die lijst....

En het antwoord is denk ik vrij simpel, als jij het je afvraagt. Ajax is een ploeg in een kleine competitie, met weinig middelen om spelers aan te trekken die de ploeg sterker maken. Er wordt liever gekozen voor de eigen jeugd, dan een andere speler aan trekken, die misschien 10% beter is voor een groot bedrag.

Waarom dan Ajax voor die jeugdspelers, en geen andere club uit onze competitie? Ajax heeft natuurlijk zijn naam mee, en het heeft garantie op Europees voetbal. Spelers opleiden is een ding, maar toch denk ik dat veel spelers Ajax zien met alle respect als een tussenstap, om zich in de etalage te spelen.

21 februari 2014 om 10:06

@affokke
Hoezo moet hij een argument geven om het tegen te spreken. Jij komt toch ook niet met een argument om aan te geven waarom Eriksen dat heeft? Ik vind persoonlijk dat Tadic meer techniek heeft dan Eriksen. Maar vind beide spelers topvoetballers voor Nederlandse begrippen.

21 februari 2014 om 10:22

Vind jij eriksen iemand die uit de eigen jeugd van Ajax komt? Als je word gekocht en dan in de b1 komt
Of A1 vind ik jou geen eigen jeugd maar dan ben je gewoon gekocht

21 februari 2014 om 10:47

@ nietsnut

Techniek beargumenteren is wat lastig. Dan zou je correcte aannames moeten tellen ofzo. Beide zijn topvoetballers voor Nederlandse begrippen, dat lijkt me duidelijk. Mijn irritatie bestaat meer uit het feit dat zodra de pluspunten van Eriksen afgezet worden tegenover Tadic, er meteen weer wordt geroepen dat iemand arrogant zou zijn. Dat is een dooddoener. Met argumenten kan je aantonen waarom Tadic en hoe Tadic dan een topspeler is. Dat doe ik bijvoorbeeld, al dan niet, door aan te geven dat zijn rendement hoger ligt dan dat van Eriksen. (wat je ook zou kunnen onderbouwen met getallen, maar zo nauw neem ik het dan weer niet )

21 februari 2014 om 11:29

Omdat Partizan Belgrado .. super veel talenten heeft opgeleid die nu in Europa in top ploegen spelen ???

aantal voorbeelden voor jou :

Markovic - Benfica
Nastasic - Man City
Jovetic - Man City
Fejsa - Benfica
Mitrovic - Anderlecht
Ljájic - AS Roma
Tomovic - Fiorentina
Sulejmani - Benfica
Jojic - Dortmund
Tosic - Cska

Dit zijn allemaal jongens die in de afgelopen 5 jaar voor Partizan hebben gespeeld en nu in Europa schitteren .



21 februari 2014 om 12:03

Klopt Partizan, Ajax en FC Barcelona bezetten de '1,2,3' positie van 'beste jeugdopleidingen van de wereld'

Die Markovic van Benfica is het grootste talent van allemaal volgens mij, geweldige speler.

21 februari 2014 om 12:07

Klopt hij doet het uitstekend daar.
Ik verwacht ook heel veel van Jojic bij Dortmund

21 februari 2014 om 13:14

Huh, Tadic op zijn top omdat hij 24 is?
En Eriksen met 22 jaar aan het begin
Sorry hoor maar dat vind ik wel heel zwak gereageerd
Tussen 22 en 24 doe jij geloven dat er een hemelsbreed verschil is
Dus maak je er 3,5 jaar van, zo lijkt je reactie nog iets
Dat je vergelijkingen over spelers maakt is prima, alhoewel ik dat nooit doe
Want de ene speler is de andere niet, en heeft weer iets meer of minder dan een andere heeft, of juist niet heeft

21 februari 2014 om 08:53

nee, Ajax heeft vaak wèl technisch verfijnde spelers. het is echt geen ploeg die de beuk erin gooit omdat het allemaal vrij kleine voetballers zijn. Ajax wil altijd haar eigen spel spelen met goed positiespel.

21 februari 2014 om 08:54

mouwen opstropen een negentig minuten de beuk erin gooien? Sorry, maar dat heb ik afgelopen weken en zeker gisteren niet gezien.

21 februari 2014 om 08:54

Bij ajax hebben ze toch ook wel graag technische spelers hoor.

21 februari 2014 om 09:37

@ Michielho: nee dat klopt, alleen werd het apathische spel van de afgelopen weken in de Eredivisie nooit afgestraft zoals gister.

@ricootje: nee joh, dat was in de jaren 70 en jaren 90. Frank de Boer heeft nu drie jaar doorgeselecteerd om tot een elftal met Poulsen, Serrero, Van Rhijn, De Jong, Klaassen, Blind, Fisscher, Duarte en Sigthorsson te komen. Harde werkers, harde lopers.

En nu de enige speler met techniek, inzicht en scorend vermogen vermoedelijk voor lange tijd aan de kant staat, zal Ajax het ook in de competitie lastig gaan krijgen. Te beginnen met Az.

On topic: de tweede seizoenshelft laat Tadic zien waarvoor Twente het transferrecord wilde breken. Geniale speler zoals hij nu voetbalt. Meer dwingend aanwezig en betrokken bij het verldspel dan Ruiz dat in zijn tijd bij Twente was.

21 februari 2014 om 10:07

Je wilt toch niet serieus de prestatie van Tadic dit seizoen vergelijken met wat Ruiz bij Twente gepresteerd heeft? Tadic begint na de winterstop een beetje op stoom te komen. Ruiz heeft in het hele kampioensjaar Twente op sleeptouw genomen en heeft in zn eentje ik weet niet hoeveel wedstrijden beslist. Daar kan Tadic nog een puntje aan zuigen. Zijn prestatie kan niet in de schaduw van die van Ruiz staan.

21 februari 2014 om 10:58

Ik zeg toch ook tweede seizoenshelft? En ik heb het niet over goals en doorslaggevendheid? Ruiz was en momentenvoetballer die wedstrijden voor Twente besliste middels goals. Tadic drukt met Gutierrez zijn stempel op het spel.

21 februari 2014 om 09:29

Ja kan je naam beter veranderen in JanComediant, wat een lolbroek

Tadic is een modelprof. Een speler die na de training nog even een half uurtje voor zichzelf gaat trainen. Het mooie van dit is dat de jonge spelers die tegen hem opkijken hierdoor ook langer gaan trainen.

Daarnaast vind ik het prachtig hoe hij het publiek kan aanwakkeren.

21 februari 2014 om 11:04

Ja daar kunnen veel spelers een voorbeeld aan nemen.
Echter is Tadic wel bezig aan zijn laatste seizoen denk ik. Maar waar hij heen zou moeten gaan durf ik niet echt te zeggen, hij lijkt mij wel iets voor een Duitse club.
Misschien Schalke 04

21 februari 2014 om 11:46

Wat een bullshit,Schalke 04 is gewoon een club uit de top en geen middenmoter, we zijn geen Borussia Mönchengladbach

21 februari 2014 om 11:47

Uit de top 4 *

21 februari 2014 om 12:05

* Klopt haha, nou S'04 supporter? Zie jij iets in Tadic bij je club?
En als je mocht kiezen wie zou je kiezen;

- D. Tadic
- J. Lens

21 februari 2014 om 12:50

Is dit een poging tot een grap bramovicj? Iedereen met een gezond verstand kiest Tadic.

21 februari 2014 om 14:17

Dit is geen grap, maar een vraag
Ik vraag dat omdat van Gaal J. Lens erg hoog heeft zitten en dat snap ik niet vandaar de vraag.

En waarschijnlijk ook van een beter salaris, Tadic

21 februari 2014 om 09:18

Want jij houdt zelf natuurlijk van een slechter salaris. Bijzonder.

21 februari 2014 om 09:32

Waar zeg ik dat dan? Zeg volgens mij ook nergens dat ik hem ongelijk geef.
Niet zoveel onzin brabbelen in 1 zin.

21 februari 2014 om 09:39

Je typt het niet, je impliceert het wel.

nou janneutraal , als er een speler is die ajax goed kan gebruiken is het tadoc wel , veel creativiteit en scorend vermogen , technisch zeer goede speler. on: ik denk dat tadic een modelprof is en dat hij bezig is nu aan zijn laatste seizoen , heel jammer masr hij is de eredivisie toch al zo ongeveer ontgroeit

Dan neem ik aan dat hij nooit naar een topclub gaat. Daar is het over en sluiten met je rust.

21 februari 2014 om 09:06

In de mooie bergen in Salzburg is het idd denk ik ook nog lang onrustig gebleven vannacht.

21 februari 2014 om 09:17

Ik denk dat het van Twente naar Salzburg wel een stapje terug is.

21 februari 2014 om 09:42

Lekker aant provoceren? Bannen die hap!

21 februari 2014 om 10:23

Hoezo? Hij heeft het niet over de club maar over de omgeving..
Enschede = geen Amsterdam

Ooit leren lezen? Naar school, jochie!

Janneutraal Clown!

Tadic is een mooie gebalanceerde speler met een prachtige techniek. Maar het voordeel van Tadic is als hij op techniek er niet voorbij komt schakelt hij z'n fysiek even bij en komt er voorbij...'
Wel zou hij nog wat egoistischer mogen worden, en helemaal als je spits Luc Castaignos heet.......

Weer een relatief onbekende speler van onbekend clupje die Groningen goedkoop heeft gehaald en uiteindelijk goede speler bleek en met flinke winst verkopen.

Nevland , Suarez , Robben , Granqvist , Zeefuik ( hihi geintje ) , Tadic , Matavz .... Mooi rijtje.

Kostic de volgende in deze rij ???

21 februari 2014 om 09:29

Ruil Zeefuik voor Marcus Berg. Heeft ook tien miljoen opgeleverd is het niet?

21 februari 2014 om 09:41

Nou als Berg zijn Groningen niveau haalt , mag de ruil morgen plaats vinden.
Dan hebben we een scorende spits ...
Bedoel enige verschil tussen bv Heerenveen en Groningen is Finbogarsson.
Hadden we die gehad , hadden we ook 3 a 4 plaatsen hoger gestaan.

21 februari 2014 om 09:36

Daar zat ik deze week nog aan te denken inderdaad. Supermooi rijtje! Heel knap gedaan van Groningen door de jaren heen.

21 februari 2014 om 10:41

Las van de week dat Groningen bijna 3 miljoen voor hem betaalt heeft, vind ik niet echt goedkoop, ze hebben er een prima winst op gemaakt, maar goedkoop?

21 februari 2014 om 11:00

Ik meen 1,2 miljoen te herinneren, kan het ook mis hebben. Denk alleen niet dat het 3 miljoen is, want Groningen is al een tijdje niet meer in staat om zulke bedragen op te hoesten.

21 februari 2014 om 11:17

Dit is wat heb ik gevonden
Speler.
Dusan Tadic
Club.
FK Vojvodina Novi Sad - FC Groningen
Seizoen en datum transfer
Seizoen 10/11 - 01.07.2010
Marktwaarde op het tijdstip van de transfer
2.750.000 €
Leeftijd tijdens het tijdstip van de transfer
21 jaar 07 maanden 11 dagen

Edit; verder zoeken leert mij het volgende, som ineens 1.100.000 bonus 400.000 en doorverkooppercentage 1.250.000

21 februari 2014 om 11:59

Het zit zo dat de Ploeg waar hij vandaan komt Vojvodina elke cent kan gebruiken . Dus ja dan twijfel je niet en geef je hem weg voor een klein bedrag.
Alhoewel ik me goed kan herinneren dat die actie niet in dank werd afgenomen door de supporters daar .

Ik vind Tadic een hele goede voetballer. Echter wanneer je de ene club prefereert boven de andere vanwege de rust dan wordt het na Twente wel een lastig verhaal

21 februari 2014 om 10:43

Waarom? Denk jij dat het bijvoorbeeld in Freiburg of Montpellier of Villareal zoveel drukker is?

Tadic en Ziyech dat zijn de spelers uit de nederlandse competitie die ajax nodig heeft. Op dit moment de meest technische spelers op de Nederlandse velden.

Als je van rust houdt moet je naar geen enkele topclub gaan. Dan blijf de rest van je leven maar bij een subtopper spelen. Daar is minder druk dan bij een topclub!

21 februari 2014 om 10:25

Ook bij een topclub kun je rustig aan de rand van de stad wonen..
Hij heeft het hier over omgeving, niet over een club.

Ach wat is rust , rust is wat in je hoofd zit.
Hij heeft in Groningen gewoond , nu in Enschede.
Dat zijn ook levendige bruisende steden ( Groningen sowieso ).
Als je bij Milaan of Barcelona gaat voetballen , ken je ook in een rustig deel vd stad gaan wonen en met auto naar stadion.
Vaak liggen stadions of trainingscomplexen niet eens in centrum.
Misschien trok Twente hem kwa verhaal als club meer aan.

21 februari 2014 om 10:12

Enschede een bruisende stad? Ik zou met de beste wil van de wereld Enschede geen bruisende stad kunnen noemen. En ik woon er, dus kan het weten. Groningen zou ik overigens ook niet gauw als 'bruisend' kwalificeren...

21 februari 2014 om 10:19

Groningen is bijna dé studentenstad van Nederland. Bruisend kan je dus wel zeker stellen.

21 februari 2014 om 10:34

Zal best, maar als je de randstad gewend bent dan is daar in het noorden/oosten niet echt iets 'bruisends'.

21 februari 2014 om 10:43

Ooh ok ken Enschede kwa stad niet zo

21 februari 2014 om 10:48

De randstad is toch juist niet bruisend. De centrums van die steden zijn een concentratie van probleem/hang. Jongeren. Niet voor niets natuurlijk dat de mensen die het financieel kunnen naar de provincie trekken (vluchten).

Ik kon naar Ajax, maar ik houd van rust? Wat is dit nou weer voor onzin. Je bent toch geen 12 meer. Over een jaar speel je in het buitenland, en daar heb je nergens rust, dus speel je de rest van je leven in Enschede voor duizend EU per maand. Alsof Amsterdam een stad is waar je niet normaal over straat kunt lopen, wat een nonsens. Londen, Istanbul, Liverpool.. dit zijn steden waar je wat minder rust zal hebben. Amsterdam komt nog niet in de buurt van Antwerpen. Daar is zowel het dagelijks leven, als het voetballen een stuk lastiger.

21 februari 2014 om 10:40

Alsof je in Amsterdam moet gaan wonen als je daar gaat voetballen.

21 februari 2014 om 10:47

Waarom, wordt er in het buitenland alleen in de echt grote steden voetbal gespeeld? Denk jij dat het bijvoorbeeld in Freiburg of Montpellier of Villareal zoveel drukker is?

21 februari 2014 om 10:54

Hij bedoelde waarschijnlijk ''ik kon naar Ajax maar ik kan niet tegen de druk''

21 februari 2014 om 12:08

Welke druk?

Fantastische speler deze Tadic. Mooie techniek en ook fysiek sterk. Kan nog een redelijke grote speler in Europa worden als je het mij vraagt.

Typisch een speler die Ajax mist. Heeft een actie, is creatief, kan de rol van spelmaker op zich nemen en heeft een voorzet. Eigenlijk alles wat Ajax mist heeft Tadic wel. Daarom zie ik het zeker nog gebeuren dat Twente kampioen wordt wanneer ze van Feyenoord winnen zondag.

21 februari 2014 om 10:29

Tadic is echter wel eens wisselvallig. Als het niet loopt, is hij de laatste die het team nog op sleeptouw kan nemen.

21 februari 2014 om 10:58

Klopt, dat is wel een minpuntje. Al vind ik het persoonlijk de beste speler in de Eredivisie, want de hele Eredivisie is zo wisselvallig als wat, dan vind ik bij Tadic relatief gezien nog wel meevallen.

21 februari 2014 om 11:20

Klopt .. had Ajax gister zeker nodig.

Ik kon naar Ajax maar ik hou van rust,je kan ook zeggen ik kon naar Ajax maar kan niet tegen de druk.dat word nog wat als hij straks bij een Europese top club speelt dan raakt hij geen pepernoot meer.rare uitspraak van hem.

21 februari 2014 om 11:19

Oke dit is dus echt onzin wat je nu zegt.
Ten eerste deze jonge komt uit Vojvodina Novi Sad .. ik weet niet of jij echt het voetbal ook buiten west Europa volgt ?
Maar in het oosten.. in dit geval in Servië speel je met een Grote druk geloof me .
Daar word je auto of je huis vernield als je niet goed speelt . dat gebeurd door de hooligans ??
IS DAT Geen Druk ?
Deze jonge heeft met vojvodina in een vol stadion gespeeld bij rode ster Belgrado bij partizan Belgrado geloof mij ik ben er vaak genoeg geweest.. het gaat er daar anders aan toe.
Deze jonge heeft voor het nationale elftal voor Servië gespeeld.. ook onder grote druk presteert hij prima.
Dus wat je zegt is onzin.
Hij gaat het echt wel redden in het buitenland.
Natuurlijk moet hij niet gelijk overdrijven en een te hoge stap nemen zoals Afellay gelijk naar Barca.
maar een tussen stap lijkt me prima : voorbeeld : Leverkusen - schalke - Valencia enz enz dat soort ploegen.

Wat ben ik blij met Tadíc en de rest van het team. We doen lang mee om het kampioenschap, worden we uiteindelijk kampioen dan zou dat fantastisch zijn, redden wij het niet, dan geeft dat niet. Europees voetbal staat voorop. Ik geniet iedere week opnieuw weer van ons spel, het is niet altijd even goed, maar de intensie om goed voetbal te spelen, is er iedere keer weer opnieuw. Lukt het voetballend gezien niet altijd dan proberen wij het fysiek aan te pakken. En wanneer je dan een Tadíc in de ploeg hebt, die jonge jongens bij de hand neemt, en fantastisch kan voeballen, dan is dat geweldig! Net als Guitérrez, wat een briljante speler is dat. Hij neemt vaak te veel risico, maar dat hoort bij zijn spel. Ik kan echt genieten van beide heren.

Lijkt me een top speler voor atletico!

21 februari 2014 om 11:55

Inderdaad ik zie hem ook wel in atletico voetballen . of Valencia

Zou mooi zijn als Ajax hem weet te strikken. Ze missen een flitsende flankspeler.

Het mooie is aan Tadic dat hij naast enorm aardig kan voetballen werkelijk nooit geblesseerd is. Volgens mij heeft hij 1x een Eredivisie duel gemistn door een schorsing en verder alles bij Groningen en Twente gespeeld. Dat is toch vrij speciaal voor iemand op zijn positie

Dit is voor mij positief al negatief. Positief omdat hij dus weet wat hij wilt en dat dus ook opzoekt, de rust en dergelijke. Hij kent zichzelf dus, dat is een heeel belangrijk aspect in het voetbal. Niet alleen voetbal, maar ook in het algemene leven.

Het negatieve is dus de druk die hij niet aan kan, tenminste zo zie ik het. Bij Ajax komt er druk kijken, die bij Twente niet aanwezig is. Ajax moet, Twente mag, dat vind hij lekker. Als hij dus die rust wilt, gaat hij het ook niet redden bij een topclub waar er druk bij komt kijken.

Zowel negatief als positief dus.

21 februari 2014 om 14:56

Ik snap niet dat je denk dat Tadic niet tegen druk kan ? Druk op het veld of de drukte van een stad heeft niets met elkaar te maken.
Zoals ik al eerder heb gezegd ,
Tadic is vanuit de jeugd van Vojvodina groot gebracht.
En Vojvodina is na Rode ster Belgrado , en Partizan Belgrado de grote ploeg in Servië.
De druk in Servië.. Is veel groter qua druk in Nederland.
Dit heeft niet te maken omdat de competitie zo sterk zou zijn , dat is de competitie ook niet echt.
maar omdat daar de supporters op je lip hangen.
Als je daar slecht speelt , kom je de parkeerplaats op staat je auto in de fik of je auto staat er helemaal niet.
Je word achtervolgd, je woning word helemaal vernield.
zo ver gaat het daar , als je niet goed presteert.
Dus de druk kent hij echt wel.
Overigens is Novi Sad waar hij vandaan komt ook een enorme stad.
Dus wat je zegt klopt niet.
Hij bedoeld ermee te zeggen dat hij meer rust nodig heeft qua omgeving.
Amsterdam is een drukke stad toch wat anders als Enschede.

Hij heeft gewoon nu nog de rust nodig om rustig te kunnen leven.
Het is ook geen jongen die houdt van drukte , feesten , en alles er om heen.
Dus het heeft met andere soort druk te maken .

Hij wil zich blijkbaar gewoon in alle rust ontwikkelen en wil niet elke dag volop in de spotlights staan. Ik denk ook meer dat hij de mediadruk e.d. bedoelt. Die is bij Ajax natuurlijk veel groter als bij met alle respect een ''provincie'' club als Twente.

Dat mensen hier suggereren dat hij niet onder druk zou kunnen presteren op het veld is natuurlijk onzin, nu de druk ook bij Twente groter word gaat hij steeds beter presteren.

We mogen allemaal blij zijn dat we tot het eind van het seizoen van deze man kunnen genieten, want ook hij gaat daarna onze mickey mouse league verlaten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren