Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kritiek op Pellè: 'Dan ben je lekker professioneel bezig'

Laatste update:

Graziano Pellè stond op scherp voor de Klassieker en deed daardoor zijn uiterste best om in de uitwedstrijd tegen FC Twente geen kaart te pakken. Dat lukte, maar de aanvoerder van Feyenoord moet de kraker tegen Ajax mogelijk alsnog missen, omdat hij na het laatste fluitsignaal door het lint ging. De KNVB zal spoedig duidelijk maken of er een vooronderzoek geopend zal worden.

/

Feyenoord kreeg in Enschede een late gelijkmaker om de oren en bij Pellè sloegen even hierna de stoppen door. De Italiaan trapte bij het verlaten van het veld tegen een dug-out en schopte ook in de catacomben nog wild om zich heen. Willem van Hanegem baalt van het gedrag van Pellè, nota bene de aanvoerder van Feyenoord. "Deze jongen weet dat de camera’s op hem gericht zijn", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

"Wat wilde hij bereiken met het trappen naar van alles en nog wat? Ik vind het je reinste aanstellerij en wangedrag", vervolgt De Kromme. "Nu krijgt Pellè misschien wel een schorsing en mist hij zondag daardoor Ajax – Feyenoord. Dan ben je lekker professioneel bezig geweest." Van Hanegem is verder kritisch op het optreden van Serdar Gözübüyük, maar benadrukt dat het niet de schuld van de arbiter is dat Feyenoord punten heeft verspeeld.

Denk je dat Graziano Pellè geschorst zal worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Net als immers die ook al op scherp staat en vol gaat protesteren als Mulder geel krijgt voor tijdrekken ! Slimme jongens hoor in Rotterdam

24 februari 2014 om 08:41

Afca NW heeft gewoon gelijk, en ik vind dat Pelle geschorst moet worden door Feyenoord zelf, en ook voor de klassieker en niet de wedstrijden daarna.

ik vind het leuker als hij erbij is, maar wat hij deed kan niet...vooral niet als je aanvoerder bent. ik snap zijn frustraties maar dat is geen reden om andere mensen zijn spullen kapot te schoppen.

24 februari 2014 om 09:27

De KNVB kan hem schorsen, maar je kan altijd in beroep natuurlijk. Dat recht kunnen ze je niet ineens afnemen.

24 februari 2014 om 09:52

Dan zul je zien dat het opeens allemaal wat sneller kan in Zeist...

24 februari 2014 om 10:20

Iedere voetballer weet dat in de catacomben dingen gebeuren, Willem zal vroeger ook wel dingen in de catacomben hebben gedaan die niet mochten. Nu zetten ze overal camera's neer en zie je alles.

Zelfde geldt voor dat opstootje van Lens vorig jaar, pleur op met die camera's op plekken wat het domein is van voetballers.

24 februari 2014 om 10:30

Pelle geschorst moet worden?
In de allerlaatste seconde van de wedstrijd weer een dramatische beslissing van de scheidsrechter en grensrechter!

Feyenoord die voor zn laatste kansen vecht om Ajax het nog enigzins moeilijk te maken is nu helemaal weg en daar heeft de scheids het mede door mogelijk gemaakt, want wie de wedstrijd heeft gezien heeft gezien dat Feyenoord 2 penaltys moest krijgen en dat Luc hinderlijk buitenspel stond, dus de goal moest afgekeurd worden.

Dan is Pelle's reactie nog mild en begrijp ik dat je je frustraties ergens kwijt moet, dan maar zo, het helpt niets en kan tegen je werken maar ik begrijp t wel.

Ik als supporter kon alles kort en klein slaan, heb dat niet gedaan, moet je nagaan wat je dan op t veld voelt als je zo bestolen bent.

Nac hands, Twente Hands, doorgebroken speler, hinderlijk buitenspel niet afgekeurd, 4 verliespunten!!! Dan zou ik ook een tafel omver gooien, die voelt niets!!

24 februari 2014 om 10:47

Chafa,

Het was geen hinderlijk buitenspel, hij kon de baan van de bal zien en de weg voor het duiken was vrij. Overigens verdiende ze wel 2 pingels natuurlijk.

24 februari 2014 om 08:28

Pruikelaar,

Het gaat om Immers. Deze jongen staat op scherp en gaat vervolgens protesteren bij de scheidsrechter. Dat bedoeld Afca NW ermee. Het gaat er nier om wat Mulder deed, maar wat immers deed.

24 februari 2014 om 08:28

Heb ik ook geen problemen mee wat Mulder deed moet die lekker zelf weten , alleen is Lex immers zo dom om dan te gaan protesteren terwijl hij al op scherp staat

24 februari 2014 om 08:46

@ Pruikelaar True, maar het is wel heel triest en treurig als een keeper daar al in de 60e of 65 minuut mee begint. Bij nota bene een voorsprong van 0-2!! Als je op dat moment en op die manier het spel vertraagd is dat een teken van zwakte. Helemaal als je je realiseert dat Feyenoord echt beter was en Twente op de pijnbank had liggen. Gewoon dom, triest en heel, heel zwak!

24 februari 2014 om 09:18

Weet iemand of Immers uberhaupt geel heeft gekregen?

Off: Je snapt toch wel dat Immers die ontbreekt een aanwinst is voor ons he.

24 februari 2014 om 09:56

Pelle schorsen omdat ie een frusti aanval had en wat plastic brak?? Het is niet echt prof. Dat wil ik je wel geven... Maar kom op man.. We zeggen altijd dat emotie bij de sport hoort en nu is er iemand "geëmotioneerd" en doet ie wat onhandige dingen en gelijk moet ie geschorst worden.. Dit is pure bullcrap.. We hebben het over wat plastic man... Geen live executie..

24 februari 2014 om 10:16

Afca nw wat praat je nou elke
Keer mee man !! Let gewoon op je eigen club ! Je hebt jezelf is even lekker verwend vanacht en vanmorgen ofniet constant te reageren op Pelle !! Hij moet geschorst wezen maar jou haat is wel wel groot !! Elke nieuws over Feyenoord sta jij boven aan !!

24 februari 2014 om 10:26

Kevino11

Dit is een voetbalforum. Die zijn bedoeld om te discussiëren over dingen die er gebeurt zijn mbt het voetbal. Het is dus zijn goed recht om zijn mening te geven over onderwerpen van Feyenoord en jij moet dan niet zo zielig gaan doen dat ie alleen maar op dingen van Ajax mag reageren

24 februari 2014 om 10:34

Wij zijn het ook gewend om boven aan te staan dus voelt idd lekker

24 februari 2014 om 11:22

Wat plastic? Bij zn laatste trap waarbij het statief met lamp omvalt schopt hij vlak langs een tv camera die op de grond staat. Voor zo'n ding kan je echt een hele leuke auto kopen. (Denk bijvoorbeeld aan een audi in het hogere segment.)

24 februari 2014 om 08:38

Tsja als je bij deze momenten al niet meer gaat protesteren dan is er wel iets mis met je. En die gele kaart voor Mulder was helaas één van de dieptepunten van gozubuyuk. Laatste opmerking van je getuigd van een grote objectiviteit.

24 februari 2014 om 08:44

gele kaart voor mulder een dieptepunt?!?! hij was echt zwaar tijd en rekken...ik kan best begrijpen dat je voor feyenoord bent en feyenoord altijd het voordeel van de twijfel geeft, maar dit was zwaar terecht geel

inderdaad echt dom van immers om te gaan protesteren wanneer je op scherp staat voor de wedstrijd van het jaar, zegt genoeg over de professionaliteit van die jongen.

24 februari 2014 om 09:07

Sinds wanneer moet je als je 0-2 voorstaat binnen 5 seconde een uittrap hebben genomen? Misschien als je voor Twente bent dat je zo denkt maar je mag gewoon op een normale manier een uittrap nemen, zolang je het maar niet overdrijft. En Mulder ging absoluut niet overdreven tijdrekken maar ook inderdaad niet haastig die uitrap nemen, wat toch zijn goed recht is?
Dan begrijp je volgens mijn vrij weinig van voetbal als je Immers dom vindt. Die jongen is 2 penalty's ontnomen en de tegenstander had een rode kaart moeten hebben, mag het een beetje frustratie richting de scheids? Maar nee hij had natuurlijk ja en amen moet knikken en de scheids vriendelijk moeten bedanken. Voetbal is puur rationeel komt totaal geen emotie bij kijken.

24 februari 2014 om 09:22

Mulder had er direct een tweege gele kaart overheen moeten krijgen voor het wegschoppen van de bal na het fluitsignaal van de scheidsrechter. Hij weet dan al dat hij geel krijgt, en rekt zo nog meer tijd.

24 februari 2014 om 09:50

Hahahahah jij bent echt om te lachen

24 februari 2014 om 10:20

@ matedeor, Mulder was in een eerder stadium reeds gewaarschuwd door de scheids dat hij niet tijd moest rekken, als hij dat dan toch blijft doen, is een kaart gewoon terecht, klaar!

On: voor Groningen kan het wel gunstig uitpakken. Feyenoord gaat Pelle nooit uit zichzelf schorsen en al helemaal niet voor een wedstrijd tegen Ajax! Mocht de Knvb iets willen, dan gaan ze geheid in beroep zodat hij tegen Ajax alsnog kan spelen, hebben ze het toch weer voor elkaar. Of het slim is is echter een ander verhaal, tegen Ajax gaan ze toch verliezen, met of zonder Pelle, dus dan kan je hem beter tegen Ajax die schorsing uit laten zitten en dan kan hij weer beslissend zijn tegen Groningen, dan dat je met Pelle verliest van Ajax en zonder Pelle weer punten verspeelt tegen Groningen..

Trouwens, Feyenoord heeft toch zo'n fantastische jeugdopleiding? Hebben ze daar dan geen spitsje rondhuppelen?

24 februari 2014 om 12:24

Als je neutraal bent en een weldenkend mens bent redeneer je zo. Die Mulder was gewoon strontvervelend en verdiende een rode kaart. Constant tijd aan het rekken en dat bij een 0-2 voorsprong. zegt genoeg over de mentaliteit van dat zielige Feyenoordvolk, lafbekjes. Volledig terecht en rechtvaardig dat Cuco Martina daarna alsnog de gelijkmaker scoort. lekker voor die smerige Mulder, al die onzin voor niks. Lekker dat die antivoetbalploeg Feyenoord de deksel op de neus krijgt. Met deze mentaliteit gaan ze ook nooit meer iets winnen. IPV de wedstrijd willlen beslissen gaan ze in de 60ste minuut al zielig tijdrekken. Jammer dat Twente in de allerlaatste seconde niet zelfs nog de winst pakte. Zou volkomen rechtvaardig zijn. Bah!! Dit Feyenoord verdient helemaal niks! Gelukkig gaan ze de komende 20 jaar ook niks winnen. Helemaal niks in Rotterdam!!! Extra lekker dat dan uitgerekend hun aartsrivaal Ajax voor de 4e keer op rij kampioen gaat worden. PSV haalt Feyenoord ook nog wel in.

24 februari 2014 om 14:21

jou reactie vind ik net zo zielig als Pelle reactie... wat bereik je nou hiermee..... ga lekker naar Ajaxshowtime toe als je over je club wilt praten

24 februari 2014 om 11:08

Hahaha ik ben er in elk geval blij mee dat immers geen geel kreeg, anders had hij ook de klassieker gemist.

Hahahaha die clown moet erin staan man das lachen

24 februari 2014 om 11:50

Ik zou maar niet te hard lachen, ik vind Immers nog altijd bij de belangrijkere spelers van Feyenoord horen. Clown? Hoezo omdat hij af en toe een kans mist? Daar hebben jullie er zat van

24 februari 2014 om 11:54

Haha, de leukste vandaag AFCA020. Nou immers is er volgende week gewoon bij. Hij is er altijd bij trouwens, waar jij en al je medesupporters nog wel eens in falen.
De reden voor al deze ophef is omdat wij Feyenoordsupporters intens meeleven met onze club, want wij leven voor deze club. En of wij nou winnen of verliezen met of zonder Immers of wie dan ook, wij zijn en blijven er altijd. Onze spelers kan je uitlachen maar aan het eind van de rit weet ook jij waar je staat.

24 februari 2014 om 12:04

Weet ik al Chrisz, 6 en 8 punten los van de concuurentie en 9 op nummer 4 feyenoord.

Ik vind immers persoonlijk geen goede voetballer. Zeker niet voor het niveau dat ik nastreef.
Als men er in Rotterdam blij mee is, dan is dat hartstikke mooi en vind ik dat fijn. Ik ben alleen van mening dat feyenoord beter zou moeten kunnen krijgen dan deze jongen met zijn wangedrag.

24 februari 2014 om 12:10

Laat die afca lekker zeiken. Immers heeft geen geel gekregen dus er is niets aan de hand. Als hij een beetje had opgelet dan had hij kunnen zien dat de scheids duidelijk bij Immers aangeeft geen gezeik te willen aanhoren. Daarop zegt Immers nog iets tegen de scheids die daarop doorloopt en Mulder geel geeft. Dan kan Immers prima iets hebben gezegd in de trant van: niet doen scheids, die Mulder is altijd al een slome geweest! Als het kwetsend richting scheids was geweest had hij op zeker geel gekregen, maar de scheids pikte zn opmerking. Niets aan de hand dus

24 februari 2014 om 12:19

Maar natuurlijk zal pelle weer niet geschorst worden

Ja, als zelfs zijn eigen fans over hem te klagen hebben zal hij vast en zeker wel straf verdienen.

Jammer hoor, want zelfs met hem erbij lukte ze het de vorige keer niet, gefeliciteerd alvast Ajax!

24 februari 2014 om 11:55

Verdienen betekent niet dat je m krijgt. Stel hij krijgt twee wedstrijden, dan gaat ie in beroep, speelt tegen ajax en krijgt daarna drie wedstrijden. Wat kan hem het boeien, hij heeft iig tegen ajax gespeeld. Dat gebeurt sws wel tenzij Feyenoord hem zelf schorst

Lekker bezig Pelle. Het klopt de scheids niet sterk fluitte maar als je met 0-2 voorstaat is het gewoon je eigen schuld. Nou vind ik het niet erg dat het gelijk is geworden natuurlijk maar feyenoord had deze wedstrijd meer verdient..

Volgende week de klassieker zal mooi zijn als pelle gewoon kan spelen. Feyenoord zonder pelle is geen feyenoord. Dat zal de wedstrijd een stuk minder leuk maken

24 februari 2014 om 09:30

Die regel is al lang veranderd, maar wordt niet altijd correct toegepast. Er mag tegenwoordig pas gevlagd worden wanneer de man die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal krijgt. In dit geval kreeg ie hem niet, dus hoefde er niet gevlagd te worden. Dus de goal is wel gewoon correct. Helaas voor Feyenoord was dit 1 van de weinige keren, dat deze regel wel goed is toegepast.

24 februari 2014 om 09:35

die gast heeft een voorbeeld functie. Straks nemen al die kinderen met een Pelle kapsel zijn gedrag over en gaan ze de schoolpleinen terroriseren met hun baldadige gedrag? Pelle moet in het Jeugdjournaal zijn excuses aanbieden aan alle kindertjes in Nederland. en Lexie (Joey) Immers had de bal naar voren moeten rossen ipv over de achterlijn. maar dat is weer gebrek aan zijn voetballende vermogen en intellectie. Typisch Immers!

24 februari 2014 om 09:52

Hij stond wel degelijk buiten spel en ook wel hinderlijk. Hij staat in de baan van het schot. Dus is het buitenspel.

24 februari 2014 om 10:44

Bij hinderlijk buitenspel gaat het er om of je het uitzicht van de keeper belemmert, niet of je in de baan van het schot staat. Als het al buitenspel was, was het geen hinderlijk buitenspel want Castaignos belemmerde niet het zicht van Mulder op de bal.

Als je een voorbeeld van hinderlijk buitenspel wil zien moet je het eerste doelpunt van Pelle terugkijken, daar belemmert Immers in buitenspelpositie het zicht van Marsman op de bal, gek genoeg hoor ik daar helemaal niemand over.

24 februari 2014 om 11:08

@riche Vandaar dat Mulder een duw geeft aan Castaignos zodat die aan de kant gaat. Vervolgens zie je dat Mulder naar rechts moet leunen om zicht te hebben.

Het blijft een punt waar je over kan discussiëren. Ik denk dat als Feyenoord verdedigend gewoon scherp stond, dat ze hadden gezien dat Martina op randje 16 vrij spel had. Dat mag nooit gebeuren, vooral niet op zo'n moment.

24 februari 2014 om 11:53

@fr12jules

Het gaat om het moment van schieten, dat Mulder daarvoor Castaignos een duw geeft doet er dus niet (meer) toe.

Tja pelle volgende keer iemand doodmaken kom je minder in het nieuws.
Natuurlijk was dit heel dom van Pelle maar man man wa een constenatie.
Als er weer iemand vermoord word horen we niemand.er komt een supporter onder een politie paard en de politie is asociaal. En pelle schop 2 dingen kapot en hij moet verbannen worden.

Tuurlijk verdiend deze man een straf maar heb idee dat hij meer in jhet nieuws komt dan een moordenaar vind dat wel een beetje vreemd.

24 februari 2014 om 08:26

Moordenaars hebben geen voorbeeld functie in sportiviteit en worden niet gesponsord.
1 Wedstrijd een stadion verbod voor het slopen van andermans eigendom.

24 februari 2014 om 10:03

Ik wordt moe van dat gezeik over een voorbeeldfunctie.. Weet je wie een voorbeeld functie hebben? De ouders.. Die hebben die functie, niemand anders.. Dat gelul mbt de voorbeeldfunctie heeft de KNVB in het leven geroepen om mensen te schorsen waarbij ze normaliter niks over te zeggen hebben, maar wat in de ogen van de KNVB niet mag.. Als je bijvoorbeeld openlijk kritiek hebt op de scheids voor de tv camera.. Krijg je gewoon een boete van de KNVB.. Ook al heb je gelijk.. Voor deze dingen loopt de KNVB te marchanderen met de voorbeeldfunctie.. Helaas zijn dr genoeg schapen die het domweg overnemen..

24 februari 2014 om 13:32

Onze wereld en toekomst bestaat uit voorbeelden uit het verleden. Dat je tokkies aanhaalt als een voorbeeld, omdat ze ouders zijn, getuigt niet van sociaal gedrag. Het is klagen en nog eens klagen door domme mensen.
Hadden de stewards van Twente hem een stomp voor zijn ei moeten geven?

24 februari 2014 om 08:35

Bliek,

Men snapt jouw punt wel, maar dat hoef je nu niet in iedere topic te vermelden.

Natuurlijk is moord een zeer ernstige vergrijp, maar helaas kijken er meer mensen naar voetbalnieuws dan naar nieuws over een moord elders in het land. Het klinkt krom, maar zo is het eenmaal.

24 februari 2014 om 08:56

DAn nog Hootch.

Er worden overtredingen gemaakt die de kans hebben mensen zijn benen te bvreken krijgt men een gele kaart voor.horen we niets meer over.naar mijn mening veel erger puur op de man.

Nu slaat of schopt Pelle tegen 2 dingen aan en is het bijna wereld nieuws gaat me toch echt te ver.ook al keur ik het niet goed.

En hootch het topic komt ook 10 keer terug dus waarom niet dezelfde rede ik verander daar niet in zoals zoveel nensen die ook hier weer dezelde mening verkondigen.....

24 februari 2014 om 09:15

Het is totaal geen wereld nieuws, alles behalve. Maar dit is een voetbal site met veel Nederlands voetbal nieuws.
Hoeveel van Feyenoord trainer topic's hebben we al gehad? Hoeveel Feyenoord kampioen poll's?

24 februari 2014 om 09:49

Vierdag,

Het gaat niet alleen om deze site hoor.
Maar idd een voetbal site en ik mag mijn mening er dus ook over geven en dat doe ik dan ook.
En die zal toch echt hetzelfde blijven.

24 februari 2014 om 10:59

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Dit zal echt niet het laatste topic zijn over Pelle's gedrag. Dat weet je dan al vast.

24 februari 2014 om 09:00

dat heb je met deze sites, dan heb je altijd kritiek

24 februari 2014 om 10:06

Dit is een voetbalsite.
Pelle is een voetballer en word door zijn gedrag uitgelicht.
Voir moordenaars en andere zaken ga je naar het ad volkskrant of telegraaf.

24 februari 2014 om 11:33

WVE daar staat het ook volledig uitgelicht geeft niet voor de rest.

Blijft gewoon super domme aktie van hem maar de reacties komop zeg.

Hij zal wel een schorsing krijgen, maar feyenoord gaat hier mee in hogere beroep en dan kan gewoon spelen. Ben het niet vaak met willem van hanigem eens, maar nu eens wel, vindt gewoon dat als aanvoerder van een club, dat je je moet gedragen en niet als een egotrippertje optreden en dat heeft hij nu wel gedaan, dit schaad de club ook nog eens.

24 februari 2014 om 08:16

Als ze in beroep gaan is fey helemaal triest, dan keuren ze dat gedrag dus goed. Niet eens wachten maar zelf schorsen en afstand nemen van dit wangedrag, zou ze sieren.

24 februari 2014 om 08:32

Wat is dat voor een onzin? Je kunt het toch eens zijn met de straf, maar niet met de strafmaat?

24 februari 2014 om 08:44

het zou ze sieren als ze afstand nemen van dit gedrag en pelle zelf al schorsen voor de knvb iets onderneemt

24 februari 2014 om 08:48

Wat ik las is dat ze hem zijn aanvoerdersband af gaan nemen. En afstand van zijn gedrag hebben ze al genomen.

24 februari 2014 om 09:02

Dat zou inderdaad hun sieren, maar dit zal niet gebeuren, want ze hebben hem nodig.

24 februari 2014 om 09:13

@butch, geen woorden maar daden is toch het credo bij Feyenoord. Zijn aanvoerdersband afnemen is natuurlijk een flutstraf. De enige manier om dit als Feyenoord zijnde te veroordelen is schorsen, ongeacht wat de volgende wedstrijd op het programma is.

24 februari 2014 om 09:23

Tuurlijk willen jullie dat hij een paar wedstrijden krijgt, ik begrijp dat wel.

Pelle zijn aanvoerders band word afgenomen en hij krijgt een geldboete en elke straf die de Knvb hem oplegt gaan ze tegen in beroep.....en terecht.

Wekelijks zie ik de smerigste overtredingen om spelers te blesere, overtredingen die niet worden gezien en niet worden bestraft, Pelle gaat helemaal terecht uit zijn plaat en schopt tegen wat aan en hij moet volgens vele 5 tot 8 wedstrijden krijgen....stelletje moraalridders..

24 februari 2014 om 09:29

Inderdaad, dat zou dom zijn. Ze hebben 'm nodig. Laat de Knvb maar wat ondernemen, die zijn ervoor. Dan siert het maar wat minder.

24 februari 2014 om 09:55

Alsof zo'n band nog iets betekend. Is tegenwoordig niets waard meer. Vroeger droeg de oudste of meest ervaren speler hem. Maar nu? Nee ik denk dat het pelle niets gaat uitmaken

24 februari 2014 om 10:13

Ga dat maar eens tegen een Italiaan vertellen. Die gast is zo trots als een aap met 9 lullen. Gaat Twente die baard dan ook schorsen omdat zijn elleboog smerig was? Denk ik niet?

24 februari 2014 om 12:26

Oke ze nemen zijn aanvoerdersband, stoer zeg. En als pelle de winnende maakt tegen ajax is hij weer de held. Maar stel dat hij tegen ajax geen pepernoot raakt dan zijn ze in Rotterdam we een btje klaar met onze grote vriend. Wat een aparte relatie heeft feyenoord toch met Pelle.

24 februari 2014 om 13:07

nul20,

Hij is toch wel de held, ook als hij slecht speelt, maar goed dat kan ik jouw niet uitleggen want jullie spelers worden vaker uitgefloten dan dat scheidsrechters fluiten in een wedstrijd......beetje pot verwijt de ketel

Frustratie helemaal te begrijpen als hij eej schorsing zou krijgen moeten ze in protest gaan, hij sloopt niets doet niemand pijn. ....zie ergere dingen op de velden die niet worden bestraft ook niet na het bekijken van tv beelden. Bv ajax rsb waar een paar gefrustreerde ajax spelers schandalig doorgaan op de man...en zo zijn er legio voorbeelden van alle ploegen....en nu gaan we allemaal moraalridder spelen.

24 februari 2014 om 08:22

Dan maak je jezelf lekker belachelijk als je als fey in beroep gaat, dus dit wangedrag goed keurt

24 februari 2014 om 09:15

de Knvb is de gene die zich belachelijk maakt, ook die vreemde vogel van een scheidsrechter die gewoon vol blijft houden dat het geen buitenspel was, trainers, spelers en ook Mario v/d Ende zegt dat hij fout zat......zoals ik al zeg ik zie erger dingen op de velden, dit is niet goed maar om nou gelijk een schorsing te geven, ik hoor mensen zeggen 5 wedstrijden of 8, gewoon band afpakken en geldboeten....

24 februari 2014 om 10:18

@ Jaavan Haafte. Moraalridder. Feyenoord keurt dit gedrag helemaal niet goed als ze in beroep gaan. Alleen is een speler intern schorsen niet de enige manier om onvrede kenbaar over iemands gedrag kenbaar te maken. Een fikse geldboete, het ontnemen van een aanvoerdersband zijn ook middelen om een speler te straffen.

24 februari 2014 om 11:07

Beetje hypocriet, dus elke club die in de kuip de scheids tegen heeft mag iets gaan slopen daar. Of is het dan opeens anders?

24 februari 2014 om 08:28

Just because je maakt jezelf weer volkomen belachelijk, lees je eigen reactie eens terug. On Topic: Nooit gedacht dat ik volledig eens zou zijn met de kromme, Feyenoord is weliswaar vreselijk benadeeld. Maar ze hadden nog een kans moeten verzilveren, en 2-0 voorsprong mag je nooit te nimmer weggeven. Daar weten we alles van bij Ajax, minimale voorsprong weggeven en de deksel op de neus krijgen.

24 februari 2014 om 08:38

Ik zag toch echt een stuk whiteboard door de gang vliegen..

on: pelle (zeker als aanvoerder) had met zn domme kop de kleedkamer in moeten gaan en daar zijn frustraties botvieren. Heel dom om dit voor alle camera's te gaan doen.

24 februari 2014 om 10:10

De KNVB heeft in mijn optiek geen reet te maken met het feit of Pelle wat plastic brak of niet.. Dat noemen ze vandalisme en daar gaat een civielrechtelijke procedure overheen.. Twente dient een aanklacht in wn Feyenoord moet zich verantwoorden.. Simpel.... De KNVB moet hun plek kennen en zich bezighouden met hun eigen scheidsrechtertjes, daar hebben ze het al moeilijk genoeg mee en dat denken dat ze het hoogste orgaan in NL zijn.. Misselijkmakend..

24 februari 2014 om 13:11

ja man laten we een gevangenis straf eisen wegens hooliganisme, een stadion verbod erbij ook nog?

Rot op man, hij word intern gestraft en daar mee klaar, ik zou dan ook gelijk die achterlijke spelers straffen die de belachelijkste overtredingen maken en niet gezien worden...complete aanslagen zie je wel eens

24 februari 2014 om 10:24

Sloopt niks??? Je zag de brokstukken gewoon rondvliegen..
Na de laatste seconde kreeg hij een waas voor zijn ogen en was duidelijk zijn frustratie niet de baad.. als topsporter mag je best frustratie hebben, maar dat laat je dan niet zo openlijk blijken..
Zelfde met pieters, die was ook niet zijn frustraties de baas..
En daarnaast de frustratie had hij moeten richten op zijn eigen ploeg, want hoe is het mogelijk dat je een 0-2 nog verspeeld

Hij moet altijd opvallen kom is op man kinderachtig misselijk ventje gewoon 3 wedstrijden schorsing als Feyenoord gewonnen had was er niks aan de hand ook niet met de scheidsrechter... het was dan wel dik rood voor marsman maar daar doe je niks aan!

We kunnen commentaar op de scheids blijven hebben maar dat veld is veels te groot voor 1 arbiter. Er hangen tientallen camera's.... Fifa Knvb profesionaliseer eens. In plaats van blijven klagen kunnen de clubs ensupporters zich verenigen en veranderingen eisen. O nee blatter wil dit niet want dan kan hij de wedstrijden niet meer manipuleren.

Dit is weer typisch een manier om aandacht te trekken en dan wild om je heen gaan schoppen en dingen beschadigen walgelijk hij hoeft van mij echt niet te worden geschorst maar een flinke boete is wel op zijn plaats . En feijenoord moet gelijk de maatregel nemen en hem nooit meer aanvoerder maken want dit past gewoon niet je hebt een voorbeeld functie .

Zelfs al schorst de Knvb hem, dan speelt hij heus wel tegen Ajax. Feyenoord gaat gewoon in beroep tegen die schorsing en dan kan Pelle spelen.

24 februari 2014 om 08:34

Dat kan de knvb dan mooi oplossen met 1 wedstrijd schorsing. Tegen zo'n aantal kun je wel in beroep maar zou meteen duidelijk naken hoe de club er dan over denkt.

24 februari 2014 om 09:30

Dan zeggen ze toch dat ze een voorwaardelijke schorsing kunnen accepteren maar eenb onvoorwaardelijke te streng vinden omdat het normaal zo'n lieve jongen is? Genoeg trucjes..,

Hij moet de ogen uit zijn kop schamen, heeft wel een voorbeeld functie voor de jeugd.

Blij dat de Kromme dat ook ziet, inderdaad de scheids had ook een vervelend beslissende rol.
Maar die pech hebben we allemaal wel een keer.

24 februari 2014 om 08:35

Een keer? 2e week achter elkaar dat er minimaal 2grote fouten ten nadele van Feyenoord worden gemaakt.

24 februari 2014 om 08:42

Klopt tegen NAC hadden jullie ook pech, hopelijk na de wedstrijd tegen Ajax wat meer geluk voor jullie.

Dan maar 22 machines het veld in sturen, die zijn teminste emotieloos.

24 februari 2014 om 08:58

als je je emoties niet onder controle hebt, dan controleren ze jou. En dat is in de geschiedenis altijd erg gevaarlijk gebleken.

Natuurlijk mag hij gefrustreerd en boos zijn, maar wat helpt het dan om dingen kapot te schoppen.
Gewoon kinderachtig en dom gedrag, wat op geen enkele manier valt goed te praten.

Pelle wilde dit seizoen kampioen worden en niets minder !
In 2 weken tijd verspeeld Feyenoord de titel door eigen toedoen en slechte arbitrale vergissingen. Tja, dan komen de frustraties naar boven bij een winnaar.
Zijn nadeel, er staan 21 camera's om deze wedstrijd heen die hem volgen tot op het toilet.
Vroeger heeft Van Hanegem dit soort fratsen ook uitgehaald, want ook een winnaar ten koste van alles, maar er waren geen camera's bij. Sterker op het veld haalde Willem zelfs smerige streken uit die door de 2 camera's niet geregistreerd zijn. Willem leefde zich ook uit en zou tegenwoordig met deze scheidsrechters en al die camera's geen half seizoen spelen.
Hij moet dus als laatste zijn mond open doen.

Lekker makkelijk lullen Willem !

24 februari 2014 om 09:00

hij hoeft zn mond niet te houden.
T is gewoon achterlijk gedrag om tegen van alles aan te schoppen en kapot te maken. Wat schiet je daar mee op? Krijg je daardoor de punten terug? Als je alleen zo je frustraties kwijt kunt, ben je niet echt intelligent bezig.

T is logisch dat ie pissig is, maar dan kun je je zelf wel gewoon in de hand houden.

Pellé Pellé Pellé, snap de frustratie zeker! zelfs ik zat scheldend achter de tv, maar om op deze wijze tegen een schorsing aan te lopen....

Overigens mag Gözübüyük ook wel op de vingers getikt worden voor de wanprestatie wat deze man levert! Penalty en rood ontnomen, en in mijn ogen gewoon een buitenspel doelpunt i.v.m. in de lijn van het schot staan. Na het respect-bandje incident had ik deze man al niet meer hoog zitten.

Nu hoop ik (waarschijnlijk zonder Pellé) op een schitterdende klassieker! van mij mag het alweer weekend zijn!

Als ik dingen op mijn kantoor kapot zou schoppen om welke reden dan ook, ik word gelijk ontslagen. En nu gaan mensen zeggen dat Pelle niet geschorst moet worden. En daarbij ook nog, Pelle heeft spullen van een cameraman gemold en dat is gewoon vandalisme. Als ik dat zou doen zou ik taakstraf krijgen. Dat Pelle een voetballer is keurt dit gedrag natuurlijk niet goed... Het is gewoon zijn baan en het stadion is zijn kantoor!

24 februari 2014 om 13:01

En als je zoveel fouten maakt als gozubuyuk deed
Word je dan niet ontslagen

Pelle zal een schorsing krijgeb maar ik denk dat de knvb het zult verplaatsen zodat hij gwn meedoet tegen Ajax

Gozubuyuk is een vriendje van Willem, dus die probeert die duidelijk te beschermen. Vorige week had die wel forse kritiek op de scheids en nu mag het ineens niet meer, beetje hypocriet. Scheids van volgende week gaat het denk ik zwaar krijgen in de kuip. Ze zijn 2 weken achter elkaar genaaid en dat heeft ze 4 punten gekost.

24 februari 2014 om 09:03

hoezo hypocriet? Hij zegt toch dat er niet goed gefloten is.
Maar dat gedrag van pelle valt op geen enkele manier goed te praten en dat doet willem dus ook niet.
Hij zegt niks verkeerd

Kan het gedrag van Pelle niet goed keuren,uiteraard.
Maar...dat juist Van Hanegem daar een aandacht moet op vestigen,amai,amai.
De meest smerige, achterbakse speler die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Die man zou nooit meer een pen mogen ter hand nemen.

Laat Te Vrede maar spelen, ik ben erg benieuwd naar deze jongen.
Verder als Pelle al een schorsing zou kunnen krijgen, misschien intern op zijn plaats zetten.
Deze keer maar eens voor goed de aanvoerdersband afnemen.
Geldboete of intern een wedstrijd schorsen.
Ik zie Feyenoord nog steeds een resultaat kunnen halen tegen Ajax, maar tegen Ajax weet je het nooit, die kunnen zomaar ontsnappen in een slechte wedstrijd van hun met een doelpunt.
Een draaiend Ajax daar heeft Feyenoord het altijd al moeilijk tegen gehad, maar de verschillen zijn wel minder geworden.

Niet alleen voor de jeugd maar voor ieder, en dat gelul over de scheids dat ze pt hebben verspeeld vind ik ook maar niks!! De laatste goal was discutabel maar zo'n ploeg moet een 0-2 kunnen uit spelen. Bij de 1 e goal lag Matthijssen te slapen en bij de 2 e goal was Immers veel te nonchalant, gewoon die bal uit het stadion rossen was er helemaal niks aan de hand geweest!! Worden gewoon 2 fouten afgestraft al zat aan de 2e gosl een luchtje!!! En Koeman moet niet zo zeuren over de abrtiage dan moet hij maar eens met trainers praten van kleinere clubs die wekelijks met dit soort gevallen te maken hebben!! Worden wekelijks genaaid en nu valt de beurt aan Feyenoord weten ze ook eens hoe dat voelt!! Het is zo makkelijk om steeds naar de scheids te wijzen, je kan het ook van de andere kant zien, worden gewoon 2 induviduele fouten afgstraft!!! En Pelle mogen ze van mij wel een zware geld boete geven, schorsen vind ik te zwaar, beter op zo'n zuil afreageren dan op een speler al praat ik de aktie niet goed want het sloeg nergens op !!!!!!

Die gaat gewoon spelen tegen Ajax. Als ze hem al schorsen, dan gaat Feyenoord in beroep en kan ie alsnog spelen...

Hij moet gewoon geschorst worden. Pieters kreeg ook een extra schorsing en supporters krijgen voor dit gedrag een stadionverbod. Dan kan je het niet maken om Pelle nu niet te schorsen.

Geen schorsing,ik vind dat schorsingen een straf is voor misdragingen binnen het veld. Een dikke boete maar dan ook echt een dikke boete.langs sturen bij ziekenhuizen,helpen in bejaarde huizen en voetbal lessen geven op scholen.en dat voor een maand lang ofzo. Lijkt me een veel betere straf en heeft de maatschappij veel meer aan.

24 februari 2014 om 09:56

Die kerel spreekt nog geen woord Nederlands. Heeft geen nut. Gewoon schorsen.

Niks ervan. Er is maar 1 regel voor die echt werkt schorsen die hap, dat raakt hem en
Feyenoord en zo hoort het ook.

24 februari 2014 om 09:03

Pelle had bijna munsterman wat aan gedaan toen hij na binnen liep. En munsterman was blij dat pelle hem miste hahha

Ik schrik van de reacties van met name Feyenoord fans die het gedrag van nota bene de aanvoerder proberen te nuanceren. Hebben we dan niets geleerd van de hele 'zonder respect geen voetbal' campagne van de Knvb?

Mocht Pelle niet geschorst worden door de club zelf, dan geeft Feyenoord een verkapt signaal af dat agressie en woede best moet kunnen op het voetbalveld. En ja emotie hoor bij het spelletje maar sloop dan je eigen spullen of sla met je vuisten op het veld, scheur je shirt kapot maar reageer het niet af op mensen of objecten die gewoon niet van jou zijn! Hoe slecht en oneerlijk een scheids beslissingen neemt.

Maar het feit alleen al dat er veel mensen zijn die vinden dat Pelle niets verkeerds doet en het zelfs begrijpelijk vinden. Van die mensen hoop ik ooit dat ze voor altijd van het voetbalveld verbannen worden. Want dat zijn de zelfde mensen die het mooiste spelletje op aarde verkloten met hun achterlijke gedrag op de amateur velden.

24 februari 2014 om 11:17

Goede post. Gedrag van Pelle moet gewoon bestraft worden en prima als Feyenoord om tactische redenen in beroep gaat maar geef dit dan ook toe als club anders lijkt het alsof je het gedrag van Pelle goedkeurt. 2 wedstrijden schorsen en als Feyenoord in beroep gaat maak je er vier van puur en alleen omdat de club en de speler er anders niks van leert.

24 februari 2014 om 14:25

Het gaat toch helemaal niet om die goals en om de scheids?!

Iedereen, ook twente-supporters, zien in dat het een pingel had moeten zijn in minuut 4 en dat twente heeeeel goed weg komt in de laatste minuten.

Waar het hier om gaat is de reactie van nota benen de aanvoerder. Het is beide fout, de beslissingen maar Pelle ook, en dat Pelle's reactie door de fouten van die scheids komt rechtvaardigt zijn gedrag echt totaal niet.

Want als je zo gaat redeneren mag je na elke fout van de scheids, maar ook van je medespeler de boel maar kort en klein slaan. Helemaal als aanvoerder scoor je hier punten mee.

Schandlig gefloten maar ook schandalig gereageerd. Dan zie ik 100x liever een Verbeek en ook Koeman gewoon voor een camera zeggen dat de scheids schandalig bezig was, dat hij zich moet schamen en dat de knvb moet optreden tegen deze onzin. Zo laat je ook duidelijk blijken dat je je bestolen voelt, pak je de man in kwestie duidelijk aan en ben je niet schandalig bezig.

Tussen neus en lippen door, Feyenoord had de wedstrijd alsnog op slot moeten gooien maargoed.

Ik kan mij herinneren dat er een complete heksenjacht op Pieters was onstaan omdat hij een ruit kapot maakte. Vind jullie behoorlijk hyporiet als jullie dit dan wel goed praten.

Hij is er gewoon bij volgende week zondag wel zonder de band om zijn arm..knvb zal hem schorsen naar alle waarschijnlijkheid.. Ik snap de frustratie van mijn mede feyenoorders maar we moeten niet doen of dit de kampioenswedstrijd was.. We hebben al eerder laten liggen in de competitie door steeds dat achter over leunen als je voor staat. Ik baal hier van maar uiteindelijk moeten wij in de spiegel kijken.. Volgend jaar een nieuw jaar nu gewoon de focus houden op de top 3..

24 februari 2014 om 09:15

petje af, voor je reactie, zo hoort het gewoon. Hopelijk doen we dit nu allemaal eens zo reageren, welke club dan ook.

Heel dom van Pelle. Ik hoop voor hem dat ie gewoon geschorst wordt voor 1 wedstrijd. Als aanvoerder kan je dit niet maken. Ook al had je verloren, fouten van de scheidsrechter etc. maar je blijft met je stinkpoten gewoon van andermans spullen af.

Lekker professioneel, de boel gaan slopen als aanvoerder zijnde. En dat de week voor de kraker. De scheids floot dan geen sterke wedstrijd, maar de 2-0 voorsprong hadden ze nooit meer weg mogen geven. In de slotperiode van de wedstrijd heeft Feyenoord de deur open gezet voor Fc Twente.

Het is gênant hoe mensen hier nog begrip kunnen opbrengen voor zijn gedrag. De eredivisie is het uithangbord van het Nederlandse voetbal. Dit soort gedrag moet je dan ook keihard afstraffen.
Als de KNVB dit gedrag tolereert is het leed in het amateurvoetbal niet te overzien.

24 februari 2014 om 09:20

Als ik de Knvb was, zou ik die scheids schorsen, samen met zijn assistenten, als je zo fluit op dit niveau, hoor je niet thuis op de velden ,het gedrag klopt inderdaad niet, ben ik het mee eens, maar is voor mij dan, zeer begrijpelijk

of feyenoord nou met of zonder pelle speelt winnen doen ze toch niet van ajax ,maar wil wel even zeggen dat ik het wel gehad heb met pelle wat een naar persoon is dit zeg altijd maar maar bezig tegen de tegenstander of tegen zijn medespelers wie denkt hij wel wie hij is GOD misschien, naar karakter heeft deze man.kan totaal niet tegen zijn verlies en denkt omdat hij dit jaar goed tot zeer goed speelt hij zich alles maar kan permiteren en dat hij het spelletje heeft uit gevonden moet eens volwassen worden en anders lekker oprotten naar italien.

Ik snap echt niet wat hier zo erg aan is? Emotie hoort nou eenmaal bij sport. Hij doet toch niemand iets aan? Stuur de rekening van de schade naar Feyenoord (of Pellè) en het is opgelost.

24 februari 2014 om 09:38

Dus als een wildvreemde man je huis binnen gaat en de tv sloopt en je servies op de grond gooit omdat zijn vouw hem net verlaten heeft, maar vervolgens aangeeft dat je de rekening voor de nieuwe spullen wel gewoon naar hem kunt sturen, dan doe je er voor de rest niks mee?

24 februari 2014 om 09:59

Nee, ik heb het over sport. Niet over inbrekers?

24 februari 2014 om 10:05

Het komt op hetzelfde neer. Natuurlijk zijn de emoties begrijpelijk maar dan horen er wel enige sancties te hangen aan het feit dat ie iemand anders zijn spullen sloopt. Of Twente nou de rekening doorstuurt of niet

24 februari 2014 om 10:16

Als een supporter dit doet heeft ie ook een stadionverbod aan zijn broek hangen. En ja dat heeft ook wel iets met sport en emoties te maken.

24 februari 2014 om 12:20

Als die "wildvreemde" man van tevoren wordt binnengelaten, een pot poker laat spelen voor een hele hoop geld.
Dan laat je hem in de val lokken met vals spel.
Waardoor hij dus al zijn geld verliest terwijl hij de beste hand had.
Vervolgens is hij zo boos dat hij de pokertafel sloopt en de daarbij behorende stoelen.

Maar de volgende dag komt hij toch nog terug om een nieuwe poker tafel te brengen inclusief stoelen en bied ook nog eens zijn excuses aan.

dan nog vind jij het nodig om aangifte te doen ?

vind dit een betere vergelijking als de jouwe.

24 februari 2014 om 12:38

Zit wat in, eerlijk is eerlijk

wat had koeman geroepen als het andersom was gebeurd was de scheidsrechter dan ook niet capabel om een wedstrijd te fluiten op dit niveau eerst je eigen straatje schoonvegen koeman want waar was mathijssen bij de 2-1 van twente werd gewoon belachelijk gemaakt door castanois. hand in eigen boezem steken mag ook wel eens

Als er iemand geschorst moet worden is het die scheids wel. Zelden heb ik een ploeg zo benadeeld zien worden als Feyenoord gister, hij kan of moet misschien wel 2 penalty's geven, die Bjelland heeft toch verdomd veel mazzel dat hij slechts geel krijgt voor die elleboog op Pelle en dan scoort Twente in de 95(!)ste minuut ook nog eens een goal dat wegens buitenspel gewoon had moeten worden afgefloten. Dan mag je best even emotioneel worden. Hij heeft voor de rest niemand in gevaar gebracht, gewoon de gedane schade vergoeden met misschien een geldboete en klaar ermee.

Ik zou het heel erg jammer vinden als Pelle zal worden gestraft (begrijp het wel als het gebeurd)
Ik wil gewoon in de klassieker 2 teams tegen over elkaar hebben staan in de beste samenstelling, daar is het een klassieker voor.

Het gedrag van Pelle is verder gewoon niet goed te praten, kijk je naar het verleden werd onze Jan ook op het matje geroepen door de Knvb. Kan iedereen het zich nog naar voren halen "kakkerlakken" op het bekerfeest van Ajax. Jan gaf aan dat hij dit niet had moeten doen en de Knvb schorste hem toen om maar aan te geven dit niet te tolereren (wat te begrijpen is) Pieters die een rode kaart krijgt en vervolgens het raam in slaat ook een voorbeeld, de straf is meegenomen in de rode kaart welke hij al had gehad. Ook hierin heeft de Knvb gelijk om een schorsing door te voeren.

Nogmaals, voor de klassieker zou ik het zonde vinden als hij geschorst zal worden. Maar een schorsing zal verder volkomen normaal zijn. Dit mag je niet goedkeuren, men heeft een voorbeeld functie. Keur je dit goed, is dit een vrijbrief voor de toekomst.

De Kromme heeft gewoon gelijk, iedereen loopt hier altijd te zeiken over de "maniertjes" vancr7 , maar Pelle is voor sommige Feyenoordfans een god ofzo hij kan niets fout doen, Net als Willem irriteer ik me ook mateloos aan hem! Ja hij scoort zoveel ja hallo daarvoor staat ie der toch!, Het spel is op hem afgesteld! Hij moet gewoon in de spits blijven staan en niet wat ie de laatste weken doet zich terug zakkenen proberen het spel te maken, steeds met te korte pasjes! Hij heeft kritiek op zijn medespelers met zijn gebaartjes ,hangt de grote leider uit, maar waarom als leider zijnde dwingt hij zijn ploeg niet om vooruit te blijven voetballen! hij laat zich zelf te ver terug zakken! Nee het is weer een verloren Jaar! Pelle als je naar de zandbak gaat om je zakken te vullen ,zal je wel met heimwee terug denken aan het Blinde legioen die je aanbid, en het gevoel geeft dat je de grote leider bent!, de realiteit is dat je je goals meepikt, maar als innspirator en leider ben je een kleine jongen ivm Guidetti! Niemand is groter dan Feyenoord zeker Pelle niet!

Hij zal denk ik geschorst worden, maar na de wedstrijd tegen Ajax. Dit verdiend een schorsing van 4/5 wedstrijden. Of hij krijgt alleen een boete, nu maar afwachten wat de Knvb zegt. Hij heeft al een keer bijna de aanvoerdersband kwijtgeraakt, maar dit is denk ik wel de druppel. Ik gok op een nieuwe aanvoerder de komende weken.

24 februari 2014 om 10:09

Pelle deed dit expres, hij wist dat ie niks klaar zou maken tegen ajax. Daarom deed hij dit om een schorsing te krijgen. Slim hoor pelle!

De koning van Rotterdam valt van zijn sokkel! Deze jongen is er in gaan geloven om de eeuwige legende van Feijenoord te worden. Koeman heeft meegewerkt om hem aanvoerder te maken... Maar was dat nu zo'n goede zet? Nou, toch maar De Vrij dan... Pelle is er in gaan geloven dat hij een superster is. Maar ja, hij speelt maar bij Feijenoord in de MM competitie. Snel verkopen voor een hoop geld aan van die oliesjeiks. Dit soort mafketels hoeft voor mij geen boegbeeld te zijn bij een van de mooiste clubs in Nederland. En.... ik ben niet eens een echte supporter.
En nog even over Koeman en zijn blindelings vertrouwen in die Matthijssen... Gisteren de 2-1 goed bekeken... Tjonge, dat kan toch helemaal niet. En dan vervolgens geen leiding kunnen geven aan z'n verdediging. Waarop is zijn basisplaats in vredenaam nog gebasseerd. Dan heb ik het helemaal nog niet over dat belachelijk hoge salaris van hem. Dit zijn nou net de verschillen waarom Feijenoord aan het eind van de rit steeds wat punten tekort komt om mee te doen voor de hoogste eer....

Ik word hier zo ontzettend moe van. Die Willem van Hanegem droeg vroeger zeker een keurmerk van sportiviteit.. Elke wedstrijd deed hij wel iets wat niets met sportiviteit te maken had. Nu deze stuurlui aan wal staan hebben ze direct hun commentaar klaar, het lijkt soms wel om zichzelf omhoog te praten.altijd dat eeuwige gezeik over Ajax en nutteloos commentaar over Feyenoord dat komt zo onderhand mijn strot uit.

Ik als Feyenoord supporter ben blij dat er eens iemand in de selectie zit met vuur in zich. Die gepassioneerd gebaren maakt en die iedereen verrot scheld als het niet mee zit. Ik heb meer problemen met spelers die met opzet andere spelers blesseren dan een speler die na de webstrijd de zooi kort en klein schopt. Iedereen zit nu te klagen, willen we alleen maar Christiaan Eriksen voetballers in de eredivisie? Los van zijn voetbalkwaliteiten want die heeft ie,die gozer is altijd de meest brave van de klas geweest.

Pelle is een prima aanvoerder, 1 die voorop in de strijd gaat, daar hou ik van.

Als je dit gewoon op straat doet wordt je opgepakt.

Knvb moet wel schorsen, en feyenoord zal een nieuwe aanvoerder kiezen!

Ik ben het eens met Kraay Jr. vanochtend op de Radio, een fikse geldboete opleggen en de boete schenken aan Kika ter behoeve van zeer zieke kinderen...en laat het hem zelf brengen. Verder moet de Knvb zch niet inlaten op een eventuele schorsing...laat dit de club, indien deze het nodig acht, zelf doen...op die manier kan Feyenoord zelf beslisen wat men toelaatbaar vind in en om het veld. Uiteraard zijn er figuren die evalletje Pieterse erbij halen maar vergeet niet dat deze al een schorsing kreeg voorafgaande de ellende met het raampje.

Dus Pelle wel een boete vanuit de Knvb opleggen (en zelf laten brengen naar een afdeling met zieke kinderen(namens Kika bijv.)) en de club zelf laten beslissen of ze dit gedrag tolereren of niet door de beslissing van een eventuele schorsing bij de club neer te leggen.

24 februari 2014 om 11:18

@invuurenvlam

Gaat heen met je Kraay Jr. en zijn moralistische gepeupel over zieke kindertjes. Dan heeft deze voormalige allesschopper tijdens zijn voetbalverleden zelf nog heel wat boetes open staan, om zo de kas van zijn geliefde Kika te kunnen spekken. Hou het in deze gewoon bij het voetbal. Pelle moet de schade die hij heeft aangericht aan Twente betalen. De Knvb mag hem een schorsing opleggen, om zodoende een statement te maken dat dit soort gedrag niet word getolereerd. En verder zou het Pelle sieren om publiekelijk zijn excuses aan te bieden voor zijn wangedrag.

24 februari 2014 om 11:45

Dat had best een gepaste straf kunnen zijn voor een voetballer die wel zijn best had gedaan de Nederlandse taal machtig te zijn tijdens de jaren die hij hier al inmiddels heeft gevoetbald.

Ondanks dat ik, en vele met mij, zijn emotie begrijpen moet deze man gewoon bestraft worden. Dit is onvolwassen gedrag dat niet thuishoort binnen het voetbal. Dit is puur vandalisme. Hoe je het ook went of keert, welke oorzaken er ook aan ten grondslag liggen of hoe graag je ook wilt dat Pelle niet geschorst wordt.

24 februari 2014 om 12:53

Ik ben het zeker met je eens dat er een boete moet komen, maar de Knvb zal waarschijnlijk over gaan tot schorsing hoe spijtig ook.

Daar heeft de Knvb bij het geval pieters (rode kaart in meegewogen, 2 duels voor de overtreding (+) 1 voorwaardelijk en 1 voor de ingeslagen ruit) een weg ingeslagen.

Daarbij heeft de Knvb zich gemengt in het prive feestje (beker winst) van Ajax. Jan vertonghen deed hier een stomme en tevens hele domme uitlating. Hier heeft de Knvb er ook niet voor gekozen om Ajax zelf de mogelijkheid gegeven om Jan een boete en schorsing op te leggen. Dat heeft de Knvb zelf gedaan. Ajax ging hier tegen in beroep maar verloor. Jan kreeg 2 wedstrijden schorsing.

Ik denk dat de Knvb zich ook hier weer mee gaat bemoeien, en over zal gaan tot schorsen.

Wat Pelle gedaan heeft kan inderdaad niet en als het dan een schorsing zou worden dan is daar niets aan te doen. Maar ik begrijp de frustratie wel een beetje. Als je ook ziet hoe b.v. Mathijssen en Immers daar staan te verdedigen in de laatste minuten dan ben je niet professioneel bezig.

Wat hij deed valt niet goed te praten, maar ik hoop dat hij niet geschorst wordt!

Ik ben een Twente fan maar ik vind dat de zaak enorm wordt opgeblazen. Hij moet ook stoom afblazen, doet dat na de wedstrijd , maar vergeet even dat een hele horde cameramannen en journalisten achter hem aan rennen om elk detail uit te vergroten. Leuke televisie daar niet van maar dan hoef je nadien met schijnheilig commentaar te komen dat het onprofessioneel is. Geef hem een boete en laat het daarbij

24 februari 2014 om 11:05

Ik snap wat je bedoeld, maar Pieters kreeg voor iets soortgelijks ook 3 wedstrijden! Gelijke monniken, gelijke kappen!

24 februari 2014 om 11:23

Maar Pieters kreeg al rood voor een actie in het veld als ik mij niet vergis. Hij heeft toen een hele forse boete gekregen van Psv, maar die drie wedstrijden waren ook (deels) voor de grove tackle.

24 februari 2014 om 12:35

Hmm ja dat is waar. Ben benieuwd wat de Knvb zal doen!

Zijn frustratie is te begrijpen, maar het blijft natuurlijk een Italiaan met een temperamentje. Desalniettemin moet hij wel een schorsing krijgen. Het is dan te hopen dat Feyenoord van Ajax kan winnen volgende week. Heb er een hard hoofd in.

Serieus, sommige proberen het goed te praten, heeft iemand vorig seizoen toen roda en ajax zo vaak benadeeld werden dit gedrag bij 1 van deze clubs gezien? Ik niet.
En omdat pelle geen geel wil pakken reageert ie zich maar af op andere dingen.

Ben er nog doodziek van vandaag!, dat heb ik niet zo snel. Verkeerd uitstappen van de vrij en een vrije speler op de 16 meter. In de plaats van dat we omhoog kunnen kijken, moeten we twente en vitesse maar weer zien bij te benen en moeten we ook nog uitkijken voor psv. En dat uiteindelijk door blunders van 2 mensen in 2 weken. Voelt gigantisch onrechtvaardig. Kom aub zo snel mogelijk met een videoscheids, dit gaat uiteindelijk om miljoenen.

24 februari 2014 om 12:14

Lekker makkelijk iedere club heeft wekelijks te maken met scheidsrechterlijke dwalingen. Soms voor en soms tegen. Feyenoord moet de 0-2 gewoon uitspelen en ophouden met huilen over de scheids. Wil je dan ook videospelers hebben? Of robots? De meeste fouten op het veld worden namelijk door de spelers gemaakt en niet de scheids.

1 wedstrijd schorsen en een flinke boete!
Maar niet tegen Ajax, graag de klassieker met Pelle erbij.

De hele 1e helft en de 1e kwartier in de 2e helft heeft F.noord best een leuke partij gegeven tegen Twente maar ik constateer ook bij andere wedstrijden dat ze dat ze dat niet 90 minuten vol kunnen houden. Dat maakt waarom Ajax bovenaan staat en bij F.noord is het allemaal niet niet omdat ze een wedstrijd niet uit kunnen spelen.

Tegenslagen, kleine vormdip, onnodig puntverlies, scheidsrechterlijke dwalingen, naderende transfer, verspelen kampioenschap, etc.

Need to say more?

Praat het niet goed, maar liever zo dan een tegenstander zijn kruisbanden aan gort schoppend!

Wat is dit weer overtrokken zeg. Had hij een bidon omver geschopt, dan had er geen haan om gekraaid. Nu zijn er zoveel camera's beschikbaar en lopen ze je tot onder de douche achterna. Laat 'm opdraaien voor de schade en even lief doen voor de camera. Niemand is gewond geraakt behalve zijn imago is wat beschadigd. That's it.

24 februari 2014 om 12:10

Pardon? Meneer loopt als een halve debiel tegen van alles aan te schoppen waaronder materiaal van de pers. Loopt Munsterman zowat ondersteboven. Ik zou zeggen inderdaad geen schorsing maar zoals iedereen die dit gedrag rond het veld zou vertonen een stadionverbod van een half jaar.

Dit staat in de Knvb regelementen over wangedrag en hier worden supporters dus het stadion voor uitgeknikkerd en krijg je een boete en een stadionverbod. Heel simpel hier dus ook hanteren.

8.5 Het is verboden zich in het Stadion te gedragen op een wijze die anderen als provocerend, bedreigend of beledigend kunnen ervaren. Voorts is het verboden enig gevaar voor de gezondheid en/of de veiligheid van zichzelf of anderen te scheppen dan wel aan anderen schade toe te brengen.

24 februari 2014 om 13:57

Dat zeg ik. Het wordt opgeblazen ook door jou.

als feyenoord in beroep zal gaan om de wedstrijd tegen ajax te redden is feyenoord ook geen knip voor de neus waard, al is het hun recht,je mag , nee je moet als club je grenzen aangeven en een voorbeeeld stellen al is het maar naar je jeugdige supporters, feyenoord laat je gezicht zien en straf hem ondanks de klassieker ! Ik zou het anders een schande vinden, al was het mijn eigen cluppie !

Ze mogen hem niet schorsen het was na de westrijd.

24 februari 2014 om 12:11

Dat mogen ze wel ze mogen zelfs tot een half uur na de wedstrijd een kaart geven aan een speler. Sterker er zijn trainers geschorst voor provocerende uitspraken na een wedstrijd dus meneer kan gewoon een schorsing verwachten.

24 februari 2014 om 13:02

Maar dat zegt nog niet dat hij hem krijgt een boete van Twente lijkt mij genoeg.

Zet notabene een man op de 16 meter bij een hoekschop, zoals Koeman aangeeft. Ook dat is de rol van een aanvoerder, of anders wel van de keeper. Mulder, Mulder.. bekijk zijn optreden eens vanaf het doelpunt van Luc. Wat een enorme twijfellaar. Wat zorgt hij voor onrust in de verdediging. Weet echt nooit wat hij zelf gaat doen, wel of niet uitstappen.. wel of niet, wel of niet.... om te janken! Hoge ballen altijd weer hetzelfde liedje. Lekker zelfverzekerd ook, met poep in zijn luier, probeert hij te protesteren bij de 2-2. Wederom aan de grond genageld bij dat doelpunt. Zoals zo vaak. Leer eens los te staan ipv die poephouding.

Ik begrijp de woede van de Feyenoorders.
Zij zijn inderdaad genaaid door de arbitrage en dit zijn dure punten.
Toch kan niemand het gedrag van Pelle goedkeuren.

Als Pieters geschorst werd vorig seizoen is het niet meer dan normaal dat men dit ook doet bij Pelle.

Vermoeiend al die moraalridders hier. We doen net alsof Pelle een crimineel is. Heeft niemand hier ooit iets uit frustratie kapot gemaakt, gegooid etc? Hou toch op man. Schorsen, aanvoerdersband afnemen. Pfff. Moet niet gekker worden. Deze mannen worden geacht zich altijd perfect te gedragen. Omdat er camera's bij staan. Dan kan niet altijd. Feyenoord verspeelt 2 punten. Had twee penalty's moeten hebben. Keeper rood. Nog een verdediger rood voor een elleboog. (Daar hoor ik niemand meer over, de persoon jn kwestie kreeg geel, oftewel de scheids zag iets, en als je daar iets zag, was het een elleboog en dus rood). En een buitenspel goal. Hoe gefrustreerd kan je raken....het is niet goed te praten, maar laten we allemaal niet te hard oordelen over menselijke emotie. Die jongen krijgt gewoon een boete, net als wanneer ik iets kapot schop wat niet van mij is. En waar ligt dan de grens? Een bord kapot schoppen is drie wedstrijden schorsen? Wat nou als je tegen een bidon schopt? Of tegen de dug out slaat? Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die nooit uit frustratie is doms doet.

We moeten Pelle de rest van het seizoen schorsen, opsluiten, z'n kop kaal scheren, z'n vriendin kielhalen en z'n auto in de Maas gooien als ik alle reacties van de niet-Feyenoorders peil.
Geef hem een fikse geldboete en laat hem een keer voor groep 8 bij een school in Rotterdam uitleggen dat je je dient te gedragen en daarmee basta.

Had Pelle niet nog een wedstrijd voorwaardelijk staan na zijn kopstoot beweging van vorig jaar?

Frustratie? Als iedereen de wedstrijd van gisteren heeft gezien , Moet toch ook constateren dat Feyenoord na de eerste goal van Twente, op een paar momenten na alleen maar achteruit heeft gelopen,zelf de problemen heeft veroorzaakt! Twente heeft ook gewoon een paar 100% kansen gecreerd! door slecht te verdedigen! Met een beetje pech sta je gewoon al met 3-2 achter voor de blessuretijd! Als fanatieke feyenoorder raak ik gefrustreerd , van schaken die mag blijven staan , Boeitius die er uit moet, Clasie die eruit moet, Dat Mulder geen echte vent in de goal is datimmers die bal niet wegpeert! Mathijsen zijn aanwezigheid alleen al! , dat we een wedstrijd niet dood maken! dat er niet uitkomt wat er inzit dat is frustrerend! Feyenoord had ondanks de arbritale fouten gewoon moeten winnen!, maar we moeten dan wel blijven voetballen. . We hebben een Calimero mentaliteit! we hebben maar de 5e begroting de scheidsrechter bll bla, We zijn Feyenoord met voor de Nederlandse competetie zijn we goed genoeg laat het is zijn zien een hele wedstrijd!

Laat ik voorop stellen dat Pelle, zeker als aanvoerder, volledig fout is geweest. Een schorsing lijkt mij dan ook op zijn plaats.

Tevens wil ik aangeven dat ik wel begrip heb voor zijn frustraties en ook die van Koeman. Het is werkelijk ongehoord wat Feyenoord over zich heen heeft gekregen.
Direct na het begin van de wedstrijd had keeper Marsman een strafschop tegen moeten krijgen. Hij ging volledig in de fout door Immers het spelen van de bal, op een onrechtmatige manier, onmogelijk te maken. De te nemen strafschop had deze keeper niet zelf mogen stoppen omdat hij ook een rode kaart had moeten hebben. Dus Twente had direct met 10 man verder moeten spelen.
Voorts maakte 1 van de Twentespelers, Bjelland, enige tijd later, hands in het strafschopgebied en had er nogmaals een strafschop moeten worden gegeven. Maar ook nu deed de scheidsrechter of zijn neus bloedde.
Tenslotte dan nog het doelpunt van Twente, vlak voor tijd, de gelijkmaker. Dit doelpunt had afgekeurd moeten worden, want Castognes stond buitenspel en voorts belemmerde hijhet vrije uitzicht van de keeper.

Ik vraag mij af hoe het toch komt dat ik altijd het gevoel heb dat Twente steeds weer op allerlei wijzes door de Knvb wordt geholpen. Het riekt naar onreglementaire handelingen.

Terecht mag Feyenoord zich genaaid voelen, maar dit betekent nog niet dat ik het wangedrag van Pelle goed keur, juist omdat hij tevens de aanvoerder is.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren