Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Eerste duel met Real mondt voor Schalke uit in afgang

Laatste update:

Real Madrid heeft zich na woensdagavond voor 99,9 procent verzekerd van de kwartfinales van de Champions League. Het team van Carlo Ancelotti maakte in de eerste krachtmeting met Schalke 04 duidelijk dat men dit seizoen alle prijzen wil winnen: 1-6. De doelpuntenproductie van de Spaanse club werd netjes verdeeld over Karim Benzema, Cristiano Ronaldo en Gareth Bale. Klaas-Jan Huntelaar maakte de eretreffer voor de Bundesliga-club. Het was voor Real Madrid pas de tweede overwinning op Duitse bodem, naast zes remises en achttien nederlagen.

/

In de eerste helft bleek al dat die Königsblauen tegen de Koninklijke een allerminst gelijkopgaande strijd was. Het team van Jens Keller werd voor eigen publiek op alle fronten afgetroefd en mocht blij zijn dat de bezoekers uit Spanje na het rustsignaal slechts een dubbele voorsprong op het scorebord zagen staan. Benedikt Höwedes had het duel wellicht anders kunnen laten verlopen, maar zijn kopbal ging in de tweede minuut nipt naast het doel van Iker Casillas. Real Madrid controleerde daarna de wedstrijd en nam in de dertiende minuut de leiding. Ronaldo kreeg het leer van Bale en probeerde Benzema met een slimme hakbal te bereiken. Via Felipe Santana kwam de bal alsnog terecht bij de Franse aanvaller, die doelman Ralf Fährmann het nakijken gaf: 0-1

Casillas speelde luttele minuten later een cruciale rol. De doelman voorkwam met een reflex een zeker doelpunt van Julian Draxler, die vanaf drie meter de hoeken voor het uitkiezen had. In minuut twintig was het verzet van Schalke al gebroken. Santana verloor de bal aan Benzema, die daarna Bale bediende. De Welshman soleerde zich knap richting het doel van Fährmann, die zich in de korte hoek liet verschalken: 0-2. Real verhoogde de druk op de helft van Schalke, dat er niet meer aan te pas kwam en van geluk mocht spreken dat het tot aan de rust bij 0-2 bleef. Na een klein half uur spelen mikte Ronaldo immers op de paal en Fährmann voorkwam in het restant van de eerste helft tot tweemaal toe dat de Portugese sterspeler er alsnog 0-3 van maakte.

/

Na de onderbreking maakte Real Madrid er een doelpuntenfestijn van. Ronaldo pikte in de 52e minuut alsnog zijn doelpunt mee. Hij kreeg de bal van Bale, schakelde Joël Matip met een schaar uit en schoot het leer met zijn ‘zwakke’ been achter Fährmann: 0-3. Daar nam het team van Ancelotti echter geen genoegen mee. Vijf minuten later zorgde Benzema, na een goede combinatie met Ronaldo, reeds voor de 0-4. Schalke had geen antwoord op het sprankelende en efficiënte spel van los Merengues, die twintig minuten voor tijd alle reden hadden om te juichen. Bale werd diep gestuurd door Sergio Ramos en werkte de bal diagonaal achter de doelman: 0-5.

In de resterende speeltijd hing de 0-6 voortdurend in de lucht. Ronaldo en Bale kreeg het leer echter niet langs Fährmann, die in de 89e minuut echter alsnog moest capituleren. Na een fout van invaller Leon Goretzka maakte Ronaldo er alsnog 0-6 van. De eretreffer kwam op naam van Huntelaar, die de bal na voorbereidend werk van Christian Fuchs in een keer prachtig in de kruising ramde: 1-6.

Wint Real Madrid de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real Madrid samen met Bayern Munchen en PSG favoriet voor de Champions League.

1-6, wat een uitslag en wat een goal van Huntelaar!

26 februari 2014 om 22:46

Oh my god, wat een geweldige wedstrijd.
De aanval van real is gewoon perfect. Ik denk dat Ancelotti real nu wel echt aan de praat heeft. Een erg strek team waarmee we vandaag weer speelden.

Casillas wat een redding zeg!!!

26 februari 2014 om 22:48

Schalke leek een amateur ploegske. Ze kregen echt voetballes.

26 februari 2014 om 23:02

Ik denk dat real een goede kans maakt.
Wat een wedstrijd van het trio Bale-Benzema-Ronaldo. Echt geweldig!

26 februari 2014 om 23:18

Achter dit trio ook nog eens Modric. Z'n speler op het middenveld met zoveel klasse hebben we gemist. Dit jaar pakt Real de triple

26 februari 2014 om 23:25

Vergeet de achterhoede en de twee keepers niet, het zou me niks verbazen die triple

27 februari 2014 om 05:34

ach, Schalke is defensief al niet de beste, zelfs niet in de bundesliga. ik vind het ook elk jaar apart hoe er aankopen gedaan kunnen worden voor het middenveld en de aanval. het is alsof ze elk jaar totaal geen interesse hebben in de verdediging.

een paar (een of twee) goede aankopen voor de defensie zou heel wat verschil kunnen maken. want als je boateng als verdedigende middenvelder moet gaan gebruiken heb je gewoon een probleem.

26 februari 2014 om 22:47

Voor mij blijven Bayern München, Barcelona, Real Madrid en Borussia Dortmund de vier grote favorieten. Mits ze niet tegen elkaar loten verwacht ik ook dezelfde vier clubs in de halve finales als vorig jaar.

26 februari 2014 om 23:03

Dortmund, naaahhh denk et niet.

26 februari 2014 om 23:19

Dortmund is niet meer als vorig jaar

26 februari 2014 om 23:38

Denk de eerste 3 clubs, Dortmund niet

26 februari 2014 om 23:42

Dortmund wordt vreselijk onderschat. Ze worden gewoon voor de tweede keer op rij eerste in de poule des doods. Mits iedereen fit maken ze elke ploeg af. Begin van het seizoen werd Bayern ook met 4-2 weggetikt. Ze missen Gundogan, Hummels, Subotic en Kuba en kampen bovendien ook steeds weer met blessures van andere spelers. Ze hebben het hele jaar nog niet met dezelfde ploeg als vorig jaar kunnen spelen.

Gisteren wonnen ze met een half B team ook weer vrij simpel in Petersburg, onderschat Dortmund niet!

26 februari 2014 om 23:43

Dortmund is juist precies hetzelfde als vorig jaar, een degelijke outsider. Pas in de clash tegen Madrid gingen ze vlammen en toonden ze aan dat ze de CL konden winnen. Wie weet gebeurt dat dit jaar weer... Ik zou ze niet uitsluiten.

27 februari 2014 om 12:09

@Elphenomeno Bayern werd met de supercup alles behalve weggetikt, in die wedstrijd had Dortmund gewoon meer geluk dat ze bij hun wel vielen en bij Bayern niet

26 februari 2014 om 22:47

Naja, met PSG zie ik niet als echte favoriet, wonnen wel overtuigend van Leverkusen, maar dan nog zie ik Real, Barca, Bayern, Dortmund de CL eerder pakken

26 februari 2014 om 22:48

Psg is de outsider denk ik als 5de van jouw lijstje

26 februari 2014 om 23:07

Ik schat PSG hoger in dan Dortmund eigenlijk

26 februari 2014 om 22:49

Mee eens! Die drie clubs zijn op dit moment echt de beste en van die 3 schat ik Real het hoogst in

26 februari 2014 om 22:49

Vind dat je Barca ook tussen die 3 kan zetten.

26 februari 2014 om 22:53

Barca? die vind ik niet zo bijzonder, ondanks de knappe overwinning op Manchester City. Ze zijn veel te afhankelijk aan 1 speler en dat is Lionel Messi.

Die 3 clubs die ik hoog in schat, dat is pas een team en weten elkaar goed te vinden.

26 februari 2014 om 22:53

Barca PSG en Chelsea zijn gewoon outsider Real Madrid en Bayern zijn beste clubs ter wereld

26 februari 2014 om 23:11

De grootste kanshebbers op de champions league, niet de beste teams

26 februari 2014 om 23:22

@v.d Vaart.

City brak iedereen in twee, alle toppers in Engeland, scoorde aan de lopende band.

Barca wint uit met 0-2, en die wisten elkaar prima te vinden hoor. Barca staat bekend om haar goede positiespel en het samenwerken met elkaar.

Barcelona haalt de laatste jaren vaak hoge resultaten in de CL, dus schrijf hen er maar bij op je kladblokje.

Dus hoe dan deze uitspraak ?

26 februari 2014 om 23:33

Die wedstrijd ging redelijk gelijk op totdat city de rode kaart kreeg daarna was de wedstrijd al beslist

26 februari 2014 om 23:45

Sterker nog, City was beter voor die rode kaart. Barca heeft in de 1e helft geen kans gehad. En toen kwam 'de beste ter wereld' met zijn penalty slapjes door het midden, en tja toen was het gedaan...

27 februari 2014 om 17:01

Vaartje

Barca niet bijzonder whahahahaa

Topfavoriet tegen elke tegenstander zal je bedoelen.
Barca blijft nr 1 favoriet
Madrid in mijn ogen 2ebayern en PSG komen daarna
City heeft voetballles gehad en ik hoop zo op bayern in de kwart finales wnt dan gaan ze een getergd barca meemaken ipv een ongeinspireerd barca zonder messi!!!!!!!!!!!

26 februari 2014 om 22:50

Psg? die zijn gewoon een outsider niet meer niet minder.

26 februari 2014 om 22:50

Inderdaad, die goal van Klaas was fenomenaal. De NOS heeft de verkeerde wedstrijd uitgezonden.

26 februari 2014 om 22:52

Die wedstrijd werd puur niet uitgezonden, omdat er veel Turken in Nederland wonen. Maar gelukkig was de wedstrijd nog op ZDF te zien. Hoef je ook niet na dat saaie commentaar van Vermeulen of wie dan ook te luisteren plus je verbetert je Duitse taal.

26 februari 2014 om 23:16

Juist niet, de meeste Turken kijken de wedstrijd denk ik op de Turkse tv. Het gaat hier meer om het feit dat Sneijder speelt en dit meer "gelijkwaardigere" teams zijn

26 februari 2014 om 23:40

@benzema, en Huntelaar dan?? Is ook een Nederlander, en ik kon je van te voren al zeggen dat Schalke - Real leuker werd om naar te kijken...

26 februari 2014 om 22:50

Psg is meer een outsider

26 februari 2014 om 22:50

Ik denk dat Real Madrid samen met Bayern favoriet is ik zie PSG niet als favoriet.

26 februari 2014 om 22:53

edit.

Barca, Munchen, Real Madrid en in die volgorde!.

btw word er geloot na deze ronde? of is het schema al bekend..

Vamos! Real Madrid

26 februari 2014 om 23:02

Er wordt opnieuw geloot

26 februari 2014 om 23:07

Barca beter dan Bayern en Real???
Op basis waarvan?

Real sloopt en dan bedoel ik ook echt Sloopt elke tegenstander, en ook bayern is erg constant met hun overwinningen. Barca speelt matig tot slechte wedstrijden en daarbij verliezen ze ook veel.

26 februari 2014 om 23:16

op basis waarvan?. heb je de afgelopen 5 jaar onder steen geleefd?. welke club domineerde europa en mijn Real Madrid werd vernederd.
man man man dat mensen barca afschrijven het word steeds gekker hier op zone!

vanwaar haal jij uit dat RM Munchen oprolt?. diezelfde Munchen die RM nederlaag gaf.

beter gaan jullie neppe gloryhunters je bek keihard houden. want ik word echt ziek van jullie neppe gloryhunters, neppe Madrid fans.
die echte Madridista's slechte naam geven!.

kom niet lullen hier gwn. ik snap oo kniet zo goed waarom mensen Real steeds bij beste 3 zet? waarop is dat gebaseerd? sinds 2001 het laatste sterke echt overtuigende Rm?..

desalltemin ben ik blij!
Vamos! Real Madrid

26 februari 2014 om 23:21

Ik heb je gerapporteerd voor je taalgebruik, prestaties in het verleden geven geen garantie voor prijzen.. want volgens mij won barca de afgelopen 2 jaar ook geen Cl.. dus je uitspraak is onrelevant.daarnaast heeft Real in de laatste 5 wedstrijden tegen Barca vaker gewonnen dus ook dat klopt niet.hoe k Real in de top 3 zet? ik zet hun in de top 1. hoe durf jij barca op 1 te zetten na een respectevelijke 7-0 over 2 wedstrijden nederlaag van bayern, k zet hun met twijfel in een top 5.. op de 5de plek.

26 februari 2014 om 23:24

Real heeft van Barca gewonnen. maar prijzen?.. geen!
je naam zegt al genoeg blackberry troep merk, troep mensen,troep gloryhunters zijn jullie.

26 februari 2014 om 23:27

Als je een barca supporter bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor?
Je verdedigt Barcelona zo erg, ik bedoel heel goed dat je geen haat hebt tegen Barca, maar om als realsupporter je eigen club zo de grond in te boren gaat echt te ver vind ik.

26 februari 2014 om 23:27

Geen? nou die finale waarin Real Barca afmaakte zal ik dan maar niet ter sprake brengen he? Of de landstitel? Ach... je doet je voor als een Real supporter maar weet niet eens of we prijzen hebben gewonnen, ik ruik een leugen. Maar ik zal je geen neppe Madrid supporter noemen, dat lage niveau bespaar ik mijzelf.

26 februari 2014 om 23:28

Troep mensen? Ik vind het behoorlijk vreemd hoe raar en agressief jij reageert. Totaal geen respect voor mensen jij, als jou nou nog engzins iets zinnigs te melden had kon ik je reactie begrijpen.. maar dit is heel erg zielig.

26 februari 2014 om 23:33

@michielho

wil je je mond aub. gwn houden ok?.

Madridista sinds baby als klein meisje door pappie naar Bernabeu Santiago.
waar was jij gloryhunter? via je huiskamer, teletext Real Madrid steunen?
neppe fan,gloryhunter dat je bent. en kom je tegen mij lullen

26 februari 2014 om 23:34

Ik heb wel vaker reacties van hem gezien, meestal ook beetje om aandacht schreeuwend lijkt het. Vind 55 punten nog aan de hoge kant. Dit ook weer, mensen troep noemen en gloryhunters. Echt dat je denkt van ja, wat voegt dit nou weer toe.

26 februari 2014 om 23:35

@blackberry
ga je mond spoelen. en ga gloryhunteren neppe faker dat je bent.
je geeft echte Madridistas slechte naam zie je dat niet.
met een gloryhunter valt niet te praten. mond houden aub. over mijn clubbie en nu je bedje in

26 februari 2014 om 23:37

@crismonviper,

Oke top dat je al zolang Real supporter bent, maar dat je zo reageert doet echt anders vermoeden, en er zit ook niet heel veel niveau in je reacties:

"waar was jij gloryhunter? via je huiskamer, teletext Real Madrid steunen?
neppe fan,gloryhunter dat je bent. en kom je tegen mij lullen"

Ik ben niet in spanje geboren, dan kan ik moeilijk naar real komen elke wedstrijd , maar dat je niet weet wanneer real een prijs gepakt heeft zegt al genoeg.

26 februari 2014 om 23:43

Wil je mij niet zeggen mijn bek te houden, dat ik troep ben, en dat ik een idioot ben? Ben je beledigingen behoorlijk zat aan het worden gefrustreerd ventje.

26 februari 2014 om 23:47

Loop je nou binkie te praten ? Jij bent een walgelijke Madrid fan smeer hem of ga slapen idioot Barcelona heeft een 7-0 om hun oren gekregen heb jij onder een steen geleefd ? Walgelijk mannetje dat je er ben

Madrid en Bayern favorites CL

27 februari 2014 om 00:18

Sooo jij loopt op te letten!

27 februari 2014 om 00:45

Jij bent hier de enige die de Madridista's een slechte naam geven. Vraag die 2% echte fans maar eens wie de beste zijn, 100 euro voor elke echte Madridista die verteld dat Barcelona beter is.

27 februari 2014 om 01:07

@crimsonviper heb jij geen andere woorden in elke zin zeg j wel gloryhunter. Volgena mij bn jij de baas van gloryhunter

27 februari 2014 om 02:16

En jy bent..... juist denk je ff srs omdat jy een "echte fan" bent hoger staat dan een ander. Gloryhunter of niet.

27 februari 2014 om 05:04

@crimsonviper
Kerel, jij hebt issues...

27 februari 2014 om 12:31

@shaak4

ik sta idd hoger dan elke fake Madrid supporter hier op zone!.
zoals ik al zei 98% zijn fake nep supporters. supporters die volgende dag voor Munchen zijn, de dag der na, voor barca zijn, de dag der na voor dortmund zijn, de dag erna voor juventus zijn,de dag erna voor city zijn moet ik door gaan?

gloryhunters zijn het laagste soort mensen lager,walgelijker dan een pedofiel of een moordenaar.
gloryhunters gaan van hak op de tak, gaan met de wan van de dag mee,
gloryhunters zeggen ja maar bedoelen nee als je je omdraait,mes in je rug,
niet te vertrouwen zulke mensen,alleen maar aan ik ik ik denken en de rest kan stikken.
en kan ik nog wel even doorgaan de bloedzuigers van de maatschappij dat zijn gloryhunters. daarom geef ik hun harde woorden! terug. de pijn, en leed die gloryhunters over de wereld veroorzaken weet jij niet.
laag volk is het. en daarom zal ik vulgair, harde woorden, lage woorden tegen hen gebruiken.
helemaal kapot maken zulk volk. omdat ze andersom net zo hard doen, mensen misbruiken,gebruiken.
en die idioten komen hier lullen over mijn Real Madrid CF komen beweren dat ze echte voetbal fans zijn...

weg met deze mensen!

27 februari 2014 om 12:33

@ibraaa

ga je bedje in. fopspeen nemen. je weet niks punt.

27 februari 2014 om 12:34

@kendrick076

er is nog een fake madrid supporter gearriveerd om de echten weer slechte naam te geven.
het houd niet op he.. teryug je mandje in. zet je gloryhunter dekentje op. bye bye

27 februari 2014 om 12:36

@wimmos

nog een faker die beweert voetbal fan te zijn..
kom je tegen mij lullen.. jij ook je bedje terug in, neem je fopspeen in. slaap lekker in je gloryhunter dekentje.

man man man

27 februari 2014 om 12:37

@insaneecho

aanpakken die lui punt

27 februari 2014 om 12:37

@kerzoep

dank u

27 februari 2014 om 23:31

Crimesonvyper hoe je ook heet ik denk dat jij geen google heb op je telefoon of computer want als wij over prijzen gaan beginnen dan heeft real madrid toch een stuk meer prijzen ik de kast staan dan die dooie club van Barcelona en alleen winnen omdat ze daar een sukkel hebben spelen die bang is om naar een andere club te gaan omdat hij dan daar messchien niks laat zien ik heb het over Messi voor de duidelijkheid ik zou zeggen ben je echt zo goed neem het voorbeeld van Ronaldo hij heeft al een aantal clubs gehad en die man word alleen maar beter en beter dus jongen vergelijk die zielige barca niet met real want barca loopt heel wat achter binnenkort hebben Ze geen spelers meer en moeten ze die slapZak terughalen van bojan hahahahah

26 februari 2014 om 23:00

Real - Gala 6-1
Real - Schalke 6-1
Real - ....... 6-1

26 februari 2014 om 23:05

@kakalegend zet daar maar barca neer

26 februari 2014 om 23:47

barca c moet je daar neerzetten

26 februari 2014 om 23:03

Real speelt Schalke van de mat, maar het hoogtepunt van de avond was zonder twijfel!! Wat een goal van Huntelaar, ongelooflijk!!!

26 februari 2014 om 23:14

Wereldgoal van Huntelaar inderdaad. Jammer voor hem dat het er een voor de statistieken was. De return is nu slechts een formaliteit. Real Madrid heeft gewoonweg een superieure voorhoede. Niets tegen te beginnen. O.a. Ajax, Galatasaray en nu dus ook Schalke 04 kunnen hier over meepraten. Bale, Benzema en Ronaldo ... Wat een toppers. Maar ook de achterste linie is van wereldklasse met Casillas, Ramos en Pepe. Naast Barcelona, PSG en Bayern München de vierde grote kanshebber op winst van de Champions League dit jaar.

26 februari 2014 om 23:15

Dortmund niet ze hadden gewoon 1jaar een goed lopend jaar in de CL maar ze zijn misschien wel outsider net als Barca Chelsea en Psg.

26 februari 2014 om 23:55

Dat ze nu wederom al in de kwart finale zitten terwijl ze vele basisspelers moeten missen zegt toch genoeg? Het is een topteam en immers de finalist van vorig jaar.

Zo zie je maar weer dat het verschil tussen de top en subtop steeds groter wordt. Vroeger won een Ajax nog de CL, wist Valencia 2x de finale te bereiken en wist Deportivo ooit het beste Milan aller tijden totaal weg te spelen, helaas zijn de tijden veranderd. Haast elke CL wedstrijd is zo goed als beslist. Schalke is een redelijke goeie club met aardig wat talent, maar wanneer het tegen een club van het kaliber Real Madrid speelt is het over twee wedstrijden totaal kansloos. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Bayer Leverkusen. De discussie ‘’welke competitie is de beste van Europa’’ kan ook wel achterwegen gelaten worden. Het verschil tussen de Primera Division, Bundesliga en Premier League is nagenoeg gelijkwaardig, elke competitie heeft zo wel zijn betere punten en mindere punten.

26 februari 2014 om 22:56

komt door het grote geld sinds 2005 ofzo..

vroeger konden topcubs als Real Madrid, Milan ook geen 3 eftallen op stellen.. simpelweg zoveel geld hadden ze niet.
topspelers werden evenredig verdeeld over heel europa top en subtop clubs.
daarom zeg ik ook altijd toen was het zwaarder dan nu!.
Messi en CR zouden nooit 60 doelpunten maken per seizoen in die periode. omdat de tegenstand veel zwaarder was in liga

zegt al genoeg dat een top team Inter in die tijd uefa cup speelde en subtopper Sampdoria cl haalde.

weet je nog onder mou. dat Madrid toen op het middenveld met Pepe,khedira en Essien of was het nou Diarra? haha speelde. en Ozil,modric en Kaka op bank zaten.

begin jaren 90 tot begin jaren 2000 zou een Modric gwn bij spurs blijven of valencia komen. kaka bij milan blijven of naar Villareal gaan. Ozil bij bremen blijven of naar A.madrid gaan.

26 februari 2014 om 23:11

Deportivo was een top ploeg niet redelijk, en ook Ajax was van wereldniveau dus dat verschil valt behoorlijk mee. Je doet Schalke teveel eer aan om hun met die ploegen te vergeljken, daarnaast kijk je naar mijn optiek naar het beste elftal dat we in jaren zullen zien van Real Madrid, de beste club van het moment.

26 februari 2014 om 23:24

Klopt. Teams als Real Madrid, Barcelona, Bayern München en PSG (frankrijk) ontlopen elkaar niet veel. Daaronder heb je teams als Chelsea, Manchester City, Arsenal en Dortmund die eveneens kwalitatief weinig voor elkaar onderdoen. De competities zijn gelijkwaardig, al kun je stellen dat de top in Engeland wat breder is dan in Spanje en Duitsland, waar je doorgaans slechts 2 echte kanshebbers op de titel hebt. (real Madrid of Barcelona en Bayern München of Dortmund)
In Engeland zijn er 6 topteams : Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool, Man City en Man Utd.

26 februari 2014 om 23:51

PSG boven Borussia Dortmund plaatsen? Tja ik vraag me echt af hoe mensen het verstand soms vandaan halen. Tottenham is natuurlijk ook geen topteam, evenals City en Liverpool in Europees verband.

27 februari 2014 om 00:00

'' Hoe mensen het verstand soms vandaan halen '' ?!?

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met hoe waar bedoelt.

Ik denk dat PSG op dit moment sterker is dan Borussia Dortmund. Een onderling duel zou in het voordeel van de ploeg uit Parijs worden beslecht denk ik. Die hebben op vrijwel iedere positie een speler van wereldklasse.

Of Tottenham al tot de topteams gerekend kan worden, daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten. Ik wilde hiermee aangeven dat de top in Engeland breder is, waardoor de competitie spannender is dan in Spanje en Duitsland. In Europees opzicht staan City en Liverpool onder de ''grote 4''op dit moment, maar verder zou iedere club in Europa het lastig hebben tegen deze teams.

27 februari 2014 om 00:51

Ik denk dat je kunt stellen dat de top van Engeland dit jaar een niveau zo dan niet een paar niveaus lager ligt dan de top van Spanje en Duitsland. City zal waarschijnlijk geen ronde verder komen, evenals Arsenal. United zie ik eerlijk gezegd ook niet meer doorgaan.. die zijn het compleet kwijt dit seizoen. En Chelsea moet ook oppassen dat het niet de deksel op de neus krijgt in de terugwedstrijd. Aan de andere kant gaan Real, Barca, Bayern, Dortmund en Atletico (waarschijnlijk) wel door.

26 februari 2014 om 23:04

Dat konden we inderdaad zien tegen Sociedad.

On: Een prachtige wedstrijd om naar te kijken! Real heeft Schalke op alle fronten weggespeeld en 1-6 is een zeer terechte uitslag.

27 februari 2014 om 08:54

Tegen welke kleine ploegjes hebben ze dit seizoen verloren? ?
Noem je Barca en Atletico kleintjes??
Want dit zijn de enige twee verliezen van dit seizoen alle
competities samen gerekend.
Moesten die twee ploegen nu tegen Real spelen zouden ze verliezen.
Atletico hebben we al gezien en denk dat dit weekend tegen hen weer hetzelfde
zal zijn en Barca zullen we op de 23 ste maart zien hoe het afloopt.

1-6, nou dat wordt nog vol aan de bak in Bernabeu voor Real.

Heel zwak Schalke, Real speelde zo gemakkelijk.
Zeker een van de voornaamste kandidaten voor de titel, maar dat zijn ze eigenlijk elk jaar, ben benieuwd of ze dit jaar eindelijk waarmaken.

Maar wat een knal van Klaas-Jan, ongelooflijk. Het terugkijken waard!

Ongelooflijk knap van Real en ongelooflijk pijnlijk voor Schalke. Heel stom dat de NOS dit duel niet uitzendt, veel beter affiche was het ook maarja...

Bale en Ronaldo laten toch weer zien wereldtop te zijn!

26 februari 2014 om 22:49

Sneijder is blijkbaar belangrijker dan Huntelaar.

26 februari 2014 om 22:59

De NOS zend wel vaker een verkeerde wedstrijd uit. Als voetbal liefhebber wil je toch mooi voetbal zien met Real tegen Schalke.

26 februari 2014 om 23:15

Idd ik kan mijzelf er erg aan irriteren, daarom ben ik ook blij dat Ajax er snel uitligt dan hoef ik die wedstrijden niet aan te zien, mits ze tegen een wereldploeg spelen dan vind ik het wel leuk. Maar een Man U, Chelsea, Galatasaray.. Nee, die sla ik liever over.

26 februari 2014 om 23:30

Zo gek was de keuze van de NOS niet hoor. Tuurlijk heeft een wedstrijd van Real Madrid een hoge(re) amusementswaarde dan een wedstrijd van Chelsea, maar er waren ook diverse goede redenen om tóch de wedstrijd Galatasaray - Chelsea uit te zenden, o.a. :

- Er zijn veel Turkse voetbalfans in Nederland, dus gegarandeerd hoge kijkcijfers voor de Nos. Ook zijn er meer fans van Galatasaray dan van Schalke 04 in Nederland

- Het niveauverschil tussen Galatasaray en Chelsea is kleiner dan het niveauverschil tussen Schalke 04 en Real Madrid. (het is dus spannender om deze match te kijken)

26 februari 2014 om 23:34

Ja ik snap je punt. Maar als voetbal liefhebber is dit toch walgelijk. Zelfs als supporter zijnde zou ik overzappen naar de andere wedstrijd, geen enkele spanning hoogstandjes.. Vind het heel zonde.

26 februari 2014 om 23:43

Tsja ... Daar heb jij weer gelijk in. Leuk was het niet, spannend(er) wel. En de strijdlust bij de spelers van Galatasaray was mooi om te zien, maar verder ...
Maar wat verwacht je dan met Mancini en Mourinho als coaches ? Die gasten benaderen iedere wedstrijd vanuit een negatief, defensief oogpunt. Sneijder wordt hangend op links opgesteld bij Galatasaray en bij Chelsea stonden spelers als Mikel en Ramires op een gegeven moment samen in het veld. Erg jammer !

26 februari 2014 om 23:06

ach, die ene telt voor 6

26 februari 2014 om 23:12

Kijk maar uit dat je van city niet verliest als je zo speelt als dr laatste tijd. Daarentegen zal de scheids jullie dan wel een handje helpen zoals gewoonlijk

Deze wedstrijd is een perfecte voorbeeld voor alle mensen die denken dat statistieken wat betekenen.

Zo supporters van Schalke gezellig naar real. Op naar de overwinning.. Nog maar 6 goals te gaan en 0 tegen krijgen. Pff wauw.. bale.. Cr7.. Echt top spelers.. Real Madrid is echt machtig.. Goed team. Jammer voor iker dat hij d'r toch een door heeft gelaten. Maar hij had ook een wereld redding. Hoop dat real in de volgende ronde niet psg treft haha.. Real is on fire..

Geweldig gala voorstelling gezien. Real Madrid speelde met Schalke met speels gemak. Ronaldo, Bale, Benz Modric, iedereen was geweldig. Ik zei tegen mijn vriend realzidane maak je geen zorgen! Ik heb genoten, bij mij heerst nou vreugde euforie. Ik heb zelfs een vreugde dansje gedaan, gewoon omdat het kan.

Gelukkig heeft dit doelpuntenfestijn mij wakker gehouden deze avond. Wat een heerlijke pot van Madrid! Benzema met een passzuiverheid van 100 geweldig!

Zoals ik gister al zei, Real is samen met Bayern het team om de CL te pakken dit seizoen.

26 februari 2014 om 22:59

Ik ben nog steeds niet kapot van de Benzema van Real.
Dat hij goed mee kan voetballen is een eis die standaard is voor elke Real spits.
Qua statistieken valt het ook allemaal reuze mee en qua uitstraling is het zoiezo 3x niets.
Ik mis de Benzema van Lyon dus hopelijk vertrekt hij want hij hoort nog steeds niet bij de top 5 beste spitsen van Europa.

26 februari 2014 om 23:05

Vandaag was Benzema iig wel erg goed, en Bale en ronaldo ook. Wat een voorhoede, wat een goals. Hiermee gaan we nog wel prijzen pakken!

26 februari 2014 om 23:10

Klopt, maar hij miste ook weer kansen waarvan ik dacht: Je bent spits van Real Madrid, hoe dan?

26 februari 2014 om 23:17

Ik snap je punt ik heb ook lever een spits die er naast cr7 en bale 30 in schiet, maar naast ibra ken ik eigenlijk niemand die daartoe in staat is..

26 februari 2014 om 23:18

Inderdaad. Toch jammer hoe hij zich ontwikkelt heeft bij Real. Was fenomenaal bij Lyon. Explosiever, behendiger, fancy'er, wat egoïstischer. Maar er zit nog altijd groeipotentieel in hem. Dat kan natuurlijk enkel uit hem gehaald worden bij een andere club. Echter prefereer ik hem boven eender welke spits. Dus blijven.

26 februari 2014 om 23:20

Nou Gutihaz hij doet het erg goed hoor Benzema. Benzema is dit seizoen helemaal opgeleefd. Alleen dat dribbelen mis ik, voor de rest doet hij het uitstekend.

26 februari 2014 om 23:23

Cavani, harde werker, erg goede spits, weet ook kansen in doelpunten om te zetten en is in staat om 30 doelpunten in een seizoen te scoren.

26 februari 2014 om 23:28

@biguwop, daar heb je wel gelijk in inderdaad. Ach zolang real blijft winnen vind ik het niet erg, zeker niet met zoveel doelpunten. Real blijft ook maar mooie goals tegen krijgen trouwens haha

26 februari 2014 om 23:32

Benz was fenomenaal in het seizoen 2011/2012, maar voor de rest was het beduidend minder. Soms periodes dat hij een hoog niveau haalde, voornamelijk in de grote wedstrijden, maar door gebrek aan motivatie lukt het hem niet om constant te presteren.

Hij begon het seizoen erg zwak. Speelt de laatste maanden inderdaad beter. Helemaal opgeleefd zou ik het niet noemen. Daarvoor moet hij voor een langere tijd dit niveau vasthouden.

Blijft een heerlijke voetballer. Uniek.

26 februari 2014 om 23:32

Ja? ik heb hem nooit echt gevolgd, hij en falcao hadden een goede reeks was mij ter oren gekomen. Maar of hun zo een hoge moyenne halen of hebben gehaald zou ik niet weten, zou wel knap zijn.

26 februari 2014 om 23:32

Ronaldo wil er 40+ maken, Bale minimaal 20. Dan heb je nog Isco, Modric, di Maria en overige spelers die er samen ook wel 30 inschieten. Dan wil je ook nog een spits die er 30 maakt. Dan moet Real elk jaar meer dan 120 maken.

Als ze dit jaar prijzen pakken en Benzema blijft zo meespelen dan is het goed toch? Wat wil je nog meer.

26 februari 2014 om 23:38

Benzema heeft het natuurlijk ook niet gemakkelijk met wereldsterren als C. Ronaldo en Bale naast zich op de flanken. Beiden gaan vaker voor het doelpunt dan voor de assist (en met succes natuurlijk, dus geef ze eens ongelijk) In mijn hoofd leeft ook vaak het idee dat Benzema (nog) niet bij de beste spitsen hoort, maar iedere keer als ik hem zie spelen ben ik onder de indruk. Hij is echt erg goed hoor, kijk eens naar zijn techniek en afronding. Ook vanavond was hij weer van wereldklasse. Hij valt denk ik minder op doordat Ronaldo en Bale alle aandacht opeisen. Bij Lyon kon Benzema vaak zelf vanaf de flanken naar binnen komen. Bij Real doen Ronaldo en Bale dit al en wordt hij minder vaak aangespeeld.

27 februari 2014 om 05:28

@egghead

Je kon het beter verwoorden.

Geen enkele spits scoort zoveel bij Real

Pff. BBC heeft echt geweldig gespeeld! Iker met een mooie redding. Modric en di Maria waren goed. Carvajal lekker aanvallend ingesteld. Op halve kracht met 1-6 van Schalke gewonnen en in Duitsland dude!!! Wat wil je nog meer?

Vamos Real! Hala Madrid!

26 februari 2014 om 22:52

Die statistieken van te voren zijn zoiezo vaker overschat dan mensen denken.
Dus omdat Real het zo slecht deed in het verleden moest het nu ook maar mis gaan?
Wat een kul, elk weldenkend voetballiefhebber wist dat Schalke eigenlijk helemaal geen kans zou hebben tegen dit Real Madrid.

26 februari 2014 om 22:55

Huh?

26 februari 2014 om 22:59

Omdat Real het zo slecht deed in het verleden (real speelde tegen Duitse clubs die voetballend veel zwakker waren dan dit Schalke), weet iedereen, oftewel ieder Madridista, dat Real het moeilijk heeft in Duitsland. Soms weet je niet hoe het komt... Het gebeurd gewoon. Bad Luck noemen ze het.

Dat betekent niet dat nu ook mist 'moest' gaan, nee.

26 februari 2014 om 23:01

Je snapt mijn reactie niet?
Je voegt bij je reactie toe : En in duitsland!
Of te wel het is benoemingswaardig dat Real gewonnen heeft in Duitsland aangezien ze dat lang niet is gelukt waarop ik reageer met de bovenstaande reactie.

26 februari 2014 om 23:03

Ik begrijp wat je bedoeld. De Benzema van Lyon dribbelde erop los. Maar dat kracht training past niet bij Benzema, dat merk je aan alles. Hij oogt wat zwaarder daardoor. Ronaldo past training hem wel, daardoor is Ronaldo wel leniger en explosiever daardoor. Daarom kan hij makkelijk dribbelen.

26 februari 2014 om 23:11

Ja ik snap je reactie en heb ook al gereageerd.

26 februari 2014 om 23:20

Ronaldo is juist de tegengestelde richting van lenig ingegaan. Hij is nu aanzienlijk minder wendbaar en explosief. Daarom kan hij juist minder makkelijk dribbelen.

26 februari 2014 om 23:22

Explosief zeker, dat zag je wel bij de goal waar hij Santana voorbij liep. En de bal op de paal was ook mooie dribbel van Ronaldo. Juist Ronaldo is explosief. Kijk hoe hij de sprintjes trekt.

27 februari 2014 om 00:05

Minder wendbaar ja, minder explosief is een kul. Hij is juist door het harder trainen ( zelf met Bolt) alleen maar explosiever geworden.

Maar het is zeker weer zover om Ronaldo af te kraken. Altijd kom je met een reactie wat Ronaldo niet kan. Hoe kan je iemand zo afkraken die zoveel betekend voor je club. Maar Real is je club niet, dat blijkt aan alles. Vanaf nu reageer ik niet meer op jour onzin.

27 februari 2014 om 13:13

@gutihaz.

ik zeg altijd de Cristiano van man U. was gevaarlijker. lichtvoetig, tegenstanders helemaal scheel tikken alla Ronaldinho style.

bij Madrid een doelpuntenmachine geworden,fysiek monster. jammer genoeg tenkost idd van zijn wendbaarheid,lichtvoetig. tik tak tik tak. kan zijn lichaam/bewegingen niet meer. te geforceerd nu..

26 februari 2014 om 22:56

Modrix had wel paar flinke missers maar speelde prima, je vergeet wel Alonso op te noemen, die man zat tussen elke steekbal!

26 februari 2014 om 23:18

Alonso heeft ook prima gespeeld idd, my bad. Maar tsja, hij speelt al 5 seizoenen lang zoals we gewend zijn van hem..

heerlijke pot als Real Madrid fan.
verdiende overwinning op het toch tegenvallende Schalke,
volgende wedstrijd rust geven en mensen de kans geven tegen Schalke.
de goal van KJ was ook genieten zeg..
Kom maar op Atletico , Hala Madrid

Leuke wedstrijd, ben blij dat ik deze wedstrijd heb gekeken op ZDF ipv Gala-Chelsea.
Real heeft zoveel aanvallende klasse, Ronaldo, Bale en Benzema speelde allemaal prima en dan heb je ook nog een fantastische speler als Modric er achter. Casillas ook weer met een paar fantastische reddingen, alleen Di Maria vond ik tegenvallen ik zie toch liever een spelers als Isco op die plek.

Ik zie Real toch wel als een van de grootste kanshebbers op de CL uiteindelijk te winnen.

26 februari 2014 om 22:50

Probleem met Isco is, hij gaat teveel voor zijn eigen actie.
Denk daarom dat Ancelotti Di Maria op die positie heeft gekozen..

26 februari 2014 om 22:58

Di Maria speelde juist een geweldige wedstrijd. Vreemde conclusie.

26 februari 2014 om 23:07

Di Maria speelt al maanden fantastisch. Na Modríc de belangrijkste speler van Real.

26 februari 2014 om 23:16

Wat een onzin. Een Ronaldo, Ramos en Bale zijn allemaal veel cruciale spelers dan Di Maria. Al moet ik zeggen dat momenteel niemand bij Madrid zwak speelt.

26 februari 2014 om 23:44

Die Maria was slecht, zo slecht dat hij uitgejouwd werd (dat kruis incident).. De laatste weken speelt hhij beter..
Maar Pepe, Casillas, Ramos, Lopez, Modric, Benzema, Ronaldo, Alonso zijn beter (constanter) dan hem geweest dit seizoen.

Pfff.. Wat een wedstrijd man.
Enige smetpuntje voor mij is dat Jese niet gescoord heeft
En Benzema.. Mijn god, wat ben jij opgeleefd zeg. Een wereld van verschil met de Benzema die onder Mourinho speelde..

Ik ben benieuwd of er nu nog mensen zijn die vinden dat Bayern per se Draxler moet binnenhalen....

Dat Schalke zou verliezen wist ik al vantevoren, maar dat het zonder strijd en beleving zou zijn dat stemt me dieptriest. Enkel in het eerste kwartier liet men nog aardig voetbal en voldoende goede wil zien. Daar heeft de ploeg de supporters toch zwaar in de steek gelaten.

26 februari 2014 om 23:05

Ik heb zovaak gezegd dat Draxler super overrated is, leuk talentje hoor meer niet.

26 februari 2014 om 23:56

Draxler was er voor t eerst weer bij sinds een blessure van twee maanden. Het is logisch dat hij niet gelijk weer op niveau is

27 februari 2014 om 14:43

Hij heeft nooit een echt hoge niveau gehaald.

Dit is het real wat de CL gaat winnen!

26 februari 2014 om 22:52

Mee eens, ik denk dat ze met dit elftal iedereen kunnen verslaan. Er zit eigenlijk geen zwakke plek in het elftal en ze hebben een uitstekende bank. Bayern heeft dit ook maar ik denk dat Real Bayern wel kan verslaan op een goede dag.

26 februari 2014 om 23:52

Casillas - Neuer = Idem
Carvajal - Lahm = Lahm
Ramos - Dante = Ramos
Pepe - Boateng = Pepe
Marcelo - Alaba = Idem
Modric - Götze = Idem
Xabi Alonso - Schweinsteiger = Schweinsteiger
Khedira - Kroos = Kroos
Bale - Robben = Robben
Benzema - Mandzukic = Benzema
Ronaldo - Ribery = Ronaldo

Denk dat Real en Bayern elkaar qua individuele kwaliteiten inderdaad weinig ontlopen.

27 februari 2014 om 00:07

Carvajal moet je met Rafinha vergelijken. Hij is immers de rechtsback, en niet Lahm.

Xabi moet je juist met Lahm vergelijken. Modric met Kroos of Schweinsteiger, dus niet Götze. Hem kun je het best tegenover Bale zetten.

En waarom überhaupt Khedira? Hij ligt er al maanden uit.

27 februari 2014 om 05:32

Ik ben t wel redelijk eens alleen je vergelijkt een paar verkeerde spelers...

27 februari 2014 om 13:17

@classongrass

Word!

27 februari 2014 om 19:22

Tsja ... het is inderdaad niet altijd zo dat de beste spelers het beste team vormen, daar moet ik je gelijk in geven. Denk niet dat Robben en Ribery al over hun top zijn. Ze zullen niet veel beter meer worden, maar het is ook niet per definitie zo dat iedere speler die ouder is dan 30 over zijn top is. (kijk naar Ibrahimovic)
Daarnaast kan het ook voorkomen dat een speler van rond de 25, 26 jaar al over zijn hoogtepunt heen is. (kijk naar Van der Vaart, wellicht ook Sneijder)
Bale en Ronaldo hebben wel meer kracht en snelheid dan Robben en Ribery.

schalke had in ieder geval de mooiste goal van de avond gemaakt

De strijd tussen Ronaldo en Huntelaar is voorlopig beslist in het voordeel van de eerste

26 februari 2014 om 23:16

Ze zijn wel allebei de sterspeler van hun team. Daar kan hij ook op doelen hé Maar CR7 is wel iets beter inderdaad.

26 februari 2014 om 23:36

haha nee er was van de week een artikel met een kop over de strijd tussen die twee. Wordt toen ook al nogal lacherig op gereageerd

27 februari 2014 om 13:18

nou. Stuntelaar is een beter goaltjes dief dan CR

Ik had wel een 0-3 of 0-4 verwacht, maar 1-6 gaat erover. Met zo'n prutser als Fährmann kan Schalke echt niet veel. Wordt tijd dat ze een beloftevolle Duitse doelman gaan halen. Ter Stegen en Leno zijn te duur, maar Trapp moet toch wel haalbaar zijn.

26 februari 2014 om 22:51

Zonder Fahrmann werd het 1-10 op zn minst! Redde de ploeg in de 1e helft!

26 februari 2014 om 22:52

Wat kon Fährmann volgens jou aan de tegendoelpunten doen? Als iemand staat te verdedigen zoals Santana vanavond maakt het niks uit wie je op doel hebt. Dan kan iedere keeper vissen.

26 februari 2014 om 23:52

Wordt dus dringend tijd dat Kyriakos Papadopoulos er terug staat na zijn lange absentie. Al heeft die logischerwijs veel tijd nodig.

27 februari 2014 om 01:55

Papadopoulos maakte tegen Freiburg in December zijn rentree lijkt me dus niet dat het aan tijd ligt, maar ik ben het met je eens, hij had er moeten staan

Heerlijke match. en wat een goal van huntelaar zeg... ongelooflijk

Real speelde echt weergaloos, wat een pot van madrid. Heke team heeft zo een vertrouwen en Iker heeft zo zijn plek terug dat weet ik wel zeker wat een klasbak!

26 februari 2014 om 22:54

plek terug\? ja op de bank tijdens La Liga wedstrijden ja.. Begrijp me niet verkeerd, hij heeft goed gekeept, maar Diego doet het ook geweldig en Ancelotti zal hem niet zomaar laten banken, weet ik wel zeker.

27 februari 2014 om 19:28

Real Madrid was gewoon een maatje te groot voor Schalke. Dat is op zich geen schande, maar de verdediging van Schalke was één grote gatenkaas en leken niet erg scherp. Had zelfs het idee dat Real niet eens echt volle bak speelde. (hoefde ook niet) Gelukkig maar voor Schalke, anders hadden er zeker dubbele cijfers op het scorebord gestaan gisteravond ...

De frustratie kon je van het gezicht van KJH aflezen. De enige échte topper bij Schalke. Spelers als Boateng, Farfan en Draxler behoren m.i. tot de subtop.

26 februari 2014 om 23:08

Het is een schande!
NOS moet is leren voetbal te volgen.
Ze hebben nu al 2 dagen op rij 2 ploegen uitgezonden die het hele seizoen al bagger voetbal spelen.
De NOS vind v Persie en Sneijder te belangrijk om dat feit te omarmen waardoor de voetbal liefhebber zonder internet 2 dagen anti- voetbal heeft gekeken.

26 februari 2014 om 23:07

Mooi dat een Barca fan dit zegt ik zag er net een paar voor bij komen en die zitten alleen maar uit te lokken fijn dat jij gewoon eerlijk bent.

Pff Real Madrid is geweldig niet normaal hoe goed hun zijn het leek net als of ze tegen kleine kinderen speelden Real Madrid laat weer eens zien waarom ze de CL willen winnen ze zijn de beste van de wereld maar dat willen ze alleen nog maar bewijzen aan de mensen. BBC haha speelde ook goed dat zijn de echte doelpunten makers Ronaldo was weer eens goed in vorm 2 doelpunten 2 assist.hala Madrid. Viva Ronaldo.

Jammer van de tegen goal maar wat een show van Real. Iedereen was fantastisch als Real zo doorgaat is de landstitel en de Copa zowieso van ons en de Cl met geluk misschien ook!

26 februari 2014 om 22:51

Benzema is echt opgeleefd zeg. Sodeju!

Was genieten van real carlo heeft een machine van gemaakt Gun ze na united ook alles
Hoop dat ze eindelijk hen lang gewachte la decima winnen!

Bizar hoe ruk Duitse clubs naast FCB en in mindere mate BvB presteren in de BL. Madrid is hard bezig alsnog een dikke middelvinger op te steken na zijn concurrenten. Alhoewel ik een Bayern alsnog een maatje te groot vind, en ik Barca ook niet geheel kansloos acht tegen Madrid. Alhoewel Real echt knap bezig is de laatste weken.

Real Madrid was geweldig vandaag, zeer verdiend gewonnen. Daar is geen twijfel over mogelijk.

Maar de mooiste treffer van de avond kwam op naam van Huntelaar. Een prachtige goal, echt een om in te lijsten.

Nou dit zal wel heel spannend worden. Zo meteen maar even doelpunten kijken

Ongelofelijk knap van bale om zich zo te manifesteren. Die jongen krijgt zo veel ellende over zich heen, maar ondertussen heeft die een statistiek bij Real waar menig speler alleen maar van kan dromen. Chapeau!'

26 februari 2014 om 22:55

ellende.. noem je dat ellende?

26 februari 2014 om 23:24

Vergeleken worden met Neymar, lijkt mij vrij ellendig.

Schalke was totaal geen partij voor Real vandaag. Di Maria vond ik opvallend goed, maar dat zal ook te maken hebben met de trage Duitsers.

Het spel van Real is onder Ancelotti sterk, en gevarieerd geworden. Dit Real maakt zeker kans op winst in de Champions League.

Het publiek kreeg gelukkig nog een voor hun verdiende goal van wereldklasse voorgeschoteld.

Jammer dat die goal van Huntelaar niet voor 6 telt. Wat een afgang voor Schalke zeg. ;

Jammer dat ze die wedstrijd niet op 2be uitzonden. Dat is een verloren zaak voor Schalke, niet meer recht te zetten.

Wat speelde Real Madrid machtig. Schalke heeft amper een bal aangeraakt. Sjonge, jonge na een lange tijd heb ik weer eens mogen genieten van ons voetbal. Ronaldo, Bale en Benzema speelde die verdediging van Schalke zoek! Ons middenveld was ook weer heerlijk! Het duo Modric en Alonso zijn op dit moment toch wel van een andere wereld! Oh wat ben ik blij dat Alonso heeft bijgetekend. Onze verdediging was ook ijzer sterk. alleen jammer van die tegengoal. Maar ja het is Huntelaar. Ex Madridista. Dan mag da Casillas zijn record is nog niet verslagen haha!

Een heerlijke avond, en heerlijke manier om die Duitse angst weg te werken! Nu hope op een goed resultaat tegen Atletico!

Hala Madrid!

26 februari 2014 om 22:58

Ik vond Carvajal ook goed spelen. Kwam goed mee naar voren, en stond zijn mannetje verdedigend.

26 februari 2014 om 23:33

Ja hij speelde echt sterk! Was zeker bij de toppers vandaag. Goede zet van Ancelotti om hem te laten spelen tegen zijn oude concurrenten.

26 februari 2014 om 23:10

Atletico zal ook keihard verliezen. Niemand kan 'la maquina blanca' stoppen.

Zo goed is Ronaldo geworden (imo): Voordat hij de bal kreeg (hij stond 40/50 meter van het doel) wist ik dat hij het ging maken! 1vs1 is hij echt moordend, zoals Messi dat ook was onder Guardiola.

Wint Real de triplete, met Ronaldo als de hoofdrol speler, dan kunnen we nog een goudenbal verwachten. Zal fantastisch zijn voor de jongen .

26 februari 2014 om 23:41

Hij mist anders wel te veel één op één. Mag wat creatiever voor het doel worden. Vandaag was een mooi voorbeeld ervan.

26 februari 2014 om 23:47

Mwa, het hangt ervan af wat je 1vs1 noemt. Bijvoorbeeld dat schot op de paal: Ronaldo deed echt al het werk, en het was ook een lastige hoek. zo had hij verschillende 'halve kansjes' in deze wedstrijd. Zulke momenten noem ik echt geen 1 op 1.

Maar wel ben ik het met je eens dat hij soms wel wat creatiever mag zijn voor het doel. Soms schiet hij te snel (zijn laatste kans was een mooi voorbeeld ervan. Hij kon door dribbelen).

27 februari 2014 om 00:14

Ik heb het voornamelijk over wanneer hij van links komt. Dan schiet hij in de meeste gevallen ook met links. Hij kan wel hard schieten met links, maar het blijft zijn zwakke been. Daardoor schiet hij de bal vaak recht op de keeper af over de grond. Vandaag ook weer.

Hij had echt zoveel meer doelpunten kunnen realiseren dit seizoen als hij meer variatie in het afmaken had gebracht.

27 februari 2014 om 09:35

Binnenkant krullen en het was een goal geweest.
Buiten dat was de actie voor het schot fenomenaal..

Real was weergaloos, heel scherp, echt van genoten. Het is trouwens ook terecht om je vraagtekens te zetten bij hoe Schalke zich naar de slachtbank liet leiden, Santana was echt Drama... Het Schalke publiek was trouwens ook weer geweldig, bleven zingen en feesten, ookal werd hun team aan alle kanten afgetroefd, chapeau..

Heerlijke uitslag voor Real...

Maar ik had toch gehoopt dat de wedstrijd wat spannender zou zijn. De eerste 15minuten deed Schalke het gewoon goed. En ik dacht als het zo door gaat zou het best wel eens spannend kunnen worden.

Maar dan geven ze 2 goals op een belachelijke manier weg en daarna deden ze ook helemaal niets meer. Spelers gingen amper mee naar voren (als de mogelijkheden er waren). Als ze eenmaal toch naar voren gingen kwamen ze niet meer terug. Het was gewoon een en al fouten die Real vervolgens met minimale inspanning af geeft kunnen straffen.

Real had talloze kansen. Ze hadden het dan ook echt compleet af moeten straffen. Maar goed met een 6-1 kan men niet klagen. Hoogstens over die ene tegengoal maar goed, het was wel de mooiste van de avond.

26 februari 2014 om 23:00

Ik hoef geen spanning meer, dit maakt alles goed. Bespaard me wat stress voor de volgende match van Real Madrid Schalke04!

26 februari 2014 om 23:09

Ja, dat wordt weer zo'n wedstrijd waar ons hart op de proef wordt gesteld ...

27 februari 2014 om 00:21

Voor de nederlaag kan je gerust Keller de schuld geven, althans, een groot gedeelte daarvan. Het laatste wat je wilt tegen Real is dat je centrale verdedigers 1 tegen 1 komen met de real aanvallers. Vervolgens speelt hij met een Neustadter-Boateng middenveld (op zich wel okay) maar laat zijn backs vervolgens als halve aanvallers spelen.

Als je die backs zo wilt laten aanvallen dan moet je met 2 defensieve spelers spelen op het middenveld, vooral als je 2 verdedigers achterin Matip en Santana zijn.

Begin van Schalke was gewoon zeer goed, zit het een beetje mee dan staan ze na 1 minuut al met 1-0 voor of maken ze gelijk na de 0-1 al de 1-1. Nu zit het een beetje tegen (dankzij bijzonder zwak verdedigen) en dan sta je na 2 kansen tegen alweer met 0-2 achter. Dan zie je gelijk aan de spelers, vooral de wat jongere, dat ze mentaal erdoor heen zitten. Wat ook niet helpt is dat Draxler en Howedes net van blessures terugkomen.

Zet een goede trainer voor de selectie en met een paar jaar kunnen ze op hetzelfde niveau zitten als Bvb.

Wat heb ik een mooie wedstrijd gezien van real met mooie doelpunten als real zo doorgaat komen ze er makkelijk. En jammer voor iker in de blesuretijd met een mooie goal van huntelaar.

Zozo de mooiste goal was van Huntelaar

Wat ging dat makkelijk voorin bij Real zeg. Vind het mooi voor Bale dat hij zijn draai heeft gevonden. Het zou toch wat zijn als zo'n dure aankoop het niet waar kan maken. Mooie goal ook van Huntelaar. Gewoon meenemen naar het WK achter Van Persie.

Mooie goals zeg. Die van Huntelaar pff.

Schalke wel dramatisch. Zelfs Ramos passt die verdediging kaputt.

Jezus wat kut voor Iker. Hoopte echt wederom op een clean sheet. Maar ja, wel mooie goal van Klaas.
Verder was Schalke04 gwn veel te zwak. Real speelde prima.

Madrid is voorin écht messcherp! Bij 0-3 denk je, nou zo is het genoeg. Maar nee, ze maken er nog eens 3. Kers op de taart is toch wel de goal van Huntelaar. Lekker ook die showduik van Iker, dat maakt hem écht af haha.
Hulde voor het thuispubliek. De hele wedstrijd blijven zingen en steunen.

Gallery Play van Madrid, de criticasters die van mening waren dat Bale en Ronaldo niet in 1 elftal kunnen spelen hoor je de komende weken niet meer.

Ik denk dat Huntelaar wel kans heeft op de Puskas award want jeetje die was nie-te-stoppen!!

26 februari 2014 om 23:18

Er worden mooiere gemaakt maar toegegeven maar voor een speler die vaak een houten klaas wordt genoemd zat de bal er wel heel lekker in.

Kaka had op de plek van Isco moeten zijn man. AMF en CMF Modric!.

nog steeds een raadsel voor mij waarom je ozil en kaka verkoopt en isco en bale voor terughaalt. but ok.

gedane zaken..

26 februari 2014 om 23:15

Bale snap ik wel, die heeft zich ondertussen wel bewezen. Vandaag ook weer een paar prachtige acties tussen een paar man door van Bale.

26 februari 2014 om 23:21

klopt maar had je niet nodig omdat je jesse, di maria al had. ozil kon ook wel op flanken of kaka.. snap je maar ok nogmaals gedane zaken
en ik heb het niet zo op Perez. heeft geen geduld die man. elke seizoen wilt die karrevracht nieuwe spelers kopen weet je.

Vamos! Real Madrid

26 februari 2014 om 23:45

Dat is juist wat Real zo goed maakt op dit moment, samen met Bayern een selectie waar je U tegen zegt. In tegenstelling tot Barca dat zich veel te lang richt op dezelfde groep. Vooral achterin is er weinig om door te selecteren

27 februari 2014 om 13:20

dus je moet elke seizoen een karrevracht topspelers halen?, elke seizoen?
serieus elke seizoen?!

geen tijd voor automatisme zo.. geef RM Castilla ook de kans weet je hoeveel talent daar rondloopt!

tja als je voor 250 miljoen aan aanvallers hebt dan moet je toch een x de Cl kunnen winnen. En dat zou zomaar dit seizoen kunnen gebeuren. Hopelijk loten Psg , Bayern en Real elkaar niet straks en krijgen we halve finales tussen deze toppers. Wie de 4de halve finalist is zou ik niet weten. Vind Barca erg teleurstellen op het moment. Wellicht Dortmund opnieuw.

26 februari 2014 om 23:29

Die andere ploegen hebben ook allemaal een fortuin aan spelers op t velf staan dusja dan klopt het al niet meer wat je zegt ze zullen er net zo hard voor moeten werken als die andere topclubs!

27 februari 2014 om 00:12

Niet voor 250miljoen aan 3 aanvallers. Mandzukic 15 , Ribery geloof ik 30 en Robben ook zoiets. Ben je al voor 75mil klaar. Om een voorbeeld te noemen.

3/4 stemt ja , maar als ze nog 2 polls maken zelfde vraag maar dan van Bayern of barca stemt ook 3/4 ja

Ik vond Real echt superscherp spelen. Ben al helemaal blij dat ze met een 'minimale' inspanning de wedstrijd hebben gewonnen, dit met het oog op de komende derby.

Kunnen nu volledig concentreren op Atletico en hoeven zich geen zorgen meer te maken over de return.

Ik zie een kansje om het record van Beenhakker te verbreken.

Jammer dat VZ aan censuur doet en mijn meer dan terechte reactie verwijderde!
Dan maar nog een keer!
Ik verlies liever met 1-6 dan dat ik 1 seconde voor Real Madrid ben! Een club zonder identiteit en die alleen maar successupporters heeft!

26 februari 2014 om 23:25

Ik ook maar wat bereik je ermee? nu komt het slechts over als onnodig provoceren terwijl ze zo goed speelden. Ergerde me bv meer aan Cheslea vandaag, Real was gewoon aan het domineren uit bij een top 4 ploeg in de Bundesliga, dat is hoe dan ook knap.

26 februari 2014 om 23:33

Ik provoceer helemaal niet
Dat is misschien nog wel het ergste!
Ik vertel de waarheid over Real!

26 februari 2014 om 23:40

Dat is je mening, en dat mag je zeggen. Maar doe niet alsof het feiten zijn. Een club zonder identiteit en die alleen maar successupporters heeft???
Laten me niet lachen. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent. Je club mocht trouwens wel wat meer tegenstand bieden. Want dit leek nergens op.

27 februari 2014 om 10:35

Wij denken helemaal niet dat we goed zijn want we weten allemaal wel dat real vele malen beter is!
Schalke een oer lelijke club? Kijk eens even heel gauw naar je eigen identiteit loze Real Madrid voor je uberhaupt begint te praten!

27 februari 2014 om 00:20

Feiten geven op basis van je mening. Waar op de basisschool ging het mis?

Jezus! Wat een heerlijke wedstrijd heb ik zitten kijken zeg! Of je nou Barca-aanhanger bent, Bayern-aanhanger of aanhanger van welke club dan ook. Getafe of Atleti... Je moet hier, vooral van de doelpunten, genoten hebben. Stuk voor stuk mooie goals en ik twijfel nog tussen de eerste van Bale en de goal van Huntelaar... Real zeeeer terecht gewonnen en ookal is dit 1 wedstrijd en ligt het geheel aan de loting natuurlijk. Real is zeer overtuigend bezig in de champions league en la decima zou dit jaar best wel eens kunnen lukken!

26 februari 2014 om 23:27

Toch wel de goal van Huntelaar hoor.

Die van Bale was ook mooi, vooral de acties vooraf, maar bij het schot van Huntelaar zat zo veel frustratie in, perfect getimed, mooie curve richting de kruising. Zo zie je ze alleen op de training zo nu en dan voorbij komen.

Vind het jammer voor Casillas dat hij niet de nul kon houden, maar het is hem vergeven dat hij deze doorliet :-)

Tsja dat Schalke dit zou verliezen lag natuurlijk voor de hand en dan ook met 3 goals verschil bijvoorbeeld, maar dit is wel erg slecht. Het niveauverschil was wel heel duidelijk te zien vanavond. Ik had al verwacht dat Draxler slecht zou spelen, omdat hij totaal geen wedstrijdritme heeft. Verder speelde Santana dramatisch, hij bleek ook veel te traag in veel situaties.

Ik vond dat de spelers van Real ook wel erg makkelijk door de Schalke verdediging heen speelden. Met een simpele steekbal of een dubbele combinatie stonden ze alweer vrij voor de keeper. Schalke had veel meer druk moeten zetten op de opbouw van Madrid en sneller omschakelen van de aanval naar de verdediging. Natuurlijk maakte Schalke ook wel een aantal fouten waar een paar tegengoals uit vielen, maar dan nog.

Maar het heeft ook allemaal met wedstrijdinstelling te maken. Als je na de 0-2 zo inkakt en zo passief gaat spelen, dan weet je dat het tegen Real een afslachting gaat worden.
Als ik dan bijvoorbeeld zie dat Galatasaray gelijkspeelt tegen Chelsea, waar Schalke 2x met 3-0 van verliest in de poule, dan ligt dat toch ook wel aan de wedstrijdinstelling. Die is bij Schalke nog steeds veel te wisselend. Ook tijdens de wedstrijd verandert die veel te vaak, zoals vandaag.

Overigens neemt dit niet weg dat Real Madrid vandaag een uitstekende wedstrijd speelde. Ik zie hun normaal gesproken gewoon de finale bereiken en het Bayern daar heel lastig maken (afhankelijk van de loting natuurlijk). Zij is in mijn ogen de enige club die Bayern kan verslaan op dit moment.

26 februari 2014 om 23:33

Ik ben het helemaal met je eens, ook v.w.b. de instelling.

Alhoewel ik meestal de analyses voorbij laat gaan omdat er vaak niks zinnigs wordt gezegd, maakte Youri Mulder wel een terechte opmerking. Schalke speelde Naief.

Als je daadwerkelijk denkt om rustig te willen opendraaien op het middenveld, dan is dat gewoon naief. Als je geen rugdekking geeft aan je maat en je komt 1 op 1 tegen Ronaldo, is dat wederom behoorlijk naief.

Ik had ook een overwinning verwacht/gehoopt voor Real, maar had echt Deutsche teamgeist verwacht wat Real goed tegenstand zou geven.

Nu is het gewoon jammer voor de toeschouwers van zowel Schalke als Real dat de return een formaliteit is.

Tja, dit is voetbal mensen. Real Madrid steeg boven zichzelf uit en Schalke speelde slecht. Waarom moeten wij ons gaan ergeren eigenlijk? Voetballers verdienen zoveel geld en hebben een mooi leven, na een verloren pot gaan ze maar 'uithuilen' bij een mooie model die thuis zit te wachten.

26 februari 2014 om 23:45

@koekjesman,

Haha, steeg boven zichzelf uit?
Real speelde niet eens op 100% en had bij absolute scherpte hier dubbele cijfers gehaald.
Real wint dit seizoen bijna elke wedstrijd met speels gemak.

Schalke kreeg nog voldoende ruimte van Real, maar als Real op z'n best speelt, grijpt het een ploeg bij de keel en laat het geen seconde meer los.
In de Copa tegen Atlético kon je dat zien. Daar kwam Atlético 89 minuten niet over de middenlijn..

Het hele probleem in deze is " schalkes kneusjes lieten Real goed voetballen " zo en niet anders moet deze wedstrijd getypeerd worden .

Wat een wedstrijd van real madrid heb helaas alleen de samenvatting gezien maar dat wat je zag is toch van zeer hoog niveau. Er zat ook een prachtige redding bij van casillias en de goal van kjh mag er ook wezen. Denk dat Madrid dit seizoen zeker wel kan winnen (en hoop het ook) ben dan wel benieuwd als ze dit laten zien als ze tegen de andere grote kanshebbers moeten

Sterke wedstrijd van Real helaas zullen ze stuiten op BM en die knikkert die verwaande kwallen er wel even uit

26 februari 2014 om 23:48

@jo-meen,

Haha, dat durf jij te garanderen?
Voor zover ik weet heeft Real nog altijd kwalitatief betere spelers dan Bayern en begint het teamspel dat van Bayern te evenaren.

Ik zou op voorhand geen winnaar durven aanwijzen, ik vind ze bijna gelijkwaardig.

26 februari 2014 om 23:48

Dat ligt eraan, ik denk dat in een finale Real Bayern wel kan pakken en ook over 2 wedstrijden kan je ze niet uitsluiten.
Net zoals dat je niet kan uitsluiten dan Real verliest/wint van Barca,psg,dortmund,chelsea.
Sowieso zijn ze 1 van de favorieten.

27 februari 2014 om 00:18

Bayern gaat niet onnodig balverlies leiden en heeft geen zwakke spelers als Santana die hele wedstrijd verpesten. Maar zo werkt dat in de voetbalwereld. Opportunisme. Ik zeg niet dat Real kansloos is maar Bayern heeft veel kwaliteit. Zullen het spel gaan controleren en zorgen dat Real niet gaat counteren.

27 februari 2014 om 00:25

jaa zeker alles kan gebeuren in een cl.

S04-NL, Madrid een club zonder identiteit? Real Madrid heeft een geschiedenis/traditie waar een paard de hik van krijgt. Accepteer deze overwinning van Madrid gewoon, het is geen schande wanneer je volstrekt kansloos bent tegen Madrid. Als Ajacied zag ik ook dat Ajax meerdere jaren op rij vernedert werd door Madrid, dit was ook geen schande. Het was de afgelopen avond gewoon Gallery Play van Madrid, ondergetekende heeft een geweldige pot voetbal gezien.

27 februari 2014 om 10:31

Ik ben een groot fan van Real, maar de afgelopen 10 jaar hebben ze inderdaad niet echt een identiteit. Een samenraapsel van spelers, welja laten we Bale halen voor bijna 100 miljoen, we hadden alleen Ronaldo nog maar op links!

Ik ben echt groot fan, maar denk met weemoed terug aan het elftal met Hierro, Karanka, Campo, Carlos, Salgado, Helguera, Guti, Mcmanaman, Redondo, Solari, Morientes en Raul. Zelfs de tijd met Zidane was nog een Real met identiteit. Daarna werd het wel erg wisselend qua samenstelling selectie.

27 februari 2014 om 11:08

Ik accepteer de nederlaag ook wel Real is gewoon vele malen beter! Alleen je maakt er graag een wedstrijd van en tegen een club die 500 mil in de schulden staat maar nog de hele boel kan kopen zonder dat de Uefa of de Spaanse bond hun in de gaten houdt is zoiets gewoon onmogelijk! En wat die aanhangers van Real betreft dat zijn gewoon gloryhunters 1e klas...

Ik gun de Madrileense fans (niet dus, gewoon onze Oerhollandse mensen die voor Real zijn) een leuke avond. Een net géén zevenklapper, waarvan toch de mooiste goal aan de andere kant van onze enige echte Klaas-Jan, die zijn ex-ploeggenoot even wakker schudt.

Dit Real Madrid profiteert optimaal van de loting. Ik heb veel respect voor Schalke, maar Real was echt een paar maten groter. Daar is niks mis mee. Als Gala-fan zijnde, kan ik hierover meepraten. Vier keer getroffen deze idioten binnen twee jaar tijd. Ze zijn dodelijk efficient, straffen elke fout af, al is ie maar half. Enne... Ze hebben een speler jongen, Ronaldo. Wat een vent zeg. Hier hoef je je echt niet voor te schamen.

Maar. Real wil weleens klappen uitdelen in de 8e finale om vervolgens eruit geknikker te worden in de kwart- of halve finale. Real heeft weinig in te brengen tegen teams die echt weten waar ze mee bezig zijn. Die de tegenstander gewoon in de ogen aankijken. Ik wacht rustig af en roepeven géén La Decima meer. Te vaak gedaan zonder resultaat hehe.

27 februari 2014 om 08:08

(Ik gun de Madrileense fans (niet dus, gewoon onze Oerhollandse mensen die voor Real zijn).

Bestaan er geen Spanjaarden in Nederland die ook op Voetbalzone kijken volgens jou?
Of moet ik jou ook voortaan Oerhollander noemen die per ongeluk fan is van Gs?
Ook je betoogje over de kwartfinales klopt niet aangezien ze de laatste jaren in de halve finale verliezen van topelftallen.
Tegen Barcelona zat het erin en tegen Bayern heb je pech met penalties.
'weinig in te brengen', het pakslaag wat GS elke keer weer krijgt van Madrid zit je een beetje dwars of niet knul?

27 februari 2014 om 10:04

Haha, leuk dat je mij wil terugpakken, maar doe het dan wel nauwkeuriger. Mijn ouders zijn geboren en getogen in Turkije, dus de term "oerhollands" kan de prullenbak in. 95 procent van de Madrileense fans hier hebben ouders die in Nederland zijn geboren en geen andere achtegrond hebben.

Ik heb van mijn Turkse ouders (veelal vader natuurlijk) meegekregen dat Galatasaray de grootste club is die er bestaat! Helaas voor jou en gelukkig voor mij ben ik niet een persoon die clubs als Real, Barca en PSG steunen omdat ze succesvol zijn. Maar ja, ieder zn mening he.

Over de kwart- en halve finale. Als je iets slimmer was geweest, had je gezien dat ik over de periode na de 9e CL-winst praat. Tot de periode van Mourinho haalde Real enkel de kwartfinale en met Mourinho behaakden jullie de halve finale. Daarom zet ik ook kwart en(!) halve lezen. Probeer mijn stuk te begrijpen, voordat je kritiek levert.

Je laatste zin is nog lachwekkender dan de zinnen ervoor. Weet niet hoeje dat voor me kaar heb gekregen. Ik roem juist de club Real Madrid door aan te geven dat ze meedogenloos en zeer efficient zijn, maar zelfs dat wil of kan je niet snappen. Haha, zit mij zeker niet dwars. Ik verlies liever met 1-6 tegen Real Madrid dan dat ik 1-6 win van Galatasaray omdat ik "Real-fan" ben. Galatasaray!

27 februari 2014 om 10:22

Je eerste twee alinea's slaan (alweer) nergens op.
Waar heb ik gezegd dat jij geen Turk bent?
Ik refereer meer naar jouw opmerking waar jij beweerd dat iedereen maar Nederlands is die hier op de website kijkt.
''95 procent van de Madrileense fans hier hebben ouders die in Nederland zijn geboren en geen andere achtegrond hebben.''
Waar haal jij dat vandaan? Heb jij een poll gehouden of mensen ondervraagd?

Lekker kortzichtig.

''over de kwart- en halve finale. Als je iets slimmer was geweest, had je gezien dat ik over de periode na de 9e CL-winst praat''

Waar kan ik dat uithalen dan?
Vertel mij dat maar eens..
Je gooit met stompzinnige woorden en probeert iets duidelijk te maken met loze argumenten.
Je hele verhaal slaat helemaal nergens op.

Houd jij je maar lekker bezig met 'jouw' GS en laat ons Madridistas met rust.

27 februari 2014 om 10:41

We leven toch in Nederland, waar het overgrote gedeelte van de samenleving Nederlandse ouders hebben, die in dit grondgebied geboren zijn (dus de "echte" Nederlanders). Daarvoor hoef je niet bij CBS te werken. Als je dit al niet door hebt, wat voor een nut heeft deze discussie dan? En als je wel Spanjaard bent, dan geldt mijn stuk niet voor jou. Dat is toch wel logisch aan te nemen of niet?

In mijn allerlaatste alinea van mijn eerste post werk ik naar de La Decima toe en daarom kaart ik juist de kwart- en halve finales aan. Vervolgens geef ik weer dat het tot niks resulteerde. Dus, je kan met 6-1 winnen tegen Schalke, maar de rondes die erna komen, zijn van ander niveau. Sjongejonge, dat je het langzaam naar binnen werkt, is geen punt. Maar je staat er ook niet open voor.

Ik ben trots op GS, al heel mijn leven.

27 februari 2014 om 11:02

''en als je wel Spanjaard bent, dan geldt mijn stuk niet voor jou. Dat is toch wel logisch aan te nemen of niet?''

Dan nog is het verschrikkelijk irritant dat iemand maar moet bepalen dat je niet voor een bepaalde club kan/mag zijn als je niet wonend/uit dat land komt.
Wie bepaald dat, jij?

Ik sta inderdaad niet open voor deze onzin.
Bij dezen beëindig ik de 'discussie'.

27 februari 2014 om 16:49

@ivanesp,

Maak je niet druk om deze gozer. Hij is zelf voor de grootste club in Turkije (waar hij niet geboren is) omdat zijn ouders hem hebben wijsgemaakt dat dit de beste club is. Gloryhunter much? Waarom geen supporter van Rizespor? Hij keurt zijn eigen hypocriete uitspraken goed "omdat hij het van zijn Turkse ouders heeft meegekregen".

Verder is dit pure frustratie Ivanesp. Hij is in Nederland geboren en heeft een dubble nationaliteit. In zijn 'eigen' land wordt hij door de echte Turken gezien als een buitenlander, dat raakt hem diep. Verplaats je eens in zijn schoenen; twee nationaliteiten maar je nergens thuis voelen. In Nederland word hij gezien als Turk, in Turkije word hij gelabeld als buitenlander...moet pijn doen toch?

Die onzekerheid zie je terugkomen in het feit dat hij in zowat elke post moet benadrukken hoe trots hij wel niet is op GS en ow ow wat houd hij toch van die club. Komt nog geloofwaardig over ook

De beste team wint ook niet altijd de CL, kijk naar chelsea 2 seizoenen terug.

Wat lijkt het allemaal zo makkelijk hoe Real voetbalt,
het loopt lekker daar in Madrid is al de 2e keer in de champions leaugue dat ze 6x scoren in een duel. Wat een klasse zeg!

Schalke is geen tegenstander klaar uit.... kwartfinale eruit en dan gewoon weer 1miljard erin pompen

27 februari 2014 om 10:34

En Schalke is 1 van de grootste clubs van de Bundesliga waar iedereen zo tegenop kijkt...bayern is daar echt klasse, Dortmund volgt al op gepaste afstand, en verder dus clubs als Schalke...reden waarom ik de Bundesliga niet zo enorm boeiend vind. Waar zit je ook naar te kijken bij Schalke, Fahrland, Hoogland, Farfan, Neustadter, nou nou.

27 februari 2014 om 11:09

Farfan was de enige die dreiging had! Zonder Fahrmann had Real gegarandeerd de dubbele cijfers gehaald

Lekkere goal van Huntelaar zeg, perfect.

27 februari 2014 om 02:30

Tren ace?

27 februari 2014 om 12:00

Ace, Test, Mast

27 februari 2014 om 16:07

Nolvadex

Iedere match van Real is om te genieten! Alles wordt netjes afgewerkt dat vervolgens tot een goal kan lijden. De (kleinste) fout wordt gewoon afgestraft zonder genade. Het lijkt bij Real allemaal heel soepeltjes te gaan.

Eerst effe Galata lekker te grazen genomen met een 6 - 1 en vervolgens Schalke met een 6 - 1. Maar die goal van Huntelaar was inderdaad erg lekker, jammer dat het niet effectief is na zo'n achterstand.

Schalke is niet echt het type om in de rondes te komen met sterke teams die overblijven, wat ook bewezen is.

Dit bewijst gewoon dat er te grote verschillen zijn. Ajax verliest van Real Madrid en iedereen zegt dat ze er niet thuis horen. Maar zo zie je maar, ook een Schalke 04 met een behoorljke begroting, een mooi stadion, een flinke achterban gaat gewoon kansloos ten onder.

Sommige ploegen zijn gewoon té sterk. Voor Bayern heb ik dan nog flink respect, omdat zij schuldenvrij zijn en niet afhankelijk zijn van een sjeik. De andere clubs verpesten gewoon het voetbal. Het is leuk om naar te kijken hoor Real Madrid, ze gavn weer een echte galavoorstelling, maar van een wedstrijd was geen sprake.

Dat is voor de echte voetballiefhebber jammer, want zoals ik het nu zie is er maar één verrassing in de kwartfinale: Olympiacos. Ik hoop natuurlijk dat Galatasaray ook een ronde verder komt ten koste van Chelsea, dat zou mooi zijn voor het voetbal.

De kwartfinales (voorspelling)

Barcelona (gelukkig ten koste van City)
Bayern
Psg
Atletico
Olympiacos
Chelsea
Dortmund
Real Madrid

Hoe zagen de kwartfinales er vorig jaar ook alweer uit?

Barcelona
Bayern
Psg
Malaga
Juventus
Galatasaray
Dortmund
Real Madrid

5 dezelfde teams dus, tenzij Galatasaray uit bij Chelsea voor een stuntje kan zorgen.

Voor een wedstrijd in de achtste finales is deze uitslag natuurlijk belachelijk en het zoveelste bewijs dat het internationale voetbal geen waarde meer heeft. Slechts een spelletje voor miljardairs geworden.
In andere landen (zoals de onze) heb je hier en daar wat succes supporters en de rest moet zich tevreden stellen met verdedeld amateurvoetbal.

En dan hopen ze hier in Nederland dat Ajax zich beter tegen Real Madrid kon verweren in de afgelopen 3 edities van de CL. Ook een club als Schalke is dus kansloos.

Echt een voetbalshow gisterenavond van Real..

Nog even over Huntelaar. Ik weetn u waarom ik liever v persie zie eigenlijk. Rond de 80e minuut zei ik tegen een vriend van me"wedden dat huntelaar nog een goal scoort?"

een weergaloos doelpunt maar zonder enige waarde...en dan komen weer die statistieken kijken. hij is gewoon nooit beslissend maar pikt wel een goal mee waardoor het heel indrukwekkend overkomt in tegenstelling tot v persie die overigens echt met tegenzin op het veld loopt..dat zie je aan alles..sneu om te zien...

nogmaals, een absoluut fantastische goal van klaasjan dat mag worden gezegd

Gelukkig scoorde ze nog die prachtige 1-6, anders was het kansloos geweest natuurlijk! Daarom is het van 100 naar 99,9 gegaan

27 februari 2014 om 23:39

Als real tegen Ajax speelt is het net alsof ze op de training zijn en tegen die pionnetjes aan het voetballen Zijn....,,,ff sirieus dat Ajax ooit het gedachte zou hebben dat ze van real zouden winnen .....is wel bij barca gebeurt maar ja dat krijg je als cruijf in hun reet gaat en hun bij hem

28 februari 2014 om 08:34

Waarom betrek je Ajax er nu weer bij? Heeft helemaal niks met deze topic te maken.

Maar clubs als Schalke,arsenal, Man u etc zijn toch kansloos tegen een club als Real joh. Ik hoorde iemand zeggen een miljard uitgegeven? Daar kun je toch niet tegen op....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren