Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik sta zeker open voor een transfer in de zomer’

Laatste update:

Lex Immers is bezig aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord en laat het daar in de zomer wellicht bij. De 27-jarige aanvallende middenvelder verliet ADO Den Haag in de zomer van 2012 voor een vierjarig contract bij de Rotterdammers. Hoewel hij niet altijd genoemd wordt als steunpilaar en ook van tijd tot tijd bekritiseerd wordt, kan hij wel bogen op goede cijfers bij de volksclub. Zijn ambitie reikt intussen verder dan alleen de Eredivisie.

/

In januari probeerde Middlesbrough hem op de laatste transferdag weg te halen uit De Kuip, maar Feyenoord kwam ertussen en zei resoluut ‘nee’. Mocht er weer eens een buitenlandse club voor de geboren Hagenaar komen, dan wil hij daar wel over nadenken. Dat zegt Immers in een interview met Hand in Hand. Hij heeft het naar zijn zin bij Feyenoord, maar wil voor de toekomst ook niets uitsluiten.

“Komende zomer ben ik 28 jaar, als er een goed bod komt waar Feyenoord ook winst op kan maken, zal ik er zeker over nadenken. Ik wil een buitenlands avontuur in mijn carrière ooit toch wel eens meemaken. Ik denk dan aan Duitsland of Engeland. Dat soort voetbal past het best bij mij”, aldus Immers, die wel benadrukt dat het koffiedik kijken is zolang andere clubs hem niet willen hebben. Het blijft voorlopig dus bij fantaseren. “Maar ik sta er zeker voor open. Ook al is het absoluut geen straf om bij Feyenoord te blijven. Laat dat duidelijk zijn.”

Mocht zich in de zomermaanden een club melden voor Immers en mocht Feyenoord hem laten gaan, dan is hij waarschijnlijk niet de enige. Topscorer Graziano Pellè wilde vorig jaar al voor een lucratief avontuur in het Midden-Oosten gaan, maar de club stak daar een stokje voor. De vraag is of de Italiaanse spits na deze zomer nog te behouden is voor de Rotterdammers.

Voor Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Jordy Clasie en Jean-Paul Boëtius zou daarnaast ook belangstelling zijn buitenlandse verenigingen. Ruben Schaken voelt ook veel voor een avontuur over de grenzen en trainer Ronald Koeman verlengt zijn contract niet. Immers maakte in 57 competitiewedstrijden bij Feyenoord 21 doelpunten. Prijzen won hij nog niet met de havenstedelingen.

Lex Immers speelt volgend seizoen...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
6 maart 2014 om 16:34

Deze man zit volgensmij op de top van zijn kunnen. Vraag me af wat hij in BPL te zoeken heeft.

6 maart 2014 om 16:43

Het zal ook wel de championship worden ipv de premier league..

6 maart 2014 om 17:19

@misschien, Middlesbrough is Championship, geen Premier League. Er wordt in de Championship werkvoetbal gespeeld en ik denk dat Immers daar prima mee kan.

6 maart 2014 om 17:46

57 wedstrijden en 21 goals verder. Misschien zou Klaassen of Maher er beter bij passen aangezien die beide nog lang niet op de moyenne van Immers zitten. Verder was er 2 edities geleden van de VI te lezen dat Immers op nr 1 staat met de meeste voorassists in de eredivisie!!

6 maart 2014 om 18:18

Blijf bij feynoord alsjeblieft..het gaat super zo

6 maart 2014 om 18:32

Voorassists, really?
Lekker belangrijk. Betekent dat ie een keer de bal raakt, afspeelt aan Schaken of Boetius? En pelle ze erin schiet? Knap knap.
Daarentegen legt ie goeie cijfers neer. Ronduit 20 goals in 60 wedstrijden is netjes, maar het blijft absolute middelmaat.

6 maart 2014 om 18:50

Klaassen heeft 8 uit 18, bijna 1 uit 2. Lijkt me hoger dan de moyenne van Immers, hoewel wiskunde natuurlijk nooit mijn sterkste vak is geweest. Ook is Klaassen bijna 7 jaar jonger, evenals Maher. Maar buiten de leeftijd zijn beiden natuurlijk ook 5 klassen beter dan Immers, die 2 klassen misschien nog wel weet te vergoeden met zijn werklust, maar dan nog 3 klassen minder is dan beiden.

6 maart 2014 om 20:36

Die gekke Immers loopt maar mooi meer dan 1 op 3 bij Feyenoord. Wie had dat gedacht. Hij heeft er een neusje voor om op het juiste moment in of bij de 16 op te duiken. Vervolgens schiet hij door zijn gebrek aan techniek 7 van de 10 ballen naast of over maar ach...hij staat er wel! Degradatie voetbal in de PL....sleuren, trekken en werken.....misschien dat een club zo gek is.

6 maart 2014 om 23:31

Het is niet gek dat hij vaak vrij komt. Op pelle word altijd 2 man gezet dus dan komt er ruimte voor immers. Het probleem van immers ligt in zijn basis kwaliteiten. Immers had al 10 doelpunten meer moeten hebben. Echter mag Feyenoord wel blij met hem zijn zijn werklust is prima en scoort best veel. Alleen rendement is wat laag

6 maart 2014 om 16:24

Tuurlijk joh, onderschat Lex maar weer. Mensen zien blijkbaar niet dat hij met zijn spel, samen met clasie dan nog af en toe, de enige is die daar in rotterdam het hele publiek er achter krijgt. De werk en vechtlust van die jongen betekend dat hij voor elke NL club een versterking is, dus ook voor clubs als Aston Villa, West Ham, Stoke, enz

6 maart 2014 om 16:27

Ja, je hebt gelijk. Immers is van veel grotere waarde voor Feyenoord dan iedereen denkt. Hij blijft 90 minuten lang druk zetten en keihard werken. Hij wordt puur op zijn scorend vermogen afgerekend, en dat vind ik niet fair.

6 maart 2014 om 16:34

Niemand onderschat Lex. Iedereen weet precies zijn waarde.....hard werken en belngrijk zijn met verdedigen. Aanvallend is het allemaal matig.

6 maart 2014 om 16:54

Sorry dat ik et zeg maar die immers kan niet voetballen hij kan beter gaan tenissen of gewoon een baan zoeken , en afgerekend worden op doelpunten ? Hij kan totaal niks snap niet warom hij in fey 1 speelt

6 maart 2014 om 17:19

Sorry dat ik het zeg maar die djingis bakt er weinig van op VZ met zijn kansloze reacties hij kan beter op de website van Donald Duck generatiegenoten gaan vervelen.

On:
Ik zie Immers wel slagen bij een Duitse middenmoter.
Daar wordt hij wel gewaardeerd om zijn werklust.

6 maart 2014 om 17:42

djingis jij bent zeker iemand die grote bek heeft over ander en zelf geen deuk in pakje boter kan trappen haha groot bek

6 maart 2014 om 18:07

jij bent zeker iemand die grote bek heeft? leer spellen man reptiel , hij kan niet voetballen of wil je zeggen van wel? en over deuk in pakje boter haha verzin iets beters man

6 maart 2014 om 18:25

Qua spelling doet ie niets verkeerd. Bovendien is een deuk in een pakje boter slaan gewoon een uitdrukking en heeft niets te maken met het verzinsels.

6 maart 2014 om 18:53

net als een speler zoals demouge zal immers gewoon geweldig door de mand vallen als hij ooit in engeland terecht komt.

6 maart 2014 om 19:43

Fcds95 en op zijn voetballende tekortkomingen.

6 maart 2014 om 21:53

@ Timay, ik weet niet of dat wel op gaat voor Immers.
Immers is niet het type dat creativiteit en voetbal toevoegt aan het spel, maar zichzelf wel nuttig kan maken. Vind het op dit moment toch wel de speler die er bij Feyenoord voor zorgt dat er niet gevoetbald kan worden. Met Clasie en Vilhena heb je technisch goede spelers die willen werken, met een technische en vooral creatieve 10 er voor kan er bij Feyenoord echt gevoetbald worden.
Immers kan zich zeker nuttig maken bij clubs maar het is gewoon geen nummer 10 in een team wat wil voetballen en met combinatiespel wat wil creëren. Ziyech zou de perfecte aanvulling zijn voor Feyenoord, mocht Immers voor een miljoen of 2 vertrekken.

6 maart 2014 om 22:54

Immers maakte in 57 competitiewedstrijden bij Feyenoord 21 doelpunten.

Als Lexie meer kansen had benut, was hij belangrijker dan Pelle geweest.
Ondanks alle negativiteit over Immers heeft hij toch mooie statistieken vind ik.
Dus inderdaad, onderschat hem niet.

7 maart 2014 om 00:46

Ben het volledig met je eens. Natuurlijk mist hij veel kansen, misschien teveel maar je moet ook eens zien wat voor hoeveelheden werk hij verzet per wedstrijd. Je hebt tegenwoordig aanvallers die helemaal niet aan mee verdedigen doen. Nou Lex is iemand die voor 2 mee verdedigt. Hij pakt echt als aanvaller heel veel ballen af en zet vroeg druk waardoor de tegenstand vaker geneigd is de lange bal te spelen. Echter zien vrij weinig mensen dit door de hoeveelheid kansen die hij om zeep helpt..

6 maart 2014 om 16:25

Hij kan beter een rugby club zoeken. Dan scoort hij tenminste....

Daar moet je namelijk hoog over schieten!

(geintje voor de mensen met lange teentjes waar je makkelijk op trapt)

6 maart 2014 om 16:37

Hij heeft er meer in liggen dat de meest scorende Ajacied...............

6 maart 2014 om 16:42

Moet je nagaan hoeveel kansen die heeft gehad

6 maart 2014 om 16:46

Hoeveel dan? Noem het eens? Voorlopig de best scorende nummer 10 van Nederland zonder strafschoppen of wat dan ook!

6 maart 2014 om 16:54

Je hebt sowieso al ongelijk eerlijk010, siggy heeft er bijvoorbeeld net zo veel in veel minder wedstrijden en veeeel minder kansen....

om maar even een voorbeeldje te noemen.... moeimaker

6 maart 2014 om 16:54

Mwah Klaassen doet het beter gemiddeld per wedstrijd. Immers helpt het spel van Feyenoord niet bepaald, beetje als Siem de Jong dit seizoen bij Ajax. Voor beide en hun clubs is een transfer het beste.

6 maart 2014 om 17:01

Inderdaad Madbazzie statistiekje van januari 2014:

Klaassen 0,70 goals / wedstrijd - 2,86 schoten nodig per doelpunt
Immers 0,4 goals per wedstijrd en 6 schoten per doelpunt nodig.

Zegt genoeg lijkt mij

6 maart 2014 om 17:02

Afca020 is siggy geen spits? zou wat wezen als hij als er niet minimaal even veel zou scoren, zegt denk ik meer over siggy dan over immers.

ach Immers word al lange tijd uitgelachen maar iedereen vergeet dat hij eigenlijk teveel verdedigend werk heeft om nog rustig voor de goal een kans af te maken, voorlopig scoort hij altijd een dikke voldoende pakt zijn assists en doelpunten. wat iedereen verder over hem denkt is niet echt belangrijk.

6 maart 2014 om 17:03

@afca020:

Jij wete niet eens waar spelers staan bij jou team??

Siggi is geloof ik geen 10 of wel?

6 maart 2014 om 17:06

Sigthorson is een spits en immers een 10. Nou jij weer

6 maart 2014 om 17:12

Zeikerds ik quoteer eerlijk010 effe:

"hij heeft er meer in liggen dat de meest scorende Ajacied"

en hieronder ergens:

"verder heeft deze waardeloze speler er meer gemaakt dan wie dan ook van Ajax!"

en dat is dus niet waar want Siggy heeft er net zo veel bijvoorbeeld.

Hij heeft het nergens over een bepaalde positie.
Best moeilijk dat lezen...

6 maart 2014 om 17:13

Daarbij, wat Ajax er nou mee te maken heeft? Hou het lekker ontopic aub....
i.p.v. al dat provoceren van een aantal hierzo.

Triest gedrag.
Ik kan makkelijk counteren met 3 maal winst, de overduidelijke ranking en ga zo maar door, maar dat doe ik toch ook niet?

Dus doe lekker normaal ipv provoceren, als je frustraties heb (waarom snap ik niet want in rotterdam gaat mijns inziens alles volledig naar- of zelfs boven verwachting) ga je dat maar lekker ergens anders lozen niet hier tussen de voetbal liefhebbers....

6 maart 2014 om 17:26

"hij kan beter een rugby club zoeken. Dan scoort hij tenminste...."

"daar moet je namelijk hoog over schieten"

Wie provoceert wie? denk toch dat jij begint.

On:
Laat ze maar praten over Immers, stiekem hopen ze dat hun cluppie zo'n speler
had die het gras voor ze opvreet.

6 maart 2014 om 17:28

Minder dan fischer denk ik

6 maart 2014 om 17:55

Het waren de ajacieden hier begonnen dat immers naar de hoofdklasse toe moet.

6 maart 2014 om 17:59

Afca, hij reageerd op joue post hierboven en dan zegt hij ook nof eens duidelijk dat het gaat over de nummer 10 positie. Hij heeft gewoon gelijk en jij probeer gewoon weer op een "nette" manier te provoceren.... ben jij ingehuurd door vz om reacties te ontlokken??? Altijd dat gezeur onder het mom van mijn mening. Doe eens even normaal jij reageert meer op feyenoord topics dan op ajax topics.... maar goed ik ben weer klaar met jouw en ga weer lekker verder mensen die volwassen kunnen reageren. .....on immers doet het gewoon goed als nummer 10, het us idd geen killer voor de goal maar zorgt ervoor dat pelle het zware werk niet hoeft te doen en daarom kan hij er 20+ scoren per seizoen

6 maart 2014 om 17:13

Belachelijk hoe je een de motor van Feijenoord afmaakt. Zonder Lex zijn ze niets. De best scorende nummer 10 van de eredivisie!

6 maart 2014 om 18:03

Dhr Immers is een voetballer naar mijn hart, deze man verzaakt nooit en zal altijd vooropgaan in de strijd. Soort van niet lullen, maar poetsen mentaliteit. Dat kan ik wel waarderen.
Immers heeft uiteraard zijn beperkingen, hetgeen jodelend door menig Ajacied hierboven word aangegrepen om mmr Immers te bashen.

Redelijk kinderachtig en getuigd in mijn optiek van weinig relativeringsvermogen.

Wellicht dat het voor mij als PSV supporter wat makkelijker is om Immers objectief te beoordelen.
Ik ben sowieso fan van spelers die keihard werken, dus ook van Immers.

6 maart 2014 om 21:16

Ach die Bjorn Vlemickx of hoe je zijn naam ook schrijft was ooit topscoorder van Nederland dat wil niet zeggen dat je meteen een top middenvelder bent natuurlijk.

Ik denk dat Lex vast wel iets toevoegt aan Feyenoord alleen het is echt geen kracht die je gaat missen als hij weg gaat. En voor hem zou het ook leuk zijn om eens in het buitenland te kijken hij wordt 28 jaar dus wel tijd om nog een leuk avontuur aan te gaan voor hem.

6 maart 2014 om 17:45

57 wedstrijden en 21 goals verder. Misschien zou Klaassen of Maher er beter bij passen aangezien die beide nog lang niet op de moyenne van Immers zitten. Verder was er 2 edities geleden van de VI te lezen dat Immers op nr 1 staat met de meeste voorassists in de eredivisie

6 maart 2014 om 18:20

Ik snap het negatieve gedoe over Immers echt totaal niet. Nee, hij is niet de meest geweldige voetballer maar als ik een speler uit zou moeten kiezen van het Feyenoord middenveld dan is hij het zeker. Die jongen past prima in het spelletje, pakt zn goals mee en snapt wat het publiek wil zien.

6 maart 2014 om 18:50

Hier doe je clasie veel tekort mee

6 maart 2014 om 18:56

Hahaha het is al belachelijk dat deze prutser bij feyenoord mag voetballen. Puur uit armoede van feyenoord. Wat een drama speler is die immers.... Mag blij zijn dat hij mag voetballen in de kuip en dan denkt die clown ook nog dat hij hogerop kan whahahaha echt de beste grap die ik vandaag gehoord heb!

Het spijt me Lex, maar Feyenoord is echt je plafond. Dus ik hoop voor je dat er een leuke subtopper uit Europa zich voor je meld, maar hogerop hoef je niet op te wachten.

6 maart 2014 om 16:16

Lex speelt nu eigenlijk al op het dak, een niveautje te hoog voor hem. Bij gebrek aan beter speelt hij bij Feyenoord. Ik denk dat hij met een beetje mazzel bij een middenmotor in de Bundesliga of Championsship kan terechtkomen...

6 maart 2014 om 16:24

Lex is heus wel realistisch, dat de helft vd mensen bij een buitenlands avontuur meteen aan Barce of Real denken daar kan Lex ook niks aan doen. Voor een speler als Lex kan een middenmotor in de Bundesliga of topper in het Championship toch ook mooi zijn? Snap niet dat mensen daar altijd zo denigerend over moeten doen.

6 maart 2014 om 16:28

@berliner80

Hij kan beter denken aan niveautje MK Dons als hij inderdaad realistisch is

6 maart 2014 om 16:37

Nou nou, MK Dons? Ik vind dat Berliner gelijk heeft over het feit dat men niet zo denigrerend over Immers hoeft te doen, hij zou jullie allemaal alle hoeken van het veld laten zien in een wedstrijd hoor . Een FC Nürnberg of Catania o.i.d. kan toch gewoon een mooie club voor hem zijn bijvoorbeeld? Verdient hij nog wat leuk bij, andere omgeving en een nieuwe uitdaging. Dat zeg ik nu dan, en ik ben absoluut geen fan van Immers, maar een man moet toch doelen hebben. Anders vinden jullie hem zeker weer een slappe zak hooi zonder ambitie.

6 maart 2014 om 17:01

Berliner80,

Ik moet wel toegeven dat zijn wedstrijd instelling beter is dan menig andere voetballer.
Alleen daarom verdient hij al een transfer, houdt Feijenoord er ook nog wat van over.

Maar is hij nu speler van Feijenoord, of hadden ze hem alleen gehuurd.

6 maart 2014 om 18:42

@ Leeuw087
In de praktijk is Immers gewoon gekocht. Op papier is Immers eerst een jaar gehuurd en daarna gekocht. Vreemde was, dat de huursom hoger lag dan de koopsom. Dit was op initiatief van ADO waardoor ADO geen of bijna geen opleidingsvergoeding hoefde af te dragen. De koopsom was op papier namelijk nihil.

Ot:
Immers doet het gewoon uitstekend. Hij is voor elke club in de eredivisie een zeer bruikbare speler. Laat als nummer 10 het verdedigend nooit afweten en aanvallend is hij als middenvelder een van de best scorende. Dus aanvallend zit het ook best goed.
Het ziet er niet altijd even elegant uit en zijn techniek is niet geweldig maar hij heeft een uitstekend rendement. Stel je voor dat Immers wel vaker het net wist te vinden, dan deed hij mee voor topscorer van het seizoen.
Moet Immers dit eerst halen voordat men inziet dat het voor de eredivise een uitstekende speler is en daarmee best een stap naar de middenmoot in de Bundesliga of onderin de PL kan maken?

6 maart 2014 om 16:20

Hij geeft toch nergens aan dat hij hoger wil? Buitenland zou hem alleen leuk lijken! Iets wat toch heel leuk is voor een speler! Het is echt niet dta hij op Barca of zelfs een Everton rekent!

Altijd dat afzeiken van Lex is zo makkelijk! Die jongen haalt als enige de laatste weken een normaal niveau en altijd voldoende.

Ne ehet is geen topper, maar is zeker gewoon een goeie speler! En gun hem een buitelandse club!!

6 maart 2014 om 16:45

Misschien lijkt het als of hij een normaal niveau haalt omdat je weinig van hem verwacht. Ik vind hem namelijk echt niet goed genoeg voor Feyenoord, het blijkt maar weer dat je met hard werken ver komt.

6 maart 2014 om 16:49

Verwacht veel van hem en hij brengt ook veel! Zet altijd druk, en voetbalt gewoon goed mee. Plus hij is de meest scorende nummer 10 binnen Nederland!

Tja dat is inderdaad wel waardeloos! Zal eerst eens wat beter er op letten en er naar kijken

6 maart 2014 om 17:10

Begrijp me niet verkeerd, Lex is super belangrijk en ik herken zijn waarde 100%.

Maar voetballend is hij echt te zwak voor de rol die hij nu krijgt aangewezen als eenzame 10, zou hem dan samen met Vilhena op 1 linie zetten, maar nu moet hij constant snel handelen en daar ligt zijn zwakte.

6 maart 2014 om 17:14

Je moet eens de hele wedstrijd naar Lex kijken, dan zie je wel hoeveel hij doet voor het team!

6 maart 2014 om 16:28

Cijfers liegen niet. Immers doet het voor een speler op die positie gewoon prima als je kijkt naar assists en goals. Ja tuurlijk hij mist ook kansen maar hij staat wel altijd op de goeie plek en dat zien veel mensen dan niet. Ik denk dat veel mensen Immers erg onderschatten want hij heeft overzicht, is altijd rustig aan de bal en heeft een goeie passing. Ik snap echt niet waarom feyenoorder zo neerbuigend doen over Immers, voorlopig houdt ie Bakkal uit de basis en ik denk niet dat jullie zo snel een betere vinden met jullie mogelijkheden.

6 maart 2014 om 18:04

Op goede plek staan is inderdaad een kwaliteit maar als je ze niet afmaakt is het net als een meid versieren in je bed krijgen en vervolgens in slaap vallen

6 maart 2014 om 18:24

Volgens mij maakt hij ze redelijk vaak af voor een middenvelder. Is net als een meid versieren in je bed krijgen maar hem niet altijd om hoog kunnen krijgen.

7 maart 2014 om 00:50

In Engeland kan hij zeker mee. Alleen moet hij nog wel een beetje gaan werken aan zijn afwerking. Als je namelijk vaak met een bal in kansrijke positie komt dan mogen er wel wat meer in. Niet dat ik hem daardoor een slechte voetballer vind, maar dat is wel iets waar hij nog aan mag werken.

Niet weggaan aub. Aldus de rest van Nederland.

6 maart 2014 om 16:34

Hahaha echt he deze zin ook:

als er een goed bod komt waar Feyenoord ook winst op kan maken, zal ik er zeker over nadenken.

Ten eerste, als hij weg wil en er komt uberhaupt een bod zou ik niet gaan nadenken want het zal de enige zijn.
Ten tweede, de grootste winst voor feyenoord zou zijn dat deze jongen dan weg is

Ik hoop in elk geval van harte dat hij in Rotterdam blijft!

6 maart 2014 om 16:58

Wat ben je toch grappig ondertussen heeft Ajax geen enkele topper alleen een goed team en een goede coach.

6 maart 2014 om 17:07

Wat jij wil wehave....

Dan denk ik dat ik liever nul toppers heb, maar wel jaar in jaar uit Champions League en Titels of bekers of Johan Cruijff Schalen.

Dat heb ik liever dan "toppers" maar nooit een prijs, nooit europees voetbal, vechten voor je schulden en in spanning blijven of het je wel lukt in de top 5 te eindigen....

Hoop dat je nu ziet dat je onzin praat?

6 maart 2014 om 18:20

Aha alleen fan omdat ze prijzen winnen? Tsja dat is het probleem met ajaxiden. Als er niet wordt gewonnen is de liefde snel over. Als Feyenoorder zeg ik: Ajax is een prachtige club en verdient overduidelijk betere fans. Met excuses aan de echte onder jullie.

6 maart 2014 om 19:31

Excuses geaccepteerd!

On topic: Immers is niet zo slecht als men wel eens zegt. Hij mist inderdaad een hoop kansen, maar loopt zich het snot uit de neus! Loopt veel gaten dicht en is aanvallend toch altijd aanwezig.

Hoop op een mooie subtopper voor hem, eindelijk tijd voor een goeie 10 met inzicht

6 maart 2014 om 16:18

Middenmoter in Engeland of iets daar onder waar ze lekker kick en rush spelen daar zal die zich wel goed bij voelen.

6 maart 2014 om 16:51

Idd, bij een kick and rush team wordt het middenveld overgeslagen, komt hij nooit aan de bal, prima tactiek voor een speler als Immers..

6 maart 2014 om 16:25

Als Immers nou een ding wel heeft is het inzicht. Altijd op de goede plek en is altijd daar om dreigende problemen te verhelpen. Hij komt rust voor de goal te kort. Dat is jammer voor hem anders zou hij bij Madrid spelen.

6 maart 2014 om 16:28

Is dat het enige? Of mist hij ook wat dynamiek en passing?

Laat ik voorop stellen dat ik Immers een zeer nuttige speler vind voor Feyenoord. Sterker nog, ik vind hem één van de belangrijkste spelers. Vooral voor het balans op het middenveld. Maar goed, daar heb ik al een hele CE aan gewijd.

6 maart 2014 om 16:36

Vind ik eigenlijk wel meevallen. Zeker de laatste weken voetbalt hij echt goed mee. Ook in de passing. Uiteraard is het geen topper maar zo slecht als ie wordt voorgesteld hier op VZ is hij ook niet. Nog steeds de best scorende middenvelder van de Eredivisie.

6 maart 2014 om 16:42

Schei toch uit, zelfs bij de Castilla zou hij nooit spelen

6 maart 2014 om 16:51

Wil je ontkennen dan dat hij de meest scorende middenvelder van de Eredivisie is? De cijfers zeggen van wel namelijk.

6 maart 2014 om 16:36

je doelt neem ik aan dan niet op een topcompetitie?
Want het enige goede zicht wat hij dan heeft is vanaf de tribune.

In onze kleine competitie heeft hij het al moeilijk in de subtop, dus dat gaat hem zeker niet worden vrees ik

6 maart 2014 om 16:40

Kan jij AUB gewoon lekke rop een Ajax forrum gaan zitten?

Lees hier nu 3/4 reacties, met alleen maar totale onzin er in over Immers! Kijk eens een hele wedstrijd van hem. Niet alleen samenvattingen op de Nos!

Hij hoopt niet op een top club niks! Alleen buitenland.

Verder heeft deze waardeloze speler er meer gemaakt dan wie dan ook van Ajax!

Wat een walgelijk type ben je!

6 maart 2014 om 16:51

Doe effe lekker normaal eerlijk010.

Ik mag toch gewoon reageren? Wat ben jij kinderachtig zeg.
Leer andere meningen ook eens accepteren.

Ik heb Immers dit seizoen 3x live gezien en vorig jaar ook een aantal keer.
Ik heb hem zelden op iets goeds kunnen betrappen.

En als hierboven dan gesuggereerd wordt dat hij naar een “mooie subtopper” zou kunnen vraag ik mij logisch af in welke competitie.
Want hij zit nu in de subtop van een kleine competitie en daar raakt hij geen pepernoot, dus neem dan niet aan dat fr14 doelt op een competitie uit de top 5.

That’s it. Dan hoef jij hier niet verontwaardigt te gaan lopen doen omdat je cluppie verliest, je doelpuntenmaker zich nooit kan gedragen en je top 5 doelstelling misschien wel in het geding komt.
Ik snap je gefrustreerde reactie echt niet.

Ik zeg nergens dat immers ergens op hoopt (ga ik ook zeeeker niet vanuit). Ging alleen in op fr14 en scheen mijn lichtje erover.
Dus voortaan normaal en volwassen reageren aub.
En niet iemand met een andere mening uitmaken voor rotte vis of provoceren.

6 maart 2014 om 17:05

Je mag gewoon reageren. Daarligt alleen je probleem het gewoon!

Nog al flink wat moeite mee, en kan alleen met trieste provocerende reacties komen!

6 maart 2014 om 17:08

waar provoceer ik dan volgens jou?
Want zo bedoel ik het niet

6 maart 2014 om 17:52

Afca020, het komt op mij nogal provocerend over dat je zegt de subtop en daarmee doelt op Feyenoord. Immers is geen geweldige voetballer, dat weet iedereen plus hijzelf ook wel. Maar als er al een bod is gekomen vanuit het buitenland, waarom zou er niet nog een komen? Maar goed, ontopic.

Ik gun het Immers van harte als er een club uit het buitenland komt waar hij lekker zijn zakken kan vullen en een nieuwe impuls kan geven aan zijn loopbaan. In Engeland zal hij waarschijnlijk snel geliefd raken aangezien zijn vechtlust. Niet dat ik gelijk bedoel dat hij bij een Chelsea aan de slag kan. Maar een Westham of een laagvlieger in de Premier League of eventueel promovendus aankomend seizoen moet wel te doen zijn. Ze spelen daar 50 wedstrijden dus hij zal er heus wel een paar meespelen.

7 maart 2014 om 09:56

@troy010

Nee Troy dat bedoel ik niet denigrerend, maar we moeten ook de waarheid onder ogen zien.
Als je 4e staat en vermoedelijk zelfs 5e of 6e kan gaan worden, als je in meer dan 10 jaar slechts 1 bekertje gewonnen heb en ik geloof maar 2 of 3 keer Europees voetbal hebt gespeeld, dan ben je gewoon een subtoppertje.

SC Heerenveen kan precies dezelfde cijfers voorleggen dan Feyenoord, alleen het verschil is dat Heerenveen een heel stuk meer Europees voetbal gespeeld heeft de laatste jaren.
Maar je gaat mij toch niet vertellen dat Heerenveen dan ook een topclub is?

We moeten het helaas onder ogen zien en niet teveel naar het verleden kijken.
Als je in 30 jaar tijd maar 2 titels kan pakken (seizoen 84-85 tot 13-14), is dat niet topclub waardig. We moeten gewoon niet in dat romantische plaatje blijven hangen. Zeker de laatst ruim 10 jaar is het bar en boos in Rotterdam en totaal niet topclub waardig.
Oke ze zijn 1 keertje 2e geworden in het jaar dat Heerenveen de laatste dag verliezen moest, Maar daar tegenover staan bijvoorbeeld een 5e plaats in 2006 (subtop) een 9e plaats in 2007 (grauwe middenmoot) 6e 2008 (subtop/middenmoot), 8e 2009 (grauwe middenmoot), 4e 2010 (subtop), 10e in 2011 (linkerrijtje!!!) toen stonden ze maar 9 punten boven degradatie. Even ter vergelijking: afgelopen zondag stond Feyenoord 9 punten achter Ajax en dacht het nog kans te maken op een titel….

Mijn feitelijke conclusie is dan ook dat feyenoord inmiddels helaas geen topclub meer is, maar gewoon een subtopper in een mini competitie.

En dat is niet provocerend of wat dan ook. Dit is gewoon een reeele kijk op de feiten. Zonder gekleurde meningen. Gewoon zwart/wit deze cijfers kunnen ze voorleggen.
Het is zelfs heel goed denkbaar dat feyenoord wederom nacompetitie moet gaan spelen.

Hoop na deze uitleg dat je ziet dat het niet provocerend bedoelt is vriend.

7 maart 2014 om 10:00

@troy

Over Immers:

Ik denk dat hij niet naar de pl moet gaan. Hij is daar gewoonweg niet goed genoeg voor. Championship zou kunnen misschien.

Maar mij lijkt de Rangers wel wat.

Dan zit hij bij een vervallen topclub en kan hij zich nu laten gelden en over 2 seizoenen speelt hij bij een club die om de Schotse prijzen mee speelt.

Dan heeft hij een nationale grote ploeg, daar houden ze van zijn soort voetballers: weinig kunde veel werklust.
Dus dat kan leuk worden denk ik

Harde werker, meer niet. Mist veel te veel kansen en een te zwakke techniek.

Met een beetje mazzel kan hij in de Championship of 2. Bundesliga spelen.
Ik snap trouwens niet dat een speler dat zou verkiezen boven Feyenoord, dan maar geen buitenlands avontuur.

Lex Immers, de speler die god op zijn blote knieen moet danken dat hij bij een club als Feyenoord terecht is gekomen wil een stap hogerop?? Beste Lex, Feyenoord is jouw absolute plafond en eigenlijk, als je heel eerlijk bent dan weet je dat je kwaliteiten tekort komt voor deze club. Als Feyenoord een normaal budget had gehad, had je nimmer in de kuip gespeeld (hooguit 1x per jaar in de uitwedstrijd) Denk hieraan voordat je dit soort uitspraken doet Lex!!

6 maart 2014 om 16:19

Toch wel een moyene van bijna 0.4 voor een middenvelder. Dat is uitstekend.

6 maart 2014 om 16:28

En een moyenne van 0.00001 als je naar de hoeveelheid kansen kijkt.

6 maart 2014 om 16:43

Je moet maar op de juiste plek zijn zeg ik dan. Zoveel kansen krijgen is bijzonder.

6 maart 2014 om 17:13

@koppenmaar Zoek jij maar eens eerst de betekenis van moyenne op

6 maart 2014 om 16:20

Stap hogerop dat staat er volgens mij niet. Hij wilt een buitenlands avontuur....

6 maart 2014 om 16:27

Bijna iedere buitenlandse competitie is qua niveau een stap hogerop...

6 maart 2014 om 16:28

3e divisie Duitsland niet...

6 maart 2014 om 16:29

Is dat zo? Dus als hij bij Middlesbrough terecht komt is dat een hoger niveau? Laat me niet lachen.

Ook in de Tweede Bundesliga of bij een Nürnberg zit je in mijn ogen niet op een hoger niveau. Maar goed, jij mag dat vinden

Kan beter eerst een tussenstop maken om dan via Ajax naar de subtop van Europa te gaan!

6 maart 2014 om 16:19

Ik hoop van harte dat dit een grapje is?

6 maart 2014 om 16:57

Voor ajax is hij weer net te goed. Daar zou hij nu topscoorder zijn...

6 maart 2014 om 18:36

Hahaha Immers naar Ajax. Die vent laat z'n vriendin of vrouw wat halen in Amsterdam als hij daar iets nodig heeft omdat -ie er zelf niet wil komen. Die transfer lijkt me dus redelijk uitgesloten.

Goede speler voor leuke engelse middenmoter

Sinds Ozil weg is bij Real missen ze wel een goede nummer 10 en ik denk dat hij met zijn loopvermogen goud is voor Real! Met Maria, Bale en Ronaldo heb je veel lopers en veel diepgang. Als hij nog even wat extra goals maakt misschien dat Real dat opvalt en zou ik als Feyenoord 20 miljoen vragen voor Immers!

Mompelt iets van de wereld op z'n kop enzo.

6 maart 2014 om 16:29

Mompelt iets van lees de tekst en kom erachter dat hij nergens zegt dat hij hogerop wil of zichzelf daartoe in staat acht.

Kunnen de reacties hier echt alleen maar negatief zijn? Zoals iedereen hier dromen heeft, mag Immers toch ook gewoon dromen hebben...

Ik vind Blackpool wel wat voor hem. Beetje raggen, mooi man.

andere clubs staan er niet voor open.

Bij dit bericht komen toch een aantal vragen naar boven.
Daarvan is er één wie het geld van het verkoop van Lex Immers vangt?
Hij is toch 2 x 2 jaar geleend? Dan zou Feyenoord helemaal geen zeggen hebben lijkt me hehehe. Maar wat ik had verwacht er kunnen of gaan veel bepalende spelers weg bij Feyenoord. Immers mag dan echt net een castaignos zijn maar hij doet toch waar hij voor komt?

6 maart 2014 om 17:24

Volgens mij neemt Feyenoord hem komende zomer definitief over na een huurperiode van twee jaar. Hoe het dan precies zit met of Feyenoord hem dan meteen kan verkopen weet ik niet. Volgens mij mag een speler in 1 transferperiode maar 1 keer van club verwisselen. Of Immers dan "volgens de regels" komende zomer van ADO naar Feyenoord gaat, of dat dat al twee jaar geleden het geval was... Geen idee.

Hij werkt keihard, gaat altijd voorop in de strijd en verzaakt nooit maar wij hebben behoefte aan een andere 10. Willen we beter voetbal gaan spelen dan moet hij niet meer op 10. Je zou hem eventueel als cm kunnen gebruiken en dan Vilhena op 10, weet natuurlijk niet hoe Rutten hier over denkt. Mocht hij vertrekken dan volop gaan voor Ziyech, ben alleen bang dat hij niet naar Feyenoord komt. Wat je ook doet Lex, bedankt voor alles en ondanks dat ik je flink afgezeken heb bedankt voor je strijd.

Rutten zal volgend jaar denk ik met een nieuwe selectie moeten werken. Ik zie pelle, de vrij , indi, clasie,janmaat, schaken en evt immers wel vertrekken. Ik vind dat schaken sowiso weg moet die kan het niet meer aan. Verhoek bakkal zullen beide ook vertrekken denk ik. Ook zal graafland of lomprou vertrekken denk ik. De vraag is met welke spelers feyenoord wil doorgaan. Goosens en vormer zijn niet de beste spelers. En tevreden mis ook het nivea. Ook ben ik beniewd of matijsen blijft er is wel intresse in hem. En boetius zal denk ik wel blijven met vilhena hoop ik als ze verstandig zijn. De vraag is gaat feyenoord verder met eigen jeugd/ spelers transfervrij halen/ of toch kopen. Ik ben bang dat feyenoord dadelijk echt afzak naar plek 6 of 7. Ontopic lex kan wel naar een ander land maar niet naar de absolute top. Is wel een harde werker.

6 maart 2014 om 16:30

Als als die spelers die jij opnoemt vertrekken, hoeven wij niet bang te zijn om alleen naar de jeugd of transfervrije spelers te kijken. Dan kunnen we minstens 3/4 goede spelers ervoor terughalen.

6 maart 2014 om 16:37

Bij een verkoop van De Vrij, Indi,, Pelle, (immers), Janmaat enz kan er ook eindelijk weer eens wat normaals gehaald worden ipv de transfervrije gokjes van de laatste jaren, want de schuldenlast is dan als het goed is wel weg.

Dan gewoon een nieuw team bouwen met Hahn, Kongolo, Van Beek, Clasie (blijft wel hoop ik)l Boetius, Vilhena, Manu en een aantal nieuwe spelers (En Mathijsen, Vormer en Nelom en Te Vrede voor de breedte.)

Er gaat veel gebeuren deze zomer maar als Feyenoord goede vervangers weet te vinden kan het zeker goedkomen. Lukt het niet op de transfermarkt, dan heeft Feyenoord wel een groot probleem ja. Van Geel staat nu voor zijn drukste zoner ooit denk ik.

6 maart 2014 om 16:43

Deze opstelling kan je dan sowiso maken denk ik

HANH
VAN DELEN
KONGOLO
VAN BEEK
NELOM
VORMER
SLEEGERS
VILHENA
MANU
TEVREDEN
BOETIUS
6 maart 2014 om 17:54

Verkoop van de spelers die jij noemt en dan Mathijsen houden? Nee, dan heb ik liever dat ze er alles aan doen om Mathijsen kwijt te raken en de Vrij of BMI houden voor in het centrum. Clasie hoop ik ook dat hij blijft, misschien stimuleert het hem dat hij nu aanvoerder is.

We moeten alleen wel slim verkopen. Dus als we voorronde Europa League spelen, moeten we niet eerst alles gaan verkopen om daarna met een gehavend elftal de voorrondes in te gaan. Dan kunnen we het voor de zoveelste keer vergeten door een k*t beleid.

6 maart 2014 om 18:19

Zou idd mooi zijn als Indi of De Vrij blijft en Mathijsen gaat, maar zou niet weten hoe ze Mathijsen kunnen slijten, kan me niet voorstellen dat een club hem wil hebben die hem kan betalen.

7 maart 2014 om 11:44

Ik zie matijsen niet vertrekken maar die heb wel de nodige ervaring voor van beek en kongolo.

een club als midelsbrough zal mooi voor hem zijn, gun het hem, technisch allemaal wat minder wel uitermate belangrijke voor een elftal.

Aardige vent en het is hem gegund ieder geval.

Grote strik en laat hem lekker gaan!

Nee sorry misschien iets voor Anderlecht of HSV ik zie hem echt geen mooie transfer maken of hij moet nog wat laten zien dit seizoen.
Dat Middlesbrough zich gemeld heeft vindt ik opvallend, niet dat zij zo'n goed team hebben maar ze zien kennelijk wel iets in hem. Is het zijn loopvermogen dan wat clubs aanspreekt? Hij scoort niet, hij is verdedigend niet de sterkste....

6 maart 2014 om 16:30

Misschien iets voor HSV of Anderlecht? Dat zou een wereldtransfer zijn voor Lexie!

6 maart 2014 om 16:34

Haha, ik dacht nu komt het: Eintracht Braunschweig, Polonia Warschau of Aberdeen. Maar nee, gewoon HSV en Anderlecht noemen. Man, dat zijn twee mooie grote clubs.

6 maart 2014 om 16:43

HSV speelt degradatie! Ja nee geweldig, verleden heeft HSV nu niet veel aan!

6 maart 2014 om 17:51

Ik twijfel er niet aan dat HSV er uiteindelijk nog wel uit weet te spelen. Dat HSV gaat degraderen kan ik met mijn verstand niet bij.

De ploegen die jij noemt, Abe84, zijn ploegen die ik dan weer net te min vind voor Lex. Dan kan hij net zo goed bij Feyenoord blijven. Zeker Polonia Warschau en Aberdeen waar je niks te zoeken hebt.

7 maart 2014 om 10:08

Natuurlijk zijn die te min, ik overdrijf. Maar eerlijk is eerlijk, Immers is gewoon een beperkte vechtvoetballer die het beste zou passen bij een degradatiekandidaat of goede club op tweede niveau in een groot land.

Jezusmina wat zijn jullie toch ook allemaal van een triest niveau, door deze man zo af te branden bah! gewoon rond uit belachelijk.
Immers spreekt gewoon uit dat hij graag nog een keer in het buitenland wil voetballen.. er staat nergens dat hij "hoger op" wilt want Middlesbrough is gewoon een prima club voor hem, en dat is nou niet bepaald hoger dan Feyenoord.

Ik snap wel dat hij keer naar het buitenland wil aangezien dat voor veel voetballers toch een bekroning is op de carriere

Hij zegt toch ook niet dat die naar Arsenal of real Madrid wilt. Een laagvlieger in de premier league of Bundesliga is helemaal zo gek nog niet. Een club als eintracht braunschweig of crystal palace is toch zo gek nog niet voor hem

Voor Feyenoord een zeer nuttige speler. Al 2 jaar de meest scorende middenvelder van de Eredivisie. Verzet bergen werk voor de spits en staat altijd op de juiste plek. Dat hij teveel kansen mist, is waar en jammer.
Ook begrijp ik niet helemaal waarom van Gaal hem nooit heeft opgeroepen. Had hem waarschijnlijk naar een hoger niveau getild.

6 maart 2014 om 16:30

Omdat Van Gaal niet van kansen missen houdt.

6 maart 2014 om 16:36

Dan had hij gisteren kunnen meespelen.

6 maart 2014 om 16:48

Hahahah dat je dat niet begrijpt is erg zorgelijk.. Ik hoop dat het een grapje is ? Deze jongen mag in nog geen 100jr het oranje shirt dragen, hij mag god op z'n blote knieen danken dat hij in het feyenoord shirt mag spelen

6 maart 2014 om 16:54

Wat is hier zo vreemd aan? Klaassen mag toch ook meedoen, alsof hij zo veel beter presteert.

6 maart 2014 om 18:11

moet ik hier nu sirieus op ingaan?? komop zeg denk even na.. Klaassen is een talent, waar veel potentie in zit (onlangs nog intresse vanuit Milaan bijv) die op zijn 19e al beter presteert dan Immers op zijn 27e, je wilt toch niet sirieus deze vergelijking leggen of wel? daarnaast is klaassen op elk vlak de meerdere van Immers, hij is slimmer, meer techniek, kan beter afmaken om enkele dingen te noemen. Immers in oranje

6 maart 2014 om 19:25

Interesse vanuit Milaan? Toemaar om een modeshow te lopen in zijn roze broekje zeker!

7 maart 2014 om 14:18

je kunt de discussie niet winnen dus ga je maar zielig lopen doen?

overigens is davy ook daar dan lexie de baas in, aangezien lexie nooit voor zulke gelegenheden gevraagd zal worden

6 maart 2014 om 16:31

De slechtste visie op voetbal die ik ooit heb gezien, verschrikkelijk!!

Nergens zegt hij dat hij een stap hogerop kan, hij zegt dat hij graag eens in het buitenland wil voetballen. Hij heeft het zelf toch ook over clubs als Middlesbrough, moet nog wel lukken lijkt me zo. Feyenoord is vast een veel mooiere club (volgens de mensen in Nederland), maar voor de prijzen hoeft hij ook niet in Rotterdam te blijven hè. Dus als hij in het buitenland lekker kan verdienen en daar zijn geluk wil beproeven prima toch? Maar goed toch mooi die kansloze reacties van misschien iets voor Real 20 miljoen, of Mourinho grijp je kans Hahahahhahahaha, lachen man. Erg origineel ook.

Slechtste numer 10 in de eredivisie ooit deze man

6 maart 2014 om 16:37

Alle nummers tien van nu in de Eredivisie zijn als minder. Zeker qua scorend vermogen.

6 maart 2014 om 17:52

Nee, de slechtste nummer 10 is Maher in de Eredivisie. Wat een miskoop is dat geweest voor PSV :D Op dit moment heb ik liever Lex dan Maher!

6 maart 2014 om 19:17

@martyn7
Er zit een groot verschil tussen iets niet kunnen en iets niet willen. Immers kan niet beter dan hij nu laat zien en op zich is dat helemaal ook geen schande. Een matige speler als Immers die zich een paar jaar staande weet te houden bij een club als Feyenoord verdient wat mij betreft alle lof. Maher kan wel heel goed voetballen en is in potentie vijf klassen beter dan Immers ooit zal zijn, maar loopt zijn zijn talent te verkwisten.

Ondanks dat hij er een puinhoop van maakt blijft Maher echter wel een goede speler natuurlijk en de slechtste nummer 10 van de eredivisie is hij al helemaal niet.

Lijkt mij echt een speler voor Stoke City ofzo. Gewoon lekker blijven gaan en met volle inzet het toch elke tegenstander moeilijk maken. Past wel bij Lex. Weet alleen niet of hij het tempo aankan.

Ik sta zeker open voor een transfer in de zomer van Immers. Deze man heeft zo veel kansen gemist dit jaar. Ja, hij staat altijd op de goede plek en werk keihard, maar het rendemnt is veel en veel te laag.

Strik erom en naar een laagvlieger in Engeland of Duitsland sturen en wat centjes pakken. Volgend jaar Vilhena op 10.

Een nuttige voetballer. Heel raar maar ik vraag me altijd af wat nou precies zijn beste positie is als ik hem zie voetballen. hij werkt hard, heeft een 'gangbare' techniek, heeft wel diepgang maar is veer te onrustig als hij dan in de positie komt. Ook al scoort hij er ieder jaar 10 met de kansen wat hij krijgt en mist moeten dat er gewoon veel meer zijn. Als ik bijvoorbeeld zondag bekijk kan hij er gewoon weer makkelijk 2 inleggen maar is hij zo slecht in zijn afronding en faalt hij keihard.
Misschien in de zomer naar een middenmoot in Duitsland (mgb/hoffenheim). In Engeland zie ik hem in de Premier League niet slagen, daar lopen zelfs onderin de competitie veel betere middenvelders rond dus dan zou hij in mijn ogen al moeten buffelen in de Championship.
Ben benieuwd wat Feyenoord voor hem zou kunnen krijgen

Mag zijn handen dichtknijpen dat hij om de andere week in een volle kuip handenvol kansen mag blijven missen. Denk niet dat Rutten hem blijft opstellen.

Zoals door iemand anders al eerder gevraagd maar nog geen antwoord op gezien...immers is gehuurd van Ado, dus wie vangt er geld als hij verkocht word? zn contract met ADO loopt nog, bij Feyenoord heeft ie een huurovereenkomst. Weet iemand hoe dat precies zit?

6 maart 2014 om 17:11

The ceed,

Heb even zitten googelen en hier het resultaat:

Op 23 oktober 2013 werd echter bekend dat Feyenoord de middenvelder de eerste twee jaar huurt van ADO Den Haag.

Na een arbitragezaak bij de Knvb werd in oktober 2013 een spelersmakelaarskantoor in het gelijk gesteld dat Immers en Feyenoord geen nieuwe arbeidsovereenkomst aangingen maar tot het einde van zijn contract bij ADO in 2014 gehuurd werd door Feyenoord dat hem daarna als vrije speler voor nog twee seizoenen zelf vastlegde.

Hiermee werden door beide clubs commissies uitgespaard. Het gevolg van het vonnis was dat ADO alsnog moest betalen aan het makelaarskantoor.

Lex heeft de juiste mentaliteit voor het topvoetbal daar twijfel ik geen seconde aan, maar de beste man het de techniek van een fruitvlieg... en dat soms dingen lukken is meer geluk dan wijsheid..
Ik zie hem wel eens een bal doorkoppen met zijn ogen dicht of dat de bal per ongeluk goed van zijn scheenbeschermer afstuiterd en dan denk ik echt... hoe de F**k krijgt ie het voor elkaar.. hahaha
Desalniettemin denk ik wel dat Lex een handige speler kan zijn voor de wat lager geklasseerde teams in de duitse/italiaanse/engelse competitie

6 maart 2014 om 18:15

ja hij blijft altijd gaan, heeft een goed loopvermogen en is niet te beroert om mee te verdedigen, maar heen ''10'' is bedoeld om het spel te verdelen, hoort een goede techniek te hebben en moet zijn medespelers voor de goal kunnen zetten, dat heeft hij geen van allen, idd mischien een speler voor de onderste regionen van de buitelandse competities, als hij dat haalt heeft hij het goed gedaan, feyenoord is namelijk ook boven zijn niveau, alleen bij gebrek aan beter staat hij er. Ik zal niks zeggen over de mentaliteit van de jongen, die is heel goed en kunnen velen nog van leren, maar helaas dat hij 0,0 techniek heeft en te onrustig is aan de bal.

Ik heb gisteravond Clasie zien spelen, vindt Immers toch wel een klasse beter.

Ik zou het hemwel gunnen en ik weet niet of het slecht is voor feyenoord wanneer hij weg gaat.
Zijn instelling is fantastissch ,maar ook bij hem zie je dat hij de laatste 20 minuten het niet meer kan aanlopen en zakt hij vaak terug naast Clasie.
Dat is 1 van de redenen dat feyenoord het de 2e helft moeilijk heeft.
Feyenoord zet veel druk en daar is immers belangrijk bij ,maar de bal een paar minuten in balbezit houden lukt niet met en type als Immers.
als je op immers zijn plek een voetballend iemand neerzet kan je misschien meer gaan voetballen en niet alleen gelijk naar voren rennen.

57 wedstrijden, 21 goals. Zegt dat iets over Immers, of over de Nederlandse competitie?

6 maart 2014 om 17:23

Nederlandse competitie

6 maart 2014 om 18:21

mischien wel, maar het kan ook iets zeggen over feyenoord, dat hun hun 10 vaak in scoringspositie zetten (nja voornamelijk pelle). Nee dit zegt denk ik niet iets over de competitie, kuyt in de basis bij de nummer 1 in de Turkse lig, zegt dat ook gelijk iets over de turkse competitie? zo valt er bij veel competities wel wat te zeggen, ik denk gewoon dat het aan feyenoord ligt, aan de manier van spelen, ze dwingen het zelf af dat hun 10 veel scoort.

6 maart 2014 om 18:47

Er zijn weinig mensen die Kuyt nog in de basis willen zien. Dat terzijde, ik snap wat je bedoelt.

6 maart 2014 om 18:48

En dan nog is Kuyt met Immers vergelijken als een appel met een kokosnoot vergelijken.

6 maart 2014 om 19:10

ja natuurlijk, maar ik bedoel aan te geven dat het niet percee iets over de competitie wil zeggen. Wel ben ik het ermee eens dat het armoede is dat er bij ezo een grote club in nederland zo een speler op ''10'' speelt.

Haha die Lexxie.. Ik hoop dat je met Koeman mee vertrekt.
1 dan zijn we af van jou en 2, alleen door Koeman kan je nog bij een leuke club komen. Waardeloze speler!

Hij is dan een hele harde werker, maar hij heeft simpelweg niet genoeg kwaliteiten voor een Premier League. Helaas voor hem

Lex zou perfect in de Schotse competitie passen misschien Aberdeen of Motherwell zoiets. Celtic lijkt me iets te hoog gegrepen.

28 Jaar alweer.. man.. dat had ik niet verwacht.. Zou goed zijn voor Feyenoord als deze jongen ergens anders verder gaat ballen. Prima voor het spel dat ze nu spelen....

De eerste de beste club die voor hem komt, gelijk zaken meedoen Feyenoord!
Dag Immers, bedankt voor het verprutsen van 1001 kansen!! Wellicht dat je terug kan naar Laakkwartier, waar je vandaan komt.

6 maart 2014 om 18:15

Laakkwartier?? Komt van DSO Zoetermeer.

On: Lex is niet de meest begaafde voetballer, dat weet hij zelf ook wel.
Maar als het ergens niet aan ontbreekt is het zijn inzet.
In Nederland is Feyenoord zijn top, in het buitenland wellicht een mooie Schotse club.

Voor al die mensen uit dat '020 dorp' wat hier het hardst roepen... Lex heeft wel meer goals dan de topscoorder van jullie, hij mist ook te veel maar voor Feyenoord en prima speler.

Ik zou zeggen Lexie, wil je naar het buitenland?
Serie A degradatie zone
Serie B
Swansea City ( Hoog gegrepen, maar wie weet.. Roland Lamah, Marvin Emnes en D. Tiendalli spelen er ook.
Bundesliga degradatie zone ( FC Koln als ze promoveren )

6 maart 2014 om 18:25

haha wat laat jij je kennen zeg, leuk dat hij er meer heeft inliggen, maar brengt immers jullie na het kampioenschap?? iets wat ze bij ons wel doen

swansea city???? hahahh komop dit geloof je toch zelf niet?? wellicht bij een fc koln of een schotse ploeg, maar veel verder zal lexie niet komen, de onderste regione van Italie of duitsland zou hij mischien wel passen.

6 maart 2014 om 21:16

Ik laat mij niet kennen ik geef mijn mening. Immers is belangrijk en brengt ons inderdaad niet het kampioenschap. Daar heeft Ajax meer geluk in, zij hebben meer spelers die bepaalden zijn ( dat is ook de reden dat er niet echt een topscoorder is maar meerdere spelers met een aantal goals ) Verder heeft Ajax het geluk dat ze vaak op het nippertje winnen of gelijk spelen:
-
Cambuur 1-2 Ajax
Roda JC 1-2 Ajax
Go Ahead 0-1 Ajax
Utrecht 1-1 Ajax

Swansea City, hij moet wat aan zijn handelingssnelheid werken en ik zeg ook niet dat hij daar basisspeler wordt maar als mensen als Tiendalli, Lamah, Emnes daar kunnen spelen kan Immers dat ook.

7 maart 2014 om 14:24

huh, utrecht - Ajax?? die wedstrijd dat Ajax 0-1 voorstond en de wedstrijd ''gewoon'' hoorde te winnen?? Bij roda waren ze ook verreweg de betere en had Roda geluk dat het niet al een stuk eerder achterstond, cambuur was idd niet zo best. En verder is het geen geluk als je meerdere malen in de slotfase de overwinning pakt, althans dat werd mij verteld in het kampioensjaar van Twente, maar die regel zal voor Ajax wel niet gelden

immers zou idd aan zijn handelingssnelheid moeten werken, maar dat is niet het enige, hij zal ook aan zijn techniek moeten werken om even iets te noemen, maar dat zal niet zo gemakkelijk gaan aangezien lex al bijna 28 is.. ook voor de bank van swansea komt hij veel te kort, laat hem maar gewoon bij een ploeg als stoke oid het proberen, ook geen schande, zou willen dat ik er zou voetballen.

6 maart 2014 om 18:44

Haha 020 dorp? Ga is even ergens anders voor internet hooligan lopen spelen.

6 maart 2014 om 21:18

Internet hooligan? Sorry als je op je teentjes getrapt bent jongen. Reageer met een argument en mening op mijn bericht of laat een reactie achterwegen. Voegt niks toe/aan.

Lex Immers lijkt me een uitstekende voetballer voor ploegen als Norwich, Aston Villa of Swansea. Zeg maar onderkant middenmoot in Engeland. Of in Duitsland een ploeg als Wolfsburg.

6 maart 2014 om 18:27

swansea?? wolfsburg?? swansea, die club die altijd leuke technische spelers hebben?? wolfsburg waar ene de bruyne op het middenveld rondloopt?? nee lexie kan mischien een leuke ploeg in schotland vinden, of onderste regionen italie,duitsland. ook mooi en absoluut niet erg, maar niet overdrijven..

7 maart 2014 om 00:21

Eerder een ploeg in de 2e divisie van Engeland

Leuk dat er een paar feyenoorders immers nog een beetje krediet geven, maar die jongen komt gewoon zwaar tekort. Zou bij twente, ajax,psv, vitesse, az niet eens in de basis staan.
Misschien bij een engelse club die nog hotseknotbegonia voetbal speelt of bij een duitse laagvlieger waar werken gewaardeerd wordt, maar ergens anders zie ik m niet aan de bak komen.
En scoren, ja leuk, maar pelle en immers zijn de enige die scoren zeker? Ik word liever kampioen met 4 spelers op 10 doelpunten dan 4e met 1 speler die er 25 inschiet

Volgens mij heeft geen enkele club uit de Bundes Liga of de Premier League belangstelling in hem. Echter weet je het maar nooit in de voetallerij, ik ben bang voor hem dat Feyenoord het hoogst haalbare is voor hem. Wellicht dat men in de Championship of 2e Bundes Liga belangstelling voor hem heeft (als het maar niet Leeds United is hehehe).

Aardig mens, mist teveel om in de top mee te draaien

Ik vond Lex immers in zijn jaren bij ado goed spelen. Maar toen speelde hij vaak middenvelder achter bylikin en kubik. Maar bij Feyenoord heeft hij me nooit echt kunnen overtuigen als aanvaller.

Hij wou eerder toch ook altijd in Italië spelen ofzo ? Maar de Championship in Engeland vind ik wel wat voor hem , en het niveau daar is ook niet eens zo gek laag

6 maart 2014 om 19:05

Toen Lex nog bij ons zat wilde hij graag naar Fiorentina, lijkt me een beetje teveel van het goede.

Waar wil deze Lex naar toe dan. Laten we gewoon eerlijk zijn deze man kan totaal niet voetballen. Lex werkt hard maar voetballend van een zeer bedroevend niveau. Wil Feyenoord een stap maken moeten Lex als eerste weg doen. Deze jongen heeft ongeveer 10min. nodig om een bal aan te nemen. En dan zijn afwerking hij scoort nooit.

Immers lkker laten gaan als er een mooi bod komt, kan Vilhena eindelijk op zijn beste positie en zet op dat middenveld dan Bakkal er bij, krijg je veel meer voetballend vermogen mits Bakkal verlengt word.

Anders heb je Sleegers, Karsdorp en Slabbekoorn die het op kunnen vangen, genoeg opties die Feyenoord voetballend denk ik verder helpen.

Weet iemand of de internationals morgen al meetrainen bij de training op varkenoord?

mee naar brazilie !

Prima speler voor Feyenoord,keiharde werker,gaat voorop in de strijd,scorend vermogen.
Speler dieze gaan missen als hij vertrekt,maar snap hem wel.
Wil nog lekker cashen en prijzen winnen.

Een van de weinigen met de juiste mentaliteit, maar helaas op mentaliteit enkel redt je het niet!

En hij heeft het niet perse over de stap hogerop, maar meer over een andere competitie, waar ik het qua keuze, Engeland en Duitsland, volledig met hem eens ben! Misschien iets voor Verbeek? Af te halen voor 5 mil.. denk ik zo.

Immers, Pelle, Janmaat, Clasie, de Vrij, Indi en Schaken van de hand doen, allemaal net niet en tijd voor de nieuwe lichting!

Ik zou daarvoor in de plaats halen Toornstra, Guidetti, Ayoub, Drenthe en Verhaegh gaan!

Verder komt Manu terug en staan v. Beek en Kongolo te popelen om wekelijks uit te blinken!

Hahn
Verhaegh
v. Beek
Kongolo
Drenthe
Toornstra
Vilhena
Ayoub
Boetius
Guidetti
Manu
6 maart 2014 om 20:34

En hoe denk je dat Feyenoord die spelers moet gaan betalen? Drenthe en Verhaegh verdienen meer dan Feyenoord kan betalen

En de transfersommen die voor Toornstra, Ayoub, Drenthe en Verhaegh betaald moeten worden is ook maar afvragen of Feyenoord dat kan betalen. Die club heeft immers nog altijd schulden die eerst afbetaald moeten worden. Niet voor niets doet Feyenoord het nu met vooral eigen jeugd. Pelle kon geloof ik ook alleen maar komen omdat geldschieters het betaalden en Pelle goedkoop was. Al die spelers die jij noemt zullen een hoger transferbedrag kennen.

liever een speler die dan maar wat minder hard loopt, maar wel een stukje overzicht, techniek en rust voor de goal heeft.

Aub zeg feyenoord is echt zijn plafond hoor,qua werklust waardeer ik hem maar voor de rest een matige speler die 100% kansen gewoon niet kan benutten

Zijn inzet is hart verwarmend maar Bundesliga of premier league is wat te hoog gegrepen denk ik

Echt een onderschatte voetballer. Hij wordt afgerekend op het feit dat hij geen 20 goals per seizoen maakt. Volgens mij maken er maar heel weinig middenvelders veel doelpunten. De uitschieters zijn vaak al spelhervatters. Als je kijkt hoeveel aanvallen hij eruit haalt is hij wel degelijk belangrijk.

Volgens mij is Immers toch helemaal nooit bij Feyenoord onder contract komen te staan, maar wordt hij gewoon gehuurd van Ado, om zo (legaal) de belasting te 'ontduiken'?

Ja Lex, zoek wel een competitie uit waar de doelen 3 x zo groot zijn als in Nederland. Wat een kapsones zeg. Zeer middelmatige voetballer

Jezus hoe durft die dat te zeggen. Ik snap wel dat die het wil maar hij mag heel blij zijn dat die met hard werken bij Feyenoord in de basis mag staan.

Immers is pas na de komst van Bakkal losgekomen.
Voorheen vond ik hem heel matig en onzuiver in alles wat hij deed.
Hij heeft mij echt verbaasd doordat hij zich terug heeft geknokt in de elftal.
Ik vind hem onvervangbaar zoals die keihard werkt voor de team.

Ik gun hem zeker een transfer naar Engeland, want daar kijken ze niet of je goed bent in de passing.. maar dat je keihard werkt!

Misschien is er voor deze meneer nog een clubje uit de npower league 1 ofzo. Hij moet zelf wel door hebben dat hij het niveau van de premier league niet aankan.

iedereen die zegt dat immers niks kan heeft zelf simpelweg geen verstand van voetbal. de jongen kan gewoon niet scoren maar is als verdedigende mid en mid gewoon onmisbaar voor fejeenord

7 maart 2014 om 16:06

Hoe kom je erbij dat Immers niet kan scoren? Zijn statistieken liegen er niet om en hij heeft er al 10 inliggen dit seizoen.

ik hoor mensen altijd zeggen, hij zit op de top van zijn kunnen waarom buitenland gaan?.
hmm je hebt ook mindere ploegen in het buitenland?. niks mis mee om in de middenmoot of lager in een top comp. te spelen bij een middenmoot of lager ploeg. daarbij verdient die nog meer geld.
je hoeft niet in nl te blijven omdat je op de top van je kunnen zou zijn.. grootste onzin is dat toch wel!!.
veel mensen wilen een avontuur en ofmeer money beleven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren