Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Megatransfer lonkt voor Van Dijk: ‘Absolute topclubs hebben interesse’

Laatste update:
/

Celtic zal naar alle waarschijnlijkheid maar een seizoen van Virgil van Dijk kunnen genieten. De Schotse topclub nam de 22-jarige verdediger vorig jaar zomer voor maximaal drie miljoen euro van FC Groningen over. De Nederlander is bezig aan een bijzonder sterk seizoen en zaakwaarnemer Henk-Maarten Chin erkent dat zijn cliënt door de crème de la crème van Engeland wordt gevolgd.

Van Dijk werd de laatste maanden aan onder meer Manchester United, Manchester City en Arsenal gelinkt. Volgens Chin is er volop belangstelling, maar is nog geen enkele club daadwerkelijk concreet geworden. “Het klopt dat er interesse is”, vertelt de belangenbehartiger zondag aan diverse media in Schotland. “Hij is bij diverse clubs in Engeland in beeld, de absolute topclubs hebben interesse. Ze kijken naar zijn wedstrijden en tonen meer dan gemiddelde belangstelling.”

“Er zijn tot dusver nog geen officiële benaderingen geweest, maar dat zal na afloop van het seizoen ongetwijfeld gebeuren”, claimt Chin. Van Dijk speelde tot dusver 37 officiële duels voor the Bhoys en was daarin goed voor 4 doelpunten, een persoonlijk seizoensrecord. FC Groningen heeft bij Celtic een doorverkooppercentage van tien procent bedongen.

Virgil van Dijk is het niveau van Celtic ontgroeid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helemaal terecht die belangstelling. Sterke, solide verdediger en ook nog jong. Van Gaal zal toch ook eens moeten zien dat je niet meer om hem heen kan.

9 maart 2014 om 09:58

Hoeveel wedstrijden van van dijk heb jij gezien in de schotse competitie. En dan heb ik het over hele wedstrijden. Bij groningen was hij aanvallend wel goed, maar verdedigend was het niet veel. Het zou kunnen dat hij beter is geworden. Maar de schotse competitie is jupiler leaugue niveau. En celtic is een club die in de top 6 van de eredivisie zou spelen. Dus dat celtic bijna alles daar wint. En weinig tegen krijgt is dan ook niet zo gek.

9 maart 2014 om 10:07

Celtic is toevallig een club waar ik weleens een wedstrijdje van meepik. Niet wekelijks, dat geef ik toe. Toch vind ik dat mensen de Schotse competitie vaak onderschatten. Het is erg fysiek en ik denk dat Van Dijk echt wel progressie heeft geboekt afgelopen jaar. Bij Groningen vond ik hem al erg veel potentie hebben en al veel meer uitstralen dan bijvoorbeeld een De Vrij.

9 maart 2014 om 10:15

Alleen celtc zou hier hier in de top 3 eindigen de rest allemaal veel lager

9 maart 2014 om 10:27

Juist, Van Dijk is niet goed genoeg omdat de Schotse competitie niets voorstelt... Gerenommeerde topscouts van clubs als Arsenal, Mancity en Manutd raden hem aan. Als ik de bondscoach was, zou ik hem zeker bij de selectie voor een oefenwedstrijd halen.

9 maart 2014 om 10:37

Ajax zou echt niet winnen van Celtic hoorr

9 maart 2014 om 10:53

@PParszyzek

Dus als Ron Vlaar in de Schotse competitie zou spelen zou hij niet goed genoeg zijn voor het nationale team?

Hiermee wil ik twee dingen aanstippen: Van Dijk is op dit moment kwalitatief niet slechter dan onze beste verdediger (NL-elftal).

En: bepaald een competitie hoe goed iemand is? Nee.
Volgens mij bepalen juist de spelers hoe goed een competitie is.

Dankje.

9 maart 2014 om 10:55

Fc football

Het blijkt wel dat jij juist weinig verstand van van Dijl hebt. Die jongen is verdedigend juist erg sterk maar geeft daarbij nog enkele sterke punten. Luchtsterk, fysiek sterk, goede pass.... Maar eh... Veel succes met de stevige alternatieven die er nu staan (not)

9 maart 2014 om 11:08

Inderdaad, van Dijk wordt zo gehypt de laatste tijd. Iedereen praat elkaar maar na.. Als je puur voetballend kijkt dan is van Dijk de mindere broeder van de personen op zijn positie in Oranje.. Schotse competitie is inderdaad jupiler league niveau.

9 maart 2014 om 11:49

Ook al zeg je dat Schotland jupiler league niveau is, in de CL heeft hij zich goed op de been weten te houden tegen topspitsen vind ik

9 maart 2014 om 12:29

@Wijnando Ajax heeft 15x zoveel kwaliteiten dan Celtic. Alleen thuis is Celtic gewoon onverslaanbaar, zelfs Barca wint daar niet.

9 maart 2014 om 12:45

@Limboroy

Je zegt dat iedereen elkaar maar napraat maar inmiddels doe je het zelf ook... Van Dijk is juist erg sterk in de opbouw! Ik begrijp niet waarjullie mannetjes het vandaan halen dat hij een matige opbouwer is. Niet elke lange en sterke verdediger rost alle ballen naar voren...

9 maart 2014 om 13:59

Limboroy
V dijk was vorig seizoen al de beste cv. In Nederland.
Als je daadwerkelijk meent dat hij voetballend minder is dan de huidige cv's dan kan ik jou nooit meer serieus nemen... Dan heb je of een zwaar gekleurde bril op of hè hebt wat mij betreft echt geen kijk op voetbal ( of beide. )

9 maart 2014 om 14:39

Foutje van ajax die had van dijk moeten hallen nee gaan ze voor van der hoorn das pech 4 miljoen weg

9 maart 2014 om 19:59

Als je ziet wat voor flapdrollen er worden opgeroepen zoals Clasie, Rekik, Schaars, en Vermeer bijvoorbeeld, waarom hij dan niet.

10 maart 2014 om 17:54

@malafronte9

Ik denk dat je mijn reactie niet goed hebt begrepen. Met de eerste zin bedoel ik natuurlijk wat een waanzin het is om een speler te beoordelen op het niveau van de competitie waarin hij speelt.

Volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens.

9 maart 2014 om 10:30

Schotse competitie stelt niets voor dus geen goede graadmeter !

9 maart 2014 om 10:36

Wat een kulargument zeg. Gelukkig is de eredivisie wel van een topniveau en hebben we hier veel betere Cv's rondlopen.

9 maart 2014 om 10:43

Maar van Dijk deed het in de CL ook heel goed met Celtic dus wat is je punt?

9 maart 2014 om 11:24

Ik zou het toejuichen als V Dijk naar de PL gaat. Kan hij proberen te bewijzen wat vele mensen in hem zien. Op dit moment heb ik het idee dat hij door de media en zijn zaakwaarnemer enorm gehyped wordt omdat V Gaal hem geen kans geeft in een zwak Nederlands elftal. Steeds lees ik weer dat er belangstelling voor hem is maar concreet speelt er niks. Als de topclubs in de PL hem echt scouten had denk ik een subtopper al wel geprobeerd hem eerder binnen te halen.

9 maart 2014 om 14:01

Nee... De eredivisie telt lekker mee... Gelukkig kijken de topclubs in Engeland er anders tegen aan... Of hebben die er ook geen kijk op... Lekker volhouden Hoekje.

Snap het heel goed dat clubs interesse hebben. Wat ik niet snap dat we met een Bruno martins indi en een Ron Vlaar naar het wk gaan en deze jongen niet eens geselecteerd wordt.

9 maart 2014 om 09:51

Waarom snap je Vlaar niet? Die jongen speelt elke week tegen de beste spitsen en is gewoon een solide verdediger. Wie wil je er dan neer zetten? Vlaar en van Dijk lijkt mij de beste optie

9 maart 2014 om 10:45

Douglas is speler van de maand geweest in Rusland. Lijkt mij met van dijk de beste keuze.

9 maart 2014 om 12:24

Als dat waar is lijkt me Douglas inderdaad ook een goede keuze. Ik volg de Russische competitie nauwelijks dus ik weet niet of Douglas daar veel speelt en hoe hij daar speelt. Maar mocht dat waar zijn zou een verdediging met Vlaar en Douglas en hele goede zijn in mijn ogen.

9 maart 2014 om 10:43

Vlaar hoort gwn, speelt in de PL, dat je Indi noemt oké. Noem dan bijv ook een Veltman, die echt niet mee hoort te gaan net zoals de meeste eredivisie spelers

Word nou wakker Louis! Heb je nu niet genoeg signalen gehad waarom je deze kerel mee moet nemen naar Rio?!

9 maart 2014 om 09:56

Veltman, Rekik en Bruma zijn natuurlijk vele malen beter! Just kidding deze man moet gewoon mee naar Brazilië. Ijzersterke kast in de verdediging.

9 maart 2014 om 15:29

Bruma beter? Bruma is sterk maar mn moeder kan nog beter een man dekken.

Tja, was te verwachten natuurlijk. Iedereen ziet het, behalve de technische staf van ons Nederlands elftal. Andere teams lachen ons uit, als je ziet wat er nu geselecteerd wordt.
Misschien dat vdijk pas serieus genomen wordt als hij naar Munited gaat verkassen, maar dit kan echt niet.

9 maart 2014 om 10:03

Sja het is gewoon zo frustrerend. Mag toch hopen dat ze bezig zijn om gewoon zoveel mogelijk spelers te testen en dat de definitieve selectie een stuk logischer is. Maar ik zie ook zomaar gebeuren dat Van Gaal zijn eigen "filosofie" door blijft drukken en stronteigenwijs doorgaat met deze spelers. Altijd de beste spelers oproepen is wat een bondscoach hoort te doen. Een Van Dijk of een Douglas straalt alleen al veel meer uit dan een De Vrij of Veltman. Het wordt een totale afgang of Van Gaal gaat ons nog verassen.

9 maart 2014 om 10:32

Allemaal geruchten van een zaakwaarnemer , eerst zien en dan geloven !

Deze man moet gewoon basis staan in nederlands elftal hij is erg goed bezig een beer op het veld bij celtic..de enige reden waarom van gaal hem niet oproept is omdat heel nederland roept dat ze hem moeten selecteren dat is tegen zijn principe.

Van Dijk speelt ijzersterk en iedereen ziet dat behalve de eikels bij de Knvb. Louistje wordt wakker en roep deze geweldenaar op! Met Bmi, De Vrij, Veltman etc. red je het toch niet!? Dan ga je met een beetje pech ook tegen Australië ten onder en staan we weer voor joker.

Nu nog een keertje het Nederlands elftal!!!

Ik ben voorstander van de manier hoe van Dijk groeit als speler.

Beetje in de anonimiteit, men (wij Nederlanders) verwacht weinig van hem, maar toch een sterke ontwikkeling doormaken.

Dit vind ik een mooiere route dan meteen met veel bombarie naar een topploeg gaan, moeite hebben om aan te haken en uiteindelijk een stap naar beneden moeten nemen naar een subtopploeg.

De beste verdediger die Nederland heeft. Groot, sterk, goede trap. Zou niet misstaan bij de Engelse top.

9 maart 2014 om 14:26

Was samen met luiz, dadelijk komt ie nog naar ons

9 maart 2014 om 16:48

Zou ik helemaal niet erg vinden. Dan zou Luiz eventueel kunnen vertrekken, die ik toch wat onzeker vind als hij speelt. Terry als mentor voor Zouma en van Dijk. Die 3 rouleren met Terry en Cahill waarbij je bij Terry gewoon blijft kijken hoe fit hij is.

Jullie kunnen we gaan zeuren tegen Van Gaal hier, maar hij leest het niet hoor kids.

9 maart 2014 om 10:04

Oh echt?! Ik dacht dat dit de adviessite van Louis was!

9 maart 2014 om 10:12

Daar lijkt het zo langzamerhand wel op ja

9 maart 2014 om 10:54

Van Gaal moet nog voor het WK ontslagen worden! Meelezen gaat hem niet meer redden. Een WK is geen persoonlijk triomfje Louis, je vertegenwoordigt je land!

9 maart 2014 om 11:12

Waarom moet van Gaal ontslagen worden? Omdat hij van Dijk niet meeneemt? Van Dijk staat er voorlopig terecht niet in. De andere spelers op die positie zijn momenteel gewoon beter, dan van Dijk die in een teletubbie-league speelt.

9 maart 2014 om 12:25

En de Eredivisie is geen teletubbie league? In Schotland spelen ze nog teminste als mannen en daar weten ze wel wat verdedigen is in plaats van de Eredivisie waar iedereen maar
probeert aan te vallen terwijl ze dat niet kunnen en voor geen moer kunnen verdedigen.

9 maart 2014 om 13:54

Eredivisie is Mickey Mouse competitie, net een tandje hoger dus

Hoeveel van de mensen die roepen van dijk moet worden opgeroepen zien hem daadwerkelijk wekelijks spelen? En niet alleen in de champions league

9 maart 2014 om 10:56

Waarom niet alleen CL? Dat is een belangrijker graadmeter dan de Schotse competitie!

9 maart 2014 om 11:17

Omdat dit dan op basis van 2 live wedstrijden zou zijn en 4 samenvattingen van 2 min

9 maart 2014 om 11:44

Ik kijk geregeld Celtic ja, en ik zie dan alrijd Celtic met 3-0 of 4-0 winnen van een tegenstander die ze gewoon overklassen. Van Dijk is wel degelijk zeer belangrijk in dit elftal hoor. Hij heeft een geweldige trap, goede pass, fysiek sterk en verdedigend ook gewoon goed. Maar

9 maart 2014 om 11:46

Maar tegen tegenstanders van een zeer bedenkelijk niveau en dit zijn dus geen goede graadmeters. Beetje zoals Janmaat op de backpositie, doet in principe alles goed, maar we weten niet of hij zich tegen een Iniesta etc. gaat redden.

Tja er kan wel interesse in hem zijn, maar bij city arsenal heeft hij weinig kans op dit moment om in de basis te komen bij united is de kans groter, want Ferdinand en Vidic vertrekken na dit seizoen. Maar als ik hem was zou ik hopen op een Tottenham of Everton aangezien Vertoghen zich al te goed voelt voor Spurs en die Fransman die gisteren speelde tegen Arsenal was ook al 35 jaar ofso.

9 maart 2014 om 10:38

Zou net een ideale aankoop zijn voor Arsenal. Er van uitgaande dat Vermaelen en Sagna deze zomer vertrekken hebben we sowieso een centrale verdediger (liefst 2) en een RB nodig. Van Dijk is jong, niet al te duur en schijnt over enorm veel potentie te beschikken. Hij zou rustig kunnen gebracht worden bij Arsenal om over 2 jaar in de basis te kunnen staan

9 maart 2014 om 10:43

Maar je denkt toch niet dat hij als onbetwiste basisspeler nu 2jr tussen bank en basis wil schipperen?

9 maart 2014 om 11:59

Het zal inderdaad niet gemakkelijk worden om hem te overtuigen dat hoor je me niet zeggen. Maar die status zou hij bij zowat elke topclub hebben, momenteel is hij nog niet klaar voor een basisplaats bij een Europese topploeg

Hij zou toch eens kans moeten krijgen in oranje.. Hoop dat hij nog geselecteerd wordt. Weet iemand hier hoe Douglas het doet?

Ik zou het toejuichen als V Dijk naar de PL gaat. Kan hij proberen te bewijzen wat vele mensen in hem zien. Op dit moment heb ik het idee dat hij door de media en zijn zaakwaarnemer enorm gehyped wordt omdat V Gaal hem geen kans geeft in een zwak Nederlands elftal. Steeds lees ik weer dat er belangstelling voor hem is maar concreet speelt er niks. Als de topclubs in de PL hem echt scouten had denk ik een subtopper al wel geprobeerd hem eerder binnen te halen.

Iedereen heeft het altijd over hypen van spelers, maar bij van dijk is dat blijkbaar niet. Kom op, celtic speelt elke week jupiler league niveau, daar kan veltman, bmi, rekik of de vrij ook uitblinken.
Ik geloof niet dat hij dat bij man utd, city, arsenal ook even doet. Terwijl een vlaar wel aardig speelt tegen goede spitsen.

Ik hoorde via via (van een paar voetballers) dat V.gaal Van dijk niet mag, zowel bij Jong als het grote Oranje geeft hij de opdracht om deze jongen niet te selecteren, ik nam dit eerst met een korreltje zout maar nu heb ik toch wel echt mijn twijfels. Dit moet persoonlijk zijn..

hopelijk ziet louis virgil wel staan wanneer hij in de engelse premier league speelt..onbegrijpelijk..

van dijk - rekik is de beste

9 maart 2014 om 10:44

Voor de toekomst het perfecte centrale duo voor oranje. Voor nu denk ik nog niet. Heitinga, BMI en Vlaar en eventueel Douglas zie ik nu nog als betere opties. Wel is Van Dijk iemand die naar mijn mening absoluut mee moet en hoger in de pikorde moet staan dan jongens als De Vrij en Veltman.

9 maart 2014 om 11:08

Noem me nationalistisch, noem me racistisch. Daar gaat het namelijk wel op aankomen.

Douglas moet je niet willen. Eenmaal zn paspoort was hij snel weg, weet dat hij bij Brazilië geen kans maakt en wil daarom voor Nederland uitkomen. Is geen Nederlander zoals ze dat zeggen, maar import. Sorry, maar daar heb ik weinig trek in.

Kom niet aanzetten met allerlei Surinamers en Molukkers. Waren onderdeel van Nederland, dus vandaar het paspoort. Affelay is hier geboren dan wel opgegroeid, is een heel ander verhaal dan Douglas. Sorry, die moet je niet willen.

on:

Als v Dijk een stap kan maken door naar de subtop van Engeland te gaan zie ik hem uitgroeien tot een fenomeen voor Nederland. v Dijk is voor mij een van de weinige die ik de kwaliteit zie bezitten ala Stam. Killer, keihard maar fair. De top kan hij nog niet aan, maar de subtop, Lees Everton, Newcastle en eventueel Swansea, dat soort clubs, maakt hij een goede kans om een basisplek te kunnen veroveren.

9 maart 2014 om 11:17

Je moet als land de beste spelers willen. In ieder geval dat is mijn mening en andere landen doen dat ook. Nederland heeft wel vaker goede spelers laten lopen hierdoor. Eenmaal een paspoort, dan ben je officieel Nederlander en ik vind dat je dan verder niet moet zeuren. Regels zijn regels en als we als team er dan sterker op worden waarom niet? Douglas had naar mijn mening al veel eerder een kans moeten krijgen toen hij nog bij Twente zat. Dan had je voor jaren lang een beest centraal in het Nederlands elftal. Een type wat je nu eigenlijk al jaren mist.

9 maart 2014 om 11:27

Dus omdat andere landen het doen, moeten wij het ook maar doen??
Regels zijn regels, dat is correct. Echter, gaat het om nationale elftallen, Douglas is geen Nederlander het heeft alleen een Nederlands paspoort gekregen door bepaalde regels.

Vind het persoonlijk gewoon niet kunnen. Als je als kind ergens opgroeit, akkoord. Maar ergens gaat werken en dusdanig lang daar werkt en daardoor de mogelijkheid krijgt een paspoort te bemachtigen vind ik niet dat je zo iemand moet selecteren.

9 maart 2014 om 11:17

Met dat duo kun je als Nederland zijnde meteen thuis blijven.. Want dat bespaart dan de afstraffing die je zeker gaat krijgen, zelfs van Australië

Enorm over het paard getild.

En de gehele kudde roept nu hoe fantastisch hij is. Onzin, het is een sterke speler maar verre van solide. Dat was bij Groningen al zo, hij is fysiek top maar tactisch en qua betrouwbaarheid onder de maat voor een topclub. Hij maakt iedere wedstrijd wel een fout en staat regelmatig verkeerd opgesteld. Laatst kwam er vanalles naar buiten over eventuele interesse van Man Utd in Veltman, ik plaats de interesse in Van Dijk in hetzelfde rijtje. Daarbij speelt deze jongen nu in een van de zwakste competities in West Europa, waarin hij alleen op zijn sterkste kant wordt getest namelijke fysieke kracht.

Overigens had Van Gaal Van Dijk wel een kans moeten geven. Andere namen in het lijste bij Oranje maken ook veel fouten en zijn ook niet betrouwbaar. Ik vind Van Dijk niet onder doen voor de spelers die nu geselecteerd worden, dus hij had wat mij betreft zeker een kans verdiend. Neemt niet weg dat deze voetballer veel te kort komt voor de top.

9 maart 2014 om 13:58

Hij heeft iig minder fouten gemaakt in Europa dan Veltman. + hij heeft itt de Vrij niet het fysiek van eeen 13 jarige, dus ben het wel met je eens dat hij een kans verdient. overigens is hij voetballend wel in orde, heeft een prima crosspass maar is inderdaad soms een beetje onstuimig.

Overschatte speler weet wel wat voor een competitie dat is hè

Als van Dijk nog een jaar bij Groningen was gebleven was hij nu international geweest.

van dijk moet nog minimaal 1 seizoen bij celtic blijven. en contstante niv. halen!.

Niet mee naar het WK! Dat verdient van Gaal niet evenals de vele Veltman-hypers hier. Veel plezier met jullie talenten op het WK.

ach ja iedereen ziet dat hij een geweldige verdediger is alleen die domme van Gaal ziet dat nog niet.

Maar de eredivisie verdedigers zijn beter voor Oranje !!

Wat hoop ik dat Virgil niet mee gaat naar het WK en we eruit vliegen door verdedigende fouten terwijl Virgil op die dag gepresenteerd wordt bij one of the big four in Engeland.

Mooi voor Van Dijk
Hij heeft zich sterk otwikkeld bij celtic.

Hoop ook eigenlijk dat van gaal hem selecteerd en naast Vlaar zet.
Dan heb je idd geen opbouwende centrale verdedigers maar je maakt veel meer kans bij kopduels en fysiek leg je het bijna niet meer af.
Ze zijn ook redelijk snel.

Lijkt me het beste koppel boor in het hart van de verdediging

Virgil van Dijk, topseizoen! Maak je overstap jongen maar niet naar een topclub, neem een slimme tussenstap anders is die kloof te groot!
Ga bijvoorbeeld naar Aston Villa, Swansea, Norwich City, Stoke City en dan weer na 1/2 jaar hogerop is verstandiger want tussen de Schotse en Engelse competitie zitten meteen 3 stappen.

Ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat

Hij zal best op lijstjes staan, maar laten we onzelf eens afvragen hoeveel namen op die lijstjes staan. Tientallen, lijkt me. Ik vind overigens wel dat hij een kans verdient in oranje, want centraal achterin moeten we elke strohalm aangrijpen ...

Beter voor Van Dijk om eerst maar eens te beginnen bij Everton ofzo, middenmoot/suptopper. Een absolute topclub lijkt me te hoog gegrepen, vorig jaar vond ik hem voor de eredivisie al geen topper, dan zal ie nu niet ineens wereldtop zijn. Ik geef toe ik volg hem weinig, maar dat hij het goed doet in de Schotse competitie daar moet je ook niet teveel waarde aan hechten.

Haal maar op Wenger!

Ik hoop zo dat Van gaal deze man meeneemt. Al is het niet voor de basis dan alleen voor de ervaring opzicht. Goed voor de toekomst.

Ik heb het altijd al geroepen, die jongen word wereldtop en hij moet gewoon een flinke stap maken want het gaat hem nu veel te makkelijk af net als bij Groningen. Dat is het enigste probleem wat die jongen heeft, hij word laks als het hem te makkelijk af gaat.

Oftewel direct naar de top gaan en laat hem elke dag maar moeilijk hebben op de trainingen en met zijn fysiek en techniek gaat hij het overal redden.

Ik vraag me af wat Celtic vraagt voor deze jongen. Denk dat ze niet zullen schroomen om 12 miljoen te vragen.

De vraag is eigenlijk gewoon of Celtic nu zoveel minder is dan Ajax (veltman), Psv (rekik) en Feyenoord (bmi) waar van Gaal zijn verdedigers vandaan haalt.

Kijkend naar ajax/celtic in de CL zijn deze clubs aan elkaar gewaagd.
Fey en Psv presteren al jaren minder dan ajax.

In die redenering zou van Dijk er dus prima tussen passen.
Bovendien heeft Virgil wel CL ervaring wat een Rekik of BMI niet heeft.

Als hij maar niet naar Arsenal gaat. Ik ken maar weinig verdedigers die daar een goede naam aan hebben overgehouden.

Kan een goede opvolger voor Vermaelen worden als hij vertrekt.

Al die mensen die zeggen dat de schotse competitie niks voorstelt, als je naar de CL wedstrijden kijkt die hij heeft gespeeld is die een van de betere cv die nederland heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren