Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Als Zoet en Cillessen geselecteerd worden, dan moet hij ook in beeld zijn'

Laatste update:
/

Robbin Ruiter lijkt bezig te zijn aan zijn laatste seizoen bij FC Utrecht. De doelman is een van de lichtpuntjes in het kwakkelende elftal van Jan Wouters en wordt in de gaten gehouden door diverse clubs uit de Premier League, terwijl AZ in januari al concrete belangstelling toonde. Stefan Postma, de keeperstrainer van Utrecht, is ervan overtuigd dat Ruiter in de voetsporen van Michel Vorm kan treden.

Vorm ging in de zomer van 2011 van FC Utrecht naar Swansea City en is uitgegroeid tot een van de beste keepers van de Premier League. De goalie is bovendien een zekerheidje in de selectie van het Nederlands elftal en volgens Postma verdient Ruiter ook een kans bij Oranje. "Robbin past zeker tussen de beste zes keepers van ons land", stelt Wapenaar in Voetbal International.

"Als Jeroen Zoet en Jasper Cillessen geselecteerd worden, dan moet Robbin ook in beeld zijn", denkt de keeperstrainer. "Hij neemt wekelijks FC Utrecht in deze moeilijke fase op sleeptouw en blijft onverstoorbaar. Dat is bijzonder knap." De 26-jarige Ruiter is bezig aan zijn tweede seizoen in Utrecht en stond daarvoor onder contract bij FC Volendam.

Robbin Ruiter verdient een kans in het Nederlands elftal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
11 maart 2014 om 16:38

Dat hij 'maar' bij Utrecht speelt, wil niet zeggen dat hij niet goed is he.

En ja, Robbin maakt weleens fouten, maar dat is vooral omdat hij een veelvoud aan handelingen moet verrichten t.o.v. een Zoet.

Durf te stellen dat Ruiter een nog betere keeper zal zijn/worden met betere spelers om zich heen

11 maart 2014 om 16:43

Beste 6 keepers van het land? Krul , Vorm, Stekelenburg, Vermeer, Cillessen, Zoet, Mulder, De Ruijter, Leuke keeper voor Utrecht als ze weer 5e 6e komen, Waar Utrecht hoort!!

11 maart 2014 om 16:47

@wmrc01

Zoet is een van de reden geweest, dat RKC in de eredvisie en dit seizoen pakt Zoet punten voor Psv. Ik heb ook lang getwijfeld of het wel een goede doelman zou zijn voor Psv, maar ik vind dat Zoet en Cillissen beter keepers zijn dan de Ruijter. Cillissen heeft ook bij Nec bewezen een goede keeper te zijn, maar dat de ruiter een goede keeper is dat wel misschien iets voor Twente zou ik zeggen, maar het Nederlands eftal is wel veel te vroeg voor hem.

11 maart 2014 om 16:56

@Milantje

Ik beweer niet dat Ruiter beter is dan Zoet. Net zoals jij had ik ook mijn twijfels over Zoet, maar hij heeft inderdaad erg veel punten voor psv gepakt. Maar Ruiter ook voor Utrecht :-)

Ik wilde er alleen mee aangeven dat Ruiter 'maar' bij Fc Utrecht speelt en daarom per definitie al afvalt.

In Nederland vind ik Zoet 1 en Cillessen (bij NEC vond ik hem zeer goed en talentvol) van hetzelfde niveau als Ruiter.

11 maart 2014 om 17:13

Stekelenburg en Vermeer zijn echt veel en veel te slecht (Vermeer speelt niet eens) om ook maar een beeld te zouden mogen komen. Vreemd ook dat van Gaal zo met deze jongens aan blijft komen

11 maart 2014 om 17:24

Zal best veel doelpunten hebben voorkomen, maar heeft er ook al 51 om zijn oren gekregen.

Weinig internationale ervaring, blink eerst nog maar een paar seizoenen in de eredivisie uit liefst bij een ander elftal b.v. Twente.

Dan kom je vanzelf in beeld voor Oranje.

11 maart 2014 om 17:54

Dit klopt niet van die 51 doelpunten, hij heeft namelijk ook weleens een blessure gehad, toen stond Verhoeven erin en die kreeg ook een fiks aantal doelpunten tegen.

11 maart 2014 om 19:31

Onzin. Bij een Utrecht krijg je 10 keer meer aanvallen op je af dan bij een topclub. Dat hij dan meer tegendoelpunten heeft dan bijvoorbeeld Cilissen wil nog niet zeggen dat hij een mindere keeper is. Heb Cillissen nu diverse keren gezien maar die maakt geen geweldige indruk op mij. Laat deze jongen nu maar eens een paar wedstrijden keepen... Wel even wachten op een serieuze bondscoach want Louis kiest alleen uit zijn beperkte lijst van voorkeurclubs ongeacht de kwaliteit.

11 maart 2014 om 20:22

Kevinm en Martinus69,

Twijfel niet aan zijn kwaliteiten, wou alleen aangeven dat als je in aanmerking wilt komen voor Oranje je voor van Gaal gemakkelijk te vergelijken moet zijn.

Dit kan door bijvoorbeeld internationale wedstrijden te spelen met je team, of keepen bij grotere competities.

Als Ruiter dan ook punten pakt voor zijn club, wordt daar toch anders tegenaan gekeken.

Dat is naar mij mening ook de reden waarom Mulder niet is geselecteerd, heeft te weinig internationale ervaring.

Heeft daarbij ook de pech dat Feijenoord regelmatig heeft lopen schutteren.

Ben er overtuigd dat als hij meer punten voor Feijenoord had gepakt, hij al bij de selectie had gezeten.

Als Robbin Ruiter bijvoorbeeld bij Twente zou keepen en met die goede verdediging die zij hebben ook nog eens punten zou pakken, zou hij ook voor selectie in aanmerking komen.

11 maart 2014 om 20:25

Kevinm en Martinus69,

Twijfel niet aan zijn kwaliteiten, wou alleen aangeven dat als je in aanmerking wilt komen voor Oranje je voor van Gaal gemakkelijk te vergelijken moet zijn.

Dit kan door bijvoorbeeld internationale wedstrijden te spelen met je team, of keepen bij grotere competities.

Als Ruiter dan ook punten pakt voor zijn club, wordt daar toch anders tegenaan gekeken.

Dat is naar mij mening ook de reden waarom Mulder niet is geselecteerd, heeft te weinig internationale ervaring.

Heeft daarbij ook de pech dat Feijenoord regelmatig heeft lopen schutteren.

Ben er overtuigd dat als hij meer punten voor Feijenoord had gepakt, hij al bij de selectie had gezeten.

Als Robbin Ruiter bijvoorbeeld bij Twente zou keepen en met die goede verdediging die zij hebben ook nog eens punten zou pakken, zou hij ook voor selectie in aanmerking komen.

Deze tweede keer kan weg, was door internet foutmelding ontstaan moderators.

12 maart 2014 om 20:26

De Ruijter was 2e keeper achter Michel Vorm bij Utrecht een aantal jaar geleden.... deze man heet Ruiter...

12 maart 2014 om 22:57

wat had je verwacht met v/d maarel, heerings, derijck & bulthuis in de verdediging.

14 maart 2014 om 07:41

Toen Utrecht uit bij Twente speelde kreeg Verhoeven er al 6 tegen, ik weet meer tegen wie het was maar toen kreeg Verhoeven er ook 5 tegen.
dus alleen al in die 2 wedstrijden die Verhoeven keepte kreeg Utrecht al 11 tegendoelpunten

Als Zoet en Cilessen geselecteerd worden - dan is het voor mij een Enorm raadsel dat Krul niet geselecteerd wordt?!?!?!

Die man speelt verdomme al enkele jaren op PL niveau tegen wereldsterren die we tegen gaan komen op het WK. Maar nee- wij nemen een keeper mee die vorig jaar nog bij RKC keepte, en een andere die aan het begin van dit seizoen nog in de JL speelde.

Zucht.

Doet natuurlijk niet af dat Ruiter een uitstekend seizoen draait. Doet het erg goed en is erg belangrijk voor Utrecht.

11 maart 2014 om 16:45

Van Gaal heeft liever Eredivisie spelers,

Van Dijk,Vlaar, Emanuelson,Krul
/ Veltman,De Vrij, Willems, Zoet.

Ik zou het wel weten

11 maart 2014 om 16:52

Vlaar staat er gewoon bij Nederlands eftal erin, maar over Krul en van Dijk heb je wel gelijk. Heel veel mensen zullen het nu niet met mij eens zijn, maar ik vind dat Willems wel gewoon mee moet met Nederlands eftal, want ik heb me lopen ergere aan Blind tegen Frankrijk. Blind kan misschien wel beter verdedigen dan Willems, maar Snelheid is een heel belangrijke eigenschap tegenover de snelle buitenspelers en dat mist Blind, maar als Willems zich zo door blijft ontwikkelen is het gewoon een degelijke back. Over Emanuelson kan ik niet oordelen zie hem bijna nooit spelen.

11 maart 2014 om 16:56

Wat dacht je van Pieters? die speelt elke week gewoon degelijk bij Stoke. Zeg het nogmaals, maar deze staat zijn mannetje toch echt wel tegen wat betere spelers dan we in Nederland hebben. Vorige week nog gewonnen van Arsenal zelfs.

11 maart 2014 om 18:27

Ik wist het ook, emanuelson, vlaar, veltman en vermeer/cillessen

11 maart 2014 om 21:40

Ik zou Douglas meenemen, nog beter dan Vlaar. Veltman absoluut nog niet, veel potentie maar maakt veel te veel fouten. Cillissen en Vermeer horen beide niet te keepen, het hoort tussen Krul en Vorm te gaan. Maargoed, wij hebben Louis die de Eredivisie vergelijkbaar vind met de Pl... Uitstekende clubcoach, matige nondscoach tot nu toe.

12 maart 2014 om 23:08

van Gaal kijkt alleen welke spelers in vorm zijn maakt niet uit waar ze spelen.

Het wordt steeds gekker, nog ff gaat de Dordrecht voorzitter of trainer vertellen dat Hahn ook opgeroepen moet worden. Nou mhr. Postma, Ruiter zal voorlopig niet opgeroepen worden, betwijfel zelfs of hij ooit opgeroepen gaat worden

11 maart 2014 om 16:40

Wat loop jij nou weer voor onzin uit te kramen man? Kromme vergelijking met Hahn... Ruiter keept al het hele seizoen constant en heeft bijzonder veel punten gepakt voor Utrecht. Vind hem dit seizoen minstens net zo goed als Zoet. En het gelul dat ie het eerst bij een topclub moet bewijzen vind ik ook ongegrond aangezien hij bij FC Utrecht 20x zoveel ballen moet pakken als bij ppak m beet Ajax...

11 maart 2014 om 16:43

Bij Utrecht speel je met een totaal andere druk dan bij Ajax of Psv. Vd Hoorn deed het vorig seizoen ook goed bij Utrecht en als verdediger van Utrecht krijg je toch ook meer te doen dan als verdediger van Ajax. Kijk waar vd Hoorn nu staat. Bovendien kan Ruiter nu gewoon elke bal een ram naar voren geven, dat kan niet als je bij PSV of Ajax speelt dat moet je ook kunnen meevoetballen.

11 maart 2014 om 17:15

Misschien dat het van der hoorn ontbreekt aan meevoetballende kwaliteiten waardoor hij bij ajax niet uit de verf komt..

11 maart 2014 om 17:50

Je hebt gelijk. Kijk maar naar mertens, strootman, vorm, van wolfswinkel enz. Als je niet door ajax, psv en of feyenoord opgeleid bent kan je de druk natuurlijk niet aan, volkomen logisch

11 maart 2014 om 18:29

Ik zeg niet dat hij het niet aan kan, ik zeg dat dat nog maar moet blijken. De ene speler kan daar wel mee omgaan de andere niet, maar zolang hij bij Utrecht speelt hoeft wordt er niet getest of hij dat aankan. Dus komt hij nog niet in aanmerking voor Oranje.

11 maart 2014 om 18:33

hou toch op met andere druk als er ergens druk op spelers staat is het bij utrecht wel met het kritische publiek van ons en vd hoorn komt er wel hoor hij is in mijn ogen iig een stuk beter dan veldman en ruiter is een geweldige keeper gebleken voor utrecht iets wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht maar ik zie hem elke week keepen en trainen en geloof me hij is zelfs beter dan vorm

11 maart 2014 om 23:10

Als jij ruiter met Hahn vergelijkt ben je het spoor bijster.. Want dat doe je.. Qua keeper, en kom niet zwammen met meevoetballen... Is ruiter veruit beter dan een Vermeer, Mulder, marsmannetje, Velthuizen en zeker niet minder dan Cillissen en zoetje..

Een keeper moet ballen tegenhouden en als je achterhoede , de keeper nodig heeft om een bal in te spelen, klopt er iets niet in de voetballende kwaliteiten van je verdediging en is niet perse een kwaliteit die een keeper nodig heeft.

Een keeper moet ballen tegenhouden en daar is Ruiter in de ED 1 van de betere..

Ik snap dat ze hem een goede keeper vinden, maar voor Oranje komt hij gewoon tekort. Alexis Sanchéz en Diego Costa lachen hem uit...

11 maart 2014 om 19:37

Dat doet Benzema ook nog steeds met Cillessen...

Ruiter keept erg sterk, alleen speelt hij bij Utrecht ( met alle respect )
Als hij echt in beeld wilt komen, moet hij na een topclub!

11 maart 2014 om 17:39

Net zoals vorm toen hij zijn debuut maakte in schotland bedoel je? Of strootman die net van sparta naar utrecht gekomen was? Als je niet ziet dat ruiter minstens zo constant keept als bv een zoet ben je echt stekeblind.

12 maart 2014 om 12:29

Babos was ook geweldig bij NAC maar kon niet tegen de druk bij Feyenoord.
Je moet met die druk om kunnen gaan en het is bij Ruiter niet bekend hoe hij daarop reageert.

Vorm is eerder uitzondering dan regel geweest maar was eerder een kans gekregen als hij bij een topclub had gespeeld.

Ik ben sowieso geen voorstander van Cilessen of Zoet als eerste keeper.

Wat is dat toch met mensen, die spelers als ze een paar goeie wedstrijden spelen gelijk Oranje inpraten?
Laten we gelijk ook maar Hupperts meenemen naar Brazilie.

11 maart 2014 om 16:45

Inderdaad, ik vind dat je de beste keepers mee moet nemen die op het allerhoogste niveau spelen en dat zijn Krul, Vorm en Stekelenburg en niet een of andere keeper die het in de Eredivisie aardig doet.

11 maart 2014 om 17:00

Toch vind ik Cillesen wel echt een goede keeper. Speelt al het hele seizoen sterk, oogt erg zelfverzekerd en zelfbewust, is een rustige jongen en maakte tegen Frankrijk pas zijn eerste echte fout van dit seizoen. En zelfs die bal van Benzema was hard ingeschoten.

Ruiter mag zichzelf inderdaad eerst gaan bewijzen bij een grotere club. Mijn voorkeur:
1. Cillesen
2. Krul (waarom wordt hij in godsnaam niet geselecteerd??)
3. Vorm
4. Zoet (uitstraling van een langoorpuppy overigens)
5. Verhoeven

11 maart 2014 om 17:10

Stekelenburg? Krul?

11 maart 2014 om 18:09

Nee Cillessen heeft een uitstraling wil je zeggen, jezus

11 maart 2014 om 18:24

Aub cillessen niet als eerste. Opgerot met dat meevoetballen, hij houdt de ballen niet eens tegen als je de onderliggende partij bent. Kijk bij Ajax en NL, zijn uitstraling als pastorale medewerker heb je ook niks aan. Krul en Vorm moeten uitmaken wie 1 en 2 zijn, 3 ligt open voor vele. Steek keept niet zoals 4 jaar geleden, zoet oke en cillessen ook oke. Vermeer terug naar Suriname sturen aub. Zie liever een oude ervaren keeper mee als 3e, dat is dan steek wie anders?

11 maart 2014 om 18:36

ruiter is beter dan vorm geloof me maar, krul kan ik niet over oordelen daar zie ik hem te weinig voor spelen en stekelenburg hoort niet eens opgeroepen te worden zo slecht keept hij al een tijd

11 maart 2014 om 19:07

Ja de vorm van Utrecht, niet van Swansea. Die man is misschien klein maar dat maakt bij hem net zo weinig uit als bij Casillas.

12 maart 2014 om 10:11

Dat meevoetballen van Cillessen is inderdaad veel te riskant. Zag je tegen Frankrijk ook al. Maar als we dat er uit halen, staat er een topper.
@psv Ik vind dat Cillessen inderdaad uitstraling heeft.... Zoet niet....

11 maart 2014 om 16:48

Ruiter heeft gwn een goed seizoen gedraaid vorig jaar en geleerd van de fouten die die toen af en toe nog maakte. Dit jaar is die nagenoeg perfect bezig bij onze fc en 1 vd ( helaas ) weinige lichtpuntjes. Laat hem maar na een soort swansea gaan ik heb vertrouwen in hem dat die dat aankan hij heeft elke wedstrijd wel 1 of 2 reddingen waarin die een zeker lijkend doelpunt voorkomt dat hebben niet alles keepers.

11 maart 2014 om 17:36

Zoals met de vrij en martins indi bedoel je? Of met topper clasie

11 maart 2014 om 19:37

Ja klopt daar heb ik ook geen hoge pet van op, wat denk je, dat ik de Feyenoorders wel geschikt vind voor Oranje?
Buiten v. Persie, Robben, Strootman, N. de Jong, Vorm, Krul, Stekelenburg en Sneijder is het allemaal niks.

11 maart 2014 om 18:26

Ja komt allemaal door het wanbeleid van Louis. Die wil over zoveel jaar nog kunnen zeggen, kijk die heb ik laten debuteren van de 86 eredivisie spelers. Hij wil graag bewijzen dat de eredivisie nog goed is, maar dat is het niet. Zo kunnen we castelen ook meenemen met zijn beleid.

12 maart 2014 om 12:32

Castelen zou het nog geen eens minder dan een Promes of een Schaken. Moet hij wel fit blijven.

11 maart 2014 om 18:34

twee seizoenen is niet een paar wedstrijden

De keuze van keepers vind ik sowieso al onbegrijpelijk. Hoe kan van Gaal Cillesen én Vermeer kiezen, als de een bijna nooit speelt. Ik vind Ruiter een van de betere keepers van Nederland. In mijn ogen zijn Krul, Vorm en Stekelenburg nog steeds de beste. Ik denk dat van Gaal naar een keeper moet zoeken die de nodige ervaring meebrengt en in een topcompetitie speelt of heeft gespeeld.

Die interesse van AZ is onzin, deze man laat elk schot van afstand in het netje vliegen. Straks gaan ze bij NAC nog roepen dat Ten Rouwelaar geselecteerd moet worden.

11 maart 2014 om 16:42

Ik wil Bizot ook mee, puntenpakker voor Groningen. Wat een topper.

11 maart 2014 om 18:37

nee hoor utrecht heeft az gemeld dat hij niet te koop is omdat hij stiekem al verkocht is aan new castle utd

12 maart 2014 om 02:25

Yow loggie,

Interesse van AZ was geen onzin.

Ruiter is een meer dan goede doelman voor FC Utrecht en heeft potentie. Als hij een goede volgende stap in zijn carrière maakt en deze ontwikkeling doorzet, dan zie ik hem zeker nog richting oranje gaan.

11 maart 2014 om 17:36

Mwah, hij mag wel haast maken dan. Hij is nu 26 en speelt bij een provincieclub in de Eredivisie. Lange weg te gaan naar Oranje dan, met een aantal veel jongere keepers die nu al bij een topclub spelen.

11 maart 2014 om 21:10

Als hij veldspeler was, dan helemaal eens. Voor een keeper kan de "wasdom" wat later komen en dat zie je bij hem. En onderschat de hoeveelheid werk niet, want Ruiter verveelt zich geen seconde. Dat helpt hem in zijn ontwikkeling.

12 maart 2014 om 11:27

Keepers komen inderdaad op latere leeftijd pas in hun beste jaren. Maar dan nog geldt dat hij haast mag maken vind ik. Hij is ouder dan Cillessen en Zoet, en zij spelen al in de basis van een topclub. Ik kan ook niet zeggen dat Erwin Mulder, eveneens jonger, het minder goed doet. Tim Krul speelt in Engeland en is ook jonger. Dan is het inderdaad waar dat een keeper op latere leeftijd beter wordt maar al zijn concurrenten liggen al enorm voor op hem. Daarmee bedoel ik niet dat het geen goede keeper meer kan worden hoor, maar Oranje wordt moeilijk met zoveel jonge goede keepers voor je die momenteel al bij een grote club zitten en het goed doen.

ruiter doet t goed bij utrecht maar nederlands elftal lijkt me idd nogal vroeg, vind trouwens dat vorm of krul gewoon 1e doelman moet zijn

11 maart 2014 om 16:52

Ach Ruiter is niet in beeld maar franck grandel de tweede en de man die nooit slaapt uit amsterdam wel. Ruiter is niks minder dan die twee, heeft zelfs een veel betere reflex en straalt wat uit. Zonder hem was t 4-0 voor psv afgelopen week. Keept wekelijks zeer constant. Ruiter vorm en krul meenemen aub

Ruiter hartstikke leuk, maar zit niet bij een topclub. Die kent de druk om te presteren niet. Alhoewel het best een leuke keeper is, maar ik heb hem ook zat fouten zien maken dit seizoen.

11 maart 2014 om 17:35

Haha. Strootman werd vanaf sparta naar utrecht getransfereerd en meteen opgeroepen. Vorm speelde nog bij utrecht toen hij uit in schotland zn debuut maakte. Wat lul je toch.

11 maart 2014 om 17:37

O dus omdat 2 spelers dat hebben gedaan is dat vanaf nu de algemene maatstaf. Over kletsen gesproken.

11 maart 2014 om 18:40

nee omdat hij niet bij een topclub zit is hij gelijk niet tegen de druk bestand of niet goed genoeg over kletsen gesproken

Wat een onzin, alsof iedere keeper die ooit een bal pakt maar meteen in Oranje moet. Deze man maakt nog te veel fouten. Laat hem eerst eens een jaar zonder kolderieke blunders bij FC Utrecht volmaken, voordat we over Oranje beginnen. Hij is niks beter dan wat er nu al rondloopt bij Oranje en dat zijn keepers die wel gewend zijn om onder druk te werken.

11 maart 2014 om 17:16

Jij hebt hem duidelijk nog nooit zien keepen en herrinnert je waarschijnlijk alleen een blunder van vorig seizoen.

Als je hem w wekelijks ziet keepen zou je snappen dat je reactie weinug is gebaseerd op de werkelijkheid.

11 maart 2014 om 17:32

Ik heb hem wel zien keepen en hij pakt af en toe een paar ballen. Hij maakt echter ook af en toe een blunder, niet alleen vorig seizoen, maar ook dit seizoen. Maar dat mag niet benoemd worden, want dat zou de werkelijkheid in jouw hoofd beschadigen.

Leuke clubkeeper maar meer ook niet. Een van de betere in de Eredivisie, maar geen Oranje materiaal.

11 maart 2014 om 18:41

noem eens een blunder dan dit seizoen

Tja goed presteren bij Ajax of PSV is iets anders dan bij Utrecht, kijk maar naar vd Hoorn. Prima keeper maar hij zal zich eerst bij een grotere club moeten laten zien voor hij in aanmerking komt bij Oranje.

11 maart 2014 om 21:45

Maar een keeper die kennelijk niet tegen de druk kan (zoet) wordt wel geselecteerd. Vind het sowieso erg raar, Cillissen en Zoet horen beide niet in Oranje. Krul en Vorm horen er.

11 maart 2014 om 23:59

Hoezo kan Zoet niet tegen de druk? Zoet speelt een heel degelijk seizoen bij PSV en heeft al een aantal keer in de slotfase PSV er doorheen gesleept.

Zeker niet.. wel jammer dat het Nederlands elftal toch middelmatige keepers heeft..

Haha, volgens mij is Postma weer eens een keertje te hard in zijn achterste gepakt en is zijn verstand even zoek..

Zowel Zoet als Cilissen zijn beter en hebben meer potentie als Ruiter.
Overigens vind ik nog steeds dat Stekelenburg gewoon eerste keeper moet zijn op het WK.

11 maart 2014 om 18:42

stekelenburg verdiend het niet om opgeroepen te worden keept ieder jaar slechter cillissen en zoet zijn prima keepers maar niets beter dan ruiter

Ruiter is 1, misschien wel 2 klassen beter dan die guppen van een Cilissen en Zoet, vooral Zoet wordt/is overschat. Maar in het land der blinden is eenoog koning zeggen ze.

11 maart 2014 om 18:28

Zoet is blijkbaar altijd overschat want hij heeft alle nationale jeugdteams doorlopen. Bovendien staat hij hoog in het puntenklassement van VI. Hoe komen ze daar toch bij? Misschien omdat Zoet eenoog is en Ruiter blind? Persoonlijk vind ik het overigens beide goede keepers, nog geen toppers.

11 maart 2014 om 18:44

Nou kan je wel bijdehand doen, maar feit is dat met Zoet er geen kerel in het doel staat, geen uitstraling. Sterker nog, toen PSV het zo slecht deed voor de winterstop, heeft hij geen enkel punt gepakt voor ze, maakte niet het verschil en deelde mee in de malaise. Zoet heeft nog een lange weg te gaan en eindigt hij wel bij FC Groningen of zo. Ruiter daarentegen onderscheid zich elke week, houdt zich staande en heeft heel wat puntjes gepakt. Dat is het verschil. Volgend jaar speelt hij in de premier league tegen topspitsen en Zoet speelt dan tegen Lukoki, Benson en die Luxemburger van Rkc.

11 maart 2014 om 23:55

Ruiter is geen slechte keeper en kan best mee bij een middenmotor in de PL maar dat maakt hem nog geen topkeeper. Hij is ook al wat jaartjes ouder dan Zoet hè. Jij doet net of Van Gaal en al die anderen er niets van snappen. Wijsneus.

Ben ik het helemaal mee eens. Die zoet die straalt toch niets uit in de goal. Cillessen kan ik nog begrijpen. Ruiter straalt tenminste iets uit als die in de goal staat bij utrecht. Lijkt mij een prima aanwinst voor everton waar die oude howard binnenkort ook wel zal stoppen.

11 maart 2014 om 18:32

Net als jij ben ik altijd van mening geweest dat Zoet niet de juiste uitstraling had/heeft. Desondanks keept hij gewoon goed.

In dat geval zouden Stekelenburg, Krul en Velthuizen ook in beeld moeten zijn....

Ik vind hem wel beter dan Vermeer. Maar niet minden dan Velthuizen. Hij maakt net als Piet zn fouten, maar niet zoveel als Vermeer. Het is wel een schande dat van Gaal nu nog steeds geen vaste keeper geselecteerd heeft nu het wk in zicht komt

Nee geen Ruiter. Cillessen, Stekelenburg, Krul en Vorm zijn veel beter. Ruiter is van het niveau Bizot, Velthuizen.

Uberhaupt altijd die nederlandse spelers..

Doe gewoon het bijgevoegde elftal!

Krul
v.d.Wiel
Van Dijk
Douglas
Pieters
N.De Jong
Fer
Lens
Van Persie
Robben
Huntelaar
11 maart 2014 om 22:10

Als NL kans wil maken op het WK moeten ze absoluut met deze opstelling spelen!

Vorm
Van der Wiel
Douglas
Vlaar
Emanuelson
Fer
De Jong
Robben
Sneijder
Depay
Van Persie
12 maart 2014 om 08:23

Sneijder voor Lens inderdaad. Dat je Van Dijk eruit haalt vind ik onbegrijpelijk.

13 maart 2014 om 13:21

Vlaar is op dit moment beter dan Virgil van Dijk. Vergeet ook niet dat Van Gaal verdedigers wil hebben die goed kunnen opbouwen Van Gaal is geen fan van; "verdedigen op z'n Italiaans" Hij wil altijd een voetballende oplossing zien, dat is ook de reden waarom hij Veldman selecteert. Als jij Douglas en Van Dijk hebt danheb je twee pure brekers.

Niet dat ik twijfel aan de capaciteiten van Ruiter, maar laten we eerlijk zijn, er zijn op het moment slechts twee Nederlandse keepers die zich wekelijks op echt niveau kunnen meten en dat zijn Krul en Vorm.. Deze twee zijn dan ook de enige twee die 100% in het NL-elftal thuis horen. Als 3e keep zou je afhankelijk van de vorm(/of voorkeur) kunnen kiezen tussen Zoet en Cillessen. Daarna zou ik pas eens gaan kijken naar een speler zoals Ruiter.

Het zal wel scorebordjournalistiek zijn, maar FC Utrecht heeft toch echt al 51 tegengoals. Niet bepaald Oranje-waardig.

11 maart 2014 om 18:44

idd scorenbord journalistiek heb je de verdediging gezien zonder ruiter had je 100 tegengoals gehad

Je kan dus ook stellen dat NL een keepersprobleem heeft, immers het zijn geen topkeepers.
En ja Robbin Ruiter is momenteel misschien wel de beste keeper van de eredivisie.
Cilessen is de beste maar keept de laatste weken minder

Is die keeperstrainer niet die ex keeper van ADO?

Dat keepers als Zoet en Cillessen onterecht in oranje staan wil niet zeggen dat we alle rare ballenvangers in de eredivisie maar moeten gaan oproepen.

Ruiter is 3 klassen beter dan Cilliisen.

Die bange haas straalt 1 brok onzekerheid uit.
Ajax onwaardig.

Hou toch op , kunnen we Marsman ook wel meenemen

Ruiter keept al twee seizoenen geweldig. Hij heeft dan wel meer doelpunten tegen maar dat komt omdat Fc Utrecht niet bepaald de beste verdediging van de Eredivisie heeft. Ik denk dat keepers in grote buitenlandse competities zich wat meer bewezen hebben maar voor mij is Robbin Ruiter samen met Piet Velthuizen de beste keeper van de eredivisie.

13 maart 2014 om 13:25

Vermeer blijft in mijn ogen een topkeeper. Zonder hem was Ajax nooit 3 keerlandskampioen geworden. Elke grote keeper heeft blunders gemaakt.

Ik vind Ruiter een zeer goede keeper, hij viel me bij Volendam al op en toen zei ik zelfs dat feyenoord hem moest halen, ik snap niet waarom deze jongen geen kans zou verdienen in oranje als je kijk naar bepaalde spelers die wel opgeroepen worden, misschien eerst een transfer maken, en daarna kijken of hij International kan worden.

Zonder Ruiter had mijn clubje nu stijf onderaan gestaan. Wat een geweldenaar! Maar hier heeft hij helemaal gelijk. Hij doet echt niet onder voor Zoet, Cillessen en allemaal niet voor Vermeer! Gewoon een kans geven

Helemaal mee eens. Alleen zet Cilessen de verdediging volgens mij beter neer. De keuze voor Zoet begrijp ik niet. Met Krul, Vorm en Stekelenburg zie ik echter niet wie de anderen zouden kunnen vervangen.

Hij is inderdaad beter dan Cillessen. Maar speelt niet bij Ajax, dus Oranje is een utopie. Louis neemt nog liever de vierde jeugdkeeper van Ajax mee.

14 maart 2014 om 13:46

Wat is ervaring? Een dooddoener. Onervaren spelers als Bakkali of Kishna doen het ook prima. Meer ervaren dan Zidane kwamen ze niet toen hij een kopstoot gaf.

Kwaliteit gaat het om, niet welke club je speelt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren