Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vorm baalt: 'Wedstrijden voor 80.000 man, die wil je niet missen'

Laatste update:
/

Michel Vorm moet Jasper Cillessen op dit moment voorrang verlenen bij het Nederlands elftal, maar de doelman van Swansea City geeft de moed niet op. Met zijn club krijgt hij het tot half mei zwaar voor de kiezen en volgens de ex-goalie van FC Utrecht is dat een uitgelezen mogelijkheid om Louis van Gaal te laten zien wat hij in zijn mars heeft. "Wedstrijden voor 80.000 man tegen Frankrijk, die wil je niet missen."

En toch zat Vorm vorige week woensdag naast Jeroen Zoet op de bank in het Stade de France, terwijl Cillessen een nieuwe kans kreeg van Van Gaal om zich te etaleren. "Maar wat kan ik daaraan doen", vraagt hij zich af in de South Wales Evening Post. "De laatste interland was in november, maar toen was ik geblesseerd en moest ik dus verstek laten gaan. Na mijn blessure wilde ik laten zien wat ik kan, maar ze kennen me gelukkig goed. Ik heb nog veel contact met de jongens van de nationale ploeg."

Vorm maakt zich evenwel zorgen dat hij straks in Brazilië niet van de partij zal zijn. "Zelfs een vriendschappelijke wedstrijd wil je niet missen, want over twee, drie maanden gaan we al naar Brazilië. De strijd om de plek tussen de palen is nog open, dat is het belangrijkste. Daarom ben ik ook blij dat er een aantal belangrijke wedstrijden voor de deur staan. Deze periode is erg belangrijk: zowel voor de club als voor mij met het WK in het achterhoofd."

Michel Vorm moet op het WK het doel van Oranje verdedigen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat deze man de voorkeur gaat krijgen boven de andere keepers. Misschien niet de beste keeper die we ooit hebben gehad, maar op dit moment één van de meest consistente, die zich ook al een tijd positief laat zien in Engeland. Is op de lijn ook erg sterk.

14 maart 2014 om 10:11

Cillessen moet juist spelen.
Die straalt de meeste rust uit, verder hebben we aan krul een hele goede allround keeper achter de hand, en maarten stekelenburg met z'n katachtige reddingen is ook een goede.
michel vorm heeft goede reflexen, maar laat het in de 1 tegen 1 vaak afweten.
Ook heeft hij met afstandschoten vaak toch nog de nodige moeite, waar de andere 3 geen moeite mee hebben.
Denk dat hij het gaat afleggen tegen cillessen, krul en stekelenburg.

14 maart 2014 om 10:14

cillessen heeft rust en je kan er mooi driehoekjes mee maken maar qua kwaliteiten op de lijn komt hij nog niet eens in de buurt van de andere keepers. Hij zal wel meegaan omdat we een voetballende keeper willen, maar hij is wel degelijk minder dan de anderen.
Ik denk ook dat Krul, Steek en Cillessen de drie keepers zullen zijn die mee gaan. Ik hoop niet dat Cillessen keept maar vrees met hele grote vrezen dat Louis daar toch anders over denkt.

14 maart 2014 om 10:29

Ik vond Cillessen de laatste twee interlands zwak en juist heel onrustig aan de bal.

14 maart 2014 om 10:34

Die onrust kwam voor door BMI die de ballen op onmogelijke wijze terugspeelde. Als er geen Pelle voorin de spits staat, weten de Feyenoorders in de verdediging niet meer hoe ze op moeten bouwen.

14 maart 2014 om 10:41

ik vond Cillessen onthutsend. Maar normaal gesproken is het een rustige keeper die met name goed is om de ruimte voor de goal te bespelen. Op de lijn is het heel wat minder, dat zag je ook weer bij dat houdbare schot van Benzema.

14 maart 2014 om 10:52

Man, Cillessen zit nog enorm ver verwijderd van het niveau van Michel Vorm of Tim Krul. Zer talentvol hoor, maar laten we voor nu even kiezen op basis van kwaliteit en niet clubsvoorkeur. Vorm is een behoorlijk stuk beter en geniet absoluut mijn voorkeur.

14 maart 2014 om 10:54

Waarom noemen mensen nog steek op. Die man is gewoon slecht. Hoeveel sezoenen moet je uit vorm blijven. Vorm 1 krul 2 cillessen 3.

14 maart 2014 om 11:04

Gozer, rust in de eredivisie ja. Waar hij 2 ballen op zich af krijgt en ze dan nog niet altijd heeft. Lekker overspelen met de verdediging als er maar 1 man druk zet, nee dan blijf je idd rustig. Kijk je naar de wedstrijd tegen Salzburg, worden ze met zn alle vastgezet en trap Jasper alles over de zijlijn. Wat een rust! Zo speelt Chili namelijk ook en dan wil ik die vent echt niet op goal zien. Doe mij krul maar die alles pakt voor zijn slechte Newcastle defensie, want zo zullen wij er ook voorstaan daar. Als tweede vorm en derde steek qua toernooi-ervaring mee. Je kan het de schuld noemen van BMI, maar veltman/denswil/hoorn kunnen er ook wat van.

14 maart 2014 om 11:06

Cillissen en rust?
Wow.. Er heeft hier iemand een Ajax shirt aan... Heb je de wedstrijden tegen Frankrijk en Salzburg gezien?...Hij straalde toen inderdaad rust uit... Als je slapen bedoelt..

14 maart 2014 om 11:10

@AFC Ajax: hij straalt rust uit? De paniek staat zo nu en dan in zn ogen. Er staat internationaal gezien ook niet echt iemand met Cillessen. Wat dat betreft staat er veel meer met mannen als Stekelenburg en Vorm.

14 maart 2014 om 11:22

Nee, vind ik niet. Cillessen laat zich toch nog makkelijk verassen door top spitsen (zie doelpunt Benzema) en ik vind hem geen uitstraling hebben. Ik zou de keuze maken tussen Vorm en Krul. Persoonlijk zou ik voor Krul kiezen, omdat hij ook al lang meedraait in de Premier League.

Het beste lijkt mij dat Krul de 1e keeper wordt, Vorm 2e keeper en Cillessen mag het uitvechten met Stekelenburg voor de 3e plek. Ik denk dat van Gaal dan uitendelijk toch voor Cillessen zal kiezen.

14 maart 2014 om 11:49

Hier ben ik het niet mee eens. Stekelenhurg vind ik all-round het best, maar die laat al jaren niet zien dat hij een hoog niveau kan halen. Krul is juist onbetrouwbaar: kan de ene wedstrijd erg sterk spelen en de volgende wedstrijd laat hij het totaal afweten. Vorm heeft ervaring en is meer solide dan de andere keepers. In potentie is Cillessen beter, maar die is gewoon te weinig gewend aan een hoog niveau.

14 maart 2014 om 12:13

Aldus AFC Ajaxfan. Doe normaal. Vorm is een beest 1 op 1 en afstandschoten tegenhouden is één van zijn specialiteiten. Eigenlijk alles met ballen tegenhouden.... en hij kan behoorlijk meevoetballen zoals je zou kunnen zien als je wedstrijden Swansea van regelmatig bekijkt.

14 maart 2014 om 13:20

Nou nou wat straalt hij een rust uit, iedere keer bij een terugspeelbal houd je je hart vast, man wat schiet hij die ballen iedere keer laat weg

14 maart 2014 om 15:30

Ik vind Cilessen toch erg overschat. Keepte ook erg onzeker in de wedstrijd tegen Frankrijk. Laat staan de druk op het WK. Vorm moet mee!

14 maart 2014 om 15:56

Bubbe

Vorm en Krul zijn ook niet zo fantastisch. Maar mensen vinden ze snel goed omdat ze in 'de beste competitie' spelen. Nou we zien in de cl maar weer dat de Engelse competitie niet zo goed is als wij denken.

14 maart 2014 om 16:04

Vorm is wel fantastisch, heeft alleen enkele blessures achter de rug. Ik weet waarover ik spreek want ik volg Swansea op de voet waardoor hij dit jaar niet alles heeft gespeeld.

14 maart 2014 om 16:28

Bubbe echt onzin vorm is echt gewoon slecht krul en Cillessen zitten gelijk

14 maart 2014 om 16:57

kortom, hij is eigenlijk een perfecte keeper....
waarom speelt hij dan niet bij real, barcelona, chelsea?
komop zeg, denk ff helder na

14 maart 2014 om 11:08

Nounou omdat Cillissen rustig blijft aan de bal omdat hij tegen Nec of een Rkc speelt die niet druk durven te zetten hem maar op doel zetten?
Tegen frankrijk en red bull was te zien dat zodra er maar enige vorm van kwaliteit op het veld staat die wel durven te drukken hij helemaal niet zo rustig is.

Geef mij dan maar een Krul of Vorm die week in week uit tegen veel betere tegenstanders zijn. Wat maakt het nou uit dat ze een bal minder strak inspelen. Nederland verkeert niet meer in de situatie waarin 70% balbezit hebben

Tsja, persoonlijk denk ik dat we tegen de sterkere tegenstanders toch meer zullen hebben aan Vorm of Krul dan aan Cillissen. Die zijn puur keepend toch sterker dan Cillissen. Maar voetballend is Cillissen sterker dan hun en dat is iets waar Van Gaal op kickt zo blijkt. Dus denk ik dat Cillissen onder deze bondscoach de voorkeur krijgt.

14 maart 2014 om 13:23

Cilissen is voetballend helemaalnier zo geweldig... Weet niet of jullie ooit Ajax kijken, maar meeste terugspeelballen worden zonder aarzelen geretourneerd richting de middencirkel.... Meevoetballen? Hoe komen jullie erbij? Alleen omdat ie bij Ajax zit zeker

Deze man is de meest constante doelman van NL op dit moment.

Krul maakt teveel fouten, Stekelenburg is uit vorm, Cillessen en Zoet zijn minder.

14 maart 2014 om 10:14

krul maakt fouten?
heb jij wel naar de laatste wedstrijden van newcastle gekeken, is juist de rots in de branding voor veel teams.
dus volgens jou: vorm krijgt mss 7 schoten op doel in een wedstrijd, allemaal makkelijk en hij pakt ze.
krul krijgt schot op schot op schot te verwerken, pakt er 12 en laat er 1 gaan die vaak het gevolg is van klungelig verdedigen van de verdedigers.
ik vind krul persoonlijk veel beter, maar cillessen straalt meeste rust uit, dat is belangrijk voor dit elftal, heeft zich voor mij wel bewezen. Zoet valt idd nog buiten de boot, mss over 4 jaar.

14 maart 2014 om 10:15

Ja, Krul keept de ene week fantastisch, een week later blundert ie.

Kijk iedere week de PL.

Oh en Cillessen straalt de meeste rust uit? Dan weet ik nu dat ik jou niet serieus meer hoef te nemen...

14 maart 2014 om 10:18

en hoezo straalt cillessen geen rust uit? kijk jij geen eredivisie.
en ik hou altijd nederlandse spelers in de PL elke week in de gaten, krul doet het gewoon prima, niets mis mee.
Als jij iedere week de PL kijkt weet ik niet wat jij in je ogen hebt...

14 maart 2014 om 10:31

Van alle keepers die we nu hebben is geen van alle echt compleet. Krul en Vorm pprima lijnkeepers, maar het voetballende vermogen is wat minder. Cillessen goed voetballend vermogen, maar bij de keepende capaciteiten leg ik mijn twijfels. Zoet, goede lijnkeeper maar z'n voetballende vermogen zullen we het maar niet over hebben.

Maar hoe kom je erbij dat Cillessen wat uitstraalt, ik begin spontaan te gapen als ik die vent zie. Hij is slaapverwekkend. Een zak aardappels heeft meer uitstraling.

14 maart 2014 om 11:09

AFC Ajaxfan,

Wil jij aub ophouden met je mening te ventileren?.. Het begint lachwekkend te worden.. Jij bent zo niet objectief, dat je tegen jezelf in bescherming genomen moet worden... Elk weldenkend mens weet dat het Krul of Vorm wordt..

14 maart 2014 om 16:16

Beste 'de wijsheid in',
1. dit is een vrij land, ik mag mijn mening verkondigen.
2. ik ben gewoon objectief, ik weet waarover ik het heb, kijk ook altijd alle piero's van foxsports, dus dan ga je daar maar klagen
3. volgens mij is er nog niets definitief, dus waarom zou het krul of vorm worden?
4. misschien moet jij eens in bescherming genomen worden, je kraamt onzin uit

Ik denk dat Van Gaal jonge spelers als Cillissen gewoon zoveel mogelijk ervaring op wil laten doen voor het WK om aan het niveau te wennen.

Krul en Vorm en Steek (En De Jong en vd Wiel enz) hebben dat minder nodig. Maar die gasten zullen waarschijnlijk uiteindelijk wel meer kans maken op een basisplaats lijkt mij.

Mag hopen dat Vorm of Krul er in staat tijdens het WK. Cillessen is een prima talent, maar is te onzeker om op het WK te keepen. Hou te vaak m'n hart vast als hij een bal krijgt. Zodra hij leert af en toe ook een bal gewoon zonder risico weg te rammen en constanter wordt denk ik dat hij een hele tijd de eerste keeper van Oranje kan zijn, maar op het moment hoop ik op Vorm.

Hoop dat of hij of Krul nummer een wordt in Brazilië. Ze spelen op hoog niveau en zijn cruciale spelers voor hun club. Neem als 3e dan maar Cillessen mee

In mijn ogen zijn Krul en Cillessen op dit moment beter dan Vorm en gaan deze drie keepers mee naar het WK. Cillessen straalt veel meer rust aan dan Vorm, die wel een uitstekende keeper is qua reflexen en dergelijke, maar niet past in het beeld van een rustig uitstralende meevoetballende keeper die Van Gaal waarschijnlijk wil hebben voor het Nederlands elftal (vermoed ik).

De enige drie keepers die in aanmerking horen te komen voor het WK zijn Vorm, Krul en Stekelenburg.
Maar ja, VG met zijn oogkleppen wah....

14 maart 2014 om 10:36

Praten over oogkleppen ophebben maar zelf doodleuk Stekelenburg noemen. Die de laatste 2 jaar al helemaal niks heeft laten zien.

14 maart 2014 om 10:42

Steek keept gewoon iedere week bij Fulham en het is wel fijn om een doelman mee te nemen die weet hoe het werkt. Wat ervaring is wel handig.

14 maart 2014 om 11:02

Hij keept bij fulham ja, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Presteert niet voldoende voor een WK plek

14 maart 2014 om 11:07

Ik kijk niet wekelijks naar Fullham. Maar dat verdedigen en keepen van Heitinga en Stekelenburg tegen Cardiff afgelopen weekend was van het niveau Jupiler League

14 maart 2014 om 11:08

Heeft tenminste toernooi ervaring, altijd doen zou ik zeggen. Ook al is het als derde keeper.

14 maart 2014 om 11:26

Met Vorm en Krul ben ik het eens, Stekelenburg niet. Er is niets mis mee om Cillessen mee te nemn, als 3e keeper. De ervaring zal deze jongen goed doen. Maar ik mag hopen dat van Gaal hem niet als 1e keeper gebruikt.

Ik dacht dat Vorm ziek was en daarom niet kon keepen? Verder onbegrijpelijk dat Krul er niet in staat, hij is een tijdje eerste keus geweest.

Van Gaal moet gewoon de meest spelende en best presterende keepers van dit moment meenemen, te weten Cillessen, Krul en Vorm. Ik zou dan denk ik uiteindelijk voor Krul gaan; die heeft inmiddels veel ervaring en is met zijn kwaliteiten het compleetst van de drie.

14 maart 2014 om 11:52

Maar ook het minst consistent van de drie. Als hij in vorm is, dan is hij het best van alle Nederlandse keepers. Maar wanneer dat niet het geval is.. dan kan je beter voor een andere keeper kiezen.

Wat een onzin Nyx. Krul keept de meeste wedstrijden uitstekend, omdat ie een paar keer eens een foutje heeft gemaakt, zoals elke keeper,

ik mag toch hopen dat van gaal cillensen lekker thuis laat of laat banken als derde keeper. vorm en krul allebei beter! laat cillensen het maar uitvechten met zoet

Ik wordt een beetje moe van alle discussies over welke keeper het moeten worden.

Van alle opties is er geen 1 speler die 100% safe kan keepen. Allemaal hebben ze een handje van een slippertje maken in een wedstrijd.

Daarom noem ik nog maar een keeper met een zeer goede reflex in huis, pakt enorm veel ballen voor ons, maar maakt wel eens een foutje. Past perfect in Oranje dus.

Remko Pasveer!

14 maart 2014 om 11:07

Ik denk dat je clubhart op hol slaat nee dat moeten we zeker niet doen en willen, maar met Louis zijn beleid weet je het nooit.

14 maart 2014 om 12:45

Je hebt gelijk. In dat geval moet van Gaal de keeper kiezen die op het hoogste niveau keept, daarom lijkt Krul mij de meest logische optie. Daarachter Vorm als tweede keeper en en derde keeper maakt mij niet zoveel uit.

Echt, hoe komen mensen er toch bij dat Cillessen rust uitstraalt? Tegen Frankrijk stond er een onzekere puppy in het doel man....

14 maart 2014 om 11:05

Vergeet Salzburg niet, nog erger.
In de eredivisie moet hij maar 1/2 ballen pakken en heeft hij alle tijd. Wat een rust zeg

Cilissen is een drama keeper! Hoe kan het zo zijn dat hij basis speler is bij Ajax en nl ??

14 maart 2014 om 11:06

Bij Ajax niet zo gek, Vermeer is een nog grotere krant.

Cilissen is overhyped, maar dat komt omdat hij bij Ajax speelt. Als je daar speelt wordt je voor 85 procent geselecteerd voor het NL-XI-tal en niet om je kwaliteiten. In oranje is hij gewoon slecht de laatste wedstrijden en tegen Salzburg heeft hij het ook niet laten zien. Vooral die goal vanaf de middellijn. Een keeper op dat niveau mag zich niet laten verassen vanaf het middenveld. Slecht, heel slecht. Als zijn doel onderhanden wordt genomen, zie je dat hij tekort komt. In Nederland wordt dit verbloemt, omdat clubs als RKC en Nec, NAC zijn doel niet onderhanden nemen. Op doel van Oranje moet gewoon 1 van de 3 die in de PL spelen staan. En de andere 2 reserve. Keepers uit de eredivisie moet je vooral in de eredivisie laten.

Van Gaal (en frank de boer) houdt van goed meevoetballende keepers, zoveel is wel duidelijk. Dan is Cillessen inderdaad een goede kandidaat. Vorm en Krul zijn voetballend misschien wat minder, maar op de lijn een stuk beter dan Cillessen. Bij hoge ballen springt denk ik alleen Stekelenburg erbovenuit, Krul weet ik eigenlijk niet zo goed(?), maar Cillessen en Vorm zijn daar ook geen sterren in. Zoet is er sowieso nog niet heb ik het idee. Ze hebben kortom allemaal hun sterke kanten, en dan is de vraag wie het meest compleet is; wanneer in vorm was dit Steek geweest, maar denk dat het nu toch Cillessen gaat worden, van Gaal lijkt het echt in hem te zien zitten. Persoonlijk denk ik dat Krul de beste optie is, Oranje is ook geen barca dat een enorm goede meevoetballende keeper nodig heeft.

Vorm en Krul zijn beide veel beter dan Cillessen en staan wekelijks tegen topspitsen te keepen.
1 van deze 2 zou ik dan ook eerste keeper maken op het Wk.
Cillessen is wel een talent, maar moet nog veel leren en kan dus beter mee als derde doelman.

Cillessen kent op dit moment toch wel een iets mindere periode vind ik. Vorm heeft sowieso het pluspunt dat hij wekelijks in de BPL mag keepen. Van Gaal moet langzamerhand toch wel eens een keuze gaan maken in mijn ogen.

Wie zegt dat die cillessen eerste keus is heeft er echt geen kijk op. In de Nederlandse Mickey Mouse league kan hij aardig mee komen. Maar tegen top landen is bijna elk Schot een goal. Verder hoge ballen, 1 op 1 is hij matig. En meevoetballen in de Mickey mouse league lukt wel maar zodra er druk gezet wordt ontstaat er paniek tegen Frankrijk was het echt slecht geen bal kwam aan. Krul en Vorm zijn veel verder dan Cillessen en zelfs Zoet is een betere keeper. Dus geen neus in de goal.

Nl moet met deze spelers naar wk :
Krul
Vorm
Stekelenburg

Van der wiel
Verhaege
Vlaar
Douglas
Heitinga
Van Dijk
Pieters
Emanuelsson

N.de jong
Bacuna
Fer
De guzman
Sneijder
Van der vaart
Affelay

Elia
Robben
Van persie
Dost
Huntelaar

Nl moet met deze spelers naar wk :
Krul
Vorm
Stekelenburg

Van der wiel
Verhaege
Vlaar
Douglas
Heitinga
Van Dijk
Pieters
Emanuelsson

N.de jong
Bacuna
Fer
De guzman
Sneijder
Van der vaart
Affelay

Elia
Robben
Van persie
Dost
Huntelaar

Hahaha cillissen boven vorm whahahahah schandelijk lachwekkend!

Strijd moeten tussen krul en vorm gaan! Beide beste keepers op t moment.
en stekelenburg wie is dat???

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren