Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Het kan wel tien jaar duren voordat Man United weer een landstitel pakt’

Laatste update:

Manchester United was de afgelopen jaren de belangrijkste Engelse topclub, en tijdens het laatste seizoen onder leiding van trainer Sir Alex Ferguson werd in 2013 de landstitel gepakt in de Premier League. Voormalig Engels international Danny Mills denkt echter dat de supporters op Old Trafford lang zullen moeten wachten voordat ze weer kunnen juichen om een kampioenschap van hun club.

/

Het elftal van coach David Moyes ging zondag voor eigen publiek met 0-3 onderuit tegen Liverpool en staat momenteel op de zevende plaats, met een achterstand van achttien punten op koploper Chelsea. De selectie van Man United is volgens Mills toe aan een grondige vernieuwing en voorlopig hoeven er geen sportieve successen te worden verwacht bij de Engelse recordkampioen.

“Het kan wel tien jaar duren voordat ze weer een landstitel pakken”, heeft de oud-verdediger van onder meer Leeds United en Manchester City laten weten aan de BBC. “Het hele proces van opnieuw opbouwen gaat minstens drie à vier jaar kosten. En dan moet je je realiseren dat Man City, Chelsea en Liverpool zich in die periode ook zullen versterken”, benadrukt Mills, die negentien keer voor het Engels elftal uitkwam.

Denk je dat het tien jaar duurt voordat Manchester United weer kakmpioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Slaat nergens op. Een fatsoenlijke trainer kan United weer binnen 1-2 jaar kampioen maken. Het is Moyes die het niet kan.

Een top club hoeft simpelweg niet opnieuw te beginnen. Als United de rotte appels gewoon vervangt met hun monster budget dan is heel het probleem opgelost. En met rotte appels bedoel ik ook de rotte peer genaamd Moyes.

17 maart 2014 om 11:51

Jij geeft moyes wel de schuld he
Maar zou het ook niet liggen aan de spelers zelf met hun mentaliteit ?
Ik zag gister geen beleving niks , niemand die wat voor mekaar over had . De laatse 10 min niemand die versoenlijk nog achter de bal aanging .

17 maart 2014 om 12:01

het zal wel mijn idee zijn van een coach maar zodra je team niets goed doet dan hoor je als coach daar commentaar op te leveren. onder ferguson ging het ook goed en die had een redelijk slecht team qua middenveld (veroudering) en verdediging.
dit is naar mijn idee toch echt moyes die dit verkeerd doet

17 maart 2014 om 12:23

Zolang deze man vertrouwen blijft houden in spelers als Vidic, Fellaini en Carrick zal er ook helemaal niets verbeteren....
Vidic is waarschijnlijk de beste verdediger op deze aardbol Geweest maar zakt serieus iedere wedstrijd zwaar door de ondergrens....
Carrick en Fellaini, ja daar hoef ik denk ik geen woorden vuil aan te maken, Carrick veel te oud en Fellaini geweldig voor subtopper, zwaar tekort voor absolute top...
Misschien hebben ze op het moment niet beter maar dat valt wel degelijk deze coach te verwijten met al het geld dat hij te besteden had....

17 maart 2014 om 12:24

Moyes is gewoon dom geweest.. alex heeft het goed achter gelaten maar moyes heeft daar een opruiming gehouden wat niet had gehoeven.. kijk alleen al in wat voor spelers hij intersse heeft?! De openbrief dat hij niet had verwacht dat het zo moeilijk zou gaan.. als je daar al niet aan denkt ben je voor mij geen plek waardig als coach van een top, top club...
Gerichte aankopen was het enige wat nodig was en wie haalt fellani enz... moyes zal best een goede kerel zijn maar niet voor een topclub..

17 maart 2014 om 16:09

Ik zou me als ik jou was wat meer verdiepen in Moyes en zijn speelstijl & trainingen. Dan zul je al snel inzien dat dit absoluut geen coach is voor een top club als United.

17 maart 2014 om 11:52

Das nog niet alles, hij zet ook de rotte appels op de plaatst van de bananen.
Maar het ligt niet alleen aan Moyes hoor, ook aan de spelers.
Nu ze een sponsendeal hebben afgesloten, 70 miljoen per jaar (?) kunnen genoeg toppers halen.

Ik zie verder man u niet hoger komen de plaatst 6 dit seizoen, plaatst 6 en 7 zie ik hun eindigen en Man u hoort gewoon de komende jaren mee moeten doen in de titelstrijd.

17 maart 2014 om 11:57

Sterke aankopen in de zomer en een nieuwe trainer en ze doen volgend seizoen alweer mee om titel

17 maart 2014 om 14:17

onzin als Manchester United al die verdedigers der uit schop en er 4 nieuwe haal doen ze volgen jaar gewoon weer mee

17 maart 2014 om 14:38

2Goede cv hallen plus goed linksback plus 1 aanvallende mid erbij en ze gaan volgend jaar gewoon weer mee doen pffff 10 jaar nou daar geloof ik niet zo in 2015 manu gewoon weer kampioen

17 maart 2014 om 17:42

Het is geen Football Manager waar je op die manier gewoon een elftal kunt kopen. Man United moet nu juist heel gericht aankopen gaan doen ipv weer een hoop goede spelers te halen die niet passen binnen de speelstijl en filosofie. Maar wat ze eerst moeten evalueren is of de speelstijl van Moyes wel past bij United. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Moyes zoekt spelers bij zijn speelstijl en niet een speelstijl bij zijn spelers. Met deze selectie zou hij zeker top-5 moeten halen want zijn selectie is echt niet slechter dan Tottenham of Everton. Hij had alleen heel anders moeten investeren en de juiste posities moeten inkopen. Fellaini was overbodig en ook Mata wordt niet goed gebruikt.

Als er nu eens uitgegaan wordt van wat ze wel hebben, dan kunnen ze volgend jaar weer meedoen voor de titel met enkele gerichte aankopen.

Bijvoorbeeld:
Def: Subotic of Boateng
Mid: Kroos of Gundogan of Pogba

Daarmee kunnen ze het elftal in balans brengen en echt kwaliteit toevoegen. Als ze 2 jaar op rij bereid zijn om dergelijke spelers aan te trekken zijn ze zo weer topfavoriet.

De Gea
Rafael
Smalling
Aankoop
Evra
Fellaini
Aankoop
Kagawa
Rooney
Mata
v Persie

Ja, want Liverpool was ook pas na 10 jaar weer titelkandidaat na hun terugval in 2009...

17 maart 2014 om 11:50

Zag jij Liverpool aan het begin van het seizoen als titelkandidaat dan? Wat Rodgers heeft gedaan is ongekend.

17 maart 2014 om 12:04

Ongekend? Hou toch op, misschien als je wereld alleen bestaat uit liverpool. Onverwachts? Ja, maar daar staat tegenover dat ze telkens een week rust hebben en tijd hebben om te trainen en voor te voor te bereiden. Dat enorme voordeel heeft utd volgend seizoen.

Waarom schreeuwen jullie nu niet over scheidsrechters? Oh wacht, zwaar bevoordeeld.

17 maart 2014 om 12:06

Natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook niet? Welke terugval? In 2008 speelden ze nog CL en waren met Utd dé favoriet voor de titel, de jaren daarop was het drie keer niks en haalden ze met de grootste moeite Europees voetbal, dat noem ik wel een terugval ja

17 maart 2014 om 12:08

Klopt, zwaar bevooroordeeld. Manu had ook minstens 4 penalty's moeten krijgen en wij geen een. Maakt de overwinning er niet minder lekker om en maakt een hoop goed van die keren dat we door de scheidsrechter hebben verloren.

17 maart 2014 om 12:20

Nee, die handsbal van Johnson was niet alleen een pingel maar ook rood. Rooney die zelf tegen Skrtel oploopt, is natuurlijk onaanvaardbaar. Die handsbal van Rafael is domme pech en Suarez had geel moeten hebben voor het vragen om een pingel. Die duw van Jones in de rug van Allen is een schwalbe van Allen hij had moeten weten dat Jones een beetje lomp is en niet voor hem gaan lopen. Sturridge was een knappe schwalbe, zelfs Januzaj en Young waren onder de indruk en vervolgens maakt Sturridge er nog eentje door te simuleren dat Carrick zijn standbeen onderuit trapt.

Om over die tackle van Rafael op Gerrard nog maar te zwijgen. Daar moet Gerrard natuurlijk geel krijgen voor een schwalbe.

17 maart 2014 om 12:27

Haha allemaal kleine mourinho's hier. Lekker de feiten waar men op doelt vergeten of verdraaien.

Wat johnson deed was hetzelfde als rafael, beide een penalty. Wat Mignolet deed bij vidic is ook een penalty. Dat van rooney vs Skrtel is gewoon pure obstructie. Skrtel kreeg er volgens mij wel geel voor gek genoeg. En flanagan moest zijn tweede gele krijgen voordat rafael zijn tweede gele hoorde te krijgen.

Gewoon zwaar bevoordeeld. Net als met die onterechte penalty tegen Stoke. En die onterechte penalty tegen Arsenal.

17 maart 2014 om 12:31

Zizoufan

Als je met een smalle selectie als deze, lange tijd met een B-verdediging hebt gespeeld en last van schorsingen en blessures zo hoog staat vind ik dat een enorm knappe prestatie. Aan het begin van het seizoen zag men hier op VZ Liverpool niet eens al top 4 kandidaat. Laat staan titelkandidaat

Zwaar bijvoorbeeld? Terecht of onterecht? De eerste twee penaltys waren gewoon dik terecht. De derde van Sturridge had niet gegeven mogen geworden, wel ha de overtreding 5 minuten later op Sturridge wel op de stip gemogen. We zijn niet bevoordeeld, voor het eerst sinds jaren heeft een scheidsrechter ballen getoond op Old Trafford en een keer de juiste beslissingen genomen in het voordeel van de uitploeg.

17 maart 2014 om 12:33

Zizoufan

Ooh mijn god. Die van Johnson was een penalty ja, maar dan was die overtreding van Fellaini/rafael aan het begin van de wedstrijd ok een strafschop. Rooney liep expres tegen Skrtel op. Dat was verre van obstructie. Wat deed Mignolet bij Vidic? Flanagan had er later af gemoeten dan dat Rafael had gemoeten. De charge van Rafael op Gerrard was al te bizar voor woorden.

17 maart 2014 om 12:36

Haha love this one!

17 maart 2014 om 12:37

Wat Mignolet deed, doen keepers zo vaak. Heb er eerlijk gezegd zelden een pingel voor gegeven zien worden. Johnson kan die geven, maar hetzelfde als Rafael gaat mij toch net te ver. Skrtel blijft gewoon staan, Rooney speelt de bal opzij en loopt doodleuk tegen hem op, het was niet dat Skrtel uitstapte om Rooney te blokkeren, dus geen obstructie. Moet men dan maar opzij stappen als een speler er langs wilt, lijkt me een beetje vreemd hé. Rafael had ook met direct rood mogen vertrekken als je die regeltjes zo strikt wilt hanteren.

Zwaar bevooordeeld, is te lachwekkend voor woorden, maar maakt niet uit. Die 0-3 staat.

17 maart 2014 om 12:50

Kijk, dat is nou grappig. Jullie riepen moord en brand na de terechte nederlaag in het emirates vanwege een niet gegeven penalty maar gingen er consequent aan voorbij dat de eerste er geen was.

Hetzelfde soort bias gedrag hier weer. Die van johnson was gewoon hands en dus penalty. Skrtel stapte wel degelijk uit en miste De bal volledig. Wat Mignolet deed, wordt inderdaad zelden bestraft maar is natuurlijk een penalty.

Flanagan werd een tweede gele bespaard daar waar vidic m kreeg voor een zeer smerige dive.

Frank de selectie is vrij smal, maar in de linie die enorm breed bezet is, vielen De blessures.

Je doet net alsof alle externe factoren in het nadeel van liverpool zijn terwijl jullie zoveel voordeel hebben bij het rusten, trainen en voorbereiden waar andere teams zware westrijden moeten spelen en veel reizen. Liverpool speelt in totaal 41 wedstrijden dit seizoen, city chelsea en Arsenal hebben er nu al meer.

En ondanks al dat voordeel nog vroeg uit de ccup en Facup. Magertjes.

17 maart 2014 om 12:57

Terechte nederlaag? Liverpool speelde prima mee en verloor met 1-2. Niet zoals United hier met 0-3. Dan kan je toch überhaupt niet doen alsof Clattenburg zo'n belangrijke rol heeft gespeeld. Zeker als aan beide kanten de teams voordeel hadden van zijn gefluit. Liverpool was de meer gelukkige, maar creëerde ook meer, dan heb je ook meer kans op gelukjes. United daarentegen heeft volgens mij in 90 minuten lang maar 1x op goal geschoten en dan gaat men hier maar wijzen naar Clattenburg. De discussie over het al dan niet terechte pingels ga ik niet met je aan, want je richt je alleen maar op de mogelijke beslissingen in het voordeel van Liverpool. Dat is pas grappig.

Vorig jaar lagen we nog eerder uit de beide cups volgens mij en stonden we er waardeloos voor in de competitie. Nu doen we mee om de titel en is top 4 al zo goed als zeker binnen. Wat bedoel je nou met magertjes? Die 76 doelpunten voor, de 0-5 overwinning op Spurs, de 4-0 overwinning op Everton, de 5-1 overwinning op Arsenal of de 0-3 tegen United gisteren?

17 maart 2014 om 13:01

Lfc11

Jalozie denk ik.. ben gestopt met lezen toen hij zei dat de nederlaag terecht was.

17 maart 2014 om 13:08

Die lfc guys zijn heel subjectief als je het mij vraagt. Dat van mignolet is de meest duidelijke van alle strafschoppen, veel erger dan die van jones bijvoorbeeld.

17 maart 2014 om 13:08

Former referee Graham Poll on the Sturridge/vidic situation -

pic.twitter.com/mr2sfuggg9

sfuggg = hoofdletter

17 maart 2014 om 13:09

Liverpool heeft met die 0-3 gewonnen door enorme voordeel van de scheids, onterechte rode kaart.

17 maart 2014 om 13:13

Komt Ajaxcunian weer aan. Als er iemand hier bij elke wedstrijd van United wel een enorm vertekend wedstrijdbeeld heeft, dan ben jij het wel. Manchester United heeft in 90 minuten lang 1x op goal geschoten en dan maar klagen over het 'voordeel' dat Liverpool had van de de scheidsrechter.

Jullie hadden in de eerste helft al met 10 man kunnen staan en 2 pingels tegen gehad hebben, want dat duel tussen Fellaini en Suarez is meer een pingel dan Rooney die tegen Skrtel aanloopt.

Ach, de 3-0 staat. Geloof je nog steeds in het wonder dat United de top 4 gaat halen?

17 maart 2014 om 13:14

Klopt. Maakt de overwinning alleen maar zoeter.

17 maart 2014 om 13:24

Rooney en Moyes die op het veld stonden waren duidelijk, namelijk, weggespeeld door Liverpool. Jij hebt vanaf de bank thuis een andere mening. Tja, wie zal ik eens geloven?

17 maart 2014 om 13:38

@ lfc11

Ah dus als je slechter bent, heb je geen recht op klagen. Waarom zeiken jullie nog steeds over dat etoo incident in een wedstrijd waarin jullie niks verdienden?

Ik hou jullie gewoon een spiegel voor, that's it.

Hoe kan je clattenburgs rol ontkennen? Het had minstens 2 2 moeten staan qua penalty's voordat Sturridge die dive beging.

Frank jij bent hilarisch. Voor aanvang van Arsenal liverpool in de fa cup liep je overal op vz te roepen hoe belachelijk De b - opstelling van Arsenal was en hoe erg het je aan het lachen maakte. Maar na het verlies ging je ineens beweren dat dat bteam beter was dan de a keus. Je lult gewoon alles recht, echt een stumper.

En nu ook nog beweren dat de penalty van Sturridge terecht was Hahaha.

17 maart 2014 om 13:42

Zizoufan

Ach als je niet eens kunt zien dat Liverpool minstens een gelijkspel verdiende dan houdt het op. Ik praat overigens niks goed, ik laat alleen zien hoe iemand met een objectieve kijk en iemand die een prof was in zijn vak er tegen kijk

17 maart 2014 om 13:51

Wel als je het als excuus aangrijpt voor een afgetekende 3-0 nederlaag. Nogmaals, tegen Chelsea stond het ook 2-1 en nog alle kans op een gelijkspel. Die overschatting van de dominantie van Chelsea die wedstrijd is ook te lachwekkend voor woorden. Ze controleerden de wedstrijd, maar creëerden weinig, terwijl men hier doet alsof Liverpool wel met 1-5 achter had kunnen staan bij de rust. Complete onzin. Qua spelbeeld was de overwinning van Chelsea terecht, maar als Liverpool die pingel krijgt en het een gelijkspel had geweest, had men bij Chelsea ook niet hoeven klagen. Om nog maar te zwijgen over de schandalige tackle van Eto'o in de beginfase.

Je licht nu ook alleen maar de incidentjes uit van United, want als dat van Mignolet of Skrtel een pingel is, dan had Suarez er al eentje moeten krijgen voor de 0-1, had Rafael al met rood het veld moeten verlaten en had het voordat United überhaupt mogelijk recht had op 2 pingels en een 2-2 stand al met 10 man gestaan en 0-2 achter.

Edit: Ik wacht trouwens nog op antwoord op mijn vraag...

17 maart 2014 om 13:56

Jullie gingen pas voetballen na de onterechte penalty. Een gelijkspel was geen unfaire uitslag maar winst voor Arsenal was ook terecht. Get over it.

Tja, misschien moet Graham Poll minder bier drinken, want hier een penalty inzien schaadt zijn reputatie aanzienlijk. Tevens heb ik zin wedstrijd verslag gelezen, Zo objectief is hij niet. Lijkt wel alsof iedere ref blij is dat ze nu eindelijk de ruimte hebben om Utd te bekritiseren en te benadelen.

17 maart 2014 om 14:02

Snik, het is toch wat, sniksnik.

17 maart 2014 om 14:03

Nu zeg je gewoon precies hetzelfde hoor lfc11. Liverpools dominantie wordt ook overschat door die 0 3. Het moest 2 2 staanen met 11 tegen 11 kon het ook goed voor utd vallen. Andere wedstrijd, zelfde situaties.

Magertjes dat jullie ondanks al dat voordeel geen enkele prijs pakken. Wij moesten door het programma meerdere Facup westrijden met een half bteam benaderen bijvoorbeeld.

17 maart 2014 om 14:21

Jullie A team is zelf waardeloos. Een Arsenal fan die over prijzen durft te praten moet niet gekker worden. Die 5-1 was volgens mij jullie A team of heb ik het mis? Jullie spelen zwaar anti voetbal gisteren weer constant counteren.

17 maart 2014 om 14:36

Haha sinds liverpool gelijk staat met Arsenal drop jij louter dergelijke posts. Echt bespottelijk de schizofrenie bij scousers.

Waardeloos of niet maar we doen nog mee om de titel en Facup. Toch een competitie meer dan liverpool. Wat maakt dat liverpool? Poep?

Het feit is dat allerlei externe factoren in jullie voordeel zijn, maar jullie nog verder van succes zijn dan wij.

Jij noemt het anti voetbal, maar je vergeet dat Arsenal moet doseren. Jullie kunnen je steeds richten op de volgende competitie wedstrijd, wij moeten iedere wedstrijd rekening houden met het volle schema. Winnen zonder 110 te geven, we zullen zien of liverpool dat kan.

Bovendien zijn wij harder geraakt qua blessures dan wie dan ook. Jullie janken alleen harder maar ook tottenham en man utd hebben meer last van blessures.

17 maart 2014 om 14:42

ahahaha er gaat geen seizoen voorbij of ze komen met allerlei smoesjes. Weet je überhaupt wat schizofrenie betekent? Wat een uilskuiken. Misschien moet je even aan je mama vragen wat dat betekent.

Het ligt aan allerlei factoren dat Liverpool zo hoog staat en we zijn shit! Daarom hebben we jullie nog 5-1 weg gespeeld en hadden we die wedstrijd makkelijk 10 kunnen scoren.

17 maart 2014 om 14:58

Aan het begin van het seizoen riep 90% hier dat Liverpool de top 4 niet zou halen en men zou moeten concurreren met Everton om plek 6/7. De Spurs zouden wel even boven Liverpool eindigen met al die nieuwe spelers, Man United was intact gebleven en zou zoals gewoonlijk wel weer top 4 halen, Arsenal haalde het vorig jaar al en zou zeker met Flamini en Özil makkelijk top 4 halen en Chelsea onder Mourinho en City met al zijn kwaliteit zouden om de titel strijden. Liverpool begon goed en gelijk kwamen er al smoesjes dat ze maar nipt wonnen, geluk hadden met Mignolet, een makkelijk programma en ga zo maar door. We zouden moeten wachten hoe men er voor zou staan in november, Liverpool deed nog steeds mee om top 4, toen werd al geroepen dat we wel even zouden kijken na de maand december met lastige uitwedstrijden tegen Spurs, City en Chelsea. Wonder boven wonder deed Liverpool nog steeds mee.

2014 begon en United zou United niet zijn als ze wel weer terug zouden komen, Liverpool moest ook nog oppassen voor Spurs en Everton met een stuntelende verdediging en Arsenal zou Liverpool in februari wel even op zijn plek zetten, want in het Emirates ging Liverpool dikverdiend onderuit en was SAS nergens te bekennen. 9 wedstrijden voor het einde, Liverpool staat er goed voor, top 4 is zo goed als zeker binnen en men mag voor het eerst sinds 08/09 weer dromen van de titel. Spurs, Everton, United en Arsenal zijn allemaal dit seizoen een keer overklast. 76 doelpunten voor en ze spelen veelal geweldig voetbal.

Maar nee hoor, nu komen de smoesjes dat men geen Europees speelt, vroeg uit de beker ligt, andere clubs meer blessures gehad hebben en Liverpool de scheids mee zou hebben. Het is te lachwekkend voor woorden hoe sommige hier de prestatie van Liverpool dit seizoen probeert te bagatelliseren.

Maakt niet uit, Liverpool doet mee om de titel, speelt het beste voetbal en heeft ervaren spelers als Gerrard, Agger, Johnson en Suarez aangevuld met geweldige aankopen, talenten en jeugdspelers die goed presteren in de vorm van Sterling, Sturridge, Coutinho, Flanagan en Henderson.

Gooners en Mancunians doen maar lekker hun best om Liverpool naar benden te praten. Liverpool hoeft zichzelf allang niet meer te bewijzen dit seizoen. Top 3 zou al fantastisch zijn en een titel ongeëvenaard. Als Liverpool top 4 eindigt, is dit seizoen voor mij allang geslaagd en ik heb in jaren niet zo genoten van het spel.

17 maart 2014 om 15:15

Smoesjes? Volgens mij zijn het de Scousers die zichzelf steeds in een slachtofferrol positioneren.

Jij hebt gewoon weinig verstand van voetbal, can't blame ya. Geen Europees en vroeg uit beide cups is een groot voordeel. Jullie kunnen steeds 6 dagen trainen, voorbereiden op de volgende tegenstandster en rusten. Er hoeft geen rekening gehouden te worden met de wedstrijd na de eerst volgende wedstrijd. Volgend jaar moeten jullie dat wel, dan moeten jullie controleren, keuzes maken, krijgen jullie te maken met vermoeidheid etc. Dan pas kan je teams vergelijken. Maar pin je vast aan de 5 - 1, als jou dat blij maakt.

@ lfc11

Niemand bagatelliseert De prestaties van liverpool. Jullie overhypen het. Normaal gesproken is een competitie een marathon maar jullie kunnen het benaderen als een cup. Een hele lange sprint waarbij jullie elke wedstrijd weer alles kunnen geven. Een titel ongeëvenaard? Waar was jij eind jaren 90?

Ik denk niet dat men liverpool onderschat heeft. Ik denk dat men onderschat heeft watvoor verschil zoveel dagen rust, voorbereiding en training kan maken.


Trouwens, for the record. Zelfs dit seizoen heeft liverpool meer gespendeerd dan Arsenal.

17 maart 2014 om 15:20

Het beste voetbal ben ik het ook niet mee eens. Wel het leukste. Jullie beheersen 1 facet en dat is beast mode 110 vooruit. Doe dat maar met 3 wedstrijden in 7 dagen.

17 maart 2014 om 15:27

Zeggen dat je het niet bagatelliseert, maar vervolgens doe je doodleuk niks anders.

"jij hebt gewoon weinig verstand van voetbal, can't blame ya."

Wat een dooddoener zeg. Dat ik een andere mening heb, afdoen met weinig verstand van voetbal. Zo triest hé.

Aan het begin van het seizoen had niemand het over het ontbreken van Europees voetbal en zou Liverpool buiten de top 4 eindigen. Jammer genoeg presteert Liverpool buitengewoon goed en komt men nu opeens met smoesjes.

Het is een voordeel om meer rust te hebben en een langere voorbereidingstijd, maar doe niet alsof het allesbepalend is. Overigens speelt Liverpool al 3 jaar geen CL en scheelt dat een hoop inkomsten, geld dat men kan besteden aan spelers en zo sterker kan worden in de breedte en meer wedstrijden per seizoen ook beter kan opvangen. Het is niet zo dat Europees spelen alleen maar nadelen met zich meebrengt, maar nu het zo uitkomt, is het natuurlijk rampzalig om Europees te spelen.

Als ik jouw posts zo lees, zou je haast denken dat clubs zich beter niet kunnen kwalificeren voor Europees voetbal...

Edit: Kijk anders een na de resultaten van Arsenal na een doordeweekse wedstrijd, dan zou je niet denken dat men erg veel last heeft van die Europese wedstrijden.

17 maart 2014 om 15:35

@ Lfc11

Dat laatste is onzin. Het gaat erom dat een club die doordeweeks speelt minder rustdagen heeft en ook minder voorbereidingstijd kent voor de wedstrijd in het weekend. Liverpool kent dat probleem niet en heeft een hele volle week om zich te concentreren op de volgende tegenstander. Jullie spelen heel dit jaar 43 matches, wij hebben er nu al 41. Natuurlijk hebben jullie een groot, bijna oneerlijk voordeel.

17 maart 2014 om 15:39

Ik zeg ook dat het een voordeel is, maar er wordt echt enorm overdreven. CL voetbal brengt inkomsten met zich mee die je kan investeren in een brede selectie om zo beter het aantal wedstrijden meer op te kunnen vangen.

"een bijna oneerlijk voordeel"

Dit slaat toch nergens op of wel?

17 maart 2014 om 15:41

Dat was niet voor jou bedoeld, bovendien onderbouw ik die terechte constatering gewoon.

Nou men had meer verwacht van man utd en spurs, dat is geen aanval op liverpool.

Jullie speelden wel EL, dat is nog erger. Bovendien heeft het ontbreken van cl voetbal jullie nooit onthouden van het spenderen van geld.

Zoiets werkt toch cumulatief. Het seizoen wordt steeds zwaarder voor Arsenal chelsea city utd en spurs.

Ik raad utd overigens sterk aan de EL mis tellopen. Die competitie brengt echt alleen maar nadelen met zich mee als je de Engelse titel aspireert.

Wat me opvalt is dat niemand van jullie mijn argumenten op waarde schat. Zelfs geen blijk van enige overeenstemming. Geloof me, volgend jaar zien de zaken er anders uit.

17 maart 2014 om 15:47

Ik heb al paar keer gezegd dat wat betreft voorbereiding en rust het zeker een voordeel is, maar ik ben het niet eens met de grote van het voordeel dat jij het toedicht.

Voor wie was die dan wel bedoelt? Het slaat nergens op om men hier van weinig verstand van voetbal te beschuldigen en denigrerend te doen ten opzichte van anderen, omdat men een andere kijk dan jou heeft op het voetbal. Een ieder mag zijn mening hier hebben en deze onderbouwen. Dan ben jij niet de God hier om je beter voor te doen of te denken meer verstand van voetbal te hebben dan anderen.

We gaan het volgend jaar inderdaad zien, maar laten we eerst maar nog van het huidige seizoen genieten.

17 maart 2014 om 16:35

Aan MichelLaudrup. Ik introduceer het gedeelte dat voor jou bedoeld is met @lfc11.

Je onderschat het. Steeds onafgebroken trainen en voorbereiden is een groot voordeel. Als team kan je veel harder groeien en elke wedstrijd kan je alles geven terwijl je topfit bent.

Trouwens als je toch het geweten van vz wil uithangen, spreek dan eerst je medefans aan op hun wangedrag want geen van hen voegt inhoudelijk iets toe.

17 maart 2014 om 16:49

Ik onderschat het of jij overschat het. Komen er toch niet uit. Het is zeker een voordeel, maar jij schat dat voordeel hoger in dan ik. Prima, we komen er toch niet uit.

Zou ik kunnen doen, maar is toch geen houden aan. Sowieso is een beetje steken na fans van de tegenpartij niet erg en mag het wel, zolang men niet onnodig gaat provoceren en per se reacties wilt uitlokken puur om mensen op de stang te jagen. Een beetje provoceren is ook wel wat anders dan een ander verwijten weinig verstand van voetbal te hebben.

Ik vind het over het algemeen bij de supporters van clubs in de Premier League het nog wel meevallen. Als ik wel eens topics volg van Barca en Real of Ajax, PSV en Feyenoord dan heeft men bij de Premier League nog een zekere mate van respect voor elkaar.

17 maart 2014 om 12:00

Welke terugval? De laatste terugval die ze hebben gehad was in 1990 en die zijn ze tot nu toe niet bovengekomen. In die zin heeft Mills misschien wel een punt. Vooral ook omdat we aan Arsenal hebben kunnen zien wat de 'nieuwe concurrentie' heeft veroorzaakt. Sinds Chelsea werd overgenomen en ging investeren werd Arsenal 3de, sinds City erbij kwam werd Arsenal 4de. Als je niet mee kunt komen met de investeren die de koopclubs doen, dan raak je ver achterop.

Maar het wordt verschrikkelijk overdreven. United is de grootste club van Engeland en is financieel een gigant. Ze zullen flink investeren in de spelersselectie. Om die groep op elkaar in te laten werken duurt misschien 1-2 jaar, maar United zal gewoon bij kunnen blijven met de top. Alleen het missen van de CL kan onderhandelingen met (nieuwe) spelers enigszins belemmeren.

17 maart 2014 om 12:16

Helemaal met je een Gunnero.

Iedereen overdrijft het zo. Natuurlijk is het moeilijk voor United fans om naar 20 fantastische jaren dit te moeten slikken. De pers vind het fantastisch want die kunnen elke week wel weer een nieuw relletje beginnen.

United is gewoon een giga club. Over 3 jaar totaal uit de schulden en dan zijn we qua financiële kracht gewoon groter dan welke club ook.

United moet gewoon maar 8e worden of zo en lekker geen Europees voetbal spelen. De selectie compleet vernieuwen en alle rotte appels verwijderen. Dan maar 1 of 2 jaar knokken voor een plek in de top 4 en daarna weer mee gaan doen.

Eigenlijk zijn de prestaties van United en Arsenal gewoon fantastisch te noemen. Tegen over zo veel geweld aan investeringen gewoon de kop er bij blijven houden en constant mee blijven doen om de prijzen. Arsenal is gewoon een topclub in Engeland en zal dat ook blijven. Het zelfde geld voor United. Een slecht seizoen betekend echt niet het einde van een topclub.

17 maart 2014 om 12:43

@ Gunnero

"united is de grootste club van Engeland en is financieel een gigant."

Haha ja want Chelsea en City hebben vooral geen financiële bronnen. Chelsea en City hebben jaarlijks misschien wel 2 keer wat dat United jaarlijks kan besteden. Met hun suikerooms. Natuurlijk zal United uiteindelijk wel bij de top in Engeland blijven. Maar de top van Engeland is groot e. Die andere toppers gaan heus niet wachten op United. Die zijn er van aan het genieten.


17 maart 2014 om 12:47

@ Peter1984

Arsenal heeft al 8 jaar niets meer binnen gehaald. De laatste jaren waren ze echt niet top hoor.

17 maart 2014 om 13:06

Gunnerro

Dus een CL titel of een treble behoort in het kader van een terugval?

17 maart 2014 om 13:39

blijf die treble lekker tellen Frank_lfc, dat slaat helemaal nergens op. Jullie hebben al 23 jaar geen titel gewonnen, 1 seizoen ging het goed en de rest is gewoon drama.

Maar goed het gaat niet om de prijzen en jij weet ook net zo goed als Gunnerro dat Liverpool een van de grootste clubs ter wereld was, daar is niet heel veel meer van over gebleven hoor.

17 maart 2014 om 13:43

@realzidane

Maar met beperkte middelen tegen de gigantische bedragen die Chelsea en City uitgaven en ook trouwens Spurs en Liverpool deden ze het gewoon fantastisch. United zat toch wel dicht tegen die eerste twee aan qua financiële middelen.

Iedereen zei bij het vertrek van Cantona, United wint niets meer. 99 de treble als enige Engelse club. Toen kwamen de Invincebles en United werd afgeschreven. Chelsea kwam op en United werd afgeschreven etc etc. United zal altijd aan de top blijven en het zelfde geld voor Arsenal. Het vertrek van Fergie heeft alleen veel meer impact dan verwacht en het zelfde zal gelden wanneer Wenger vertrekt bij Arsenal

17 maart 2014 om 13:45

Frank_lfc
Ja. Benitez is een cupfighter, om die reden heeft hij zolang aan het roer gestaan. Prachtige prestaties in Europa, maar in de Engelse competitie hebben ze niet mee kunnen draaien met de top. En dat is niet bedoelt als een sneer, maar als een vrij objectieve constatering.

Realzidane22
Ik zeg nergens dat City en Chelsea geen financiële bronnen hebben en ik snap ook niet hoe je dat uit mijn tekst haalt. Het is bekend dat United de eerste club is geweest die zich heeft gericht op merchandise in Azië. Dankzij die jarenlange investeringen hebben ze een gigantische achterban opgebouwd en ook hun sportieve dominantie in de afgelopen 25 jaar heeft daar aan bijgedragen. Commercieel gezien staan ze ver voor op de rest. Dat zullen we gaan merken in de toekomst, als United schuldenvrij kan investeringen in de club (spelersselectie is niet het enige waarin je moet investeren). Daarmee zeg ik niet dat ze geen concurrentie krijgen van clubs als City en Chelsea, maar die zullen in de toekomst waarschijnlijk tegen wat dingen aanlopen, onder andere Financial Fairplay.

17 maart 2014 om 13:57

2e in 2008/2009 met een geweldige run op het eind. Hoezo niet mee kunnen draaien in de top? Jaar in, jaar uit gewoon CL gehaald totdat er twee Amerikanen kwamen die Liverpool bijna na de afgrond werkten.

17 maart 2014 om 14:03

Ik begrijp wat je bedoeld. Maar Liverpool heeft daadwerkelijk wel een vuist kunnen maken in de PL. 2008/2009 werden we nog tweede. Mede door Hicks en Gillet zijn we toen enorm hard afgezakt.

17 maart 2014 om 15:50

Ik beschouw Liverpool nog als topclub, maar op basis van de afgelopen 24 jaar is dat niet geheel terecht. Als je sinds 2009 10x buiten de top 4 eindigt ben je gewoon geen steady club. Dat is het vreemde aan Liverpool, je schaart ze elk seizoen weer tot kanshebber/outsider voor de titel, terwijl ze die verwachting nauwelijks waarmaken, voornamelijk omdat ze eigenlijk constant bezig zijn met beleidsveranderingen. Ze hebben in voorgaande jaren meegedaan met de big-spending (als United, City en Chelsea) voornamelijk aan meuk. Nu is het weer het tijdperk Rodgers, die de rotzooi van voorgaande jaren inmiddels aardig heeft opgeruimd. Maar wie weet komt Liverpool in de komende jaren wel weer in een dip. Ik hoop het trouwens niet. Als Liverpool een normaal beleid blijft voeren dan hoop ik dat de historisch-rijke clubs (liverpool, United, Arsenal) zoveel mogelijk succes hebben.

17 maart 2014 om 16:21

@gunnero.
Ik ben na de 2de zin gestopt met lezen.

Voor de andere mensen, Liverpool was tot 2010 gewoon een topclub. Ze haalden elk jaar CL en in de CL haalden ze regelmatig de halve finale en kwartfinale. In de competitie eindigden ze altijd 2,3 en 4. Omdat je 20 jaar(24 nu) geen kampioen werd, ben je niet gelijk geen topclub.

17 maart 2014 om 12:43

Meestrijden is iets anders dan winnen... we zijn inmiddels alweer
4 jaar verder sinds Chelsea de titel voor het laatst won
10 jaar verder sinds Arsenal de titel voor het laatst won
24 jaar verder sinds Liverpool de titel voor het laatst won
Alsof iemand dat destijds had zien aankomen

En voor de kleinere clubs als Blackburn Rovers is het 19 jaar, Everton 27 jaar, Aston Villa 33 jaar, Nottingham Forest 36 jaar, Derby County 39 jaar, Leeds United 40 jaar, Ipswich Town 52 jaar, Tottenham Hotspur 53 jaar, Burnley 54 jaar, Wolverhampton Wanderers 55 jaar, Portsmouth 64 jaar, Sunderland 78 jaar, Sheffield Wednesday 84 jaar, Newcastle United 87 jaar, Huddersfield Town 88 jaar, West Bromwich Albion 94 jaar, Sheffield United 116 jaar en Preston North End 124 jaar zonder titel.

United doet het één jaar minder en alle grote monden gaan weer open, echt ongelofelijk triest. Dit team heeft vorig seizoen met een ruime afstand de titel gepakt, het moet alleen nog even wat beter omdat er een nieuwe coach die de plaats van Ferguson moet gaan vullen, dit is niet de makkelijkste taak voor een trainer...

17 maart 2014 om 11:50

Jajoh, laat maar kletsen. Nagenoeg elk team heeft weleens een jaar dat niks lukt. In Engeland heb je dan de pech dat er zoveel goede ploegen zijn dat je meteen cl misloopt. Het zou me niet verbazen als Man Utd volgend jaar gewoon weer meestrijd om de titel.

Haha nee joh , paar goeie aankopen op het middenveld en verdediging en men is zo goed als klaar , je hebben daar ook geld zat dus ik het zie probleem niet zo , nu zijn ze wel dramatisch ja

Wat een onzin.
Ze draaien een waardeloos seizoen, maar dat komt wel goed volgend jaar. In de zomer wat gerichte aankopen en ze doen weer mee. Zolang Moyes dan wel een fatsoenlijke tactiek bedenkt en keuzes durft te maken. Mata moet op 10, Rooney en/of Rvp in de spits, klaar.

Overdrijven is ook een vak. Natuurlijk kan het, maar als ze gericht investeren op een stuk of drie posities zijn ze komend jaar al gewoon weer titelkandidaat.

Feit is wel dat het tegenwoordig enorm lastig zal zijn om de titel te pakken. Momenteel lijkt Liverpool gewoon het beste voetbal te spelen en ook zij doen mee om de titel, wie had dat verwacht aan het begin van dit seizoen?

United is een beetje laat met het renoveren van het team en dat heeft nu wel wat tijd nodig en de komende zomer gaan ze heel veel uitgeven aan nieuwe spelers en dat zal gevolgen hebben voor zeker 10/11 spelers die mogen vertrekken en dan heeft het zeker nog 1/2 jaar nodig om er weer een titel kandidaat van te maken dat is toch niet zo erg nee United komt altijd terug .

10 jaar is overdreven. Het team kan er ineens staan volgend jaar. Net als Arsenal en Liverpool dit jaar.
Een nieuwe trainer en de kern behouden. De Gea, Januzaj, Mata, Rooney. Van Persie zal wel vertrekken. Of je maakt hem weer belangrijk voor 1 of 2 jaar. En dan een paar winnaars erbij die er gelijk staan en gewend zijn prijzen te winnen. Mata is al een goede zet lijkt me, nu kijken of er nog meer ontevreden bankzitters opgepikt kunnen worden. In de wandelgangen worden Vidal en Pogba genoemd. Lijken me redelijk onhaalbaar, maar wie weet wat geld en een goed verhaal kan doen. Maak Vidal de schakel waar de roemruchtige club Man Utd om gaat draaien....misschien wilt hij dan wel komen.

Over Rafael heb ik trouwens nog me twijfels. Gekke acties dit jaar, veel kaarten, zoals die schaar tegen Gerrard gister, maar heb hem onder Ferguson ook hele goede wedstrijden zien spelen.

Laten we het hopen..

Maar hier wordt dan toch wel wat overdreven. Het is nu niet dat het pure subtop is dat er rondloopt of het is nu toch ook weer niet zo dat United totaal geen financiële middelen heeft..

Ik denk dat het nog vrij lang duurt voor ze weer kakmpioen worden hihi.

On: Het wisselt in de Engelse top zoveel dat Man U volgend seizoen gewoon weer kampioenskandidaat kan zijn met een paar gerichte versterkingen.

Hebben jullie ook gezien dat die gast bij city heeft gespeeld. Hij gelooft dit zelf ook niet hoopt het hooguit, en vind t gewoon leuk om een sneer aan utd uit te delen.

Ja hoor, het zit even tegen en gelijk weer roepen over doemscenario's. United zit nu gewoon even in de hoek waar de klappen vallen maar als er wat meer rust in de tent komt dan doen ze volgend jaar gewoon weer mee, al dan niet met een andere trainer.

Kijk maar naar Psv, die hadden ook een dramatische eerste helft van het seizoen maar hebben nu een reeks van 7 overwinningen neergezet.

Woensdag zie ik United ook wel doorgaan in de Chamions League, gaat in ieder geval een interessante wedstrijd worden.

Wat een onzin. Ja, een elftal vernieuwen kan een paar jaar duren, maar 10 jaar? Zeker voor zo'n club als Manu niet.

Laat die Moyes lekker de tijd krijgen. Om hem nu te ontslaan is zwak en is ook helemaal niet nodig. Tuurlijk het is niet veel wat ze hebben maar daar is de directie schuldig aan en niet Moyes.

Onzin. Een goede trainer en paar goede aankopen en ze doen weer mee. Ze moeten gaan voor Van Gaal/scolari/lucescu als trainer. Verder Gundogan en een sterke Franse verdediger. Dan staat alles als een huis, want de aanval van United is nog steeds top met Rooney, Persie, Mata, Nani enz.

als die moyes is een keer een normale opstelling maakt winnen ze misschien een keer een wedstrijd.

al is de selectie niet best!

de gea
rafael
evans
jones
evra
carrick
nani
young
mata
rooney
van persie

Manchester United heeft een middelmatig team en een slechte trainer. Vorig seizoen vond ik dat ook al, toen werden ze thuis ook weggespeeld door degradatieklanten, alleen zat het ze erg mee, waren Arsenal, City, Chelsea en Liverpool beduidend minder en redde Van Persie ze keer op keer.

Gisteren werden ze compleet weggespeeld door Liverpool. Ze zakten terug op eigen helft en zetten geeneens druk, dan mag toch niet als je thuis speelt? Ze hebben in 90 minuten helemaal niets gecreeerd, waar Liverpool veel gevaarlijker was, meer kansen kreeg en in balbezit tien keer sterker was.

De Gea is een goede keeper, maar Rafael is te licht, Jones is te licht, Vidic en Ferdinand zijn op en Evra heeft er nooit wat van gekund. Fellaini is een houthakker en Carrick kan alleen een bal breed geven. Enkel de aanvallende ingestelde spelers zijn van topniveau, maar het hele team draait niet.

Wat een onzin. United doet volgend seizoen gewoon weer mee om de titel. De selectie is niet zo slecht. En met gerichte aankopen, wordt United gewoon weer een van de kanshebbers, zo niet de te kloppen ploeg.

17 maart 2014 om 12:58

Huh? Over welke spelers heb jij het dan als je de selectie niet zo slecht vind? Sowieso moet de hele verdediging verbeterd worden, Vidic is weg, Ferdinand kan niet meer en met jongens als Jones, Evans en Smalling kom je toch echt tekort. Keeper de Gea is daarentegen wel goed. Op het middenveld is eigenlijk alleen Carrick nog van waarde; Kagawa wordt niet gebruikt en de vraag is of Fellaini wel z'n draai kan vinden daar. De voorhoede met van Persie, Rooney en Mata is prima - al is dit seizoen gebleken dat het nog een hele klus is om Robin en Wayne eens fit te houden. Vergeet dan ook niet hoe sterk de concurrentie is; Man City, Chelsea, Liverpool en Arsenal zullen niet minder worden. Ik had begrepen dat er een transfer-budget van 200 miljoen lag voor Moyes, die hebben ze hard nodig als United inderdaad weer mee wil doen om de titel.

17 maart 2014 om 20:09

Ik heb het over alle spelers. Vorig seizoen kampioen en nu kunnen ze er niks meer van, dat is natuurlijk onzin.

Ligt misschien aan de coach. Misschien is het een gewenningsfase.. Maar na 1 drama seizoen kan je niet zeggen dat deze spelers er niks meer van kunnen...

Er is werkelijk geen enkele speler die zijn normale niveau haalt voor een langere periode. Sterker nog, niet eens een halve wedstrijd.
Komt goed. Voor mij hoeft het niet meteen volgend jaar en hopelijk slaat Liverpool zijn/haar/hun slag en worden ze een paar keer kampioen in de komende jaren. Want dat is mijn club...

Als United Moyes nog 5 jaar blijft behouden.. Maar het zou zomaar kunnen. Liverpool is sinds 1990 geen kampioen meer geweest, Arsenal sinds 2005. Leeds speelde in 2000 nog Championsleague, spelen nu onderin de championship.

SAF is de enige oorzaak waarom het vandaag slecht met Utd gaat. Hij heeft zijn opvolger gekozen en dat heeft hij slim gedaan, geen Mourinho of Guardiola nee een manager van niks zodat iedereen blijft herhalen hoe groot en hoe goed SAF was.

Iedereen roept om SAF maar dat komt allemaal door hem; als hij een goeie manager als opvolger had gekozen dan zou niemand nu nog aan SAF denken... slimme man die ouwe

Ik denk ook niet dat het tien jaar duurd voordat United weer meedoet.....,

17 maart 2014 om 14:01

.......ik denk dat het vijftien jaar duurd.

Ik hoop dat het zelfs langer duurt, arrogante club waar ik een schijthekel aan heb. Na jaren geluk vallen ze nu eindelijk hard op hun bek. En ik zit hier gewoon te genieten, gun clubs als Arsenal en Liverpool veel meer succes dan United.

17 maart 2014 om 15:51

Ja natuurlijk je wordt 13 maal in 20 jaar kampioen 3 maal de CL finale waarvan een maal gewonnen en dat allemaal met geluk ga jij je onzin ergens anders verkopen dat je er een hekel aan hebt is al zielig genoeg, maar ik beschouw het als een compliment tov van United want als je veel wint wekt dat een vorm van Jaloezie op .

het kan een paar jaar duren voordat ze weer een titel pakken maar het kan ook volgend jaar weer gaan lopen. de verdediging is heel langzaam daar moet wat nieuws bij. heb persoonlijk ook nooit begrepen waarom moyes die belg meegenomen heeft, voegt niks toe gewoon sneijder halen in de zomer en verdediging opkrikken dan zijn ze al aardig op weg

17 maart 2014 om 15:09

Liverpool heeft meer dan verdiend gewonnen. Dit Manunited is geen schim van zichzelf.

Vooral achterin is het te zwak voor tegenstanders met enige klasse in de spits.

Zou zomaar kunnen maar als dat zo is heeft moyes de club echt kapot gemaakt, want hoe united voetbalt os gewoon dramatisch. Als ze tegen olimpiacos met een hele saaie 1e helft helft komen dan denk ok dat het over is

United fans face it! Sir Alex F. heeft gewoon jaren geweldig gepresteerd met matige spelers. Alleen de spitsen slaagden altijd. Rooney, mata en de gea zijn nog grote spelers. De rest heeft niet meer wat ze hadden 3 jaar terug. Daarnaast is de fout bij united geweest om Meulensteen weg te doen.
Moyes bakt er inderdaad niks van, maar heeft ook niet veel spelers die goed zijn, veel niet geweest ook maar dat heeft SAF weten te verbloemen al die jaren. Nu is hij weg en stort het kaartenhuis in.

Haha, aldus een ex-speler van Leeds United en Manchester City...

Stel dat men in het bestuur eindelijk het inzicht krijgt dat de waardeloze Moyes weg moet en ze Van Gaal aanstellen. Dan zie ik United heel snel weer naar de wereldtop toegroeien.

Een tussenjaar is helemaal niet erg. Sterker nog, je kunt in alle rust nadenken over de veranderingen die moeten gaan komen.
De geweldige Fergie heeft heel veel verbloemd en dat is (hoe raar dat ook klinkt) niet goed geweest voor United. Men dacht dat deze selectie sterk genoeg was.
Nu is pijnlijk duidelijk geworden dat sommige spelers tekort komen en dat je nimmer een trainer aan moet stellen die nooit iets gewonnen heeft, geen Europese ervaring heeft en niet verder is gekomen dan de Engelse middenmoot.

De rest van Engeland lacht nu, maar dat duurt niet lang meer.
United zal keihard terugkomen binnen twee jaar!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren