Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Gratis Havenaar in beeld om eventueel vertrek van Pellè op te vangen’

Laatste update:
/

Bij Feyenoord sluit men zeker niet uit dat Graziano Pellè aan zijn laatste maanden in De Kuip bezig is. De technische afdeling heeft meerdere kandidaten op het oog om het eventuele vertrek van de Italiaan op te vangen. Eén van hen is Mike Havenaar, zo schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag.

De eventuele komst van Havenaar heeft ongetwijfeld te maken met de aanstelling van Fred Rutten, die vanaf 1 juli het takenpakket van Ronald Koeman overneemt. Rutten werkte bij Vitesse al samen met Havenaar, die in Arnhem over een aflopende verbintenis beschikt. Door de weinig rooskleurige financiële situatie is Vitesse er nog niet in geslaagd om de Japans international langer vast te leggen.

Havenaar, 26 jaar, maakte medio 2011 de overstap van Ventforet Kofu naar Vitesse. De zoon van oud-doelman Dido Havenaar schommelde in zijn eerste twee seizoenen tussen bank en basis, maar is in de huidige voetbaljaargang een onbetwiste basiskracht. Na 70 duels in de Eredivisie staat de teller van de 17-voudig Japans international op 22 doelpunten.

Mike Havenaar zou een goede vervanger van Graziano Pellè zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou echt een hele slechte zet zijn..

22 maart 2014 om 07:30

Kijk als je dan Ziyech haalt dan gaat Immers in de spits en Ziyech op zijn plaats want immers heeft loopvermogen en kan ook goed meeverdedigen

22 maart 2014 om 09:04

Er is geen geld voor Ziyech, niet voor een transfersom noch het salaris dat hij eist. Daarnaast is hij geen spits.

22 maart 2014 om 09:52

Haha wij vitessenaren zijn stil, hopen dat deze transfer geluidsloos verloopt :D

22 maart 2014 om 10:40

Als pelle vertrekt komt er toch aardig wat ruimte vrij in het salarishuis lijkt me? Dan kan ziyech prima komen.

22 maart 2014 om 11:49

Dat dachten de 'kenners' van Pelle ook. Feit is dat je in Nederland weinig spelers zijn die een speelstijl zoals Pelle hebben. In dat geval kom je al snel uit bij Havenaar. Mocht hij ook maar half zo goed presteren als Pelle, dan heb je gewoon een prima aanvaller voor een club als Feyenoord. Daarnaast is hij goed voor de merchandise.

22 maart 2014 om 12:53

Waarom zou Ziyech naar Feyenoord gaan?

22 maart 2014 om 17:54

Om te voetballen in het eerste team

25 maart 2014 om 10:54

Nee, want er is gewoon nul ruimte daarin dus er komt niet per sé meer ruimte vrij wanneer een speler wordt verkocht. Er worden gewoon meer gaten van gedicht.

22 maart 2014 om 07:33

Slechte zet? Pelle leek pas een slechte zet... Die had nog helemaal niks gepresteerd voor hij naar feyenoord kwam

22 maart 2014 om 09:28

Alsof het er bij finnbogason allemaal sierlijk uit ziet. En zo kunnen we in de geschiedenis nog wel wat mensen noemen. Kezman, Machlas...een veel scorende spits hoef toch niet persee het zwanenmeer te kunnen dansen. Als hij maar scoort.

22 maart 2014 om 10:41

Scoort havenaar veel dan?

22 maart 2014 om 12:48

Daar ging de discussie niet om. Het ging om het feit dat hij meer vertrouwen in Pelle had omdat hij sierlijker is....en dat is natuurlijk niet een garantie voor goals. Aangezien Pelle 0.0 presteerde voor Feyenoord

24 maart 2014 om 08:59

pelle scoorde bij AZ ook nooit...eigenlijk nergens

22 maart 2014 om 07:46

Slechte zet? Er is maar 1 speler die beter kan.koppen en bal vasthouden dan Pelle en dat is Havenaar. Dit bleek uit statistieken dus dat zegt ook wel wat he.

22 maart 2014 om 08:18

Koppen? Daar is mike goed in.

Dan kun je nog beter met Te Vrede doorgaan denk ik. Havenaar is helemaal een beperkte speler.

22 maart 2014 om 17:02

Inderdaad, Te Vrede en Havenaar zijn wat mij betreft gelijk aan elkaar en dan heeft Te Vrede nog het geluk dat ie wat jonger is, als ze Havenaar halen moeten ze ook niet zeggen dat ze weer een topclub willen worden, want dat zou ongeloofwaardig zijn.

22 maart 2014 om 07:32

Ik denk dat Feyenoord Guidetti terug gaat halen van het geld dat Pelle gaat opleveren want Man City heeft hem al aangeboden bij Feyenoord

22 maart 2014 om 07:40

Feyenoord mag eerst nog wat aflossen denk ik. Daarbij ben ik benieuwd hoeveel Guidetti van Feyenoord houdt als City zijn salaris niet meer betaald. Beste kans dat hij bij pak hem beet Leicester, Burnley of QPR het dubbele kan verdienen. Zal je zien staat die clown volgend jaar 'opeens' i'm Watford till I die' te zingen. Succes met Havenaar!

22 maart 2014 om 08:09

En mandios, jij zou een miljoen euro inleveren om bij je favorieten club te gaan ballen???? Dat doet echt helemaal niemand!!!!

22 maart 2014 om 09:17

Iik zou geen miljoen inleveren nee, maar ik zou me vooral ook niet als een achterlijke profileren als Feyenoorder terwijl ik er een passant was die twee jaar eerder nog nauwelijks van de club gehoord had. Mannetje praat supporters graag naar de mond om een wit voetje te halen, populistje.

22 maart 2014 om 10:48

En het allerleukste is nog dat het ' oh zo nuchtere rotterdamse werkwrsmentaliteit publiek' er met open ogen intuind. Lachwekkend

22 maart 2014 om 10:57

Geldgebrek, klinkt misschien ook niet zo nieuw in je oren?
Feyenoord mag er dan wel financieel iets beter voor staan, liggende gelden zijn er niet en dat wat binnen komt wordt nog steeds gebruikt voor sanering van de schulden voor zover ik begrepen heb.
Daarbij zal Guidetti ook een flink salaris willen, bij City toucheert hij al een flink salaris.

22 maart 2014 om 09:00

Vergis je niet in mike, hij is beter dan dat de meeste mensen denken, als tweede spits is hij ideaal, als eerste spits komt hij tekort. Je zou hem kunnen aantrekken als pinchitter?

Aaah flikker op. Wat zou dit een klote aankoop zijn. Komt tekort qua afmaken en voetballend zeer matig

Is het proberen waard. Het is een goedkoop alternatief. Het lijkt me alleen een heel wat mindere personality. Het is wel een aanspeelpunt wie de bal vast kan houden, en kopsterk. Qua spel hoeft er dan weinig te veranderen. De cijfers zijn dan iets minder dan die van pelle, maar toen pelle kwam was het ook een nobody. Je kunt het als feyenoord zijnde altijd een kans geven.

22 maart 2014 om 07:17

Maar is Feyenoord financieel al in de positie, om dat soort transacties als probeersel uit te voeren? Ik snap de reacties van Feyenoorders wel!!

22 maart 2014 om 07:17

waarom... als het niks word betaal je wel elke maand zijn loon?

22 maart 2014 om 07:23

Dan zou je niemand kunnen halen, want overal hangt wel een risico aan, of dacht je dat bijvoorbeeld bakal er loopt voor een zak knikkers. Een aankoop van 5 miljoen kan ook gewoon mislukken, of 1 van 16 miljoen, zie sulejmani, en dan betaal je ook gewoon zijn loon. Garanties krijg je er niet bij.

22 maart 2014 om 07:36

Guidetti is ook geen garantie dat hij het net zo goed doet als in zijn 1e periode vanfeyenoord. Er van uitgaande dat pelle vertrekt zou er toch ruimte binnen het salarishuis moeten zijn om een spits met een voor nederlandse begrippen redelijk salaris te kunnen halen. Ik schat toch in dat de eisen van havenaar minder zijn als die van pelle.

22 maart 2014 om 08:02

Hij zal als god binnen worden gehaald, daar kan ik je in geloven, maar kijk nu is na bakal, zou aan het begin van het seizoen ook de ideale vervanger zijn van immers, is ook geen donder van terecht gekomen. Het doetbijvoorbeeld pijn dat ruiz nu bij psv zit, maar ik kan me heel goed vinden in het beleid van twente dat ze hem afgelopen winter niet na enschede hebben gehaald. Hij zou ook zo maar niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.

Die spitspositie word wel een hele lastige positie om een vervanger voor te zoeken. Na guidetti en pelle is de kans groot dat er iemand komt wie het minder gaat doen. Ik denk dat er heel erg na leeftijd moet worden gekeken, en een gast moet worden binnen gehaald wie hongerig is, groeimogelijkheden heeft zo dat er in de toekomst nog wat te verdienen valt, en in dat opzicht is havenaar nog niet eens zo hele rare gedachte.

22 maart 2014 om 09:08

De financiële situatie van Vitesse lijkt me nog slechter dan die van Feyenoord.

22 maart 2014 om 11:07

Leg eens uit World.

22 maart 2014 om 13:48

Vitesse heeft geen vrienden die de halve club in handen hebben, slechts een vriend die de touwtjes in handen heeft. En dat laatste is lastiger als het eerste met Ffp. 51% of 49% maakt het onderscheid.

Als de financiele situatie van Vitesse zo slecht is dat ze zelfs een speler als Havenaar al niet meer vast kunnen leggen, mogen de fans uit Arnhem zich wel ernstige zorgen gaan maken.
Dat het met Pelle een keer gelukt is om een falende spits voor nop binnen te halen en uit te laten groeien tot een clubheld, wil nog niet zeggen dat een zelfde carriereloop voor Havenaar in het verschiet ligt.
Fred Rutten heeft afgezien van zijn uitstapje naar Schalke, alleen maar in Nederland gewerkt. Eventuele opvolgers van Pelle kunnen ze dus beter niet uit zijn beperkte netwerk halen.

22 maart 2014 om 09:58

Daarom vinden wij het ook dubbel zo zuur dat liverpool wegkomt met een schuld van 100 miljoen en dat wij nu met salarissen moeten stuntelen

22 maart 2014 om 10:11

Dat het niet best gaat ivm de ffp punten weten we allemaal. Alleen lopen de onderhandelingen met Havenaar al een tijdje. Alleen vites wilt door selecteren, en havenaar wilt de jackpot.
Zoals het beeld er ongeveer uit gaat zien volgend jaar komt havenaar op het bankje. En dan is het heel logisch dat Vitesse niet de jackpot gaat betalen. En daarnaast kunnen ze het ook niet betalen.

Wat Feyenoord betreft.. Snel halen. Met Mike zijn ze gelijk 3 klasse minder dan nu met pelle!!

Mocht je hem en een Guidetti kunnen vastleggen bij een vertrek van Pelle lijkt me dat een prima actie. Kun je eindelijk een ander soort voetbal spelen met het inbrengen van een andere spits, indien nodig.

Bij een vertrek van Pelle heeft Feyenoord geen financiële problemen meer. Dat is al meerdere malen door Martin van Geel aangegeven. En Havenaar? Mhoa, de laatste tijd lijkt hij inderdaad wat constanter, al ben ik principieel tegen aankopen die géén vaste basisplaats hebben: Zoals Bakkal, Goossens, Verhoek, Lucius, Nicky Hofs etc. etc. Allemaal miskopen die alleen maar geld gekost hebben en werkelijk geen enkele meerwaarde hebben gehad! Puur wanbeleid!
Als je verder wilt bouwen aan een sterker Feyenoord dat structureel voor het landskampioenschap gaat, moet je geen wisselspelers van mindere clubs halen. Dat is uit het verleden al meermaals gebleken. Weg met de middelmaat!

22 maart 2014 om 08:27

Je kunt in het vervolg beter een van onderstaande dingen doen:
1. Lees de tekst; hierin staat dat Havenaar basisspeler is
2. Kijk naar de ploeg / speler waar het over gaat; dan had je gezien dat Havenaar basisspeler is.
3. Doe je bovenstaande dingen niet: reageer dan niet zo stellig.

Verder ben ik het met je eens dat Feyenoord hem niet moet halen hoor. Het is en blijft middelmaat.

22 maart 2014 om 10:33

Deach: Volgens mij is mijn post best aardig en zeg ik niets verkeerd?
Misschien moet je je juist niet beperken tot tekst , want Havenaar start niet altijd in de basis. Klakkeloos alles aannemen wat geschreven wordt, zit niet zo in me...
Je eerste 2 punten zijn identiek. Daarnaast heb ik niemand nodig die me belerend toespreekt en voegt het verder ook weinig toe, behalve dat je even iemand op z'n nummer wilt zetten. Daar slaag je overigens niet zo goed in. Misschien wat minder drinken op Vrijdagavond; wordt je minder knorrig van ben je ook wat scherper.

Verder ben ik erg blij dat je het met me eens bent dat Feyenoord hem niet moet halen.

22 maart 2014 om 11:12

De eerste twee punten zijn niet identiek in de manier waarop je tot je conclusie had kunnen komen.

Verder ben ik het niet met jullie eens over dat Feyenoord hem niet moet halen. zoals met elke spits: pas als je hem goed gebruikt komt hij tot zijn recht. Als Feyenoord dat weet te realiseren heb je gewoon een hele degelijke spits die niet alleen intikkertjes en pingels maakt, maar ook de moeilijke goals maakt.

Pruts speler pfff! Straks komen ze met Frank Demouge aanzetten..

22 maart 2014 om 12:46

Want jij wist van tevoren ook al dat Pelle het zo goed zou doen voordat hij een wedstrijd had gespeeld bij Feyenoord?

Lijkt mij een verstandige zet om Havenaar aan te trekken, ze hoeven weinig te veranderen aan de speelstijl aangezien Pelle nu ook als aanspeelpunt wordt gebruikt en ze veel voorzetten vanaf de flanken geven.
Dat zijn ook de sterke punten van Havenaar, sterk aan de bal en gevaarlijk in de zestien met zijn lengte.
Havenaar houdt ook altijd verdedigers bezig wat een voordeel is voor de buitenspelers en de opkomende middenvelders. Ik denk dat het wel goed kan uitpakken.

Strik eromheen en een mooi afscheidspraatje en op naar de volgende nummer 9, deze jongen kan echt goed voetballen maar zijn gedrag past niet bij onze mooie club.

Van Geel moet het onderste uit de kan halen bij Pelle inzake een transfer, dit seizoen heeft hij al zeven wedstrijden gemist, mede voor wangedrag in Eschede en een smerige elleboog naar Veltman die geen vlieg kwaad deed, als hij gewoon normaal doet dan kan hij door de voordeur weg en iedereen blij.
Havenaar mag van mij komen, ik neem aan dat Rutten weet wat hij doet, ook bij Pelle had ik namelijk grote vraagtekens.

Liever niet! Dan zie ik nog liever dat je dan Te Vrede het vertrouwen geeft en een ander soort spits (snel) vastlegt. Het liefste zie ik natuurlijk Guidetti en ik ben ervan overtuigd dat hij zijn niveau weer kan halen.

22 maart 2014 om 10:30

Havenaar is dus echt wel een aantal klasses beter dan Te Vrede, vergis je ook niet in Havenaar hij is de beste kopper van de eredivisie, voor zo'n sterke lange spits nog aardig snel en heeft zich zelf ook wel goed ontwikkeld bij Vitesse.

22 maart 2014 om 10:41

Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik Havenaar niet veel beter dan Te Vrede hoor. Maargoed, Pelle kwam zelfs binnen als een lachertje dus wie weet...

22 maart 2014 om 10:46

Havenaar heeft wel meer ervaring, staat nu basis in de eredivisie en is een international van Japan. 22 goals in 70 duels is ook zeer netjes aangezien de meeste volgens mij als invaller zijn.

Zou een hele goede zet zijn.
Voetbaltechnisch gezien ziet het er soms niet uit.
Maar met goede voorzetten van links en rechts zie ik Mikey Mike er meer bij Feyenoord scoren dan bij Vitesse.

En dan gelijk Djurdjevic bij Vitesse in de spits zetten.
Die jongen scoort ze bij de beloften aan de lopende band, maar krijgt helaas nu steeds maar 5 minuten om het te laten zien in het eerste.

Ten eerste kan Havenaar echt niet beter koppen dan Pelle. Doelpunt tegen Ajax is exemplarisch voor de kopkwaliteiten van Pelle. Verder kan Pelle goed het spel verdelen, hij wordt ingespeeld en legt hem uit stand bij een van de buitenspelers. Van Havenaar kan je met geluk een balletje breed verwachten.
Verder denk ik dat het tijd wordt om met een spits met loopvermogen/ snelheid te spelen. De tegenstander onder druk zetten en direct bij de keel grijpen en niet meer los laten. Dan zien we nooit meer clubs als vitesse en twente in de kuip achterin rondtikken om tijd te rekken bij een stand van 0-0.

Daar ga je de coolsingel niet mee vullen.
Zal nog een hele opgave worden om een vervanger te vinden.
Men zal altijd de vergelijking blijven trekken.

Ik denk dat Havenaar beter is dan dat wij denken. Bij Vitesse heeft hij dramatische buitenspelers naast zich. Ibarra kan amper een voorzet geven (2 assists in 28 wedstrijden) en eerst Piazon die telkens naar binnen ging en nu Atsu. Ik denk dat Havenaar veel beter zou renderen met Boëtius en een nieuwe buitenspeler. Alleen wij hebben ook nog Te Vrede en dat is eigenlijk zelfde type spits. Ik zou dan eerst Te Vrede een kans geven en kijken voor een andere type spits.

Havenaar is wel een heel ander type dan Pelle. Qua karakter zou hij veel beter bij Feyenoord passen. Altijd 100% inzet, nooit commentaar. Pelle is echter wel 3 klassen beter. Havenaar kan eigenlijk echt niet voetballen, al wordt het wel wat beter de laatste tijd. Koppen en op de juiste plek staan, dat doet hij wel aardig. Toch zou het publiek in de Kuip van hem gaan houden. Ik zou hem niet direct missen, want na Bony is dit toch wel een stapje terug.

Hoppa wegwezen uit Vitesse en Djurdjevic laten spelen.
veel beter talent als deze houten klaas Havenaar.

Ik vind het een goede vervanger voor Pelle.

De meeste mensen denken,dat de Nederlandse competitie zo geweldig is..keep on dreaming. Bij Feyenoord kan Mike tegen elke Nederlandse verdediging de nodige doelpinten maken. Dat Vitesse hem niet goed gebruikt en alleen aan geld verdienen denkt,daar kan Mike niets aan doen.

Laat maar komen,denk dat jongen prima bij Feyenoord past. En mochten de voorzetten van Schaken wat meer aankomen,dan kan deze ze moeiteloos inkoppen

Havenaar is geen technisch begaafde spits. Wel kopsterk en enorme inzet. Moet bij speelwijze van Bosz' meeverdedigen. Doet dit zeer consequent. Helaas krijgt hij van atsu en ibarra weinig goede voorzetten. De k dat hij bij boetius en schaken beter zal renderen

Waarom niet? Slechter dan te Vrede kan niet......

Opstelling: (mochten; Janmaat, Martins Indi, Immers, Schaken & Pellé vertrekken.)

Hahn
v.beek de Vrij Kongolo Nelom

Clasie
Bakkal Vilhena
Boetius Manu
Havenaar

Bank:
Mulder
Mathijsen
v.deelen
Vormer
Goossens
Wesley Verhoek
Achahbar

22 maart 2014 om 15:36

Mulder op de bank ? Vind Mulder echt steeds beter worden,snap niet dat jij hem op de bank zet/wil. Bakkal? Daarvan mag ik hopen dat hij geen contractverlenging krijgt,daar zou ik Vormer neerzetten.

Vind het een sympathieke kerel, maar vrijwel iedere week zie je 'm wel een open doel missen. Nu zou ik als Ajacied kunnen zeggen dat hij dus perfect voor Feyenoord is, maar nee. Als eerste spits voor een topclub komt hij helaas tekort.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren