Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Het is niet logisch dat Ronaldo wordt uitgefloten, het is onvoorstelbaar’

Laatste update:

Na twee nederlagen op rij tegen Barcelona (3-4) en Sevilla (2-1) stond Real Madrid zaterdag in het thuisduel met Rayo Vallecano voor een vuurproef. Het team van trainer Carlo Ancelotti zegevierde met 5-0 over de stadsgenoot, maar toch waren er in het Santiago Bernabéu regelmatig fluitconcerten te horen. Diego López was in de openingsfase het doelwit van de kritische fans en ook Karim Benzema moest het meerdere malen ontgelden. In de slotfase was zelfs Cristiano Ronaldo aan de beurt.

/

Ronaldo slaagde er niet in om een één-tegen-één-situatie met doelman Rubén Martínez te verzilveren en had beter kunnen afleggen. Dat ontging de supporters niet en zodoende waren er zelfs fluitconcerten richting de sterspeler te horen. “Het is niet logisch dat Ronaldo wordt uitgefloten”, reageerde Ancelotti na afloop van de overwinning. "Het is onvoorstelbaar. We hebben de steun van iedereen nodig, ook al hebben we het in twee voorgaande duels niet goed gedaan.”

“Dat neemt niet weg dat ik de fluitconcerten begrijp als we niet goed spelen, maar de voetballers spannen zich altijd in.” López maakte in de duels met Barcelona en Sevilla een onzekere indruk, maar desondanks houdt Ancelotti in competitieverband vertrouwen in de doelman. “Hij is een professional en ik denk niet dat de fluitconcerten hem ook maar enigszins beïnvloeden.”

Real Madrid wordt kampioen van Spanje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat ze bij Cristiano Ronaldo fluiten is niet nieuw en hij mag best samen spelen terwijl het nodig is speelt hij alleen maar dat Benzema begrijp ik niet

30 maart 2014 om 09:54

Benzema heeft in de wedstrijd tegen Barca 2 kansen gemist op 1-0 later een kans op 3-1. Tegen Sevilla had hij 2 100% kansen gemist toen ze 0-1 voor stonden. Dat nemen ze hem kwalijk.

30 maart 2014 om 11:20

Door Benzema kwam Real Madrid nog terug in de clasico. De 1-1 en 2-1 waren toch belangrijke doelpunten.

Iedere voerballer mist wel eens een grote kans, ook Messi faalde een paar keer voor het doel in de clasico, het is gewoon normaal.

30 maart 2014 om 11:37

echter benzema maakte het wel heel belachelijk door zoveel kansen te missen..

30 maart 2014 om 13:24

Snap niet als eigen fans hun spelers gaan uitfluiten. Alsof het daar beter van wordt. En meestal wordt er gefloten door mensen die amper verstand van het spelletje hebben.

30 maart 2014 om 16:06

@ Voetbalfreak welke spits mist geen kansen? Benzema staat zowat in de dubbele cijfers qua doelpunten en assits. Benzizou zal dit seizoen zelfs 20 + goals maken en dit in een team met C.ronaldo. Bovendien is Benzema de enige speler die altijd goed speelt tegen barca. Nee, benzema verdient meer respect.

Indien je egoisme het elftal benadeeld mag je altijd fluitconcerten verwachten, wie je ook bent.

Als Ancelotti maar et lef heeft om et tegen de jongens (bale, Ronaldo) te zeggen dat ze meer in teamverband moeten spelen. Verdomme dit sloeg toch nergens op. Leuk 5-0 gewonnen, maar sorry hoor dit is toch geen team zo. Nu al meer wedstrijden zo en het lijkt alsof de defens en middenveld 1 blok vormt en de aanval een apart blok.

Wanneer krijgen verdomme dat positiespel erin, waarin ook voorin in teamverband wordt gedacht. Al lange tijd wacht ik erop, maar nog steeds niets. Het hoeft niet persee Barca stijl voetbal, maar come on een beetje positiespel en gul zijn mag toch wel een keer.

30 maart 2014 om 09:23

5-0 winnen en een gefrusteerde reactie plaatsen alsof je net in de Goffert in de laatste minuut hebt verloren heb daardoor richting degradatie kruipt. Wat een verschrikkelijk verwende reactie.

30 maart 2014 om 09:53

@ For Sale

Verwende reactie? Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je tevreden bent met een 5-0 overwinning tegen een lage middenmoter met de meeste verliespartijen en het slechtste doelsaldo in de Liga, dan begrijp je er niet veel van.
Het spel van Real was gewoon niet goed genoeg, en egoisme voert de boventoon. Dit resulteert in een 5-0 tegen zo een team, maar er zijn wel wat belangrijkere wedstrijden te spelen dit seizoen waarbij dit spel je overwinningen zal gaan kosten.

30 maart 2014 om 10:00

Ja verwend ja. Als je in deze fase van de competitie met deze cijfers wint moet je gewoon tevreden zijn. Je kan best aanmerkingen hebben op het spel maar dit uiten met de krachttermen die Socio gebruikt is heel verwend.

30 maart 2014 om 10:32

Als er zoveel miljoen uitgegeven wordt om de beste spelers binnen te halen, mag je volgens mij ook iets meer verwachten dan gemiddeld, vriend..

30 maart 2014 om 16:11

@ For sale Ga anders inhoudelijk in op zijn argumenten inplaats van je Onnozle retoriek. Het is een feit dat Real, na al die jaren nog steeds geen ingespeeld team. is. Het is een feit dat de aanval en het middenveld aparte blokken zijn. Real is nog steeds niets meer dan een zooitje geweldige voetballers.

30 maart 2014 om 19:45

Onnozele retoriek? Wie ben jij om te bepalen hoe ik moet reageren mafkees?

Het is onvoorstelbaar dat het zo lang geduurd heeft voordat de fans inzien wat voor blokkade op succes Ronaldo is. En ancelotti zou eens verhoudingsgewijs net zoveel geld moeten neerleggen als een fan die ca. 100 euro per wedstrijd moet betalen. Dan zou hij net zo hard meefluiten.

30 maart 2014 om 08:40

dan ga je toch niet naar de wedstrijd en kijk je thuis goedkoper, ja de trainer en spelers verdienen meer dan wij allemaal. Maar dat is al bekend en is voorheen gewoon geaccepteerd en denkelijk omdat men toen nog niet wist hoeveel de salarissen waren.

30 maart 2014 om 09:34

Inderdaad waarom zouden de fans hun ongenoegen niet moge kenbaar maken. Voetbal is een teamsport en als iemand voor zijn eigen kans gaat en mist mag je gewoon fluiten. De speler stelt namelijk zijn eigenbelang boven het team.

30 maart 2014 om 10:53

Echt een jojo ben je. 100 euro? Ben je zelf weleens in Bernabeu geweest? Voor die wedstrijd van gister betaal je als socio echt geen 100 euro. 30/35 is meer de prijs. Als je geen socio bent zit je voor 100 euro bij de wissels zo een beetje. Wat een lullo ben je ook spionkop.

31 maart 2014 om 20:15

Ik gun je alleen een reactie omdat je er zo ver naast zit.

Ben jij überhaupt wel eens van het erf van je familieboerderij geweest?

Er zijn zelfs prijzen van boven de 200/300. Draaitolletje. Bovendien is 30-35 euro al veel voor de man met de kleine portemonnee. Los daarvan gaat het de fans meer om het falen van de speler door egoïsme en eigendunk. Als de fan dit misplaatst vindt dan fluit die daarvoor, het gaat niet om de speler maar om het shirt dat die aan heeft, de club.

Trouwens , het is een schande hoe rayo zich gedragen heeft. Vanaf minuut 1 legden ze de rode loper voor madrid uit. Die kwamen niet voor een punt maar voor een dagje madrid en een rondleiding in bernabeu inclusief het veld bekijken. Zeer onsportief.

30 maart 2014 om 11:40

hallo rayo vallecano is zelf madrid hoor..

30 maart 2014 om 15:08

@spionkop, Je bedoelt zoals 80 van de teams tegen Barca?? Als je ziet dat Messi soms geen stroo breed in de weg wordt gezeten. Verdedigers van de tegenploeg duwen bijna andere Barca spelers die eventueel in de baan van Messi staan uit de weg om zo de weg voor hem vrij te maken.

Echt een Barca Fanboy actie om hier te komen gallen bij elke wedstrijd van Real die minder loopt.
Een maand terug was je een stuk stiller toen Barca er niets van bakte.

Ronaldo is ego dat weten we, maar hij heeft alsnog een assyst aan Carvajal gegeven bij de 2de doelpunten tot nu toe scoort hij nog steeds elke wedstrijd, goed of niet hij scoort en helpt zijn team.

Dat Real de meest veeleisende supporters heeft is ook bekend dus is dit standaard gedrag, alleen de Spaanse spelers wordt iets minder zwaar beoordeeld maar dat is natuurlik chauvinisme.

Hoort er dus gewoon bij als je bij de grootste team op aarde speelt. Barca telt pas een jaar of 10 echt mee (met een uitschieter in de vroege jaren 90) en is dus nog steeds dronken van het eigen succes. De payoff komt vanzelf als het straks minder loopt en geloof me die tijd komt, zodra Xavi en Inniesta niet meer mee kunnen is het een zinkend schip. Messi is dan weg gezien hij zonder die 2 een stuk minder is en hij is slim genoeg om dat in te zien en de toekomst is Alba etc., zie ze nog eerder een Oscar winnen dan grote successen boeken. Nee, de opleving wat je nu ziet is echt de laatste kracht wat in het vat zit, ze noemen het volgens mij going out with a Bang.

Ergen vind ik het wel jammer Barca is best een mooi team maar dat we dan niet constant die nep Barca glory bitches hier in onze Real postings hoeven te zien is dan wel een plus.

30 maart 2014 om 16:00

Hahaha en jij komt ons eff de waarheid vertellen omdat je natuurlijk zo slim bent hahaha.
Messi word niet goed verdedigd ?!kom nou kindje.
Messi word het beste verdedigd in de wereld. Overal waar Messi komt is hij de focus van de andere team.
Daarbij speelt Messi in de spits iets wat zelfs Ronaldo niet kan aangezien hij daar gewoon veel minder scoort.
En Messi met zn 1 meter 70 scoort daar er op los en geeft je zo 20-30 assists in het jaar.
Hahaha wat ben jij gefrustreerd zeg.
Dan hoop je ook nog dat barca slechter word. Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat barca niet weg is te slaan. Ze hebben de beste jeugdopleiding als je kijkt hoe die kleine jochies spelen en hoeveel er elk jaar bij komen uit alle hoeken van de wereld. Dat doet barca 10x beter dan andere clubs.
Daarbij hebben we een jong team en veel veel geld dankzij de inkomsten van deze team. Dit team is geweldig en deze vervangen zal moeilijk zijn .maar met de jeugd en geld kunnen we de beste spelers halen in de wereld om onze zwakke punten te versterken.
Verder kan dit team heel lang mee.
Blijf maar vooral dromen jochie barca is nog lang niet klaar met Madrid .

31 maart 2014 om 10:33

Huh, OK, ik snap het nu!
Dank! LOL

Dat zijn in mijn ogen dan ook geen echte fans, die hun eigen spelers uitfluiten, men kan een goede wedstrijd spelen maar ook slechte, zo gaat het nu eenmaal, dat men kwaad kan zijn goed, maar uitfluiten is in mijn ogen toch onacceptable.

30 maart 2014 om 12:22

Nou in zo'n geval als gisteren dat Ronaldo meerdere keren moet afspelen en toch voor eigen succes gaat mag je best laten merken dat hij dat niet moet doen. Het was natuurlijk al lang gespeeld maar het leek of iedereen voor eigen succes ging. Ook loopt hij zelf te janken wanneer hij de bal niet krijgt terwijl hij zelf ook niet afgeeft.

30 maart 2014 om 14:19

Je moet het in dit verhaal anders zien. Als je de wedstrijd had gezien dan zou jij zelfs gaan fluiten haha. 5-0 is een hele mooie uitslag daar niet van. Maar mochten Ronaldo en Bale dit doen tijdens een Champions league wedstrijd dan verlies je de wedstrijd en mogen ze hoe duur ze ook zijn allebei plaats maken op de bank! het gaat hier om Real Madrid en niet om CR7 Of bale!

Ik hoop dat het een incident is en niks te maken heeft met de wedstrijd tegen sevilla waar ze een vrij-trap ruzie kregen.

30 maart 2014 om 16:05

Real scoort er op los maar hun spel is gewoon slecht.
Er zit geen teamwork in het is gewoon counteren snelheid gebruiken en dan kijken of Ronaldo vrij is en zoniet zelf de bal der in trappen.
Was duidelijk te zien tegen barca real kon niks. Geen combinaties niks. Ze hebben echt 30 keer voorgezet en de rest was allemaal makkelijk te verdedigen.
Met het geld en de spelers die real heeft en had kun je gewoon mooi voetbal spelen.
Alleen de madristas kijken alleen naar resultaat en goals. Terwijl het team gewoon niet beter word.
Als real tegen Chelsea moet straks en die parkeren de bus dan kan real niet counteren en zijn ze niks waard .

Als Ronaldo niet scoort heb je weinig aan hem, zijn goals verbloemen veel. Hij is een type speler die zijn eigen succes boven het teambelang stelt. De fans beginnen dit nu eindelijk na jaren in te zien en laten dat af en toe blijken.
Zolang alles is afgesteld op Ronaldo zal het nooit een ingespeelde team worden met mooi positiespel.

30 maart 2014 om 16:28

lul toch niet, iedereen zou hem graag er bij willen hebben, wel is het zo dat hij voor zijn eigen wilt gaan, maar ook voor zijn team. het is echt en en bij hem.

Het is normaal dat er sommige fans de spelers uitfluiten die egoïstisch zijn zoals Cr7 gisteren, gelukkig voor Bale had hij gisteren een topdag. In ieder geval had Real mits beter samen te spelen hier met 8-0 kunnen winnen, wie weet zelfs 10-0 maar goed winnen is winnen en dat heeft Barça ook gedaan, zo wordt men kampioen als men in een mindere dag toch nog met het kleinste verschil kan winnen. Atletico heeft zo al vaak gewonnen.

De United fans zouden hem nooit zo behandelen. Maar Ronaldo is bij Real ook te groot gemaakt, kan me niet herinneren dat hij bij United de enige man was. Hij was 1 ster van een topelftal misschien de grootste en niet de enige. Bij Real willen ze hem de enige maken. Lijkt het.

Waarom is het niet raar als Benzema of Lopez uitgefloten wordt, maar Ronaldo wel? Iedereen is onderdeel van het team, en bij slechte prestaties is iedereen verantwoordelijk. De enige die nooit uitgefloten zal worden bij Real is denk ik Casillas.

30 maart 2014 om 09:57

Iker is meerdere malen uitgefloten in zijn carrière bij Real. Vorig jaar bijvoorbeeld in verband met al dat Iker-Lopez heisa.

30 maart 2014 om 14:01

Iker wordt de laatste tijd voordurend uitgefloten door de Ultra Sur van Real, dit zijn fans van Mourinho en fluiten Casillas uit omdat zij denken dat het Casillas zn schuld is dat Mourinho weg is.

Vind het grappig dat mensen nu ineens zo kritisch zijn over de man die Madrid naar tallloze overwinningen heeft geschoten, die record naar record aan flarden schiet. Die negatievelingen zijn niets meer dan succesupporters, waardeloos...

30 maart 2014 om 10:51

Op het einde van de dag zijn het gewoon nog altijd de Madrid supporters die de baas zijn. Dan mag Ronaldo nog 100 records verbreken. Als je je egoïstisch gaat spelen tegenover je team genoten dan krijg je het te horen. Het was gisteren dan ook al een zeer vijandige sfeer van wegen die twee simpele verlies partijen tegen Barcelona en Sevilla.

30 maart 2014 om 10:52

Ik had liever gehad dat je schreef prijzen i.p.v. overwiningen.

De man werkt ook niet hard is lui.... Scoord nooit, wil nooit winnen.... Alltijd maar gebleseerd... Ja ze moeten deze man op de bank zetten voor straf omdat hij een paar keer niet de bal aflegt.

Wat een waardeloze voetballer is die Cr7... Nu ook weer een doelpunt een assist Real wint...pfffff op de bank met hem!!!

Ik heb het altijd al gezegd dat Ronaldo vrij egoïstisch is. Als flankspeler zou hij in dienst van zijn spits moeten spelen, maar bij hem moet het het omgekeerde zijn. Zo haal je nooit het maximale uit je elftal.

Mensen maak je niet druk, Ronaldo is met afstand s'werelds beste en zal dit keer op keer bewijzen. Met steun of ondanks fluitsconcerten.

Ronaldo speelde gisteren dan ook zeer egoïstisch op bepaalde momenten.

30 maart 2014 om 11:11

Ze stonden al ruim voor waarom zou je dan pasen als je zelf ook een doelpunt kan maken?

dat uitfluiten is altijd al in het voetbal geweest, dat blijf je toch altijd houden.. het zijn gewoon jaloerse fans die dromen dat zij Ronaldo in hun team hebben.

die supporters mogen blij zijn dat zo'n geweldige voetballer bij real madrid speelt, voor de rest is het team waardeloos (of het écht een team is daargelaten)

30 maart 2014 om 16:15

Wat een reactie....of je kent de overige RM spelers niet of je hebt gewoon een hekel een Rm.....

Voor Ronaldo oke maar ook hij kon 2 keer afleggen op morata . Benzema is gewoon middelmatig hoop dat Suarez komt want benze loopt er als een zoutzak bij

Zielige fans zeg! Oké hij is een ego maar ze moeten gewoon heel blij zijn met Ronaldo net zoals Barca blij is met Messi en Atletico met Costa. Het verschill tussen Ronaldo, Costa en Messi is dat Messi de beste is

30 maart 2014 om 13:00

de laatste tijden is hij inderdaad de beste... in penaltys scoren

30 maart 2014 om 15:28

Precies, ga maar kijken in het jaar dat hij alle records brak, was zowat de helft Penaltys.
Messi zal ook nooit bij een andere team zo presteren als bij Barca, nergens zal zo in dienst van hem worden gespeeld (spelers die dat niet willen moeten weg, vraag het maar aan Ibra, Vila etoo etc.) en nergens zal hij zo een mooie amateur toneel vereniging kunnen vinden om Penalties voor hem te regelen. Nee Barca fans maak je maar niet druk, Messi gaat pas weg als Xavi en Inniesta er niet meer bij zitten maar weet niet of hij dan nog naar een nadere team zal gaan, hij is slim genoeg om te kunnen inschatten of er nog eer te te halen valt voor hem. Kijk maar vorig jaar tegen Bayern, toen was er voor hem niets te winnen en hij wist dat hij commentaar zou krijgen dat hij tegen sterke goed georganiseerde teams niet thuis zou geven en was dus zogenaamd zwaar geblesseerd. Sterk verdedigende teams als Chelsea heeft hij ook nooit gescoord volgens mij. En ja Real is in mijn opinie niet een sterk verdedigend team, zelfs onder Mourinho niet, teveel spelers in de verdediging zijn aanvallend ingesteld

30 maart 2014 om 17:38

Wat ben jij een ongelooflijke knuppel. Vandaar dat ze Ronaldo ook wel 'penaldo' noemen.. Real Madrid krijgt veel meer penalty's dan Barca en bovendien zou Messi overal presteren. Ook bij Argentinië doet hij het (12 assists en 20 goals onder de 23 wedstrijden van Sabella, de nieuwe bondscoach). Beargumenteer eens waarom hij het ergens anders niet kan? Kleine gasten als Hazard, Silva, Aguero etc. domineren ook de Engelse competitie. En je waardeloze argument dat het tegen Chelsea niet lukt is al helemaal ridicuul want verder speelt hij altijd Engelse teams van de mat (zie tegen City, Arsenal en Chelsea) en tegen Bayern was 'ie inderdaad geblesseerd ja maar trek geen belachelijke veronderstellingen dat hij faalangst had of bang was voor commentaar of die onzin. Je lijkt me niet bepaald iemand die goede punten haalt voor een betoog bij het vak Nederlands..

30 maart 2014 om 17:47

Even nagezocht, slechts 14 van de 91 goals waren penalty's, wat neerkomt op 15,3%. De door jou gegeven 50% klopt dus ook nog bijna. Bravo, Sherlock..

31 maart 2014 om 10:27

Precies, nieuwe bondscoach, nu moet iedereen in dienst van Messi spelen anders lukt het niet. Precies als bij Barca. En het is nog steeds niet het niveau wat hij bij Barca haalt, daar is zelfs in Argentinie genoeg kritiek op.

Hier een stukje uit goal.com:
"argentina star Lionel Messi has guaranteed that he is not considering retiring from international football despite all the criticism from media and fans.

Earlier on Thursday, Julio Grondona, president of the Argentine Football Association (afa), suggested Messi could stop playing for his country if all the negative remarks about him did not stop.

The Barcelona forward has now said he will not quit Argentina, though he confessed that such comments had an impact on the team.

"we suffered a lot with the criticism, although we know we were not doing things right, but at the same time they helped us, because they made us stronger as a group," Messi said at a press conference.

"although I get criticised, I will always come to the national team. I come because I always want to play and I will not change because of what the press say.

"i have never cared about what the press say and I will not start now. The only thing I care about is what the fans say... no-one likes to be insulted.

"i come to the national team because I feel it it is part of me, and I try to stay distant from all this. This is the first time I have been through something like this with the media, but I am not going to change."

Quizzed about Neymar, Messi stated that the Santos star 'is a really good player' and that it would be great if he moved to Spain."

Dus ja ik denk dat Messi nergens zo zal schitteren als bij Barcelona, maar dat is niet erg zo zijn er veel, Henry was er ook zo een, Kaka ook. Maar dat is ook de reden waarom ik hem niet op de hoogte van een Ronaldo (oude Ronaldo) Maradona, Zidane etc. zet.
Nog meer argumenten nodig??!!

En ja hoor meneer de Neerlandicus, fijn dat je op punten en comma's let maar het was niet mijn doel om hier een mooi stukje proza neer te zetten. Kom maar lekker van je high horse af en doe maar lekker normaal. Maar goed aan je screen naam te zien kan je niet verwachten dat je enigszins objectief bent als het op Barca en Messi aankomt.

Het lijkt erop alsof nu opeens mensen erachter komen dat Cristiano niet gemaakt is voor een voetballend team. Tegen de reuzen kan hij dit seizoen (nog) niks, dit komt mede door het aanvallende (combinerende) voetbal dat Ancelotti erin heeft proberen te slijpen. Dit zelfde geldt natuurlijk voor Bale, die is veel beperkter. Maar Cristiano is gebaat bij veel ruimte en een counter formatie, eigenlijk zoals Jose Mourinho nu Hazard gebruikt. In die rol is Cristiano met afstand de meest dodelijke speler.

In een formatie als deze komen de beperkingen van Cristiano en Bale gewoon erg veel naar voren, veel rennen en veel schieten, maar combineren? Ho maar. Dit was ook te zien tegen (2 x) Barcelona en Atleti(2x) waar Cristiano weinig ruimte kreeg en daarom ook niet kon excelleren! Ik blijf het herhalen, met Cristiano krijg je goals, heel veel maar de (belangrijke) prijzen gaan naar de andere clubs in Spanje en Europa.

30 maart 2014 om 16:09

Dat is onzin, Ronaldo beschikt over dosis techniek, hij kan in alle systemen uit de voeten ga geen onzin uitkramen.

30 maart 2014 om 18:26

Je username zegt al genoeg. Het is al meermaals duidelijk geworden dat Cristiano niet functioneert in de korte ruimte, ik kan talloze voorbeelden opnoemen die je ook gewoon 90 minuten kan gaan bekijken om vervolgens tot deze conclusie te komen.

Tegenwoordig kijken mensen alleen maar naar goals lijkt het, het veldspel wordt vergeten en minder gewaardeerd. Cristiano is een monster in de ruimte en een dodelijke afmaker, maar als voetballer is hij echt niet de beste en zou hij bijvoorbeeld niet in een Pep Guardiola systeem of een Barcelona systeem uit de voeten kunnen. Hier ben ik van overtuigd.

30 maart 2014 om 18:32

Blijf maar onzin uitkramen, Ronaldo kan alles gast. neymar is juist matig in de kleine ruimte en heeft hij niet de controle dat is bij Ronaldo anders.

De fans die gisteravond in het Bernabeu naar Real - Rayo aan t kijken waren kan ik niet serieus nemen, gister avond zijn Bale, Ronaldo, Diego Lopez, Carvajal, Ramos en Morata uitgefloten, maar waarvoor? Je eigen team uitfluiten vind ik triest.

Dit real madrid fans moeten zich schamrn voor uitfluiten van hun spelers. Door deze spelers staan ze nog aan top. En ronaldo uitfluiten uhm door ronaldo heeft real wel makkelijk om een match te winnen. Belachelijk schaam jullie. I was born to support barca

eeen beetje cr7 lopen uitfluiten, kom nou. de beste speler in de wereld. doe even die barca brillen van jullie af jezus man

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren