Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Immers in Oranje? We moeten wel een beetje realistisch blijven'

Laatste update:

Lex Immers is de laatste weken goed bezig. De aanvallende middenvelder wist zondag in de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles opnieuw te scoren en Ronald Koeman zei na afloop dat het Nederlands elftal Immers ook wel zou kunnen gebruiken. Daar is Jan Everse het niet mee eens.

/

Everse benadrukt dat hij niks tegen Immers heeft: "Maar we moeten wel een beetje realistisch blijven", zegt de analist bij RTV Rijnmond. "Immers is voor Feyenoord een belangrijke speler, maar vooral tegen de mindere ploegen. Tegen de topclubs heb ik hem nog niet één keer goed zien spelen. Hij scoort ook niet tegen Ajax, PSV of FC Twente. Terwijl je in dat soort wedstrijden juist kunt laten zien dat je nationale top bent."

Volgens Everse komt de 27-jarige Immers simpelweg tekort voor Oranje: Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Nigel de Jong, Jonathan de Guzman, Leroy Fer, Jordy Clasie en Georginio Wijnaldum hebben volgens hem allemaal meer kwaliteiten. Everse ziet wel dat Immers stappen heeft gemaakt: "Het is logisch dat je beter wordt, maar voor de top van de Eredivisie komt hij gewoon tekort."

Lex Immers hoort niet in het Nederlands elftal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 maart 2014 om 22:46

het zijn gewoon feiten die man heeft de afgelopen seizoenen al 100 echte kansen gemist
hij diet het nu wel aardig
maar NL elftal is echt onzin

31 maart 2014 om 00:19

Immers is in afmaken niet een held maar is wel een echte box to box speler en dat kan je over snijder VDV siem de jong en maher niet echt zeggen

31 maart 2014 om 01:36

nee maar strootman fer enz zijn dat wel daarom heeft immer nooit gespeeld
en er zijn nog steeds veel betere opties

31 maart 2014 om 09:43

Aardige speler voor het niveau waar hij op speelt maar Nederlands elftal is echt klinkklare nonsens.

Als deze jongen ook maar in een voorselectie zou komen zou het een schande zijn

31 maart 2014 om 10:56

Maar nu is strootman niet heb je alleen fer. Maar ik zou de guzman ook wel op 10 willen zien

31 maart 2014 om 19:45

Inderdaad, De Guzman doet het ook aardig scoorde nog 2 goals voor Swansea gister/eergister

30 maart 2014 om 22:47

Gewoon 11 keer gescoord. Dus stil maar of beter gezegd welke middenvelder in Nederland kan dat ook zeggen?!

30 maart 2014 om 22:49

Aardig moyenne ook denk ?

30 maart 2014 om 22:52

Tadic en Toornstra

30 maart 2014 om 22:53

Van alle kansen die Immers dit seizoen gehad heeft, had een middenvelder kaliber Robbert Braber er ook 11 gemaakt.

Laten we in godsnaam even reëel blijven zeg.. Als je Sneijder, van der Vaart of Siem de Jong op die positie hebt heb je een speler als Immers, die bij Feyenoord aan z'n plafond zit toch niet nodig.

30 maart 2014 om 22:54

En hoeveel 100% kansen heeft hij nodig gehad voor die 11 goals?

30 maart 2014 om 22:56

Klaassen en de Jong al is dat 10 en 9 maar goed Siem is 4x geblesseerd geraakt en voor Klaassen is het seizoen nog niet afgelopen

30 maart 2014 om 22:57

Piazon en Linssen ook toch?

30 maart 2014 om 22:57

Tadic zonder penalty's heeft nauwelijks gescoord en Toornsta is gewoon een geweldige middenvelder in mijn ogen.

30 maart 2014 om 23:01

Siem de Jong doet t dit seizoen inderdaad ook hartstikke goed!

30 maart 2014 om 23:06

Jens toornstra

30 maart 2014 om 23:14

Siem de jong??

30 maart 2014 om 23:15

Siem heeft volgens mij vaker in de spits gestaan dan op het middenveld.

30 maart 2014 om 23:36

100 kansen of niet, hij krijgt die kansen in ieder geval. Ik zeg niet dat Lex in oranje moet, maar de andere namen zoals siem de jong en klaassen dan al helemaal niet. Gewoon van der vaart en sneijder voor de 10 positie, dat is genoeg. En dan nog de Guzman als derde daarachter.

30 maart 2014 om 23:48

Toch hebben ze dat nooit gedaan 😉

31 maart 2014 om 01:56

@ T Arsenal

Mogen die ook bij Nederland mee doen?

31 maart 2014 om 08:53

Sinds wanneer staat Linssen op 10 inplaats van linksbuiten?

1 april 2014 om 11:11

er staat IN Nederland!

30 maart 2014 om 22:48

Ik vind het ook onrealistisch dat tegenwoordig Klaassen's en de Veltmannetjes opgeroepen word, maar daar hoor je niemand over.

Immers oproepen is net als dat je Siem de Jong oproept.

30 maart 2014 om 22:52

Volgens mij was er 1 en al gezeik toen veltman werd opgeroepen dus kom met feiten ipv gelanterfanter.

30 maart 2014 om 22:52

Nou daar heb je aardig wat mensen over gehoord hoor haha. Daar hoor je niemand over.... ja hoor.

30 maart 2014 om 22:53

Ik ben geen immers fan, maar de.laatste wedstrijden speelt hij echt sterk, niet genoeg voor nl. Maar dat zijn de meeste spelers niet die worden opgeroepen. Bij gebrek aan beter.

31 maart 2014 om 00:06

Dat jij Immers durft te vergelijken met de Jong is ridicuul. Siem de Jong heeft internationale ervaring en topprestaties geleverd. Zo heeft Siem de Jong Ajax persoonlijk naar dee 30e titel geschoten en in de Champions League Manchester City op de knieën gekregen met een paar geweldige doelpunten om maar wat voorbeelden te geven. En Immers? Die kreeg Go Ahead op de knieën?

Lex heeft onlangs twee keer tegen een Ajax dat niet in vorm is mogen spelen, en tijdens die duels was Immers door zijn gebrekkige techniek een van de zwakke schakels bij Feyenoord. Zo liggen de feiten

En over dat jong talent: dat woordje talent zegt voldoende. Dat zit potentie in, in Lex en zijn gebrekkige techniek zit geen rek. Spanje, Chili en zelfs Australie zien Oranje met Lex al aankomen. Een speler van zijn leeftijd waar je in de toekomst niets aan hebt, kan je als bondscoach niet meenemen. En dat doet van Gaal ook niet.

Begrijp mij niet verkeerd, het gaat mij er niet om dat hij Feyenoorder is, maar omdat hij niet kan voetballen. Als van Gaal Vilhena of Boetius meeneemt, heb ik daar geen problemen mee. Dat zijn talenten die die ervaring kunnen gebruiken.

31 maart 2014 om 08:22

Lex 1 van de zwakke schakels tegen Ajax? Je lult echt ontzettend uit je nek. Was zowat de enige die er hard voor knokte om in met name de laatste fase een punt aaan de wedstrijd over te houden. Gaf ietwat knullig een corner weg waar iedereen weer heerlijk stond te slapen en waar Lex wederom de enige was die het schot nog probeerde te blokken.

Lex heeft zeker zijn gebreken, maar hij wordt te veel afgebrand. Het werk dat hij zonder bal verzet is al helemaal bizar. Daar kan iedere technisch begaafde middenvelder een puntje aan zuigen. Daarnaast scoort hij ook nog eens vaak doordat hij zo vaak in goede posities opduikt. Te vaak gaat dat gepaard met te veel fysieke inspanning en dus wat verleis van scherpte voor de goal.

Al met al doet ie het gewoon prima.

31 maart 2014 om 10:03

Immers heeft niets te zoeken in Oranje, maar Siem de Jong ook niet. Net als zijn broer gewoon een goede Eredivisie voetballer, maar heeft op geen enkel gebied uitzonderlijke kwaliteiten.
Dus zo erg is die vergelijking nou ook weer niet. Als je Immers nou vergelijkt met Erikssen oké, maar alsof Siem de Jong zo'n topvoetballer is. Kom op zeg

31 maart 2014 om 13:54

@ Lanvin

Klaassen en Veltman zijn nog talenten met een aardige potentie. De Jong is een prima speler, voetballend vrij goed en hij staat er in de topwedstrijden. Hoe vaak hij wel niet scoort tegen topclubs. Immers is 27 en kun je geen talent noemen. Hij is nooit genoemd als talent omdat hij geen talent heeft. Immers heeft wekelijks ruzie met de bal, bij Feyenoord doet hij het aardig, tegen clubs als Gae. Op het WK kom je Chili, Spanje en Australië tegen, dan heb je helemaal niets aan Immers. Immers kan misschien meedoen in de kwalificatie tegen landen als Estland en Andorra. Op die manier spaar je de echte toppers, maar verder heb je niets aan hem. Hooguit als ballenjongen.

Misschien een keer voor een oefenpotje maar meer ook niet. Ik verwacht een Vilhena eerder in Oranje.

30 maart 2014 om 22:50

Vilhena? Bij verreweg de slechtste feyenoorder. Ik snap ook niet dat koeman vormer niet opstelt, vormer is veel beter en dat heeft die allang bewezen.

31 maart 2014 om 11:35

Vilhena speelde gister een heel puike partij anders hoor.

31 maart 2014 om 03:54

Kijk de eerste serieuze reactie!! Ik ben in anderhalf jaar best onder de indruk geraakt van Lex,hij verdient ook op dit moment een kans,is hij goed genoeg?!? Weet ik niet,voegt hij wat toe,weet ik ook niet,is hij op dit moment 1 van de beste middenvelders ja dat is hij!!!!! Dus hij verdient een uitnodiging zeker nu

31 maart 2014 om 08:51

Hahah hou op!! Aub hou op zeg het word steeds gekker! Lex verdiend in geen 100jr een uitnodiging voor het NL elftal.. Als je dat niet kunt zien is e iets goed mis met je..

31 maart 2014 om 11:20

Statistieken erbij halen dan? Want blijkbaar is er wat mis met me,Eriksen had dacht ik 162 wedstrijden nodig voor 32 goals bij ajax!!! Nu lex 64/27 goals geen 1 nr 10 legt zo'n moyenne neer maar ok je vind wsl dat Wesley de beste speler ter wereld is en dat Messi zo goed is geworden omdat ajax m ooit op de scouting had staan. Als je niet met een argument kan komen, reageer dan ook niet.

31 maart 2014 om 12:47

Als je alleen al Eriksen, één van de betere bij de Tottenham, gaat vergelijken met een prutser die van ADO afkomt, neem ik je al niet meer serieus.

Eriksen deed meer dan alleen maar goals maken, hij besliste wedstrijden met geweldige acties en steekpasses.

31 maart 2014 om 13:56

Gelukkig hoef ik jou dan ook niet serieus te nemen, want Lex doet natuurlijk ook andere dingen dan behalve scoren... Nogmaals kom eens met tastbare argumenten om mij te overtuigen dat lex minder is dan bijv vd Vaart of Sneijder en ga niet over techniek beginnen want daar win je geen Wk mee.

31 maart 2014 om 15:04

Buiten techniek hebben die 2; Internationale top ervaring, inzicht, perfecte passtechniek, zowel corner- als vrijetrappen specialisten, leidinggevende/captain capaciteiten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Tegenover het enigste wat Immers heeft, namelijk met zijn loopvermogen het Eredivisie niveau aankunnen zijn dit denk ik genoeg voordelen.

31 maart 2014 om 22:30

hoe kom jij nu ineens er bij dat ik messi de beste vind omdat Ajax hem gescout zou hebben?? rare gast, verder zegt het al alles dat je Eriksen met Immers gaat vergelijken.. klein detail ook, Christian speelde in een andere rol Er is geen enkel vlak waar Immers ook maar in de buurt komt van Eriksen, nja body maar daar blijft het ook bij.

Immers maakt nooit kansen af

30 maart 2014 om 22:58

en jij bent geen voetbal kenner met je waardeloze reactie

30 maart 2014 om 23:29

Dat doet ie Immers wel.

31 maart 2014 om 10:32

Ik denk dat jij je naam maar moet gaan veranderen.
Volgens mij heb ik hem gisteren weer zien scoren.

Degelijke speler voor Feyenoord maar meer ook niet ! Lachwekkend dat er nog op hem gestemd wordt ook

31 maart 2014 om 03:57

Idd lachwekkend dat er op de beste nr10,en teamspeler een stem wordt uitgebracht pfff waar zijn we in nl mee bezig!!!!

immers is gewoon een speler als kuyt maar dan nog minder kwalitatief gezien.
veel rennen, vliegen,beuken en bezig zijn... zo'n speler is leuk voor club voetbal maar heb je niet nodig bij het nederlandse elftal

30 maart 2014 om 23:21

@oreely
Een speler als Kuijt, die vliegt beukt en twee keer zoveel rent als zijn tegenstander is juist Heel belangrijk voor een elftal.
Het gaat juist om de mix. Als je allemaal technisch perfecte spelers hebt, die voor geen meter verdedigen, speel je misschien bij vlagen leuk voetbal, maar winnen doe je ook niet.

Onderschat de waarde niet van een kilometervreter.

BTW zo'n kilometervreter moet overigens wel snel kunnen schakelen en 90% goede aannames hebben. Dit heeft Immers niet (kuijt wel), daarom zou ik hem niet meenemen. Ik zou hem juist wel meenemen omdat hij rent, vliegt en beukt.

Immers voegt niets toe aan Oranje. Kom op. Er zitten nu zo'n 9 a 10 middenvelders in het hoofd van van Gaal waar hij uit moet kiezen en dat zijn N d Jong, Fer, de Guzman, Sneijder, van der Vaart, Wijnaldum, Schaars, Blind, Clasie. Immers komt hoogstens voor in t rijtje met S de Jong, Propper, Klaassen. Voor als er teveel blessures zijn. Beetje objectief blijven hoor.

Immers hoort niet de rol te hebben om goals te maken maar ze te creeren. gezien we toch naar de jongere groep moeten kijken denk ik dat hij best een oefeninterland kan en mag draaien...tenminste, als je kijkt naar wat er al geselecteerd is. geen zin om dit te onderbouwen trouwens, meeste weten wel wat ik bedoel. Immers is helemaal niet slecht.

30 maart 2014 om 23:11

Immers creëert ook heelveel, vandaag scoort hij en bereidt hij 2 goals voor. En dat is echt niet de eerste keer dit seizoen. Hij steekt er op dit moment boven uit samen met De Vrij, want die laat al heel 2014 zien waarom hij in Oranje hoort.

Ik vind ronald de boer een van de slechtste analisten van nederland. Man man wat heeft die veel woorden nodig om duidelijk te maken wat er bedoeld word. Komt op mij over alsof hij een paar cruciale chromosomen mist.

30 maart 2014 om 23:04

Waarom haal je in vredesnaan ronald de boer hierbij?

Afgezien van dat hij op dit moment een van de betere analisten is, en je beter de waarheid kan spreken met veel woorden dan onzin kan zeggen met weinig.

Maar chromosoom technisch gezien, wat heeft Ronald de Boer te maken met wat Koeman en Everse zeggen????

30 maart 2014 om 23:28

Ik noem Ronald ook altijd een downie Net of die man niet goed is.
Inhoudelijk is het ook altijd Pro-Ajax of Anti-de rest alleen probeert hij het zo omslachtig en sneaky te brengen dat hij iedereen tevreden houdt. Vind het niet zo gek dat Frank de trainer is geworden en Ronald de analiticus. Frank snapt het allemaal iets beter.

31 maart 2014 om 08:43

Ronaldo de Boer heeft letterlijk gezegd, in 2012, als het over Ajax gaat, dan moet je mij niet uitnodigen. Ik kan hier niet een eerlijk oordeel over geven. Over het spel wel, maar niet over beslissingen van zijn Broer. Hij probeert ook iedereen tevreden te houden, omdat hij zelf niet over ajax wil praten.
Verder zit Ronald de Boer bij Sport 1, niet bij Fox, hij heeft zelf niets met het nederlands voetbal te maken. Dat wil hij ook logischerwijs niet, aangezien hij er trainer is en zijn broer hoofdtrainer.

Wanneer er dingen over Ajax gevraagd worden of de nederlandse competitie, dan moet je niet raar opkijken als hij een gekleurde mening geeft.
Nog steeds vind ik het bijzonder dat hier Ronald de Boer genoemd wordt in een artikel waar hij geen zak mee te maken heeft.

Toch is het beeld soms zwaar vertekenend! Hier een uiterst interessant onderzoek wat menig voetbal liefhebber doet verbazen: https://decorrespondent.nl/810/waarom-schlemiel-le...

Immers heeft geen techniek geen snelheid niets, alleen als ene wilde als een kip zonder kop over het veld rennen, nee heeft niks te zoeken in Oranje.

30 maart 2014 om 23:00

Als schaken opgeroepen word zelfs zou hij ook kunnen hij is beter dan schaken

30 maart 2014 om 23:05

En dat is ook een schande, maar we hadden niemand meer op rechts. Op Immers zijn positie heb je zelfs de net fitte van Ginkel die ik eerder zou oproepen.

Koeman zei dat Oranje een type Immers zou kunnen gebruiken. Dat is wat anders. Immers is een speler die blijft gaan, zich opoffert voor het team, altijd werkt en geen gekke dingen doet.

Kan Koeman daarin toch geen ongelijk geven.

Als Ajacied vind ik dat te veel spelers van mijn club te veel bewierookt worden dus hoe haal je het in je hoofd om te denken dat Immers in Oranje zou passen. Mijn god, overdrijven we nu niet echt een beetje?

Ik snap dat veel mensen Feyenoord hoog hebben zitten, maar niet elke Nederlander in de Kuip is Oranje waardig.

Ik hoop dat Gini weer snel 90 minuten kan spelen en zijn niveau haalt, misschien dat hij dan nog mee mag naar Brazilie. Als je ziet wat er nu meegaat dan mag hij in topvorm zeker niet ontbreken. Clasie hoort gewoon niet in Oranje, is verrevan goed genoeg en zal ook nooit de potentie bereiken om een basisplaats te veroveren daar. Immers is gewoon een grap, dat kun je niet serieus nemen. Als je die jongen meeneemt dan lacht elk land je uit.

30 maart 2014 om 23:28

Gini? Wijnaldum bedoel je? Welk niveau dan? Er werd telkens op hem gezeurd dat hij teveel liep met de bal en dat er nog steeds niet zekerheid was of 'ie nou rechtsbuiten of nummer tien was. Ik weet niet waarom er tijdens z'n blessure er nou steeds wordt gezegd dat hij degene is die fit moet worden. Voordat hij geblesseerd was, was het telkens Toivonen of Maher. Zegt genoeg.

31 maart 2014 om 11:12

Op papier ja, maar in de werkelijkheid stond hij altijd op 10 in een vrije rol. Maargoed, je bent AZ supporter dus kan ook niet verwachten dat je dat ziet als het niet je eigen club is. Gini kan goed presteren met een vrije rol.

Tekort voor de top van de eredivisie? Hij speelt bij Feyenoord die 2e staat, dus bij de top hoort, en doet het behoorlijk goed.

Hoewel ik een fan ben van harde werkers, zou ik toch ook wel kiezen voor de andere genoemde namen.

Het Nederlands elftal is een paar stations te ver voor deze jongen. Toch zie ik hem als de meest onderschatte voetballer van de Nederlandse velden, mensen laten zich vaak misleiden door zijn wat houterige voorkomen. Deze jongen beschikt echter over een prima techniek iets wat veel mensen onderschatten. Daarnaast is hij met zijn werklust zo enorm belangrijk, dit verschil zal je echter pas merken als hij niet speelt.

Voor de bank, waarom niet. Hij is in ieder geval we altijdl fit in tegenstelling tot bijv 'n Sneijder of vd Vaart.

30 maart 2014 om 23:27

Misschien Zivkovic oproepen, is fitter dan Van Persie momenteel.

Helemaal mee eens. Het zou een aanfluiting zijn als Immers voor Oranje gaat uitkomen. Hij werkt hard en verzaakt nooit. Maar het is een domme voetballer ondanks al zijn goede bedoelingen. Net wat Everse zegt; in grote wedstrijden zie je hem niet.

Wat een gigantische onzin van die Arno Vermeulen dat hij meent dat we wel de discussie moeten openen... Goede speler voor Feyenoord in het huidige systeem van Feyenoord, maar laten we wel realistisch blijven.
En als Immers wel een serieuze kandidaat zou zijn voor in Oranje, laten we dan lekker hier blijven en ons niet voor schut gaan zetten in Brazilië.

Het is wachten op VI die dit morgen even rechtzetten zodat het merendeel die mening kan lenen, zijn we van deze discussie ook weer af.

Laat me niet lachen zeg, misschien is Immers de laatste drie wedstrijden tegen middenmoters iets beter in vorm momenteel dan andere talenten, maar wat die nu laat zien is zijn top en beter wordt die niet. Koeman heeft een beetje een gekleurd brilletje op, totaal gestoord om met het oog op de toekomst Immers mee te nemen en talenten als Klaassen, Wijnaldum of Van Ginkel voor hem links te laten liggen. Straks wordt Joost Broerse nog opgeroepen omdat die iets constanter presteert dan een Veltman of De Vrij.

Als Immers meegaat naar het WK, verander ik van nationaliteit, wat zou dat een schande zijn voor niet alleen het Nederlands voetbal, maar voor het voetbal in het algemeen

Misschien kan me moeder dan gelijk ook mee naar het Wk...
ik hoop echt dat v. Gaal zo gaat spelen:

Vorm
v.d.Wiel
Vlaar
v.Dijk
Urby
Fer
de Jong
Sneijder/Guz
Robben
v. Persie
Lens/Depay

Het zegt alles over het algemene niveau van Oranje, dat dit soort spelers worden genoemd.

We gaan dadelijk naar Brazilie met een van de zwakste eindtoernooiselecties aller tijden. Buiten Robben en Van Persie is er geen één speler die in de buurt komt van de ambities die Nederland nastreeft. We gaan met een veredeld jeugdelftal, waarvan minimaal de helft normaal gesproken nooit in Oranje zou moeten spelen.

31 maart 2014 om 10:11

Ach onze rechtsback speelt wel bij een Europese topclub

We moeten gewoon accepteren dat we op het moment geen goede spelers op de juiste leeftijd hebben. Dat kan een keer gebeuren. Italie en Frankrijk vielen na hun finale in 2006 ook heel ver terug. Nu beginnen ze weer op te krabbelen. Brazilie is ook pas sinds een jaar of twee weer top. Ik heb alle hoop dat we over een jaar of drie, vier weer een leuk team hebben staan. Dit toernooi wordt gewoon met ze allen voor het goal liggen en ballen richting Robben schieten.

Ik las laatst een stuk dat ging over hoe men in de Verenigde Staten sporters analyseert. Ik kan het niet meer vinden of precies navertellen, maar als men op die manier de spelers in de Eredivisie gaat analyseren is Lex Immers de beste (assists, kansen en goals)

30 maart 2014 om 23:36

Warempel, vind ik het stuk ineens:
even googlen op: lex immers beste speler amerikaans

31 maart 2014 om 13:41

Vind het een vrij waardeloos stuk eerlijk gezegd. Kunnen ze ook kijken naar het aantal tegengoals wat Feyenoord kreeg dankzij Immers. Dan is hij ineens weer een stuk minder. Of het aantal aanvallen wat vroegtijdig werd afgebroken omdat Immers weer eens niet een bal fatsoenlijk kan aannemen. Er wordt alleen gekeken naar de expected assists/goals, maar in het voetbal draait het wel om wat meer. Immers is gewoon middelmaat, en daar heeft Feyenoord te veel spelers van. Daarom is het altijd net niet, begin van het seizoen hebben ze het over het kampioenschap, om vervolgens te verliezen van Rkc, Heracles en zo'n beetje elk topduel.

Prima gedachte dit!!!
Op dit WK valt toch niets te halen dus vul de oude garde aan met hardwerkende middelmaat en laat de echte talenten (lees veltman,klaasen,vilhena,boetius etc) met rust!
Zodat deze jongens de deceptie niet hoeven mee te maken en en schrikbeeld hebben bij volgende tournooien dat het beter moet.
Dit tournooi is het podium voor d afzwaaiende generatie met de mensen die net niet goed genoeg zijn! hierna lekker bouwen aan een nieuw en fris team dat het olgende WK er moet staan!!!

30 maart 2014 om 23:41

Veltman is geen talent, laat die maar lekker meegaan dan. Wordt compleet overschat en is ook al ouder dan een de Vrij en Indi die al 4/5 seizoenen spelen in het eerste.

31 maart 2014 om 01:54

Ik vind dat je ook spelers met een rolater moet opstellen.

Wel lekker zo'n strijder in je team, maar het is meer een type speler voor Australië bijvoorbeeld omdat Nederland op balbezit speelt en juist dat is het mindere punt bij Lexi.

30 maart 2014 om 23:39

Klopt, voetballen is zijn mindere punt. Maar wel een strijder die het geweldig deed tegen het grote Go Ahead Eagles vandaag!

30 maart 2014 om 23:43

Zeker moet zeggen dat Immers voetballend ook wel is ontwikkeld hoor, hij geeft de laatste tijd mooie steek en diagonale passjes. Alleen de bal onder controle brengen duurt allemaal zo lang.

30 maart 2014 om 23:47

Ja inderdaad, vandaag tegen Go Ahead liet die maar 15 ballen van zijn voeten afspringen in plaats van het gebruikelijke 25. Zo'n één kunnen we wel gebruiken in Oranje! En dat onder controle brengen, ach joh, tegen Go Ahead viel het wel mee toch? Had die maar een halve minuut voor nodig! Ik bedoel, als het tegen grote Go Ahead lukt, dan lukt het op het WK tegen Spanje toch ook wel?

En hij kan zo goed lopen!

30 maart 2014 om 23:49

Jullie zijn degenen die geen verstand van voetballen hebben net als veel andere miljoenen bondscoaches. Immers kan prima voetballen, goede techniek voor wat hij moet doen en loopt op de goede plaats. Dat hij misschien geen 'rondje rond de wereld' kan wilt niks zeggen.
Kijk eens naar Daley Blind: rechts is zijn chocoladebeen, kan hij niks mee, en dat voor een international. Getuige de kans tegen Twente vandaag. Voorzet Krishna tweede paal. Blind liet hem lopen, want kan niks met rechts. Waarschijnlijk liet hij hem bewust lopen om niet voor lul te staan...

Een goed team bestaat niet uit 10 technisch frivole voetballers. Niet alleen uit sierpaarden maar ook uit werkpaarden. Immers is niet minder dan bijvoorbeeld een Van Bommel was en met hem hebben de finale van het WK bereikt.

30 maart 2014 om 23:49

Zeker Spanje wordt zwaar overschat zouden niet eens in het linkerrijtje staan in de eredivisie.

31 maart 2014 om 00:25

Daar noem je wat op ook. Een team als Spanje of Brazilie zullen we nooit hebben. Wij moeten daar andere wapens tegenover stellen. Immers kan best een bruikbaar wapen zijn.
Maar bijna iedereen onderschat Immers door zijn houterigheid.

31 maart 2014 om 13:29

Immers heeft twee chocoladebenen. Blind heeft nog een goed linkerbeen, Immers heeft een half uur nodig om een bal onder controle te krijgen.

Buiten v. Persie, Robben, Strootman, N de Jong en Sneijder( in goede doen) voegt niemand wat toe aan het niveau van Oranje, dus ook Lexie niet.

30 maart 2014 om 23:50

Nigel de Jong is 'over the hill'...

30 maart 2014 om 23:57

Zo een speler heb je altijd nodig voor de balans, trekt zijn voet niet weg tenminste.

31 maart 2014 om 11:31

Immers trekt zijn voet ook nooit terug,dus als dat ineens t criterium is....

31 maart 2014 om 13:41

We hadden het over de Jong.

Immers is ook zo'n speler die ervoor gaat maar zijn kwaliteiten zijn nog niet toereikend voor het WK, zoals zoveel dat niet hebben.
Begrijp me niet verkeerd ik ben een grote fan van Immers, sterker nog ik ben altijd degene die hem verdedigt als driekwart van VZ hem weer een beschimpt.
Maar voor het WK komt hij gewoon tekort.

31 maart 2014 om 13:43

@ Feyroferr?

Niet? Ik herinner me een wedstrijd tegen RKC bijvoorbeeld nog. Kijk de tegengoal maar eens terug. Dat doet hij veel vaker. Het lijkt alsof hij hard werkt doordat hij onnodig rent, maar op het moment dat hij de poot moet doorhalen, gaat hij het duel te zwak in.

Tuurlijk nl elftal onwaardig, maarja ik ken er nog 5 opnoemen die t nl elftal onwaardig zijn en die zitte er bij... Hopelijk word Louis voor t WK nog wakker...

Na deze uitspraak wordt het duidelijk dat de Knvb er heel goed aan gedaan heeft om Koeman geen bondscoach te maken. Daar moet je toch niet aan denken, een Nederlands elftal met Immers?

Ik lees hier commentaar van Rotterdammers dat Jantje of Pietje ook niet in Oranje thuishoren. Welnu, Jantje en Pietje zijn ten eerste jong en hebben meer talent en dus potentie om uit te groeien tot sterren dan Immerst. Daarnaast heeft Immers in de Europa Cup nooit thuis, noch tijdens toppers in de Eredivisie. Elke topper valt Lex door de spreekwoordelijke mand door zijn gebrek aan techniek. Als je Lex wil selecteren op basis van een paar thuiswedstrijden tegen Go Ahead e.d., terwijl je niet om zijn gebrekkige techniek heen kan, ben je niet goed wijs.

Goed gezien, meneer van Oostveen!

Als dit serieus je mening is, kun je als voetbal liefhebber/specialist, totaal Niet meer serieus genomen worden. Hij is populair, en waarom weet ik niet, en mist over het algemeen! Het is iemand die altijd wil gaan, maar die zie ik bij de f-jes ook!

Ik ga hier niet eens serieus op in..

Hahahahaha Koeman is echt niet lekker bij zijn hoofd.. Wat ben ik blij dat hij Feyenoord verlaat en niet aan de slag gaat bij NL elftal!

Als we toch met opstellingen gaan gooien.
Aangezien Heitinga tegenwoordig op het middenveld speelt, de CVM rol om ook de 2 centrale verdedigers te ondersteunen waarmee hij ook al samen heeft gevoetbald(eventueel Douglas voor Mathijssen kan ook nog. 2 aanvallende backs met de bedoeling dat de middenvelders compact spelen. Verder hebben Robben en Persie een wat vrije rol.

Steek
vd Wiel
Vlaar
Mathijssen
Aanholt
N. de Jong
Heitinga
Sneijder
Robben
Van Persie
Huntelaar
31 maart 2014 om 00:27

Ga alsjeblieft verder spelen met je Playstation...

31 maart 2014 om 19:17

Als je Stekelenburg, Mathijsen, Van Aanholt en Heitinga vervangt door Cillessen, Martins Indi, Blind en Fer heb je een prima opstelling .....

hahahahahahaha, waar gaat dit over dan?

Wat een idiote gedachte zeg. Willen we nog een beetje serieus genomen worden? Nu word ik alsnog in de zeik genomen op mn werk. Bedankt!

Nu weet iedereen waarom Koeman niet als bondscoach is aangesteld.

tuurlijk ben ik het wel met hem eens maar vraag ff zoiets niet aan een rasajacied, vreselijk zoals hij elke keer ajax de hemel in prijst, immers komt wel te kort maar wie komt er niet te kort voor oranje ik kan er wel een paar opnoemen: blind, clasie, s de jong, boetius, vlaar, promes, van rhijn, vermeer, van der vaart die hebben het gewoon niet van der vaart is echt afgetakeld

Nee die hoord niet thuis in oranje dooet het leuk niet meer en niet minder maar oranje pffff nou nee.

31 maart 2014 om 12:18

Wat is een 'hoord'?

Ean het feit los ven het feit dat hij wel/niet geschikt zou zijn zitten hier toch wel erg veel napraters op deze site.

Volgens vele mist Immers enorm veel kansen.
ALs je dan vandaag ook even de lijst "25 grootste kansenmissers" bekijkt die vandaag op VZ staat zie je dat hj er weliswaar 11 heeft gemist maar dat is nog altijd veel minder dan onze "topscoorders" Pelle en Finnbogasson. Zelfs de door velen Siem de jong heeft meer kansen gemist(in zelfs een kleiner aantal wedstrijden) .

Als je Immers niet als nr. 10 zou gebruiken, als box to box player. Verdedigend ballen onderscheppen. En voor onze aanval gaten creëren met zijn loopvermogen. Ik denk dat daardoor juist andere spelers van het NL elftal daar profijt van gaan hebben. Verder kan zijn inzet aanstekelijk zijn voor de rest van het team.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren