Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vormer baalt: 'Dit was hét jaar om kampioen te worden'

Laatste update:

In theorie kan het nog verkeerd gaan, maar het ziet er toch naar uit dat Ajax opnieuw kampioen van Nederland zal gaan worden. De ploeg van Frank de Boer heeft zes punten meer dan achtervolger Feyenoord en met nog drie wedstrijden te gaan lijkt dat gaatje te groot te zijn. Feyenoord zet nu alles op alles om in ieder geval als tweede te eindigen in de Eredivisie.

/

Als de Rotterdammers erin slagen om de tweede plek te verdedigen, leveren zij opnieuw een topprestatie. "Maar toch baalt onze groep nog steeds van een paar duels die we onnodig hebben weggegeven", zegt Ruud Vormer tegen De Telegraaf. "Dit was hét jaar om kampioen te worden. Als we tweede worden, zijn we hartstikke trots. Daar moeten we ook nog hard voor knokken. Maar dit had een superjaar kunnen zijn."

Feyenoord gaat zondag op bezoek bij PSV, dat vijfde staat, en sluit de competitie vervolgens af met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur en een uitwedstrijd bij AZ. Wanneer de ploeg van Ronald Koeman zondag punten laat liggen en Ajax wint in eigen huis van ADO Den Haag, dan kunnen de Amsterdammers de champagne ontkurken.

Feyenoord had dit seizoen kampioen moeten worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Feyenoord opnieuw tweede wordt dit jaar vind ik dat echt geen topprestatie. Ze hebben de selectie intact weten te houden, in tegenstelling tot Ajax, en hadden net als wat Vormer zegt gewoon kampioen kunnen worden. Dat Feyenoord dat niet wordt, heeft het aan zichzelf te danken; en daarom vind ik een tweede plek geen topprestatie.

6 april 2014 om 23:36

In het begin van het seizoen zijn er gewoon onnidig punten laten liggen. Pec uit, Twente en Heracles thuis, ADO uit toen die hopeloos uit vorm waren... En de klassieker twee keer verliezen helpt ook niet mee. Feyenoord had het inderdaad dit jaar moeten doen, volgend jaar heeft de concurrentie in elk geval meer geld te besteden dus zal Feyenoord helaas theoretisch gezien achter gaan lopen. Of er moeten clubs komen met miljoenen voor Indi/de Vrij maar dat zie ik niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.

6 april 2014 om 23:36

We hebben nog wel steeds de 5e begroting he! En een schuld van 10 miljoen. Ajax, PSV hebben geld genoeg en een dubbele begroting! Maar dan nog had er wel meer ingezeten. Ondanks dat ons elftal maar max 3 miljoen heeft gekost hebben we minstens zoveel kwaliteit als de andere top 5 teams.

7 april 2014 om 00:00

Vormer heeft hier gewoon gelijk. Het is wel leuk en aardig om je achter dat verhaaltje van die begroting te verschuilen, maar dat slaat natuurlijk nergens op...wat heeft Ajax nou met al dat geld gedaan? Helemaal niks.. Of je moet van mening zijn dat Bojan Ajax persoonlijk de titel heeft bezorgd.

Feyenoord is er met Pelle op vooruit gegaan, terwijl Ajax erop achteruit is gegaan door het verlies van Alderweireld en Eriksen.

Als Ajax nou waardevolle versterkingen had gehaald, had ik me in dat verhaal van die begroting kunnen vinden. Maar nu? Nee...

Feyenoord heeft het zelf aan het begin van het seizoen verpest, en daarom wordt Ajax voor de vierde keer op rij kampioen!

7 april 2014 om 00:27

10 mil en als 2 spelers weg gaan ben je zo goed als zeker uit.

7 april 2014 om 07:19

Maakt voor het kampioenschap niet zoveel uit. Alle spelers die je daar noemt hebben niet of nauwelijks bijgedragen aan de eventuele titel dit seizoen.

Feyenoord heeft meer speler in Oranje, is intact gebleven en heeft een topscoorder. Zeg niet dat een 2e slecht is, maar meer was echt mogelijk aangezien Ajax zich nauwelijks goed versterkt heeft.

7 april 2014 om 10:23

@classongrass
"ajax heeft meer geld voor hogere salarissen, heeft het geld om spelers als Duarte of vd Hoorn te halen en op de bank te zetten als extratje. Fischer, Anderesen etc, dat kon Feyenoord niet betalen.

Laat dat nou net de rede zijn dat het Feyenoord net niet is gelukt dit jaar. "

De aankopen van Ajax zijn eigenlijk allemaal geflopt. Vd Hoorn heeft het hele jaar in het tweede gespeeld. Duarte is geen moment de opvolger van Eriksen geweest en heeft vooral de bank warm gehouden. Bojan presteert over het hele jaar gezien gewoon erg slecht, toevallig de laatste wedstrijden wat beter.
Je spreekt daarnaast over Fischer en Andersen en ook zij hebben dit seizoen niets toegevoegd.

Blijft wel dat Ajax meer middelen heeft om de selectie te versterken. Maar dat hebben ze afgelopen jaar niet gedaan. Ik vind zelfs dat alle aankopen over het hele seizoen gezien een onvoldoende scoren.

6 april 2014 om 23:39

Zo??? Bekijk onze selectie ff. Kwalitatief zijn we niet beter dan de overige 4 clubs.
Het is gewoon een prima prestatie als we 2de worden. Begin van het seizoen zeiden velen psv, ajax en dan twente. Nu opeens stellen velen hun mening bij

6 april 2014 om 23:42

Hopelijk kunnen ze selectie redelijk bij elkaar houden en blijft Pellè maar dat zal wel niet. Als hij toch weggaat hoop ik op Guidetti of anders Kuyt. Met een beetje geluk kunnen ze een paar spelers verkopen en als er geld voor is Zychek halen(hoewel Immers zich goed ontwikkelt maar toch) of misschien wel Slinkgraven.

in deze opstelling zie ik ze volgend jaar echt wel als een grote kanshebber want de jonkies zijn dan ook weer een jaartje ouder.

hahn
janmaat
de Vrij
kongolo
Nelom/wouden
clasie
Hakim
Vihlena
Slinkgraven?
Pellè
Jean paul
7 april 2014 om 00:31

En bij de andere clubs blijven ze zeker stilstaan?

7 april 2014 om 09:36

Feyenoord gaat de komende 7 jaar nog geen kampioen worden. Al sinds 1999 niet meer gelukt en zelfs in de jaren 2001-2005, toen ze geen verkeerde selecties hadden, lukten ze het niet.

Vormer snapt het niet, matige speler ook.

6 april 2014 om 23:44

Exact. Daarom heeft Vormer een punt. Als je ziet waar we punten hebben laten liggen is het ongelooflijk dat we uberhaupt tweede zijn geworden. Uit bij Rkc, uit bij Ado, uit bij Nec, thuis tegen Heracles. Tering jantje, Vormer heeft gewoon gelijk.

6 april 2014 om 23:56

Ja zo kan elke ploeg natuurlijk gaan beginnen.. Wij hebben bijv ook punten verspeeld thuis tegen Rkc en Cambuur om er even 2 te noemen..

7 april 2014 om 00:18

Ja, maar jullie worden kampioen. Dan kan je niet stellen dat je het ergens hebt verloren, of wel?

7 april 2014 om 00:34

Tuurlijk wel, je hoort als Ajax zijnde, of als het huidige Feyenoord zijnde niet punten te verspelen tegen met alle respect cambuur uit, RKC etc.
In die zin kan je wel stellen dat je ergens punten verloren ben.
Feyenoord heeft het vooral in het begin laten liggen met die 3 nederlagen waarvan die tegen Ajax onnodig was want ik vond Feyenoord in de 1e helft beter en in de 2e helft gelijkwaardig aan Ajax.

7 april 2014 om 09:35

maar dat heft elkaar dan toch op?? dus is het gewoon de grootste onzin wat meneer vormer hier verteld.. je moet het dan wel van 2 kanten bekijken, hij stelt dat als ze al dat ''onnodig puntverlies'' niet hadden geleden ze kampioen waren geworden.. zo werkt dat bij vitesse.psv,twente natuurlijk ook.. en zelfs de kampioen heeft onnodig punten laten liggen..

7 april 2014 om 00:14

Wat een flauwekul Deca. Met spelers als vormer, goossens, verhoek, bakkal, te vrede moest Feyenoord het doen. Daar wordt je geen kampioen mee. Kan je wel je selectie in tact houden, maar als je een matige selectie in tact houdt heb je nog steeds een matige selectie.

7 april 2014 om 09:40

Vormer, Goosens, Bakkal en Verhoek werden anders wel eens als belangrijke aanwinst binnen gehaald. Dat Feyenoord het na Pelle met Te Vrede en Armenteros moet doen, is hun eigen schuld. Had dan Finnbogason of Kuyt gehaald, middchien met hulp van investeerders.

Helemaal mee eens. Dit jaar is de tweede plek niet gewonnen maar de eerste verloren

Was misschien best mogelijk geweest maar stoppen we volgend jaar ofzo? Iedereen praat alsof Feyenoord volgend seizoen ineens 10 stappen terug gaat doen. Jammer dat het dit jaar niet gebeurd maar volgend jaar hebben we gewoon weer een kans.

6 april 2014 om 23:37

Feyenoord zal toch wel een stap achteruit gaan. Een aantal belangrijke spelers zullen waarschijnlijk verkocht worden. Dit jaar was hun selectie intact gebleven. Toch jammer dat het dan toch niet lukt om kampioen te worden. Maar de tweede plek is ook behoorlijk goed hoor.

6 april 2014 om 23:41

Vertrekken de belangrijke spelers dan is er ook genoeg geld voor nieuwe investeringen. Dan kunnen we echt afstand nemen van de middelmaat en ook in de breedte sterker worden. Martin is er al druk mee bezig en het begin is goed.

6 april 2014 om 23:45

Noem er 1 spits die Pelle kan vervangen in de prijscategorie wat Feyenoord kan betalen???

6 april 2014 om 23:54

Ik ben geen scout maar voor 4 milljoen moet je best een aardige spits kunnen halen (er vanuitgaande dat Pelle 10-13 miljoen oplevert). Kuyt is misschien wel een goed optie, die kost nog minder en schiet er in Nederland zeker nog 25 ondanks zijn leeftijd. Maar ik zie liever een spits komen die we in NL nog niet kennen maar daarvoor moet je een goede scouting hebben.

7 april 2014 om 00:02

Wie had Guidettie kunnen vervangen voor 0 euro? Je weet niet wie er komen en in Nederland schitteren spitsen heel makkelijk!

7 april 2014 om 00:12

Volgens mij krijg je geen 10 voor Pelle. Ik zie gewoon geen goede spits die bij Feyenoord beter dan Pelle speelt.

7 april 2014 om 00:22

Feyenoord heeft eerder al 10 miljoen afgewezen.

7 april 2014 om 00:31

Wie had verwacht dat gud en pelle gingen schitteren? Straks komt de derde spits van anzhi en schiet er ook 25 ff in. Deze comp. Kan alles

6 april 2014 om 23:41

@pedro1908,

Feyenoord gaat volgend jaar denk ik wel redlijk opnieuw moeten beginnen hoor. Nieuwe coac=altijd wennen en veel spelers hebben laten weten toch graag te vertrekken: Pele, Janmaat en de Vrij. Ook zullen Schaken en Matthijsen op de bank belanden. Wel zullen talenten, die altijd wel goed ontwikkelen bij Rutten, als Boetius, Bmi, Vilhena en Kongolo weer een jaar verder in hun ontwikkeling zijn. Feyenoord moet hopen dat ze 2 spelers verkopen (15mil voor pelle +janmaat) zodat ze weer geld kunnen spenderen (in dit geval 9mil). Dan creatief zijn en goedkoop spelers ophalen die versterkingen zijn (proper, Ziyech, Hupperts) en dan spelers als Armenteros, Bakkal, Schaken en Verhoek uitgeladen doen. Dan heb je volgend jaar een goed team (manu en achachbar kere terug) en kan je het jaar er op al helemaal meedoen om de titel!

7 april 2014 om 00:33

Ook al verkoop je die spelers ben je nog altiid beter dan de rest onder de plek 5

Eindelijk is iemand het met me eens in de vorm van Vormer. Feyenoord heeft gefaald door met de beste selectie niet kampioen te worden. Koeman heeft het slecht gedaan.

6 april 2014 om 23:57

Beste selectie? Mwah, we gaan toch niet zeggen dat PSV een slechte selectie heeft. PSV heeft alleen geen Pelle, maar voor de rest zijn haar spelers evengoed of zelfs beter. PSV heeft het meer laten liggen dan Feyenoord.

7 april 2014 om 00:03

Ja maar PSV bouwt een een compleet nieuwe team, in potentie zeker wel. Het moet nog naar elkaar groeien. Feyenoord had kampioen moeten worden...

7 april 2014 om 09:33

De hele defensie van Feyenoord is beter dan die van PSV. Middenveld heb je alleen meer aan Park en aanval zijn Boetius en Depay redelijk evengoed. Schaken is natuurlijk minder dan Narshing en Ruiz en Feyenoord heeft Pelle!

7 april 2014 om 00:07

Hebben ze de beste selectie dan?

Cillesen beter als Mulder
Van Rhjijn minder dan Janmaat
Moisander beter als de vrij
Veltman beter als mathijsen (of wie speelde de meeste weds op die positie?)
Boilesen beter als bmi op LB
Blind beter als clasie
Klaassen vind ik beter als immers
Serero beter als vilhena
Boeties beter als fischer
Pelle beter als sigthorsson
Schone beter als schaken

Laten we nu niet doen alsof feyenoord een topselectie heeft en kampioen had moeten worden.. Aan t begin van t seizoen koos haast iedereen voor Ajax,twente of Psv.


Het Psv met mertens strootman en dergelijk, die hebben het laten liggen, dit feyenoord niet.

7 april 2014 om 00:29

Veltman is slechter dan elke verdediger van Feyenoord op LCV. Kongolo, Indi en Joris

7 april 2014 om 00:37

Ja dat van Janmaat hoor ik vaker. Ik kijk enkel topwedstrijden van Feyenoord en telkens stuntelt hij er op los. Wel eens met Boetius en Pelle en zowel Serero als Vilhena zijn niet indrukwekkend.

7 april 2014 om 00:39

Sorry die vergelijkimg klopt ook niet. Moisander is de beste LCV. Veltman vergelijk je met De Vrij, of liever gezegd, dat bespaar je jezelf.

7 april 2014 om 09:40

Cillessen vs Mulder 1-0
Van Rhijn vs Janmaat 0-1
Veltman vs de Vrij 0-1
Moisander vs Kongolo 0-1 Indi 1-0
Blind vs Indi 0-1 (Indi is verdedigend beter en daar kijk ik naar bij een verdediger)
Paulson vs Clasie 0-1
Klassen vs Vilhena 0-0
De Jong vs Immers 1-0 (ook al scoort Immers meer)
Fischer vs Boetius 0-1
Sigtorson vs Pelle 0-1
Shone vs Schaken 1-0

Uitslag:
Ajax 4 Feyenoord 7

Maar je wordt als team kampioen en Ajax is een beter team. Feyenoord individueel, maar het gaat om het collectief!

7 april 2014 om 10:03

tjah als je kongolo al beter vind dan moisander.. cillessen is idd beter, janmaat ook, de vrij ook, maar kongolo beter dan moisander... kun je toch niet menen, evenals blind om bmi.. begrijp me niet verkeerd ik ben fan van bmi maar wel op cv en niet lb.. daarnaast staat blind bij ons op cvm en niet lb en dus heb je al 2 posities fout, poulsen staat geen basis en boilesen staat LB, klaassen is beter dan vilhena, de jong ook beter dan immers, boeties en pelle idd beter dan fischer en siggi, en schone is beter dan schaken.

7 april 2014 om 10:04

ik heb toch liever veltman dan joris, indi heb ik idd wel liever, en die kongolo heb ik te weinig zien spelen.

7 april 2014 om 10:05

oke, dan vergelijk ik de vrij met veltman, dan is de vrij idd beter, moisander is dan de beste op lcv, maar dan nog heeft Ajax over het geheel de betere spelers, al ontloopt het elkaar allemaal niet heel veel.

7 april 2014 om 10:18

Kongolo moet je echt meer gaan bekijken, zo'n groot verdedigend talent heb ik al jaren niet meer gezien!

7 april 2014 om 12:11

oke ik zal hem wel eens in de gaten gaan houden, denk je dat hij kans heeft op een selectie plaats voor het WK? is het een groter talent dan Bmi?

7 april 2014 om 14:47

Ik heb nog nooit een rijtje gemaakt maar ik ga het nu toch doen want jouwe is zoo slecht. Als je beide elftallen samenvoegt kom je hierop uit.

Over Janmaat valt niet meer te discuteren, die valt daadwerkelijk iedere topwedstrijd door de mand.

De vrij / Veltman en Vilhena / Serero zijn allemaal niet indrukwekkend.

Cil
Rijn
-
Mois
Boiles
Klaas
Blind
-
Schone
Pelle
Boetius
7 april 2014 om 17:18

reageer je op mij of? aangezien we niet ver van elkaar afzitten lijkt het me dat je op ''san90'' reageert, Serero is een prima speler voor de eredivisie, veltman ben ik ook geen fan van, evenmin als van de vrij, vilhena vind ik wel een talent maar presteert ook niet heel goed bij feyenoord.

Hadden jullie maar beter moeten spelen. Hoveel kansen kregen jullie wel niet
En maar de andere clubs onderschatten. Sucsses volgend jaar gaat moeilijk worden. Als pelle janmat classie weg willen het is voor hun nu of nooit. Volgend jaar proberen voor de dere of vierde. Want vitsse gaan volgend seizoen vlammen. En je hebt nog psv en twente. Maar ja succses zou ik zeggen. En hopen of koeman nog blijft volgend seizoen.

6 april 2014 om 23:38

Vitesse zal ook weer aan een nieuw team moeten bouwen. Mochten Clasie, Pelle en Hanmaat verkocht worden dan is er natuurlijk ook weer genoeg geld om te investeren en zelfs beter te worden (ook in de breedte). Martin is weer lekker aan het doorselecteren, de lat wordt steeds hoger.

6 april 2014 om 23:49

Verwacht dat Ajax deze zomer redelijk intact blijft. Ik zie enkel Moisander vertrekken.
Tenzij Blind, Cillissen en (misschien) Veltman een goed WK gaan spelen. Zelfde verhaal geldt voor PSV.

Sowieso een top prestatie van Feyenoord maar dit jaar was inderdaad een jaar dat je kampioen kon worden. Vooral na de winterstop heb ik geen goed voetbal meer gezien van Ajax

7 april 2014 om 00:42

Toch van niemand verloren. Wat wil je nou eigenlijk zien? Voor de schoonheid kijk je geen ED.

7 april 2014 om 01:12

Dan heb je niet goed gekeken. Ik betwijfel of jij überhaupt wel wedstrijden van Ajax volgt .

Over het algemeen was het super degelijk/saai, maar ik heb wel een paar prima wedstrijden van Ajax gezien hoor. Vooral tegen de topploegen in de eredivisie ging het prima.

7 april 2014 om 12:17

wanneer dan als ik vragen mag? tegen twente waren we de mindere in de 1e helft, tegen vitesse verreweg de mindere in de 1e helft, feyenoord was sterker in de 1e helft, psv had volgensmij ook genoeg kansen in de 1e helft.. begrijp me niet verkeerd we hebben uiteindelijk die wedstrijden terecht gewonnen op vitesse na, maar we moeten nu niet doen alsof we goede topwedstrijden hebben gespeeld, ja de 2e helfden waren meestal prima, maar daar kon je de wed al verloren hebben.

Waar baseert Vormer het op, dat dit een keer kampioenschapsjaar moest worden ? De keeper is geen puntenpakker. Het centrum is te instabiel. Geen plan B als Pelle er niet is. En de selectie is kwalitatief te smal. Maar het is te hopen dat er wel een 2e plaats in zit. Daarom zondag niet verliezen in Eindhoven !

6 april 2014 om 23:40

Het centrum van Ajax is anders nog dramatischer. Feyenoord heeft de beste speler en daar moet je kampioen mee worden. Ja de selectie van Ajax is misschien nog wel smaller...

6 april 2014 om 23:43

Het centrum is nog dramatischer? vandaar de minst gepasseerde verdediging?

6 april 2014 om 23:45

Ja, maar de verdedigend van Ajax blijft matig. De cijfers zeggen me niks, want je speelt tegen Demouge en Beerens zeg maar, dat is geen graadmeter, maar zodra Ajax tegen goed tegenstander speelt, valt de Ajax defensie door de man.

6 april 2014 om 23:46

Afgaande op de statistieken heeft Ajax 23 goals tegen en Feyenoord 38. Dat is dus bijna twee keer zoveel, wie heeft er dan een dramatische verdediging?

Vormer kan wel balen, maar ik denk dat Feyenoord al heel blij mag zijn als ze überhaupt tweede worden. Ik voorzie nog wel een paar moeilijke wedstrijden (zoals die tegen PSV en Az). En meestal als het er echt om gaat bij Feyenoord, juist dan gaat het mis.

6 april 2014 om 23:46

Centrum van Ajax heeft 23 goals tegen gekregen. Maar 10 in de 24 wedstrijden die Cillessen gekeept heeft.

Hoeveel doelpunten heeft Feyenoord tegen gekregen? Oja,38.

6 april 2014 om 23:58

Totaal nutteloze redenatie " feyenoord heeft de beste speler dus moet kampioen worden" 1. Wil het niet zeggen als je de beste speler bent, ook gelijk bij het beste team speelt. 2. Pelle is bij lange na niet de beste speler van de eredivisie! Veel van zijn goals zijn intikkers of kopballen. Ja daar is hij goed in, mede vanwege zijn lengte, maar voetballende kwaliteiten echt niet.. Als elke andere club ook 2 van zulk soort buitenspelers had, zou die spits er ook 15+ inleggen.

6 april 2014 om 23:59

Wat een onzinargument Depay-CR7, Ajax heeft veruit de minste goals tegen, en bovendien: Alle andere teams spelen toch ook net zo goed tegen ''demouge en Beerens''? Dat o.a. Feyenoord dan aanzienlijk meer tegengoals krijgt in vergelijking met Ajax, zegt toch wel iets over de kracht van het Ajax centrum t.o.v. de rest van de competitie.

7 april 2014 om 00:06

Zoals tegen Barca?

7 april 2014 om 00:44

Ja en de aanvallers spelen weer tegen verdedigers van hetzelfde niveau...
Nou heel indrukwekkend dus.

6 april 2014 om 23:44

De keeper heeft ons dit seizoen al vaak gered als het weer billenknijpen was het laatste kwartier.

De verdediging is nu juist erg stabiel(vooral door Kongolo en de Vrij die weer helemaal terug is). In 5 wedstrijden maar 1 tegendoelpunt.

We hebben net 4 wedstrijden gewonnen zonder Pelle en eerder dit seizoen ook al 2x + een gelijkspel tegen Az.

Verliezen we zondag in Eindhoven dan staan we nog steeds een punt voor op Twente.

Je verkoopt dus alleen maar onzin behalve dat de selectie te smal is.

6 april 2014 om 23:54

Met Kongolo heb je een goede verdediger (hoe jong en onervaren) erbij. Maar daarvoor was het vaak erg wankel. Zeker daar Mulder blijft tegen vallen. Na volgend weekend hou je een voorsprong. Maar die is wel summier als je nog naar Alkmaar moet. ..

7 april 2014 om 00:26

AZ speelt nergens meer voor. Die zie ik niet winnen thuis van Feyenoord. Zeker niet als ze spelen zoals vandaag tegen Roda.

7 april 2014 om 00:16

Geen plan B als Pelle er niet is?

Volgens mij hebben we toch echt de afgelopen 4 wedstrijden zonder Pelle allemaal gewonnen

Wel leuk dat hij zegt dat ze sommige duels onnodig weg hebben gegeven, dat heeft de gehele top 6 gedaan. Als Ajax bijv gewoon van Cambuur en PEC had gewonnen, wat ze (met alle respect) gezien hun stand en kwaliteiten in hun team hadden moeten doen, dan was Ajax vorige week al kampioen geweest. Het gaat wel twee kanten op.

Mee eens. Feyenoord heeft een betere selectie dan Ajax, en dus is er gefaald door geen kampioen te worden. Dit was DE kans voo Feyenoord, volgend jaar zullen een aantal spelers vertrekken.

6 april 2014 om 23:40

Denk dat PSV zelfs de beste selectie heeft.

6 april 2014 om 23:44

Laat me niet lachen, PSV heeft een volledig elftal moeten kopen. PSV doet het me de eigen jeugd. De talenten moeten nog groeien, PSV heeft echt niet de beste selectie. Feyenoord heeft de beste spelers en die zijn jaren bij elkaar, daarom is het schandalig dat PSV geen kampioen is geworden...

6 april 2014 om 23:44

In potentie zeker, alleen moeten die nog groeien als groep en ook mentaal een stuk sterker worden.

6 april 2014 om 23:46

Nee dat denk ik niet. PSV heeft een talentvolle maar onervaren verdediging, geen creativiteit op het middenveld en geen afmaker. Twente wellicht wel. Denk dat Feyenoord de beste selectie had, dan Twente en dan Ajax.

6 april 2014 om 23:47

Depay heb je gedronken? je slaat wartaal uit.

''psv heeft een volledig elftal moeten kopen. PSV doet het me de eigen jeugd''

Hebben ze nou moeten kopen of doen ze het met eigen jeugd

''psv heeft echt niet de beste selectie.''

''feyenoord heeft de beste spelers en die zijn jaren bij elkaar, daarom is het schandalig dat PSV geen kampioen is geworden... ''

Feyenoord heeft de beste spelers en die zijn bij elkaar gebleven... en dan is het schandalig dat PSV geen kampioen is geworden??

Kan je het even duidelijker formuleren aub?

6 april 2014 om 23:47

In potentie is toch anders dat dat PSV daadwerkelijk de beste spelers heeft, zolang zijn de PSV spelers nog lang niet.

6 april 2014 om 23:49

Mee eens. Maar juist Feyenoord had als groep verder moeten zijn, daar ze met bijna dezelfde selectie speelden....daarom heeft Koeman het vind ik niet goed gedaan dit jaar (eerste 2 jaar wel, maar dit jaar hadden ze de stap moeten maken om echt de titel te pakken)

6 april 2014 om 23:52

Ja dat bedoel ik, daarom begrijp ik niet waarom Koeman zo opgehemeld word. Heeft het nergens nooit echt waargemaakt.

7 april 2014 om 00:01

Ndisdenaam Sorry ik bedoelde PSV heeft haar heel haar elftal moet verkopen en PSV moet nou met eigen jeugd bouwen aan een team. In tegenstelling zijn de Feyenoord spelers bij elkaar gebleven al een paar jaar lang. Feyenoord heeft door dat topspeler in huis kunnen houden, daarom had Feyenoord kampioen moeten worden.

7 april 2014 om 00:46

Kijk zo is het inderdaad duidelijker.
Ben het helemaal met je eens hoor, Feyenoord lukt het niet om die laatste stap te zetten, alles is bij elkaar gebleven dus je had verwacht dat ze wat verder zouden zijn.

6 april 2014 om 23:44

Misschien op individuele kwaliteiten... maar het collectief... ja het is inmiddels een cliche aan het worden, is bij Ajax hechter.

Tja je hebt het zelf verspeeld tegen met alle respect de kleintjes dit seizoen, te vaak een Feyenoord gezien met een slappe instelling.

Het jaar... ook een Ajax fan weet dat er een einde komt aan de Ajax macht. Feyenoord komt er wel, niet dit jaar, dan volgend jaar en anders wel dat jaar daarna. Kijk naar Man Utd was tot voor kort de club van Europa en Engeland en nu zijn Chelsea, City, Liverpool en Arsenal er voor bij. En wat te denken van Real bayern barca dortmund PSG Atletico etc...

En hoeveel onnodige punten heeft Ajax verspeeld, Ruud?

Je hebt alle 3 de duels met Ajax verloren, dat zegt genoeg. Je maakt geen enkele aanspraak op de titel.

Haha, dit kan iedere ploeg in een bepaalde context zeggen.

Iedere ploeg heeft er wedstrijden bij zitten die je had moet winnen en waarvan je achteraf denkt : "Als....".

Aan de andere kant, en daar hoor je vreemd genoeg niemand over, heb je ook wedstrijden die je gelukkig wint.

Aan het einde van het seizoen wordt gewoon de club kampioen die het meest constant gepresteerd heeft en hoor je andere clubs "als..." roepen. Afijn ik weet wel beter.

Als Feyenoord de Champions leauqe haalt willen de spelers misschien wel blijven.

Feyenoord als 2e van de eredivisie. De beste na Ajax. Tuurlijk zonde dat je geen kampioen bent geworden, maar nu is het een kwestie van de 2e plek veilig stellen en volgend jaar alles op alles om die CL poule fase te halen!

Dit heb ik ook een hele lange tijd aangegeven. Feyenoord was dit seizoen de ploeg die kampioen moest worden. Een selectie vol jonge internationals aangevuld met ervaring en een topscorer, en die selectie bleef intact. Elke trainer in de Eredivisie kan daar jaloers op zijn. Ik had verwacht dat Feyenoord met een ingespeeld team juist in het begin uit ging lopen, omdat andere teams nog niet ingespeeld waren. Feyenoord had op dat gebied een voorsprong. Andere clubs zouden de eerste wedstrijden of zelfs maanden moeten "inkomen/opwarmen", terwijl Feyenoord direct erop kon klappen. Echter liet Feyenoord het juist bij die start liggen. Later kwamen ze op een paar momenten in het seizoen nog wel dichtbij, maar juist dan kregen ze een offday. Feyenoord had kampioen kunnen worden. Op meerdere momenten werd dit ook door de media en/of Feyenoord spelers onderstreept. Echter volgende direct daarop de mindere prestaties. Ik blijf het gevoel houden dat het toch een mentale kwestie is/was. Feyenoord kan als runner-up uitstekende resultaten behalen, maar als die eerste plaats in beeld komt haken ze af..

6 april 2014 om 23:59

@De Toekomst,

mee eens! Ik denk ook dat Koeman toch wel lievelingetjes had want hij heeft nooit echt geprobeerd Vilhena eens een paar wedstrijden op 10 te zetten waar ik hem toch beter vind. Hij heeft een geweldig overzicht en techniek en zijn steekpass is subliem; dat komt beter op zn recht op 10, al helemaal sinds hij niet heel fysiek is. Daarnaast kan een blinde zien dat Manu (geweldig talent) de voorkeur had moeten krijgen boven Schaken, Verhoek en Armenteros. Ook was het oneerlijk voor Achachbar om altijd maar de laatste 10min te mogen spelen als ze achterstonden. lange ballen heeft hij niks aan.

Tsja Ruudje als Ajax gewoon zijn plicht had gedaan tegen Cambuur en RKC thuis dan was Ajax allang kampioen geweest. Beetje zo'n captain hindsight actie.

Overigens, mocht Feyenoord tweede worden, dan hebben ze het gewoon netjes gedaan. Ik ben van mening dat Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse niet heel veel voor elkaar onderdoen dit jaar.

Vormer heeft natuurlijk wel een punt. Natuurlijk heeft elke ploeg wel her en der punten verloren en als je uiteindelijk eerste wordt is dat terecht.
Alleen heeft Feyenoord dit jaar best wel vaak onnodig punten verspeelt. Wedstrijden waarin ze de betere waren en het toch weg gaven, wedstrijden waarin het extreem tegen zat en het kwartje net de verkeerde kant opviel voor ze. Dan waren er nog de akkefietjes rondom de Vrij en het aanvoerderschap dat uiteindelijk leidde tot het gedoe rondom Pelle.

Al met al is het razend knap als Feyenoord met nog steeds beperkte middelen, wederom tweede wordt, maar Vormer heeft gelijk dat ze dit jaar zomaar kampioen hadden kunnen worden. Onder andere omdat de rest qua spelersmateriaal ook maar heel weinig voorstelt.
Onbegrijpelijk trouwens dat Koeman hem vandaag zo vroeg wisselde? Vormer was de beste man op het veld en Vilhena stond op scherp..

6 april 2014 om 23:56

Beperkte middelen? wat zeg je me nou? Feyenoord heeft5 beter spelers dan Ajax. 2 plaats is echt niet knap als je de beste selectie van Nederland hebt. Feyenoord heeft het slecht gedaan, klaar...

7 april 2014 om 11:21

Volgens mij snap jij nog steeds niet waar ze vandaan komen? Ga even een jaar of 3 terug in de tijd. Een 10e plaats en praktisch failliet, wellicht verfrist dat je geheugen.

Razend knap om met beperkte middelen, aangezien ze geen enkele transfersom konden betalen en in de transfers niet konden concurreren met ajax, psv, twente en vitesse, dan toch ieder jaar bovenin mee te draaien.
Koeman heeft het uitstekend gedaan en geloof me dat die Wijnaldum zich nog wel eens achter zijn oren zal krabben. Die speelt nu bij dat zooitje ongeregeld in Eindhoven, terwijl zijn club als herboren lijkt.

vormer moet ff in de spiegel kijken,hij zit meer op de bank dan dat hij speelt.
ook is de selectie te smal om voor het kampioenschap te spelen.

7 april 2014 om 00:02

De selectie is te smal? Ajax moet ook geregeld een beroep doen op jongens als Hoesen, De Sa, Poulsen.. PSV speelt ook met Zanka in de defensie.. Het valt reuze mee het klasseverschil, maar wij hebben De Boer die uit veel spelers het maximale kan halen. Als Koeman datzelfde kon doen met Verhoek, Armenteros en Bakkal dan had Feyenoord kampioen kunnen worden.

7 april 2014 om 00:05

Nou zeg jet het zelfde Koeman haalt er niet het maximale uit, dat doet De Boer met een mindere selectie wel. Dat maakt het extra knap dat Ajax wel kampioen word.

7 april 2014 om 00:08

koeman heeft ook het maximale eruit gehaald uit feyenoord hoor, in de eerst 2 jaar word je 2e met heel veel jeugdspelers,oke je hebt dan wel geluk dat je een spits hebt die er 20 inschiet.met alle resepect maar ik denk dat de boer verhoek en armenteros ook niet beter gaat maken.

7 april 2014 om 00:09

Jij geeft een hele eigen draai aan mijn reactie.. Bijzonder..

Beetje onzinnig om te lopen roepen dat Feyenoord kampioen Moest worden. Als je aan het begin van het seizoen een poll had gemaakt, hadden de meeste toch echt Ajax of Psv vermeld, vooral met de aankopen die psv gedaan heeft. Dan heb je nog Twente met Tadic, Castaignos en een goed middenveld en een Vitesse met de halve jeugdopleiding van Chelsea, een van de rijkste clubs in de wereld rondlopen, en dan word je toch echt niet zo 1 2 3 kampioen. Feyenoord heeft inderdaad punten laten liggen, en ze hadden kampioen Kunnen worden. Maar met de schulden en de begroting die ze hebben ben ik in ieder geval tevreden met een tweede plek.

Op dit moment is het verschil maar 6 punten, dat is 1 onderlinge wedstrijd. Had Feyenoord in De Kuip van Ajax gewonnen dan stonden ze nu gelijk in punten. Verschil is dit jaar gewoon minimaal. Beide elftallen hebben qua voetbal weinig laten zien dit seizoen vind ik.

7 april 2014 om 01:57

Alleen heeft Ajax 3x van Feyenoord gewonnen. Zonder alsies!!

Ruudje heeft gelijk, Feyenoord had dit jaar de titel 'moeten - kunnen' pakken, net zoals Ajax hebben zij de selectie redelijk intact kunnen houden alleen doet de valse start van het seizoen Feyenoord de das om!
De kwaliteit was er zeker, maar ook de onervarenheid, onzekerheid en soms de gemakzucht. Ajax heeft dit jaar gewoon weer verdiend de titel te pakken en van Feyenoord is het gewoon super om met de beperkte financiële middelen deze prestatie neer te zetten.

De Coolsingel komt ieder seizoen een beetje dichter bij en onze glorie jaren komen wel weer, eerst eens voorronde CL halen en doorkomen!

Vormer heeft best een punt. Bij Feyenoord is niemand weggegaan, waardoor men door zou moeten kunnen bouwen op het vorige jaar, in tegenstelling tot Ajax, Psv, Vitesse en Twente die allemaal bepalende spelers zijn verloren en nieuwe spelers moesten inpassen. Dit is het 3e jaar op rij dat Feyenoord weer meedeed om de titel, en van die 3 was dit echt het jaar om kampioen te worden. Ajax heeft eigenlijk een redelijk gemankeerd team maar een fantastische trainer die toch weer een hecht collectief sticht dat kampioen wordt terwijl het eigenlijk cruciale eigenschappen van een topploeg ontbreekt, namelijk een echte creatieve nummer 10, buitenspelers die het veld breed houden en een voorzet kunnen geven , spelers met individuele klasse en een fatsoenlijke spits. Ik vind dat de concurrenten van Ajax deze facetten qua spelers meer hebben. Dat het dan toch weer Ajax wordt is echt heel knap van De Boer, maar wil hij echt een keer een volgende stap met Ajax zetten(in Europa) zal er toch redelijk wat geïnvesteerd moeten worden.

7 april 2014 om 02:04

Ik kan me niet vinden in jouw punten. Je hoeft ten eerste helemaal niet met een 10 te spelen. Ten tweede zijn vleugels die aan positiewisselingen doen veel effectiever dan vleugels die aan de lijn plakken (outdated). Ten derde weet ik weinig spelers te noemen met meer individuele klasse dan de 11 van Ajax en ten vierde : Sigthorson heeft verdikkie daadwerkelijk in iedere topper gescoord! Dat is ongelovelijk!

7 april 2014 om 03:21

Sigi is gewoon een drama spits.

Boetius, Clasie, Bmi, Janmaat, Pelle; allemaal zijn ze beter dan de Ajacieden op die posities. Hun vervangers zijn echter direct van amateurklasse.

7 april 2014 om 05:25

Ben ik niet met je eens , kijk eens naar de spelers welke topscorers zijn .. en op welke manieren er gescoord wordt veelal. Pelle? Voorzetjes , finnbogason? Voorzetjes , mandzukic ? Voorzetjes, destro? Voorzetjes , benzema? Voorzetjes. Ga zo nog maar even door.

7 april 2014 om 05:31

Sigi is zeker geen drama spits. Wie was de laatste topscorer bij ajax ? Buiten suarez diebuitenklasse was. Huntelaar toch ? Was hij dan zo enorm een echte ajax spits ? Als je als spits echt veel wilt scoren ben je gewoon enorm afhankelijk van je aanvoer vanaf de zijkanten. Kijk bijvoorbeeld eens naar heerenveen welke al 4-5 jaar topscorers afleveren. En telkens ook weer hun buitenspelers kwijtraken. Dat is toch niet voor niets ? Feyenoord haalt verhoek voor zijn voorzetten welke bulykin topscorer maakte. En Ajax gaat voor een of andere rare rus wat met de egoistische robben typetjes nooit meer een bal kreeg

7 april 2014 om 08:17

Alleen Boetius en Pelle zijn we het over eens. Bij die anderen weet ik niet waarop jij je baseert. Zeker niet wat betreft Janmaat die elke topper erop los stuntelt, wat hem volgens jou een drama back moet maken.

7 april 2014 om 12:26

clasie is echt niet beter dan blind hoor... en pelle zal ook bij Ajax niet renderen, net als hij bij AZ niks voorstelde en al zijn voorgaande clubs, janmaat is idd beter dan vrhijn, boeties is beter dan fischer en bmi vind ik niet beter dan Boilesen maargoed, bmi hoort gewoon op cv te staan.

7 april 2014 om 05:34

Helemaal met je eens, beste en meest rationele reactie ooit gelezen hier op vz

Hij heeft gelijk. Alleen had Feyenoord even 10 miljoen moeten hebben voor drie goede spelers erbij.

Die hadden ze niet en de selectie dus te dun. Omdat dit jaar het eindjaar is van veel goede spelers zoals Janmaat, BMI en Pelle, zal de kans zijn verkeken.

Vind je het gek als je telkens weer met stoere uitspraken komt . Wat totaal niet des Feyenord is , maar wat helaas wel een nieuwe trend blijkt te worden. Als je een grote bek hebt moet je het ook waarmaken. En niet telkens aankomen met

Iedereen is opeens beter dan Ajax of heeft zogezegd beter spelersmateriaal, maar staan allemaal achter op Ajax. Terwijl er dit seizoen drie maal van ze is verloren. Het is allemaal de koe in zijn aars kijken. Tja, de selectie is bij elkaar gebleven, wordt dan als argument gegeven. Dat is cool, maar het gaat om de kwaliteit. Vormer kan pas na 34 wedstrijden zeggen of ze kampioen haddem kunnen worden ze moeten namelijk nog uit naar PSV en AZ. Dus die grote waffel kan best dicht.

Na die eerste drie wedstrijden was het eigenlijk wel over. Feyenoord heeft veel laten zien dit jaar, hebben de meeste goals van de eredivisie gemaakt, een aantal wedstrijden zeer hoog niveau gehaald, misschien wel het beste spel bij vlagen van Nederland, maar Ajax is gewoon veel constanter gebleven. Ik heb in ieder geval genoten van Feyenoord, de wedstrijden dit seizoen waren vaak spectaculair en alleszins een stuk leuker om naar te kijken dan de wedstrijden van de kampioen, die veel zakelijker en soberder speelde. En dat laatste is zonder meer een kwaliteit die Feyenoord miste in de eerste helft van het seizoen (al lijken ze zich Ajax' soberheid de laatste weken ook aan te meten). De tweede plaats is op zich niet verkeerd voor deze ploeg, natuurlijk ze hebben de kwaliteiten om kampioen te worden, maar met zo weinig geld halen ze er wel een hoop uit. En dit seizoen is met Kongolo weer een nieuwe Oranjekandidaat doorgebroken, en zijn Boëtius en Vilhena ook weer een jaar verder in hun ontwikkeling, Feyenoord wordt als maar sterker, en dat is positief. Kijk alleen al eens naar de reacties hierboven, daar zit geen greintje medelijden meer bij van supporters van andere clubs, dat is pure afgunst en dat is een erg goed teken!

Kwalitatief ontlopen Feyenoord Ajax Vitesse en Twente elkaar nauwelijks. Waar Ajax vaak de winst pakte in de slotfase van een wedstrijd verspeelde Feyenoord daar juist veel punten. Diegene die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft is de rerechte kampioen!

Ja Vormer maar dat moest ook 2 jaar geleden dus het is niet nieuw dat Feyenoord de druk niet aan kan.

Feyenoord had volgens vele kampioen moeten worden omdat het team intact is gebleven t.o.v. vorig jaar. Maar hebben jullie de budgetten van Ajax, PSV en Twente wel eens afgezet tegen die van Feyenoord? Ja, onze selectie bleef intact, maar feit blijft dat het team enkel bestaat uit (zo goed als) transfervrije spelers en eigen jeugd. Verder kunnen wij onze grootste talenten niet behouden omdat daar geen budget voor is, terwijl andere nederlandse clubs juist de grootste talenten van Europa naar zich toe kunnen trekken door hen een contract(je) aan te bieden.

Dit was inderdaad het jaar om kampioen te worden, maar niet alleen voor Feyenoord, ook voor Vitesse, Twente en Psv. Elke club in de top van de eredivisie had dit jaar kunnen profiteren van het falen van de andere clubs, maar zoals wel vaker is Ajax de club die op de belangrijke momenten het best presteert en er helaas terecht vandoor gaat met de titel.

Ach ga toch weg man, als je kampioen had willen worden had je onderlinge duels moeten winnen.. Ajax heeft had allang kampioen moeten zijn kan ik ook zeggen als ze niet de punten hadden verspeeld tegen Nac, Cambuur, Utrecht etc. Zo lust ik er nog wel een paar, feit blijft gewoon dat jullie maar moeten proberen te winnen van Ajax en dan mag je over kampioen praten...

Al 15 jaar excuses,het was toch "geen woorden maar daden",al jaren subtop met een stadion van een kampioen.

Als dit het jaar had moeten zijn om kampioen te worden ben ik bang dat de komende jaren niets te vieren valt daar in rotterdam....dit was het beste feyenoord sinds jaren en volgend jaar zie ik ze echt niet beter worden. Iedere maandag na een gewonnen wedstrijd is er wel een speler die wat onzin roept. Ze moeten gewoon die 2de plaats groot vieren want de komende jaren zal er echt niets gewonnen worden daar.

We hebben zo verschrikkelijk veel punten laten liggen tegen de kleintjes dit seizoen. Pec, Heracles, Rkc, Ado. Duels die we 'gewoon' hadden kunnen winnen. Daarnaast zijn we in de klassiekers gewoon onthutsend zwak voor de dag gekomen. Terwijl Ajax in die wedstrijden ook zeker niet top was. We kunnen het onszelf verwijten dat we geen kampioen zijn geworden. Erg jammer want de mogelijkheden waren er zeker.

7 april 2014 om 12:30

Grappig, aangezien Ajax ook punten heeft laten liggen tegen ploegen als Pec,rkc,cambuur,nac,utrecht .. zo kun je zoals je wss wel weet van elke ploeg wel een lijstje maken.. als Ajax die ''gewoon'' had gewonnen waren we 2maanden geleden al kampioen..

7 april 2014 om 12:46

Daar heb je wel weer een punt ja. Neemt niet weg dat Feyenoord, gezien het in tact houden van de selectie, gewoon zeer wisselvallig heeft gepresteerd en er veel meer verwacht mocht worden. Zeker in die wedstrijden.

7 april 2014 om 13:37

dat heeft dan dus met kwaliteit te maken, iets wat alle nederlandse ploegen missen, de minst wisselvallige word kampioen. Achja, volgend jaar moet het hoe dan ook beter want ik verwacht wel wat van Psv.

Ajax heeft precies evenveel punten verloren als dat Feyenoord gedaan heeft, de competitie en vooral de strijd tussen deze 2 is beslist op 2 wedstrijd.

Ik hoor heel veel feyenoorders zeggen, we hebben veel punten laten liggen tegen de kleintjes, maar ajax Nac, Cambuur, Pec, Rkc, Utrecht. Duels die ajax gewoon had moeten winnen. Je hebt 12 punten laten liggen tegen "kleintjes", ajax ook 12 punten tegen "kleintjes".

Ajax wint 2 keer van feyenoord, dat is 6 punten en dat is precies het verschil. Feyenoord had 6 punten voor de rest gestaan als ze 2 keer van ajax hadden gewonnen. Maar elke keer teruggrijpen naar de onnodig verloren punten slaat nergens op. Dat gebeurd altijd wel. Maar nu eindig je 2de met 6 punten verschil op ajax, waar je 2 keer van verloren heb.

7 april 2014 om 10:36

Onzin. Kijk als Ajax en Feyenoord nu alle wedstrijden tegen "de kleintjes" allemaal hadden gewonnen dán was het onderling resultaat bepalend geweest.

Ajax heeft zoveel punten laten liggen dat Feyenoord het onderlinge resultaat had kunnen compenseren door tegen de kleintjes juist wel te winnen.

Ajax heeft een sterkere bank. Dat heeft het verschil gemaakt.

7 april 2014 om 10:49

ALS ajax en feyenoord alle wedstrijden tegen de kleintjes hadden gewonnen was het onderling resultaat bepalend geweest. En dat is nu niet zo? het verschil is 6 punten, ajax en feyenoord hebben 12 punten laten liggen in wedstrijden tegen de NIET-top 5.
Verschil is 6 punten tussen de 2 en ajax wint 2 keer van feyenoord.

Kan je me dan vertellen waar het verschil wel gemaakt is?

7 april 2014 om 10:53

Nee dat is nu niet zo want als Feyenoord tegen Rkc, NAC en Go Ahead had gewonnen dan hadden die onderlinge resultaten dus geen ruk uitgemaakt.

Als Ajax die wedstrijden tegen de kleintjes ook had gewonnen dan was die ruimte er niet geweest (nu wel want Ajax heeft ook 27 veriespunten). Nu wel. Simpel rekensommetje.

Krijgen wat dat verhaal weer, we hebben zo veel onnodige punten laten liggen... Dat kan je echt over iederen club wel zeggen.

hahaha, waar wordt dit op gebaseerd? Ik bedoel de selectie van feyenoord is gewoon zeer matig. Mogen blij zijn dat ze tweede staan.

Waarom hebben ze in godsnaam geld in die Bakkal gestoken?Doodzonde! Binnengehaald op historische redenen. Een dergelijk scenario dreigt ook met Gudetti. Die jongen is erg ziek geweest; speelt al tijden niet echt meer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren