Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Er is maar één ploeg die Bayern kan verslaan, en dat is Real Madrid'

Laatste update:

Er is vrijwel niemand die serieus rekening houdt met een stunt van Manchester United tegen Bayern München. De Engelsen hielden de Duitse topfavoriet voor het winnen van de Champions League vorige week verdienstelijk op 1-1, maar de return in de Allianz Arena wordt loodzwaar. Ook Elber, voormalig spits van der Rekordmeister, gelooft niet dat United het in zich heeft om te verrassen.

/

De Braziliaan vindt Bayern nog sterker dan vorig jaar, terwijl dat bij United precies omgekeerd is. "We moeten de wedstrijd natuurlijk nog afwachten, maar in mijn ogen is er maar één ploeg in de Champions League die Bayern kan verslaan, en dat is Real Madrid", zegt hij in gesprek met Goal. Volgens hem is het circulatievoetbal dat Josep Guardiola heeft geïntroduceerd alle andere clubs te machtig.

"Bayern zal ook tegen Manchester United weer vol op de aanval spelen en veel kansen creëren. Daar ben ik van overtuigd", aldus Elber, die wel graag een basisplaats ziet voor Mario Mandzukic. "Voor mij is het duidelijk: met hem is Bayern sterker. Ik mag die jongen wel, hij kan van niets iets maken. Met hem op het veld is het elftal minder voorspelbaar."

Real Madrid is de enige ploeg die Bayern München kan verslaag

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat Chelsea het ook kan... Je moet niet alleen naar de selectie en spelers kijken.. Die Mourinho kan zijn elftal soms zo geweldig aanpassen aan de tegenstander..

Verder denk ik wel dat op papier Bayern Munchen en Real Madrid de sterkste teams hebben en denk dat ondanks ik Chelsea ook hoog heb zitten een van die andere twee de CL gaat winnen.

9 april 2014 om 13:41

Nee ik denk alleen Real door de manier waarop hun voetballen.

Misschien ligt dit wel aan mijn voorkeur voor Real.

9 april 2014 om 13:42

Joh tuurlijk ligt het aan jou, Ik ben ook een Real fan maar Chelsea kan ook winnen van Bayern Munchen.

9 april 2014 om 13:57

Ik denk juist eerder Chelsea.
Verdedigend laat madrid gewoon heel veel steken vallen.

Chelsea is dan wel niet spectaculair, maar ze kunnen de boel wel dicht timmeren.
Als je dan nog wat geluk hebt plus 1 goede counter

Net als Atletico dus. Die kan t zelfde destructieve spel spelen en dan hopen dat de counter goed valt.

Barca en Real kunnen bayern aanvallend misschien wel pijn doen maar als je 3x scoort en er 4 tegen krijgt heb je nog niks.

9 april 2014 om 14:14

Barca kan niet heel veel tegen dit munchen opbrengen, ze spelen hetzelfde soort voetbal, alleen speelt bayern dat gewoon beter.

9 april 2014 om 14:34

Als Messi zijn dag heeft scoort hij er zo 3 tegen Bayern... nou succes in de volgende wedstrijd

9 april 2014 om 15:33

Bayern speelt bij lange na niet het spel beter dan Barca. Daarvoor missen ze technische klasse op het middenveld.

9 april 2014 om 16:10

Vorige keer kreeg Messi jantje van Bayern kan alleen real of mourinhow innen

9 april 2014 om 16:15

Ik snap wel wat je bedoeld, real speelt graag tegen teams die niet ingraven en als er een team is die dat niet doet is het bayern. Maar ik en de rest van de wereld willen dat pas in de finale zien ik weet het zeker.

Chelsea kan bayern ook hebben Mourinho kan bijna alles. Zijn arrogantie is hoog maar geef hem ongelijk hij is de only one.

9 april 2014 om 16:25

Messi speelde niet eens.

9 april 2014 om 16:30

Juist de manier van voetballen van Madrid zorgt ervoor dat Real geen enkele kans maakt. Munchen speelt namelijk hetzelfde spel als Madrid, maar dan tot in detail beter uitgevoerd en met nog meer kracht. Dat een Manunited het Munchen al moeilijk maakt komt ook doordat zij het veld heel klein maken en het achterin dicht houden.

Ik moet overigens nog maar zien of Munchen vanavond door gaat, want Manunited kan zomaar eens voor een verrassing zorgen als je het mij vraagt...

9 april 2014 om 14:39

Real Madrid in topvorm kon Barca in een soort van dipje, niet eens verslaan, dus ik vind het een beetje raar dat Elber dit zegt.

Bayern is inderdaad in topvorm, maar Atletico/barca kan hij ook in dit rijtje zetten, want Atletico kan als geen ander dit spelletje ontregelen. Barca had 't wederom moeilijk in Camp Nou tegen Atletico.
Atletico heeft daarentegen de agressie, 't voetballende vermogen en dat vernufte om een Barca en een Bayern te kunnen ontregelen, dat irritante waar je als speler tegen gaat voetballen.

Waar Barca 't moet hebben van 't "voetbal" tiki-taka, mist 't het fysiek.
Waar Real 't moet hebben van bevliegingen, mist 't af en toe de koelbloedigheid in de koppies en het tactisch vermogen vind ik ondermaats, vooral tegen voetballende positiespelende teams ondermaats.
Chelsea heeft 't fysieke, maar daar is ook alles mee gezegd!

Als Bayern maar even niet in 't spel komt, dan is een ploeg als Atletico dodelijk irritant, dat hebben de overige teams niet.

Maar Bayern is nog niet door en Atletico en Barca ook niet!!!

9 april 2014 om 14:50

Vergeet niet dat Real met 10 man kwam te staan, dat scheelde toch behoorlijk. Ik weet dat 'als' niet telt in de voetballerij, maar 11 tegen 11 was Real gewoon minimaal gelijkwaardig aan Barca. Als Ramos niet zo dom was geweest om achter Neymar langs te kruisen, zou Real de wedstrijd waarschijnlijk gewonnen hebben. Om verder inhoudelijk op het artikel in te gaan, verwacht ik dat Chelsea en wellicht Atletico ook wel wat uit kunnen richten tegen Bayern. Met Barca geloof ik er minder in, en dat is niet omdat ik het ze niet zou gunnen, maar dat komt eerder door het type voetbal dat beide teams spelen. Bayern is een soort geperfectioneerde versie van Barca geworden.

9 april 2014 om 15:14

Ik snap wat je bedoelt Oxxis, maar Real heeft vaak moeite met of heeft altijd moeite met het systeem dat Barca en nu ook Bayern speelt, het is toch vreemd dat Ronaldo van de 10 wedstrijden tegen Barca 9 keer onzichtbaar is of wordt gemaakt?

Tactisch is Real niet zo sterk als men denkt, dat zag je gisteren ook, natuurlijk had Di Maria die penalty moeten scoren, want dan hadden we het niet meer over die wedstrijd, maar je zag dat als spelers zich tussen de linies bewegen, dat Real daar moeite mee heeft.

Natuurlijk had ik 't ook willen zien dat Real Barca met 11-11 was geeindigd, maar zoals vaak het geval is, krijgt Real vaak een rode kaart tegen Barca en vaak terecht, niet altijd.
Het is geen toeval meer dat Real vaak verliest van Barca of weinig wint van Barca, omdat men bijvoorbaat al achteruit loopt en niet doordekt.

Laat nou juist Bayern met dit systeem superieur zijn, maar zij winnen niet van United, die uit vorm zijn.

Het klinkt cliche, maar ja, je speelt 11 vs 11 en de bal is rond en dat heeft United bewezen. Ook Chelsea onder di Matteo heeft zo de CL gewonnen.

Real kan winnen en daar heeft 't nu ook de mogelijkheden voor, daar is 't team het geraamte al te lang voor bij elkaar, maar lukt 't niet, dan kan 't denk ik lang wachten op een 10 CL overwinning.

Bayern is in vorm, maar vorm zegt niet alles, United-Bayern en Real vs Barca Chelsea vs Psg zijn daar grote voorbeelden van!!!

9 april 2014 om 16:35

Chafa,

Ik vind ook dat je Chelsea daarmee veel te kort doet. Met alleen fysiek kom je niet in de halve finale CL. Tactisch vernuft, een goede mentaliteit, inzet, slimmigheid, en een toptrainer maken Chelsea een gevaarlijke kandidaat voor winst van de CL 2014.

Ik vermoed dat Munchen beter is dan Chelsea, Chelsea beter is dan Madrid en Madrid beter is dan Athletico dat vanavond Barca zal verslaan.....

9 april 2014 om 14:44

Chelsea geef ik ook wel een goede kans inderdaad. Weet nog destijds dat Barcelona in eenzelfde soort positie zat als waar Bayern nu inzit en dat Mourinho ze met Chelsea uitschakelde in de halve finale. Natuurlijk had het de andere kant op kunnen gaan, maar dat zijn wel typisch trucjes van Mourinho die het verschil maken. Ik meen dat ze het seizoen daarop ook heel dicht tegen de uitschakeling van Barcelona aanzaten. Mourinho is iemand die dit kan en bovendien heeft Chelsea ook gewoon prima spelersmateriaal.

9 april 2014 om 16:49

Dat heeft mourinho niet gedaan maar di matteo.. ( of je bedoeld inter)

Real heeft teveel zwakke plekken. Achterin kan je ze helemaal gek spelen. Pepe en Ramos vind ik geen sterk duo. Hetzelfde geldt voor de backs. Ik denk dat Robben en Ribery die helemaal kapot kunnen spelen.

9 april 2014 om 13:45

Kritiek op de backs?
Carvajal is aan een geweldig seizoen bezig en ontwikkelt zich uitstekend. Marcelo is ook weer uitstekend bezig alleen helaas is hij er een tijd uit door weer een blessure. Dus Coentrao wordt waarschijnlijk dan de linksback, dan snap ik de eventuele kritiek een klein beetje meer. Maar voor de rest doen de backs bij Real het uitstekend.


Overigens zie ik ook Chelsea Bayern er wel uit gooien. Mourinho verzint altijd wel wat. Lijkt mij de mooiste finale uit Real Madrid oogpunt: Chelsea- Real!

9 april 2014 om 14:04

Hij heeft geen kritiek, hij denkt dat Robben en Ribery ze kapot kunnen spelen. En ik kan je vertellen. Daar heeft hij helemaal gelijk in.

9 april 2014 om 14:09

Ronaldo en bale zullen die Bayern backs ook wel zoek spelen

9 april 2014 om 14:28

ronaldo: ja
Bale: nee
Geen speler speelt Alaba zoek

9 april 2014 om 14:49

Aldus pep guardiola

9 april 2014 om 15:35

Hebben we gezien in de supercup

9 april 2014 om 15:45

@0308
de mooiste finale in welk opzicht?
niet qua mooi voetbal lijkt mij... dan zou real-bayern of real-barca de mooiste finale zijn.

9 april 2014 om 17:31

Coentrao doet het gewoon uitstekend als linksback hoor.

9 april 2014 om 17:37

zeker niet als hij rugdekking krijgt van ribery. idd ribery :D

9 april 2014 om 16:38

Athletico Madrid :-)

Ik moet hem gelijk geven, Madrid is de enige ploeg die dat kan, maar dan moeten ze wel goed spelen, dus niet zoals tegen Dortmund. Chelsea zie ik ook wel in de finale eerlijk gezegd.

Ik denk dat Barca, Chelsea of Atleti het ook zouden kunnen op een goede dag. Dortmund kan het ook met een fitte selectie. Bayern is dan wel de topfavoriet.

Dus een barca die goed speelt kan het niet?

9 april 2014 om 13:41

Heb je vorig seizoen toch gezien de 7-0?

9 april 2014 om 14:01

psv heeft in 1 seizoen met 10-0 van feyenoord gewonnen en met 1-3 verloren.

Maar goed...objectief reageren over barcelona blijft moeilijk voor jou.

9 april 2014 om 18:39

Oow ja man want 1 jaar terug en 10 jaar terug is natuurlijk het zelfe

9 april 2014 om 18:59

Dat was in hetzelfde seizoen

Bayern vind ik al een pak minder dan vorig seizoen.
Nu spelen ze veel hoger en geven veel meer ruimte weg in de rug van de verdediging.
Real en Chelsea kunnen daar heel goed gebruik van maken.
Maar misschien speelt Bayern tegen zo'n ploegen niet zo hoog en passen ze hun spel wat aan.
Maar Pep past zijn spel normaal gezien nooit aan, denk dat Bayern daardoor de CL niet gaat winnen.

9 april 2014 om 13:40

Ja weet je het is prachtig als je bepaalde filosofie en spelopvatting hebt en daar altijd vanuit gaat, maar het is wel erg naïef. Finale van 2010 had van Gaal ook gewoon letterlijk weggeven door te stellen dat hij zich niet gaat aanpassen aan Inter. Hoe bedoel je? Het machtige Barcelona kwam door bustactiek van Mou er niet doorheen en dan wil Van Gaal dat even wel met Bayern doen die met alle geluk van de wereld in de finale was beland? Soms kan ik er mij zo aan ergeren.

Wat mij betreft moeten Bayern en Barcelona een eventuele uitwedstrijd tegen Chelsea gewoon helemaal niet aanvallen, maar op eigen rondtikken. Gewoon tijd volmaken en kijken hoe zielig dat Chelsea voor eigen publiek eruitziet.

9 april 2014 om 13:54

Gister toch echt gezien hoe Psg, dat alleen maar aan het verdedigen was, werd overlopen door Chelsea, Maak je geen zorgen over ons, als het echt moet komen we en doen we dat met doelpunten.

Gaan we niet achteraf janken hoe het voetbal heeft verloren.

Daarbij hoor ik nu elk jaar, ja ga gewoon op eigen helft tikken en laat ze maar komen. Blijkbaar heb je dus dit seizoen misschien 3 wedstrijd gekeken van Chelsea, want als er 1 ding is wat wij ziek goed kunnen (zijn er meerdere maar dit is in dit geval de belangrijkste) is het wel druk zetten.

Wij kunnen doen dat heel lang, gecontroleerd en hoog opvoeren. Dus ga gerust lekker op je eigen helft tikken, 1 foutje en we straffen het af. Zelfs (objectieve) Barcelona supporters hebben toegegeven onder de indruk te zijn hoe goed Chelsea dat kan.

9 april 2014 om 13:55

Soms moeten ze dat indd doen, maar dat gebeurt niet.
Toen Barca eruit vloog tegen Chelsea was het ook de fout van Pep.
Barca stond 2-0 voor met een man minder, en het was bijna rust, inpl van de bal in de ploeg te houden tot de rust, gingen ze aanvallen, Chelsea scoorde daar op de counter.
Als Barca de rust had gehaald met 2-0, had Chelsea het nooit gehaald die wedstrijd.
Het is niet slim om altijd vol op de aanval te spelen.

9 april 2014 om 14:04

Voel je niet zo op je pik getrapt, ik heb het over de kwaliteit om jezelf aan te passen. En laat Chelsea nou het beste voorbeeld zijn van een club die zich weet aan te passen. Ik vond de overwinningsdrang van Chelsea gisteren ook geweldig, met onverzettelijke Willian als motd. Ik heb het over feit dat men precies doet wat een trainer als Mourinho verwacht dat ze doen en zich toch weigeren enigszins aan te passen omdat dat niet in de filosofie past.

Mourinho heeft daar lak en haalt daar zijn voordeel uit. Dat is gewoon realistisch.

Trouwens, wil jij beweren dat als Chelsea Barcelona (mochten ze doorgaan) of Bayern loten, dat ze dan niet als schaapjes alsmaar achteruit gaan lopen en wachten op een fout?

9 april 2014 om 14:11

Gewoon tijd volmaken en kijken hoe zielig dat Chelsea voor eigen publiek eruitziet.

Ik kaats simpel de bal mijn beste Als je wat meer respectvolle reactie wil, stel ik voor dat je dan ook wat meer respect, zoals in je tweede reactie te lezen, gaat reageren. Dan heb ik ook geen aanleiding om op een dergelijke manier je aan te spreken. Uiteraard moet je niks en staat je vrij reacties te plaatsen hoe je wil, maar vind het wel opmerkelijk dat je lichtelijk verbaast bent over het feit dat ik zo reageer.

Eerlijk? Ik heb echt geen flauw idee.. We hebben vaker gezien dergelijke topwedstrijden te kunnen bepalen met ons speltempo, we hebben ook gezien achteruit te kunnen lopen als het moet.

Het is misschien raar maar het ligt compelet aan de instelling en opstelling van Bayern/barca. Als Barca bijv met veel aanvallers gaat spelen en pressie wil brengen dan denk ik dat hij ze gewoon rustig laat komen, maar mochten ze bijvoorbeeld op balbezit spelen dan zal Mourinho wel ze aansporen om aan te jagen vanaf het middenveld en de verdediging laten staan.

Maar het is gissen..

9 april 2014 om 14:29

Chelsea heeft bewezen tegen City te aanvallen en vooral in een uitwedstrijd. Chelsea heeft uit tegen PSG bewezen te kunnen aanvallen en niet alleen blijven te hangen, althans kwamen de goals erg ongelukkig.

Mourinho heeft geen reden om blijven te hangen tegen Bayern of Barca. Vooral Barca niet nee , wanneer we pressen raakt Barca door de war en komt de goal al gauw vallen.

9 april 2014 om 14:33

Respect given where respect is due. Zoals Chelsea zich gisteren presenteerde, daar kan ik respect voor opbrengen. Niet dat het extreem aanvallend was, ik bedoel afgezien van de ballen op lat, waren er amper kansen gecreëerd. Maar Chelsea had duidelijk de wedstrijd onder controle en je voelde een tweede goal aankomen.

Echter zal dit Chelsea, zoals je zelf zegt, zich altijd afhankelijk opstellen van de tactiek van de tegenstander, wachten op fouten, dus al met al reactievoetbal. Ik begrijp dat Chelsea fans, waar ze zich eerst nog verontschuldigend opstelden, dat nu wel stoer vinden. En in termen van "keihard fouten afstraffen spreken" of iets dergelijks. Echter is dat nog altijd afhankelijk van de tegenstander, als tegenstander ook niks doet, eindigt het in 0-0, zie Manu - Chelsea en Arsenal - Chelsea dit seizoen. Daarom pleit ik voor minder naïviteit van clubs als Barcelona en Bayern, maar meer realisme.

9 april 2014 om 16:42

Ik heb een andere wedstrijd gezien Zola. Ik zag vooral de eerste helft een beter PSG en een afwachtend Chelsea. Die goal was niet verdiend, en een gelijkspel over de gehele wedstrijd gezien was terecht geweest. Dat Cavani het niet afmaakt is een godswonder, want zeker is dat niet het beste team, maar het gelukkigste team is doorgegaan naar de semi's.

Na die wanvertoning van gisteren weet ik het niet zo zeker meer. Pepe oogt te onrustig en dat kan in het nadeel van Real werken.

9 april 2014 om 13:37

"haha real Madrid heeft een pot zonder een paar sterspelers gespeelt en 2 goals door fouten gekregen, ze zullen nooit meer van een andere top team winnen"

9 april 2014 om 13:45

Het was inderdaad niet Dortmund die aan het aan vallen was en die balbezit had, het waren gewoon 2 fouten van spelers van Real Madrid en Real speelde niet slecht als Ronaldo speelde en hij schoot die penalty er in Dortmund nooit de wil hebben om er nog voor te gaan en had Real waarschijnlijk gewonnen met 3-0.

9 april 2014 om 14:14

Real speelde niet slecht? Wel ik hoop dat jullie in de finale van de Copa ook 'niet slecht' spelen dan

9 april 2014 om 18:48

Zullen we doen, Spelen jullie dan het zelfde als tegen Bayern munchen?

Qua stijl wel maar als je Real gisteren bezig zag weer dan mag je hopen dat Bayern ze niet sloopt, ze laten defensief veel steken vallen en zijn mentaal zwak.
Ik hoop dan ook erg op Bayern vs Real in de halve finales.

9 april 2014 om 13:40

Ik hoop dat Real - Bayern de finale word zou mooi zijn.

9 april 2014 om 14:56

Lastig om te zeggen. Ik denk dat Real gisteren Dortmund onderschat heeft. Omdat een marge van 3 naar een uitwedstrijd wel genoeg is normaal gesproken. Ik dat opzicht mag je dat mentaal zwak vinden. Maar je hebt ook gezien hoe Real, Schalke volledig geslacht heeft.

Ook Ronaldo was er niet bij. In de knock-outfase scheelt dit toch wel een slok op een borrel. Had ook zomaar 2-2 kunnen zijn?

Ik blijf het lastig vinden om een favoriet aan te wijzen. De overgebleven teams hebben allemaal specifieke kwaliteiten en welke doorslaggevend is, is op voorhand echt niet te zeggen.

9 april 2014 om 15:28

Ja weer Duitsers. We hebben die Bundesliga nu al helemaal belachelijk gemaakt. Laten we toch 1 team in haar waarde. Die pakken we wel in de finale.

Als Real Madrid net als gisteren gaat spelen of laats zoals tegen sevilla, dan gaat Real een pak slaag krijgen...maar ik ben er bijna zeker van dat Real de enige club is die dit Bayern kan kloppen...

9 april 2014 om 13:36

En chelsea die kunnen iedereen verslaan.

9 april 2014 om 13:45

Jaa chelsea ook, hebben ze gisteren bewezen!

Geloof het of niet, maar ik schat de kans van Atletico hoger in dan die van Real.

Tuurlijk zal Atletico vol op de verdediging spelen, net als tegen Barca. Ze zullen zeker met 11 achter de bal aangaan en ze gaan zeker tot scoren komen als ze veel balverlies lijden
Kijk maar naar United, ze maakten hun kansen gewoon niet af anders hadden ze kunnen winnen van Bayern dit tegenover Atletico die fysiek ook sterker zijn en de verdediging gewoon beter is, schat ik de kans toch behoorlijk hoog in.

Real Madrid, Atletico Madrid, Chelsea en Barcelona zijn naar mijn mening de ploegen die dit Bayern kunnen verslaan mits ze volledig fit en in vorm zijn. Als het huidige Barcelona het beste van haarzelf kan laten zien tegen de Duitsers ben ik ervan overtuigd dat ook Bayern verslagen kan worden. Ze hebben een geweldig elftal, maar zo geweldig als Guardiola Barça liet spelen heb ik nog niet gezien bij ze.

9 april 2014 om 13:44

Je denkt toch niet echt dat barca met dit achterhoede (geen valdes puyol en piqué) dit Bayern aankan?

9 april 2014 om 13:52

Onderschat Barca niet. Als ze hun vorm hervinden en geconcentreerd blijven kunnen ze van iedereen winnen, ook zonder die drie.

9 april 2014 om 14:09

We kunnen met z'n allen wel lacherig doen over José Manuel Pinto, maar vooralsnog doet hij het uitstekend en maak me dan ook geen zorgen over die positie. Met 'dit achterhoede', waar Puyol inmiddels al is teruggekeerd in de wedstrijdselectie, doe je niet veel onder voor die van Bayern. En mocht Barcelona dan Bayern loten is Piqué waarschijnlijk weer wedstrijdfit, hij verkeerd dit seizoen in wereldvorm.

9 april 2014 om 15:14

Vorig jaar had Barcelona al zijn basisspelers, we weten allemaal hoe dat afliep... ik wens je veel geluk...

9 april 2014 om 15:23

Precies, een geschorste Alba en de belangrijkste spelers van het elftal half geblesseerd. Zoek alsjeblieft eerst even wat meer informatie op over zaken voordat je er je mening op loslaat.

9 april 2014 om 15:24

@the.royal.one

Al onze basisspelers?

Messi niet
Alba niet
Sanchez niet (dit seizoen sowieso belangrijk)
Puyol niet
Macherano niet
Busquets niet

Je praat heel makkelijk mee, maar je praat geen waarheden. Doe eerst even research voordat je dergelijke uitspraken doet hahaha!

9 april 2014 om 16:49

Ik word wel een beetje moe van al die Barcafans die continue roepen wie er Niet bij waren. Als je kijkt naar vorig jaar had munchen ook van 5 messi's en 5 macherano's gewonnen... die 7-0 staat nog wel even in mijn geheugen gegrift.

Overigens ben ik ook bang voor United vanavond. Ze speelden een slim spel in Manchester, en zo heel veel kansen heeft Bayern niet gehad.....

9 april 2014 om 16:55

haha vorig jaar was een incident bedoel je!
Vorig jaar deed Messi niet mee! en was geblesseerd!
messi speelt bij? juist!

Messi klaart iedereen en dat weet je zelf..
Madrid en Chelsea pakken Bayern ook wel, Ik vind bayern een tikkeltje overschat in een mindere competitie

9 april 2014 om 17:26

Messi deed de eerste wedstrijd niet mee, de tweede wedstrijd speelde hij wel!

9 april 2014 om 20:30

Luister, volgens mij mis je de essentie van mijn reactie?
Ik probeer geen smoesje te gebruiken maar die clown boven me zegt dat Barca al zijn basissoelers had.. En dat is gewoon gelogen dus...

9 april 2014 om 14:32

De verdediging van Barca is ook echt dramatisch. Bayern loopt weer over hun heen. Kijk naar de verdediging van Chelsea. Dat noem je pas een verdediging.

9 april 2014 om 16:51

Dit jaar heeft Madrid anders geen 3 tegengoals in een CL wedstrijd gehad..... in dat opzicht is hun verdediging beter...

9 april 2014 om 16:55

Niet te arrogant doen..

Ik zeg het niet graag, maar Bayern wordt nu echt teveel gehypet. Ik denk dat zowel Barca, Real, Chelsea en Athletico Madrid het in zich hebben om Bayern te verslaan.

Vorig jaar was Messi geblesseerd en / of niet in vorm in de 1e wedstrijd, je zag hem helemaal nergens. Daarnaast waren er veel van Barcelona die niet in vorm waren(vooral de verdediging) en onder Tito speelden ze alleen maar op balbezit, er waren haast helemaal geen doelpogingen meer, of het moest komen van Messi. Bayern speelde geen countervoetbal, maar wel reactievoetbal, veelal vanaf eigen helft. Dat heeft Bayern heel slim gedaan en ervoor gezorgd dat Barca in de 2e wedstrijd (haast) geen hoop meer had, daarom namen ze ook geen risico meer met Messi.

Nu is sindsdien Bayern de grote favoriet overal, maar ik zie een Real Madrid, Chelsea en Barca niet zoveel voor ze onder doen. Het is niet voor niets dat geen enkele club de CL 2x achter elkaar heeft gewonnen en ik verwacht zelf nog altijd dat dit niet zal gaan gebeuren.

Real Madrid is helemaal niet zo goed als iedereen denkt hebben we gisteren wel weer gezien ook al speelden ze zonder Ronaldo. Bayern zal hen denk ik ook met gemak verslaan.

Heb het idee dat als iemand Bayern kan verslaan, dat het dan niemand anders dan MOU is

Chelsea en Bayern gaan elkaar wat mij betreft wel treffen, zou toch heerlijk zijn?! Pep vs Mou, oftewel een bulldozer tegen het aanvallende Bayern.

Maar aan de andere kant vind Pep het altijd wel heerlijk om Mou zijn mond te snoeren , alleen nu zonder Messi , Iniesta en co...

Man u gaat de bus parkeren vanavond , dus ben benieuwd hoe Bayern het gaat doen, ze zullen sowieso sneller moeten spelen. Ik zie het al voor me, MOU met zijn notitieboekje voor de tv vanavond.

9 april 2014 om 13:43

Mourinho kan Bayern verslaan door dat anti-voetbal te spelen wat hij graag doet. Daar is hij een meester in.

Real Madrid kan het door gewoon aanvallend te spelen en niet verdedigend te gaan spelen, datzelfde geldt voor Barcelona, waarbij het scheelt dat Messi weer in vorm is. Dat was vorig jaar niet zo.

Atletico moet dat spijkerharde voetbal spelen tegen Bayern om kans te maken.

Bayern is de favoriet, maar is echt niet zo goed als iedereen beweert. Tegen Manu was het ook niet zo goed.

9 april 2014 om 13:53

Real Madrid kan Bayern aanvallend verslaan? Dacht het niet.
Ten eerste speelt Bayern het aanvallend spelletje gewoon beter op het moment en ten tweede zal Real helemaal niet vol op de aanval gaan spelen tegen Bayern mocht het zover komen, tenzij ze natuurlijk afgeslacht willen worden want als je ruimte laat tegen Bayern dan spelen ze je helemaal zoek in de counter, want dat kan dit Bayern ook goed; counteren! Alleen krijgen ze daar niet de ruimte toe, iedereen parkeert de bus tegen dit Bayern, Iedereen! Real zal geen uitzondering zijn.

En wat betreft de 1-1 van Bayern op Old trafford? Bayern wilde zichtbaar geen risico's lopen, speelde veel trager, maakte vaak de inspeelpaas niet ( in plaats daarvan tikkie terug ).
Allemaal tekenen van voorzichtigheid aangezien Man u op de counter loerde. En nog konden ze daar winnen..

9 april 2014 om 14:21

Man man man wat loop je nou te uilen ? Bayern kan real met gemak verslaan ? Hoe kom je daar in godsnaam bij je prijst Bayern de hemel in je praat wel over Madrid he ouwe geen VVV jeetje hebie aan de fles gezeten haha

9 april 2014 om 17:16

Wilde er serieus op in gaan totdat ik je avatar zag haha
Als je er zo zeker van bent, dan zet je toch je geld op Real als ze tegen Bayern gaan loten

Ik moet hem inderdaad gelijk geven Real is de enigste ploeg die Bayern kan verslaan maar Mourinho met Chelsea is natuurlijk ook sterk.

Real word naar mijn inziens beetje overschat. Middenveld loopt niet goed tegen topclubs als Alonso speelt. Alonso krijgt dan te weinig tijd om te handelen. Ramos en Pepe zijn vaak onrustig onder druk. Vooral Ramos heeft vaak van die rare overtredingen nodig. Carvalaj vind ik wel een goede speler veel snelheid en behendig ook verdedigend zeer sterk.

9 april 2014 om 18:58

Ik vind niet dat Alonso het probleem is. Het probleem is de derde man op het middenveld. De driehoekjes worden te traag gevormd. Het moet veel sneller. Busquets bijvoorbeeld weet precies waar Xavi en Iniesta zich bevinden. Ze ook altijd aanspeelbaar zijn en dit maakt het werk van Busquets makkelijker.

Dat foutje van Illarra was een goed voorbeeld hiervan. Niemand biedt zich aan waardoor hij gedwongen werd de bal terug te geven. Het moet allemaal veel sneller.

9 april 2014 om 23:27

Je hebt helemaal gelijk. Het gaat veel te traag allemaal. Modric geniet ik wel van dit seizoen. We zagen nu net Atlethico en Bayern door. Ik denk echt dat Atlethico het Bayern oook heel moeilijk kan maken.

Als Real-supporter moet ik toch eerlijk toegeven dat Bayern volgens mij de Champions League weer gaat pakken. Want wat we gisteren tegen Dortmund hebben gezien is dat Real nog moet groeien als een ploeg. Terwijl Bayern al een hechte team is.

9 april 2014 om 13:46

Niet als ze chelsea tegen komen. De bridge is magisch

9 april 2014 om 16:53

Inderdaad, zoals we gisteren gezien hebben kunnen er wonderbaarlijke dingen gebeuren op Stamford Bridge. En met een coach zoals Mourinho ook. Maar ik denk toch dat Bayern dit seizoen oppermachtig zal zijn.

Ik denk dat Real, Barca, Atletico en Chelsea dit alle vier kunnen. De laatste twee spelen een ongelooflijk rot spelletje, waarmee ze iedere voetballende ploeg het heel lastig kunnen maken. Barcelona heeft vanavond denk ik een hele zware avond. Dat rot spelletje zie ik niet als iets negatief, men gaat uit van eigen kracht. Real en barca hebben beide twee geweldige selecties die met Bayern horen te concurreren. Op een open deur open te trappen.. veel hangt af van de vorm van Bayern en de tegenstander. In ieder geval maakt Real geen schijn van kans indien ze met zulke mentaliteit als gister komen opdagen.

9 april 2014 om 14:37

Bestaan er nou 2 Chelsea's? Wanneer speelt de andere Chelsea dan?

ON: Chelsea hoeft voor niemand te vrezen. Mits iedereen fit is kunnen we iedereen verslaan en CL weer pakken.

9 april 2014 om 15:47

Scherp! Aangepast, aangezien eentje natuurlijk Barcelona moest zijn. Ik ben het met je eens. Chelsea speelt op hun eigen manier, en dan doen ze als vanouds weer ontzettend sterk.

Ik snap niet dat niemand Barcelona noemt.In mijn ogen is Barca namelijk de enige die dit Bayern kan verslaan.Barcelona was veel beter dan Real in hun laatste onderlinge wedstrijd in Bernabeu.In ieder geval wordt de Champions League-finale om van te smullen,maar helemaal als die finale tussen Bayern en Barcelona gaat.

9 april 2014 om 15:30

Weet je waarom dat zo is weerniet.. Omdat Barcelona enigszins hetzelfde spel speelt/wilt spelen als Bayern.
Zowel Barca als Bayern willen het spel kunnen maken. Alleen gaat Bayern dat op dit moment beter af.
Real en Chelsea kunnen als de beste counteren en hebben daar de perfecte spelers voor. Het gaat niet om de wedstrijd Real-Barca want dit is een heel andere tegenstander. Als je naar de tegenstander kijkt, kunnen Real en Chelsea dit Bayern het beste te lijf gaan.

Wat dat betreft hoop ik dat Barca vanavond eerst zich plaatst voor de halve finale en dan Chelsea loot. (niet dat ik dan zeker weet dat we dan doorgaan naar de finale, maar wil Bayern en Real ontlopen met het oog op een eventuele finale..)

jahh en zodra real barca weer tegen komt doen ze het in hun broek en krijgen ze weer van die spaghetti beentjes

On:jah het manier van voetballen van real is het beste om bayern mee te verslaan hoewel guardiola een meester is in het verslaan van madrid

Met iets minder geluk had Bayern anders 2-1 of 3-1 verloren van Unites.

9 april 2014 om 15:31

Minder geluk meer geluk..

Ik kan ook stellen dat Bayern met wat meer geluk 3-1 of 4-1 had kunnen winnen.. Als die bal van Robben erin vloog, Als Muller 2x en Mandzukic 1x op tijd waren geweest om die bal erin te tikken..
Misschien had het ook een 3-3 kunnen worden.

Maar dat is die "als"... Daar koop je uiteindelijk niets voor.

Er is trouwens een reden waarom Bayern "la bestia negra" wordt genoemd in Madrid.
Ook nog eens die geweldige selectie erbij die al favoriet is en het lijkt mij een prima halve finale affiche.

Ik denk dat Bayern over twee wedstrijden zeker niet gaat verliezen van Chelsea of Athletico. met Barcelona of een Real weet je het maar nooit. Nu vind ik Barca een stuk minder dan in 2010-2012. Ik heb de wedstrijd Real tegen BVB ook gezien, maar dan vind ik Real toch een stuk minder constant dan Bayern. Maar als het op een finale aankomt kan Bayern altijd tegen een nederlaag aanlopen, zie Chelsea in 2012, maar ook BVB ging afgelopen jaar niet makkelijk.

Nou, Dortmund walste over ze heen in de thuiswedstrijd en ook Barcelona was voetbaltechnisch de bovenliggende partij, daarnaast vind ik Bayern helemaal niet beter dan vorig jaar, wat een onzin verkondigd deze man.

9 april 2014 om 14:08

Ze doen net als of bayern oppermachtig is. In de bundesliga winnen ze alles maar van real, chelsea en barca moet ik het maar nog zien.

BARCELONA 4 LIFE!!! Kan iedereen en alles aan dus hou maar op

Dat kon Dortmund wel. Nog steeds eigenlijk maar het is gewoon jammer dat ze veel basisspelers missen. En ik denk dat Mourinho met z'n team Bayern misschien wel kan verslaan dit seizoen. Het zal sowieso niet makkelijk worden voor Bayern als ze tegen Chelsea moeten spelen.

Elke club die nu nog actief is in de CL kan Bayern op zijn donder geven

Ooit gehoord van Chelsea? Denk dat Chelsea Bayern kan pijn doen net als 2 jaren terug. Mourinho heeft de smaak te pakken van gisteren, heb er veel vertrouwen in.

Dat hebben we nu wel gezien tegen Dortmund en Barca.

Ik dacht echt voor de wedstrijd tegen Barcelona ook dat Madrid de enige ploeg was die Bayern kon verslaan, maar ondanks die pech tegen Barca hebben ze het alweer niet laten zien in grote wedstrijden.

Ik zou het wel mooi vinden als het Bayern - Madrid zou worden in de finale. Ik ga dan wel voor Real juichen, maar dan vrees ik toch echt geen Decima voor RM.

9 april 2014 om 15:00

Let jij maar eens op maar ik vind het beter als real de underdog is

Ik denk dat Elber er flink naast zit, als er 1 ploeg is die Bayern Niet kan verslaan is het wel Real Madrid, zeker niet over 2 wedstrijden. Zoals gisteren al is gebleken zijn ze erg afhankelijk van Ronaldo, tegen topteams zie je vaak een matige een Ramos en Pepe, met te harde overtredingen en kaarten tot gevolg. Als Dordmund uit niet lukt met 2-0 verlies, dan lukt Bayern uit zeker niet. En in Bernabeau zal Bayern hoogstwaarschijnlijk ook niet verliezen..

Bayern daarentegen heeft het vaak zeer lastig tegen Engelse teams, vorig jaar wonnen City en Arsenal in Munchen, een verrassing van Man Utd kun je zeker niet uitsluiten. Een 1-1 met verlenging of 1-2 winst kan zomaar gebeuren.

Er is maar 1 ploeg die niet tegen topclubs kan spelen en dat is RM. Ik schat een Atletico of een Chelsea veel hoger. Die spelen constant goed tegen topteams.

Ik heb een hekel aan het afbraakvoetbal van Mourinho!!
het is een soort mastermotivator waar iedereen respect voor heeft!
hij zet tegen teams als bayern zijn team als een dubbeldecker voor het doel!
mensen die echt houden van voetbal en feeling hebben, zullen daar nooit respect voor hebben!
mensen (zoals 80% hier) die aan scorebordjournalistiek doen, die zijn gek op hem!

Fc bayern munchen gaat gehakt van ze maken als ze elkaar tegenkomen!

9 april 2014 om 15:48

Of je hebt een andere smaak

9 april 2014 om 16:13

Ik heb inderdaad mijn smaak vermeld en jij mag zeker je eigen smaak hebben!
geef mij maar heerlijke spectaculere wedstrijden met teams die willen voetballen, ik leef maar 1 keer en wil heerlijk genieten!
als er mensen zijn die 90 minuten lang naar een blauwe muur willen kijken in de hoop dat voor de zoveelste keer de bal via iemand zijn neus, daarna teen en nog daarna neushaar voor de voeten van iemand valt en de 1-0 gescoord wordt, dan mag die zijn smaak hebben inderdaad.

9 april 2014 om 17:00

Wanneer heeft chelsea dit seizoen de zogenaamde muur gezet? Als je iedereen napraat dan kan ik er ook vanuit gaan dat lord bendtner een wereldspits is..

haha, iedereen heeft het maar over Bayern. Manchester United kan gewoon doorgaan. Ze zijn geen favoriet, maar alles kan in het voetbal.

Manchester Moet winnen, om het seizoen nog een beetje te redden. Dit zal ze motiveren. Dus Bayern zal echt niet gemakkelijk winnen.

Bovendien zou het leuk zijn om weer twee engelse ploegen te zien in de halve finales. Is ook al ff geleden.

Het probleem bij real madrid is, ze denken dat ze zo geweldig zijn momenteel, terwijl ze dit seizoen nog geen enkele keer van barcelona en atl madrid hebben gewonnen (la liga). En gisteren hadden ze het supermoeilijk tegen bvb.

Ik snap niet hoe ze dat blijven zeggen barca kan bayern ook verslaan op dit moment ze hebben toch 2x gewonnen van real.

Ik denk dat elke ploeg in de halve finale bayern kan pakken alleen moeten ze verdedigend ook sterk staan. Vooral aan de flanken is dit nodig aangezier ze altijd het volledige veld gebruiken. Real maakt evenveel kans als chelsea. Barca sluit ik uit omdat ze al verloren zonder guardiola en guardiola heeft boven het spel van bayern ook zijn spel ingevoegd. Het word heel moeilijk maar momenteel kan er niet gezegd worden wie er favoriet is. Alleen zie ik athletico als buitenbeentje aangezien ze geen bank hebben ten opzichte van de rest

Er zijn sowieso meer ploegen die dat kunnen..

Elk team die de kwaliteiten heeft om het achterin dicht te timmeren maakt al een goede kans. Want daar kun je niets tegen. En dan wordt je pakt op de counter. Dat Bayern kwalitatief beter is dan Man U en dat Man U best wel een drama seizoen aan het spelen is wil niets zeggen. Ik geeft Man U vanavond toch echt een goede kans. (Al hoop ik dat Bayern ze afslacht)

Chelsea is ook zo'n tegenstander en vooral met Mou aan het roer. Hij weet hoe en waar hij de bus moet parkeren. Gisteren was het een leuke wedstrijd, maar dat komt ook puur en alleen door het feit dat Chelsea ook echt moest komen. Had Chelsea de eerste wedstrijd gewonnen dan was het weer "barricaderen" in de eigen 16. Ik vind dat persoonlijk lelijk, maar het is een tactiek en ook een kunst dusja. Men kan van niemand verwachten dat zij een tegenstander in de kaarten spelen.

Ik denk dat alles andere Bayern gewoon goed ligt. Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet van kunnen verliezen. Alleen weet ik niet wat men van Barca zou kunnen verwachten. 2 teams die dan gewoon dezelfde ideeën/spelopvatting hebben. Maar ik denk dat Bayern wel meer mogelijkheden heeft. Ze kunnen in mijn ogen gewoon meer dan dat Barca kan.

Munchn heeft wat met United door hele geschiedenis al. Zou me niet verbazen dat Man. U doorstoot. Zoals RM altijd moeite heeft met dui. teams zo munchen met engelse

Onzin natuurlijk. Vooral met betrekking tot CL. Iedereen kan iedereen verslaan.

Al is Real Madrid wel de enige die zich qua selectie kan meten met Bayern.

Ik weet het niet hoor, madrid wordt teveel opgehemeld. Maar ik vind dat de spelers met beide benen oo de grond meoten worden neergezet. Dit is al de 4e keer op rij halve finale. We kunnen chelsea, bayern en atletico/barca tegenkomen. Alle 5 zijn sterke ploegen en als je de cl wil winnen, hoor je van iedereen te winnen, dus het maakt mij niet uit wie we loten. Alhoewel het mooier zou zijn om bayern in de finale te treffen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren