Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Als Arsenal geen prijzen wint, ga ik nadenken over mijn toekomst'

Laatste update:

Santi Cazorla kwam in de zomer van 2012 naar Arsenal om prijzen te winnen, maar de Spaans international is vooralsnog alleen aan aantal illusies rijker. Ook dit seizoen zijn de Londenaren niet goed genoeg bevonden voor de Engelse landstitel en de laatste weken zullen vooral in het teken staan van het gevecht om een Champions League-ticket. Cazorla, die onlangs nog zijn contract verlengde, denkt dan ook serieus na over zijn toekomst.

/

Alhoewel Arsenal dit jaar een goede kans maakt om de FA Cup te winnen, is de algehele oogst in de ogen van de 29-jarige technicus veel te mager. "Ik wil prijzen winnen en dat is de reden dat ik naar Arsenal ben gekomen", zegt hij in gesprek met Sport360. "Iedere sportman wil trofeeën winnen. Deze club heeft al veel te lang niets gewonnen. Als dat niet gaat gebeuren, zal ik bij mijn volgende club goed kijken naar de mogelijkheden om dat wel te doen."

Cazorla denkt dat het vooral een mentaal probleem is bij Arsenal. "Dat is het verschil met andere clubs. Arsenal weet wat het volgend seizoen nodig heeft, maar het is bijna onmogelijk om een prijs te winnen als je bepaalde wapens niet aan boord hebt." Een vertrek naar een andere club, mogelijk weer in Spanje, sluit de middenvelder niet uit. "Maar ik heb nog een contract voor twee seizoenen bij Arsenal. Op mijn 31e zal ik mezelf evalueren en neem ik een nieuw besluit. Ik kom dan dolgraag terug naar Spanje."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind dit een beetje onzin, toen hij bij Arsenal tekende moest hij al weten dat prijzen winnen bij Arsenal moeilijk is. En nu komt hij met dit aan? Ik begrijp best dat hij prijzen wilt winnen dat wilt iedereen, maar je tekende met volle verstand een contract bij een club die niets wint. En om eerlijk te zijn is Arsenal ook gewoon zijn niveau.

9 april 2014 om 14:19

Klopt, als je op je 27e prijzen wil winnen en.je vertrekt bij je club dan ga je niet naar Arsenal en anders moet je niet gaan zeuren 2 jaar later.
Ze mogen blij zijn als ze de Fa cup pakken al moet dat wel mogelijk zijn natuurlijk. De selectie is gewoon niet breed genoeg om de blessures op te vangen die.er ieder jaar weer zijn

9 april 2014 om 15:01

Hoezo mag Arsenal blij zijn als ze de fa cup winnen. Ze zijn nu ver uit de beste team in die competitie. Arsenal is aan hun stand verplicht de Fa cup te winnen.

9 april 2014 om 15:57

Dat waren ze 3 jaar geleden ook tegen Birmingham City in de (toen nog) Carling Cup maar die verloren ze gewoon. Wigan is toch wat beter dan Birmingham toen en ze hebben bewezen een goed elftal te zijn, gezien het feit dat ze 2x van Manchester City hebben gewonnen en de huidige FA Cup houders zijn. Arsenal moet zichzelf echt niet rijk rekenen, Wigan kan zomaar weer verrassen

9 april 2014 om 14:19

Ik vond dit ook een vrij vreemde uitspraak.
"ik wil prijzen winnen en dat is de reden dat ik naar Arsenal ben gekomen"
Als Arsenal ergens om bekend staat is het dat ze juist geen prijzen winnen.
Maar ik ben bang dat Carzola bij geen een prijs winnende club op het verlang lijstje staat.

9 april 2014 om 14:34

Wat een onzin, het was natuurlijk wel de bedoeling dat ze prijzen gingen pakken.

9 april 2014 om 14:47

Ja de bedoeling, van de Spurs is ook de bedoeling dat ze prijzen gaan pakken, en ook van de Spurs verwacht niemand dat dit ook echt gaat gebeuren.
Denk niet dat er veel mensen zijn die echt verwachten dat Arsenal prijzen gaat pakken, ja de Arsenal supporter die wel, maar de rest van het voetbal kijkend publiek verwacht dat echt niet.

9 april 2014 om 14:58

Als hij al op een lijstje stond, dan zou dat na afgelopen seizoen zijn. Hij speelde erg goed. Nu een klein stukje afgezakt.

9 april 2014 om 16:12

Natuurlijk verwacht je dat als Arsenal supporter. Er is veel kwaliteit aanwezig, mja net op 2 zeer belangrijke plekken is het weer pure subtop of nog minder. Een Giroud en Arteta in de basis kan gewoon niet. Daarnaast faalt Wenger enorm dit seizoen, keer op keer dezelfde fouten maken en gewoon tactisch dramatisch zijn. Dan ook nog alle blessures..
Het zit ook niet echt mee, maar ik geef het vooral op Wenger af. In mijn ogen brengt een coach winnaarsmentaliteit over naar zijn spelers en als ik Wenger moet vergelijken met een Klopp, Simeone, Mourinho, dan ligt hij daarin ver ver achter.

9 april 2014 om 15:00

Ik vraag me eigenlijk af wat Ozil nu zegt na dit te horen. Misschien dacht Cazorla dat hij de team wel aan prijzen kon helpen..

9 april 2014 om 17:28

Ozil is binnen 2 jaar daar weer weg.

9 april 2014 om 16:03

Net zoals bijna elke Gooner, had hij verwacht dat Arsenal ook echt sterker was geworden. Nu wordt het weer duidelijk dat ze weer te kort komen. De voorgaande jaren kwamen vooral doordat ze financieel niet meekonden en hierdoor de toppers weggingen, maar dit jaar is er gewoon slecht ingekocht door Wenger. Willen presteren met te veel subtopspelers lukt niet. Topspits, top verdedigende middenvelder zijn sws de belangrijkste en als die versterkt worden kunnen ze echt wel mee doen om de titel. Ik denk dat Wenger vooral het probleem is. Tactisch faalt hij zo hard, jij en ik zouden het beter hebben gedaan. Zoveel domme keuzes en keer op keer dezelfde fouten blijven maken..

Cazorla is echt wel van topniveau, maarja waar zou hij terecht kunnen. Bij Chelsea ipv Oscar, mja Mourinho wil een werker daar hebben staan dus dan houdt het ook op. De rest van de topclubs hebben allemaal al genoeg kwaliteit op die plaatsen.

Je eigen bijdrage meneer Cazorla stelt ook niet bijster veel voor dit seizoen. Fuck ey waar halen sommige spelers het lef vandaan. De arrogantie ook gewoon om te praten over ' bepaalde ' wapens terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor de verschillende nederlagen en gelijke spelen.

9 april 2014 om 14:03

Cazorla zou ik geen zwakke punt willen noemen. Hij blinkt niet meer uit zoals vorige jaar maar aanvallend zie ik hem elke wedstrijd nog genoeg goeds doen. Ik hoop zo graag dat hij volgend seizoen met ozil en ramsey gaat schitteren wanneer er 2 fatsoenlijke aanvallers voor hun staan.
Hij is wel een van de spelers die veel te nonchalant deden en dan in paniek raakten wanneer het misging

9 april 2014 om 14:13

Ali Ajax

Kom op man, Cazrola maakte de eerste belangrijke fout tegen Chelsea en werd daarna compleet weggevaagd.. Dat had niets te maken met nochelantie van andere spelers maar gewoon zelf niet scherp genoeg zijn en de echt ' wil ' om voor de bal te vechten..

9 april 2014 om 14:15

had mijn reactie te snel geplaatst, na een beetje nadenken heb ik hem toch maar vernaderd.
Chelsea uit kan je noemen, maar normaal was het, vooral vorige seizoen, een van onze betere spelers in de topwedstrijden. Maar hij is ook wel een van de spelers die scherp moeten worden gehouden en niet zoals een wilshere die altijd scherp staat.

9 april 2014 om 14:18

Oh zeker, vorig seizoen verdiende hij (mijn inziens) ook meer de plek in elftal van het jaar dan Hazard van de epl. Maar goed subjectiviteit van een jong talent en een sterk einde gaven een andere uitkomst.

Maar dit seizoen? Vind hem niet veel.

9 april 2014 om 15:36

edit: verkeerd geplaatst

10 april 2014 om 10:38

Het middenveld is wel sterk genoeg maar arsenal heeft een
CVM nodig die groot en sterk is met Arteta red je het niet. Gundogan of Bender zou goed zijn als buitenspeler Reus halen in de spits Costa halen RB Piszcheck en een keeper erbij. Dan heb je een zeer sterke selectie en dan kan je ook blessure's opvangen

9 april 2014 om 14:06

Precies. Hij voegt zelf ook weinig toe en verzaakt bizar vaak dit jaar. Hij moet vereerd zijn dat hij bij zo'n grote club kan spelen, wat denkt hij nou dat hij hogerop kan?

Bij vlagen fantastische voetballer, maar dit jaar niet bijzonder. Eerst zelf maar eens bewijzen dat je boven de rest uitsteekt, of nog beter, til je team naar een hoger niveau.

Wenger sprak zich vandaag uit over Fabregas. Dat is nog eens een speler die ons naar een hoger niveau tilde. Zoals hij dat bij Arsenal deed heb ik weinig spelers zien doen bij een club. Je team beter maken in plaats van alleen maar zelf wat beter zijn, dan mag je praten.

9 april 2014 om 14:14

Inderdaad, heb sinds het einde van Bergkamp eigenlijk geen spelers meer gezien (m.u.v. Fabregras) die Arsenal naar een hoger plan tilden. Ja Van Persie presteerde zelf buitengewoon en hielp Arsenal aan veel punten, maar kon als spits niet het hele team naar een hoger niveau tillen. Cazorla mag inderdaad nog bewijzen dat hij naast individuele bijdragen ook een teambijdrage kan leveren, zoals eigenlijk heel Arsenal dat kan. Frappant is eigenlijk dat van deze Arsenal selectie Walcott een van de spelers is die het team an sich naar een hoger niveau tilt door zijn dreiging en diepgang, maar tegelijk individueel zó beperkt is.

9 april 2014 om 14:16

Inderdaad. Wenger zijn loyaliteit lijkt in de weg te liggen naar echt succes, als statement zou je eigenlijk Cazorla 3 wedstrijden moeten laten banken ongeacht welke competitie/speelronde, gewoon om even duidelijk te maken hoe de zaken liggen.

Hazard / Matic / Terry maakt Chelsea in zijn totaliteit beter

Silva / Toure / Kompany / Aguero maakt City in zijn totaliteit beter

Coutinho maakt Liverpool in zijn totaliteit (net als Suarez) beter.

Bij Arsenal is de enige die ik in de buurt vind komen Ramsey en Wilshere, beide strijden echt met passie en liefde. Die kunnen Arsenal beter maken maar als de rest niet mee doet wat bij Liverpool, City en Chelsea wel het geval is heb je dus een probleem.

9 april 2014 om 14:21

Nou overdrijf je wel een beetje met de passie en liefde.
Bij silva , toure en al die spelers zijn het toch de voetbalkwaliteiten eerst die hun team verder helpen voor hun passie . En bij arsenal hebben we wel degelijk meerdere spelers die voetballend bij dat niveau komen.
Dat het mentaal beter moet, absoluut. Maar daarnaast hebben we ook een paar posities die gewoon beter moeten worden ingevuld, sommige spelers kunnen niet beter dan wat ze nu laten zien.

9 april 2014 om 14:28

Wat ik bedoel is dat Toure/silva gewoon qua voetbal zo goed zijn dat ze niet die passie en liefde nodig hebben om de rest beter te laten spelen.

Wilshere en Ramsey zijn beide nog niet constant en goed genoeg om Arsenal echt zo goed te dragen, maar ze compenseren hun gebrek aan aan echt constant zijn met liefde en passie voor Arsenal.

9 april 2014 om 15:36

dus jij vindt coutinho verder dan de aanvallende middenvelders bij arsenal

9 april 2014 om 16:23

Ja op ramsey na

9 april 2014 om 14:06

Nou zie je wat Giroud met een mens kan doen.

9 april 2014 om 14:18

Hoezo wijst iedereen naar Giroud en Arteta het collectief faalt gewoon. Een beetje jammer om telkens dezelfde zondebokken te gebruiken.

9 april 2014 om 14:52

Heb ik Giroud al genoemd?

9 april 2014 om 18:42

Omdat dat ook de 2 zwakste schakels zijn. Giroud als spits bij Arsenal een kapper als Arteta op het middenveld? Kom op man, die zouden ze bij Ajax en Feyenoord niet eens willen hebben.

9 april 2014 om 14:24

Vond ik ook opvallend. Cazorla is best een goede speler hoor, maar clubs van het niveau Real, Barca, Bayern of City zitten echt niet op deze speler te wachten, dus waar wilt hij dan prijzen gaan winnen? Als je niet goed genoeg bent voor de absolute topclubs moet je er ook genoegen mee kunnen nemen dat je weinig prijzen zult winnen in je carriere.

9 april 2014 om 14:27

Waarom is hij mniet goed genoeg, het is niet zijn seizoen ok. Maar hij heeft alsnog goede periodes gehad, vind dat zijn 'slechte seizoen' wel wordt overdreven. Ik vind hem zeker niet minder dan bijvoorbeeld een nasri of isco

9 april 2014 om 14:33

Isco is dan ook geen basisspeler bij Real. Overigens heeft Isco veel meer talent dan Cazorla, alleen is hij nog ontzettend grillig en een gigantische egoist. Als hij een meer volwassen voetballer wordt is hij van een ander kaliber dan Cazorla.

Nasri is dan ook geen groot succes bij City. Overigens was Nasri bij Arsenal beter dan Cazorla bij Arsenal was in mijn optiek.

9 april 2014 om 14:40

Nasri heeft nooit van zijn leven zo'n seizoen geknald als Santi vorig seizoen. Hij is in mijn ogen nog steeds van waarde. Cazorla heeft een uitstekende click met Wilshere en Ozil. Hij tilt de team niet echt naar een hoger niveau, maar wie wel?

Goed voor de sfeer binnen je team zo'n uitspraak! Legt ook green druk op de FA finale.
Verstandige uitspraak ...

9 april 2014 om 14:04

laat ze maar druk opleggen, dat hebben ze juist nodig, ff beseffen dat je moet vechten voor elke bal. Als het mentaliteit goed zit pakken we de fa cup want kwalitatief gezien zijn we natuurlijk ver van de andere kandidaten

9 april 2014 om 14:21

De druk om de fa cup te winnen ligt toch al bij Arsenal de rest van de ploegen zijn geen toppers.

9 april 2014 om 17:02

Daar heb jij dan weer gelijk in.

Hoewel er sowieso druk ligt natuurlijk. Eindelijk uitzicht op een prijs geeft druk, zeker zonder (op papier) zware concurrentie. Wetende dat Cazorla weg wil als deze niet gewonnen wordt is echter extra druk. Die is onnodig lijkt me.

Laat het dan maar zien zaterdag tegen Wigan.

Nou zet de eerste stao dan maar en pak de fa cup. Blijkbaar zien de spelers dan ook dat het vooral mentaal een probleem is, als ze dat nou beseffen meteen vanaf het begin van het seizoen zie ik ons nog ver komen ook.

Dan mag hij eerst zelf wel wat meer gaan toevoegen. Moet zeggen dat hij op dit moment totaal geen beslissende speler is bij Arsenal. Bezit geen kwaliteiten die de andere spelers niet hebben.

Kijk, bij Van Persie en Fabregas was het te begrijpen, die sprongen boven de rest uit. Maar Cazorla, hoe briljant hij soms ook is, springt momenteel niet boven de rest uit. Denk dat Koscielny, Ozil, Walcott en Ramsey allemaal belangrijkere selectiespelers zijn.

9 april 2014 om 14:11

Ik vraag me af in hoeverre deze uitspraken waar zijn. Hij heeft onlangs zijn contract verlengd, dat heeft hij met volle verstand gedaan. Cazorla is ook een middenvelder en geen buitenspeler, aan de flank komen zijn kwaliteiten niet helemaal tot uiting.

9 april 2014 om 14:51

Cazorla heeft ook geen afspeelmogelijkheden, de afstand tussen de linies is te groot en heeft weinig lopers voor zich. Het is een speler die excelleert in de kleine ruimtes en de spel kan verdelen. Als er niemand is om naar te passen en hij word belaagd door meerdere spelers dan wordt de duels te fysiek voor hem. Als we in de FA cup met Chamberlain, Ramsey en Rosicky spelen dan zul je een ander Cazorla zien.

Daar ben je toch ook zelf verantwoordelijk voor? Als je geen passie en strijdlust toont, zal het altijd moeilijk worden om iets klaar te spelen. Zelf heeft hij trouwens al heel wat cruciale fouten gemaakt dit seizoen. Waar hij vorig jaar de beste Arsenal-speler was, steekt hij er dit seizoen helemaal niet bovenuit. Kijk dus ook eens in eigen boezem, Santi.

Niet raar opkijken als Cazorla na de zomer bij Atletico voetbalt, daar hint hij nu wel erg na, al zal die FA cup toch echt gewonnen moeten worden.

9 april 2014 om 14:12

Dat moet sowieso om niet compleet voor lul te komen staan.

9 april 2014 om 14:24

Ja zeker, anders is Arsenal weer eens het lachertje en tikt de teller rustig verder nog een jaar.
Ik heb het programma er nog eens bij gepakt en Arsenal moet die 4e plek ook wel binnen kunnen slepen, dat en die FA cup dan en in de zomer weer een paar goede transfers en het is op papier nog een goed seizoen ook.

9 april 2014 om 14:56

Op papier ja, maar er zat veel meer in voor Arsenal.

9 april 2014 om 15:02

Na zo'n lange droogte zorgt een prijs altijd voor een perfect seizoen. Dus ja, het kan nog, maar als we met dezelfde instelling tegen Wigan aantreden gaan we gewoon naar huis.

10 april 2014 om 10:45

Ja Arsenal had ook veel pech met blessure's Arsenal heeft gewoon geen brede selectie om die blessure's op te vangen daardoor staan we nu 4de en Bayern loten 2x achter elkaar is ook pech hebben want die zijn gewoon kwalitatief veel beter dan Arsenal

Denk dat arsenal ook veel pech heeft gehad met blessures. Had ze graag het seizoen zien eindigen met een fitte selectie. Dan was de titelstrijd nog spannender geworden. ( Niet dat die nu niet is).

9 april 2014 om 14:37

True, Als Ramsey, Wilshere, Walcott & Ozil heel het seizoen hadden kunnen spelen zou de ranglijst er nu anders uitzien, maarja same old story met Arsenal elk seizoen missen we wel langdurig dragende spelers aan blessures

9 april 2014 om 14:51

ik weet zeker als het team van het begin van seizoen in tact was gebleven stond Arsenal nu stijf bovenaan met 6 of misschien wel meer punten los. Ze waren zo sterk en gretig aan het begin pff. Achterin was het ook potdicht want de wedstrijd tegen BVB was echt zo'n wedstrijd waarin de punten in de wacht werden gesleept. En het mooiste was dat ze het samen deden. Dat zie je nu echt niet meer terug. De afgelopen paar wedstrijden waren treurig om te zien

Dan keer je gewoon terug naar Villarreal. Een betere club als Arsenal zal hij niet krijgen met zijn huidige prestaties. Al is het geen toeval dat zowel Cazorla als Özil zwaar onder de maat presteren. Giroud moet gewoon geslijt worden aan een Nancy ofzo en er moeten 2 nieuwe aanvallers komen.

Als sportman wil je prijzen winnen dat klopt. Maar betekent dat dan dat je in een altijd winnend elftal wil zitten? Lijkt me dat je eigen bijdrage in dat geval nihil is. Dus na 2 jaar niet opgeven maar door pakken en strijden voor de prijzen.

Arsenal zal met een nieuw team moeten komen want dit team laat de punten vallen op het moment waar het echt om gaat. De enige spelers met wie ze door moeten gaan zijn: cazorola, ozil, walcott, wilshere, Ramsey, koscielsency en die keerper (weet niet echt hoe jedie laatste 2 de namen schrijft.) want verder is het gewoon geen arsenal niveau

Snap dat deze man een stap hogerop wilde, maar om dan naar Arsenal te gaan en gelijk verwacht om vele prijzen in de wacht te slepen vind ik wat ver gaan. Was dan naar Bayern gegaan en daar lekker op de bank gaan zitten, of veel prijzen winnen met Ajax had ook gekund, wat echter niet echt een stap hogerop was geweest. Vind hem goed spelen bij Arsenal en ze draaien gewoon een middelmatig seizoen, en doen nog mee om de FA cup. Wat had hij dan verwacht, dat Arsenal een serieuze kandidaat voor een triple was?

Tsja, maar waar zou Cazorla heen moeten. Dit seizoen is niet zijn seizoen.
Ik vind Arsenal wel goed passen bij hem en het feit dat hij geen prijzen wint ligt ook deels aan zijn wisselvalligheid. Wil je kampioen worden moet je constant kunnen zijn en niet afhaken in de cruciale wedstrijden.
Ook hij is een rede waarom Arsenal het altijd net niet is.

Nou Santi, zorg er eerst meer eens voor dat je het niveau van vorig jaar haalt, dan pas mag je aan prijzen denken.

Boys maken jullie je niet druk, Wenger zal aankomende transferperiode wel weer een Frans talentje uit de Ligue 2 halen om zo volgend seizoen weer mee te strijden om het Kampioenschap

Zorg maar eerst ervoor dat je Wigan verslaat en kom dan pas praten. Echt dom om hierover te praten, nu krijg je al minder sympathie en daar gaat je status als speler. Doe mij maar een Flamini die uitstekend zijn best doet voor her club. Arsenal heeft te veel geldwolven, geen sympathieke speler iewl.

9 april 2014 om 16:48

Dat laatste zal sarcastisch zijn neem ik aan? Als chevski supporter zijnde. Een eventuele leegloop zou mooi zijn,

laten we allemaal voor 1 team gaan spelen, dan worden we tenminste altijd kampioen.

Om nu Cazorla aftebranden is wat overdreven. Oke, het is niet zijn seizoen maar de arsena-fans hier mogen hem op hun knieeën bedanken, want zonder hem was het dit seizoen waarschijnlijk geen Champions League.

Ay gooners, ik zei gister al bang te zijn eeneen roerige transferperiode waarin dragende spelers het emirates het best eens zouden willen verlaten te verwachten... Eens kijken of ik de gave heb het nieuws te voorspellen, laat wenger een nieuw contract ondertekenen!!!! Ynwa.

Och alsof dit allemaal is zoals hij het bedoeld. Vaak zijn zo'n uitspraken allemaal verdraaid en weer anders vertaald. Hij heeft net een nieuw contract getekend, dus hij gaat echt niet weg. Misschien over 2/3 jaar (staat wel in dat hij aangeeft 31), maar dat kan bij elke speler op de wereld dusja.
Geweldige speler die ik altijd en overal zou willen hebben als trainer. Perfect tweebenig (niemand is tweebenig beter denk ik), goede versnelling, technisch enorm goed (waaronder geweldige techniek met de bal aan de voeten) en een geweldig schot met links en rechts. Hij heeft het vorig jaar ook zeker laten zien en was één van de beste spelers in de Pl. Hoe het kan dat hij toen niet in het team of the year kwam snap ik ook niet mja.
Dit seizoen is het allemaal iets minder, maar dat komt ook omdat Ozil op zijn plek staat en Cazorla dus naar de vleugel moet. Dit kun je bij elke nummer 10 doen en die presteren allemaal minder.

Als een speler zulke dingen in de media roepen is er dan iets mis binnen de club, dat betekend dat de club niet onder controle is en dat de coach het niet goed doet...

Ik vind Arsene Wenger de beste coach in de PL maar dat zijn speler(s) dit roept snap ik niet... ik vraag me af wat Wenger hierover denkt...

Een betere club dan Arsenal gaat hij toch niet vinden.. Manchester United heeft een betere Spanjaard, City heeft een betere Spanjaard, Real Madrid heeft er een betere en Barcelona meer dan een betere.

Bayern heeft betere Duitsers, Liverpool is normaal gesproken niet echt een verbetering, Atletico speelt een fantastisch seizoen maar Arsenal is de grotere club... Dortmund zou misschien kunnen maar dan houdt het toch al snel op voor Cazorla.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren