Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dramatisch spelende Rooney mikpunt van spot op sociale media

Laatste update:

Manchester United werd woensdagavond in de Champions League uitgeschakeld door Bayern München en de absolute sterspeler van de Engelsen gaf niet thuis. Wayne Rooney, bij afwezigheid van Robin van Persie de blikvanger van the Red Devils, was compleet onzichtbaar. De aanvaller was tijdens en na de wedstrijd het mikpunt van spot op de sociale media.

/

“Brekend nieuws: de Duitse politie is op zoek naar Rooney. Voor het laatst gezien bij de warming-up in de Allianz Arena”, luidt een van de commentaren. “Een belachelijke wedstrijd van Rooney, juist op het moment dat we hem nodig hadden. In de grootste wedstrijden geeft hij niet thuis”, schrijft een ander op Twitter.

Velen wijzen op het nieuwe megacontract dat Rooney onlangs tekende bij Manchester United en op de woorden van Joey Barton. Het ‘enfant terrible’ van het Engelse voetbal schreef onlangs dat Rooney geen absolute topspeler is. “Barton had gewoon gelijk. Manager David Moyes zei dat Rooney misschien niet zou spelen. Nou, hij had gelijk”, klinkt het. Een ander schrijft: “Ik ga morgen niet naar mijn werk. Dat noem ik vanaf nu ‘een Rooney’.”

Is Wayne Rooney een speler van wereldklasse?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik neem morgen ook een rooney!!

9 april 2014 om 22:54

Ik vind het alsnog netjes van Man utd. om 2 keer op 1-1 te komen over 2 wedstrijden tegen het extreem sterke Bayern terwijl man utd. een rampzalig seizoen heeft.

9 april 2014 om 22:55

Dat sowieso, Evra speelde dramatisch na de goal. Rooney was gewoon niet fit, zonde..

9 april 2014 om 23:54

Leuke naam....

10 april 2014 om 04:39

Men vergeet wel dat David De Gea die laatste 2 doelpunten moest kunnen hebben.

En dat Rooney met een spuit speelde.

Als Bayern al zo veel moeite heeft met een uit vorm United dan denk ik dat de halve finale het eindstation is voor Bayern.

10 april 2014 om 10:40

Die tweede en derde kon hij hebben? Die tweede werd vanaf 3 meter ingetikt tussen 3 man in. Hoe kan je dat de Gea aanrekenen? Dat is bizar slecht verdedigd. Daarnaast werd die derde van richting veranderd en daardoor had hij hem niet. Aan z'n reactie zag je ook dat hij hem eerst veel korter op z'n lichaam verwachtte, maar door het tikje van Vidic (?) ging de bal ineens in het hoekje.

Je mag je mening hebben, maar kijk op keepers heb je niet.

9 april 2014 om 23:11

Kan ik ook een Rooney opnemen?

9 april 2014 om 23:19

Ik weet niet hoeveel Rooney-dagen je nog over heb.
Heb me Rooney voor de aankomende zomer ook al geboekt, ga jij nog op Rooney?

9 april 2014 om 23:27

ik ben al op rooney geweest afgelopen vakantie. maar sla deze rooney waarschijnlijk over

9 april 2014 om 23:38

Denk het niet maar een Messitje moet wel kunnen.

9 april 2014 om 23:40

Die Rooney verdient genoeg om voor de rest van zijn leven een Rooney te nemen.

9 april 2014 om 23:41

Haha een Messi'tje

9 april 2014 om 23:57

Hahahahaha

10 april 2014 om 00:18

Nou, dan neem ik wel een Ronaldotje.. (Kapper/spa behandeling/zonnebank)

10 april 2014 om 00:50

Whahaha Legendary reacties hier!!! Heb jullie allemaal een duimpje gegeven. Ga kapot hier!

10 april 2014 om 00:50

Wat leuk ik neem ook een rooney school zit er voor mij nie in hoor morgen...

Hij was gewoon niet fit, volgens mij. Fout van United om hem dan toch mee te laten doen, wat er ook op het spel staat.

9 april 2014 om 23:20

Kom op man, hij speelt de laatste tijd sowieso als een natte krant.
Vind het nog steeds schandalig dat hij zoveel verdiend.
En ja het was altijd een goede speler... maar de laatste 2 jaar ben ik totaal geen fan meer van dikkertje dap.

Met ze gezeur de hele pot.

Jammer joh, had het man utd. wel gegund.

Zelfde geldt voor messi vanavond. Het is niet mogenlijk om aanwezigheid uit te drukken als het spel van de tegenstander dit zo moeilijk maakt als athetico en bayern gedaan hebben.

Ja wat wil je met die andere 9 achter je..

Kom op zeg, dit United is kwalitatief het minste United van de afgelopen 20 jaar.

9 april 2014 om 22:58

Klopt, maar als je de wedstrijd had gezien dan zag je dat hij 2 mega kansen kreeg. Hij had gewoon zijn dag niet.

9 april 2014 om 23:06

Het kan wel het kwalitatief minste United zijn van de afgelopen 20 jaar, het is echter niet zo dat er een aantal koekenbakkers in zijn team zitten. Deze spelers zouden bij vrijwel elke club in Engeland een basisplek hebben. Een echte topper haalt juist het beste in zich naar boven in de echt belangrijke wedstrijden.

Kijk naar Gerrard (aangezien je Liverpool-fan bent). Die heeft jaren een middelmatig team gehad, waarmee ze nooit om de prijzen konden spelen, maar kwamen ze dan toch eens een aantal rondes verder in de CL, dan stond Gerrard ook op. Hij was niet voor niets Motm in de finale tegen Milan in 2005 en de beste man van Liverpool in 2007 tegen alweer Milan.

9 april 2014 om 23:23

Nou ja, het team dat er vandaag in stond is aardig afgeschreven of middelmaat naar mijn idee.. de enige echte speler van wereldklasse is eigenlijk Rooney. De rest? Tja..

Ach ja, spelers als Gerrard zijn er maar weinig. Rooney is niet zo'n grote voetballers als dat Gerrard dat is/was.

9 april 2014 om 23:27

de Gea en Kagawa zijn beide top! Jones en Valencia hebben ook een redelijke pot afgewerkt.

Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Rooney waren helaas erg slecht. Smalling verdedigend goed maar die jongen kan niet opbouwen helaas.

9 april 2014 om 23:30

Hahahah Gerrard gaat eindelijk weer eens presteren (veelal penalties scoren) en dan kom jij weer met Gerrard is een grotere voetballer dan Rooney. Al die jaren vergeten dat Gerrard gewoon niks was, sinds God mag weten wanneer was Gerrard gewoon niks en was hij een van de problemen bij Liverpool. Rooney zijn allerhoogste niveau is een niveau die Gerrard nooit gehaald heeft. Rooney heeft zijn club aan veel meer prijzen gebracht dan Gerrard. Gerrard is echt niet groter dan Rooney. Leuk die goeie wedstrijden van Gerrard vroeger maar zulke wedstrijden heeft Rooney er ook gehad.

9 april 2014 om 23:48

Beetje respectloze reactie. Gerrard is een held in Engeland en helemaal in Liverpool, hij gaat altijd voorop in de strijd. Dit is een winnaar. Rooney speelt in dat geval de laatste wedstrijden zwak. Hij lijkt minder meters te maken dan eerst en kijkt naar mijn idee wat forser. Gerrard was in zijn beste Jaren een van de beste middenvelders ter wereld. Dat ene jaar dat het wat minder was is natuurlijk een beetje flauw aangezien Rooney waarschijnlijk al op is op deze leeftijd van Gerrard en Rooney ook een minder jaar kent.

9 april 2014 om 23:57

Laat Rooney eerst maar eens iets bewijzen, want in alle CL finales die hij speelde (2008, 2009 en 2011), was hij namelijk niet zo geweldig en zijn goal in 2011 was het enige lichtpuntje (een knal van afstand na een combinatie met Giggs). In alle wedstrijden kon Rooney zijn team echter niet op sleeptouw nemen, daar waar bijvoorbeeld Gerrard zijn team bijna eigenhandig naar de penaltyserie schoot in 2005.

10 april 2014 om 01:55

Rooney heeft als nadeel dat hij te compleet is en daardoor vaak misbruikt wordt op alle posities. Ferguson moest allang een team om hem heen bouwen en Moyes idem.

Gerrard mag trouwens dromen van het talent van Rooney.

10 april 2014 om 07:23

Nee Gerrard heeft minstens 2 jaar in een graf gezeyen, toen gaf hij totaal niet thuis. Nu Gerrard weer in the picture is is het makkelijk om zulke uitspraken te doen.

9 april 2014 om 23:17

Moet je nagaan, als Rooney zo'n simpele bal gewoon maakt dan ga je door. Dan schakelt dit kansloze Manchester United de titelhouder uit.

Komende zomer vast weer zeiken over loonsverhoging.

Jammer dat Rooney zich niet heeft kunnen laten zien. Toch het verschil tussen hem en de "echte" topspelers. In topwedstrijden is hij vaak onzichtbaar, uitzonderingen daargelaten. Desalniettemin zal vrijwel elk team hem in de spits willen hebben staan.

9 april 2014 om 22:59

Is juist vrij normaal voor een topspeler, bij de andere wedstrijd vandaag was de topspeler ook vrijwel onzichtbaar.

10 april 2014 om 00:08

Robben is de beste.

9 april 2014 om 23:17

Heb jij Messi gezien vandaag dan? Ik absoluut niet.

9 april 2014 om 23:24

Simpel zeg. Messi staat er 9 van de 10 keer wel. Ronaldo ook.

9 april 2014 om 23:28

En Rooney ook. Behalve dit seizoen, waar heel United dramatisch draait. Simpel zeg.

9 april 2014 om 23:52

Maar even niet lullig bedoeld t.o.v. Messi. Maar ik vind dat hij het vaker laat afweten in de champions league. Net als vorig jaar tegen Bayern, iedere wedstrijd tegen Chelsea en nu tegen Atletico. Het blijft met Ronaldo samen de beste maar het valt toch op.

10 april 2014 om 00:57

Nec,

Je vergeet even dat hij een wedstrijd tegen Bayern heeft gemist (dacht ik) en bij de andere net een paar dagen terug kwam van een blessure, waar hij klaargestoomd werd voor de wedstrijd. Iedereen had er begrip voor dat Messi niet top speelde, maar toch is er kritiek ..

Wat gaan we volgend jaar doen? Verwachten dat spelers gaan voetballen terwijl hun scheenbeen in tweeën ligt? Messi, Ronaldo, Rooney: het zijn toppers maar het is belachelijk om hen direct zwart te maken zodra ze een mindere wedstrijd spelen. Als ze nou een paar wedstrijden achter elaar dramatisch spelen prima..

lol een Rooney, goed verzonnen.
Hij was niet 100% fit en een verlies kun je niet afschuiven op 1 persoon, volgende keer beter!

Manchester speelt met 11 spelers. Vind ik ook stom om 1 speler te beoordelen.

9 april 2014 om 23:22

Natuurlijk gaat het om 11 spelers... maar van sommige zogenaamde ster-spelers verwacht je wel wat meer.

Dom dom dom van United, gewoon de bus parkeren na die prachtige goal van Evra...

Rooney heeft weer eens gefaald. Vooral in grote wedstrijden stelt hij gewoon heel erg teleur. Begin serieus te denken dat we RVP niet moeten verkopen, op Rooney gaan we ook nooit kunnen bouwen, ook niet per se op RVP maar dat is wel iets. Trieste wedstrijd van hem.

9 april 2014 om 22:59

Rooney faalt in grote wedstrijden?

Hoe lang volg jij United eigenlijk. Rooney staat er juist (bijna ) altijd in topwedstrijden.

Vandaag was hij niet best...misschien ook wat last van z'n blessure?

9 april 2014 om 23:03

Wees concreet, welke topwedstrijd dit seizoen was Rooney echt goed bezig. Zeg mij eens en stop eens met op de man reageren, pm me daarvoor. Rooney heeft tegen Chelsea, City, Arsenal, Liverpool elke keer gewoon gefaald. Nu weer tegen Bayern. Niet dat zijn medespelers het uitstekend gedaan hebben maar sta eens op.

9 april 2014 om 23:11

Nu gaat het ineens om dit seizoen?

Jij zegt "vooral in grote wedstrijden stelt hij teleur", maar hij speelt al langer dan dit seizoen bij United toch?

Makkelijk om je sterspeler zo af te vallen na een dramatisch verlopen seizoen waar heel United faalt en Rooney over het hele seizoen gewoon bij de beste spelers hoort....

9 april 2014 om 23:14

Dat inderdaad maar vorig seizoen heeft hij er ook zeker niet in de grote wedstrijden gestaan of dat wel. Dat Rooney dit seizoen bij de beste spelers hoort ontken ik niet. Maar wanneer hij er echt moet staan vind ik niet dat hij er staat, voor een speler met zijn kwaliteiten moet dat toch echt wel.

9 april 2014 om 23:14

Zonder Rooney was het nog veel dramatischer gesteld met United. Scoort veel en geeft veel assists. Iedereen speelt wel eens een mindere wedstrijd.

9 april 2014 om 23:15

Alleen al door die omhaal toen tegen City verdient Rooney een standbeeld :D

9 april 2014 om 23:21

Rooney was vorig seizoen vaak geblesseerd en ik weet nog wel dat die tegen city de eerste 2 goals scoorde.

9 april 2014 om 23:21

Ok.

Vandaar dat ik me ook afvroeg hoe lang jij United volgde.

Rooney heeft sinds zijn komst in 2004 zoveel belangrijke goals gemaakt/sterke wedstrijden gespeeld en jij gaat hier even verkondigen dat hij er niet staat als het echt moet.
Als voorbeeld neem je dit dramatische seizoen van United, waar hij alsnog de beste veldspeler van het seizoen is en vorig seizoen waar hij onder RVP kwam te spelen, belangrijke wedstrijden op de bank zat, problemen met SAF had, maar alsnog 15 goals en 10 assists had in 25 wedstrijden waaronder 2 tegen city.

Maar dan noooooog....hij speelt al zo'n 10 jaar bij United...deze man staat er juist altijd wanneer het moet

9 april 2014 om 23:22

Zonder Rooney waren wij vorig jaar geen kampioen geworden. Ondanks wat velen denken was Rooney de rede dat Van Persie zo lekker draaide. Hij knapte al het vuile werk op en was voetballend ook nog eens 1 van de beste.

Dit seizoen is duidelijk niet het beste seizoen van United, maar Rooney heeft toch behoorlijke stats afgelegd als je ziet dat hij op de AM speel en Van Persie voor zich moet dulden in de spits. Daarnaast is Rooney al vanaf z'n komst een vaste waarde bij United. Rooney is gewoon een United legende. Punt.

9 april 2014 om 23:26

Ik vind de Rooney van een paar jaar geleden veel beter dan deze Rooney, alles wat hij raakte veranderde naar goud. En toen vond ik hem er staan, maar als je dit seizoen plus vorig seizoen gaat kijken heeft hij er in 1 grote match echt gestaan. Dat is toch te min, het was vaker RVP die er stond. En je hoeft zijn goals en assists er niet bij te halen daar weet ik ook van, maar in de toppers moet het zeker beter bij hem. Dat hij in een dramatische team speelt weet ik wel maar als je die kans krijgt moet je die focus hebben. En ik vind dat hij dat soms echt niet meer heeft.

9 april 2014 om 23:27

Het gaat er niet om dat Rooney weleens minder speelt maar te vaak op belangrijke momenten sinds vorig seizoen.

9 april 2014 om 23:28

Sinds vorig seizoen....ok....

9 april 2014 om 23:31

Ik zeg nu duidelijk sinds vorig seizoen voor je en het is alsnog niet goed, weetje wat stop gewoon met reageren op me. Al zeg ik dat 1 plus 1, 3 is. Niet reageren aub. Heb er echt geen zin in.

9 april 2014 om 23:34

Van de 11 wedstrijden zonder Rooney won United er 9 en verloor er 1.

Van Persie scoorde daarin 10 doelpunten.

Dus wat je nu zegt valt ook wel mee.

9 april 2014 om 23:36

Rooney kan fantastisch voetballen, hij kan bijna alles, maar ik zal hem nooit als absolute topspeler herinneren. Wel in potentie, maar hij heeft er niet genoeg mee gedaan. Dat eindeloze gezeik over contract perikelen, wel of niet weg willen, vormdipjes, niet altijd topfit zijn, etc. Er is altijd wat. Nog steeds is het in principe een topper, maar hij verdient naar verhouding veel te veel. Hij levert niet genoeg prestaties voor dat geld.

10 april 2014 om 00:46

Ajaxcunian,

Waar heb jij het in godsnaam over? Blijkbaar klopt het verhaal wel dat wanneer je de grootste onzin gaat verkondigen, je er vervolgens zelf in gaat geloven; je doet nu hetzelfde.

Rooney is niet de Rooney meer die hij 5 seizoenen geleden was, maar dat kan je ook niet van hem verwachten. Hij heeft de afgelopen 2 seizoenen gezien misschien in totaal iets meer dan een seizoen gespeeld vanwege blessures of "tactische" beslissingen. Voordat Van Persie naar United kwam was Rooney de grote man. Van Persie was sinds de eerste dag spits nummer 1 en Rooney mocht banken. Dit ging het hele laatste seizoen onder SAF zo en Rooney was nooit echt de grote man voor hem; hij gaf een half geblesseerde Persie de voorkeur boven een fitte Rooney.

Dit seizoen is Rooney gewoon weer een van de beste en zo niet de beste voetballer van United. Waar Van Persie een hattrick maakte tegen de Grieken ging alle aandacht naar hem uit, maar wie was de man van de wedstrijd? Precies, Rooney! Rooney had 2 assist's en was bij de derde goal ook betrokken.

Daarnaast is het United van nu gewoon een team dat dit seizoen moet vergeten. Volgend seizoen weer vlammen en gaan. Het loopt voor geen meter, dan kan je niet verwachten dat Rooney het team elke keer maar kan leiden en op sleeptouw kan nemen. Hij is een topper, maar geen tovenaar !

Enne.. Rooney staat er vaker wel dan niet in topwedstrijden. Hij is een van de weinigen die op meerdere posities in het veld gebruikt wordt en toch vrijwel altijd gewoon een dikke voldoende haalt. Vanavond was hij niet best, maar we hebben het wel over Bayern Munchen, een van de beste clubs van het moment.

Als je Rooney al iets wilt verwijten, verwijt hem dan dat hij in de minder grote wedstrijden nooit echt actief over komt. Juist daar moeten de middenvelders vaak scoren.

De mensen die Rooney nu zo zwart maken, waaronder blijkbaar jij, zijn dezelfde mensen die straks weer roepen dat Rooney een superspits is als hij weer een weergaloze goal maakt. De waan van de dag overheerst; ben benieuwd of je na vandaag Messi ook een spits vindt die er zogenaamd nooit in de grotere wedstrijden staat Haha!

10 april 2014 om 07:28

Ahahah nu doe jij alsof Rooney altijd moest banken wat alleen zo was tegen Real knul. Tegen mindere grote clubs speelt Rooney nagenoeg perfect maar wanneer het er echt op aankomt (tegen city, chelsea, liverpool, arsenal) dan is hij niet diegene die United op sleeptouw zet en dat kan je niet onder banken schuiven. Een RVP deed dat wel vorig jaar, had in 6 van de 8 toppers gescoord. Zo win je die topwrdstijden voor je club als je spits staat. Door te scoren. Messi staat er wel letterlijk 1 keer niet maar de clasico, of tegen AC Milan alweer vergeten? Toen hij weer zijn team op sleeptouw nam. Of tegen City, come on man.

10 april 2014 om 08:46

Niet reageren heb er echt geen zin in!?

Sorry, maar ik reageer toch echt op alles wat Ik zelf wil. Ik ben het gewoon niet met je eens wat betreft Rooney en eigenlijk ben ik het heel zelden met je eens wat betreft United.

Daarom vraag ik ik hoe lang je United volg...dan kan ik jouw standpunt misschien beter begrijpen, maar je reageert daar (bewust?) niet op.

Rooney is zn drive al lang geleden kwijt geraakt. Hij voetbald alleen nog voor zn centen. Dat zag je tijdens zn contract bespreking.

9 april 2014 om 23:00

Ja...dat zie je ook aan z'n statistieken van dit seizoen...

9 april 2014 om 23:04

Je kan moeilijk ontkennen dat dit niet de Rooney is van 2009/2010. Hij is gewoon een stuk minder dreigend heeft misschien ook te maken met het telkens spelen op het middenveld.

9 april 2014 om 23:23

Dat heeft ook te maken met het team en de coach hè.. Rooney is nog steeds een wereldspeler.

De mensen die hem nu afkraken zijn dezelfde mensen die keihard stonden te juichen met zijn omhaal tegen City...

Tja dat krijg je als er zulke salarissen betaald worden voor een voetballer.
Dan ben je al snel een mikpunt als het tegen zit.

Dat hij een keer een off-day had, tja kan gebeuren toch?

Die man speelt al jaren! op top niveau die wordt binnenkort alleen maar slechter en slechter met zijn mentaliteit. Maar nu al? Denk gewoon off-day. Toch hoop ik hem een keer in Spanje te zien, niet om zijn kwaliteiten of zo te zien maar lijkt me echt een speler die perfect zou passen in Spanje.

Rooney is gewoon een klasse voetballer, je weet dat als het even niet lukt je gelijk afgemaakt wordt.

Zonde dat je zo'n speler laat vallen.

Ik had de uitslag van deze stelling toch wel anders verwacht. Natuurlijk is Rooney een speler van wereldklasse, hij speelt één slechte pot en 53% van de mensen vindt dat Rooney geen speler van wereldklasse is. Als hij vandaag een goede pot had gespeeld had minimaal 80% hem een speler van wereldklasse gevonden.

9 april 2014 om 23:26

Toen hij in de spits stond vond ik hem echt goed ja, aan het begin van zijn periode op het middenveld ook nog.
Volgens mij klikte het toen ook perfect met Robin.
Persoonlijk vind ik hem de laatste 2 seizoenen(incl. dit seizoen) behoorlijk matig, en als hij dan ook nog zoveel gaat verdienen(wat United's fout is) dan is het vrij logisch dan men nog meer gaat verwachten.

Mensen die meer verdienen krijgen terecht een hoger verwachtingspatroon.

Beetje kinderachtig. Staat dit hele seizoen klaar voor united waar andere spelers het laten afweten.
nu een mindere wedstrijd en gelijk zulke reacties.
Beetje Jammer, maar zonder Rooney had united nog minder punten gehad.(wat ik overigens wel jammer vind, had ze graag zien meedoen in de top van de Bpl)

Tja.. hij presteerde vandaag gewoon zwaar onder de maat.. Hij viel achteraf gezien alleen maar 2x op en dat in 2 zeer goede mogelijkheden om Bayern de das om te doen. Maar het is mij gewoon een raadsel wat hij daar in die 2 momenten deed.

Verder heeft hij niet echt veel toegevoegd. Maar goed, ik geloof best dat hij last had van die blessure.

Had ik al verwacht dit...

Feit blijft dat Rooney er vrijwel altijd staat in de grote wedstrijden en gewoon van wereldklasse is. Een slechte wedstrijd veranderd daar natuurlijk niets aan. Zijn statistieken tegen de grote ploegen zijn ook gewoon uitstekend.

Zonder Rooney stond United nu 18e. 22 assists en 15 goals al dit seizoen als aanvallende middenvelder. Niet goed genoeg my ass

9 april 2014 om 23:24

Wees even realistisch, als je elke zomer zo zit te zeiken over de kwaliteit van het team en alles alleen maar om geld draait, en je mist zulke kansen... Schandalig!

9 april 2014 om 23:26

In EPL heeft hij toch maar 10 assists en 15 doelpunten.
Hoe kom je dan aan 22 assists?

Blijft een goede voetballer, alleen word hij wel door heel veel voetballers ingehaald.
Paar jaar geleden zeker nog in de top 10 van beste voetballers ter wereld.
Staat nu niet in de top 20 ben ik bang.

United moet gewoon flink gaan inkopen volgend seizoen.
Of Moyes daar de aangewezen persoon voor is vraag ik me af.

9 april 2014 om 23:31

@gryga22,

Heb het net even opgezocht. In alle competities heeft hij 22 assists en zelfs 17 goals.

En ik respecteer je mening, maar voor mij zit Rooney met gemak bij de beste 20 voetballers. Zelfs in de top 10. Niemand is zo compleet als deze man.

9 april 2014 om 23:35

Die statistieken komen van 'transfermarkt'.

Zij hebben een andere definitie van een assist.

9 april 2014 om 23:39

Ohh oke alle competitie.
Ja zijn mooie cijfers.
En ik weet dat Rooney jouw favoriete speler is dus ik snap je mening.

Wat vind jij is het Moyes aan te wijzen dat het zo een matig seizoen is of is het vooral de kwaliteit van deze selectie?

9 april 2014 om 23:40

Inderdaad Espn is het meest betrouwbare.

9 april 2014 om 23:49

@gryga22,

Het ligt aan beide. Moyes begint het langzamerhand steeds beter te begrijpen. Er zal in de zomer flink geïnvesteerd gaan worden.

Het is gewoon hetzelfde verhaal als bij Psg, speelt Zlatan / Van Persie mee, werden het andere wedstrijden, maar helaas pindakaas.

Sowieso vind ik dit altijd vreselijk jammer omdat je niet de volledige sterkte tegenover elkaar ziet... behalve op het WK dan als Oranje ertegen moet '-)

9 april 2014 om 23:23

Nou overdrijf je de impact van Van Persie op het United van dit seizoen toch wel schromelijk.

9 april 2014 om 23:45

En van Ibra, want tegen Engelse clubs is hij niet veel. Behalve tegen Arsenal dan.

10 april 2014 om 03:23

Je moet wel goed lezen, ik stel dat het andere wedstrijden worden, niet dat deze partijen dan alsnog zouden zegevieren. Maar het lijkt me wel evident dat als je die twee erbij hebt je betere papieren hebt. Van Persie heeft ze hiervoor een hattrick bezorgt waardoor ze doorgingen, doelpunten die nu node gemist werden. En bij beide spelers geldt tevens het schrikeffect, al zouden ze beide geen pepernoot raken, het houdt de verdediging wel meer naar achteren. De angst voor dit soort spelers is dusdanig dat het zijn weerslag vindt in wedstrijden.

10 april 2014 om 00:53

Als Van Persie nou een wereldseizoen had zou ik het met je eens zijn, maar Van Persie is dit seizoen niet bijster veel. Nou komt dat natuurlijk ook door blessures, maar die heeft Rooney ook gehad. Jammer dat Rooney altijd het gezeik over zich heen krijgt terwijl hij een van de weinigen is die altijd keihard werkt.

Over Zlatan heb je wel gelijk, maar daar staat dan weer een zeer zeer zeer matig team omheen. Ik denk niet, maar we zullen er nooit achter komen, dat PSG bijster veel kans tegen Bayern zou hebben..

en in het weekend scoort bij er 2 en dan is hij een held.... Die man is half geblesseerd en moet tegen de beste club ter wereld spelen wat verwacht je dan??? United fans kunnen blijkbaar slecht tegenslagen , want dit slaat nergens op.

9 april 2014 om 23:22

Bij een grote club zoals United heb je jammer genoeg ongelooflijk veel gloryhunters. Als Rooney er volgende week 3 maakt dan is hij weer de beste.

rooney is al 3 jaar zwak, daarom verbaast me de contract verlening met een extra salaris dat die niet waard is. rooney leeft niet voor de sport dat zie je aan alles af.... niet voor niets stelde ferguson hem in de c.l tegen grote ploegen rooney niet op.

Ja als je zulke kansen mist, dan krijg je zulke reacties. Helemaal als je zomers bezig bent met je contract. Dat hoort erbij als je een 'grote' ster wilt zijn.

Met een van Persie ga je waarschijnlijk door. Hoe slecht dit United ook is.

Evra die net iets te lang zijn fantastische goal viert, en Vidic die twee keer kinderlijk eenvoudig een duel verliest.

Met een voetballend middenveld maak je ook gewoon kans tegen dit Bayern. Helaas waren Carrick en Fletcher zo slecht in balbezit. De enige echte voetballer op het middenveld vandaag was Kagawa.

Ze kunnen wel gaan zeiken op Rooney maar respect dat ie toch met injectie speelt. Bayern uit is gewoon zeer lastig, vooral met de vorm die United heeft dit seizoen.

Ze kunnen trots zijn op beide wedstrijden. Strijd geleverd. Dus ga nou niet zielig lopen doen en Rooney afkraken. Als die aankomend competitieduel 2x scoort is ie ineens weer de held.

Hetzelfde kan gezegd worden over Messi in Madrid

Hij speelde met een injectie. Was verre van blessure vrij. Deze jongen verdiend respect en vind t dus behoorlijk respectloos dat er zoveel negatieve berichten rond gaan. Het hoort er allemaal een beetje bij na een uitschakeling. Maar dan heb je als team gefaald. Alles ophangen aan 1 speler gaat veel te ver.

Rooney is dit jaar ver uit de beste speler in een kwakkelend team. Met zijn assists en doelpunten is hij (terwijl hij niet op zijn favoriete positie speelt) veruit de meest productieve speler in een verder tegen vallend team. De mensen die nu zeuren beoordelen hem op een wedstrijd, terwijl hij geblesseerd is en met injecties speelt ( wat weer voldoende zegt over zijn drive). Daarnaast is hij door zijn inzet en door het verdedigende werk wat hij ook nog eens voor het team doet de belangrijkste reden, Dat United niet nog veel lager staat.

Jammer dat we uitgeschakeld zijn, maar niemand had na de loting gedacht dat United de halve finale zou halen, tegen het sterkste elftal van dit moment. ( helemaal niet toen RVP ook nog eens geblesseerd raakte)

Wat een onzin dit. Oke, hij speelde slecht. Maar om nou direct te stellen dat hij geen speler van wereldklasse is... Hij heeft vaak genoeg bewezen dat wel te zijn.

Afwezig viel wel mee. Hij mistte de kans op de 1-2, dus hij viel negatief op.
Die keeper De Gea vind ik wel heel erg matig. Vond ik nog slechter dan rooney

Hij was gewoon niet fit beetje kinderachtig om nu alles op hem af te schuiven. Daarin tegen mag die Vidic van mij wel wat meer schuld krijgen bij die tweede goal staat hij helemaal verkeerd en bij die derde goal is hij gewoon veelste sloom. Waardeloze kerel.

9 april 2014 om 23:59

Als je niet fit bent moet je niet meespelen in zo'n belangrijke wedstrijd. Hij kreeg een injectie en zou dus fit genoeg zijn om te kunnen spelen. Helaas bleek dit niet zo te zijn.

Meeste fans zijn gewoon boos vanwege zijn perikelen in elke zomer. Er werd altijd gezegd dat geen speler groter is dan Manchester United en Rooney blijkt dit dan wel te zijn (gezien de contractverbeteringen). Als je dan in zo'n belangrijke wedstrijd twee van zulke kansen mist, dan kun je dit verwachten.

Vidic had natuurlijk al bewezen niet meer mee te kunnen en laat zich vandaag twee keer kinderlijk eenvoudig afbluffen. Maar wie kun je er anders neerzetten? Dat is ook het probleem dit seizoen. De kwaliteit is er momenteel niet.

En het is jammer dat Evra zijn fantastische goal net iets te lang viert ;

Komende zomer een LB binnenhalen en Kroos Dat is een must!

10 april 2014 om 00:21

Klopt. Vidic in zijn beste periode was bij die tweede goal keihard op Muller ingekomen maar had de bal dan wel legaal weggewerkt, nu was hij gewoon te langzaam met zijn reactie.

Bij de derde goal kon je duidelijk de slijtage van Vidic en Evra zien.. niet meer snel en fel genoeg. Die voorzet bij het doelpunt van Muller had Evra wellicht ook nog wel kunnen blokken. Evra mag blijven van mij maar er moet wel een jongere linksback komen.. kan Evra hem nog een jaartje instrueren.

Een Rooney nemen is wel erg mooi hhaha

Bij elke wedstrijd die ik van Rooney zie denk ik alleen maar die doet het puur op aangeboren talent, wanneer hij net zo zou leven als C Ronaldo (en dat mag wel vind ik wanneer je 300duizend pw krijgt) zou hij echt op gelijke hoogte staan met Messi en C Ronaldo. Blijft doodzonde dat hij niet 10 jaar van zijn leven als een echte prof zijn sport kan beleven.

Mijn baas gaat niet blij zijn maar ik ga morgen een messi nemen.

Beetje flauw om de speler die het team steeds op sleeptouw neemt, af te vallen. Dat ze het niet redden, ligt pas op de laatste plaats aan Rooney. Er zijn er zeker 8 anderen in het team die zelfs zonder vakantie niets toevoegen. Evra, Fletcher etc. waren erg matig.

Zit al langer te twijfelen of die Rooney nou wel echt zo goed is. Valt reuze mee als je het mij vraagt, scoort ook niet bijzonder veel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren