Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Heynckes 'blij' met Real: 'Atlético was de zwaarste tegenstander geweest'

Laatste update:

Jupp Heynckes is blij dat Bayern München in de halve finales van de Champions League stuit op Real Madrid. De Spaanse grootmacht wordt beschouwd als een van de absolute topfavorieten, maar dat ziet de voormalig coach van der Rekordmeister anders. De Duitser, die vorig jaar met Bayern de Champions League won, denkt dat het nog zwaarder had gekund.

/

Niet Real, maar stadsgenoot Atlético Madrid is volgens Heynckes namelijk de lastigste opponent. "Dat was de zwaarste en minst comfortabele tegenstander geweest", zei hij vrijdag in een reactie op de uitslag van de loting, waarbij los Colchoneros aan Chelsea werden gekoppeld. Heynckes wees daarbij ook op de matige serie van Real tegen Duits clubs. "Ze hebben het hier altijd moeilijk."

"Als Bayern weigert op te geven, halen ze de finale en winnen ze wederom de treble", verwacht de oefenmeester, die nog wel een tip heeft voor zijn opvolger Josep Guardiola: "Ze hebben de Bunesliga al gewonnen, dus als ik hem was zou ik spelers gaan roteren."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik verwacht gewoon dat Bayern Real er helemaal uit gaat tikken qua spel.
Ik zie Bayern ook echt de CL pakken als het allemaal gaat lopen zoals verwacht.

12 april 2014 om 14:20

Hmm voor Real is het misschien ook een goede tegenstander. Het is voor Bayern een nadeel dat zij nu al kampioen zijn. Geeneen wedstrijd telt meer, waardoor ze niet in hetzelfde ritme zitten.

12 april 2014 om 21:04

Zoals ze er nu staan tegen Dortmund Alsnog een prestige wedstrijd en dat op oorlogsterkte

12 april 2014 om 14:23

Als bayern al doorgaat gaan ze die finale echt niet zomaar winnen hoor van atleti of chelsea. 2 ijzersterke ploegen die enorm goed op resultaat kunnen spelen

13 april 2014 om 10:28

Iedereen heeft t maar over bayern, maar iedereen vergeet de topvorm van real madrid. Ikzou als coach geem carvajal laten spelen tegen bayern daar heeftie nog te weinig ervaring voor.

Ik weet niet of spelers roteren nou zo slim is, maar Bayern het natuurlijk een grote en ijzersterke selectie, dus zo veel zal het waarschijnlijk niet uitmaken.

12 april 2014 om 13:28

Ik denk dat Jupp met spelers roteren duidt op rust geven aan spelers die van absolute waarde zijn en ik geef hem daar groot gelijk in.

12 april 2014 om 13:34

Ik heb niks met deze 2 ploegen maar maar voor mij hoop ik dat real die Duitsers verslaat alleen om het feit dat men doet als bayern niet te verslaan is

12 april 2014 om 13:41

ieder club is te verslaan.
er is geen een club die niet te verslaan is.

maar ik zie Real echt niet makkrlijk doorgaan.
juist wordt real nu goed getest. want tot halve finale hebben zij geen een zware tegenstander gehad.

ik had liever real tegen chelsea gezien.

12 april 2014 om 15:10

Als je drie jaar op rij de finale haalt en ook nog een keer wint. Vervolgens de bundesliga domineert door ongeslagen te blijven en pas te verliezen nadat het kampioenschap binnen was. Een extreem brede selectie hebt waarvan vrijwel iedereen opgevangen kan worden en wederom in de halve finale staat. Ja dan mag je spreken van een favoriet. Dan wordt je net als Barca een paar jaar terug onverslaanbaar geacht. Maar er staan vier sterke ploegen in de halve finales waarvan iedereen van iedereen kan winnen. Ik zie Bayern over niemand heen walsen, maar Real is wel de beste tegenstander. Chelsea en Atletico zijn stuge ploegen met slimme coaches die het Guardiola erg moeilijk kunnen maken. Real ook natuurlijk maar die spelen een meer open stijl

12 april 2014 om 13:38

natuurlijk is het slim. of denk je een oververmoeide selectie beter is dan een fitte uitgeruste selectie.

een speler die een wedstrijd laat schieten is geen probleem.
juist is hij dan goed uitgerust.

bayern heeft voordeel indeze. want real moet tegen Barca in de finale en voor de wedstrijd van bsyern moeten zij ook een uitwedstrijd spelen in premira divison.
dus het wordt alleen maar zwaarder.

ik zie bayern gewoon verder gaan. real weet nooit wat ze er mee moeten tegen goed spelend clubs. thuis counteren tegen bayern geloof niks in. geef je bayern ruimte ben je dood. dus afwachten.

12 april 2014 om 14:09

Real heeft alleen maar thuiswedstrijden tot mei.

12 april 2014 om 15:45

ik zag het. thanks

toch blijft het moeilijk voor real. want die willen geen kampioenschap makkelijk weggeven.

12 april 2014 om 17:01

Ja precies! Je neemt wel het risico dat je automatisme in wedstrijden stroef gaat lopen als je veelvuldig gaat rouleren. Daarbij gaan ze ook niet meer elke wedstrijd met 100% motivatie meer in aangezien ze in de Bundesliga al kampioen zijn.
Ik denk dat Real meer in vorm zal zijn dan Bayern in hun tweeluik

Of het wat uitmaakt.
Als je wilt winnen, dan moet je ook de beste kunnen verslaan.

12 april 2014 om 13:36

Onzin, je hoeft alleen degene te verslaan die op je pad komt.

12 april 2014 om 13:42

en wie op je pad komt in de halve dinale is ook de beste slimpje.

12 april 2014 om 13:45

Alsof scheidsrechters geen fouten maken....

12 april 2014 om 14:47

Je kunt zo ploegen ontlopen die een speelstijl hanteren waartegen je moeilijk uit de voeten kunt. Hiermee kun je dus de gunstigste loting krijgen. Een ploeg die een lastige speelstijl hanteert hoeft niet de betere ploeg te zijn... En dus klopt het helemaal wat Arsenaladdict zegt.

12 april 2014 om 14:57

Niet waar,als een ploeg als Schalke of Milan dit jaar met het nodige geluk in de halve finales was geraakt en je krijgt Schalke nu als tegenstander is dat dan ook de beste tegenstander?als je nu Real als tegenstander krijgt of een Schalke is een groot verschil en maakt de weg naar de finale gewoon een stuk simpeler.arsenaladdict heeft gelijk je hoeft alleen maar degene te verslaan die op je pad komt.bayern is de beste club,maar als Real Bayern verslaat heeft Chelsea of Atleti de beste ploeg vermeden in de CL en hebben ze meer kans om te winnen.

Heynckes snapt het. In het Mourinho tijdperk zou het anders zijn, destijds kon Real gevaarlijk counteren en tegen het spelletje dat Bayern speelt is dat de beste bestrijding. Voetballend winnen ze het toch niet. Dit seizoen wilt Real echter zelf het spel maken, tegen de mindere goden lukt dit met verve, maar zodra er een tegenstander van een groter kaliber met beter voetballend vermogen of als Real uit bij een top 5 la liga team moet spelen, gaan zij ten onder of lijden zij in ieder geval puntverlies. Neem daarnaast het feit dat Pep precies weet hoe hij Madrid moet bestrijden, nog nooit verloren heeft in het Santiago Bernabeu en Cristiano waarschijnlijk de eerste pot in Madrid mist. Met spelers als Bale en Cristiano kan je gewoon veel beter op de counter spelen, je ziet het in de topwedstrijden dit jaar dat het voetballend niet loopt. Ik verwacht dat dat pijnlijk aan het licht zal komen tegen Bayern!

12 april 2014 om 14:56

Ik zie je wel vaker onzin uitkramen, onzin... Dortmund thuis speelde Real Dortmund zoek en was het voetballend beter. Barca thuis had Rel moeten winnen en waren ze voetballend vele beter maar door de scheidsrechter won Barca...

12 april 2014 om 15:13

Onzin? Gewoon de waarheid, jij kraamt eerder onzin uit. Dortmund speelde met spelers die normaal derde of vierde keus zijn? Zij misten 5 tot 6 basisspelers en alsnog wist het Madrid net niet uit te schakelen. Iets met een oog en een naald.

Door de scheids won Barcelona? Ben je vergeten dat hij Real Madrid een willekeurige penalty gaf? Dat Ramos en Alonso zo stom zijn om overtredingen te maken op zulke cruciale momenten kan die scheids toch niks aan doen, er zijn meerdere beelden waaruit blijkt dat het een overtreding was van beide spelers. Heb je nog meer onzin? Noem ook even de verloren potjes tegen Atletico, Barca in Camp Nou, Sevilla en het gelijkspel in Bilbao op!

12 april 2014 om 15:23

Nee dat is gewoon zo, 2 onterecht penalty,s en rood waren cruciaal..

12 april 2014 om 15:51

R7

als hier iemand is die onzin uitkraamt dan ben jij het wel. je verdient niet eens een reactie. maar geen probleem bijdeze. beiden waren het 100 strafschoppen. Ramos haalde neymar uitbalans en dat is rood en alonso was dom bezig. als er een onterechte strafschop was dan was het die van Ronaldo wel. die meters buiten de strafschop en door zijn schwalbe cadeau kreeg.
verder heeft barcelona terecht gewonnen. real madrid verloor omdat bale en ronaldo onzichtbaar waren.

verder heeft dortmund thuis genoeg kansen gehad. uit was real madrid nergens.

heb je al een smoes klaar staan als real niet door gaat naar de finale?

12 april 2014 om 15:52

Twee onterechte penalty's? Heb je geen verstand van voetbal ofzo? Het is meermaals aangetoond dat het beide penalty's waren, en Neymar was doorgebroken dus de straf is dan een rode kaart. Of het nou cruciaal was of niet, daarnaast kon Barcelona na een kwartier al 0-3 voorstaan waarna Benzema ze dan onnodig de wedstrijd terug in hielp.

Vervolgens krijgt Madrid in de tweede helft een zeer willekeurige penalty, daarna is het Barcelona all over the place, de enige die echt kansen kreeg van Madrid was Benzema. Hoe bedoel je voetballend beter? Je moet denk ik beter na je clubje gaan kijken.

12 april 2014 om 15:55

@r7!

Jij denkt zeker dat als je nu gaat lopen zeggen dat de penaltys onterecht waren mensen je gelijk geven omdat het al ee paar weken geleden is en mensen het vergeten zijn of het terecht of onterecht was.

Het waren gewoon terevhte penaltys vriend. Punt.

12 april 2014 om 16:36

@2045 en Nuelinho,

Los van het eerste kwartier en het moment na de rode kaart, was Real duidelijk de betere partij.
Het klopt dat Ronaldo een onterechte penalty kreeg, maar de rode kaart en penalty aan de andere kant hadden niet eens mogen vallen, dat was duidelijk buitenspel van Neymar!
Ik weet zeker dat Real met 11 man gewoon gewonnen had, want het kreeg ongelooflijk veel kansen.
Hebben jullie gezien hoe Bale en Di María door de verdediging van Barca wandelden?

@fcb3111,

Ga jij de wedstrijd tegen Dortmund maar eens terugkijken. Real kreeg 5/6 100% kansen en had gewoon zelf ook kunnen scoren. Dat het niet tot scoren kwam, lag aan een gebrek aan scherpte bij de voorhoede en een geweldige Weidenfeller.
Check ook even de statistieken: 50% balbezit voor Dortmund, 50% voor Real.
Dortmund had 12 schoten (6 schoten op doel) en Real 10 schoten (5 schoten op doel)...

De eerste wedstrijd kreeg Dortmund voetballes en dat zie je ook duidelijk aan de statistieken terug:

Balbezit: 61% - 39%
Schoten totaal: 16 - 5
Schoten op doel: 11 - 2

Als je een wedstrijd wil zien waarbij de ene partij de andere compleet kansloos laat, raad ik je aan om de wedstrijd Atlético - Barcelona van een paar dagen terug opnieuw te kijken

12 april 2014 om 16:38

Maar door de arbiter heeft Real verloren dat zijn de feiten... Anders had Real gewonnen, en ze hadden de wedstrijden in handen... Voetballend was Real ook veel beter.

2045

Real word gewoon uitgeschakeld. er is niks wat er op wijst dat real beter is. en de geschiedenis wijst dat real gewoon niet tegen Duitse teams op kan top teams laatste 5 jaar. Munchen gaat dik winnen denk ik. pep wil real pijn doen.

Dit wordt 2x 3-0 voor bayern en dan houden ze zich nog in. Bayern gaat natuurlijk roteren want ze zijn in die slappe bundesliga al kampioen.,

12 april 2014 om 14:19

Dat barca 2x zondrr te scoren verliest van Bayern betekent niet dat wij dat ook gaan doen.
Ik verwacht zeker dat real thuis minimaal 2 en uit minimaal 1 doelpunt meepikt. Dan zien hoe goed de verdediging van Real de voorhoede van Bayern zal stoppen. Vooral een speler als Manzukic vind ik erg gevaarlijk, een speler die van overal in de 16 met zn kop kan scoren. En het is duidelijk dat Real in dode spelsituaties vaak fouten maakt.
Natuurlijk hoop ik dat Ronaldo beide wedstrijden kan spelen. En dat Ancelotti heeft gezegd dat hij misschien inzetbaar is in de bekerfinale geef mij alleen maar meer hoop dat hij ook de 1e wedstrijd aanwezig is in de CL halve finale. Aan de andere kant kan het ook weer het geval zijn dat ze het te gehaast doen met Ronaldo en dat ze zijn knie weer overbelasten. We'll see.

12 april 2014 om 14:51

Ik gun Real de finale zodat deze ploeg met deze trainer verder is gekomen dan die overschatte Mourinho met ditzelfde Real.
Atletico mag van mij de finale winnen, zou prachtig zijn!
Ik ben bang voor Bayern dat het binnenhebben van het kampioenschap niet bevorderlijk is voor Bayern, omdat de wedstrijden nu niet meer om het eggie gaan en er dus een heel andere beleving is. Nu is het echt de taak van de trainer om zijn ploeg optimaal voor te bereiden op de CL wedstrijden en zorgen dat ze niet verzaken.
Voor Real is dit een lastige tegenstander, maar de genialiteit van Ronaldo, of het snelle combinatie spel van Real kan dit Bayern nog wel eens fataal worden. Ik vond Bayern tegen Manu absoluut niet echt overtuigen tegen een subtopper uit Engeland.

Als Chelsea Atletico weet te verslaan , dan zie ik Bayern weer falen tegen Chelsea. Bayern en vooral Pep heeft het lastig tegenover teams die goed kunnen verdedigen. Ik zou zeggen kom maar op. Blue !

12 april 2014 om 14:52

Maar ik zie Chelsea Altetico niet uitschakelen. Hiertoe is Mourinho niet in staat. Die doet het leuk tegen voetballende ploegen, maar tegen een stug Atletico zal hij de boot in gaan. Misschien is dit eerder hoop... Atletico tegen Bayern zou leuk zijn .

12 april 2014 om 15:04

Ik zie Bayern eerlijk gezegd ook wel falen tegen Atletico als wij de finale zouden halen.wij kunnen ook gewoon heel goed verdedigen.de winnaar van Real-Bayern zal sowieso een lastige finale tegemoet gaan tegen de winnaar van Atletico-Chelsea.

12 april 2014 om 15:53

bayern weer falen. volgens mij won bayern de supercup en niet chelsea?

12 april 2014 om 15:10

Real Madrid is altijd goed in counteren met of zonder mourihno we hebben daar nu eenmaal snelle spelers vooraan maar we gaan aanvallen zeker thuis. laat chelsea maar counteren.

12 april 2014 om 17:19

Hou ook rekening ermee dat Ronaldo de eerste wedstrijd thuis niet haalt en bij Bayern uit zie ik ze niet winnen.

Real zal laten zien waarom het de topfavoriet is.

12 april 2014 om 14:54

Topfavoriet zijn ze niet in de PD, en niet eens in de eigen stad Madrid, laat staan dat ze topfavoriet zijn in een duel met de huidig CL winnaar... Real is een expert geworden in het niet winnen van de CL de laatste jaren... erg beschamend.

12 april 2014 om 15:06

lol we hebben al negen keer gewonnen ken je een ploeg die hem meer heeft gewonnen ? ik dacht het niet en maak u geen zorgen deze seizoen halen we la decima binnen. Real Madrid de grootste club van de wereld en van de voetbalgeschiedenis
Hala Madrid

12 april 2014 om 15:15

9 keer was erg mooi... van 1955-1960, 1965, toen eeerrrggg lang niksssss 1998, 2000 2002. En dat voor een club met zo een ontiegelijke begroting (doorheen de jaren altijd al een van de grootste clubs geweest. Ajax met veel minder budget en zo voorts heeft relatief gezien veel meer bereikt. 4x.
En als we kijken naar de laatste CL: 2002... Dat is al zo lang geleden dat ze inmiddels standbeelden oprichten voor de mensen die toen nog speelden... En ieder jaar hoor ik La Decima komt er aan... hahahha net zo lachwekkend als psv de laatste jaren na 4 goede wedstrijden roept dat ze kampioen wordt. Absoluut de realiteitszin verloren, maar goed. ik vermoed dat jij in 2002 nog niet eens wist waar Madrid lag.

12 april 2014 om 16:09

Dus omdat het lang geleden stel het niets meer voor of mogen wij niet fier op zijn? Hoe hard je ook je best doet Real Madrid is altijd de grootste club en dat ni alleen op basis van prijzen maar ook basis van spelers, inkomsten, waarde enz. aan die vergelijking met Ajax kan ik alleen maar vaststellen dat je de realiteitszin hebt verloren Ajax had misschien in jou genoemde periode meer misschien meer bereikt ma je kan ni verwachten Real ook geen mindere periodes kent zelfs al hebben we een veel grotere budget geld zegt nog altijd niet alles kijk hoeveel andere Clubs hebben geïnvesteerd en nog steeds hebben ze Europees niets bewezen. kortom we hebben mindere periodes in ons geschiedenis gekend maar we komen altijd terug daarom zijn we succesvolste club in geschiedenis. door het Fifa zelfs verkozen tot club van de eeuw da zijn feiten waar je niets aan kan veranderen en niets van kan afdoen. afspraak 22 april

Ik ben het met Heynckes eens. Die verdedigers van Atlético zijn beesten. Pepe, Marcelo, Ramos enzo maken vaak onnodig fouten en overtredingen. Marcelo laat het in verdedigend opzicht ook weleens afweten en dat kan je je niet veroorloven tegen een Robben. Costa is ook zo'n speler die gehaat wordt door de tegenstander, dat zegt al genoeg over zijn kwaliteiten. Benzema, doet het tegenwoordig goed, maar is gewoon minder. Dat middenveld van Atletico zet ook 'gewoon' goed druk en ze spelen als een team.

Goedzo wees maar "blij" Jupp..
Heerlijk dat Real zo in die underdog zit..
Moeten ze echt hun voordeel mee doen.
Al 2 duitse topploegen de laan uitgestuurd , 3e moet ook kunnen!

12 april 2014 om 16:07

Ja, want Bayern is ook echt de zwakste van de drie duitse clubs ..

Het zullen lastige wedstrijden worden voor beide. Bayern kan vaak uit het niets scoren en wil graag dominant spelen. Zodra ze een 1-0 voorsprong hebben zal Real het moeilijk krijgen, maar zodra Real de 1-0 maakt kan het spannend worden.

12 april 2014 om 21:01

haha dat zeker niet , en dat zal ik nooit zeggen maar, bayern verliest net wel weer van dortmund pakslaag eigen huis, dus, zoals ik al zei.. moet kunnen.
Lastig word het voor beide partijen sws maar ik verwacht hoe dan ook een attractieve en spannende potje .

13 april 2014 om 01:31

Word een beetje moe van al die nepsupporters hier van bayern met al die acc. Waar waren jullie al die gasten 2 jaar geleden op zone? nog niet geboren? of allemaal voor barca 5 jaar lang?

wrom mag rm geen grootpraat hebben want er komen meteen vliegen aan zwerven en reacties neersabbelen.

munchen mag wel grootpraat hebben? ze zijn pas 1 seizoen goed bezig echt overtuigend dus. Ook nog niet overtuigend tegen ploegen van formaat hoor munchen.
netals rm dus..

Vamos! Real Madrid

Als je een beetje verstand hebt van voetbal weet je gewoon dat Real-Bayern een gigamooie pot gaat worden. Er wordt niemand van de mat getikt en blijft tot het laatst spannend. Real draait niet alleen om Ronaldo. Als het middenveld net zulke geniale passes geeft als die ze ook op Ronaldo geven zijn Gareth Bale, Benzema en Morata goed genoeg om ze er ook in te tikken. Bayern heeft op dit moment de Guardiolatactiek en daar weet Real natuurlijk alles al van.

Ik vind Real - Bayern in de halve finale van de CL eigenlijk leuker. Nu lekker 2 x genieten, was het de finale, dan was het maar 1x! Kijk er naar uit!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren