Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik weet dat Manchester United en Napoli concrete interesse hebben’

Laatste update:

Juan Bernat is dit seizoen een van de smaakmakers van Valencia, dat in eigen land met een achtste stek matig presteert maar tegelijkertijd wel in de halve finales van de Europa League staat. De 21-jarige linksback wordt de laatste weken met onder meer Manchester United en Napoli in verband gebracht. Het is algemeen bekend dat de financiële huishouding van los Che niet al te florissant is.

/

Valencia heeft echter niet de intentie om Bernat van de hand te doen. “Juan is een door ons opgeleide voetballer. Een voetballer die voor ons heel belangrijk is”, verzekert technisch directeur Rufete in gesprek met Marca. “We willen dat hij hier nog heel lang blijft. Maar we weten ook heel goed dat veel clubs interesse hebben. Hij speelt heel sterk dit seizoen.”

“Ik weet dat Manchester United en Napoli concrete interesse hebben, maar nogmaals, het is niet onze intentie om Juan te verkopen.” De Spaans jeugdinternational debuteerde in het seizoen 2011/12 in de hoofdmacht van Valencia en veroverde dit seizoen een basisplaats.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Groot talent, zou goed bij Manchester United passen met het oog op het vertrek van Patrice. Valencia is sowieso altijd al een club geweest die veel zelfopgeleide spelers in het eerste elftal hebben rondlopen.

16 april 2014 om 18:47

silva,mata,david villa,pablo hernandez,soldado ....

16 april 2014 om 18:52

Mata speelde in de jeugd bij Real, Villa bij Langreo, Pablo Hernandez was maar 1 jaar in de jeugd bij Valencia en Soldado was ook bij Real.

16 april 2014 om 18:56

ik bedoel ook niet jeugd maar gewoon zo paar namen die daar gespeeld hebbeb

16 april 2014 om 18:59

Wat grappig als mensen het hebben over zelf opgeleide spelers hebben terwijl ze niet door een enkele club zijn opgeleid, dan kan je moeilijk over een zelf opgeleide spelers spreken, want als de speler niet van zichzelf goed was werd hij ook niet opgeleid.

16 april 2014 om 19:05

Sorry, nog een keer?

16 april 2014 om 19:06

Isco is ook uit de opleiding van Valencia, hij is alleen al op zijn 16de weggekocht door Malaga.

17 april 2014 om 12:23

Nu spelen er ontzettend veel mensen uit de jeugd in het elftal met veel talent, Paco Alcácer, Fede, Guita, Bernat.

Is dit niet een heel aanvallende LB, weet iemand of hij verdedigend het niveau van de PL aan zou kunnen?

16 april 2014 om 18:46

hij is veel beter dan shaw dus zou zeer goed met man u mee kunnen

16 april 2014 om 18:50

Shaw is ook 3 jaar jonger en deze speler is veel aanvallender ingesteld dan Shaw.

16 april 2014 om 18:58

peter jij verdedigt alleen shaw omdat je weet dat hij volgend jaar misschien voor chelsea speelt.altijd die engelse talenten overschatten... een woord carrol

16 april 2014 om 19:01

Hoezo? voor een back is juist belangrijk dat hij aanvallend ingesteld is... Geachte Peter!

16 april 2014 om 19:02

Ik heb gezien wat Shaw kan vandaar dat ik goed over hem spreek, ik ben een realist. Dus als ik zeg dat Messi/ronaldo een goede speler is betekend het ook dat hij naar Chelsea vertrekt?

16 april 2014 om 19:03

Zie je mij ergens zeggen dat een back niet aanvallend ingesteld mag zijn. Lees mijn reactie opnieuw alstublieft, bij voorbaat dank.

16 april 2014 om 19:07

Dit is gewoon een goede speler, maar om te zeggen dat Shaw overschat is laat alleen zien dat je werkelijk niet hebt gezien van Shaw. Vergeet niet Shaw is 18 jaar.

16 april 2014 om 19:11

Peter ik dacht dat je bedoelde dat je liever geen aanvallend back ziet, liever hebt dat hij niet mee opkomt...

16 april 2014 om 19:14

Het enige dat ik zei is dat hij aanvallender ingesteld is dan Shaw. Aanvallende kwaliteiten zijn goed als maar zijn verdedigende kwaliteiten ook goed zijn, want die zijn natuurlijk ook heel erg belangrijk voor een back. Het is gewoon een hele goede speler alleen doet Davidsilva21 overkomen alsof Shaw niks voorstelt. Zeer goede speler voor United zou zeker niet verkeerd zijn om Juan Bernat op te halen bij Valencia.

16 april 2014 om 19:39

Ik vind dat dit aspect tegenwoordig overschat wordt. Een back is in de eerste plaats een verdediger en dat moet dan ook zijn voornaamste taak zijn. Vooral op Europees topniveau het is leuk dat je wat aanvallende intenties vanuit de verdediging hebt tegen mindere ploegen, maar tegen Arjen Robben of Gareth Bale wil je toch gewoon iemand opstellen die zo iemand zoveel mogelijk uit de wedstrijd speelt.

16 april 2014 om 19:46

Wat mij betreft zijn Engelse talenten standaard overschat, tot ze het tegendeel bewezen hebben en op hun 23/24e tot de absolute wereldtop behoren. Kijk naar Rooney. Het grootste talent van Engeland van de afgelopen 15 jaar. Als ik een top-10 spelers van de wereld zou moeten noemen dan zit Rooney daar niet bij. Engelse talenten pieken heel erg snel, debuteren op hun 16e etc etc. maar als die groei, die extra kleine stap moet komen zo rond hun 21/22e dan verzaken ze. Wilshere is dan wel geplaagd door blessures maar die is ook echt helemaal niks opgeschoten in zijn ontwikkeling de afgelopen 3 jaar. Ik verwacht helemaal niks van die Will Hughes, Ward-Prowse, Shaw, Oxlade-Chamberlain, Sterling... Waar is Walcott nu? Dat zou ook een wereldtopper worden toen hij op zijn 18e bij Arsenal zat. Niks opgeschoten. Maargoed. Ik laat me heel erg graag verassen..

Vergeet ook niet Engeland op het Ek U-21 in Israel... 0 wedstrijden gewonnen in een poule met Israel, Noorwegen en Italie... Olympische spelen, helemaal niks laten zien.. In de Champions League laten Engelse ploegen geen ruk zien, en als ze wel ver komen dan is het waarschijnlijk een team met alleen maar buitenlanders. Op Wk/ek's doet Engeland het niet goed. De talenten van Spanje en Duitsland zijn veel, en veel beter.

16 april 2014 om 19:59

Rooney niet in top 10? Dan wil ik jouw top 10 graag horen.

16 april 2014 om 21:10

Mooi logo heb je daar. United? En die naam: Een samentrekking tussen je 2 favoriete clubs?

Messi, Ronaldo, Iniesta, Xavi, Busquets, Hazard, Falcao, Ibrahimovic, Cavani, Suarez, Lewandowski, Ribery, Bale, Robben, Schweinsteiger, van Persie, Aguero, David Silva, Yaya Toure, Lahm, Thiago Silva(moeilijk te beoordelen), Kompany(idem), Neuer(idem)

Ik laat Neymar dan maar even buiten beschouwing omdat hij nog niet heel veel heeft laten zien, en ik heb er toch al genoeg.

Het is heel goed mogelijk dat ik verder nog een paar spelers vergeet, of spelers die door hun positie niet echt opvallen. Keepers bijvoorbeeld, maar die relatief beter zijn.

Misschien ben ik een beetje streng, maarja. Ik denk dat Rooney zo ergens tussen de 15-20 hangt. Misschien...

16 april 2014 om 18:55

Naar mijn inziens zou hij het verdedigend wel kunnen. Heel aanvallend ingesteld maar ook niet te beroerd om zijn defensieve meter te maken. Ik las laatst dat hij in een wedstrijd 8 succesvolle tackles had gemaakt, 5 verdedigend (rond de eigen 16) en 3 aanvallend (in het penalty gebied van de tegenstander) dat zegt veel over zijn ijverigheid, zowel aanvallend als verdedigend.
Qua crosses wordt hij ook altijd hoog ingeschat, toch wel een must voor een Engelse LB

16 april 2014 om 19:10

Dankjewel, dat is ook zeker een must voor David Moyes ;p.

16 april 2014 om 23:33

Mag ik jou als Manu fan vragen wat je van Moyes vindt? Ben gewoon benieuwd

napoli heeft toch die ene algerijn gehaald uit frankrijk?
die doet het volgens mij gewoon prima sinds zijn komst.

16 april 2014 om 18:55

Klopt, die doet het inderdaad goed, dit is niet echt een must voor Napoli eerder een must voor United.

een zeer groot talent, velen malen beter dan die overschatte shaw.

16 april 2014 om 18:49

Vergeet niet dat Shaw 18 jaar oud is en het nu al geweldig doet en deze speler 21 jaar oud is en overschat is Shaw zeker niet.

16 april 2014 om 18:54

Kom dan met argumenten? ipv nee Gewoon nee te zeggen.

16 april 2014 om 18:58

Sterk onderbouwd. Leg dan uit waarom het nee is, want het is nou wel heel onduidelijk... De back bezit de kwaliteiten om in de top mee te kunnen...

16 april 2014 om 19:34

Soms is nee meer dan genoeg.

16 april 2014 om 19:37

Precies. Soms is 'nee' meer dan genoeg, zeker als iemand met zo'n belachelijk statement komt.

16 april 2014 om 20:02

Waarom guaporta "aanvallen" omdat hij het niet beargumenteerd. Maar Davidsilva niet als hij hem overschat noemt? En Guaporta heeft gewoon gelijk...nee.

Als je niet kan zien dat Shaw een superlinksback word moet je toch een andere sport kiezen. Hij is ook pas 18 dus als hij nu wisselvallig is, kan je hem niet kwalijk nemen.

OT: Ken Bernat niet supergoed. Heb hem paar keer zien spelen, beviel me wel. Is er iemand die Valencia geregeld ziet die weet of deze jongen wellicht wat zou zijn voor LB bij Juventus?

Ik zie hem graag voor Real uitkomen, als Coentrao vertrekt zeg ik... Geweldige back die hoge intensiviteit aan de dag legt en aanvallend sterk, en verdedigend staat hij zij mannetje wel..

16 april 2014 om 18:47

en dan de rol van coentrao nemen en nooit spelen.. droom verder

16 april 2014 om 18:51

Ja stand in van Marcelo, zou ideaal zijn. Het ene grote eer om de rol op zich te nemen... Zo kan hij genieten van real en de stad.

16 april 2014 om 18:59

dan kan hij beter naar ibiza genieten.

16 april 2014 om 19:12

Op ten duur laten zien dat hij misschien wel een basisspeler kan worden van Real Madrid...

Heel indrukwekkende speler, tijdens Valencia - Basel in de 118e minuut ofzo, gewoon even de linksvoor positie overnemen alsof hij net aan de wedstrijd begon... Loopvermogen, techniek. Gaat een goede worden

16 april 2014 om 19:01

sterker nog dat wordt samen met alaba de beste op zijn positie

16 april 2014 om 19:59

Cesar is eigenlijk een RB toch?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren