Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Grapjassen bombarderen Pinto tot man van de wedstrijd in bekerfinale

Laatste update:

De Spaanse televisiezender TVE heeft woensdagavond tijdens de finale van de Copa del Rey tussen Barcelona en Real Madrid (1-2) een verkiezing voor de man van de wedstrijd aan moeten passen. Keeper José Manuel Pinto ging niet vrijuit bij het openingsdoelpunt van Ángel Di María en dankzij de stemmen van een flink aantal grapjassen ging de sluitpost met grote voorsprong aan kop.

/

Pinto, die ook in de rest van het duel een nerveuze indruk maakte, kreeg ongeveer 75 procent van de stemmen. De Spaanse televisiezender wist dat het niet serieus kon zijn en besloot alle stemmen op de 38-jarige doelwachter te verwijderen. Niet Pinto, maar Gareth Bale werd daardoor uitgeroepen tot man van de wedstrijd.

Even na het openingsdoelpunt van Di María werd de tussenstand in de verkiezing nog vertoond op het scherm, maar dat gebeurde later in de wedstrijd niet meer. Uiteindelijk bleek dus dat Bale, die de wedstrijd besliste met een fantastische rush, had gewonnen.

Gareth Bale was de man van de wedstrijd

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze genieten hier in Madrid echt van. Dat maakt de wraak straks alleen maar zoeter als Barca eindelijk een revolutie ondergaat. Als Barca gewonnen had, zou het wel aan de scheidsrechter gelegen hebben.

17 april 2014 om 15:15

Als dit als dat. Een schoolvoorbeeld van een teleurgestelde Barca supporter ben jij. De finale verloren en niet eens de winnaar feliciteren maar over zaken spreken die niet relevant zijn. Geldt er ook niet een verbod ergens?

17 april 2014 om 15:20

@7draytonpark
De afgelopen tig wedstrijden die Barcelona van Madrid verloren heeft, werd er overal-ook op VZ- alleen maar geklaagd over de scheidsrechter. Zowel de spelers, de Madrileense pers als de fans waren aan het huilen over de scheids (die ze over het algemeen mee hebben). En nu moet ik de winnaar feliciteren? Ga heel gauw je mond spoelen aub.

17 april 2014 om 15:27

Misschien komt dat wel omdat Barca altijd elke scheidsrechter mee heeft: het is gewoon zwaar terecht. Beetje kinderachtige supporter ben jij.

17 april 2014 om 15:29

De scheidsrechters waren ook drama! Gister heeft de scheids een goede wedstrijd gefloten en heeft hij goed zijn oog laten vallen op iniesta en vooral neymar, ze doken allebei weer als kleine kinderen naar de grond! Real madrid heeft gewoon verdiend gewonnen en als barca supporter moet je goed naar je club kijken, wat waren een aantal spelers dramatisch!

17 april 2014 om 15:30

Dus jezelf verlagen tot een bepaald niveau weegt zwaarder dan respect? Mij is altijd geleerd dat je anderen moet behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Types waar jij het over hebt doen mij totaal niets.

17 april 2014 om 15:51

Ik vond het een prachtige wedstrijd om te kijken en zoals altijd was de spanning weer hoog. Wat ik wel jammer vind is dat hier op Voetbalzone iedereen direct in discussie moet over Ja maar vorige keer toen Barca won zei jij dit, scheidsrechter dat blablabla

Loop gewoon niet te zeiken en reageer op de wedstrijd, stelletje kleine kleuters bij elkaar..

17 april 2014 om 15:53

Zal ik je wel feliciteren in zijn plaats .. Voel je u nu beter? Hij heeft helemaal een punt. Barca fans hoor je helemaal niet klagen als ze tegen Madrid verliezen. Als Madrid van Barca verliest is het altijd mede door de scheids.

17 april 2014 om 16:13

Barca fans niet nee ... Het zijn de spelers zelf die als kleuters bezig zijn. Xavi: het gras was te lang. Iniesta: het veld lag er te droog bij. Bartra: ze hebben maar twee kansen gehad, wij verdienen om te winnen. Xavi: het is niet eerlijk, na de gelijkmaker hebben we alles gegeven maar zij scoren. Damn...

17 april 2014 om 17:25

Ach man, na een verloren wedstrijd feliciteren de spelers van Barca altijd netjes de tegenstander. Bij Real Madrid lopen ze dan met zijn allen op de scheids af. En vragen ze tegenwoordig zelf om ontslag.

17 april 2014 om 18:37

Pot verwijt de ketel..

17 april 2014 om 18:56

Motje@ er valt niks te klagen alles was duidelijk, barca wist de weg gewoon niet meer, met een beetje geluk was de uitslag veel hoger uitgelopen.
Verdiend gewonnen daar valt niet eens over te discussiëren.
Hala madrid.

17 april 2014 om 20:34

Hey Zangetsu..
Lees je tekst terug. Je verhaalt klopt van geen kant en slaat nergens. Toen Barcelona van Real had verloren klaagde Real over de scheids?! Dronken of dom?

18 april 2014 om 00:21

Wil jij beweren dat de spaanse arbitrage hun werk wel goed doet? Wees niet zo naïef.

18 april 2014 om 14:29

Tet one, neem een cursus begrijpend lezen.

17 april 2014 om 15:19

Ah joh, dat is toch humor? Als je je daar al druk om gaat maken? We hebben gister als collectief gefaald. Messi, Xavi, Iniesta, Bartra, Pinto. Zomaar wat namen die hun niveau niet haalden en daar kan ik er nog 6 bij voegen.

Gebeurt hier in Nederland ook hoor. Toen Jeroen Verhoeven keepte werd hij door de kijkers van Eredivisie Live ook uitgeroepen tot Motm, terwijl hij er 3 door had laten gaan in 1 helft volgens mij.

17 april 2014 om 17:25

Dit gebeurde vorig seizoen met de play offs ook in NL tijdens de wedstrijd Twente Utrecht toen was Boschker de sjaak

17 april 2014 om 17:47

En bij ajax-psv die psv verloor en masaal op narsingh gestemd werd als man van de wedstrijd. Omdat hij voor psv had gekozen en niet voor ajax. Dat is toch gewoon humor!

17 april 2014 om 15:20

Ik ben geen Real- of Barca fan en ook absoluut geen Pinto-fan, maar ik vind dat vooral Real-supperters zich ontzettend kinderachtig gedragen in de aanloop naar Classico's en in de nasleep hiervan. Als ze verliezen ligt het altijd aan de scheidsrechter, overal moeten spelers van Barcelona bij betrokken worden (veel vaker dan andersom) en overal worden kinderachtige namen als Uefalona (voor Barcelona) verzonnen. En dat terwijl ze zelf ook 9 van de 10 keer de scheids ontzettend mee hebben. Dit is ook weer zo'n voorbeeld, supporters van Barcelona zouden dit andersom echt niet gedaan hebben.

17 april 2014 om 15:26

@ Rickrodajc

Haha ja lap nu gaan we weer allemaal de schuld op Real Madrid steken. Zoals altijd dus.

17 april 2014 om 15:36

Asjeblieft, alle Barcelona 'supporters' haten net zo hard de Madrid kant uit. Hoeveel reacties kwamen er niet toen Barcelona geen transfers meer mocht doen, dat Real er vast achter zit? Beide clubs gooien continue met modder naar elkaar.

17 april 2014 om 15:59

@rick: het valt me juist op dat het van beide kanten van die kleuters zijn, en bepaal niet alleen die van Real.

En deze grap vind ik persoonlijker minder erg dan het eindeloze gezeik van Pepe op Messi, van Busuets op Pepe, van Casillas op Xavi, en van Xavi op Ronaldo.... enzovoort...

17 april 2014 om 17:05

Ben jij een Elche fan? gezien je avatar logo.

17 april 2014 om 17:49

Das boca juniors.

17 april 2014 om 17:52

Klopt, Real spelers en supporters zijn een beetje bitter geworden na de heerschappij van Barcelona. Dit verergert natuurlijk als je zo'n negatieve persoon als Mourinho als trainer hebt gehad. Je zag bijvoorbeeld Pepe opeens heel raar doen toen zij 3-4 achter kwamen in het vorig competitieduel. Echt overduidelijk in meerdere situaties gedrag uitlokken om de tegenstander gestraft te zien worden. Maarja ik geniet bijna elke classico wel van alles wat er gebeurd op het veld, Sierd erbij en ik heb een prima avond.

19 april 2014 om 14:10

Ja ik ben idd een Elche fan, jij ook gezien je nickname?

17 april 2014 om 15:20

Klopt idd, zouden Ramos, Pepe en zelfs de geblesseerde Ronaldo janken in de media dat ze weer bestolen zijn. Barca komt straks sterker uit deze dip. Ze hebben jarenlang iedereen vermaakt en verwent met goed en mooi voetbal. Nu is het allemaal even minder. Dat kan, het blijft uiteindelijk voetbal. Zo een groot doel, dan vraag je je af..hoe kan de bal van Neymar op de paal belanden...balletje kan raar rollen he..

17 april 2014 om 15:23

ps: Real Madrid gefeliciteerd! Onder Ancelotti spelen jullie veel leuker voetbal..lijkt eroo dat hij The Special One voor Madrid gaat worden :-)

17 april 2014 om 15:23

Een revolutie ondergaat? Het Barcelona van de laatste 10 jaar is een van de meest succesvolle sportteams in de geschiedenis. Nu gaat het 1 jaar wat minder (niet eens slecht, bekerfinale, ze doen nogsteeds mee voor de titel en zijn op nipt uitgeschakeld in de kwartfinale Cl)en moet er gelijk een revolutie komen?

Of is dit gebaseerd op de ophef rondom de Neymar transfer, transferverbod en de ruzie tussen Laporta en Rosell?

17 april 2014 om 15:28

Het gaat erom dat een aantal mensen binnen de club het succes van Barcelona laat afbrokkelen. Het wordt tijd dat een heleboel mensen de club verlaten: Alexis, Song, Tello, Afellay, Fabregas, Mascherano, Afellay en Tata Martino moeten deze zomer allemaal weg. Nu is de tijd aangebroken voor nieuwe spelers uit de eigen jeugd (deulofeu, Rafinha, Samper etc.) en een nieuwe centrale verdediger van buiten de club. Ook wordt het tijd voor een trainer die de ballen heeft zich te verzetten tegen aanwijzingen van bovenaf, en gewoon zijn eigen opstelling durft neer te zetten. Weg met Martino dus. DAT bedoel ik met een revolutie.

17 april 2014 om 15:34

Gouden jaren blijven niet voor altijd! Heeft de voetbal history al zoveel keer her bewezen. Of denken mensen nog altijd dat Barcelona nog voor de komende 20 jaar gaat heersen. Ploegen hebben niet meer de schrik die ze 3 a 4 jaar geleden hadden. Wat alleen maar beter is voor het voetbal vind ik.

17 april 2014 om 15:37

Jij weet net zo goed als ieder ander dat dat niet kan. Met het transferembargo van Barcelona kun je het je niet veroorloven om nu 6 tot 8 selectiespelers te laten vertrekken. Met 60 wedstrijden per jaar kun je niet aankomen met 11 volwaardige selectiespelers en dat aanvullen met jonge jongens. Dan krijg je taferelen zoals je dat nu bij PSV ziet. Het zal, helaas voor Barca, nog een jaartje met deze selectie moeten. Alhoewel, daar zit ook genoeg kwaliteit in!

17 april 2014 om 17:07

En een van de succesvolste corrupte organisaties van de geschiedenis.

17 april 2014 om 15:43

Een stem is een stem. Eigenlijk is dit ondemocratisch en onacceptabel.

17 april 2014 om 16:23

Dit soort dingen horen erbij. En als ik eerlijk ben hij speelde ook slecht, dus dan kan je dit soort acties verwachten.

17 april 2014 om 17:34

Klopt. Helemaal gelijk, maar in het overgrote deel van de classico' s is het ook zo.
Als Real verliest is het de schuld van de arbiter.
Maar als Barca verliest zijn het ook Xavi & Alves die met de meest gekke verklaringen komen. Beide teams zijn debet hieraan, zo ook de fans. Dus kritiek mag je hebben, maar wees AUB objectief.
Als Barcelona zo geweldig is, waarom hebben ze geen andere keeper welke in topvorm is? ZE hebben een geweldig voetbalschool......hebben de daar geen keeper in opleiding die uitschiet? Jaar in jaar uit hoor je van hun geweldige opleiding. Laat nu het product zien als je het echt nodig hebt!

17 april 2014 om 19:31

Hahaha, hoor je wat je zegt? 'als Real verliest is het de schuld van de arbiter'. Niet dat hij een negatieve rol heeft gespeeld oid (waar ik het overigens ook niet mee eens zou zijn, maar dat ter zijde) maar het is echt volledig de schuld van de scheids, hahaha.

Oh en ik ben geen Barca fan die graag zo'n eindeloze discussie voert over de andere dingen die je ook op noemt hoor, maar wat je over de scheid zegt is echt lachwekkend.

19 april 2014 om 16:04

Je hebt duidelijk niet begrepen wat ik zeg. Lach maar verder. Het is altijd de schuld van een ander. Daar zijn beide teams debet aan...lees voortaan beter voor je goed gaat lachen ja! Ik heb zowel Real als Barcelona aangehaald. Het is eeuwig weer de schuld van een ander.
Heb je niet gelachen als ik ook zeg dat Barcelona met de meest gekke verklaringen komt?
EN als je geen discussie voert, waarom reageer je dan nog?

Mijn tip aan jou: lees voortaan beter, voor je hard gaat lachen..want ik denk dat je zomaar aan het lachen bent geweest en de tijd hebt genomen om een discussie te voeren wat je eigenlijk niet doet(zoals je zelf aangaf)

Pinto is echt de slechtste en grootste clown die ik ooit gezien heb, ze kunnen beter Vermeer huren of kopen als keeper.

17 april 2014 om 15:20

Ze mogen niet kopen. Ze zullen het volgend seizoen misschien wel een heel jaar met deze pipo moeten doen haha!

Humor, maar ook wel triest. Waarom moeten ze Pinto als zondebok erbij pakken? Er waren genoeg spelers slechter? Zo slecht was hij niet namelijk.

17 april 2014 om 15:21

Objectief gezien, heb je de eerste goal van Madrid gezien? Dat rollertje was gewoon makkelijk houdbaar hoor. Bij de 2de, van Bale, geven we hem maar de voordeel van de twijfel.. gezien veel keeper de bal door hun poortje krijgen...

Maar toch, een paar jaar terug werd Valdes belachelijk gemaakt, maar dat is/was echt een verademing met deze keeper. Vast wel een aardige keeper, maar je wint er bijna geen wedstrijden door... meeste schoten (o.a. van Bale) het was dat ze over/naast gingen gisteren en niet tussen de palen...

17 april 2014 om 17:25

De tweede goal is toch gewoon een 100% fout van Bartra, het is geen schande dat je Bale niet kan bijhouden maar hij had alle gelegenheid om een overtreding te maken en daardoor te zorgen dat Bale geen vrije doortocht zou hebben.

17 april 2014 om 18:05

Hardere overtreding was rood geweest, want de bal was al heel lang weg. Eigenlijk is het ook de fout van Alves, want die stond nog in de 16 meter van Real en ging bij balverlies niet terug en faalde in het onderscheppen op de helft van Real. Bartra geeft hem een flinke beuk, wat al een overtreding is, maar in tegenstelling tot veel andere spelers rent Bale gewoon door alsof er niet veel aan de hand is.

17 april 2014 om 18:15

Ik mikte, zoals in mijn reactie aangegeven, voornamelijk ook op de eerste goal. De 2de valt over te dubben.

Dat er achterin wat mensen missen is inherent aan de speelwijze van Barca, helemaal wanneer ze op jacht gaan naar goals in de slotfase.. dan is het niet gek dat een Alves ontbreekt.

Het blijft achteraf gezever dat Bartra de overtreding had moeten maken...... alhoewel hij geen geel op zak had. Was er een reele kans dat een harde tackle (bijvoorbeeld van achteren wanneer Bale al voorbij was) direct rood opleverde...

En dan had Barca de hele verlenging (uitgaande 1-1 normale tijd) met een man minder gespeeld. Dat is nou ook niet ideaal. Zo heb je altijd 2 kanten... voor hetzelfde geld mist Bale en is het een ''goede'' (gelukkige) actie van Bartra.

Overigens wel content met de winnaar hoor, ik ben geen fan van buitenlandse clubs. Maar ik gun het Gareth Bale meer dan Neymar, dat geeft bij mij de doorslag. De rest is mij veelal om het even.

17 april 2014 om 15:31

Zondebok? Je moet het ook niet erger maken dan het is he. Gewoon humor dit, niets meer en niets minder.

Overigens vond ik Real ook behoorlijk matig spelen, het is dat Barca nog slechter was en wij itt Barca nog steeds kansen kunnen creëren wanneer we slecht spelen.

17 april 2014 om 15:53

Ik weet nou niet zeker wie ik gister slechter vond spelen. Pinto of die clown van een Alves. Beiden waren schuldig aan de twee doelpunten van Madrid.

17 april 2014 om 16:28

Klopt maar Bale motm klopt ook niet want volgens mij was Modric wel een paar klasses beter als Bale!

17 april 2014 om 17:33

Bale Motm was inderdaad ietswat overdreven.

17 april 2014 om 18:16

Dat blijf je altijd houden, als er bij de bekerfinale een speler de hele wedstrijd lang niet de beste is.. maar wel de 0-1 of 1-0 of weet ik veel voor winnende goal maakt vlak voor tijd. Wint die ook zeer waarschijnlijk man of the match.

De Copa del Rey is een waardige prijs, man of the match... niemand ligt er wakker van!

17 april 2014 om 19:13

Bale was bij beide goals belangrijk. De eerste goal is dankzij Di Maria erin, maar dat komt ook dankzij Bale, geen assist, maar was wel belangrijk bij het creëren ervan. Bale is gewoon terecht man of the match.

Vond Bale de eerste helft zeer matig te spelen, maar hij was Match-winnaar en verdiend dan ook gewoon uitgereikt tot Motm te worden.

Maar eerlijk is eerlijk, dit is toch niet nieuwswaardig?

Pinto mocht niet veel bewegen van Messi, anders had ie weer meer km's gelopen dan Messi. Vandaar dat hij niet vrijuit ging bij die doelpunten.

Ofwel ligt het aan het gras,of aan de Madrileense spelers,nu weer aan hun doelman maar nooit zullen ze zeggen dat de tegenstrever gewoon beter was!bar(ça)slechte verliezers!

haha tis wel een hele mooie actie zeg, 75% v/d stemmen dan heeft echt een groot gedeelte van de Spaanse kijkers een goed gevoel voor humor!

en het zou me ook niet verbazen als Pinto een betere clown als keeper is, anders is het wel een heel erg slechte clown

Hij had die eerste gewoon moeten houden, en bij die tweede had hij wel eerder mogen uitkomen. Maar het is niet alsof Barca alleen door hem onderuit is gegaan. Real kreeg genoeg kansen en verdediging van Barca was matig. Aanvallend kreeg Barca ook maar twee(?) kansen en waren ze erg zwak. Het is te makkelijk om alles naar Pinto te schuiven, maar Barca rammelt aan alle kanten.

We moeten nou niet met zijn alle naar Pinto kijken. Barca heeft als team niet goed gespeeld. Messi, Neymar, Alves, Alba en Fabregas speelde net zo slecht.

17 april 2014 om 16:02

Allebei de goals waren houdbaar. Maar ja, Alves speelde ook als een natte krant. Misschien nog wel slechter dan dat Pinto gepresteerd heeft.

We kunnen beter Zoet in de doel hebben tenminste ene die we kunnen vertrouwen in de doel.

Ik snap nog steeds niet waarom ze Oier niet laten spelen?

17 april 2014 om 18:18

Het hele nut van een 2de keeper is dat hij speelt wanneer je eerste ontbreekt? Dan zou jij Oier laten spelen ten faveure van Pinto? Hoe matig dan ook?

Dat zou betekenen dat Pinto helemaal geen goede 2de keus is.

Persoonlijk denk ik dat het voornamelijk op basis van routine/ervaring is... wie zegt dat Oier zich in een dergelijke classico of andere bloedstollende (laatste competitie) wedstrijden zich staande gaat houden... te grote gok. Bij Pinto weet je wat je wel.... en niet aan hem hebt

17 april 2014 om 23:53

dat is waar maar het is net alsof ze hem helemaal geen kans geven. nu met het wegvallen van valdes en mss het vertrek van pinto zullen ze wel geen andere keuze hebben..

Modric was ook goed (is hij eigenlijk altijd)

@zangetsu
je mond spoelen? Zo zo...jij durft wel van achter je toetsenbord. Barcelona heeft gewoon te weinig kansen gecreëerd en Madrid heeft terecht gewonnen. Kun je toch wel toegeven? Ik snap niet wat alle andere reacties te maken hebben met jouw mening. Komt een beetje onzeker over, is misschien iets om over na te denken.

ach real viert die beker als de cl,,, begrijp het wel die hebben natuurlijk lang geen beker gezien of vastgehouden. zo schattig

modric was slecht man
veel bal verlies ook dus kijk naar beter beeld oké

Ik ben een echte Barca aanhanger maar het is toch eigenlijk lachwekkend dat ze geen behoorlijke 2de keeper hebben die man is een karikatuur van zichzelf , en dan zo'n grote club en niet eens een goede tweede keeper terwijl er ploegen zijn die gewoon 3 goede keepers in de selectie hebben , hier is toch iemand verantwoordelijk voor door zo'n clown verlies je de beker en waarschijnlijk het kampioenschap. Dit is echt volslagen belachelijk .

Ik vind dat er niet alleen naar Pinto gekeken moet worden, want meerdere spelers deden hun werk niet goed.

Bale lijkt me de terechte MOTM. Speelde een zeer sterke wedstrijd en was continue dreigend. Real oogde voorin sowieso sterk vond ik. Pinto is echt een schande voor een club als Barca. Hij is gewoon niet goed genoeg. Ik hoop dat Barca snel een betere keeper kan halen (transfervrij), deze gast volgend jaar eerste doelman dat kan niet!

17 april 2014 om 17:26

Volgens mij mag Barca ook geen transfervrije spelers halen.

17 april 2014 om 17:48

Ok dat wist ik niet, meende zelf van wel. Ik hoop het anders is het helemaal klote.

Het wel of niet klagen heeft misschien heel veel te maken met de aanleiding, dus of er reden tot klagen is. Barca is gisteren helemaal weggespeeld in een wedstrijd, waarin inderdaad weinig voor hun schwalbes werd gefloten, waarin niks cruciaals is besloten door de scheidsrechter. Dan kan je inderdaad moeilijk gaan klagen. Wanneer Real van Barca heeft verloren heeft de scheidsrechter regelmatig een beslissende rol gespeeld (4 weken terug 2 penalty's en rood). Dat geld niet alleen tegen Real maar tegen elke tegenstander waar Barca tegen speelt, logisch dus dat die gaan klagen op een gegeven moment.

Idd moet iedereen eens stoppen met dat de schuld geven aan.....als je verliest is het gewoon je eigen schuld.

Met twee van deze ploegen , die elkaar weinig ontlopen kan je een keer verliezen (competitie) of winnen (beker). En dat is alleen eigen schuld.

Wel moet ik zeggen dat als ik Pinto achter me zou hebben ik niet echt gerust zou zijn. En dan heb ik het over 3klas knvb nivo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren