Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Niet leuk dat het uitkomt, maar ik heb het voorspeld’

Laatste update:

Louis van Gaal zag al aankomen dat hij belangrijke spelers van Nederland kon kwijtraken in de aanloop naar het WK 2014. De bondscoach van Oranje werkte, sinds zijn aantreden in de zomer van 2012, niet of nauwelijks met een vaste kern van spelers. Dat deed hij omdat dat in zijn ogen niet kón en daarin heeft hij gelijk gekregen, constateert hij nu.

/

Van Gaal was vrijdag op visite bij Drachtster Boys, in het kader van selectiedagen van ballenjongens en -meisjes voor wedstrijden van het Nederlands elftal. Omrop Fryslân vroeg de keuzeheer naar zijn gevoel bij het ontbreken van Kevin Strootman en Robin van Persie, twee maanden voor het WK. Eerstgenoemde mist het toernooi sowieso, terwijl Van Persie de komende tijd weer fit moet worden.

“Ik vind het niet leuk dat het uitkomt, maar ik heb het voorspeld. Toen mij de vraag werd gesteld waarom ik niet een vaste selectie zou willen selecteren, zei ik: Dat kan helemaal niet. Er kan nog zoveel gebeuren. Het gaat om fit- en vormvastheid, maar ook om dat je niet geblesseerd raakt. Nu zijn twee van mijn belangrijkste spelers geblesseerd”, constateert de bondscoach. Hij legt vrijdag ook uit dat hij straks in Brazilië niet met hetzelfde systeem als in de kwalificatiereeks kan voetballen.

Strootman ontbreekt en die zorgde in zijn ogen juist voor de balans op het middenveld. Niemand is bij machte de speler van AS Roma adequaat te vervangen, tot teleurstelling van de bondscoach. Eerder deze maand legde hij al uit dat hij Rafael van der Vaart of Wesley Sneijder graag naast Strootman had gezet. Die twee kunnen allebei echter niet op de plek van Strootman spelen.

Heb jij vertrouwen in een goede afloop van het WK voor Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe is het toch mogelijk dat Louis altijd alles al weet? Ik weet zeker dat hij ook al een uitstekend plan in zijn hoofd heeft voor het WK die ons de wereldtitel gaat bezorgen.

18 april 2014 om 18:32

ik heb het idee dat van Gaal keihard faalt. vanaf het begin dat hij bondscoach werd.

18 april 2014 om 21:06

Hahahhhahaha

19 april 2014 om 10:52

Precies. Liggen er na de poulefase al uit.

Hoe hij het op deze manier uitlegt heeft hij zeker een punt, maar spelers als Ruben Schaken e.d. hadden het shirt van Oranje natuurlijk nooit mogen dragen. Ik ben ook blij te horen dat hij op het WK een ander systeem gaat hanteren dan dat hij in de kwalificatiereeks heeft gedaan. Heel leuk hoor dominant voetbal spelen tegen die kleine landen, maar op het WK moeten we in eerste instantie zelf maar eens zorgen dat we niet gedomineerd worden op het middenveld. Het liefst zie ik een systeem met 4 of 5 middenvelders.

18 april 2014 om 19:58

Het laat wel weer zien hoe ongeschikt hij voor deze functie is.
De hele kwalificatie reeks en alle oefen duels hetzelfde systeem spelen.
En nu vlak voor het WK zeggen dat je een ander ongetest systeem gaat spelen.

Je moet tijdens de kwalificatie al je backup systemen testen voor het geval je belangrijke spelers moet missen op het WK. Vooral aangezien een paar zeer belangrijke spelers blessur gevoelig zijn.

Niet hetzelfde systeem? Louis doe dan maar een 343! Doe eens gek! On; dit zag Louis natuurlijk al lang aankomen, maar wel jammer dat hij het spreekwoordelijke bijltje er nu al bij neer lijkt te gooien. Zo straal je ook niet veel uit naar 'het volk' waar je voor werkt als bondscoach. Weet nog dat Bert van Marwijk in vi gewoon meldde dat ze wereldkampioen gingen worden. Heerlijk.

18 april 2014 om 18:48

Toen hadden we 1. Een betere bondscoach. 2. Een betere selectie. 3. Een veel betere vorm.

18 april 2014 om 18:49

Dus vrij logisch dat die geen kans ziet aangezien 90% vd bevolking hetzelfde denkt over de kansen

18 april 2014 om 19:06

Ja echt wel super geniale tactische ingevingen die Van Marwijk!
Gewoon afbraakvoetbal makkelijk zat maar dat maakt niet uit als het resultaat goed is.

18 april 2014 om 21:06

90% van het volk gaf Oranje onder Van Marwijk ook geen schijn van kans. Nederlanders zijn meesters in het roepen dat het niets gaat worden om achteraf te kunnen zeggen "zie je wel". In 2010 was de verdediging ook het zorgenkind en volgens 90% onmogelijk om potten mee te breken.

18 april 2014 om 19:04

Dat is niet zo gek gedacht 3-4-3 in principe speelde van Gaal dit bij Ajax en Barca(in balbezit)!
Bij balbezit tegenstander schoof dan een verdedigende middenvelder terug.
Echter denk ik dat eerder bij het systeem van Feyenoord dan geschikter is voor dit Nederlands Elftal.
Met van der wiel aan de zijkant en een loper op links zou het eventueel kunnen werken
Maar van gaal speelt meestal met 3 spitsen hij heeft ooit bij AZ met 2 spitsen gespeeld maar hij geeft ook altijd aan dat hij is aangesteld om de nederlandse voetbalschool te spelen en dat is met 1 spits een links en een rechtsbuiten.
Wat je zegt over V.marwijk snap ik niks van.
Die spelers hadden individueel veel meer wedstrijden op top niveau gespeeld+ een Sneijder in de vorm van zijn leven.
Hij heeft de finale gehaald met afbraakvoetbal maar dat doet niks aan de prestatie wat mij betreft want uiteindelijk telt alleen het resultaat

18 april 2014 om 20:02

@24/7online: over een jaar over 4 kan niemand zich het WK met van Marwijk nog herinneren, maar kan iedereen zich nog wel de wedstrijden onder Van Basten herinneren. Ik heb veel liever het spel waarop je trots kunt zijn, dan het afbraakvoetbal van Van Marwijk... ontzettend lelijk voetbal.

18 april 2014 om 20:39

Sorry hoor, ben het met je eens wat betreft de kwaliteit van het voetbal, maar ik zal die spanning voor de wk finale nooit meer vergeten. En met mij heel veel Nederlanders. Dat zou ik voor geen goud willen ruilen met die poulewedstrijdjes tegen respectievelijk italie en frankrijk....

18 april 2014 om 21:44

Het WK met van Marwijk zal ik nooit vergeten, aangezien het de eerste keer voor mij is geweest dat Nederland in de finale stond. Van een WK nota bene. Goh, wat een feest was dat zeg, toen we de knockout fases doorkwamen.
EK onder Van Basten was inderdaad genieten de eerste drie wedstrijden, maar we mochten vervolgens ook weer snel naar huis.

18 april 2014 om 22:48

Wat een volksfeest zou dan losgebarsten zijn op dat kleine stukje aarde, als Casillas niet zo,n grote teen had...

Denk dat de woonboten nu nog opgevist hadden moeten worden

Als je verwacht dat iets gaat gebeuren (in dit geval, je stekhouders vallen weg), dan kan je daar toch op anticiperen (in dit geval, ook andere spelers testen). Voorspellen en niks doen is gewoon dom.

18 april 2014 om 18:51

Ik heb niks met v.gaal, maar de situatie die schetst dat geeft hij toch juist aan? Hij kon niet met een vaste 11 spelen omdat hij er vanuit ging dat er vast wel iemand weg zou vallen daarom heeft hij veel mensen laten spelen voor Oranje zodat ze mocht er iemand wegvallen niet meer hoeven te wennen aan het Nederlands elftal.

18 april 2014 om 19:32

Ik vind nou niet dat hij een serieuze poging heeft gedaan. Ik zie Clasie, Veltman, Narsingh, Bruma en Rekik een kans krijgen, terwijl De Guzman, Van Dijk, Douglas, Emanuelsson of Buttner niet eens een kans krijgen.

eredivisie spelers de voorkeur geven boven spelers uit gerenommeerde competities (die spelers hebben niet voor niets een transfer afgedwongen), vind ik niet 'serieus anticiperen'

18 april 2014 om 20:04

@westend: je moet niet je beste spelers per definitie selecteren, maar degenen die in je systeem passen. Daarnaast heeft Van Gaal het net zo op Brazilianen en heb je niets aan een anderstalige in het centrum van je verdediging, zeker niet als je ook nog eens tegen zijn originele land komt te spelen later in het toernooi.

18 april 2014 om 20:50

Westend: van jouw lijstje kan ik er maar 1 opnoemen die dan wel regelmatig sterk speelt dan wel wedstrijdritme heeft. Dan heb ik het over de mensen die, zoals jij stelt, uit een gerenomeerde competitie komt. De enige die echt in aanmerking komt dat is Van Dijk. Een echt beest in de verdediging van Celtic. Echter vind ik niet dat de Schotste competitie beter of sterker is dan de Nederlandse door het wegvallen van Glasgow Rangers. Maar dat is een off-topic Discussie. Wat ik wel met je eens ben is dat van Gaal te veel in Nederland kijkt en je hem maar zelden in het buitenland lijkt te zien om daar eens naar prestaties te kijken van de andere spelers. Je hoort daar gewoon niets over.

18 april 2014 om 21:27

Dat is het verschil tussen clubvoetbal en de nationale ploeg. Clubvoetbal kan je spelen vanuit een bepaald systeem. Daar kan je dan vervolgens spelers bij gaan zoeken (spelen vanuit je systeem). Bij landenvoetbal ben je enigszins beperkt in je spelers. Dit is het, hier moet je het mee doen. Dan kijk je eerst naar je materiaal en vanuit daar stel je een systeem om (spelen vanuit je kwaliteit).

Van Gaal moet niet selecteren op basis van zijn 'voorkeur'. Dat kan je doen als je genoeg kwaliteit hebt, maar dat hebben we niet. Nu is Douglas misschien niet bepaald iemand waar je op zit te springen, maar het is een overweging. Douglas is een Nederlander en spreekt Nederlands. Ik zie daar geen probleem in hoor.

Nu maak in een greep uit de andere mogelijkheden. Ik kan ook Fer (ook beter dan Clasie), Huntelaar (met van persie), Luuk de Jong, Van Wolfswinkel of Nigel de Jong noemen. Er is zo veel meer kwaliteit dan alleen de eredivisie.

Louis Louis o Louis
Godzijdank ben jij een helderziende en heb je gelukkig een ander systeem klaar voor het wk
Ik begon me namelijk al zorgen te maken dat het niks zou worden.

Heeft hij een glazenbol thuis? Hoe kan die man toch alles weten en voorspellen! Onverklaarbaar.

18 april 2014 om 20:56

Hij wilt maar 1 ding: Juichen. Zonder gekheid. Hij denkt heel reëel na. Alle spelers spelen een competitie. Daar kan van alles in gebeuren. Voor dat feit dekt hij zich heel logisch in. Dat zou iedere trainer doen. Als je hem een verwijt kan maken dan is het wel dat hij zelf te weinig reist om ander talent te bekijken die uit mogen komen voor het Nederlands Elftal. Het grootste voorbeeld is daarvan is wel van Dijk.

Als van Persie gebleesseerd blijft zou ik op de manier waar Feyenoord nu mee speelt gaan spelen. Met een Huntelaar in de spits en een Robben die daar om heen speelt.

Cillessen
van Rhijn
Vlaar
Indi
Janmaat
N De Jong
Blind
Emanuelsson
Sneijder
Robben
Huntelaar
18 april 2014 om 19:06

ik denk dat dat een goede optie is.
maar wel met een paar andere spelers.
ik zou bijvoorbeeld emanuelsson en janmaat sowieso vervangen.
misschien zou lens op het plekje van emanuelsson kunnen spelen en van der vaart op het plekje van janmaat.
en ik weet ook niet of ik blind daar zou plaatsen. daar kan vurnon anita misschien wel spelen of als je bij feyenoord wilt blijven kan je clasie daar neerzetten. blind zou ik in de verdediging zetten.

18 april 2014 om 19:14

Goede optie ook met een fitte Van Persie.
Van Rhijn gaat niet mee en Emanuelsson nemen we ook niet mee dan weet je dat alvast.
Verder goede opstelling wat mij betreft Van Persie voor Huntelaar mocht hij op tijd fit zijn.

18 april 2014 om 19:30

Deze opstelling is te verdedigend. Met Blind en de Jong op het middenveld forceer je niks. Urby en Janmaat zijn opkomende backs, geen echte buitenspelers en Huntelaar is voorin ook niet de snelste. De enige die dan voor echte dreiging kan zorgen is Robben, maar als de tegenstander hem uitschakelt loop je constant achter de feiten aan. In principe is dit wel een goed idee om met een versterkt verdedigend middenveld te spelen, maar er moet wel een balans zijn zodat we voorin ook iets kunnen creëeren. Ik zou de trage Blind eruithalen en op zijn plek Fer zetten. Ook als RvP fit is, zou ik hem zetten op de plek van Sneijder, en Urby eruit en daar zou ik dan vdvaart zetten.

19 april 2014 om 14:38

Feyenoord heeft in deze formatie alle keren zeer succesvol gespeeld waar kongolo en Janmaat voor zeer veel dreiging zorden aan de zijkanten.
Het is wel wat defensief maar gezien de geringe kans dat we ons plaatsen voor de eind rondes lijkt me het niet meer dan terrecht. Ik kies voor Blind omdat dat een echte verdedigende middenvelder is met een prachtige pass om robben weg te sturen. Fer is toch meer een centrale middenvelder die het voornamelijk van zijn fysiek en snelheid moet hebben maar technisch echt veel te kort komt waardoor hij veel ballen inleverd. Vd Vaart en Lens zijn absoluut geen opkomende vleugelspelers. Je zou in deze opstelling ook kunnen kiesen om met de punt naar achteren te spelen met N De Jong en daarvoor Fer en Sneijder. Alleen denk ik niet dat Sneijder dit kan belopen omdat huij veel te veel meters moet maken om bij v persie te komen.

Generaal van Gaal komt weer met een meester uitleg!

ik zeg kom maar op met je meesterplan en maak ons kampioen!

heb er geen vertrouwen in, maar zie het hem nog flikken ook!

Als Louis van Gaal het heft voorspeld dat zulke dingen zouden gebeuren, dan weet hij ook hoe hij moet spelen zonder deze spelers. Maar ik heb eerder het gevoel dat Van Gaal de weg kwijt is nu er belangrijke spelers ontbreken hij weet het niet meer. Ik hoop dat Nederland op zn minst de groepsfase overleeft maar heb weinig vertrouwen in de bondscoach.

Ik heb veel meer vertrouwen in Hiddink, als hij bondscoach wordt dan zal Nederland hoge ogen gooien op een eindronde met hopelijk een nieuwe sterkere generatie dan deze generatie we hebben te veel spelers die over hun top zijn. Eigenlijk zou Van Gaal al door moeten selecteren maar dat heeft hij niet gedaan op de linkshalf positie hij moet Deniz Turuc selecteren wat een talent is dat hij is de grote man in Deventer bij Go ahead als Van Gaal slim is neemt hij hem mee in plaats van Strootman.

Ik voorspel een troosteloos afscheid van Van Gaal in Nederland, vooral als hij Eredivisie koekenbakkers blijft selecteren terwijl er in topcompetities spelers rondlopen.

Die tijden toen we dachten dat we niet van een Frankrijk of een Italië zouden winnen
Wonnen we met 3-0 4-0 het kan zowieso niet slechter dan de ek

kan hij vurnon anita niet oproepen.
dan vind ik toch een speler die goed in het plaatje van strootman past.
tenminste beter dan dat ze een paar weken geleden zeiden namelijk dat ze gudelj gingen oproepen.

Een clown van een persoon, die vreemd genoeg toch ontzettend veel succes heeft geboekt. In ieder geval snap ik zijn selectiebeleid totaal niet. En indien hij straks in Brazilie echt aan komt zetten met die dames uit de eredivisie, vrees ik Chili vele malen meer dan een Nederland. Het indekken kan al beginnen want zowel Chili als natuurlijk La Roja schat ik hoger in.

Zo moeilijk is dat niet te voorspellen.
Als ik zeg dat Nederland zich weet te plaatsen voor het Ek'16, zal het ook uitkomen.

Het is moeilijk bescheiden te blijven.

Als je logisch nadenkt is dat ook zo, ik heb nooit getwijveld aan deze man en eigenlijk moeten we ook alleen juichen want hij denkt echt 2 stappen verder

Pfff dit heeft natuurlijk niks te maken met zijn selectiebeleid. Heeft oneindig veel spelers gebruikt ook die het eigenlijk bij voorbaat al niet gaan redden. Kijk dat Strootman afvalt is zeer zuur. Dat van Persie niet fit is ook maar deze 2 waren er eigenlijk altijd bij. Wel grappig dat die rouleert met spelers maar dan niet van systeem terwijl dit blijkbaar samenhangt met 1 speler dat is pas slecht beleid voeren want nu moeten alle spelers een ander systeem spelen omdat er 1 niet is. Trouwens als je met de punt na achteren wil spelen dan kun je prima met Anita spelen met de punt na voren heb je meerdere mogelijkheden. Ik denk door het gebrek aan kwaliteit in onze defensie zal ik nu het Feyenoord systeem spelen waarbij je dus gebruik maakt van de snelheid en individuele klasse van onze mensen voorin. En je ook een sneijder in de as van het het veld kunt posteren zonder al teveel risico.

Ik voorspel dat we kansloos ten ondergaan op het WK. En dat is ook niet leuk als het uitkomt....

En ik kan voorspellen dat de spelers oververmoeid terugkomen. Enkele met blessures en dat ze bijna allemaal een heel slecht seizoen gaan draaien. Voor mij mogen vooral de jonge jongens lekker thuis blijven. In ieder geval snel na 3 wedstrijden weer naar huis.
Nu moeten de trainers de jonge spelers al tussentijds rustgeven. Kan nooit goed gaan!

Als Strootman en Van Persie daadwerkelijk afwezig zullen zijn, lijkt mij het beste om via het Plan B van Feyenoord te spelen:

Cillessen
Van Dijk
Vlaar
Martins Indi
Janmaat
N. de Jong
Blind
Emanuelson
Sneijder
Robben
Lens
19 april 2014 om 14:41

Bijna precies de zelfde opstelling hiervoor gepost, alleen kies ik voor van Rhijn ipv Van Dijk omdat die veel meer snelheid heeft en Lens voor Huntelaar om een vast aan speelpunt voorin te hebben alla pelle van Feyenoord.

ik hoop dat van persie fit is want dat is op robben na nu onze enige echte topspeler. nederland moet het wk met een dichte maar voetballende verdediging spelen. dan bedoel ik een 5 mans verdediging. spanje en chilli kunnen zo door onze piepjonge verdediging snijden dus dit lijkt mij de beste optie.

natuurlijk moeten de vrij en indi naast van dijk te komen staan ik weet niet waarom deze opstelling zo is op vz.

van der wiel is gewoon onze beste rb die aanvallend goed is en verdedigend word het beter. janmaat kan ook eventueel. De vrij speelt heel goed en staat zijn mannetje. ik vind hem een zeer goede voetballende verdediger die ook verdedigend stappen begint te maken. van dijk is onze breker samen met indi maar vlaar kan er eventueel ook in voor een van die 2. links back vind ik wel een moeilijk om te kiezen. blind komt snelheid te kort maar is verdedigend wel redelijk. indi kan daar ook en dan vlaar centraal maar indi heeft het zelfde probleem. willems is verdedigend te zwak, butnerr speelt te weinig om een kans te verdienen. kongolo doet tot nu toe geweldig maar kunnen wij hem die druk opleggen zoals we dat bij willems deden op het EK?

op het middenveld vind ik de jong DE Belangrijkste speler want hij is echt een killer. sneijder is al duidelijk waarom en de guzman speelt altijd al goed en nu we geen strootman hebben vind ik hem de beste keuzen. aanvallend en verdedigend is die gewoon goed. robben en van persie de spitsen natuurlijk.

we moeten proberen zoveel mogelijk balbezit te behouden en de ballen op robben en van persie te geven als die fit is. zo niet natuurlijk huntelaar of lens. de backs mogen op komen zolang de cvm genoeg mee inzakt. in de verdediging moeten we geen steken laten vallen.

een 5-3-2 hoeft niet perse verdedigend te zijn want je kan er ook goed mee aanvallen als je het goed gebruikt. het is iets anders dan wij Nederlanders gewend zijn maar dit lijkt me wel een mooie verandering nu we een nieuwe generatie krijgen of niet??

cillesen
van der wiel
van dijk
blind
de vrij
indi
de guzman
de jong
sneijder
van persie
robben
18 april 2014 om 21:47

redelijke opstelling. Maar denk niet dat het handig is om de vrij en martins indi naar voren te schuiven. Je kunt beter van Dijk met de Vrij wisselen. En de Guzman voegt ook weinig toe.

18 april 2014 om 21:59

Misschien bedoelt samham dat het een verdediging is met 5 verdedigers. Dus v. Dijk, Indi en de Vrij zijn de Cv's. In dat opzicht is het een prima opstelling lijkt mij.

18 april 2014 om 22:26

met 5 verdedigers win je geen wedstrijden.

19 april 2014 om 12:35

ja klopt dat bedoel ik ook haha maar de 5-3-2 op VZ is raar gemaakt.
Ik denk niet dat nederland zo gaat spelen maar met deze opstelling kun je voetballende landen als spanje en chilli wel kapot spelen omdat de verdediging gewoon dicht getimmerd is. het lijkt allemaal verdedigend maar het kan ook zeer aanvallend zijn als je naar juventus enzo kijkt die speelden ook een tijdje met 5 verdedigers volgensmij

19 april 2014 om 14:42

Dat doet Feyenoord anders wel, wedstrijden winnen met 5 verdedigers.

19 april 2014 om 14:44

DE Guzman en Sneijer zullen in deze opstelling veel te veel verdedigend werk moeten opknappen anders sta je tegen een team met 3 spitsen de hele tijd 1 tegen 1 te spelen. Erg slechte opstelling.

19 april 2014 om 15:51

ik weet niet of je het weet maar de guzman heeft vaak genoeg cm gespeelt even als cam dus verdedigend kan hij veel goed doen. wie wil jij anders? clasie..... goeie voetballer hoor maar dat is NU nog geen basis waardige speler. fer? kan maar kan hij aanvallend ook genoeg brengen? wie nog meer... klaassen... begin ik niet eens over.

dat 1 tegen 1 slaat ook weinig op want je hebt niet voor niets een 5 mans defensie. ik zie anders juventus en feyenoord niet slecht mee spelen of jij wel?

maarja meningen verschille tochhh haha

Goed ingedekt.
Maar ik zie Nederland verlopig toch niet veel meer bereiken.
Ook die aanstelling van Blind alvast 2 jaar vooruit is geen goed idee.

T wordt lastig met die matige verdedigers en zonder strootman..

Ik zal mn best doen een mooie opstelling te maken.

vorm
van der wiel
vlaar
van dijk
buttner
robben
N. de Jong
Lens
sneijder
Van Persie
Huntelaar
18 april 2014 om 21:58

Ik ben bang met deze opstelling dat de tegenstander te gemakkelijk het middenveld kan oversteken, omdat Robben, Lens en Sneijder aanvallend ingestelde spelers zijn. Dan heb je als stofzuiger alleen de Jong lopen. Waarschijnlijk bedoel je met deze opstelling dat Robben en Lens de vleugelaanvallers zijn, Sneijder op de 10 speelt en de Jong op de positie speelt van defensieve middenvelder. Ik denk dat er dan te grote gaten vallen, maar ik ben het eens met de keuze van de spelers .

18 april 2014 om 22:05

ja zo bedoel ik het ook. Naja nederland zal risico moeten nemen om de poulefase door te komen.

Ja dat is het met Nederland he. Tegenwoordig zijn de topspelers op 1 hand te tellen. Als bij Brazilie of Duitsland een speler uitvalt, staat er zo een ander klaar om het gemis op te vangen. Dat is bij Nederland gewoon niet.

18 april 2014 om 22:07

klopt. Strootman en van Persie weg en er breekt meteen paniek uit. Als Kroos bijvoorbeeld uitvalt bij Duitsland dan heb je meteen een vervanger als Götze, Özil etc.

Wordt tijd dat ie v dijk ( celtic ) eens selecteert ipv al die prutsverdedigers uit de eredivisie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren