Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Mourinho en zijn staf zijn menselijke granaten waar de pin uit is getrokken’

Laatste update:

Het gedrag van coach José Mourinho en zijn assistenten wordt vaak als ludiek beschouwd, maar nadat Chelsea afgelopen weekend onderuitging tegen Sunderland lijkt de trainersstaf van the Blues toch echt te ver te zijn gegaan. Mourinho’s rechterhand Rui Faria ging tekeer toen scheidsrechter Mike Dean de gasten een penalty gaf, the Special One deed dat na afloop nog eens dunnetjes over.

/

Neil Ashton legt zich neer bij de uitbarstingen van de Portugezen; volgens de Engelse journalist zit er weinig anders op. “We zullen moeten accepteren dat ze bij Chelsea simpelweg niet beter weten”, schrijft Ashton in de Daily Mail. “Ze verliezen. Ze schreeuwen. Ze krijsen. Ze vertonen machogedrag. Ze worden geschorst. Dat de delegatie van Atlético Madrid hiervan getuige heeft moeten zijn.”

In de aanloop naar het Champions League-duel van dinsdag zat onder meer trainer Diego Simeone op de tribune op Stamford Bridge. “Als Simeone het nog niet wist, is het nu wel duidelijk dat Mourinho en zijn staf het niet in zich hebben om met klasse of waardigheid te verliezen. Het wordt tijd dat ze volwassen worden in plaats van ontploffen”, vervolgt Ashton. “Die mannen zijn menselijke handgranaten waar de pin uit is getrokken. Hoe Mourinho’s trouwe adjudant Rui Faria zich gedroeg was om depressief van te worden.”

Met de wedstrijd in het Vicente Calderón kan ook Thibaut Courtois zich voorbereiden op de psychologische spelletjes van Mourinho, zo voorspelt ploeggenoot Tiago. De keeper van Atlético staat onder contract bij Chelsea en volgens de middenvelder moet Courtois zich niet laten afleiden door de Portugese oefenmeester. “We weten allemaal dat Mourinho de druk gaat opvoeren als dat nodig is. Hij weet hoe belangrijk Thibaut voor ons is en zal ons willen verzwakken.”

Vind je de kritiek op José Mourinho terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als ze Mourinho al erg vinden, moet ik er niet aan denken dat Jesus van Benfica ooit in Engeland gaat werken haha

21 april 2014 om 11:46

Laat ze lekker haten op Mourinho. Maakt het voor ons alleen maar lekkerder wanneer we weer succesvol zijn.

Wie weet dit seizoen nog zelfs. Als we atletico eruit knikkeren en dan hopelijk weer tegen Bayern moeten in de Finale is die CL weer van ons.

Enige topclub waar ik op dit moment echt voor vrees is Real. Die kunnen hetzelfde countervoetbal als ons spelen maar dan nog veel explosiever en met nog betere spelers.

21 april 2014 om 11:48

Altijd het tweede seizoen onder Mourinho he. Dit jaar zei ik al City maar het wordt Liverpool. Volgend jaar wij, weet het zeker. Come on you Blues!

21 april 2014 om 11:53

haha....hohoho...ik waardeer je reactie en het klinkt allemaal niet onaardig....maar wel een tikje voorbarig mag ik zeggen

21 april 2014 om 11:54

Ik denk juist dat Real onze beste tegenstander kan zijn in de finale. Zoals je al in de Spaanse bekerfinale zag, Real moet het hebben van de snelheid voorin. Dat geldt voor Bale, maar ook Ronaldo, Di Maria en Benzema. Die snelheid gaan ze nooit kunnen benutten, want wij zakken toch in. Ben benieuwd of zij een gaatje weten te vinden in onze geweldige verdediging.

21 april 2014 om 12:15

Als met alle respect Sunderland het kan waarom Real Madrid dan niet?

De bal is en blijft rond

21 april 2014 om 12:17

Haha denk je nu echt dat je nog eens alle geluk van de wereld gaat hebben om Bayern te kunnen verslaan? Bayern is gewoon 3x beter dan jullie hoor.. En Atletico verslaan wordt ook niet gemakkelijk

21 april 2014 om 12:24

Bayern had een goal nodig om een verlenging te forceren (supercup). Bayern is sindsdien niet beter gaan voetballen. Chelsea wel. Chelsea speelde zonder Matic, Willian, Eto'o enzovoorts.

21 april 2014 om 12:56

Ach schei toch uit; hier moet je je als supporter toch ook gewoon voor schamen? Als een van de boegbeelden van je club zich te pas en te onpas als een complete dwaas loopt te gedragen dan loop je gewoon voor lul.

21 april 2014 om 13:44

mooi he..al die lui hebben zo'n bord voor de kop dat ze alles pikken van die dorpsgek.
Dat je als chelsea fan trots bent op spelers als terry en lampard dat snap ik. Fantastische boegbeelden voor de club. Maar mourinho....zo'n uithangbord moet je als grote club toch niet willen.

21 april 2014 om 17:17

Je hebt helemaal gelijk babymongo en daarbij speelt Chelsea ook nog eens dramatisch voetbal. Als je t zaterdag ook weer hebt gezien, man man man, totaal geen lijn in t voetbal en dat speelde om t kampioensschap. Dan nog de arbitrage de schuld geven van het verlies? Durven te zeggen dat de scheidsrechters invloed hebben gehad in de titelrace hahahaha deze man is lachwekkend en je zou als Abramovic zijnde gewoon je conclusies moeten trekken, want wat Faria deed of wilde doen was not done, dat hoort totaal niet op t voetbalveld. Wat een agressie zat er in die man zeg, die wilde de scheids echt wat aan doen. Schorsen die man en niet meer terug laten keren in het voetbal of welke sport dan ook.

Ik hoop in ieder geval dat Atletico wint en t zou mooi zijn als Real ook zou winnen, dat verdiend Ancelotti wel, ik vind t knap wat die man in Madrid heeft neergezet met hetzelfde materiaal als Mourinho op Isco en Bale na!! Hij heeft Real het Koninklijke weer glans gegeven, datis echt zijn verdienste. Dat Mou op de bank in London naar die finale kijkt en bij zichzelf denkt: wat heb ik fout gedaan bij Madrid?

Droomfinale: Real vs Atletico Madrid

21 april 2014 om 14:33

Jij snapt het.

Iedereen die objectief is ziet dat Mourinho de club belachelijk maakt.

21 april 2014 om 11:42

Je kan ook op een andere manier teleurgesteld reageren. Hoef je niet zo raar voor te doen hoor.

21 april 2014 om 11:43

Toen Burgos heet heeft geflikt (het was nog erger) toen was het geniaal. Over objectiviteit gesproken. Haat maakt de mensen blind.

21 april 2014 om 11:46

Precies, want atleti heeft een gunfactor. Wij haat. Die burgos werd gek om niets toen terwijl onze staf alle recht tot klagen had zaterdag.

21 april 2014 om 11:53

Klopt. Gun-factor heeft dat. En lees maar wat deze man schrijft: "als Simeone het nog niet wist, is het nu wel duidelijk dat Mourinho en zijn staff......"

Deze man is zo verblind door de haat, dat hij vergeet wat er allemaal gaande in Madrid met bijvoorbeeld 'mono Burgos'. Echt typisch iemand die hits wil scoren door onzin te verkopen.

21 april 2014 om 11:56

En ik begrijp Mourinho en zijn staff ook, als ik eerlijk moet zijn. Het is een beetje raar dat Chelsea 2z verliest in de laatste 5 wedstrijden door arbitrale blunders. Een goede timing ook.

Er zijn beelden die aangeven dat de linesman heel vroeg had gevlagd, zelfs een milliseconde voordat de sliding werd gemaakt.

Die Portugese 'trainersstaf' bestaat ook gewoon uit een stel schooiers. Het is al een mirakel dat Mourinho en co bij clubs als Inter en Real Madrid heeft mogen plaatsnemen met hun clublogo op de borst. Overal en altijd onfatsoenlijk, provocerend en respectloos. Chelsea haalt een tweede maal deze ellende in huis, dat zegt wat over de moraliteit binnen die club. Vergiftigd met oliedollars. De club is haar ziel kwijt, de pure Britse voetbalgeest. Het is een Russische kolonie geworden, zonder fatsoen en zonder karakter.

21 april 2014 om 11:44

Als wij een ding niet kwijt zijn is het onze ziel. Je weet amper iets over onze club. Ga er dan niet zo over praten..

21 april 2014 om 11:59

Tuurlijk is Chelsea zijn ziel kwijt. Maar dat is al sinds de komst van Abramovic. Bij Real spreekt men nu ook over de terugkeer van de koninklijke en dat komt echt niet door de sportieve prestaties. Nee het zijn nu geen halve mongolen meer zoals onder Mourinho. Ancelotti laat het niet alleen beter voetballen, nee de spelers gedragen zich ook meer. Al is het lastig om het er weer uit te halen wat Mourinho erin heeft gestopt.

Strootman werd ook een schoft door de komst van Mark van Bommel en nu bij Roma kan hij zich weer op voetbal focussen. Datzelfde effect heeft Mourinho.

21 april 2014 om 12:12

Een 17 jarige Nederlander zal natuurlijk alles over de ziel van Chelsea weten. Misschien is een idee om je vz naam naar een oude clubheld te vernoemen: Osgood, Zola, Wise etc. Dan lijk het net of je dan al heel lang fan was, nog voor de komst oompje Roman.

21 april 2014 om 12:25

Dus ik kan me niet verdiept hebben in de club? De ziel van de club zijn de fans en legendes. En die zijn er beide nog. Dat ik 17 ben en dus alleen maar in de tijd van abramovic fan ben geworden is wel kortzichtig. Voordat ik iets wist over abramovic had Chelsea voor mij al de voorkeur, in de CL wedstrijden en al. En dan ben ik 9 ofzo, dan weet je amper iets over voetbal. Ik voel me er geweldig bij, en dat gevoel had ik bij PSV niet meer. Ben meer echte fan dan driekwart Ajax supporter in Nederland.

21 april 2014 om 12:02

Ben het niet.met alles eens. We hebben niet compleet onze ziel verloren want iconen worden tot op een bepaalde hoogte nog gekoesterd en we hebben nog steeds onze helden.

Het enige wat je (denk ik) heel goed voor ogen hebt, is het feot dat Chelsea op bestuurlijk niveau gewoon shit is. Er worden dingen gedaan die tegen de clubcultuur in gaan (dibmatteo ontslaan om een speler, benitez aanatellen die iedere supporter van chelsea haat, oud iconen ala shit behandelen). Dat zijn gewoon dingen die Abramovich zonder enige verantwoordelijkheid kan doen , want hij heeft alle macht.

Hij heeft Chelsea groot gemaakt, maar hij kan het gewoon niet loslaten om Chelsea te laten aan andere mensen.

Al.is hij natuurlijk wel gewoon onderdeel van de club, ik bedoel na 10 jaar is hij echt van de club gaan houden etc. maar hij.moet eigenlijk gewoon ons op bestuurlijk niveau laten groeien zonder een vmacht in zijn 1ntje..

21 april 2014 om 12:20

Wat is dat nou voor onzin argument in je eerste zin? Iconen worden 'tot bepaalde hoogte' nog steeds gekoesterd dus we hebben onze ziel niet verloren? Dat kan je van elke club ter wereld zeggen. Als je een coach als Mourinho aanneemt is dat indirect al een belediging aan zijn voorgangers zoals Gullit en Zola.

In je andere alinea's geef je juist argumenten waarom Chelsea wel zijn ziel heeft verloren. Abramovic de eigenaar pompt ordinair geld. Geen stabiel bestuur dat natuurlijke groei bewerkstelligd.

21 april 2014 om 12:24

Frikx wat voor domme argumenten geef jij aan dan? Hoe kan je ziel verliezen als je clubiconen hebt die de ziel voor een groot deel vormen?? Nou??

Ik zeg daarom ook dat ik gedeeltelijk met zijn post eens ben en niet helemaal.

21 april 2014 om 12:32

Zola
Je hebt in je naam 1 van de eerlijkste en netste spelers staan die er ooit gevoetbalt hebben. Dan moet je dit gedrag van Mourinho en Co toch ook tegenstaan.het zal eenn geweldige manager zijn maar als club zou ik zo n iemand niet willen hebben

21 april 2014 om 12:37

Door die clubiconen niet te respecteren door mensen zoals Mourinho aan te nemen. Iedere club heeft clubiconen, jouw argumentatie is een drogreden en zou betekenen dat je als club je ziel nooit kan verliezen.

Ik denk dat Zola en Gullit en andere grote namen van Chelsea ook een mening over Mourinho vormen en over Abramovic. Als ze dood waren geweest was de uitdrukking 'omdraaien in het graf' op zijn plaats geweest als je begrijpt wat ik bedoel.

21 april 2014 om 12:27

En hoe jij over Mourinho praat, in elke topic ben jij weer als de kippen bij, is niet respectloos?

Ga eens naar dat iiedje van Michael Jackson luisteren: man in the mirror.

21 april 2014 om 12:39

Respect heb je niet dat krijg je, net als voorrang in het verkeer. Het is eerder respectloos naar anderen om zijn gedrag door de vingers te zien.

21 april 2014 om 12:44

Als ik niet met respect over iemand praat dan heb ik ook geen respect en dan ben ik ook niet beter. Je hebt zelf geen respect als je zo over Mourinho praat, dus waarom mag hij niet op deze manier praten.

Hoe jij persoonlijk over Cfc praat, geeft ook aan dat je geen respect hebt, dus kom niet doen alsof je boek over respect hebt geschreven.

Dit geldt ook voor jou: man in the mirror.

21 april 2014 om 13:03

Nogmaals ik heb ook geen respect voor Mourinho en Cfc. Respect moet je verdienen. Respect krijgt je niet door je mening te nuanceren. Respect krijg je door je je te gedragen.

Waarom zou ik respect voor Mourinho moeten hebben? Hoe praat je met respect over Mourinho? Door geen kritiek te hebben? Of door hem niet voor halve m*** uit te maken? Want hij is een kant en klare randdebiel, hij heeft zelfs een keer iemands oog uit gestoken met zijn vinger. Dat is toch niet normaal? Of is dit ook respectloos?

21 april 2014 om 16:36

Hoe bedoel je ziel verkopen of Mourinho een zooi noemen. Chelsea is een volksclub met veel clubhelden. Je kraakt Abramovich af maar doet wel meer voor de club dan wat de bestuurders van Barca doen. Mourinho is en blijft de beste manager op aarde en is nog steeds geliefd in Chelsea. Once a a Blue always a Blue! We make history!

21 april 2014 om 19:52

Nee, we verschillen in alle opzichten van elkaar. Barcelona heeft een lichting achter de rug dat niet alleen alle clubprijzen pakte maar ook een groot aandeel had in WK en EK overwinningen. De meest geweldigen van hun generatie. Dat is history. Zelf opgeleid, zelf gevormd, zelf ervan genoten.

Chelsea is een zielloze club. Koopt alleen maar 17 jarigen weg bij weerloze clubs die nog geen contract mogen aanbieden. Halen een figuur als Mourinho tot tweemaal aan toe bij de club om hen te vertegenwoordigen.

Het zijn buiten de kern die altijd fan zal blijven in de rest van de wereld vooraal jongeren die een identiteitsprobleem hebben, niet bij het een horen en eigenlijk ook niet bij de ander. En als het dan wat moeilijker gaat weten ze ook niet dat ze het zelf vooral kunnen oplossen en geven de buitenwereld de schuld. Vaak ook dus jongeren van allochtone afkomst die steeds meer met een Chelsea jasje rondlopen. Jammer, er zit zoveel meer in die knullen zelf. Verschuilen achter een club als Chelsea hoeft niet, er zijn altijd nog natuurlijke clubs met een ziel waar zoveel meer sportplezier bij te vinden is. En de vraag is of Chelsea wel zoveel history gaat maken, ze barsten van het geld en proberen het met een trainer waarvan ze weten dat hij een korte termijn jongen is die bovendien de zielloze reputatie ondanks alles nog verder kan en zal beschimpen.... Jammer.

21 april 2014 om 23:40

Barca heeft zijn ziel al verkocht aan de arabieren , koopt ook spelers , neymar 90 mil? , successupporters overal etc.

Allochtonen die Chelsea met jasje rondlopen? Waar slaat dit nou op? Gaan we discrimineren of wat? Want blijkbaar zijn de Catalanen altijd de ondergewaardeerde volk van Spanje. Er zijn meer allochtonen met Barca shirtje dan in Spanje zelf , dit zegt al genoeg over jouw gefaalde argument.

Barca koopt net zoveel als Chelsea, en iedereen koopt dus wat je zegt is onzin. Je kan niet tegen hoe succesvol Chelsea is afgelopen 10 jaar en het doet je pijn hoe Mourinho aan het juichen is langs de zijlijn , genieten geblazen dit.

Blue forever. Take that , hate it.

Echt zo typisch engelse pers ... er was niet zoveel backlash bij de uitspattingen van Pardew maar ze zijn er als de kippen bij als Mourinho /staff wat doet ... en trouwens gewoon een schandalig slechte fout van de grens om die penal te geven

Oke, het gebeurt vaker dat Mourinho zich zo laat ontploffen, maar eerlijk is eerlijk. Op dit moment is een wedstrijd ongelooflijk belangrijk. City heeft 2 wedstrijden minder gespeeld en Liverpool loopt uit, natuurlijk wil je winnen en als je verliest dan lopen de frustraties hoger op. Mourinho is gewoon een hele goede coach en ja, hij heeft zijn momenten, maar als je van Ibrahimovic, Terry, Lampard, Drogba en laten we de beelden van Materazzi niet vergeten, dan zie je hoeveel deze spelers om hem geven.

21 april 2014 om 14:41

Mourinho is gewoon een hele goede coach en ja, hij heeft zijn momenten, maar als je van Ibrahimovic, Terry, Lampard, Drogba en laten we de beelden van Materazzi niet vergeten, dan zie je hoeveel deze spelers om hem geven

Dit is totaal niet relevant. Hij hoort zich gewoon te gedragen, hij is HET uithangbord van één van de grootste clubs te wereld. Ik kan me echt niet voorstellen dat dergelijk grote clubs op dit soort manieren de media willen halen. Maar goed, die Abramovic denkt ongetwijfeld ook maar aan één ding en dat is de beker. Dus die wil resultaat en betonvoetbal coach Mourinho wel weer hebbe.

Op de amateurvelden was het bij ons altijd heel simpel, had een speler of een vader langs de kant een grote bek dan voetbalden we pas verder als die vent opgedonderd was van het complex. En zo zou het ook moeten gaan. Opdonderen met dit soort randdebielen.

22 april 2014 om 00:51

Ik geef ook duidelijk aan, waarom hij zich zo gedraagd: het Engelse kampioenschap, liverpool loopt uit en city komt in de buurt. Als je eenmaal verliest dan begrijp ik dat je strest en er frustraties zijn en je gaat afreageren. Daarbij komt dat er ook bij staat dat Mourinho zich kinderlijk gedraagt, wat jij ook beweert. En ik zeg dat er mensen zijn die om hem geven.

Oh ja, dat beton voetbal dat is persoonlijk, ik vind het geweldig. Ik ben ook fan van bayern, maar wat guardiola daar doet, is bayern aan het vernietigen. Misschien vind jij dat spel van Mou bij Chelsea niet om aan te zien, maar ik vind dat beter dan bij Barca en momenteel Bayern.

Ach dit is allemaal onderdeel van zijn "mind-games". Een sfeer creëren van wij tegen de rest van de wereld, want dat brengt natuurlijk het beste naar boven in zijn spelers. Niemand snapt er wat van, maar dat kan ook niet want Jose weet het allemaal beter. Het is allemaal een grote show, en aan het eind van de rit zal die vast iedereen zijn mond snoeren en de CL beker en de titel winnen..

21 april 2014 om 11:46

Mourinho probeerde Rui Faria van dat incident te halen, en hij is de badguy?

Trouwens, hoe is dit anders dan wat Mono Burgos heeft gedaan bij Atletico. Dat was stukken erger, en toen vond de meesten het wel geniaal: "wat is die Burgos een beest joh, lol".

21 april 2014 om 12:36

Als je het zo vaak doet als Mourinho en zijn hondjes, dan is de smaak natuurlijk op een gegeven moment er vanaf. Hoe vaak is Rui Faria in zijn carrière wel niet naar de tribune gestuurd?

21 april 2014 om 13:07

Laat ik de vraag omdraaien: Hoe vaak is Mono Burgos in zijn carriere wel niet naar de tribune gestuurd?

Jij weet het waarschijnlijk niet, omdat jij, zoals de meeste hier, zich teveel met Mourinho bezighoudt.
Dit is een feit: Er zijn meer Barcelona en Mourinho 'nietsgunners' in Mourinho topics dan Mourinho fans zelfs.

Neem die 'spionkop' als voorbeeld; Hij is dag en nacht bezig met uitspraken over Mourinho en dan begint hij over respect. Jullie vergeten, dat alles er gezegd wordt voor altijd blijft opgeslagen. Ik kan nu op google gaan en 'voetbalzone guni_gugu intypen' intypen, en alles vinden wat jij hebt gezegd.

Maar om verder te gaan met mijn 'boeiende' stuk:
Mono Burgos; 'ik trek je kop eraf', zou die hebben gezegd richting Mourinho. Waar Mourinho heel kalm een rustig reageerde. Toen was het weer geniaal van Mono Burgos.
Maar wat deed Mourinho; Mourinho vroeg het publiek om geen kwetsende dingen richting Simeone te zingen.

Racing Santander heeft Mono Burgos beschuldig van omkoping. Er waren bewijzen en meer. Dit gebeurde in 2004. Waarschijnlijk interesseert het jullie meer als Mourinho beschuldigd wordt van zo iets.

Enfin, ik heb liever dat iemand toegeeft dat hij een hekel heeft aan Mourinho en dat hij Mourinho haat, dan 'objectief' proberen te overkomen en de mensen voor gek houden.

21 april 2014 om 14:30

"laat ik de vraag omdraaien"

Waarom? Omdat je geen antwoord hebt op mijn vraag? Of omdat je weet dat je geen fatsoenlijk antwoord kan geven? Rui Faria is bij Real in 1 seizoen drie keer naar de tribunes gestuurd. Laat staan hoe vaak in zijn hele carrière. Nog even en Mourinho moet voor hem een riem aanschaffen. Laat dan ook gelijk Abramovich eentje voor Mourinho kopen.

Wat heeft Burgos verder hiermee te maken? Wat heb jij tegen Burgos? Heb ik iets over Burgos gezegd? Ik heb liever dat jij reageert op mijn vraag, dan een hele pagina vol onzin over Simeone, Burgos en weet ik veel wat.

21 april 2014 om 14:41

Ik heb geen antwoord gegeven omdat jij het toch beter weet. Je bent een Barca aanhanger als ik mijn broertje blink moet geloven, maar je weet meer over de rivaal dan over je club. Als ik je vraag, hoeveel keer Pep Guardiola een rode kaart heeft gekregen als Barca speler, door commentaar op de leiding te leverene (een record trouwens), weet jij het niet. Dit geeft aan dat jij je meer bezighoudt met Real Madrid en met alles wat Mourinho representeert, dus ik herhaal: Waarom zou ik antwoord op die vraag moeten geven?

Wat heeft Burgos hiermee te maken?
Burgos deed precies hetzelfde als Furia of zelfs erger. Waar was jij toen, met je haat comments?
Ik heb niks tegen Burgos, ik geef aan, met de hulp van feiten, dat er heel raar wordt gekeken als Mourinho iets doet alleen omdat mensen hem iets gunt. Andere coaches doen hetzelfde maar dan is het 'geniaal'.

Als je Burgos geniaal vindt (of iets in de trend) dan is het ook logisch dat je Rui hier ook geniaal vindt.

Jij zou veel slimmer zijn als je ook uit de reet van Mourinho kruipt. Je mist veel waardige info's omdat jij je teveel bezighoudt met Mourinho. Lees een boek over Bacelona zou ik zeggen.

21 april 2014 om 15:38

Okeey dit heeft dus geen zin meer. Wat jij doet is constant de schuldvraag ontwijken met allerlei onzin over mensen die er niet toe doen. Nog even en je haalt Pardew en Suarez erbij en iedereen die ooit iets misdaan heeft. In bovenstaande discussie met Frikx doe je precies hetzelfde door opeens over Roy Keane te beginnen, een man die nota bene 8 jaar geleden gestopt is met voetbal.. Of opeens over respect en definitie van respect. Allemaal smoesjes en zijweggetjes om niet toe te geven dat je met mond vol staat en verslagen bent in de discussie.

Ik heb trouwens nooit acties van Burgos goedgekeurd of goedgepraat, dus ik zou niet weten waar je obsessie voor die man vandaan komt. Ook al ben ik Barca fan, ik representeer feiten voor je: Rui Faria is heel vaak weggestuurd wegens onbetamelijk gedrag. Dat is een feit. Die man is een recidivist. Jij kiest om daar niet op te reageren en haalt Burgos, Simeone en Guardiola erbij die niets hiermee te maken hebben. Klinkt nogal logisch ja. Iets in de trant van ik weiger Hitler te veroordelen omdat er ook andere dictators bestaan die erge dingen gedaan hebben.

Als jij feiten over Guardiola presenteert en er z'n artikel over hem verschijnt, zal ik hem ook veroordelen, iets wat jij nooit zult doen.

21 april 2014 om 16:12

@paulista

Ik wilde op je reageren maar Guni heeft het al voor me gedaan. Toch doe ik ook een duit in het zakje. Ik heb geen idee waarom je Burgos erbij haalt. Zowel ik als Guni hebben daar niks over gezegd. Dat een paar randebielen die actie van Burgos geniaal vinden, betekent dus dat jij deze actie Faria mag goedpraten? Dat impliceert namelijk....., ach je kan het zelf wel invullen

Mourinho probeerde Faria van het incident af te halen omdat hij niet de laatste wedstrijden van het seizoen wil missen. Als dit ergens aan het begin was stond die vooraan in de rij. Mourinho is een straatvechter pur sang, een geweldige motivator, een vader figuur voor zijn spelers. Maar als het fout gaat heeft hij echt nul komma nul klasse. Maargoed, dit zal wel weer worden afgeschoven op zijn "winnaarsmentaliteit" en nog meer onzin.

Mourinho zou wat vaker naar tennis moeten kijken om te zien hoe je met elkaar omgaat. Een Federer en een Nadal, zulke grote rivalen, maar zo veel respect voor elkaar en nederig wanneer ze verliezen.

21 april 2014 om 14:39

Het beste naarboven? OK, hahaha.

Het beste was blijkbaar thuis tegen Sunderland niet goed genoeg.

21 april 2014 om 16:06

Sarcasm Tommie, sarcasm.

Mourinho is gewoon een dwaas, wel een geniale dwaas.

Courtois laat zich echt niet gek maken door Mourinho. Courtois is net als Van der Sar een koele kikker. Mourinho moet zich bezig houden met Chelsea in plaats van die psychologische spelletjes.

tja als je in de laatste 5 wedstrijden 2x verliest, op aston villa en tegen sunderland, door blunders van de ref en dat in volle titelstrijd , dan kunnen de poppetjes aan het dansen gaan , bij chelsea ook maar overal , trouwens mourinho was volkomen beheerst ondanks het onrechtmatig verlies , je duidt gewoon geen ref aan die in liverpool woont in zulke wedstrijden, gewoon al om alle insinuaties de kop in te drukken. weer zo een typisch verhaal om alle mourinho ...... op te hitsen terwijl overal schande zou gesproken worden over zulke beslissende blunders die het resultaat bepalen , wat zou suarez niet doen moest het hem overkomen , 6 man ' bijten ' i p v eentje of nog erger , zo zie je maar dat dit een zuiver artikel is om de haat tegen een persoon op te hitsen zonder dit in een breder en uitgewerkt kader te plaatsen . een trainer werkt een hele week met zijn team om een goed resultaat neer te zetten en dan komt er een ref die dat met zijn vergissingen die doelstelling, effe vlug de nek omdraait of hoe zou de boer denken over die tussen pauze in de wedstrijd van gister toen hij aan de winst was , PEC kon rustig veel vroeger dan in de normale rust de ajax tactiek bespreken met zijn team en veranderingen doorvoeren , met het gekende gevolg , denk je dat de mens de boer daar ook niet van kookt en zich benadeeld voelt en het geleverde werk door 'idioten' naar de bliksem ziet gaan , wel de boer heeft zich toch ook uitgelaten op de verantwoordelijken hiervoor , net als mourinho het deed in zijn pers interview .

Als de arbitrage eens mee zit (zoals tegen Arsenal) dan moet Wenger niet huilen en nu is het allemaal weer erg. Ongelooflijk wat een enge vent is dit toch. ( staff)

21 april 2014 om 12:48

Waarom zat het mee dan tegen Arsenal?

21 april 2014 om 13:41

Dat gaat waarschijnlijk over de thuiswedstrijd van Arsenal, toen twee Chelsea-spelers direct rood hadden kunnen (of moeten) hebben en Arsenal een strafschop claimde. Wenger zei daar wat van, en Mourinho repliceerde met 'bij Arsenal huilen ze altijd.'

Nu Mourinho wat overkomt vergaat de wereld.

22 april 2014 om 17:31

tja wenger weent altijd , al jaren , het is steeds een ander zijn schuld ! twee spelers van chelsea moesten rood krijgen ..... ben jij high ?

Ben het niet eens met de kop.
Het is waar dat Mourinho zich niet als gentleman gedraagd en ook niet altijd gelijk heet met zijn opmerkingen, maar ik heb wel de indruk dat alles bij Mourinho gecontroleerd en bewust gedaan wordt. Kijk maar naar die sprint in de CL, waar ie gauw instructies aan z'n spelers gaf..

De coach die verliest zeurt altijd, en dit keer is het morinho, mensen moeten die man eens met rust laten het is al zielig genoeg hoe hij zich gedraagd

Haha kom op zeg, ofdat Burgos liever is dan Faria. En Simeone minder gek dan Mourinho. Bij atleti weten ze best hoe dit is dus wat boeit die delegatie nou. Tuurlijk ontploffen ze, we worden genaaid en de titelkansen zijn zo goed als weg. Als je dan rustig bent en er geen reet om geeft ben je net zo gek. Dat zouden fans die er alles voor geven ook niet pikken, dat de staf het zo wel goed vind.. Mourinho gedroeg zich nog best goed, naast de lijn en al.

21 april 2014 om 13:43

Dutchblues,

Atlético heeft op dit moment de gunfactor. Ze presteren fantastisch als underdog, het is wel begrijpelijk.
Dat dit het objectieve beoordelingsvermogen beïnvloedt, is de keerzijde. Die Burgos is als een hondsdolle gek te keer gegaan, nog nooit zo'n vertoning gezien. Daar hoorde je inderdaad niemand over.

"het gedrag van coach José Mourinho en zijn assistenten wordt vaak als ludiek beschouwd, maar nadat Chelsea afgelopen weekend onderuitging tegen Sunderland lijkt de trainersstaf van the Blues toch echt te ver te zijn gegaan. Mourinho’s rechterhand Rui Faria ging tekeer toen scheidsrechter Mike Dean de gasten een penalty gaf, the Special One deed dat na afloop nog eens dunnetjes over"

De trainersstaf van the Blues zijn te ver gegaan? Hadden ze Rui Faria verder z'n gang moeten laten gaan tegen Mike Dean?

22 april 2014 om 17:35

had het niet beter geweest een ref aan te duiden dien niet zoals mike dean in liverpool woont ? het zou heel wat insinuaties besparen na zulk een geschenk strafschop !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren