Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Het verschil tussen Real vorig seizoen en nu? Dat is Gareth Bale’

Laatste update:
/

Javi Martínez ziet Gareth Bale als het voornaamste verschil tussen het Real Madrid van vorig seizoen en het huidige Real Madrid. De Spanjaard van Bayern München staat woensdagavond oog in oog met de Koninklijke en rekent erop dat Bale een belangrijke rol op zich zal nemen in het spraakmakende affiche.

Bale kampte de laatste dagen met griep, maar trainde wel. “Hij is het verschil tussen het Real van vorig seizoen en nu. Hij is echt een sleutelspeler. Misschien is dit Real Madrid iets aanvallender ingesteld dan vorig seizoen, maar dat mag je ook wel verwachten met de spelers waarover zij beschikken”, zegt Martínez. “Je moet proberen het aantal kansen dat ze creëren te beperken. In de counter zijn ze razendsnel.”

“Ze hebben snelle jongens die klaar zijn voor een tegenaanval en snel kunnen scoren. Daar moeten we heel alert op zijn”, voorspelt Martínez. Hij denkt dat Real zowel met als zonder Cristiano Ronaldo levensgevaarlijk is. “Speelt hij niet, dan speelt iemand als Isco wel. Die kan ook zeker wel iets en als hij speelt, zullen we goed op moeten passen. Alle elf spelers die Carlo Ancelotti opstelt zijn in staat te scoren.”

Is Gareth Bale het verschil met het Real Madrid van vorig seizoen en nu?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima speler, te duur gekocht maar dat is niet zijn schuld.

23 april 2014 om 13:14

Inderdaad, die prijs is een enorme rugzak voor hem, toch vind ik het knap dat hij zo goed onder de druk presteert. Vind het ook leuk om naar te kijken.

23 april 2014 om 13:33

Ook mag best wel gezegd worden dat een Modric in vorm een zeer belangrijk aandeel heeft in dit team

23 april 2014 om 13:39

Niet te vergeten Modric !

23 april 2014 om 23:37

Modric is voor mij player of the season. Heel stabiel op het middenveld. Zowel aanvallen als verdedigend ijzersterk!

Het verschil van Madrid vorig seizoen en dit seizoen, hebben we gisteren allemaal kunnen aanschouwen: de laffe coach Mourinho.

23 april 2014 om 13:36

Dat zeker ook. Mourinho is een club als Real niet waardig. Met dit spelersmateriaal moet vol op de aanval worden gespeeld. Echt een verademing die Ancelotti. Verder is Bale echt van toegevoegde waarde. Je komt in een team met C.ronaldo en je hebt een rugzak van 100 miljoen dat je maar moet waarmaken.

Ben het zeker met je eens, maar Bale verdient ook de nodige credits.

23 april 2014 om 15:05

Mourinho past met zijn spelopvatting gewoon absoluut niet bij een Spaanse club. Die staan doorgaans toch voor aanvallend combinatie voetbal.

Echter snap ik José ook wel. Natuurlijk is het allemaal niet om aan te zien, maar waarom zou je een tactiek wijzigen waarmee je zoveel successen behaald hebt bij o.a. Inter. Hij staat er wel weer bij op het allerhoogste podium, in de halve finale. Ben zelf totaal geen fan van het spel maar ach uiteindelijk telt het resultaat he..

23 april 2014 om 15:14

José is zoals je al aangeeft gewoon uit op één ding en dat is prijzen. Het zal m een worst wezen hoe, daarom spelen zijn teams zoals ze spelen. Ik heb dat nooit echt begrepen overigens want hij was toch bij ene Louis in de leer... Met Inter had hij de beschikking over een team wat niet anders kon dan Mou's tactiek, maar voor de rest is het allemaal om te janken geweest.

23 april 2014 om 18:44

Haha heb je inderdaad een punt met van Gaal. Nogmaals ik vind het helemaal niks dat voetbal onder Mourinho, maar als je aan het eind van zijn carriere terug kijkt zie je alleen nog maar de prijzen ( en een beetje zijn idiote gedrag )

Bale doet het echt ongelooflijk goed. Als je ziet hoe veel topspelers faalde bij Real, of op zijn minst minimaal een jaar moesten wennen, is het gewoon heel goed wat Bale dit seizoen laat zien.

Ik denk dat Bale zeker het grootste verschil is sinds vorig seizoen, al mag je Ancelotti natuurlijk niet vergeten.

23 april 2014 om 13:18

Di Maria mag je ook wel toevoegen, is echt een baas geworden.

En de veel meer op de aanval gerichte speelstijl die Ancellotti hanteert

Het grootste verschil is de trainer,totaal andere spelopvatting

Het verschil is Ancelotti die ze wel laat voetballen

Ik denk dat als Ozil er was dat die nog steeds zeer gevaarlijke steekpasjes kon geven aan zowel bale en ronaldo, maar di maria en isco zijn ook heel goed!

Alle 11 spelers die ancelotti opstelt zijn instaat te scoren.
Hmmm gaat casilias dan de beslissende goal maken voor ons.

Zolang het een finale plaats betekend.

Ik hoop dat het goed komt vanavond.

Hala madrid

Het verschil is niet alleen Gareth Bale, maar Carlo Ancelotti. De man die rust uitstraalt, vriendelijk de pers te woord staat en is niet continu bezig met andere collega's de grond in boren. Het imago van Real Madrid begint weer langzaam terug te komen.

Bale vind ik op sommige momenten/fases in de wedstrijd uitstekend spelen en bloeit er iets op. Wat me doet denken om mijn mening van begin van het seizoen te wijzigen, alleen dan krijg je erna weer de simpelste ballen die verkeerd gaan. Maar goed, hij is nog jong en kan nog veel leren. En hij is de man die Real Madrid de Copa Del Ray bezorgde, dus voor mij weer een reden om deze man te steunen. Dit maakt de 100miljoen natuurlijk niet goed, maar Perez geeft het niet uit zonder er winst uit te halen, dus dat moet wel goed komen denk ik.

Keep up the good work

23 april 2014 om 13:30

Carlo Ancelotti maakt inderdaad een groot verschil. Ik begin Real meer en meer te waarderen. Het verschil met die Neanderthaler die daar vroeger langs de lijn stond is groot.

Sowieso een leuke wedstrijd vanavond. Twee voetballende teams met snelheid en voldoende techniek. Beter dan gisteren. Slechter is moeilijk natuurlijk ...

Het verschil is vooral de andere trainer. Deze trainer laat Real voetballen en scoren! Wat een verademing! Ben benieuwd hoe ze het vanavond tegen Bayern doen!

Het verschil zit hem ook in Ancelotti. Hij laat het team met 1 controleur spelen in de naam Alonso en vaak geen echte nummer 10. Ronaldo, Benzema, Di Maria en Bale samen. Modric en Alonso als controleurs, maar Alonso echt de controleur is en Modric de meters maakt samen met Di Maria. Dat is wat ik heb gezien tegen de kleinere ploegen. Weet niet of het verstandig is om zo tegen Bayern te spelen. Ik ben zeer benieuwd hoe Real het gaat doen. Vind ze namelijk tot nu toe tegen de topclubs iets minder doen. Bayern had City in de zak uit, maar thuis verloren ze. Tegen Arsenal had ik het moeten zien in het Emirate als ze gewoon met 11 man speelden. Tegen Udt vond ik het ook iets minder. Ik krijg gewoon echt geen hoogte van hoe goed deze beide clubs zijn. Ik hoop op Real als eindwinnaar.

volgens mij is het grote verschil de trainer.
Vraag maar aan Ronaldo.
Er waren wedstrijden onder mourinho dat ie met tranen in de ogen van onbegrip op t veld stond.
Ronaldo zag al die kwaliteit om zich heen en vooral zn eigen kwaliteit en dacht waarom gaan we niet voetballen! We tikken iedereen kapot.
Maar nee...de trainer durfde niet en liet iedereen achteruit lopen.

Ik snap die hype niet zo. Oké, zijn statistieken zijn redelijk goed, maar die vent kan alleen maar twee dingen heel goed. Namelijk hard rennen en schieten.

23 april 2014 om 13:42

Klopt. Maar als je daarmee wedstrijden wint en spektakel biedt is het prima toch? Daar draait het uiteindelijk allemaal om. Laat Bale maar sprints van 60 meter afleggen en ballen erin jagen, ik vermaak me wel. Bovendien kan die ook nog wel aardig een mannetje passeren hoor, hij heeft een betere dribbel dan Ronaldo vind ik.

23 april 2014 om 14:00

maar je snapt die hype van neymar wel zeker ?? pff mensen als jou hebben altijd tegen argumenten maar dat weet iedereen al van jou

23 april 2014 om 14:57

Wat heb je nog meer nodig om een topvoetballer te worden dan? Als hij hier in uitblinkt, dan is het toch goed?

Klopt waren ook vooral de wedstrijden tegen Barcelona dat hij helemaal gek werd dat hij in zijn eentje zat te jagen. Herinner mij nog een uitspraak van Ronaldo over Mourinho zijn defensieve opstelling. Wedstrijd daarna tegen Gijon of Zaragoza op de tribune want Ronaldo had een

Het verschil zit hem helemaal niet in Bale want in hoeveel echt moeilijke wedstrijden ( toppers) heeft Bale zich onderscheiden? Juist ja, enkel de laatste Classico, waarin hij de mogelijkheid kreeg om zijn sterkste wapen te gebruiken tegen een een gehandicapte verdediging. Bal eeen kilometer voor hem uitspelen en er achter aan hollen. Vaak is hij daarmee dit seizoen achter de achterlijn beland, nu lukt het een keer tegen Barca ( wat wel heerlijk was) en hij wordt opgehemeld? Als ze in Madrid nu al blij zijn van Bale, zijn ze wel heeeel snel tevreden.

Het overduidelijke verschil zit hem in Ancelotti, die man is een verademing voor Spanje, de voetballerij en voor Real Madrid.

23 april 2014 om 14:00

Dit seizoen toch al 20 goals en 15 assists.
Hij wordt niet opgehemeld uit 1 mooie actie hoor, laat vaak hele mooie acties zien, rushes, vrije trappen etc.
En dat terwijl hij aan het begin van dit seizoen net terug kwam van een lange blessure die hij bij Tottenham had opgelopen.

En nee hij heeft zeker niet alle wedstrijden van het seizoen de pannen van het dak gespeeld, maar wat meer credits zijn toch wel terecht voor Bale.

23 april 2014 om 19:32

Tegen wie heeft hij die cijfers gehaald? In hoeveel grote wedstrijden gaf hij een assist of scoorde hij? Zet dat tegen bijvoorbeeld Neymar die iets minder scoort, maar in de grote wedstrijden wel altijd van doorslaggevend belang is. Behalve als hij van Martino op rechts moet spelen.

Ancelotti is het grote verschil met vorig jaar. Real maakt nu gebruik van de kwaliteiten die ze ter beschikking hebben. Ik denk alleen dat Real beter hard gestaan met Özil op 10.

Factor geluk heeft ook een rol gespeeld. Zou Khedira niet geblesseerd geweest zijn, had Real nu nog altijd een middenveld met hem, in plaats van Di Maria, die de belangrijkste man van Real is geweest heel het seizoen.

de verschillen met vorig seizoen zijn: modric, di maria (wat een baas) pepe, carvajal, bale en ozil die weg is maar die was er ook altijd onzichtbaar op grote wedstrijden en natuurlijk niet te vergeten onze walgelijke ex coach the stupid one

jah het verschil is natuurlijk bale maar ook veel jeugdspelers en modric, Di maria die in vorm zijn Anceloti die ze laat voetballen ik denk niet dat ze te kloppen zijn net als bayern

Paar leuke wedstrijden en goal tegen barca en ineens ligt het aan bale
Vind nog steeds flop!

Een speler van 40miljoen kan ook goals maken en snel rennen
Vanavond zal hij onzichtbaar zijn

Ik vind het echt nog steeds een belachelijk bedrag dat voor Bale is betaald, maar hij doet het wel uitstekend! Ik vond hem in het begin maar matig, maar je kan gewoon niet naast die statistieken kijken. De goal in de copa del rey was pure klasse en hij kan nog zoveel beter worden.

Bale is op dit moment nog een heel stuk beter dan Neymar alleszins, spijtig dat die zijn stempel nog niet heeft kunnen drukken. Let wel, ik zeg nog niet, want ik heb er vertrouwen in dat die jongen na het WK gaat ontploffen.

Het grootste verschil zit hem vind ik in de rust die nu heerst.
(en dus in feite het verschil tussen de vorige coach en deze coach)
Desalniettemin is Bale geweldig bezig in zijn eerste seizoen hier en ik zie dat niveau eigenlijk alleen maar stijgen.

Het verschil is geen Mourinho, dus geen afbraak voetbal en allemaal gezeik om randzaken. Modric op het middenveld in plaats van twee houthakkers en Bale doet het natuurlijk ook prima.

Het verschil is dat het een jaar later is,nieuwe trainer,nieuwe spelers, en vooral een jaartje weer meer ervaring.

En Di Maria niet te vergeten! Die speelt als een echte baas de laatste tijd!

Met Ronaldo Bale en Benzema heb je de sterkste voorhoede van Europa.. Zonder twijfel

Een bijgedraaide pepe, modric in top vorm, bale en ancelotti. Dat is het verschil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren