Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Het is dramatisch dat Roda JC weer in deze situatie verkeert'

Laatste update:

Aankomende zondag zou er zomaar eens een einde kunnen komen aan vier decennia Eredivisie-voetbal in Kerkrade. Roda JC degradeerde in de geschiedenis van de club nog nooit, maar staat momenteel onderaan in de competitie. Wanneer de Limburgers zondag verliezen van FC Groningen en NEC een punt pakt tegen FC Twente, is degradatie een feit voor Roda.

/

Limburg heeft dan, als Fortuna Sittard of MVV niet weet te promoveren, voor het eerst sinds de invoering van het betaald voetbal in 1954 geen ploeg in de hoogste voetbaldivisie van Nederland. "Het is dramatisch dat Roda weer in deze situatie verkeert, met een begroting die zou moeten garanderen dat je hier niet in belandt", zegt clubicoon Eric van der Luer tegen het ANP.

Jon Dahl Tomasson, de coach van Roda, blijft optimistisch over handhaving. "We hebben drie punten minder dan NEC, maar ook een minder lastig programma", stelt de oefenmeester in De Telegraaf. "We kijken met een schuin oog naar NEC, maar we moeten zelf tegen FC Groningen en Go Ahead Eagles goede resultaten neerzetten om hopelijk nog vier wedstrijden te spelen in de play-offs."

Denk je dat Roda JC gaat degraderen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 april 2014 om 09:00

Inderdaad,mvv kan niet meer promoveren. VVV wel
Theoretisch nog wel mogelijkheden voor Mvv, maar de graafschap en Sittard hebben doelsaldo 17 en 14, MVV /-0. Er gebeuren wel gekkere dingen in de IL, maar dit lijkt me schier onmogelijk

(kon mn bericht niet bewerken)

Thuis pakken ze Groningen verwacht ik. Wordt het op doelsaldo beslist en kan zomaar NEC alsnog direct eruit vliegen.

24 april 2014 om 09:00

FC Groningen verslaan? Mwah, ik weet het niet. Groningen speelt prima de laatste tijd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus Roda zou het zomaar kunnen flikke. Al acht ik de kans klein.

NEC is trouwens net zo slecht. Zij mogen blij zijn dat ze Higdon hebben. Die doet tenminste nog wat.

24 april 2014 om 09:24

'n.e.c heeft een aantal hele goede spelers alleen de trainerswissel en de huidige trainer brengen ons in deze positie. De middenvelders van n.e.c hebben evenveel doelpunten gemaakt als de spits van Roda dat zegt genoeg over kwaliteit.
Spelers als Rieks,higdon,jahanbaksh, koolwijk, jantcher en conboy zijns zeker spelers met een hoop talent daar komt bij dat Jahanbaksh onder interesse staat van man united en ja dat wil nog niet zeggen dat die daar ook morgen heengaat maar dat geeft wel een kwaliteit aan. Higdon is een aanspeelpunt maar dolt geen 3 man. Higdon is een beetje zoals Pelle en ja ik weet dat er wel wat doelpunten verschil in zit maar dat komt ook omdat Pelle vaker wordt aangespeeld omdat Fey meer aanvalt dan n.e.c.
Stel je voor dat een higdon bij een Vitesse had gespeeld dan was het denk ik opvolger van bony zelfde type speler. Maar gelukkig is die bij n.e.c

24 april 2014 om 09:05

Grapjas ze pakken Groningen sowieso niet want Groningen heeft punten zelf nodig voor playoffs voor Europees. Groningen is 3 klasses beter dan Roda.
En daarbij wil Groningen niks liever dan Roda uit de eredivisie niet alleen omdat ze de club niet mogen maar zeker vanwegen de 8 uur in de bus zitten.
Ze rijden veel liever 4 uur naar nijmegen.
En Roda kan wel zo praten van ja hebben makkelijker programma blablabla maar enkele weken geleden hebben ze zichzelf in deze positie geholpen door thuis van RKC te verliezen
En daarbij is het niet onmogenlijk dat n.e.c nog een punt pakt ze hebben immers in Enschede ook een punt gepakt tegen een Twente in vorm. En iedereen heeft afgelopen weekend gezien hoe zwak Ajax kan zijn als je er vol opklapt. Ik zie Roda maximaal 1 punt pakken

"als Fortuna Sittard of MVV niet weet te promoveren". Enige club in Limburg met een periodetitel is Vvv. MVV en Fortuna zijn beide nog niet zeker van nacompetitie.

24 april 2014 om 16:48

MVV heeft geen kans meer op de play-offs.
Fortuna wel, maar moet dan zelf winnen en is nog afhankelijk van andere clubs.

Ik heb het gisteren ook al gezegd op VZ, maar ik zeg het nog een keer.

Roda moet thuis winnen van Groningen en hopen dat NEC verliest van FC Twente. Alleen dan geef ik ze een grote kans om niet direct te degraderen.

Ik denk echter dat Groningen met een goed gevoel richting de nacompetitie in wil gaan en heeft nog officieel 1 punt nodig om dat veilig te stellen. Stel nou dat het een punt wordt voor Roda tegen FC Groningen, en ervan uitgaande dat NEC verliest van Twente, dan moet Roda de altijd lastige uitwedstrijd bij GAE winnen, en dat zie ik niet echt gebeuren, al weet je het maar nooit in de Eredivisie. Ik zie NEC zo ie zo verliezen van Ajax en Twente, dus moet Roda 3 of 4 punten pakken in de laatste 2 matchen. Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren in de
laatste 2 wedstrijden.

24 april 2014 om 09:10

Waarop basseer jij dat n.e.c verliest van Twente lijkt me duidelijk dat jij nooit n.e.c kijkt
Even voor de duidelijkheid: n.e.c speelde dit Seizoen gelijk tegen Twente (uit) Vitesse (uit) hereveen (uit) won van hereveen (thuis) won van az (thuis) speelde gelijk tegen az (uit) gebaseerd op deze feiten is de kans groter dat n.e.c een punt pakt tegen Twente dan Roda tegen Groningen

24 april 2014 om 09:19

Beetje rare argumenten. Nec verloor thuis met 1-5 van Zwolle, en met 1-2 van Heracles. Nec staat waar het hoort te staan.

24 april 2014 om 09:27

Dat was onder leiding van pastoor en dat was zomer 2013 ik kan ook wek oude koeien uit de sloot gaan vissen hoor. N.e.c heeft wel punten voor het Nederlands voetbal in Europa gehaald hoor en hele goede spelers aan andere clubs afgeleverd dus. N.e.c heeft de meeste punten behaald tegen de topclubs dus
Jij was zeker een van die lui die zei dat n.e.c geen punt tegen az zou halen en dat Ajax met overtuiging de beker zou pakken of niet?

24 april 2014 om 09:29

En Ajax verloor ook met 1-5 van PEC dus zo n schande is dat niet

24 april 2014 om 09:33

Nee, had wel verwacht dat Nec een punt zou pakken tegen Az, die spelen nergens meer voor. Twente heeft nog een punt nodig om zeker te zijn van plek 3. Hoop op een gelijkspel, zie liever Nec als Roda.

24 april 2014 om 10:40

Ja joh.... Het was een fantastisch seizoen voor Nec. Twente is normaal gesproken een maatje te groot voor Nec.

24 april 2014 om 10:43

Net zoals Vitesse,hereveen,fey,az normaal een maatje te groot zijn bedoel je? En toch pakte n.e.c daar punten tegen

24 april 2014 om 11:08

Je kunt nu wel alles gaan zeggen om NEC in een goed daglicht te laten komen, maar feit blijft dat ze een na laatste staan met drie punten meer dan de nummer laatst en een moeilijker programma. De kans op directe degradatie zit er dus gewoon in en tenzij jij een glazen bol hebt, zou ik maar wachten met dergelijke uitspraken.

24 april 2014 om 11:50

Als je thuis wordt weggespeeld door RKC dan verdien je om te degraderen

24 april 2014 om 12:03

Weggespeeld... Met z'n allen voor de eigen goal hangen en gokken op de counter is niet echt je tegenstander wegspelen. Roda faalde die wedstrijd keihard maar dat was meer aan zichzelf te wijten dan aan het spel van Rkc.

24 april 2014 om 13:27

Ik sluit mij totaal aan bij Thelimburgian. RKC speelde toen ongeveer net zoals Chelsea twee dagen terug, alleen had RKC wél een goede aanval ertussen, dus van weggespeeld is geen sprake. Verder heeft het ook niet veel zin om te discussiëren als je niet inhoudelijk kan reageren en het maar op randzaken gooit.

24 april 2014 om 14:02

Ik snap wel dat jullie voor je club opkomen en het rot vinden om negatieve dingen te lezen maar ik heb Roda in die wedstrijd totaal niet de wil zien tonen om te willen winnen en dat in een degradatie duel ik zou dat mijn club heel kwalijk nemen want als je die wedstrijd had gewonnen had RKC 3 punten minder gehad en jullie 3 punten meer dus een echte 6 punten wedstrijd en zeker in eigen huis mag en kun je die niet verliezen en zeker niet op zo n manier

24 april 2014 om 16:51

Jouw eigen NEC stond met een nog slechtere instelling in het veld tegen Roda, als ze daar hadden gestaan, dan was Nec nu veilig voor directe degradatie.

24 april 2014 om 17:44

mijn eigen n.e.c speelde die wedstrijd niet thuis. uitduels zijn altijd lastiger dan thuis. thuis hebben we roda met 4-3 verslagen (waardoor brood werd ontslagen weet je nog) en toen konden we er nog wel om lachen dat we onderaan stonden heb hebben ons is nijmegen eigenlijk nooit echt zorgen gemaakt. hebben jullie spelers nog toegezongen met ook al staan we onderaan rodajc die gaat eraan woohooo

Mochten Ajax, NEC en Roda komend weekend verliezen, dan zou het volgende week in de Arena nog wel eens op een akkoordje kunnen worden gegooid. Ajax de titel. NEC niet rechtstreeks gedegradeerd.

Maar goed het zat er aan te komen voor Roda, spelen de laatste jaren al tegen degradatie en zijn met geluk er in gebleven. Jaartje Jupiler League en dan weer terug komen is misschien wel goed voor Roda

24 april 2014 om 09:11

Roda heeft zichzelf de das om gedaan weken geleden al tegen RKC ze mogen blij zijn dat ze niet op een gat van 6 punten of meer staan wat zo had gekund

24 april 2014 om 09:41

Uiteraard ligt de schuld helemaal bij Roda zelf. Ik doelde meer op de nog te spelen wedstrijden. Roda heeft een veel minder lastig programma op papier

24 april 2014 om 10:25

Maar op papier zijn Groningen en go ahead wel beter dan Roda

Zou jammer zijn als Roda degradeert.

Als ze degraderen dan is het denk ik afgelopen met de ploegen uit zuid limburg in de eredivisie.
mss dat wanneer Roda niet binnen een jaar terug keert in de eredivisie dat ze dan toch moeten gaan denken in het zuiden voor 1 club ipv 3. ze zouden dan namelijk een grotere kans op overleving hebben in het betaald voetbal.

24 april 2014 om 09:18

Hahahaha,

En waarom 1 club? Zodat mensen die geen gevoel met Roda, MVV en Fortuna hebben een eredivisie club hebben? Mij boeit het niet waar Fortuna voetbalt, 5e klasse, JL of Ere, ik ga toch wel kijken. Ik ben Fortuna supporter en geen FC Limburg fan. Waarom is het zo nodig om een club in de ere te hebben, geef mij maar liever top 3/4 JL dan onderaan bungelen in de ere, Roda heeft niet veel te juichen gehad dit jaar dan speel ik liever de JL.

24 april 2014 om 09:23

En grotere kans op opleving in het betaald voetbal.

Ik weet een super idee, wat als nou geen enkele club meer belastinggeld toegeschoven kreeg, daar een naam mee opbouwen en ervanuit gaan dat ze door de oneerlijk inkomsten die voor sommige andere clubs niet toegankelijk waren het recht menen te hebben om de topclub op een locatie te zijn.

Laten we dat eens doen, geen gemeente geld meer naar voetbalclubs.

Dan kan ik je beloven dat er achter 3 jaar nog maar 1 club in Zuid-Limburg speelt, en dat is de club die een half jaar geleden wederom zijn problemen heeft weten op te lossen met een sponsor en koper van het stadion, maar wel tegen 2 zuidelijkere clubs moet opboksen die geregeld gemeente steun krijgen. Als de gemeentesteun eens ingetrokken werd, hadden wij misschien ook niet steeds problemen omdat er dan maar één club in Zuid-Limburg was.

Tussen de 45-50 miljoen voor Roda, en 12 miljoen Mvv, Fortuna dik 10 jaar geleden een garantstelling van 2,4 miljoen.

24 april 2014 om 09:44

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.

ik geef alleen mijn visie hoe ze het daar beter kunnen doen in mijn ogen.

Ik ben trouwens met je eens dat ze geen gemeente geld in clubs moeten steken daar betalen mensen geen belasting voor.

Dus als je van die 3 clubs 1 club zou maken en je zou alle sponsers mee krijgen naar 1 club ben ik ervan overtuigd dat je 1 geen gemeente geld meer nodig hebt en 2 een stabiele voetbalclub hebt in zuid limburg die dan in mijn ogen subtop eredivisie kan spelen

24 april 2014 om 10:01

Je hebt je cijfers niet echt goed op orde als het aankomt op je eigen club.
Fortuna heeft wel meer gekregen dan die 2,4 miljoen die jij benoemt:
- 2,7 miljoen aan borg-/garantstellingen
- 3 miljoen aan investeringen aan het stadion en trainingscomplex
- 300 duizend aan giften.

Alleen dan kom ik al op 6 miljoen uit vriend. Beetje vreemd dat je het van MVV en Roda wel exact weet, maar van je eigen club er maar liefst meer dan de helft naast zit.

24 april 2014 om 10:08

@doslind ik ben het wel met je eens, stel je voor je je doet dat dan heb je een wel een leuke stabiele club
Nadeel: een probleem met te veel spelers die moet je maar ruimen dan

24 april 2014 om 10:25

@audiowaste,

je hebt gelijk, mijn excuses,

Die 2.9 miljoen aan investeringen stadion en trainingscomplex klopt helaas niet helemaal. Fortuna's vorige stadion was De Baandert, eigendom van Fortuna inclusief de grond. De gemeente wou Fortuna uit de woonwijk hebben, waarna er een nieuw stadion gerealiseerd werd op de huidige locatie. De gemeente heeft bijna 3 miljoen gegeven aan Fortuna om te verhuizen, zodat de grond van de gemeente werd waarna er een project makelaar (meulens) huizen op kon realiseren. Het gene waar de gemeente nu nog winst op maakt. Maar ja iedereen kan een stuk grond kopen, de gemeente wou het hebben, Fortuna moest weg uit de Baandert. En dat geld hebben ze gestoken in het nieuwe stadion, dus in dit geval de "staatssteun" wat Fortuna ontvangen heeft is met de verkoop geweest van iets waar de gemeente gebruik van maakt. Dus geen stadion wat ze niet kunnen gebruiken, geen parkeerplaatsen, geen grond onder een stadion waar ze alleen maar huur voor krijgen, maar de grond van het oude stadion en de trainingsvelden waar nu huizen staan

2,7 miljoen aan borg/garantstellingen, dacht uit mijn hoofd dat het 2,4 miljoen was.

3 ton aan giften, ik kan me niet herinneren dat we ooit een gift van de gemeente gekregen hebben, maar ik geloof je wel. Weet wel dat onder die giften valt ten tijde van het onderzoek door De Groene Amsterdammer, zaken als 6000 euro jaarlijkse kosten aan vervelende vragen van journalisten werden meegerekend, tja bij sommige clubs moeten zo'n kleine zaken gezocht worden om tot een groter geheel te komen, waar bij andere clubs bepaalde zaken vergeten worden ;-)

Niet te vergeten dat de gemeente al dik 10 jaar elk bestemmingsplan tegenhoud in Sittard, winkels en bepaalde bedrijven mochten zich er niet verstigen of kregen te maken met onhaalbare regels/kosten, dit om de binnenstad te beschermen, die al jaren leegloopt als gevolg van een goedlopend Maastricht, Roermond en Maasmechelen in de omgeving, waardoor Fortuna nooit het stadion heeft kunnen doorontwikkelen. Waar bij andere stadions geen problemen word gemaakt van een gokhal, een supermarkt, een sportzaak, een mediamarkt, een hotel, werden die zaken bij Fortuna continue geblokkeerd of werd er protest aangetekend door de lokale middenstand die geen concurrentie wilden waarna het proces jaren vertraagd werd. Leuk dossier om je eens in te verdiepen.

Neemt niet weg dat Fortuna er jaren een puinzooi van maakte, dat ze hun hand in eigen boezem moeten steken, maar hier zitten wat meer factoren dan alleen steun die bij veel andere clubs komt kijken.

24 april 2014 om 10:31

@doslind

Limburg is geen regio waar grote bedrijven staan te springen om in te springen bij een voetbalclub, dit vanwege de economische problemen in de regio.

Bij het fc limburg verhaal van een aantal jaar geleden was de totale begroting 12,5 miljoen euro (roda zat zal boven dat bedrag alleen) die 12,5 euro kwam vanuit kleine sponsoren en een dikke 5 miljoen die de provincie even moest ophoesten, ook de reden dat deze luchtbubbel geklapt is.

Er is geen animo, althans niet in limburg, misschien wel de rest van Nederland. Jullie kunnen het misschien niet begrijpen maar als ik hier zou roepen Ajax en Feyenoord moeten fuseren om Europees nog eens succes te halen dan verklaard iedereen mij voor gek, 2 aartsrivalen samen, dat kan niet. Dit gevoel leeft ook onder de supporters van Fortuna - Roda en MVV - Roda, we kunnen de jeugd nog niet eens samen laten trainen omdat MVV en Fortuna Roda niet vertrouwen. Ik zeg niet dat alles waar is wat leeft onder de supporters, en die van Roda denken er hetzelfde over maar dat werkt gewoon niet. Dit zijn aartsrivalen, als Roda degradeerd moet je eens zien wat voor een feest het is in het zuiden van de provincie, omdat bijna geen enkele Fortuna/mvv supporter Roda iets gunt.

En trekt dat meer toeschouwers? Fortuna trok in de eredivisie gemiddeld 10/11 toeschouwers. MVV rond de 7000, Roda rond de 15.000 maar daar moet ik bij vertellen dat de gemeente veel geld steekt in seizoenskaarten voor Roda voor mensen met een lager inkomen. En veel supporters er zitten voor de eredivisie, wil de aantallen wel eens zien in de Juup.

25 april 2014 om 01:14

Denk je nu echt dat sponsoren van kleinere clubs, zomaar hun geld insteken in een andere club? Veel sponsoren zijn op een of andere manier supporter van de club en zullen net als vele supporters ook niet investeren en gaan naar het FC Limburg gedrocht.

Vind het ook weer typisch dat sinds Roda weer zo slecht gaat, weer dit gedrocht naar boven komt. En je hoeft echt niet aan te komen met Europees voetbal. Welke garantie kunnen ze geven dat er binnen 5 jaar Europees voetbal gespeeld word in Limburg?

Achja we kunnen wel blijven speculeren, maar de mannen in het veld moeten het een keer laten zien. Bovendien mag Tomasson ook wel eens aangegeven dat het gewoon alle hens aan dek is, en niet het eeuwige komt goed. Nee, niks komt goed er moet voor iedere centimeter geknokt worden, er moeten echte koempels opstaan, anders wordt het niks.

Tomasson zegt wekelijks dat er niks aan de hand is en dat het wel even goed komt. Dat vind ik een rare instelling van hem, hij en de spelers moeten begrijpen dat ze eindelijk eens moeten vechten met elkaar en voor elkaar. Bovendien had Roda nooit Brood moeten ontslaan. Maar dat is een andere discussie.

@buly:

Ik kan niet begrijpen dat het goed voor Roda is als ze degraderen.. Ik denk dat bijna iedereen dan weg wilt, de salarissen worden nog minder en je moet nog verder saneren. Want wie zegt dat ze dan het seizoen daaropvolgend weer in de Eredivisie spelen?

Edit:

Als Roda degradeert mogen zichzelf wel eens achter hun oren krabben. Hoe vaak zijn ze dit seizoen op een voorsprong gekomen en hebben ze dat uit handen gegeven? Ik dacht iets van 65 van alle keren dat ze op voorsprong kwamen. Dat is toch veel te veel..?

24 april 2014 om 09:33

De discussie over Brood is er een van andere aard; ik denk nog steeds dat het een goede beslissing was. Die man paste niet bij Roda, dat merkte je als supporter al langer. Echter de keuze om een onervaren trainer aan te stellen is oerdom geweest en dan ook nog eens voor vier jaar! Een ding is zeker, als Roda degradeert hebben alle vriendjes van het bestuur contracten voor een paar jaar. Het bestuur dat bij Roda zit, maakt rare beslissing op rare beslissing. Als supporter kun je het alleen met lede ogen aanzien.
Naar mijn idee moet je als directeur opstappen als je beweert dat het goed is voor Roda als je degradeert. Door zoiets te zeggen, maak je mensen boos en werk je alleen maar in de hand dat mensen je beleid waardeloos vinden.

Tomasson lijkt mij als trainer niet geschikt, je kunt niet altijd rustig blijven. Dit is duidelijk een moment dat je naar spelers en supporters mag uiten dat het 5 over 12 is.

Oprotten met Roda. Al jaren met veel geluk erin gebleven. Schandalige resultaten met op een papier niet minder elftal dan Eagles, Cambuur, Zwolle en NEC en dan zo voetballen. Daarbij heb ik een hekel aan Fledderus (Sparta bloed)

Snap niet dat die mensen er zo'n punt van maken dat er dan geen limburgse club zit. Zal mij dat een rotzorg wezen. In zeeland, drenthe en flevoland zit ook geen club in de eredivisie. Dus vind dat echt een waardeloos argument waarom roda er maar in moet blijven.

24 april 2014 om 14:02

Pak de bewoners er even bij zou ik zeggen. In Drenthe 488,957, Flevoland 394,758, in Zeeland 380,186. In Limburg het redelijke aantal van 1,131,938. Om maar even aan te geven dat in Limburg het mogelijk moet zijn een topclub te handhaven.

Roda gaat gegarandeerd degraderen, als ze de nacompetitie nog weten te halen vliegen ze er daar gewoon uit. Tenzij ze de laatste 2(+4) wedstrijden opeens een wonder kunnen laten gebeuren, zie ik ze kansloos voor lijfsbehoud.

Roda blijft er gewoon in, NEC helaas niet!!

Puur aan de hand van het resterende programma zou ik hier mijn geld op zetten. Zou het van beide ploegen zonde vinden als ze eruit gaan maar ik zie geen van beide RKC nog terugpakken(wat mij betreft de minste van de drie).

Superspannend onderin, wel mooi om te volgen(tenzij je supporter van een van deze clubs bent natuurlijk).

24 april 2014 om 12:39

Ik hoop voor jou dat je niet serieus je geld erop gaat zetten anders kun je dadelijk je aanmelden bij de voedselbank iedereen op dit vorm weet dat zowel Groningen als go ahead alles zal geven om te winnen en dat ze meer kwaliteit hebben dan Roda en dat Roda aan 1 overwinning niet genoeg heeft

24 april 2014 om 13:11

Voor de goede orde, ook Twente en Ajax zullen tegen jouw geliefde NEC alles geven en zijn beide niet een beetje, maar heel veel beter dan Nec.

Jouw motivatie gaat nergens over. Puur gevoelsmatig op basis van programma schat ik de kansen van Roda hoger in, that's all.

We zullen zien. Hoop voor jou dat je club erin blijft, voor Roda ook maar er zal toch één gaan sneuvelen!!

24 april 2014 om 13:23

even ter informatie we staan 3 punten Voor op roda he
dus wij hoeven niet te winnen 1 punt is voor n.e.c genoeg om zeker te zijn van nacompentie als we dat nu niet al zijn..

Roda verliest tegen Groningen en Go Ahead, het is zo dramatisch dat spel. Maar 3x gaat scheepsrecht worden in dit geval .
Zonde aan een kant, te recht aan de andere kant.

Kurto
Letschert-Biemans(mandekker)-Ramos(mandekker)-Mont... verdedigende middenvelder Luyckx-spelverdeler Kali(moet offensiever denken)-aanvallende middenvelder Jansen;
Hupperts-Powell-Hocher.
Wie niet voldoet na 30 minuten wisselen.
Demouge na 60 minuten brengen.
Wisselspelers : Dijkhuizen Fledderus De Beule Paulissen Demouge.

25 april 2014 om 07:16

Roda verliest de laatste 2 wedstrijden sowieso

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren