Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik heb er alle begrip voor als De Boer kiest voor Kenneth’

Laatste update:

Frank de Boer hoeft geen problemen met Jasper Cillessen te verwachten, als hij zaterdag een beroep doet op Kenneth Vermeer. De trainer van Ajax liet in een eerder stadium al weten dat hij met de gedachte speelde om Vermeer op te stellen als de situatie dit toe zou laten, en de kans is groot dat eerste doelman Cillessen komend weekend op de bank zit als zijn ex-club NEC in Amsterdam speelt.

/

Hoewel de vijfvoudig Oranje-international zich kort geleden liet ontvallen dat hij ‘gewoon’ elke wedstrijd wilde keepen, ook als Ajax zich verzekerd zou hebben van de landstitel, gaat Cillessen niet moeilijk doen als De Boer zaterdag voor Vermeer kiest. “Iedereen weet dat ik graag speel, maar ik heb er alle begrip voor als de trainer kiest voor Kenneth”, vertelt de Groesbeekse goalie aan het Algemeen Dagblad.

De Boer hield in zijn overweging rekening met de kansen voor Vermeer om mee te gaan naar het WK in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal heeft herhaaldelijk laten doorschemeren dat hij in Vermeer de potentieel beste doelman voor het Nederlands elftal ziet, maar de sluitpost heeft de afgelopen maanden vooral op de bank gezeten in Amsterdam. Vermeer stond wel tussen de palen tijdens bekerduels.

Denk je dat Kenneth Vermeer zaterdag keept tegen NEC?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echt een verschrikkelijk lachertje als Vermeer mee gaat.

Sowieso onzinnig om te denken dat 1 zo'n laatste competitiewedstrijd ineens voldoende aanleiding is om als bondscoach met droge ogen te kunnen gaan zeggen dat Vermeer voldoende heeft gespeeld.

29 april 2014 om 10:29

Eens.. Lijkt mij sowieso beter als Vermeer keept. Stel Cillessen maakt een blunder als oud-NECer waardoor NEC een punt pakt waardoor zij niet rechtstreeks degraderen. Daar zal dan een hoop commotie over ontstaan. Verwacht wel meer mutaties in deze wedstrijd. Denk dat oa Kishna en Van de Hoorn gaan starten.

29 april 2014 om 10:35

Maar weer een onderzoekje der bij

29 april 2014 om 10:39

Gelijk heb je, Vermeer maakt die fouten zonder opzet en dan is Cillessen ook gelukkig.

Nee gelijk heb je, Vermeer is gezien de situatie verstandiger en ik denk ook dat er nog meer wijzigen zullen zijn. Misschien wel Andersen en waarschijnlijk wel Kishna en of van der Hoorn. Overigens zie ik het wel best gelijk worden in de Arena, NEC heeft alles te winnen en Ajax wil wel maar zal geen rare dingen gaan doen en duels extra hard ingaan met het oog op het WK en het feit dat het seizoen toch klaar is. De wil zal er zeker zijn, maar de laatste weken is het al een beetje armoedig qua spel dus het zal geen spectaculaire wedstrijd worden gok ik, in elk geval niet van Ajax' kant.

29 april 2014 om 10:30

Hou toch eens op man met dat onzin, hoeso lachertje? Hij was 3 seizoenen lang belangrijk voor Ajax, tuurlijk maakte hij wat blunders maar elke keeper heeft zijn slechte periodes, maar niemand kan ontkennen dat Vermeer een penalty killer is en geweldige katachtige reflexxen heeft, alleen daardoor al is het de moeite waard om te overwegen of je hem mee neemt of niet, als cillisen, vorm en krul meeneemt neem je 3 gelijksoortige keepers mee.

29 april 2014 om 10:38

Een reserve keeper die meegaat naar de WK vind ik ook een lachertje. Buiten dat is het een zeer onrustige keeper met rare capriolen en zeer onzeker en slecht in de lucht bij corners etc. Wel een zeer goede lijnkeeper met goede reflexen.

29 april 2014 om 10:42

Die reservekeeper gaat ook mee als reserve keeper.... dus wat is het probleem?
Vermeer is gewoon een goede keeper, daarbij is er niemand zo geweldig met penals als hij!

Edit: @pieter jan

29 april 2014 om 10:44

Omdat Vermeer zich ook kenmerkt vanwege zijn matige optredens en hij op enkele punten gewoon veel te kort komt ten opzichte van de andere opties.

Een keeper die niet eens eerste keeper is in de Eredivisie hoort gewoon niet bij Oranje op het WK.

29 april 2014 om 11:03

Dus dat Casillas met Spanje mee gaat vind je ook een lachertje (hij is ook reserve bij real) ?
Bij hoge ballen is bij oranje geen enkele keeper goed.
Dat Vermeer onzeker is heb ik niet gezien tijdens de beker wedstrijd tegen AZ, sterker nog ik vond hem van alle spelers de meest zekere op het veld.

29 april 2014 om 11:14

Lach jij ook zo hard als je hoort dat de reservekeeper van Real Madrid, Casillas, meegaat?

ON: Ik vind Vermeer persoonlijk een goede keeper die Ajax in de vorige jaren meermaals heeft gered, meer respect voor hem zou op zijn plaats zijn. Toen hij basis was bij Ajax vond het grote merendeel ook dat hij de terechte nummer 1 bij Nederland was. We moeten niet constant blijven wijzen naar het begin van dit seizoen toen hij een mindere periode had, maar ook is terugkijken op de geweldige wedstrijden die hij ook heeft gespeeld.

29 april 2014 om 11:21

Ga je nu serieus Casillas met Vermeer vergelijken?

Casillas heeft jarenlang aan de top gestaan, heeft 153 interlands voor Real Madrid gespeeld en staat vanavond weer de halve finale van de Champions League te keepen.

Vermeer heeft een aantal jaar in de Eredivisie tussen de palen gestaan en kan zich wel beroepen op 4 hele interlands.

Daarnaast staat de teller van Casillas dit seizoen op 31 wedstrijden in totaal, waaronder een hele reeks CL wedstrijden. Vermeer komt op 18 wedstrijden, waarvan 4 in de Jupiler League.

Vermeer heeft echt helemaal niets wat een uitzonderingspositie voor Oranje kan rechtvaardigen.

29 april 2014 om 12:00

Caribbean, ik ben het wel met je eens. Maar ik vind het ook terecht dat Cillissen eerste keeper is, maar ik vind je dat gelijk hebt Kenneth zijn prestaties van de laatste drie jaar zal ik hem altijd dankbaar voor zijn.

29 april 2014 om 13:08

@sammerens

Niemand vergelijk Vermeer met Casilas kwa prestaties en interlands, enige verwijzing die we maken is dat de situatie van Casilas en Vermeer bijna het zelfde zijn, het feit dat Casilas wat meer wedstrijden heeft gespeeld noem jij zelf ook op, Casilas speelde alle wedstrijden in CL en Beker dat zijn nou eenmaal meer wedstrijden omdat Real Madrid meer wedstrijden in een seizoen speelt dan Ajax, ook het feit dat je Vermeer en Casilas gaat vergelijken kwa prestaties zegt al genoeg over je denk wijze, niemand vergelijkt hier hun prestaties behalve jij.

Het zinnetje 'vermeer heeft echt helemaal niets wat een uitzonderingspositie voor Oranje kan rechtvaardigen' ben ik ook zeker niet mee eens, nogmaals Vermeer is misschien de doelman met de beste reflexen die we hebben en kwa penalties stoppen is het ook een killer, dus dan kom je wel degelijk in een
'uitzonderingspositie', gelukkig beslist meneer Van Gaal daarover en niet jij, ik zeg ook nergens dat hij gelijk mee moet, maar het is zeker een keuze die je kan maken, ik zou het in ieder geval niet raar vinden als hij toch mee gaat.

29 april 2014 om 10:40

Kenneth Vermeer is jarenlang de nummer 1 geweest van Ajax, maar heeft alleen de pech dat erg een zo mogelijk nooooog betere keeper zich heeft aangediend.

Jammer dat Steekie ook bankt momenteel, anders hadden er 3 Ajax keepers mee gemoeten.
haha dat had wel uniek geweest hoor.

Nu zou ik gaan voor Cillessen en Vorm/vermeer als reserves. Maar normaliter zou Stekelenburg mee moeten ben ik van mening

29 april 2014 om 10:48

Ik heb zo'n gevoel dat je niet helemaal objectief bent haha
We moeten niet vergeten dat Vermeer ook gewoon gewisseld is omdat hij veel fouten maakten. Eeuwig zonde dat de Steek zover is teruggevallen, die was echt van wereldniveau in 2010. Ik ben van mening dat je Vermeer nooit mee kan nemen terwijl hij reservekeeper is, daarnaast vind ik Vorm en Krul ook veel betere keepers

29 april 2014 om 10:58

Vorm is zo wie zo geen betere keeper want die is gewoon te klein daar kun je op het WK niet mee aankomen dat is een redelijke club keeper maar zeker geen top . Krul is een ander verhaal dat is gewoon een hele goede keeper maar daar achter of beter gezegd gelijkwaardig vind ik Cillissen en als derde keeper zou ik dan toch voor Vermeer kiezen want die is gewoon veel beter als Vorm .

29 april 2014 om 10:59

@psv024

Ja zeker wel, maar zie niet in waarom een reserve keeper alles moet spelen.
Ben echt objectief en denk dat Vermeer vette pech heeft dat Cillessen bij Ajax zit.

Elke andere eredivisie club zou Vermeer willen hebben en daar zou die keepen.
Nummer 2. feyenord bijvoorbeeld zou erg graag Vermeer willen hebben en dat zelfde geldt voor nummer 18 Roda.
Vermeer zou spelen

29 april 2014 om 11:02

@sloep

Ik ben het met je eens. Maar op de een of andere manier is Krul niet mijn type keeper.

Hij is wel goed hoor, maar gewoon niet mijn soort. Kan dat niet goed uitleggen.
Haha weet ook niet waarom, maar ik zou daarom niet kiezen voor Krul en wel voor Vorm.
Haha en nogmaals Krul doet het best goed bij vlagen, maar ik vind hem gewoon iets hebben wat ik niet kan verwoorden. Het is mijn type keeper gewoon niet.

29 april 2014 om 11:34

Ja je hebt gelijk wat Vermeer betreft want met zijn reflexsen is niets mis en hij heeft tegen AZ bewezen dat hij gewoon een hele goede keeper is, en de meeste rekenen hem altijd af op spelhervattingen maar dat is altijd al bij Ajax daar is het team het meeste kwetsbaar , dat ligt echt niet alleen aan de keepers hoor.
Ja en wat jij hebt met Krul heb ik met Vorm ik vind hem gewoon geen top keeper en dat zal hij ook nooit worden .

29 april 2014 om 12:05

Cilessen vind ik een matige keeper om eerlijk te zijn. Doet wel zijn ding, maar ik zie niet in hem een echte top kwaliteit. Bij Vermeer zie je dat hij een lijnkeeper is met snelle reflexen, kan een penalty stoppen en is sterk in een een-op-een situatie. Cillessen bezit naar mijn mening alleen de rust en als hij een bal pakt, dan laat hij deze minders snel uit zijn handen vallen. Maar voor de top is Vermeer veel beter. Natuurlijk maakt elke keeper wel eens een mindere periode door. Kijk bijvoorbeeld naar Van der Sar en Casillias. Dat heeft onder andere te maken met je verdediging, maar vooral met het vertrouwen. Ik denk dat je met Vermeer in vorm minder wedstrijden had verloren.

29 april 2014 om 11:01

Dit heeft ook te maken met het feit dt hij wilt vertrekken. Zo kan hij zich in de kijker spelen bij andere clubs, elke wedstrijd telt.

29 april 2014 om 11:18

Ben het met je eens hoor, maar toch heb ik ergens wel de gedachte dat hij ons van een eventueel penaltytrauma zou kunnen genezen...
De derde keeper zal toch niet spelen normaal genoeg, maar mocht het op penalties aankomen is Vermeer wel de goede keus denk ik. Of wellicht dat Jelle ten Rouwelaar gevraagd kan worden.

Het zou voor Kenneth inderdaad leuk zijn om als afscheid deze wedstrijd te mogen keepen. Vermeer heeft elk jaar veel kritiek gehad, terecht en onterecht, maar uiteindelijk heeft hij toch belangrijke punten voor ons gepakt! Thanks Kenneth! Sportief van Cillessen.

29 april 2014 om 12:05

Mooie reactie Lesley, helaas zijn er veel te weinig voor deze. Het is terecht dat Cillissen keept, maar zoals Caribbean aangaf. Vermeer is zeer belangrijk geweest afgelopen 3 jaar.

Toch zou ik het echt raar vinden als dit gaat gebeuren.
een keeper die maar een paar wedstrijden heeft gekeept wel goed genoeg is,
dan keepers die het hele seizoen bezig zijn voor die plek.
Ik kan van Gaal dan echt niet begrijpen!

29 april 2014 om 10:31

Het zou nog gekker zijn als die beslissing zou afhangen van het wel of niet spelen tegen Nec.

Ja Vermeer keept wel tegen N.e.c.
Nee Vermeer moet niet meer naar het Wk

Ik snap niet waarom Van Gaal gewoon kiest voor de sterkste spelers i.p.v. de meest makke spelers die niet terug durven te praten. Als het dan niet loopt in het veld zal er ook niet snel iemand opstaan, iedereen houdt heilig z'n mondje dicht.

29 april 2014 om 10:39

Van Gaal heeft in het begin aangegeven dat hij tijdens de kwalificatie en oefenwedstrijden nooit alle spelers op kan roepen die hij wil. Dit heeft met overbelasting te maken, vorm, programma, soort wedstrijden etc..

Hij heeft aangegeven dat hij pas 4 weken voor het WK echt zijn selectie op kan roepen. Ergens zou het me niet veel verbazen als hij alsnog een Van Dijk oproept en Urby en Pieters..

Maarja.. het blijft Van Gaal...

Niet eens zozeer voor Oranje of Van Gaal, maar sowieso als afscheid bij Ajax verdient Vermeer het om die laatste wedstrijd te keepen.

29 april 2014 om 10:35

Daar heb je zeker een punt! Vermeer gaat hoogstwaarschijnlijk weg, dan verdient hij inderdaad een mooi afscheid!

Van Gaal zou zich zo tegenspreken als hij Vermeer mee neemt. Spelers moeten fit zijn en constant spelen elke week. Dat vind ik echt apart. Sowieso twee keepers van 1 club zou ik schandalig vinden. Dat kan je gewoon niet maken als bondscoach. Dat zou betekenen dat je Krul of Vorm thuis moet laten. Twee keepers die in mijn optiek meer recht hebben op een plek dan Vermeer.

29 april 2014 om 10:38

je hebt helemaal gelijk, alleen je argument over twee keepers van dezelfde club snap ik niet, als de twee beste keepers van een land bij 1 club spelen, waarom zouden die dan niet allebei mee kunnen?

29 april 2014 om 11:34

Omdat er altijd een keeper is die minder speelt. Of heb jij ooit twee keepers tegelijk onder de lat zien staan? Ik vind gewoon dat je week in, week uit moet keepen. En niet opeens in de beker of een paar competitiewedstrijden en je staat in Brazilië. Dat vind ik gewoon niet kunnen.

29 april 2014 om 11:48

Dat vind ik ook, maar je zegt hierboven dat je twee keepers van dezelfde club sowieso schandalig vind, dat leek dus naast je argument van elke week spelen te komen.

29 april 2014 om 13:39

Ik ben het helemaal met je eens. Twee keepers van een club.. Het zou heel erg raar zijn. Zeker als hij Vermeer meeneemt als eerste doelman.. Vermeer meenemen als derde doelman, ook heel vreemd, maar dat kan nog heel goed uitpakken als er penalty's gestopt moeten worden. Dat is gewoon een heel erg groot wapen van Vermeer en daarmee zou hij als reservekeeper zeker een meerwaarde kunnen zijn. Snap je? Maar als eerste keeper.. Nee, dan Krul, Vorm of Cillessen..

Daarbij is Vermeer denk ook wel een hele goede voor in de groep. Een tevreden, positieve reservespeler die nooit zal klagen en in tegenstelling juist positieve energie in de groep kan brengen. Nogmaals, ik zou het gek vinden als Vermeer basisspeler is, maar als derde doelman heeft hij zeker ook zijn pluspunten.

29 april 2014 om 15:32

O ja, ik zeg ook niet dat Vermeer geen vriendelijke jongen is. Zeker bij Ajax heeft hij zich neergelegd bij zijn reserverol en dat is toch knap na drie seizoenen constant onder de lat te hebben gestaan.

Maar dit seizoen verdient hij het gewoon niet om met het Nederlands elftal mee te gaan. Ook niet als derde keeper. Natuurlijk is het een fantastische lijnkeeper, dat hebben we kunnen zien tegen AZ in de halve finale van de beker. Dankzij Vermeer ging Ajax door naar de finale.

Alleen wat mij dus irriteert is dat Vermeer misschien de ideale keeper van van Gaal is. Ik zie van Gaal er ook gewoon voor aan om het hele land te negeren en Cillessen en Vermeer mee te nemen. Dan zet je je in mijn ogen voor schut internationaal. Want die gasten in de Premier League keepen ontzettend goed. Krul blonk gisteren ook weer uit tegen Arsenal, ondanks zijn drie tegendoelpunten. Vorm keept ook elke week bij Swansea en heb ik zelden op een blunder kunnen betrappen. Stekelenburg moet je nooit meer meenemen, die heeft volgens mij de slechtste overstap ooit gemaakt. Maar met de namen die ik noem, kan je je prima vertonen op het WK. En dan valt Vermeer gewoon af.

Ben ontzettend benieuwd naar de voorselectie die volgens mij vrijdag bekend wordt gemaakt. Zou Vermeer er dan we in staan of niet? Weet iemand of het enkel een voorselectie voor de eredivisie betreft of een volledige voorselectie?

Vermeer zal wel keepen. De kans is groot dat dit ook zijn laatste officiële wedstrijd voor Ajax zal zijn en hij verdiend het om op deze manier te gaan. Toch een bijdrage gehad in 4 kampioenschappen. Goede periodes afgewisseld met slechte periodes maar belangrijk geweest voor de club. Mee naar het Wk hoeft hij van mij niet. We hebben betere alternatieven. Gewoon Vorm, Krul en Cilessen meenemen

Lijkt me leuk voor vermeer om in zijn vermoedelijk laatste thuiswedstrijd te kunnen spelen. Maar het is te zot voor woorden als ie mee gaat naar het wk natuurlijk. Dat zou absoluut niet eerlijk zijn tov tim krul , ruud vorm, jasper cillessen en jeroen zoet die dan misschien niet mee gaan.

Als dat moet afhangen van 1 wedstrijd in de Arena tegen Nec, dan is Oranje niet geloof waardig. Of was hij wel goed bezig in de beker finale?

29 april 2014 om 10:39

Inderdaad, het is toch van de gekke als een wedstrijd de doorslag moet geven. En wat als Vermeer een blunder maakt?

29 april 2014 om 10:47

Als hij blundert is zijn transfer waarde minder geworden. Een Oranje plaats is ook met een prima wedstrijd niet serieus te nemen.

Beetje raar dat er alleen wordt gesproken over het feit dat vermeer dan misschien mee naar het wk gaat, wat toch niet gaat gebeuren. Het is logischer, en dat was in eerste instantie ook de redenatie van de Boer (zei hij in een interview), dat vermeer wat speeltijd krijgt met het oog op een eventuele transfer. Daarna heeft de media naar aanleiding van uitspraken van van Gaal ervan gemaakt dat speeltijd alleen met het oog op het wk zou zijn, waar de boer dan ook weer op moest reageren omdat daarnaar gevraagd werd. Mooi voorbeeld hoe de media werkt.

Als afscheid bij Ajax? Prima! Voor oranje? Onzin! Waarom zou Vermeer de eerste keeper worden van oranje? Hij heeft het hele seizoen bijna niet gespeeld, en dat terwijl andere keepers een heel jaar lang alles spelen en alles op alles zetten om erbij te zijn. Krul heeft afgelopen weekend weer geweldig gespeeld. Waarom is die jongen dan niet beter dan Vermeer? Hij draait al een aantal jaren heel erg goed in de PL. Nou daar krijg je toch wel wat betere spitsen tegenover je dan in de eredivisie of in het geval van vermeer dan op de trainingen in oefenpartijtjes. Ik vind het echt klinkklare onzin dat Vermeer nog steeds optie is als eerste doelman.

En degene die nu tegen mij ingaan kijken volgens mij met een Ajax bril. Wees nou even eerlijk, iedere andere speler die elders op de bank zou zitten zou niet mee mogen van iedereen omdat hij te weinig speelt dit seizoen. Neem even Affelay als voorbeeld ofzo...

Gewoon wat proberen in de laatste wedstrijd lijkt me geen enkel probleem; jongens als Vermeer, vdhoorn, Ligeon, Andersen, Kishna, Duarte kunnen dan de laatste wedstrijd nog meepakken

Welk mooier afscheid dan de bekerfinale in een volle kuip?

Hij keepte tegen PEC anders gewoon prima anders had het 10-1 geweest voor PEC tegen Ajax. Maar de reserve keeper van Ajax bij Oranje is natuurlijk een lachertje.

Roda gaat natuurlijk nooit winnen in Deventer. Volgens mij is dus al bekend wie er naar de eerste divisie gaat.

Gewoon lekker een potje voetballen voor de jongens die weinig minuten hebben gemaakt of de jongens die eens aan het 1e mogen ruiken.

Qua wissels zou ik dan ook kiezen voor enkele spelers van Jong Ajax.

Vermeer
Ligeon
v/d Hoorn
Denswil
Riedewald
Andersen
Poulsen
Duarte
Kishna
Bojan
Meleg
29 april 2014 om 11:20

Meleg is nog niet klaar voor het 1e zou slimmer zijn daar de sa te zetten by de way kishna speelt liever links voor

29 april 2014 om 11:26

Meleg heeft veel meer talent dan die de Sa. Dat is gewoon een Lukoki in het kwadraat. Blind renpaard die nooit het eerste gaat halen van Ajax. Zet dan maar gewoon Meleg erin.

29 april 2014 om 11:39

Heeft anders wel een "paar" redelijke wedstrijden gespeeld in Jong Ajax.
Daarbij komt dat op deze wedstrijd totaal geen belang meer staat voor Ajax.

Hij kan dan met minder druk de wedstrijd gaan spelen.
Wel zal de tegenstander alles op alles zetten om hem af te stoppen omdat dit de wedstrijd van het jaar is voor Nec.

Kortom een goed leermoment voor Meleg.

Wat betreft de Sa...
Hij heeft minuten zat gemaakt in het 1e.
Hij mag van mij wel toekijken

Het lijkt mij ontzettend slim als Vermeer gaat keepen wand je hebt de titel al en als Vermeer nou een paar goeie wedstrijden speelt kan die makkelijker verkocht worden omdat hij dan wellicht fit lijkt

29 april 2014 om 11:19

Een paar?

29 april 2014 om 11:22

Ja hoe bedoel je een paar? Is toch normaal Nederlands

29 april 2014 om 11:27

Hij doelt denk ik op het feit dat er nog 1 wedstrijd te spelen is. Een paar zal dus lastig worden.

29 april 2014 om 11:42

Er komen oefen wedstrijden hoor

Dit zou wel leuk zijn. Gewoon wat spelers het vertrouwen. Al weet ik niet hoe goed Sana nu is. Als hij bij Ajax duidelijk ondermaats is liever Kishna

Vermeer
Van Rhijn
Veltman
Denswil
Blind
Klaassen
Duarte
Serero
Schone
Sigthorsson
Sana
29 april 2014 om 12:01

@jasper

Sana presteerd echt enorm ondermaats bij Ajax. Denk dat Kishna speelt en dat Veltman, Schone en Klaassen rust zullen krijgen.

Het maakt mij niet zoveel uit wier er keept. Vermeer is de laatste tijd weliswaar wat onzeker, maar we weten allemaal dat die jongen echt heel erg goed kan keepen.

Ik hoef hem niet in het Nederlands Elftal te zien, maar we mogen bij Ajax blij zijn dat we 2 toppers hebben. Vermeer moet zichzelf echter herpakken, want als hij zo doorgaat komt hij bij een NEC terecht..

Gewoon kijkend naar de huidige vorm zou de volgorde moeten zijn 1. Krul 2. Cillesen en 3. Vorm .. Vermeer heeft op het moment niks te zoeken bij het Nederlands elftal en zelfs Stekelenburg zou ik thuislaten.

29 april 2014 om 12:50

Krul op nummer 1? Ik zeg niet dat Cillessen of Vorm beter of slechter zijn, maar Krul is overduidelijk niet de beste doelman die we hebben. Dat hij een leuke wedstrijd speelde tegen Arsenal betekent niet direct dat hij in vorm is. Hij heeft dit seizoen vaker slap gespeeld dan goed gepresteerd.

Zeker met het gezeur van de wedstrijd tegen Heracles lijkt het me handiger dat Vermeer gaat keepen.
Mocht Ajax met Cillissen starten en die zou er een doorlaten krijg je daar ook weer gelazer mee.
Vermeer maakt zijn foutjes toch wel en ik denk dat ze de wedstrijd van Roda wel goed in de gaten houden.
Mocht Roda dik klop krijgen dan zal Ajax nog wel een beetje aanzetten in de slotfase.
Reken er maar op dat dit zo zal gaan.

Het beste lijkt mij dat de sterkste speelt, dat is Cillessen. Dat moge wel duidelijk zijn.
Dat hij niet opgesteld word kan 2 dingen beteken.
De wedstrijd dat Jasper tegen zijn oude liefde moet spelen en dat De Boer geen vertrouwen in Jasper heeft of dat Vermeer de afscheid krijgt die hij verdiend.
Mocht het niet het laatste zijn, vind ik het een kwalijke zaak dat de Boer Cillessen niet in de basis zou opstellen. Een andere reden dan Vermeer opstellen omdat het zijn laatste wedstrijd zal worden kan ik begrijpen, maar ik vind dat de beste spelers opgesteld moeten worden in een wedstrijd.

Jasper is professioneel genoeg om geen bewuste blunders te maken tegen zijn oude club.

De discussie over wie wel of niet als keep/reserve keep mee moet naar Brazilië is hier niet van toepassing dus meng mij niet hier in.

Casillas gaat ook mee met Spanje. En Vermeer wordt met Cillessen vergeleken en niet met Casillas. Volgens veel insiders is Vermeer gewoon de betere keeper maar in ieder geval beter dan Zoet van PSV (dat is gewoon een grap). Vermeer pakt namelijk ballen die niet door Cillessen (of Krul) worden gepakt (die heeft niet het reactievermogen en reflexen van Vermeer) en wint zo echt punten voor zijn team. Ik begrijp het dus wel als Vermeer mee gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren