Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Daily Mail schetst toekomstig Manchester United-elftal van Van Gaal

Laatste update:
/

Louis van Gaal is officieel nog steeds niet de nieuwe manager van Manchester United, maar in Engeland gaat men ervan uit dat de Premier League-club binnen nu en en week met witte rook komt. Reden voldoende voor de Daily Mail om het toekomstige Manchester United-elftal onder leiding van de Nederlander te schetsen. Er staat naar verluidt een grote schoonmaak op Old Trafford te wachten.

Thomas Müller, Toni Kroos (beiden Bayern München) en Edinson Cavani (Paris Saint-Germain) moeten de absolute topaankopen van Manchester United worden. Het is de bedoeling dat Cavani achter Robin van Persie komt te spelen, net als Juan Mata en Müller. Of de Uruguayaan dat ziet zitten, is maar de vraag. Bij PSG speelt hij in een vrijwel identieke rol en dat is juist de reden waarom hij met weemoed terugdenkt aan zijn glorieuze tijden als spits van Palermo en Napoli.

Kroos moet het middenveld van Manchester United van nieuwe impulsen gaan voorzien, net als William Carvalho van Sporting Portugal. In de defensie zal Luke Shaw van Southampton de positie van linksback innemen. De Engels international zal niet de enige defensieve nieuwkomer zijn. Ook zal Mats Hummels naar verluidt van Borussia Dortmund worden overgenomen. De tabloids praten al dagenlang honderduit over het vermeende transferbudget van 150 tot 200 miljoen euro. Voor spelers als Nani en Tom Cleverley zal onder het nieuwe management geen plaats meer zijn.

Met dat elftal zou Manchester United kampioen worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel veel onzin en gespeculeer.

De helft van de genoemde namen gaan zeker niet komen. Een Müller en Shaw lijken me we de aangewezen spelers, die naar Manu zullen gaan.

5 mei 2014 om 11:11

Als ze echt al die spelers willen halen kunnen ze beter een transferbudget vrij maken van €500 miljoen want dan is €200 echt te weinig.

5 mei 2014 om 11:11

Behalve dat staat dit niet eens vermeld op de site van de daily mail...

5 mei 2014 om 11:23

Gek! want ik heb het toch wel degelijk op de site van Daily Mail kunnen vinden.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-...

5 mei 2014 om 12:30

Die zag ik gister al staan en hij is zelfs van 3 mei, ik bedoelde een nieuw artikel. In de wereld van transfergeruchten in iets van eeregister overnemen vrij laat vind he niet.

5 mei 2014 om 12:33

Dat is wel waar ja, maar het stond er dus wel

5 mei 2014 om 11:27

Inderdaad, ook gezien het prijskaartje van deze opstelling (van deze ongelooflijke flutkrant). Alle bedragen zijn de transferwaardes volgens Transfermarkt, en dus zou de daadwerkelijke prijs nog hoger uitvallen:

Cavani - € 60 m
Müller - € 45 m
Kroos - € 40 m
Carvalho - € 8 m
Hummels - € 26 m
Shaw - € 13 m
--------------------------------
totaal €192 m

Ik schat in dat het totaalbedrag van alleen al de transfers (dus minus initiële loonkosten) op zo'n € 200 - 220 m zou uitkomen. En dat zouden de Glazers moeten ophoesten die de club hebben gekocht met behulp van een lening van meer dan € 500 m, die ze ook nog eens op het conto van de club hebben gezet? Guess again.

Daarnaast: de meeste van de genoemde spelers zijn helemaal niet van het soort dat Van Gaal zou willen. Ik denk eerder dat Van Gaal inziet dat het probleem in eerste instantie op het centrale middenveld en de verdediging ligt en die zou proberen te versterken met ongetwijfeld Strootman, en misschien ook wel Janmaat (maar als Dani Alves vrijkomt dan lijkt me dat eerder een kandidaat). Daarna zou hij geld investeren in een linksback en twee centrale verdedigers, vermoedelijk uit Spanje, aangezien die kunnen voetballen én verdedigen.

5 mei 2014 om 11:36

Carvalho zou 35 miljoen kosten en shaw is een engelsman daar vragen engelse clubs ontzettend veel voor dus om een bedrag onder de 30 miljoen zal die ook niet vertrekken bij southampton.

5 mei 2014 om 11:37

Carvalho heeft volgens mij een clausule van 40miljoen

5 mei 2014 om 11:46

Klopt allebei, daarom zeg ik ook dat het om de marktwaardes gaat volgens Transfermarkt. Carvalho en Shaw zouden in realiteit veel duurder uitvallen, maar ik schat ook in dat Kroos die een aflopend contract heeft weer minder zou kosten bijvoorbeeld. Hoe dan ook is het rijtje voetballers volstrekt onrealistisch.

5 mei 2014 om 12:00

Je kletst alleen William Caravalho moet al 45 MIo kosten: Afkoopclausule in het contract.

5 mei 2014 om 12:14

Carvalho 8 miljoen? Als het die van sporting portugal is 45 miljoen!

5 mei 2014 om 12:37

Shaw gaat minimaal 20 miljoen kosten. Engelsman, 18 jaar en een prima LB. Die gaat echt niet weg voor 13.

5 mei 2014 om 12:50

Als jij nou eens zou lezen wat hij zegt had je helemaal niet hoeven te reageren. Hij zegt letterlijk dat het bedrag hoger zal uitvallen en dit puur de waardes zijn op Transfermarkt.

5 mei 2014 om 13:22

@gunnero

Thanks, mate. Het blijkt inderdaad te moeilijk om de hele post te lezen.

Jongens, ik heb zo objectief mogelijk de marktwaardes van de genoemde spelers op te sommen. Transfermarkt.de wordt algemeen beschouwd als een goede en objectieve graadmeter en ik heb hun daarom dus als graadmeter gebruikt. Ik klets dus niet, maar argumenteer. Probeer het ook eens, is heel verfrissend.

5 mei 2014 om 11:31

Van Gaal heeft geen al te beste relatie met vedettes en daarnaast is hij een meester in het werken met jong talent. Van Gaal is daarnaast ook geen ster wat betreft het doen van aankopen. Bij Ajax, Barcelona en Bayern bleken de aankopen verre van succesvol. Kortom ik ben het met je eens dat dit een hoop onzin is. Van Gaal zal het denk ik met enkele aankopen doen, waarbij ik o.a. denk aan Indi, Janmaat, Strootman, Müller en Shaw(zal me niet verbazen als Bütnner gewoon een kans krijgt). Verder zal hij kijken naar wat er op dit moment in de jeugd rondloopt. Jong talent kan hij kneden, en laten spelen volgens zijn visie. Met Rooney kan het flink gaan botsen wat betreft de karakters en de band die van Gaal met RvP heeft. Wie weet krijgt Hernandez naast RvP wel de kans.

De Gea
Raffael
Jones
Hummels
Bütnner/Shaw
Müller
Mata
Strootman
Januzaj
Persie
Rooney
5 mei 2014 om 11:36

waarom zou je een speler als muller kopen als je hem op de rechter kant wil zetten
dan kan je toch beter een echte buitenspeler kopen van die 40 miljoen (of meer)

5 mei 2014 om 11:59

Je kan hem ook op de plaats van Mata zetten en dan naar voren gericht. Van Gaal geeft niet snel vele miljoenen uit aan een speler. Muller is voor hem een zekerheid. Werkt hard en doet verder geen gekke dingen. Het is geen typische winger, maar kan er denk ik prima uit de voeten.

5 mei 2014 om 12:04

Ben ik met u eens. Vind het een leuk rijtje maar Cavani en Muller zijn in mijn ogen niet nodig. Ik zou zo gaan spelen:

de Gea
Rafael Jones Hummels Shaw
Kroos Strootman (of Fellaini nog 1 kans geven)
Reus v Persie Mata
Rooney.

Goedkoper en denk dat je dan in ieder geval enigszins kan meestrijden om de titel

5 mei 2014 om 16:19

Spijt me maar dit lijkt me geen goed idee reus is idd een speler die van gaal (denk ik) gaat halen. Maar het zal me niet verbazen als Mata nauwelijks gebruikt gaat worden. Van gaal speelt bijna altijd met echte buitenspelers zou me niet verbazen als hij 2 goede buitenspelers koopt. Rooney kan ook op t middenveld spelen met bijvoorbeeld strootman en carrick of Fellaini. Ik betwijfel of van gaal met een nummer 10 gaat spelen.

6 mei 2014 om 09:37

Het moet ook enigszins betaalbaar blijven. 2 buitenspelers kosten gewoon enorm veel geld terwijl je met Mata dan gewoon 40 miljoen op de bank zet en waarschijnlijk 20 miljoen op verliest.
Verder zegt u dat Rooney op het middenveld kan maar dat van Gaal niet met een 10 gaat spelen. Dat zou dan toch de rol van Rooney moeten zijn. Ik zou van Persie daar neer zetten omdat die meer voetballer is als Rooney maar die kunnen natuurlijk ook van positie wisselen gedurende de wedstrijd.

5 mei 2014 om 11:59

En alsof Cavani wederom op rechts gaat spelen bij een andere club.. als hij al weg gaat, dan is dat omdat hij elders de grote man in de punt wil zijn, en terecht.

5 mei 2014 om 12:15

En waar moet Rooney spelen dan? Ik zou dan kiezen voor of Muller of Kroos zodat je ook nog plek hebt voor Rooney

5 mei 2014 om 13:00

Cavani kan je in die opstelling net zo goed door Rooney vervangen. Rvp en Rooney waren levensgevaarlijk begin van het seizoen!

Cavani lijkt mij een rare aankoop. Erg duur (50+ mil), daar zou ik eerder Reus voor gaan halen.
Je hebt namelijk Rooney en van Persie voor de spitspositie (en eventueel daarachter).
Op de flanken Reus/januzaj/muller, op 10 Rooney/mata/kroos/muller, op CM Carrick/kroos/fellaini.

5 mei 2014 om 11:14

Reus gaat niet veel goedkoper zijn, geloof mij maar. Ik gok dat die ook rond de 35-40 miljoen zit.

5 mei 2014 om 11:17

Rev0.

Hij zegt ook niet dat Reus goedkoper gaat zijn, maar dat je voor dat bedrag beter Reus kan halen, omdat die de vleugelpositie beter in kan vullen dan Cavani.

5 mei 2014 om 11:25

Reus heeft volgens mij ook een afkoopclausule in zijn contract staan voor ongeveer dat bedrag

5 mei 2014 om 11:45

Reus heeft een clausule van 36 miljoen. Die moet je ALTIJD halen!

5 mei 2014 om 12:05

Clausule is toch pas in 2015 van kracht?

5 mei 2014 om 12:15

Nee de clausule geldt alleen voor deze zomer. Volgend jaar mag Borussia vragen wat ze willen.

5 mei 2014 om 16:32

Wil Reus zelf naar man united? Kan me voorstellen dat hij als kind van Dortmund alleen van club ruilt als een madrid of barca komt.

5 mei 2014 om 11:14

Alsof Reus niet duur al dan niet duurder zal zijn.

5 mei 2014 om 11:17

Cavani is door PSG gekocht voor 60+ miljoen. Reus heeft een afkoopsom van rond de 40, dat zal waarschijnlijk uitlopen rond de 45. Ik denk toch dat Cavani duurder is.

5 mei 2014 om 11:43

Maar ja, hij wil weg bij PSG omdat hij op de buitenkant speelt, beetje vreemd om bij Man U hetzelfde te gaan doen dan.

Waarom wordt de naam van Rooney nergens genoemd? Of heb ik iets gemist...?

Allemaal gespeculeer natuurlijk dus laat ik ff mee doen : Ik zou als eerste voor Reus gaan.
Als tweede Strootman als derde Diego Costa en als vierde Hazard..
Kan je een leuk elftalletje van maken.

5 mei 2014 om 10:55

Diego Costa is ook eigenlijk niet nodig met v. Persie en Rooney in de selectie. V. Persie gaat sowieso blijven als v. Gaal coach is en met Rooney heb je een meer dan goede backup

Edit: Backup in de zin van iemand die er kan staan als v. Persie weer eens geblesseerd is, natuurlijk moet Rooney ook gewoon basis staan, maar dat zal dan op een iets andere positie zijn.

5 mei 2014 om 11:01

Diego Costa is met zijn Fysiek een ideale centrum spits voor de PL
Zet hem in de punt met Rooney en v Persie erachter/eromheen en je hebt een gevarieerde dodelijk combinatie.
Zeker als je daarachter een Reus en Hazard kunt posteren.
Strootman als controleur daarweer achter en vlammen maar.
Geld heeft de familie glazer in overvloed dus daar zal het niet aan liggen.

5 mei 2014 om 11:03

Wel een dure back up met een salaris van meer dan € 300.000 per week. Lijkt me niet dat een speler als Rooney op de bank gaat spelen, die zal dan op 10 komen staan of worden verkocht.

5 mei 2014 om 11:08

@stratumseind

Dan wordt het wel heel erg aanvallend niet? Met Diego Costa, v. Persie heb je al 2 pure spitsen, en een Rooney die op dat moment ook nog heel aanvallend staat ingesteld. Reus en Hazard op de vleugels? Dan heb je dus alleen Strootman die verdedigend werk aan het opknappen is. Lijkt me een heerlijke opstelling op Fifa, maar in het hedendaagse voetbal wordt je helemaal weggecounterd met zo'n opstelling. Niet bepaald realistisch.

@yaya_psv

Die aanpassing had ik al gemaakt.

5 mei 2014 om 11:21

@Stratumseind hazard zal zeker niet naar united gaan zie hem eerder naar psg gaan hoop zelf liever dat hij naar city gaat zou echt fantastisch zijn maarja hij heeft et in eigen hand

5 mei 2014 om 11:15

Reus gaat niet weg bij Dortmund, zelfde geldt voor Hummels. Die zitten beide goed op hun plek, een spelen nu tenminste nog Champions League, iets wat United volgend seizoen niet speelt.

5 mei 2014 om 14:23

Wat een onzin, Reus & Hazard spelen ten eerste al op dezelfde positie dat is namelijk op links, Ten tweede wat doe je met Rooney Rvp & Costa voor in de spits? En wat gebeurt er met Mata Kagawa & Januzaj als deze spelers komen?

Reus Strootman Mangale & Baines en Utd komt echt een stuk verder.

Ik lees niks over Rooney! Die moet dan weg dus?
Dit elftal zal sowieso nooit opgesteld worden. Cavani gaat niet naar Manu..

5 mei 2014 om 11:57

Hahaha, eerste wat me opviel. Ik kijk er al echt naar uit wat er met Rooney gaat gebeuren. Kan onmogelijk verkocht worden of PSG moet zich per se genoodzaakt voelen en wilt Manu uit de brand helpen.

United heeft behoefte aan wingers die niet alleen maar naar binnen trekken, maar het veld breed houden en een goede voorzet in de benen hebben. Als je dan met Cavani of Mata op rechts en Muller op links speelt heb je weinig diepgang op de flanken, haal dan Reus in plaats van Cavani dan heb je tenminste creativiteit en diepgang.

Daily Mail ziet het dus blijkbaar niet zitten in Rooney als we de opstelling mogen geloven.

Van Gaal met Cavani rechtsvoor en Muller linksvoor, ik weet niet wie er bij de Daily Mail werkt maar die denkt waarschijnlijk net als die Asutralianen dat die man op die foto onder het artikel werkelijk Van Gaal is.

Dit zou heel goed mogelijk zijn.... in een transferperiode op Fifa14.
Heerlijk team, dat dan weer wel

Dit zou ik LVG aanraden:
De Gea
Rafael - Van Dijk (celtic) - Hummels (bvb) - Buttner
Kroos (bayern) - Mata (op 10) - William Carvalho
Nani - Van Persie - Rooney (rondzwerven in de aanval)

5 mei 2014 om 11:03

Een redelijke opstelling, maar kan je me uitleggen waarom Van Dijk er tussen staat? Die is niet eens getest bij een club als Norwich City, Manu heeft toppers nodig die er gelijk staan.

5 mei 2014 om 11:07

Celtic is echt wel beter dan Norwich City hoor.... Van Dijk wordt in verband gebracht met alle Engelse topclubs, dus ik denk dat hij hem daarom noemt.

5 mei 2014 om 11:13

nou omdat ze ook nani moeten vervangen door bv een reus of hazard en dan he je niet veel geld over dan kan je van dijk oppakken die kost mss 10 miljoen
als je daar ook een top speler gaat halen heb je niet genoeg aan 150-200 miljoen

5 mei 2014 om 11:23

Ach, wat dom. Voordat je kan slagen in de Premier League, moet je eerst slagen bij clubs als Norwich City. Anders red je het natuurlijk nooit. Nou, The Spurs moeten Eriksen maar snel uitlenen aan Norwich, anders redt hij het niet daar.

5 mei 2014 om 13:51

Ik heb het vertrouwen in van dijk dat hij dat wel aan kan en anders die mangala (?) van porto zou ook een goede cv zijn. Ik ben van mening dat ManU niet per se zoveel geld hoeft uit te geven om een goede selectie samen te stellen.

5 mei 2014 om 14:13

Lovrefc

Waarschijnlijk kom je ook uit het Groningse, als ik me niet vergis was Lovre een oudspeler van jullie. Het is waar dat hij wordt gevolgd door veel Engelse clubs, maar ik denk dat jullie allemaal een zwak hebben voor die jongen wat niet gek is. Ik moet het nog maar zien, als hij mee kan met een Manu zat ik fout en zal ik dat zeker toegeven.

5 mei 2014 om 14:16

Dd28

Niet gewend van jou, om zo stom te reageren op een reactie van mij. Of je interpreteert mijn reactie verkeerd, dat zou ook nog kunnen. Wat ik bedoelde te zeggen met mijn reactie. Iemand die bij Celtic speelt, in een competitie waar ze vaak al in januari kampioen zijn ook nog met iets van 20 punten verschil van nummer twee. Kan ik niet geloven gelijk mee te kunnen, met een absolute topclub als Manu die volledig in brand staat.

5 mei 2014 om 14:18

Wilfred

In die Mangala heb iets meer vertrouwen, maar ik twijfel of zelf hij het gelijk zou maken bij Manu. Die club is volledig in brand, maar als in ongelijk heb wat betreft van Dijk geef ik het gelijk toe.

5 mei 2014 om 11:16

Nani mag sowieso vertrekken dus kleine kans dat hij volgend seizoen er nog instaat. En Rooney zzal nooit op linksbuiten spelen, dan zou je met 2 spitsen moeten gaan spelen. En Buttner komt fgewoon tekort voor United.

5 mei 2014 om 13:55

Misschien krijgt nani wel een kans van LVG. Rooney heb ik daar eerder neergezet met een vrije rol. Ik denk als buttner meer zou spelen hij ook meegroeit met het niveau dus het is een bewuste keuze.

ik ben benieuwd of het echt van Gaal word.
Zo ja zou het me ook niet verbazen dat er wat meer Nederlanders bijkomen. (robben en Strootman)?
Misschien gaat hij ook nog wel voor Janmaat.

Dit ziet er natuurlijk wel een stuk beter uit als het huidige krakkemikkige elftal. Al betwijfel ik of het haalbaar is om al die spelers te halen. Waarom zou Cavani komen als ze misschien niet eens in Europa spelen? Shaw en Hummels zouden wel geweldige aankopen zijn, al zal ik zelf nog een rechtsback halen want de overijverige Rafael met al zijn gekke overtredingen heeft me nog niet kunnen overtuigen

Met dit elftal wordt United met twee vingers in hun neus kampioen. Maar eerst zien dan geloven. Het is maar de vraag of ze komen.

Ten eerste lijkt me niet dat Louis van Gaal Cavani gaat halen als rechtsbuiten en ten tweede lijkt het me sterk dat Rooney op de bank zal eindigen.

Er moet power op het middenveld komen, types als Strootman en Yaya Toure. van Persie en Rooney zijn geen van beiden echte spitsen Een van de twee kan wel weg en dan Diego Costa halen bijvoorbeeld.
Iedereen die dat soort bedragen kan investeren moet voor weinig ook even Kongolo bij Feyenoord ophalen. Haal je voor weinig geld een topper op. Iets dat Manu met vander Sar en Strootman te lang uitgesteld heeft.

Carvalho cvm? Cavani niet in de spits? Rooney en januzai? United kan er wel kampioen mee worden maar tis niet realistisch

5 mei 2014 om 11:26

januzaj ?? het mannetje dat 3 keer leuk is ingevallen
die hoort niet in de basis van man u
rooney is natuurlijk wel vreemd maar ja al je er 50 miljoen voor krijgt ofzo (toch populair in engeland)
dan kan je daar eus voor halen en die is wel wat beter voor dit elftal want rooney moet dan al naar de 10 maar daar hebben ze indd al mata
dus hij is alleen een hele dure bankzitter

Ik weet niet precies wat het transferbudget is maar lijkt mij vrij onhaalbaar. Bovendien speelt Man utd. geen champions League wat waarschijnlijk ook mee zal weggen bij deze spelers. Shaw kost rond de 40 miljoen heb ik begrepen en Cavani zal tussen de 60-70 miljoen moeten opbrengen(als ze hem al laten gaan). Dat is dan al de helft van je budget.

Ik zou gaan voor:
De Gea
Rafael - Hummels - Van Dijk - Shaw
Carvalho - Kroos
Mata
Müller Reus
Van Persie/rooney

Het speculeren kan dus beginnen. Daily mail pakt wel uit met wat namen, maar denk dat onderstaand lijstje waarschijnlijker lijkt.

Shaw
Carvalho
Garay
Kroos/fabregas (al zou het me niet verbazen als ze beide niet komen?
Reus/muller

En dan Jones en Rafael laten staan?!!? Rafael is de eerste die deruit zou gaan bij mij.

5 mei 2014 om 17:37

Dit seizoen is Rafael uit vorm en veelal geblesseerd, de seizoenen ervoor heeft hij het gewoon goed gedaan. En hij is nog steeds vrij jong, veel goeie Rb's zijn ook niet beschikbaar dus geen reden om hem eruit te gooien lijkt mij.

De laatste zin... Mij lijkt het best logisch dat er geen plek is voor cleverly, wat een drama is die man...

Hoog op mijn verlanglijstje staan:

Koke, Shaw, Baines, Reus, Hazard, Hummels..

Blijft een verlanglijstje dus denk dat er max 2 komen.

5 mei 2014 om 11:28

ik hoop toch dat baines niet komt
een 30 jarige back moet je toch niet willen
dan kan je beter het geld verbranden

Man untied heeft denk maar paar aankopen nodig en ze draaien bovenin weer mee.
En wat iedereen met van dijk heeft, hij is fysiek sterk maar mag nog wel meer groeien in het vak verdedigen, voor de echte top.

Misschien dat er nog een linksback bij moet.

Rooney , mata kunnen onderling wisselen van positie.

de gea
rafael
bennatia
jones/aankoo
buttner
aankoop
felliani
nani
mata
v.persie
rooney

Muller en Kroos? Waar is Rooney? Ik zou Cavani niet halen.. Op basis van namen die ik hierboven lees en die ik zelf graag zou zien bij Man u:
De Gea
Raffael, v Dijk, Garay, Shaw (hummels zou mooi zijn, misschien vd Wiel aangezien Dani Alves mogelijk naar PSG gaat)
Januzaij, Carvalho, Mata, Reus (kroos eventueel ipv Mata, maar is Kroos een speler voor Engels voetbal?)
Rooney, v Persie (rooney als zwervende spits om van Persie heen)

zoveel nieuwe spelers heeft United helemaal niet nodig..
met twee nieuwe goede verdedigers; hier noem ik een hummels en shaw.
en een controlerende middenvelder als Kroos + een goede winger als Reus heb je een goed elftal.
met RVP heb je al een goede spits, waar rooney in geval van nood ook nog zou kunnen spelen.
Cavani is dus onnodig, die zou alleen nodig kunnen zijn als RVP weg zou gaan. verder nani is in potentie een fantastische winger dus als je hem het vertrouwen en de kans geeft kan hij nog opbloeien.

voor de zekerheid kan je nog 1 of 2 goede back-ups halen zoals die kolasinac van schalke, en misschien nog een.

als je kagawa niet verkoopt heb je daar ook nog een goede back-up aan.

De Gea
Rafael
Hummels
Jones
Shaw
Kroos
Mata
Reus
Rooney
Nani
RVP
5 mei 2014 om 11:30

kroos en mata verdedigende middenvelder ?
dat is echt niet goed genoeg in verdedigend opzicht voor de Bpl
ook vertrek nani na dit seizoen dus die moet je ook al vervangen
dus beter kunen ze rooney verkopen
en mata naar voren schuiven en een goede verdedigende middenvelder halen

5 mei 2014 om 11:47

zie de opstelling van Rochester hieronder, denk dat deze nog wat beter is.
kon zelf niet zo goed een plek voor fellaini bedenken maar die kan je inderdaad ook nog CVM zetten.

Als Louis van Gaal coach wordt van Manchester United en dan deze aankopen zal doen, dan ben ik benieuwd hoe hij dan bijvoorbeeld met Edinson Cavani op de flanken wilt spelen, want die voelt zich nu juist ongelukkig op die positie bij Paris Saint Germain.

En wat is van Gaal dan van plan met Wayne Rooney? Die speelt al jaren voor Manchester United, heeft pas geleden een vet contract ondertekend en kan er nu niet in een keer naast gezet worden.

Mats Hummels zou een goede aankoop voor Manchester United zijn, maar ik zie eerlijk gezegd liever Ezequiel Garay van Benfica komen, maar dat neemt niet weg dat ik Hummels geen goede verdediger voor Manchester United vind.

Luke Shaw zou echt een goede opvolger voor Patrice Evra zijn en ik hoop dat ze hem dan ook binnenhalen. Als Shaw niet komt, dan zou ik me richten op Fábio Coentrão van Real Madrid.

Ik zelf zou eerlijk gezegd juist kiezen tussen William Carvalho of Toni Kroos en dan zou Kroos mijn voorkeur hebben, want hij is creatiever dan Carvalho en speelt al 'n aantal jaar met Bayern München op een vrij hoog niveau.

Dan is Carvalho, in mijn ogen, ook niet nodig, want ik zie het namelijk wel gewoon zitten in Marouane Fellaini. Als je hem het vertrouwen geeft en gewoon zijn werk laat doen, dan zal hij zeker een aanwinst voor Manchester United blijken.

Over Edinson Cavani heb ik hierboven al aangegeven dat hij niet nodig is, want hij wilt juist weg bij Paris Saint Germain, omdat hij niet op de flanken wilt spelen. Dus het lijkt me sterk dat hij bij Manchester United dan wél op de flanken wilt spelen.

Verder heeft Manchester United Wayne Rooney en Robin van Persie ook nog en een van die twee (of beide) kan je er niet zomaar naast zetten bij Manchester United.

Ik heb liever dat Manchester United Marco Reus, van Borussia Dortmund, voor de rechterkant haalt. Hij is creatief, scoort veel, heeft een goede techniek, een goede voorzet en is snel. Hij zou zeker een goede aanwinst voor Manchester United zijn.

Thomas Müller is in mijn ogen ook niet nodig, want ik zou gewoon met Marco Reus op rechtsbuiten spelen, Wayne Rooney als aanvallende middenvelder, Juan Mata als linksbuiten en dan Robin van Persie als diepe spits en daardoor zal Müller niet nodig zijn.

Verder, zou ik deze spelers laten gaan:

- Anderson.
- Sam Johnstone.
- Bébé.
- Federico Macheda.
- Guillermo Varela.
- Antonio Valencia.
- Tom Cleverley.
- Ashley Young.
- Nemanja Vidić (vertrekt transfervrij naar Inter Milan).
- Ryan Giggs (zal, denk ik, na dit seizoen stoppen).
- Rio Ferdinand.
- Patrice Evra.

Verder, zou ik, deze spelers in de voorbereiding kansen geven en als ze (nog) niet goed genoeg zijn, zou ik ze verhuren:

- Ángelo Henriquez.
- Wilfried Zaha.
- Nick Powell.
- Jesse Lingard.
- Michael Keane.

Met de aankopen die ik dan hierboven heb opgenoemd, zou ik dan in deze opstelling gaan spelen (zie opstelling).

de Gea
Rafael
Jones
Garay
Shaw
Fellaini
Kroos
Reus
Rooney
Mata
v.Persie
5 mei 2014 om 12:29

Ben het 100% met je eens maar ik zou muller niet kopen idd en cavani ook niet aallebei daar laten en dan alleen reus kopen en aangezien je tog geen CL speelt heb je nog niet glijk wereldtoppers nodig dus zou ik ipv cavani en muller januzaj en reus laten spelen (reus wel wereld top he)
En dan lkkr januzaj late ontwikkellen ik zou zo gaan spelen

De gea.

Shaw.
Hummels.
Jones.
Rafael.

Kroos.
Carvalho.
Reus.

Mata.
Persie.
Rooney.

Zie trouwens ook graag mangala nog komen ipv jones (hoewel jones kapot goed is hoor. Maar dan heb je wat meer concurrentie en gaan ze wss meer ervoor vechten!)

5 mei 2014 om 13:31

leuk stukje, heb er alleen wel wat kanttekeningen bij.

Cleverley hoeft helemaal niet weg, eerder Carrick en Fletcher zoals ze nu lopen te spelen. Verder de huurlingen verdienen wel een kans. Zaha, Henriquez en Powell zouden allemaal prima back-up spelers zijn die in de loop van het seizoen hun kans zouden kunnen krijgen. Ook Lingard en Keane zijn in mijn ogen goede talenten die alleen nu wel eens een kans moeten gaan krijgen.

Zelf denk/hoop ik dat de volgende spelers zullen vertrekken:

Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick, Ando, Fletcher, Giggs, Nani, Young, Valencia en Hernandez. En dan idd jongens als Bebe en Macheda maar die spelen al een tijd geen rol meer in het eerste.

Ik hoop dat United op de engelse toer gaat, Shaw en Prowse bij Southampton op haalt. Lascelles bij Forrest, Kroos bij Bayern of Koke bij Atletico en Griezman bij Malaga. Dan mis je alleen nog een echt defensieve middenvelder maar dat zal wel Strootman kunnen worden.

Dan heb je vanuit de jeugd. Pearson, Rothwell, James Wilson en Pereira. Gewoon een geweldig jong en gedreven elftal. Lijkt mij mooi om veel engelse spelers te zien die ook wat toevoegen of dat in de toekomst gaan doen.

Ik denk dat het wel een paar jaar duurt voor utd weer kampioen is. Deze spelers komen echt niet allemaal in een keer. En aangezien het huidige team, op rvp en de gea na, rotzooi is, wordt dat zelfs niet met van gaal 1,2,3 veel beter

Ik hoop dat dit niet waar is, Cavani lijkt mij totaal onnodig, die zal ook niet vertrekken bij Psg.
Muller is een hele goede speler maar ik vind hem een stuk beter in of achter de spits, maar daar is geen plaats voor hem.

Ik zou gaan voor Kroos, Benteke, Ben Davis, Mangala, Carvalho, Shaw of Alex Sandro en Reus of Muller. Kost natuurlijk erg veel maar er zullen natuurlijk ook spelers vertrekken of stoppen waardoor er ook erg veel ruimte komt in het salaris huis: Vidic, Ferdinand, Evra, Carrick, Cleverly, Anderson, Fletcher, Nani, Valencia, Giggs, Bebé, Young, Macheda en Hernandez.

Als 2e opstelling zou je dan hebben: Lindengaard, Varela, Jones, Evans, Ben Davis, Perreira, Kagawa, Fellaini, Zaha, Benteke, Welbeck.

De Gea
Rafael
Smalling
Mangala
Shaw
Kroos
Mata
Carvalho
Januzaj
Rooney
Reus/Muller
5 mei 2014 om 17:41

@ballout,

We willen het toch nog wel spannend houden, met deze opstelling worden we gegarandeerd kampioen vooral met Lvg. Als jouw opstelling tot uiting komt dan zou dit slechte seizoen misschien wel het beste zijn wat ons kon overkomen. Alleen waar is Rvp, ik denk dat LVG van Persie wel tot zijn beschikking wil hebben en die zal dan gegarandeerd basis spelen denk ik. Ook wordt United totaal niet in verband gebracht met Ben Davis, Benteke, en denk niet dat Benteke 2/3e spits wil worden.

5 mei 2014 om 18:03

Klopt, al lijken me het beide hele handige aankopen.
Ben Davis is een full back die op beide flanken uit de voeten kan en Benteke is een kop en fysiek sterke spits waar weinig van zijn, Hernandez vertrekt sowieso, als ook Van Persie vertrekt dan kunnen we hem heel goed gebruiken om zo nodig iets te forceren aangezien nu zowel Van Persie en Rooney niet de beste koppers zijn, hij zal dan 'gewoon' 2e spits zijn aangezien Muller en Welbeck een vergelijkbaar type speler zijn die ook allebei op de linkerflank kunnen.

Dat is natuurlijk het enige nadeel van Van Gaal, Van Persie en hij zijn maatjes en Van Persie zal hem natuurlijk niet direct willen verkopen wat nodig is, nu is hij ook niet iemand die zich laat beïnvloeden door de fans.
Ik hoop wel dat hij vertrekt zodat Rooney gewoon één heel seizoen 1e spits kan zijn en zodat Mata zijn kwaliteiten voluit benut worden.

5 mei 2014 om 18:13

Maar Benteke kan bij zat clubs eerste spits worden, die zou liever bij een andere club eerste spits worden denk ik dan. Rooney is voor de rest een prima kopper, herinner je 2009/2010 nog? Toen Valencia elke keer goeie voorzetten gaf? Toen scoorde hij +- 15 kopballen. En Welbeck zou dan denk ik vertrekken als hij weer alleen op de linkerflank geposteerd wordt. Ben Davies zou wel echt een prima 2e linksback zijn.

Jouw opstelling is met Mata in de punt naar voren neem ik aan? Weetje of Carvalho wel als CM zou kunnen spelen?

Shaw/Coentrao
Garay/Hummels
Kroos
Reus

Is genoeg en dan kan je hopelijk nog wat vangen met de verkoop van Van Persie Young en Valencia

Dit is pure onzin.als er 1 reden is waarom Cavani zou weg willen bij PSG is om het feit dat hij ongelukkig is op de rechtsbuiten en bijna nooit in de spits staat door Ibracadabra.waarom zou hij dan naar Man u gaan om doodleuk op de rechtsbuiten te gaan spelen?als Cavani wordt gehaald moet United knopen doorhakken en Cavani in de spits zetten en Van Persie verkopen of met 2 spitsen spelen.ik zie Cavani gewoon niet komen Van Persie rendeert uitstekend bij Man u en als je hem zou verkopen krijg je geen 30 miljoen meer aangezien zijn leeftijd.

van Gaal ziet altijd andere dingen die verrassend goed uitpakken bijv.

ronald de boer als rechtshalf
wim jonk in lijn met bergkamp
opvolging bergkamp door litmanen
geen aankopen bij AZ maar iedereen fit krijgen
jonge spelers bij Bayern

Zie hem van Persie zomaar in Litmanen rol duwen. Of andere verrassingen. Geen scorende spits maar een type Petterson bijv.

5 mei 2014 om 13:29

Klopt als een bus, wat dat betreft is Van Gaal een echte coach, welke van dat gene wat hij tot zijn bezit heeft een team kan smeden. Dat is iets waar het bij veel coaches aan ontbreekt. Die kopen en kopen maar, en als het niet lukt dan kopen ze weer. Van gaal wilde destijds geen Neuer, terwijl elke andere coach direct ja had gezegd. Kortom Van Gaal, gaat ook bij United weer iets doen, waar niemand anders op zou komen.

Waarom toch Cavani. Haal in plaats van hem Reus, Sanchez of Di Maria en je hebt een wereld elftal. Man United had Rooney allang voor nog 60 mil mleten verkopen. RvP in topvorm scoort er meer.

Zou te ziwk zijn! Ik denk dat je er wel 260/300 voor nodig hebt... maar je hoeft het niet in een zomer te kopen natuurlijk he maar ik zie liever reus ipv cavani komen! Zeker als je cavani tog op de flanken gaat zetten zou ik daarvoor reus nemen! Kost ook nog is minder is jonger en creatiever en sneller dus reus!

Manchester zou vol voor Reus moeten gaan (rugnummer 7 waardig), maar die komt waarschijnlijk niet omdat ze geen Championsleague hebben bereikt. Kroos lijkt me ook overbodig en Cavani is niet haalbaar.

Rooney niet in de basis, wat een grap

Ja ik verwacht ook dat Muller overbodig is, ook al is het een geweldige voetballer met een groot doorzettingsvermogen.

Dit zou ik een mooie opstelling vinden:

De Gea
Rafael
Jones
Hummels
Shaw
Kroos
Strootman
Reus
Rooney
Mata
Van Persie

Als aanvulling op mijn eerdere reactie, Middenveld toch iets anders:
Januzaij - Carvalho - Strootman - Reus

Onwaarachijnlijk. Van Gaal gaat in het jeugdelftal kijken en die jonge Belgische aanvaller en dat Engelse aanvallende talent samen met Van Persie gebruiken voor de basis van zijn aanval. Hij koopt waarschijnlijk wel wat verdedigers en ik vermoed dat hij Janmaat en Alaba wilt hebben.

5 mei 2014 om 13:03

Ja Alaba zal geweldig zijn als linksback. Ik denk niet dat Bayern die zomaar laat gaan, alleen zou Lahm daar als linksback kunnen spelen met als rechtsback Rafinha

Rooney verkopen? Haha gaat niet gebeuren.. Spelers als young cleverley kunnen vertrekken. Verder zal united niet te veel verkopen je krijgt daar de tijd en dan heb ik het over spelers als kagawa fellaini januzai welbeck chica. Dan heb je een prima bank. Al zou er van de laatste 2 wel 1tje vertrekken denk ik. De basis 11 moet alsvolgt worden:
De Gea
Rafael Jones Hummels Shaw
Strootman
Nani Mata. Reus
Rooney Van Persie

Nani verdiend nog wel een kans vooral in zo een elftal zal hij ook beter uit de verf komen. En anders kan je altijd nog Mã¼ller kopen voor de rechts buiten positie voor wat creativiteit op de flanken.

En rooney dan? Eingelijk had united nooit voor mata moeten gaan, want nu moet je kiezen tussen mata en rooney of ze moeten rooney verkopen , maar ik denk niet dat ze dat gaan doen aangezien hij hun beste speler

De verdediging vind ik prima die daar staat. Utd wil weer aanvallend boetballen rn dan is rafael op rechts meer dan prima. Centraal houd je gewoon jones en smalling aant. Ut zijn toch talenten en je moet niet iddereen vervangen.

Hummels erbij zal uitstekend zijn met zijn ervarong en shaw is gewoon super. Dus de verdediging gaat je 60m kosten.

Middenveld: mata als cam is uitstekend en rooney kan daar ook als het moet. Kroos op cm is ook prima maar san moet daarnaast wel een beest komen en ik weet niet of carvalho dat is ik ken um niet. Maar die posiyie kost je ook mini 30m evt fellaini als reserve. Dus middenveld kost je 70m

Aanval. Rooney en rvp kunnen spits is goed. Rechts zou ik muller neer zetten ipv links. Kost ook 40m

Links zou ik niemand halen . Helemaal cavani niet. Die wil spits en als die rw komt blijft hij wel psg. Daar heeft hij dan nog cl.

Op links heb je gewoon januzaj als toptalemt. En anders kun je daar nog kagawa neer zetten die laatste tijd weer meer in vorm is en met shaw als lb die veel opkomt kan kagawa ook meer centraal

Dan h je voor 170m inkpen en miss verkoop 30m kost je 140m totaal. Dan heb je niet teveel nieuw en toch goed

Ik zou fellaini houden en dan naast kroos en als het mogelijk is geen müller maar reus ( dan zou ik rooney verkopen want ontdanjs zijn contract levert hij rond 60 mil op ruilen voor cavani is zelfs mogelijk

5 mei 2014 om 13:28

Fellaini heeft n heel seizoen laten zien dat hij t niet aankan bij Man U. Hij moest juist door de achterdeur vertrekken en n plekje maken voor dan bijvoorbeeld een Kroos of Carvaljo

Alsof dat allemaal zo even zal gaan gebeuren. Kroos is de enige reeele optie die zou kunnen. Ik verwacht ook echt niet dat al deze spelers zomaar naar United gaan.

Manchester United moet afscheid nemen van de oude spelers zoals Rooney, Nani, Evra, Vidic, Ferdinand.

Eerst achterin beginnen met bouwen. Als ik Louis was ging ik eerst voor een ervaren keeper als Casillas. Daarnaast in plaats van Shaw voor Alaba van Bayern München. Zal qua bedrag (30-40 miljoen) elkaar niet veel ontlopen en Alaba heeft al veel meer ervaring. Daarnaast sterke verdedigers zoals Garay en Hummels. Op rechtsback kun je dan kijken naar een jong talent of een nederlandse jongen zoals van der Wiel of Janmaat.

Middenveld een speler als Strootman of William Carvalho en daarnaast Toni Kroos of Mata. Fellaini mag verkocht worden. Aanvallende middenvelder Mata of Müller

In plaats van Nani zou ik proberen Pedro of Tello te halen van barca voor de snelheid en dan in het midden van Persie en op de andere flank Janzuzaj of nog een aankoop van een jonge speler (kaliber Depay of Boetius).

Lekenvraagje: moet Louis zich nou tijdens het WK al bezig houden met de eventuele aankopen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren