Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Van der Vaart nuanceert eerdere uitlatingen: 'Loop niet weg'

Laatste update:
/

Hamburger SV hoopt zaterdagmiddag directe degradatie te ontlopen, maar is ook dan nog niet helemaal veilig. Weten die Rothosen de huidige zestiende plek vast te houden, dan wacht nog de play-offs om promotie/degradatie. Mocht het uiteindelijk verkeerd aflopen voor de Traditionsverein, dan pakt Rafael van der Vaart zijn biezen.

De spelmaker windt er geen doekjes om: hij heeft geen trek in de 2. Bundesliga, zo verklaart hij in gesprek met Sport1. "Het is nu voor mij belangrijk dat ik fit blijf en mee ga naar het WK. Wat er daarna gebeurt zie ik dan wel. Maar in de tweede Bundesliga wil ik niet spelen", zegt hij resoluut. "Dat wil volgens mij geen één voetballer hier."

Recentelijk was er sprake van dat Ajax interesse zou hebben. Frank de Boer gaf in een interview met de Volkskrant zelfs onomwonden toe dat de international een optie zou kunnen zijn. Van der Vaart wil daar echter nog niet veel over kwijt. "Ik heb gezegd dat als ik terugkeer naar Nederland, dat het dan naar Ajax is. Maar het is niet slim om daar in deze periode dieper op in te gaan."

Update 14 mei 14.22 uur - Van der Vaart nuanceert eerdere uitlatingen: 'Ik loop niet weg'
Rafael van der Vaart heeft zijn eerdere uitlatingen genuanceerd. De spelmaker van Hamburger SV verklaarde vorige week geen trek te hebben in de 2. Bundesliga, maar in BILD zegt hij niet te willen vertrekken bij die Rothosen, zelfs als de strijd om promotie/degradatie een negatieve afloop kent. "Ik ben in 2012 teruggekeerd bij HSV om te blijven. Ook wanneer het seizoen teleurstellend verloopt. Mijn contract loopt nog door tot 2015. Ik loop niet weg", zegt hij. Wel geeft Van der Vaart toe dat er navraag naar hem is gedaan.

Een terugkeer van Rafael van der Vaart bij Ajax is ... een goed idee

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens mij zei van der Vaart eerst dat hij bij degradatie zou blijven. Dus zijn woorden zijn ook waardeloos.
Zou op zicht wel leuk zijn voor Ajax, dan kan hij daar uitbollen. Want je merkt dat het allemaal steeds wat minder wordt bij hem.
Is dit jaar nog niet echt een meerwaarde geweest voor Hsv.

10 mei 2014 om 12:24

Hij zei onlangs in een interview, dat hij natuurlijk niet in de 2e Bundesliga gaat spelen, Daar voelt meneer Van der Vaart zich blijkbaar te goed voor.

10 mei 2014 om 12:55

vd vaart word weliswaar steeds minder, maar hij is toch echt wel te goed voor met alle respect de 2e bundesliga..

10 mei 2014 om 16:00

Klopt. En van der Vaart moet ook beseffen dat hij op zijn huidige leeftijd alleen nog maar goed kan fungeren in een ploeg die om de bovenste plaatsen meespeelt. Bij het spelen van degradatievoetbal (lees: vechtvoetbal) komen bepaalde aspecten kijken die hij niet goed beheerst. Echter blijkt het een fenomenale voetballer en een eventuele terugkeer van hem naar Ajax zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Tenzij ze Ziyech kunnen halen, die heeft meer loopvermogen (zowel aanvallend als verdedigend) en is over 2-3 jaar misschien 10-15 miljoen waard.

14 mei 2014 om 14:54

newc22,

van der Vaart zei letterlijk: ''natuurlijk wil ik niet in de 2.bundesliga spelen, maar dat wil geen een voetballer bij Hsv''. Dat is natuurlijk wel een hele andere context dan dat hij weg gaat als ze degraderen.

Verder denk ik vooral dat HSV erg graag van deze jongen af wil en dat kan ik best begrijpen. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst sinds maanden weer eens zien spelen tegen Mainz en ik ben me echt rot geschrokken van van der Vaart. Dat kon gewoon echt niet meer. Die jongen kon zijn ene been nauwelijks meer voor de andere zetten. Het was echt een veteraan. Als er een competitie is waar je fysiek topfit moet zijn is het de Bundesliga wel. Daarbij verdient hij aardig, dus zou HSV er goed aan doen als ze hem kunnen lozen komende zomer.

Van der Vaart is niet meer geschikt voor de topcompetities dat werd wel even heel snel duidelijk. Ook ik heb altijd gezegd dat ik hem erg graag terug zie keren naar Ajax, maar ben daar sinds het weekend wel een stuk sceptischer over. Van mij hoeft hij niet terug te komen eerlijk gezegd. Laat hem maar lekker naar Turkije gaan.

@ Maurootje, van der Vaart kan totaal niet mee in de 2.bundesliga. Daar wordt fysiek zo veel van je gevraagd, daar wordt hij compleet onder gesneeuwd en aan alle kanten voorbij gelopen.

10 mei 2014 om 12:25

Als een Duitse Bild komt, dan moet je je eigen aanhang wel voor je blijven. Had hij dit niet gezegd, dan had hij veel mensen tegen, met spandoeken of erger (eruit gezet).

Tuurlijk hoort hij niet op het 2e niveau thuis, dit is gewoon een echte sportman en die voor het uiterste gaat. Of hij terugkeert naar Ajax(?) denk 50/50 en las dat andere clubs op hem azen, die ook meer te bieden heeft met qau salaris en geld.

We wachten af.. en vandaag eerst tegen Mainz uit.

10 mei 2014 om 12:32

Een echte sportman die al tijden niet fit is ...

10 mei 2014 om 12:35

je bent een vent als je ervoor uit durft te komen. En om het nu te zeggen is ook geen ideaal moment.
Geeft een beetje het idee, dat van der Vaart zich drukker maakt om zichzelf dan te vechten tegen degradatie. Want ook hij heeft een groot aandeel in de Malaise dit jaar.

10 mei 2014 om 12:52

Je speelt met zn 11en en dan pikken ze allemaal Raffie eruit. Ja hehe.. hij werd gehaald als de Beckham in het Duitse Bundesliga. Ze hebben ook veel geld betaald voor hem dertien Miljoen euro, dan word er natuurlijk veel van je gevraagd bij een club als Hamburg.

Mensen roepen wel hij is niet fit en veel geblesseerd, maar zonder hem waren ze 10x niks. Dus makkelijk praten, wat veel mensen blijkbaar niet weten.

Het bestuur heeft er een potje van gemaakt om eerst Chelsea spelers te huren, die eigenaar is toen ontslagen en die er nu zit: Carl Jarchow ken er ook niet veel van. Ze hebben in veel verkeerde spelers geinvisteerd en dan mag je stellen dat ze terecht plek (16) staan.

10 mei 2014 om 13:16

Dat hij misschien geen op en top topsporter is... doet niets af aan het feit dat hij te goed is voor de 2e bundesliga.

10 mei 2014 om 18:37

Ik vind dat hij nu wel terug mag keren. Nu is hij nog een meerwaarde voor Ajax. Anders komt hij net als een van Bommel bij PSV terug die niet meer van het oude niveau is of in de buurt komt.
Dit lijkt mij een mooi moment om HSV te verruilen voor Champions League met Ajax en dan overwinteren

14 mei 2014 om 14:36

Met eigenaar bedoel je denk ik de TD Arnesen.
Hem halen was inderdaad 1 grote fout, werd met veel media aandacht naar binnen gehaald want hij had een top netwerk (had hij totaal niet) en hij haalde grotendeels Chelsea spelers die gewoon flink te kort kwamen (zoals Bruma).

Hem hebben ze eruit gezet en vervangen door een net zo grote idioot die geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Kreeg de beschikking over veel geld dat er niet was en heeft dit uitgegeven aan spelers met een grote naam maar waar het beste al lang vanaf was.

Veel spelers met een naam want ze waren ooit international maar hun caps hebben ze puur aan blessures en vriendschappelijke potjes te danken.
Gewoon te veel leuke waterdragers die niets toevoegen bij een team zoals Hsv. Spelers die goede spelers om zich heen moeten hebben om een aardig niveau te kunnen halen.

10 mei 2014 om 12:46

Schijnheil!! Eerst roepen dat je bij degradatie niet hoeft weg te gaan en nu het erop aankomt het tegenovergestelde zeggen. Ik zeg: deze karakterloze overgewaardeerde sportman (kuch, kuch) meteen aanvoerdersband afnemen voor de cruciale wedstrijd.

10 mei 2014 om 12:56

haha idd, kan me enkele uitspraken herinneren dat hij gewoon zal blijven bij degradatie, verder heeft hij vele malen geroepen af te willen sluiten bij Ajax, daarna was dat ineens niet echt meer een optie omdat hij ineens bij Hsv wou afsluiten, nu dreigen die te degraderen en heeft ie ineens wel weer oren na Ajax.. Zijn belofte's zijn net zoveel waard als die van zijn Ex vrouw.. helaas

10 mei 2014 om 18:42

Ach joh zo zijn alle voetballers die zogenaamd clubliefde hebben en bij Ajax willen afsluiten. Eerst zien dan geloven!
Suarez loopt dat ook weer te roepen maar ik denk dat hij als 36 jarige zakkenvuller kreupel terug keert naar Amsterdam.
Van der Vaart is hetzelfde als Seedorf. Overal waar meer te verdienen valt gaat hij naartoe.

14 mei 2014 om 14:29

Beetje een ongenuanceerde reactie van je.

Volgens mij kan hij wel meer verdienen dan hij bij HSV zal doen.
Vind van der Vaart nou niet echt een geldvoetballer.

14 mei 2014 om 16:54

Inderdaad wat een onbetrouwbaar mannetje. Dat valt me een beetje van hem tegen al had ik het vreemd genoeg toch verwacht. Maar ik vind een man zijn woord is zijn woord.

Meneer Van der Vaart blijkt meer opties dan Ajax te hebben en vervolgens is het niet slim er dieper op in te gaan. Zelden zo'n wispelturige voetballer meegemaakt. Vorige week slingerde de ex-Ajacied nog enkele smeekbedes richting Amsterdam de wereld in en nu durft de Heemskerker zich niet uit te spreken.

10 mei 2014 om 12:27

Vergeet niet dat de citaten die hier door journalisten ook misbruikt of verdraaid kunnen worden.
Je snapt ook wel dat het nu niet netjes is om over je volgende job te beginnen. Hij moet eerst z'n contractjaar bij HSV afmaken.

10 mei 2014 om 13:27

Roetkaa, ik begrijp dat het niet netjes is. Maar is er dan groot verschil om iets dergelijks nu of een week geleden te melden? Dan had Van der Vaart ook destijds zijn mond moeten houden over een eventuele terugkeer bij Ajax en zich moeten richten op de degradatiestrijd met Hsv.

10 mei 2014 om 12:46

Als hij er wel dieper op in zou gaan dan valt heel Hamburg over hem heen omdat hij meer met Ajax bezig zou zijn dan met de degradatiewedstrijd van vanmiddag.

10 mei 2014 om 13:18

Deze ezel zegt alleen dat het in deze fase niet slim is om er over te praten, staat ook zo dom naar je achterban toe, het zinkende schip als eerste willen verlaten als ervaren rot / de kapitein..

En voordat mensen denken dat ik hem uitscheld voor ezel.... ik zeg 1 ding, verdiep je in de Heemskerker.

Zie dat mijn reactie al gereport is...
Nou jongens, en moderators, Heemskerkers zijn Ezels... een bijnaam zeg maar.
Een bijnaam die men zelf gebruikt, Ado'20 in Heemskerk noemen zich zelfs de superezels.

Beverwijkers zijn bv aardbeijen, toch moest iemand populair op dat driehoekje drukken.
Vermoeiend gewoon.

10 mei 2014 om 13:57

Het lijkt me niet verstandig om al aan te geven het zinkend schip te verlaten terwijl iedereen probeert het lek te dichten.

Nee, we gaan lekker verder met Sigthorsson, De Sa, Serero etc. Natuurlijk moet je deze man altijd een plek bij Ajax gunnen! Heeft in zijn kleine teen meer voetbal zitten dan 90% van de hele selectie bij mekaar.

Echte voetballers zullen er niet komen. Worden we weer verrast met een Hupperts en Dost.

10 mei 2014 om 12:53

Zou een grote grap zijn wanneer ajax het heilige marc overmars beleid aan de kant zet voor een niet fitte, dikbetaalde en relatief oude van der Vaart.

10 mei 2014 om 13:01

niet fitte?? want jij traint elke dag met hem of bekijkt elke wedstrijd en training van Hsv?? en Rafael is 31jaar, prima leeftijd lijkt me?? wij willen namelijk niet hetzelfde als wat Psv is overkomen met alleen maar jonge spelers, je hebt ervaring nodig in een ploeg, Poulsen is vertrokken, en was 2/3jaar ouder dan Rafael, en natuurlijk een stuk slechter. je kunt moeilijk met 11 20jarige spelers gaan spelen, daarnaast is Rafael sowieso nog fit genoeg voor de eredivisie, of denk je dat 80minuten in de bundesliga bij een degradatie ploeg minder intensief is als 90minuten bij Ajax in de eredivisie?

10 mei 2014 om 13:04

Dat heilige Marc Overmars beleid is niks waard. Er werd laatst gevraagd aan Marc Overmars dat als er een speler aangetrokken kan worden die van toegevoegde waarde is voor dit elftal en het kost een paar miljoen, kan dat besproken worden. Het is niet zo dat ze opeens niks meer investeren. Het is alleen niet de eerste prioriteit. Ze willen het liefst opleiden. Ik zou Ajax wel begrijpen als ze dit doen, stel je voor dat ze hem terughalen en Rafael betrek je als een soort mentor bij die Nouri van de B1? Rafael kan afbouwen en Nouri kan in alle rust door ontwikkelen. Dat is nu al een geweldige speler, maar hoef je dan nog niet meteen voor de leeuwen te gooien. Rafael na twee seizoenen kan je steeds eerder wisselen en rustig aan die Nouri brengen. Ideaal scenario zoals Ajax dat graag wilt. Ik zeg het niet graag, maar voor Ajax een win-win situatie. Want kom op, van der Vaart is gerust nog goed genoeg voor de eredivisie.

10 mei 2014 om 13:20

Ik vind dat altijd zo makkelijk gedacht, alsof elke speler met internationale ervaring direct zal uitblinken in de Eredivisie. Ik vond de impact van Davids en Van Bommel bij terugkeer in Nederland ook tegenvallen. Ajax moet zeker kijken naar de optie Vdv, maar enkel als hij fit genoeg is, salaris wil inleveren en daadwerkelijk toe is aan een terugkeer. Ik twijfel sterk over de fitheid van Vdv, het lijkt een voetballer te zijn die de 35 jaar niet gaat halen, in de voetballerij dan

Hij wordt echt niet zomaar in de basis opgesteld ipv Serero of Klaassen. Hij zal zich opnieuw moeten bewijzen en een plek veroveren in de basis, wellicht als spits.

10 mei 2014 om 13:20

Het marc overmars beleid?
Het heilige overmars beleid?
haha wist niet dat zo'n beleid bestond man.
Niet fitte.... nee hij is wel fit alleen hij kan dat niveau gewoon niet meer aan.
Sommige voetballers zijn op hun 39e op, andere weer op hun 31e etc.

Datzelfde overmars beleid dat rond de 8 a 9 miljoen euro bood op Van Ginkel ja.
Overbetaalde, dus jij denkt dat hij hetzelfde salaris bij Ajax krijgt?

10 mei 2014 om 13:26

Nouri speelt nog wel 2 jaar in de jeugd hoor, hij is zelf een B-speler maar doet dacht ik regelmatig mee met de A1(beste speler van de futurecup geworden)
Hij is fysiek nog niet volgroeid, en ik denk dat hij nu zou verdrinken, dat geld ook voor volgend jaar.

Zie in hem ook een soort van eriksen, echter is hij aanvallender ingesteld.
De overeenkomsten zijn dat hij een erg lichtvoetige speler is die fysieke duels ontwijkt.
Leuke speler om naar te kijken in ieder geval.
Hoop echt dat deze jonkies de toekomst voor Ajax zijn.
Mentaal zit het voorlopig bij hem ook wel goed.

10 mei 2014 om 13:42

Nee, want Serero heeft een geweldig seizoen gespeeld met welgeteld 2 assists? Serero komt op alle fronten veel en veel te kort bij Ajax. Voor hem 10 anderen. Zelfde geldt voor De Sa overigens.

10 mei 2014 om 13:54

Ik dacht dat Ajax radicaal was afgestapt van het kopen van dit soort spelers zonder restwaarde. En dat de uitzonderingen in het transferbeleid gelden voor jonge talentvolle spelers.
Ik dacht ook dat ajax geen scheve verhoudingen meer wilde in de salarisschaal, dat zal dan ook op de schop moeten om kans te maken op zijn handtekening. En niet fit ja. Bij tottenham speelde hij ook al nauwelijks meer dan 70 minuten.
Heilige beleid ja. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord: dat doen we niet meer bij ajax. Bij ajax.... bla bla, schouderklopje aan onszelf. Toch jammer als je dan exact het omgekeerde doet als de kans zich voordoet. Lekker consequent.

10 mei 2014 om 18:42

Ik zou om te beginnen stoppen met denken, want daar blijk je niet zo goed in te zijn.
Onder het door jou genoemde heilige mark overmars ( is natuurlijk de Cruijff visie ) beleid is ook Poulsen gehaald.
Ajax kijkt eerst in eigen huis dan pas verder, in het geval Vdvaart die bij ajax in de spits moet spelen loopt hij dus niemand in de weg.

Zivkovic sluit in eerste instantie aan bij Jong Ajax.
Scheve verhoudingen zijn niet nodig want ajax betaalt niet meer dan 1 miljoen en als ze Raf 1.5 ( doen ze niet ) zouden betalen denk ik niet dat er iemand is die dat erg zou vinden.

10 mei 2014 om 22:52

Scheve verhoudingen zou zijn als er een jonkie meer zou eisen.
Het is logisch als een ervaren rot wat meer verdiend.
Tevens, Veltman en Klaasen verdienen nu rond de 4 a 5 ton.
Dat iemand van 30 meer verdiend is meer dan logisch, zeker gezien zijn bewezen diensten.

Ajax heeft nooit gezegd geen spelers te willen kopen zonder restwaarde.
Meestal is dat het geval bij ervaren spelers, die hebben gewoon nauwelijks restwaarde.

Logisch dat VdV geen trek heeft in de 2. Bundesliga. Maar ik kan me niet voorstellen dat de supporters van HSV deze uitspraken op dit moment kunnen waarderen, nu er nog voor lijfsbehoud moet worden geknokt.

Laat hem eerst eens keihard werken voor zijn club. HSV heeft onbegrensde vertrouwen gehad in deze jongen. Terugbetaling is vooralsnog maar zeer beperkt.

Sinds het eind van zijn periode bij Spurs is hij geen schim meer van wat het ooit was. Ik denk dat hij heel graag wil, maar dat hij gewoon echt niet meer kan geven in deze moderne voetbaltijd. Het is geen loopwonder of trainingsbeest wat maakt dat je snel met 10 man komt te staan

10 mei 2014 om 13:52

Geen loopwonder? Zoek eens op hoeveel km hij loopt in een wedstrijd, en pas dan even je reactie aan.. Qua snelheid ja, maar qua meters zeker niet.

Van der Vaart is zwaar uit vorm en niet meer die goede speler die hij was.
Anderzijds de eredivisie is zo vreselijk
slecht dat het me niks verbaasd als hij prima draait bij Ajax.

10 mei 2014 om 12:51

Van der Vaart zou gelijk met afstand de beste speler van de Eredivisie zijn. Hij speelt nu in een waardeloos elftal wat als los zand aan elkaar hangt. In een voetballend elftal dat de bal heeft is Rafaël een fantastische speler. Voor Ajax een verrijking komend seizoen mocht hij komen!

10 mei 2014 om 13:27

Dat moet je maar afwachten, ben benieuwd wat hij doet als er 3 spelers op hem af sprinten.
Want ik verwacht wel dat men extra druk op hem gaat zetten dan, anderzijds zou dit ook voor een extra vrije man kunnen zorgen.

10 mei 2014 om 14:21

Hahaha gelijk de beste speler van de eredivisie? Dit soort spelers moet Ajax helemaal niet willen. Is een enorme kostenpost en het is maar afwachten hoe hij gaat presteren want hij wordt er niet jonger op.

10 mei 2014 om 22:53

Als je met zijn ervaring weer de CL haalt, of als hij zorgt dat Ajax met een vrijetrap de groepsfase overleeft... dan heeft hij zijn geld al opgeleverd.

11 mei 2014 om 02:21

Als als als, daar koop je niks voor. Ajax heeft niks te zoeken in de CL, ook met van der Vaart niet. Wil je echt potten gaan breken in de CL dan moet je op meerdere posities gaan investeren, en dan zou ik persoonlijk een fittere (minder blessure gevoelige) speler zoeken dan van der Vaart. Want het is nou niet dat hij aan de lopende band doelpunten scoort.

Verder heeft van der Vaart een slechte houding, een maand of wat terug zei hij dat hij desnoods ook in de 2de bundesliga zou gaan spelen, en nu het dichterbij komt heeft hij daar ineens geen behoefte aan. Prima, maar zeg dan in eerste instantie ook niks.

Is bij HSV niks geworden en ik betwijfel of hij in de eredivisie lang kan spelen. Ik denk dat hij beter kan gaan cashen in de zandbak.

14 mei 2014 om 14:30

Als ja. Als Ajax Messi ff haalt dan zijn ze in een keer een heel stuk beter.

14 mei 2014 om 16:57

Precies van de Vaart, dat is helemaal geweest.

14 mei 2014 om 22:43

Jullie reacties slaan nergens op.
Ik heb het niet over een 'als' als iemand die de winnende had kunnen scoren.

Alles in de toekomst is maar een vraag, oftewel een 'als'.
Niemand weet wat er in de toekomst gaat gebeuren.... zullen de dan maar nooit meer over dingen praten die in de toekomst eventueel gaan gebeuren?

Want als we ons kwalificeren voor het Ek.... ja als als... als Messi een hattrick maakt.
Sjongejonge.
Lekker glazie azijn gehad diemenaar?

Van der Vaart moet het als hij niet in de 2. bundesliga wil spelen het nu gaat laten zien, hij heeft veel vertrouwen gekregen van de club. Het zou mooi zijn als hij dit nu uitbetaald door ze veilig te schieten. Als hij volgend jaar naar Ajax gaat denk ik dat hij een enorme toegevoegde waarde is op de huidige selectie. Met zoveel ervaring en talent kan hij als absolute leider dienen en de jonge spelers bij Ajax enorm helpen.

Schalke vs Nurnberg
Hoffenheim vs Braun
Mainz vs Hamburg

Stiekem hoop ik er op dat Hamburg direct degradeert want dan weet iedereen waar men al aan toe is. Schalke wilt winnen van Nurnberg omdat ze de CL in willen gaan. Dus dan moet Braunschweig tegen Hoffenheim winnen om niet direct te degraderen. Gaat moeilijk worden dus. Hamburg blijft waarschijnlijk 16de.

Zou er nog maar net aan liggen of de Boer zelf blijft. Ik zou zijn komst zeker toe juichen. Even afwachten maar.

Van der Vaart heeft Kuyt neigingen, zoveel beloftes gemaakt dat hij het zelf niet meer weet. Qua talent een geweldenaar maar niet iemand die voorop gaat in de strijd als het echt nodig is.

Denk dat vd Vaart toch niet voor een ajax-salaris wil spelen. Daar zou Sabia helemaal niet blij van worden. Zou wel een aanwinst voor ajax zijn, mits hij in de zomer minimaal een kilootje of 5 verliest...zou hij meegaan naar Brazilie, dan zal dat vanzelf gebeuren.

10 mei 2014 om 13:22

Die man heeft ruim 15 miljoen op de bank man.
Alsof Sabia zich daar druk om maakt.
Bij Ajax zal hij ook wel een miljoen gaan verdienen + prestatiebonus.
Dus 1,3 miljoen per jaar.
Prima te doen hoor.

10 mei 2014 om 14:45

'Alsof Sabia zich daar druk om maakt'. Dat mens gaat over lijken om het zichzelf zo goed mogelijk te maken. Sabia had vrij snel een kindje in haar buik, zij denkt ook: van der vaart vastbinden aan mij. Sorry, maar die Sabia vindt ik echt een aandachtsgeil figuur die er alles aan doet om later in een gespreid bedje terecht te komen. Als je je beste vriendin al verraadt, geeft al wat aan over je karakter. Btw, ik vind het ontzettend erg van die miskraam. Dat meen ik echt. Alleen de manier hoe snel Sabia zwanger is geworden, geeft te denken.

10 mei 2014 om 15:48

Dat geloof ik best dat hij het in principe voor het geld niet meer hoeft te doen. Toch denken maar heel weinig spelers zo en gaan ze dan nog liever in Rusland voetballen voor 5 miljoen. Overigens dacht ik ergens gelezen te hebben dat het maximum salaris bij Ajax 8 ton is...nog niet verkeerd uiteraard

10 mei 2014 om 22:54

In principe vind ik bijna alle voetbalvrouwen golddiggers... is ook totaal niet opvallend dat alle voetballers een heerlijk mokkel hebben.

10 mei 2014 om 22:55

Dat is gok ik het hoogste salaris dat nu betaald word bij Ajax, ik dacht dat het salarisplafond wel gewoon een miljoen was.
Daarnaast werkt Ajax met prestatiecontracten.
Dus dan kan het nog met 3 ton oplopen.

Hah, Van der Vaart speelt nu in een team dat niet draait. Je ziet aan alles dat de spelers van HSV 0,0 plezier beleven als ze spelen. Zet hem in een Ajax dat lekker draait en je zal zien dat dit nog een wereldvoetballer is. Hoop stiekem nog op Heitinga maar we zien wel.

10 mei 2014 om 14:46

Ja, want gelukkig draait dat Ajax lekker. Kampioen worden is het enige wat het verbloemd, maar zelfs de echte Ajacieden geven gerust toe dat het alles behalve lekker loopt bij Ajax. Het is niet om aan te zien. Misschien dat Rafael er nog wat aan kan doen, maar vestig er niet je hoop op.

10 mei 2014 om 16:24

Het loopt nu niet lekker, dat kan ik je ook wel zeggen, maar dit ligt aan de vorm. Bij HSV ontbreekt de vorm, ze zijn tactisch enorm zwak, en bestuurlijk is het helemaal niet in orde. Die club heeft degradatie gewoon nodig om alles in orde te krijgen. Misschien een paar jaar op het 2e niveau net zoals Roda nu.

10 mei 2014 om 17:09

Hoezo vergelijk je Roda met Hsv? Roda heeft gewoon een waardeloos beleid door gevoerd met Vlemmings. Als jij een trainer eruit gooit bij Roda, terwijl hij drie punten achter de nummer negen zit, spoor je niet helemaal. Ja, er moest wat gebeuren bij die club, maar Brood was gerust bereid om die spelers straftraining of op een andere manier te straffen. Nee, nu werd de onervaren Tomasson voor de groep gegooid. Als je zo'n beleid voert, verdien je het om te degraderen.

HSV daarentegen verdient het niet om te degraderen. Ja, het is een matig elftal, maar een Nürnberg, Braunschweig en Stuttgart zijn nog slechter. Dus nee, HSV degraderen hebben ze niet echt nodig.

Die gaat ook niet naar Ajax, er komt altijd wel een interessante buitenlandse club voor hem. Nee de competitie hier is niet zo interessant meer.

Ja is ook weer niet slim van hem om het op deze wijze te verwoorden.

Kan beter gewoon zeggen dat nu de eerstkomende wedstrijd van HSV het belangrijkste is en dat hij alleen daar over wil praten.

Laat nu ook weer ruimte voor speculaties.

Kans is inderdaad groot dat hij samen met Heitinga volgend seizoen een Ajaxshirt dragen.

zou geweldig zijn als hij terug naar ajax komt mits hij fit is zie ik hem wel graag op het middenveld naast daley blind en dan davey op 10.

10 mei 2014 om 16:59

VdV in een controlerende rol....... Dan hoef je hem sowieso niet op te stellen, want daar ligt niet zijn kracht.... Alleen aanvallend kan hij nog iets betekenen voor Ajax en aangezien wij sowieso op de helft van de tegenstander spelen hoeft hij dan ook geen meters te maken.

Grote ster. Maar dan wel op feesten en partijen. Al jaren niet fit, laat staan afgetraind. Transfer naar shownieuws zou beter voor hem zijn.

10 mei 2014 om 17:00

Hahaha jahoor jij wel Mister Insider...

14 mei 2014 om 19:20

Rafael is al jaren niet meer topfit en kampt hij met overgewicht, hij is niet echt met voetbal bezig.

Let maar op die gaat terug naar Ajax en daar zal blijken dat ie echt aan het einde van zijn carriere zit, net als Heitinga trouwens. Lijkt me niet slim van Ajax.

10 mei 2014 om 16:03

Bij Ajax is hij juist helemaal op zijn plek, want in dat spel komen zijn specifieke kwaliteiten juist volledig uit de verf.... Een middenveld met Blind, Serrero en Klaassen en dan VdV in de spits.... pfff dat wordt genieten, want dan kunnen Serrero en Klaassen doorstomen naar het doel als VdV vanaf het middenveld de pass verstuurt... Heerlijk man. Daarnaast heeft VdV bij Tottenham bewezen ook als spits doelpunten te kunnen maken.

Ik denk dat dit ondeling al lang geregeld is. Ajax moest allen eerst "even kampioen worden en HSV moet eerst "even" degraderen. ik denk als dat gebeurd is dat het allemaal in een stroomversnelling komt.
Is van der vaart goed genoeg voor Ajax?
Ja!!! zxo goed is ajax nu niet en de nederlandse competitie is helemaal drama. die word gewoon de beste speler hier....tis triest misschien maar zel;fs deze oude niet top fitte speler zl hier gewoon kunnen schitteren.

Dat is teminste mijn mening

Gewild? Haha vraag me af welke clubs Van der vaart nog zouden willen. Heeft zeker ook zijn aandeel in het dramatische seizoen van HSV, maar wil vluchten bij de eerste de beste kans nu die club in moeilijkheden zit.


Rafael nu geen excuses meer. Nu of nooit naar Ajax. Hij word er niet jonger op en is nu nog een meerwaarde voor Ajax. Mooie opvolger voor Poulsen!
Ajax sla je slag als ze degraderen.

Raar dat Van der Vaart zijn eerdere uitlatingen nuanceert en zegt dat hij niet weg loopt. In een ander artikel op deze site zegt Dirk Kuyt van Rafeal te hebben gehoord dat hij juist naar Turkije vertrekt...

14 mei 2014 om 14:44

Gewoon promotie talk. Op ieder moment zeggen wat men wilt horen.
Zal me niet verbazen als hij vertrekt naar Turkije overigens. Warm weer en je verdiend ook prima

14 mei 2014 om 17:00

Daar komt veel vergane glorie terecht.

14 mei 2014 om 18:01

Dan zegt hij ik blijf bij HSV dan zegt hij ik ga terug naar Ajax dan weer is het ik wil weer terug naar Ajax. Geen pijl erop te trekken.

Hij zal wel op zn vingers getikt zijn door de clubleiding..

14 mei 2014 om 15:52

inderdaad, maar die vertrekt dus wel...die gaat echt geen 2. bundesliga spelen

Ik denk niet dat Sabia voor een hongerloon Raffa voor Ajax laat spelen. Sabia wil altijd meer geld en media aandacht hebben. Een goldigger eerste klas.

Van der Vaart heeft nog een contract tot juli 2015 bij HSV en zegt dat hij bij HSV blijft.

Weet niet of ze hem nog wel kunnen betalen als ze degraderen, misschien nog voor een klein bedrag verkopen en dan kan je het eerste denken aan Turkije.

Zal zeker niet minder gaan verdienen daar, is een gesloten boek voor Ajax zo te zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren