Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: 'Manchester United verhoogt bod op back naar 37 miljoen euro'

Laatste update:

Het seizoen in de Premier League zit erop en daar zullen de supporters van Manchester United maar wat blij mee zijn. De Engelse recordkampioen beleefde immers een seizoen om snel te vergeten: United speelde geen rol in de titelstrijd en plaatste zich niet eens voor Europees voetbal. Volgend seizoen, met vermoedelijk Louis van Gaal voor de groep, moet het een stuk beter gaan.

/

United is na de laatste competitiewedstrijd direct begonnen met de voorbereidingen voor het volgende voetbaljaar en heeft een bod uitgebracht op Luke Shaw, zo meldt Sky Sports. Dit gebeurde kort na het duel tussen United en Southampton in het St. Mary's Stadium. Volgens het medium hebben the Mancunians liefst 33 miljoen euro geboden op de linksback, die nog altijd pas achttien jaar oud is. Hij wordt al geruime tijd met United in verband gebracht en de topclub is inmiddels overgegaan tot actie. Southampton heeft het voorstel in beraad genomen.

Shaw heeft een uitstekend seizoen achter de rug en de kans is groot dat hij volgende maand met de Engelse ploeg mee zal gaan naar het WK in Brazilië. De linksback is ook in beeld bij Chelsea, maar United is de eerste club die een bod heeft uitgebracht: ondanks het feit dat het nog helemaal niet duidelijk is wie er volgend seizoen hoofdtrainer zal zijn. Shaw heeft bij Southampton nog een vierjarig contract en dus moet er behoorlijk wat betaald worden.

De komst van de enkelvoudig Engels international zou slecht nieuws zijn voor Alexander Büttner, die er nu twee jaar bij United heeft opzitten en ook op de linksbackpositie speelt. Het is nog niet bekend wat er met Patrice Evra gaat gebeuren: de Fransman heeft nog een contract voor een seizoen, maar wordt in verband gebracht met een transfer naar Internazionale. Die club verzekerde zich al van de komst van Nemanja Vidic, die transfervrij overkomt van United.

Update 12 mei 23.40 uur - Britse media worden het niet eens over ‘miljoenentransfer Shaw’
Volgens the Guardian zal Manchester United dieper in de buidel moeten tasten om Luke Shaw bij Southampton los te weken. De Engelse kwaliteitskrant verzekert maandagavond dat the Saints een hoger bedrag willen zien en dat het eerste bod is afgeslagen. De Daily Mail meldt in haar dinsdageditie echter dat het bestuur van Southampton wel degelijk overstag is gegaan. Volgens de scribent van het dagblad zal de overgang van Shaw naar Old Trafford nog voor de start van het WK worden afgerond.

Update 14 mei 22.45 uur - 'Manchester United verhoogt bod op back naar 37 miljoen euro'
Manchester United lijkt Luke Shaw nog niet binnen te hebben. The Guardian meldde eerder deze week al dat het bod van 33 miljoen euro was afgewezen door Southampton en blijft ondanks de berichtgeving van de Daily Mail bij die woorden. De krant schrijft nu dat United bereid is om het bod te verhogen naar bijna 37 miljoen. Dit bod zal worden uitgebracht als Louis van Gaal definitief is voorgesteld als nieuwe hoofdtrainer. Dat gebeurt mogelijk donderdag al.

Luke Shaw is 33 miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

33 miljoen?! Dit zou alles slaan, deze jongen is maximaal 20 à 25 miljoen waard. Één van de grootste verdedigende talenten, klopt, maar dit gaat nergens meer over.

11 mei 2014 om 22:35

Komt uit Engeland hé. Dan krijg je deze gekte.

11 mei 2014 om 22:38

Hij is Brits, dan betaal je gelijk twee a drie keer zoveel.

11 mei 2014 om 22:39

als United in jou ogen maar 8 miljoen overbetaald heeft in vergelijking met zijn marktwaarde mag je best wel blij zijn, er zijn ergere overbetaalde bedragen in vergelijking met hun echte marktwaarde geloof mij

11 mei 2014 om 22:50

Hoezo?? De prijs heeft gewoon met zijn zeer jonge leeftijd te maken en het feit dat zijn contract nog 4 jaar doorloopt. Mensen denken nooit na bij bedragen in het voetbal en denken dat 33mil voor een eenjarog contract hetzelfde is als 33mil voor een 4 jarig contract...

11 mei 2014 om 23:17

Het feit dat er miljoenen omgaan in een sport is al absurd... met 33 miljoen kan heel Afrika van het hongersnood afhelpen, bij wijze van spreken..

11 mei 2014 om 23:35

Precies. Het is een goede speler, maar niemand is in mijn ogen 33 miljoen waard. Door clubs als Chelsea, City, Psg, noem maar op, en de absurde bedragen die betaald worden voor uitzendrechten, is er een nieuwe standaard neergezet. Daardoor wordt een Bale ineens 100 miljoen waard, terwijl her 10 jaar geleden voor 30 miljoen max. betaald werd voor hem. 3e miljoen voor een 18 jarige jongen die nog moet bewijzen de druk aan te kunnen. Hierdoor kan Nederland nooit meer aanhaken bij de Europese top.

12 mei 2014 om 00:17

Ach heb je er weer zo eentje...

12 mei 2014 om 00:18

Ja dit is het moderne voetbal, vind het jammer wat er mee is gebeurd maar je moet er maar aan wennen want dit gaat niet meer veranderen. En al zeker niet na die lachwekkende FFP straffen.

12 mei 2014 om 01:31

Haha je vergeet dat 10 jaar geleden zelfs ploegen als Lazio 50 miljoen voor een speler betaalde

12 mei 2014 om 08:31

Tuurlijk zijn spelers wel minimaal 33 miljoen waard.
Het kan eigenlijk niet om een waarde van een persoon te bepalen, daarom moet je het vanuit een ander perspectief bekijken.
Het is niet de persoon, maar de kwaliteiten en het merk dat 33 miljoen waard is.
De kwaliteiten van Cristiano Ronaldo brengt de club prijzen en de bijbehorende prijzengelden.
Het merk Cristiano Ronaldo levert Real Madrid nog veel meer geld op.

Als een machine jou 500 miljoen kan opleveren in 5 jaar, dan is de waarde van zo'n machine in mijn ogen wel een investering van 100 miljoen waard.
Zo moet je dat ook met voetballers zien.

12 mei 2014 om 10:44

Tuurlijk niet!! Zelf de duurste auto kost dat niet of een gebouw(lees huis of school in die zin).
Als 33 mil wil neerleggen voor iemand die leuk kan balletje trappen dan het aan iets nuttigs besteden dan zit er wel een draadje bij je los..

13 mei 2014 om 00:29

Met 33 miljoen kom je in Afrika niet ver. De bedragen in het voetbal zijn te idioot natuurlijk. Maar eigenlijk zou de Uefa gewoon de financial fair play regel anders moeten aanpassen. Gewoon een transferbudget limiet voor elke club. En voor iedere miljoen die boven de limiet zit een donatie van € 250000 voor Afrika. Dan zou je pas de hongersnood daar helpen.

13 mei 2014 om 00:46

Dan moet je geen voetbal kijken, ja absurd hoog maar zo werkt het nou eenmaal.
Marktwaarde, vraag en aanbod etc.

Als er 10 bedrijven zijn die jou als hoofd van een afdeling willen hebben, maar jij eigendom ben van een ander bedrijf dan kunnen de geïnteresseerde jou huidige werkgever biedingen doen om het contract te laten ontbinden.

Ja ik vind 100 miljoen voor Ronaldo, Bale en Neymar ook veel, te veel.
Maar niemand verplicht Real of United om hem te kopen/verkopen.
als beide partijen dat overeenkomen dan is er niks aan te doen.

Dat het sinds het 'moderne' voetbal echt buitenproporties is gegaan ben ik het helemaal mee eens, clubs als Real, City en Chelsea hebben de trend gezet daar in.
Dat sleept andere met zich mee want anders ben je kansloos bij onderhandelingen.

Mijn mening over Shaw, ik vind het een prachtig talent, maar dan vond ik ook bij Walker... vind ik nog steeds raar waarom hij niet mee gaat.
Shaw zou ik het liefst nog 1 seizoen bij een subtopper in actie willen zien.(vind southampton geen subtopper)

Tevens vind ik het bedrag dat hier genoemd word inderdaad te hoog.

13 mei 2014 om 01:23

100 miljoen voor ronaldo of Messi veel te veel ? Als je 1 van hun voor 100m kan ophalen zou ik t gelijk doen haha

15 mei 2014 om 08:34

Zo is het voetbal nou eenmaal jongen. Accepteer het, het zal zo blijven. Jammer maar helaas!

15 mei 2014 om 13:07

Ja duivelse clubs als Chelsea, City & Psg. Voor de rest doet niemand dit.

ON: Engelse premium is inderdaad belachelijk, maar goed als je ervan uit gaat dat deze jongen nog minimaal 10 jaar bij United speelt valt het qua kosten wel mee natuurlijk.

11 mei 2014 om 22:51

Deze jongen wil helemaal niet naar united maar naar chelsea. Gewoon een manier van united om chelsea de hoofdprijs te laten betalen.

12 mei 2014 om 00:12

Toch iemand die er verstand van heeft! Hij vertelt altijd al dat hij droom voor Chelsea te spelen. United speelt het spelletje mee

11 mei 2014 om 22:53

Zoals anderen al aangeven, voor Engelsen betaal je meer. Belachelijk inderdaad, maar zo werkt het daar in Engeland.

11 mei 2014 om 23:37

Waarom is dat eigenlijk? Vreemd genoeg niet eens iets over gehoord.

11 mei 2014 om 23:41

Engelsen worden sowieso opgehemeld in de media, en daardoor vragen de verkopende clubs ook meer dan voor een vergelijkbaar talent van buitenlands komaf.

11 mei 2014 om 23:45

Omdat er een home grown regel aankomt

11 mei 2014 om 23:56

Niet aankomt, die is er al jaren!

12 mei 2014 om 11:21

heb je onder een steen gelegen? die is er al jaren..

12 mei 2014 om 16:13

Ah op zo'n manier.

Sky Sports is vrij betrouwbaar toch? 33 miljoen is wel echt overdreven veel maarja, dan heb je ook de komende 10 jaar gewoon een vaste waarde voor de LB.

11 mei 2014 om 23:05

En hopelijk ook een wereld klasse lb

11 mei 2014 om 23:21

Ik denk eerder 15 jaar

11 mei 2014 om 23:28

Snap niet wat je bedoelt?

12 mei 2014 om 10:45

Of misschien mislukt die en moet je volgend jaar weer opzoek..

Dit soort bedragen moet je tegenwoordig gewoon betalen voor een goede verdediger. Ik denk wel dat Shaw dat bedrag waard is. Zowel aanvallend als verdedigend zeer sterk en hij is natuurlijk nog maar 18 jaar. Als ze hem kopen dan hebben ze een nieuwe linksback voor de komende 12 jaar.

11 mei 2014 om 22:43

of hij mislukt en dan ben je 33 miljoen kwijt
als jullie maar 100 miljoen hebben en dan al 1/3 aan een linksback uitgeven dan word het niet veel volgend seizoen

11 mei 2014 om 22:44

United heeft meer te besteden dan 100 miljoen.. En deze jongen gaat echt niet mislukken.. Speelt nu al zeer volwassen. Waarom zou hij dat niet bij United kunnen?

11 mei 2014 om 22:45

Dat is het risico van elke transfer. Kijk maar naar bijvoorbeeld Tottenham, die pompten er 100 miljoen in, valt niets van terug te zien in hun spel.

11 mei 2014 om 23:30

Kan ook liggen aan wennen aan elkaar. Je ziet dat de koopclubs ook niet binnen een jaar al samen fungeren als een team. Wie weet staan ze volgend seizoen beter, wanneer ze een jaar samen gespeeld hebben.

13 mei 2014 om 01:43

Rmadridcf
Dat klopt, maar ze zijn Bale nu ook wel kwijt he. Vorig seizoen was het ook crappy om te zien en moest alles van Bale komen, en dat gebeurde ook. Nu is het iets minder crappy maar zonder Bale nog steeds crappy dus. Even leuk samengevat

11 mei 2014 om 22:53

Shaw is onbewezen, dan is dat gewoon erg veel geld voor een verkapte puber.

11 mei 2014 om 22:57

mwa vind ik wel mee vallen. Er wordt wel vaker voor tieners zo'n hoog bedrag betaald. Bovendien is de linksback de meest schaarse positie. Moch Shaw floppen dan kun je hem nog altijd voor de helft van het bedrag kwijt aan een subtopper.

11 mei 2014 om 22:58

Onbewezen, dit seizoen in de PL wellicht wel de beste LB na Azpi.

11 mei 2014 om 23:00

Onbewezen ja, Fellaini was ook een bovengemiddelde speler bij Everton, totdat je het moet laten zien bij United.

11 mei 2014 om 23:04

Dat is iets anders dan onbewezen, anders kan ik ook gaan zeggen dat een Griezmann onbewezen is bijvoorbeeld. Fellaini zelf schat ik ook nog niet als een miskoop. Je weet nooit zeker dat iemand gaat slagen maar dat maakt je niet onbewezen.

11 mei 2014 om 23:05

Hij heeft zich wel degelijk bewezen, maar het is inderdaad absurd om zo een bedrag te betalen voor een leuke back. Ik zou eerder voor Moreno gaan.

11 mei 2014 om 23:08

Heb weleens van Moreno gehoord maar is hij echt zo goed?

11 mei 2014 om 23:14

Nee, ligt er maar net aan hoe je het interpreteert. Griezmann is wat ouder en bovendien een aanvaller, maar ook voor hem moet je geen absurde bedragen betalen. Als Reus bijvoorbeeld 40m waard is, dan is Griezmann 25m waard.

11 mei 2014 om 23:19

Ja Moreno is goed, maar ik zou toch voor Shaw gaan omdat hij al aan de Engelse competitie gewend is en het daar al goed in doet.

11 mei 2014 om 23:20

Moreno is aanvallend echt heel goed, alleen verdedigend volgens mij iets minder. Zoveel geld uitgeven is gewoon een risico zelf voor een grote naam, zie bijvoorbeeld Torres of Ozil.

11 mei 2014 om 23:53

Want Ozil is een flop? Dat ligt niet aan Ozil, maar aan het gebrek aan diepgaande spelers. Ramsey is terug, en Ozil doet het gelijk weer beter. Een speler als Ozil is gewoon afhankelijk van zijn medespelers, zoals iedere spelmaker.

13 mei 2014 om 00:24

Ricardo Rodriguez, Kurzawa en Alberto Moreno zijn volgens mij veel goedkoper.

1. Rodriguez
2. Kurzawa
3. Moreno/shaw

13 mei 2014 om 00:31

Voor Moreno vragen ze anders ook een miljoentje of 30
Zowat heel de Europese top heeft interesse, als die beginnen opbieden...

13 mei 2014 om 12:14

@michellaudrup

Wat blijf jij toch een zwakzinnig figuur. Özil een flop ? Je zegt het elke keer weer terwijl hij er net een seizoen is. Als je nou eens ophoud met dat kansloze gelul gaan mensen je misschien een keer serieus nemen , want je bent totaal niet objectief.

Weetje wat pas een waardeloze aankoop was ? Caroll , die koste slechts 10 miljoen minder dan Özil. Ga daar maar eens over nadenken.

OT :

Veel te veel geld voor een jonge die net een seizoen presteert bij een club waar ook totaal geen druk op hem staat vergeleken met topclubs.

waarom 33m voor shaw als je al buttner hebt

11 mei 2014 om 22:44

Omdat je mee wil doen met de top.

11 mei 2014 om 22:56

Het verschil tussen Shaw & Butnerr is geen 33 miljoen waard, Shaw is een super-talent op de LB positie maar gaat het verschil tussen kampioen of geen kampioen worden niet maken, Ik zou hem nooit voor meer dan 20 miljoen aantrekken als Utd zijnde.

Een links&rechtsback zijn zelf op te leiden.

11 mei 2014 om 22:57

Juist niet, kijk hoeveel weinig goeie backs er opgeleid worden, en Shaw op zijn top kan misschien wel een verschil zijn van 33 miljoen. Is echt een toplb nu al eigenlijk.

13 mei 2014 om 12:15

@ajaxcunian

Dit zeg je ook alleen omdat hij met Man Utd in verband wordt gebracht.
Hij speelt net een seizoen op niveau bij een team waar er veel minder druk op hem staat dan bij Man Utd zal staan. Het is een te groot risicio. kun je beter met Büttner verder gaan.

13 mei 2014 om 14:56

Dus als er een groot risico is moet je maar liever met een matige speler verder gaan? Volgens mij zeg jij dit alleen omdat hij niet met Arsenal in verband wordt gebracht.

Dacht zelf max. 20, manutd heeft 100 miljoen te besteden. Tja zo gaat dat heel snel op natuurlijk

11 mei 2014 om 22:43

United gaat wel meer uitgeven dan 100 miljoen.

Deze jongen kan als hij zich zo blijft door ontwikkelen een van de beste backs ter wereld worden.

Wow, het komt van Sky dus je kan wel zeggen dat het vrij betrouwbaar is. Ik denk trouwens dat Soton gaat proberen om City, Chelsea en United tegen elkaar uit te spelen, en terecht ook. Als het eerste bod al op 33 miljoen ligt gaat dat nog wat worden.

33 miljoen voor een speler van 18 jaar... Wat een geld. Natuurlijk, hij heeft een goed seizoen gespeeld maar 33 miljoen? Wel lullig voor Buttner. Dan zijn die woorden van ''alex is een speler voor de toekomst'' niet veel meer waard. Anders haal je geen speler voor 33 miljoen. Maar goed, als het waar is...

11 mei 2014 om 22:51

Dat je 33 miljoen betaald voor een spits van 18 als het een wereldtalent is oke, maar een back dat slaat echt alles.

Een back van 18 voor 33 miljoen?! Lijkt me wat overdreven zeg... Die bedragen in Engeland voor binnenlandse transfers worden echt te gek.

Enorm bedrag voor een 18-jarige speler, maar hij is wel zeker een meerwaarde voor United. Als hij zich zo blijft ontwikkelen kunnen ze weer zeker 10 jaar vooruit op de linksbackpositie

11 mei 2014 om 22:53

Hij is Brits, dan betaal je gelijk twee a drie keer zoveel.

33 miljoen voor zo'n jonge speler. Crisis in heel de wereld maar niet bij United.

11 mei 2014 om 22:45

Nog bij een paar andere clubs ook hoor, niet overdrijven.

11 mei 2014 om 22:54

Voetbal heeft sowieso weinig last van de crisis. Stadions zitten vol, bedrijven vinden het nog altijd interessant (sponsor) en TV-geld blijft binnenstromen.

11 mei 2014 om 22:56

Ja ik vind het daarom zelf zo irritant als mensen klagen over de bedragen in voetbal, is natuurlijk veel geld maar vooral door de supporters is het zo gekomen. Wij hebben voetbal iets supergroots gemaakt waardoor sponsors etc ook investeren. Niet dat Rowan dat in dit geval doet.

11 mei 2014 om 22:57

Maar zoon back is wel wat united nodig heeft, heeft de energie om de 90 min goed te verdedigen en ook veel mee op te komen. Dat is echt een wapen kijk naar city. Ook met bijvoorbeeld Januzaj of Mata op de flank die veel naar binnen komen is dit perfect!

11 mei 2014 om 22:47

Ook niet bij google. Goede bedrijven kunnen dit soort bedragen spenderen.

11 mei 2014 om 22:49

Hij is Brits, daar betaal je gewoon heel veel voor.

11 mei 2014 om 22:49

Daar moeten ze toch eens wat tegen gaan doen

12 mei 2014 om 00:22

Kwestie van vraag en aanbod

11 mei 2014 om 22:52

Dieptepunt van de crisis is al een tijdje voorbij he

11 mei 2014 om 22:54

De crisis is juist net voorbij, dat was een paar dagen geleden nog op het nieuws.

11 mei 2014 om 23:25

Wie dat geloofd heeft een kalf in het hoofd

12 mei 2014 om 09:29

Als we allemaal negatief blijven doen dan zitten we over 20 jaar nog steeds in een crisis

Wat een bedrag zeg, 33 miljoen voor een talent.

11 mei 2014 om 22:55

Klopt, maar als het goed is heb je voor de komende 15 jaar een zeer goeie lb, kan wellicht uitgroeien tot een van de beste ooit. Speelt nu al gewoon als een van de betere lb's. De eerste LB die het Januzaj tot nu toe bijvoorbeeld echt moeilijk kon maken. (naast tegen Liv en City).als Shaw nu 24 was en zo goed dan lijkt 18 miljoen mij een goed bedrag, laat staan op 18 jarige leeftijd en Brits.

11 mei 2014 om 23:16

Dat wel, Shaw kan misschien wel op het niveau van Ashley Cole komen. Hij is het grootste Engelse talent op linksback sinds Cole namelijk.

11 mei 2014 om 22:57

Ja klopt maar wel een talent die zich elke week bewijst bij een goed draaiende ploeg in de bpl. Ik vind het daarom niet een erg onzeker transfer ( als het gebeurt dan)

Southampton met voor het maximale gaan. Elke Engelse club wil hem. Doe er nog 10 miljoen bij en vraag om een speler die een jaartje de omgekeerde weg bewandeld.

Natuurlijk Ajaxcunian, er zijn nog meer clubs die dit kunnen betalen, maar mijn punt is toch wel duidelijk. Een groot talent in de verdediging, maar 33 miljoen betalen voor een 18 jarige jongen die slechts 1 seizoen goed heeft gespeeld, vind ik persoonlijk wat aan de ruime kant. Vandaar deze sarcastische reactie van daarstraks.

11 mei 2014 om 22:59

Je reactie is natuurlijk te begrijpen kan altijd mis gaan, maar als alles normaaltjes verloopt lijkt dit me op den duur nieteens zo onverstandig.

Hoog openingsbod, ze hopen waarschijnlijk dat Southampton gelijk hapt om de concurrentie af te troeven. Ik ben bang dat Chelsea mee zal bieden en dat het bedrag rond de 40/45 zal komen te liggen.

Hopelijk komt die wel de kant van United op, is die positie in ieder geval voor een paar jaar ingevuld.

Onzin natuurlijk, transfers zullen echt niet worden gedaan voor de nieuwe hoofdtrainer is gepresenteerd. Vrij naïef iedereen hier...

11 mei 2014 om 22:58

Maar zoon back is wel wat united nodig heeft, heeft de energie om de 90 min goed te verdedigen en ook veel mee op te komen. Dat is echt een wapen kijk naar city. Ook met bijvoorbeeld Januzaj of Mata op de flank die veel naar binnen komen is dit perfect!

11 mei 2014 om 22:58

Van Gaal wordt vermoedelijk morgen aangesteld.

Bij Rio Ferdinand werd hetzelfde gezegd, dat pakte uiteindelijk perfect uit. Groeide tot een van de beste verdedigers ooit in de Pl.(top10 wellicht).

11 mei 2014 om 23:13

En wat voor spelers waarbij het fout ging? Want dat zie je bij Fellaini, bij Everton top, bij United kan je hem een flop noemen. Enorm verschil, en de stap van Soton naar United is nog groter.

11 mei 2014 om 23:16

Heb het meer over het feit dat je een jonge verdediger voor veel geld koopt. Dus eerder net zoals bij Ramos bijvoorbeeld.

11 mei 2014 om 23:39

Als Belg heb ik Fellaini heel vaak zien spelen en ik durf te zeggen dat hij geen miskoop is. Hij wordt op de verkeerd aspecten van zijn spel beoordeeld. Gebruik hem in een goed middenveld en je hebt absolute wereldtop. Zet naast hem bijvoorbeeld Ozil en Ramsey en elk ander middenveld ziet er tegenop om tegen Arsenal uit te komen. Fellaini is nooit een miskoop. Je kan hem enkel verkeerd gebruiken. Net zoals je Ozil nooit een miskoop kan noemen, je moet hem enkel juist omringen, in Mesut's geval door spelers met diepgang.

13 mei 2014 om 08:04

Ozil heeft dit seizoen in zijn eerste jaar anders gewoon weer 14 assist en 6 goals. Meer dan bijvoorbeeld Silva en dat in zijn eerste jaar terwijl hij een lange periode geblesseerd was. Fellaini doet daarentegen gewoon dramatisch, hoewel ik wel vertrouwen in hem heb.

'southampton heeft het voorstel in beraad genomen.'

Ik denk dat de penningmeester heel het bestuur mee uit eten heeft genomen, op zijn rug natuurlijk. 33 miljoen voor een 18-jarige, die speelt volgend seizoen gewoon op Old Trafford.

11 mei 2014 om 23:13

Nope Chelsea, City, Liverpool zouden hem ook graag willen. Real zelfs ook.

11 mei 2014 om 23:15

Reken er maar niet op, Soton gaat er nog veel meer uitkrijgen als City, Chelsea en United tegen elkaar op gaan bieden, en dat gaat gebeuren.

12 mei 2014 om 02:32

Denk het niet. City heeft serieuze ffp problemen en ook chelsea heeft moeite binnen die richtlijnen te blijven. Bovendien is de lb voor hen geen top prioriteit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer dan 33m gaat bieden.

Deze transfer juich ik zeker toe! Shaw in het roof van Manchester, wauw. Een van de grootste -20 talenten van de wereld. Zowel verdedigend als aanvallend al erg goed. Dit is in potentie een van de beste backs van de wereld. Hopelijk gaat United het nieuwe seizoen in met een pak aan wereldklasse spelers, waaronder Marco Reus en Toni Kroos.

Brits of niet. 33 miljoen euro voor een 18-jarige 'back' is volslagen belachelijk imo. Het niet eens een creatieve voetballer.

11 mei 2014 om 23:29

Een creatieve voetballer is makkelijker te vinden dan een goede moderne back daar zijn er niet veel van zeker niet die op deze leeftijd al zo goed is

12 mei 2014 om 01:50

Noem mij maar een creatief toptalent van 18 jaar dat indruk maakt op het hoogste niveau. Ik blijf bij mijn mening dat je voor een back nooit zoveel geld dient neer te leggen. Backs zijn over het algemeen wingers die iets minder kunnen ballen.

12 mei 2014 om 03:19

Max Meyer van Schalke
18 is extreem jong, bij 19 jaar kom je uit op Berardi, Sterling, Januzaj, Mitrovic, Barkley

12 mei 2014 om 06:15

Props voor die enkele naam, wist niet dat Max Meyer slechts 18 jaar oud was. De rest is ouder en Ross Barkley zelfs nog een jaartje ouder.

Als dit waar is is dit heel dom van United 33 miljoen als openings bod slaat werkelijk alles voor een 18 jarige linksback en al helemaal als je bedenkt dat Chelsea en City de vraagprijs gaan opschroeven het zou me niets verbazen als hij straks voor 90 miljoen naar City gaat

Hoop dat hij komt... Hoog bedrag maar wel gerechtvaardigd gezien zijn vorm dit jaar en aan hem hebben we nog minimaal 10 jaar plezier mocht het er van komen. Butje is het gewoon niet...

Maakt hij zijn potentie waar dan is het een goede aankoop, maakt hij het niet waar dan heb je een gigantisch probleem.

Het is veel geld, maar er zijn maar weinig linksbacks op 18 jarige die zo goed zijn als hem.

11 mei 2014 om 23:45

Je moet wel behoorlijk goed presteren dadelijk om die 33m te rechtvaardigen. Voor dat geldt haal je een gevestigde back.

Off: Jullie worden trouwens helemaal niet gelinkt aan Martinez, of wel?

12 mei 2014 om 00:48

Natuurlijk, maar Shaw is 18 jaar oud en kan nog zeker een jaar of 12 mee.

33/12 = 2.5 / 3 miljoen per jaar.. niet heel erg veel.

Off: Nah, maar berichten van een redelijk betrouwbaar persoon uit Liverpool:
-
We have a huge target from Germany. Promised I wouldnt tell so.....#lfc
-
"muller, Bender. Draxler. Kroos. Rodriguez. Firmino. ANY OF Them Pls" he is not here.

12 mei 2014 om 00:52

Target.. tja, lekker nietszeggend. Het speculeren is in ieder geval weer begonnen!

Shaw speelt deze zomer in de basis op het wk.. Cole wordt niet eens opgeroepen morgen.. Denk dat united hem voor het wk al wil vastleggen voordat zijn vraagprijs omhoog gaat. Ze zetten wel hoog in met 33 miljoen. Wel jackpot voor southampton.

12 mei 2014 om 00:44

Cole is geblesseerd en 33 miljoen is niet raar voor een binnenlandse transfer in Engeland vooral niet als het ook nog een Engelsman is. Ik verwacht dat Barkley dit of volgend jaar ook bij Everton vertrekt en daar zal ook minstens 35 miljoen voor worden betaald. Zeg dat hij normaal zo'n 16,5 miljoen zou kosten, vind ik het niet heel raar voor Shaw.

Wow dit zou wat zijn als het binnen deze week al rond zou komen. Hij is dit jaar gewoon de beste linksback in de PL. Vooral zijn volwassenheid valt op en met 18 jaar kan hij minstens 12 jaar mee. Binnelandse transfers in Engeland vallen vaak veel te hoog uit maar goed je krijgt er ook wat voor terug.

Nu nog Kroos, en een CV en VM ophalen en we zijn klaar. Vanaf vandaag mag ook het afzwaaien van spelers bij United beginnen. Misschien kunnen we Young naar Southampton doen zodat we maar 32 miljoen hoeven te betalen

13 mei 2014 om 00:25

Valencia ook en met een beetje geluk heb je hem dan voor 30

13 mei 2014 om 08:14

Als Young 1 miljoen is dan is Valencia minstens 5. Haha.

33 miljoen voor een 18 jarige back kom op zeg ze helpen die transfer markt echt helemaal naar de klote.
Dan is die 100 miljoen zo op om een nieuw elftal bij United neer te zetten.

Waarom zou die naar United gaan??? Die gasten staan maar 1 plekkie hoger in the league...hoop echt dat Shaw en Lallana blijven, met een paar mooie versterkingen kunnen we zomaar is voor Europees voetbal spelen! En btw was vandaag in stadion bij Saints v Man U...dat United is wel heeel erg slecht op moment

12 mei 2014 om 18:36

Hahahaa waarom zou hij naar United gaan?? Uhh even denken, Status, Geld, kans op prijzen, 1e linksback van Engeland worden en in de toekomst de beste linksback van de wereld. Hahah daarom dus. United speelt volgend jaar met Van gaal en een paar aankopen gewoon weer mee om de titel en jullie om de 10e plaats. Nog meer argumenten nodig?

the Guardian = betrouwbaar. Alles met Daily ervoor = rommel. Caughtoffside = geen bestaansrecht.

13 mei 2014 om 00:23

De Daily's zijn gewoon sensatiezoekers, complete rommel wat die in hun kranten vermelden als het om voetbal gaat. Hoe zit het met Sky volgens jou?

13 mei 2014 om 00:30

Sky is geweldig als het om nieuws transfers gaat zijn bijna 100% betrouwbaar. Als het om algemeen nieuws gaat zijn ze niet kieskeurig zoals andere sites als het maar waar is.

13 mei 2014 om 00:43

Skysports, Bbc, The Guardian en The independent zijn allen betrouwbaar naar mijn mening. Sky spant wel de kroon, samen met Bbc.

Enorm talent maar ben wel benieuwd hoe hij presteert als hij iedere week moet presteren en winnen, bij Southampton is en was het toch veel vrijblijvender.

Zou mij niks verbazen als hij zeker een seizoen nodig heeft om zich aan te passen, hoop wel dat dit het volgende toptalent word waar de wereld van mag gaan genieten.

Haha the Guardian vs Daily mail, wie zou gelijk hebben

Southampton zit hier wel in een comfortabele positie. Shaw heeft nog een langdurig contract, probeert geen uitgang te forceren en zowat de hele Engelse top zit achter hem aan. Als ze dit slim aanpakken en er een biedoorlog komt kunnen ze wel 40M euro voor hem krijgen

37 miljoen, wat? Dit soort dingen gaat het voetbal echt verpesten. Als je rond de 40 miljoen gaat betalen voor een 18 jarige back gaan we in de toekomst 20 miljoen betalen voor een 15 jarige talent (zoals Mastour).

14 mei 2014 om 23:00

Vraag en aanbod is het enige wat dit kan verklaren.
Shaw wilt niet per se weg, zowel United als City, Chelsea en Liverpool willen hem halen en Southampton weet dat die clubs bereid zijn een z'n groot bedrag te besteden.

Ik moet zeggen dat ik het zelf zou doen als zowel United als Southampton zijnde.

14 mei 2014 om 23:04

Klopt wel, maar tot hoe ver gaat dat oplopen. In de afgelopen jaren zijn er ongelooflijke ontwikkelingen geweest in transferbedragen.

Dat is een hoop geld voor iemand van 18 die nog geen internationale ervaring in de cl heeft opgedaan. Het is wel een groot talent.

die mensen zijn gek.... Engelse spelers moeten altijd 10x meer kosten.

Manchester toont weer dat ze compleet de weg kwijt zijn. Wordt een beetje beschamend hoe ze jaar in jaar uit te werk gaan.

Enkele domme beslissingen van vorig jaar: 1. Konden Strootman in de zomer op pikken, doen dit niet en besluiten daarna toch een bod uit te brengen. Veel te laat en veel te laag. 2. Aanstellen van Moyes voor een ongelooflijk lange termijn + duur contract 3. Nieuw contract voor Rooney wat hij niet waard is 4. Halen van Mata en dan op de bank zetten 5. ...

Hoe goed Shaw ook is, hij is nog geen 37 miljoen waard.

14 mei 2014 om 23:05

Mata op de bank? Je weet de hoogte van Rooney zijn contract niet, dat is ooit gespeculeerd en nu denkt iedereen dat dat zo is. Op dit moment is Rooney dat niet waard, maar als Rooney weer in zijn vorm komt is hij dat wel. Ook zijn zulke salarissen geen enkel probleem voor United en kan Rooney een clublegende worden door de prijzen die hij gewonnen heeft en hij zou clubtopscorere willen worden. Zo gek is dat nog niet. En je hebt het nu alleen over dingen die zijn gebeurd na het SAF tijdperk maar gebruikt wel jaar in en jaar uit wat insinueert dat dit over een langere periode gaat. Raar.

14 mei 2014 om 23:45

Dat ze het kunnen betalen maakt verder weinig uit.. Ze betalen een salaris waarbij je prestaties verwacht zoals die van Zlatan, Messi of Ronaldo en dat doet Rooney niet ondanks zijn mooi stats dit jaar.

15 mei 2014 om 00:41

Is ook niet echt Rooney zijn schuld, in zo een slechte team kan je moeilijk renderen. Het is nooit zo dat een speler zijn ploeg op sleeptouw neemt terwijl de rest shit is. Voetbal speel je niet in je eentje.

Oh dus nu gaat Van Gaal morgen weer gepresenteerd worden

Ik zal u vertellen Engelse en Nederlandse pers, dat gaat niet gebeuren! Als het vandaag niet gebeurde dan zal het morgen zeker niet gebeuren.

Geweldige backs zijn sowieso schaars in 't voetbal. Niet dat ik dit bedrag goedpraat, maar ik kan 't wel begrijpen. IS pas 18, speelt heel volwassen en er zit nog erg veel rek in. Deze jongen komt er wel hoor!

Tijd dat Engelse topclubs zelf eens Engelse talenten door laten stromen. Dan hoef je ook niet 37 miljoen te betalen voor een 18 jarige LB. Het slaat helemaal nergens meer op. 18 miljoen voor een toen 19(?) Jarige Phil Jones, 40 miljoen voor een Andy Carroll.. en nu waarschijnlijk 37 miljoen voor een Luke Shaw. En dat alleen omdat de Engelse topclubs het vertikken om Engelse talenten door te laten stromen (uitzonderingen daargelaten). Als Shaw dalijk mislukt, heb je gewoon boven de 30+ miljoen weggegooid.

14 mei 2014 om 23:12

vind best dat je Carroll van het lijstje weg kan halen daar is puur 40 miljoen voor betaald uit "paniek", Torres werd 1 uur voor het verstrijken van de deadline verkocht en Liverpool moest asap een nieuwe spits aantrekken.

Newcastle heeft het gewoon slim gespeeld door zoveel te vragen, maar Liverpool had natuurlijk nooit overstag moeten gaan.

Tevens dacht ik dat wij voor Henderson Veel te veel hebben betaald 23 miljoen maar begint nu zijn waarde te laten zien denk dat Henderson DE man is om Gerrard op ten duur te gaan vervangen. zowel bij Liverpool als bij het nationale elftal.

om verder ontopic te gaan:
37 miljoen voor een 18 jarige back is natuurlijk he-le-maal gestoord! presteerd 1 seizoen goed en meteen zoveel geld net zoals Lucas Moura die was ook 40 miljoen met 19 jaar..
dit soort bedragen horen eigenlijk betaald te worden voor spelers als Falcao, Suarez, van Persie.

ik denk als je 5 jaar geleden had gezegd dat er over 5 jaar spelers van 18 die 1 seizoen aardig spelen voor 40 miljoen verkocht zouden worden, iedereen je voor gek had verklaard

14 mei 2014 om 23:18

Newcastle eiste een percentage van de verkoop van Torres. Als Torres voor 30 mil was verkocht, dan was Carroll voor 23 mil gehaald. Als Torres voor 80 mil werd verkocht, dan was Carroll voor 55 mil gekocht.

15 mei 2014 om 00:46

Ja oliedom dus

15 mei 2014 om 11:09

Vind het nog steeds heel dom van Liverpool toentertijd. Carroll is en was nooit 40 miljoen waard. Ook al was het uit paniek. Zo'n grote fout mag je nooit maken als topclub zijnde. Een houtenklaas die een meester is in koppen maar nog helemaal niet zoveel had bewezen. Was dan voor een andere al bewezen topspits gegaan.

En dan zijn wij in Nederland blij als we 10 miljoen krijgen voor onze topspelers...

Maar goed als Shaw zich door blijft ontwikkelen is het een goede aankoop en hoef je de komende 10/15 jaar geen zorgen te maken over de linksback positie. Opmerkelijk dat Engeland toch een hoop goede linksbacks heeft met Baines, Shaw, Cole en Gibbs en het op rechtsback alleen Johnson heeft...

Nog even en het Engelse voetbal gaat de fles op !! Het nadeel is dat ze de rest van europa met zich meenemen . Voor een Puberback €35.000.000 betalen , te gek voor woorden

15 mei 2014 om 09:09

Ja die ballon die de PL heet klapt eerdaags.
Je ziet de Seri A al wegzakken.

En de BL word elk jaar sterker......

Dit is alles wat er mis in de voetbalwereld 37 miljoen pond voor een 18 jarige back.
Kinderen van nu weten ook gewoon niet meer beter en vinden dit normaal.

Maar eerdaags is het gedaan dan klapt het vooral engelse en spaanse transferbeleid zoals de amerikaanse economie van 8 jaar terug.

zou goeie aanwinst zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren