Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wilshere doet Vertonghen na en maakt aartsrivaal zwart

Laatste update:

Jan Vertonghen werkte zichzelf in de nesten toen hij na de bekerwinst van Ajax in 2010 een negatief lied over Feyenoord ('het zijn maar k*tkakkerlakken') zong en Jack Wilshere trad zondag in de voetsporen van de voormalig Ajacied. Tijdens de viering van de FA Cup liet de middenvelder van Arsenal zich iets te ver meeslepen en maakte hij Tottenham Hotspur zwart.

/

Arsenal vierde de winst van de FA Cup met een busrit door de stad en toen Wilshere de microfoon kreeg, kon hij niet laten om de fans op te hitsen. What do we think of Tottenham?, vroeg Wilshere aan de fans. Shit was het antwoord, waarna Wilshere vroeg What do we think of Shit?, en nu luidde het antwoord dus Tottenham. Sky Sports zond het provocerende liedje live uit en bood niet veel later zijn excuses aan.

Duizenden supporters van Arsenal waren zondag de straat op gekomen om de eerste prijs van the Gunners sinds 2005 te vieren. In de FA Cup-finale van zaterdag kwam de ploeg al snel met 0-2 achter tegen Hull City, maar toonde het veerkracht en won het na verlenging alsnog: 3-2.

Jack Wilshere moet gestraft worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach joh, zo erg is dat ook weer niet...

18 mei 2014 om 19:21

Klopt, kijk hoe blij ze allemaal zijn met de FA Cup die ze pas in de verlenging wisten te winnen van Hull City

18 mei 2014 om 19:24

Diezelfde FA cup die Spurs al 23 jaar niet meer wist te winnen.

18 mei 2014 om 19:26

Waarvoor ze eerst Tottenham, Everton en Liverpool hebben uitgeschakeld. Ik heb wel eens van een gunstigere loting gehoord.

18 mei 2014 om 19:29

Pff dit soort reacties slaan dan weer helemaal nergens op. Blijkbaar mogen we nu niet blij zijn met een prijs? Zoiets heet passie/clubliefde, misschien heb je er ooit van gehoord

18 mei 2014 om 19:39

Och jongens gaan jullie nu zo beginnen? Arsenal heeft eindelijk weer eens een prijs, en ze gaan anderen belachelijk maken? Heel zielig dit,.

18 mei 2014 om 19:41

Nee, dit is een reactie op Spurs die nou dit seizoen eindelijk eens boven ons zijn geeindigd. Not!!!

18 mei 2014 om 19:42

"clubliefde"... en het woordje "we" beschreven door een jongen van 16 die nog niet eens zonder toestemming van zijn ouders mag reizen. en die heeft het dan over club liefde betreft een club die hij waarschijnlijk nog nooit heeft bezocht.

ga lekker buitenspelen.

18 mei 2014 om 19:43

Tottenham wordt ieder jaar belachelijk gemaakt met of zonder prijs. Dit is niks nieuws dus iedereen die er tegen is mag lekker huilen in een hoekje.

18 mei 2014 om 19:50

Volgens mij gaat het hier over Wilshere's clubliefde voor Arsenal, niet over mij. Staat er toch compleet buiten?

18 mei 2014 om 20:21

Hahahaha lekker zo denken, dit hoort er juist bij, als een fan een kleine sneer naar de grootste rivaal geven. Alle spudsfans die nu op hun pikkie getrapt zijn en reageren als verlenging tegen hull blabla, ik geniet er van hoor hahahah

18 mei 2014 om 22:10

ach joh.. al wonnen ze met 3 onterechte penaltys! Je bederft het feestje toch niet voor ons kneusje hahaha en dan nog al die groene duimpjes.. zo zie je maar hoe jaloers iedereen is :P heerlijk!!!

19 mei 2014 om 14:05

De FA Cup is een grote prijs hoor...

18 mei 2014 om 19:29

Rivaliteit hoort erbij maar dit gaat een beetje te ver, vind het eerlijk gezegd wel triest dat een FA Cup wordt gevierd alsof ze de europese treble hebben gewonnen.

18 mei 2014 om 19:35

Europese treble? Die ken ik nog niet.. Is dat het winnen van de CL, EL en supercup in 1 seizoen hahahah

18 mei 2014 om 20:03

Dat mag jij vinden. Gelukkig wordt jouw mening niet serieus genomen.

18 mei 2014 om 21:27

Buiten de arsenal fans om denk ik dat de meeste mensen nu niet achterover vallen in hun stoel omdat de spelers van arsenal in verlenging 3-2 winnen van hull city. Win je het kampioenschap of CL is zo'n opmerking ook te ver, maar de FA cup is toch wat minder.

18 mei 2014 om 19:34

Als je hoort wat de Tottenham supporters uitkramen...

18 mei 2014 om 22:45

Ik heb op eens geklikt.. voetballers hebben een voorbeeld functie en daar moeten ze zich ook naar gedragen vooral als je bekijkt hoeveel geld ze verdienen...

Desondanks wel een geniale actie!
Thank you! Thats allright! !

21 mei 2014 om 14:51

Nee precies, Tottenham mag allang vereerd zijn dat ze de eer hebben om DE rivaal van Arsenal genoemd te mogen worden.

Vrij onschuldig toch? Dit hoort er toch een beetje bij vind ik. Zo lang je maar niet te ver gaat, en dat is hier in mijn ogen niet gebeurd.

Belachelijke actie natuurlijk. Je moet je klasse behouden en je niet verlagen tot dit soort dingen. Had dan Mourinho uitgekozen.

18 mei 2014 om 19:14

Sanogo's tweet voor de wedstrijd. "Last tweet b4 history, who would've thought we'd be in this position, how much trophies u won Maureen O". Gelukkig hebben we gewonnen, damn Maureen zou anders los gaan.

18 mei 2014 om 21:35

Mourinho kan alsnog gewoon heel makkelijk reageren, hij heeft 20 hoofdprijzen gewonnen waaronder 3x CL. Sanogo heeft 1 Fa cup gewonnen met zijn team. Wenger 15 waaronder 4 community shields, het kleine broertje van de FA cup. Terwijl Wenger al sinds 1984 hoofdtrainer is (as Monaco) en mourinho vanaf 2000 (benfica).
De opmerking van mourinho (waar sanogo hier op doelt) sloeg nergens op, was buiten alle proporties maar heeft toch wel een kern van waarheid.

18 mei 2014 om 23:39

Leuk, neem dan ook budgetten en spelersgroepen in je vergelijking mee.

Prachtig! Denk dat velen mijn mening niet zullen delen, maar als Arsenal-fan vind ik deze rivaliteit alleen maar mooi

18 mei 2014 om 19:17

Rivaliteit? Je kiest het wel lekker makkelijk uit...chelsea zou jullie echte rivaal moeten zijn.

ON: laat wilshere maar genieten van de FA cup. Hebben ze verdient na 9 jaar. Wel slechte wedstrijd zeg!

18 mei 2014 om 19:24

Hahaha, ik kan er ook niet veel aan doen dat beide clubs op een werpafstand van elkaar af liggen en Noord-Londen

18 mei 2014 om 19:29

Chelsea is een rivaal van Arsenal, maar dat is puur gebaseerd omdat ze geografisch dicht bij elkaar liggen.. De rivaliteit met Tottenham heeft is ontstaan door meerdere redenen dan puur geografisch dicht bij elkaar te liggen

18 mei 2014 om 19:30

Slecht? Het was juist erg spectaculair volgens mij.

18 mei 2014 om 19:34

Volgens mij weet Schop1989 niet helemaal wat het begrip 'rivaliteit' inhoudt.

@derossiftw: wat probeer je nou precies te zeggen, dat zowel Chelsea en Tottenham om geografische redenen rivalen van Arsenal zijn? Ik neem aan dat je Chelsea vanuit sportieve redenen bedoeld, aangezien Chelsea niet in North London ligt.

18 mei 2014 om 19:35

Jij kiest ze lekker makkelijk uit... rivalen ontwikkel je meestal door de jaren heen. Chelsea stelt pas sinds die Rus daar zit wat voor... toen waren de Spurs en Arsenal al decennia lang aartsvijanden...

18 mei 2014 om 19:38

Ach, rivaliteit met Chelsea... Nee, niet met dat gemaakte clubje met dat smerige oliegeld.

18 mei 2014 om 19:41

Schop1989, waarom zijn jullie dan geen rivalen van Bolton, Blackburn en Oldham, die liggen ook bij jullie in de regio. Dat is net zo bizar, een rivaal word je door historie, en er is veel meer historie tussen Arsenal en Spurs dan tussen Arsenal en Chelsea.

18 mei 2014 om 19:46

Rustig aan Boatenginho. Arsenal ligt op Holloway Road en Tottenham ligt op White Hart Lane in tottenham, wat toch een aardig ritje is zo met de metro.

Fulham en Chelsea, dat zijn 2 teams die wel daadwerkelijk op een werpafstand van elkaar liggen. (zo'n 10 minuten lopen)

18 mei 2014 om 19:51

Boatenginho kan heel ver gooien, dat is duidelijk, maar het is wel zo dat ze op kleine afstand liggen.

18 mei 2014 om 20:06

Mwoah...valt eigenlijk wel mee. Tottenham is bovendien ook niet echt een buurt waar hier mee geassocieerd wilt worden. Veel fan de Tottenham fans komen zodoende ook niet uit Tottenham (gelukkig).

Qua letterlijke afstand ligt het natuurlijk wel dichter bij mekaar, maar met het OV duurt de rit naar White Hart lane bijna net zo lang als die naar Craven Cottage of Stamford Bridge.

Persoonlijk denk ik dat de Derby tussen Arsenal en Tottenham wat meer intens is omdat het allebei echte noord-londense arbeidersclubs zijn van origine. Groffe gebieden net buiten het centrum waar je nu nog steeds liever niet gezien wil worden. Vergelijk dit met het gezellige West Londen en ik snap goed waarom de Derby tussen Fulham en Chelsea niet zo intens is.

Er zijn bovendien ook een enorm aantal clubs in Londen, vaak heb je 1 regelrechte concurrent - de geschiedenissen van Arsenal en Chelsea lopen elkaar ook totaal mis. Er zijn altijd wel spanningen tussen de clubs maar Tottenham zal altijd de echte rivaal blijven.

18 mei 2014 om 20:47

@ Silvester

Ik reageer gewoon op Schop 1989 zijn reactie die zegt dat Chelsea onze echte rivaal zou moeten zijn. Geografie speelt meestal wel een rol in rivaliteit (zie city vs United, Inter vs AC Milan, Lazio vs Roma, ..

Chelsea is dan ook in mindere mate een rivaal van ons aangezien ze ook gevestigd zijn in Londen. Je kan dan wel aanhalen dat ze niet van Noord-Londen zijn maar de stadion's liggen maar 16 KM uit elkaar dus dat is peanuts

De rivaliteit met Tottenham is echter zoveel groten vanwege historische redenen die ik hier niet allemaal ga aanhalen aangezien het nogal uitgebreid is

18 mei 2014 om 20:50

Er is een verschil tussen concurrent en rivaal. Chelsea is de concurrent. Tottenham is de rivaal.

18 mei 2014 om 21:11

Rustig aan? Maar klopt, misschien overdrijf ik wat, maar feit is dat het 2 Noord-Londense clubs zijn die al een hele historie qua rivaliteit hebben samen, er is nou eenmaal meer rivalieit tussen deze 2 clubs dan met bv Chelsea.

20 mei 2014 om 15:32

@tony_adams

Spectaculaire wedstrijden krijg je vaak als beide partijen veel foutjes maken he

@the rest

Rivaliteit kun je in vele vormen tegenkomen; afstand en historie bijvoorbeeld.
Dus zoals sommigen al zeiden, de afstand is niet groot tussen Arsenal en Chelsea en ze zijn al bijna 10 jaar een concurrent van elkaar. Dus waarom kun je dat niet als rivaal zien.

Je kunt Chelsea dus als concurrent zien, als rivaal, maar ook als aartsrivaal van de laatste 10 jaar. Tottenham is gewoon een derby gevoel wat bij mij dan meer als aartsvijand voelt.

Tottenham, Everton kunnen eigenlijk nooit tippen aan Arsenal en Liverpool, behalve als het slechter gaat met een club. Maar ik vind het geen rivalen, want je hoort er van te winnen en bij rivaliteit vind ik dat toch anders. Man utd is de rivaal van Liverpool en Chelsea zie ik als rivaal van Arsenal.

maar uiteindelijk kunnen de meeste wel flinks zeuren over 1 woordje in plaats dan het punt van mijn reactie gewoon te begrijpen

18 mei 2014 om 21:06

Ik vind niet dat het strafbaar moet zijn maar het is wel redelijk triest als je bij het vieren van een beker je meer bezig houd met de rivaal dan met jezelf.

Niet zo erg, maar dat toont misschien zijn ware kant
zijn goedkope punten dat hij scoort bij de gooners.

18 mei 2014 om 19:13

Wilshere hoeft echt geen punten te scoren bij de Gooners. Iedereen weet dat hij Arsenal trouw zal blijven tot het eind. Daarnaast speelt hij al vanaf zijn 8ste ofzo voor de club.

18 mei 2014 om 19:16

Ok.
Je kan nooit genoeg punten scoren bij je eigen aanhang.

18 mei 2014 om 19:25

Wilshere is niet zomaar een passant, die speelt sinds zijn 8e bij Arsenal.

18 mei 2014 om 19:27

Dat weet ik ja.
Moet hij daarom niet op goede voet staan met de eigen aanhang? Is de steun van de supporters gewoon maar een gegeven?

18 mei 2014 om 19:31

Je kan moeilijk anders dan je club trouw blijven als je bijna 4 jaar lang stil staat in je ontwikkeling, het is geen Fabregas of Nasri die zo wordt weggekocht vanwege zijn kwaliteiten.

18 mei 2014 om 19:32

Als je jaren bij de club zit en presteert houden de fans van je. Gerrard hoefde ook nooit moeite te doen om de Liverpoolfans voor zich te winnen. Hetzelfde met Carragher, Giggs en Scholes.

18 mei 2014 om 19:35

Maar hij doet het wel, en waarom? Omdat hij nog niet op dat niveau zit van al die anderen die je opnoemt.

18 mei 2014 om 19:37

Thank you captain obvious.

18 mei 2014 om 19:44

Graag gedaan Stravven, altijd tot uw dienst

18 mei 2014 om 20:28

Waarom hij het wel doet? Ik denk omdat hij naast speler ook een groot supporter van de club is. Denk dus niet dat hij dit deed om een wit voetje te halen bij de aanhang, maar gewoon om dezelfde redenen als de andere supporters het graag zingen (zeker als ze een microfoon in hun hand krijgen op een dag als deze).

18 mei 2014 om 20:35

Haha alsjeblieft hé...
Je doet net alsof Wilshere middelmatig is. Wilshere is een heerlijke speler, en kan ondanks dat hij nog geen reuze stappen heeft gezet al fabelachtige dingen laten zien. Je doet hem tekort.

En daarnaast, Wilshere gaat zijn reuze stappen nog zetten, let maar op.

18 mei 2014 om 20:32

Hij hoeftt zoals @arsene.wenger boven mij al zegt geen goedkope punten te scoren bij de Gooners, dat heeft hij niet nodig. Bovendien is hij zelf een echte Gooner, dat vind ik onwijs mooi om te zien.

Bij de warming up stond hij ook bijna de hele tijd stil en strak naar de wedstrijd te kijken. Ik snap ook wel wat jij zegt je kunt nooit genoeg punten scoren bij de eigen aanhang, alleen zal bij Wilshere die rivaliteit toch ook wel van onder tot boven in zijn lichaam gieren.

Nou nou je aartsrivaal poep noemen. Wat een schavuit. Dit gaat echt over de lijn van het fatsoen. Misschien een boete van tien gulden. Dat zal de knaap leren. Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig?

18 mei 2014 om 19:27

In Engeland is shit een woord wat niet op openbare televisie mag, Will I Am veroorzaakte ook wat ophef omdat hij op live televisie shit zei.

Dit is een grapje dat iets te zwaar is uitgepakt

De hele media overdrijft het weer

Is niet de eerste keer dat hij bewijst een leeghoofd te zijn.

18 mei 2014 om 19:23

Middelvingertje naar het publiek bij City. Coke snuiven. Sigaretjes troken

18 mei 2014 om 19:26

Ja als je sigaretjes rookt ben je een leeghoofd...

18 mei 2014 om 19:28

Als je club je miljoenen betaald om te sporten en je dan publiekelijk sigaretjes gaat roken ben je niet heel helder.

18 mei 2014 om 19:30

Tuurlijk, topspelers roken niet. Messi heeft dat nooit gedaan bijvoorbeeld, en ook Ozil niet. Oh wacht.

En dat cokeverhaal is gewoon grote bullshit, er is geen gram bewijs daarvoor.

18 mei 2014 om 19:30

Ozil is ook geen topspeler maar laten we niet die kant op gaan he.

18 mei 2014 om 19:35

Inderdaad, want als je het over spelers zou moeten hebben die geen 'top' zijn dan zouden we het ook over Tottenham moeten hebben en dat is voor niemand leuk.

18 mei 2014 om 19:37

Nee, want dan is het enige wat we nog doen Spurs zwaar afkraken.

18 mei 2014 om 19:37

Sorry hoor maar als je ozil geen topspeler noemt ben je wel heel 'deluded'. Objectief gezien hoort ozil nog steeds gewoon bij de beste spelers ter wereld hoor.

18 mei 2014 om 20:06

Zinedine zidane was zeker ook geen topspeler? En ja hij werd ook betrapt.

Wat een baas is die Wilshere, samen met Ramsey 2 grote talenten die er al lang spelen en samen nog veel voor Arsenal kunnen gaan betekenen.
Mooi voor Arsenal dat ze weer een prijs pakken, gun het Wenger!

Het zijn gewoon rivalen en zulke dingen moet je gewoon kunnen zeggen.

18 mei 2014 om 19:32

Er is niks mis met gezonde rivaliteit, maar dit gaat toch echt wel te ver. Hij kan ook de FA cup winst vieren zonder Tottenham erbij te betrekken.

18 mei 2014 om 19:36

Aze, je kent de band tussen Spurs en Arsenal, dat is gewoon iets aparts. Niet iedere club heeft zo'n duidelijke aartsrivaal.

18 mei 2014 om 19:42

Niks mis met rivaliteit, maar de arrogantie die een prijs meeneemt, is echt belachelijk. Gelijk beginnen de meeste Gunners te provoceren en de rivalen en supporters van een andere club belachelijk te maken.

18 mei 2014 om 19:49

En dat zou jullie coach nooit durven natuurlijk. En het is vooral omdat Spurs sites opgericht heeft over hoe lang Arsenal niets gewonnen heeft, of Wenger al iets gekocht heeft enzovoorts, daar reageert Wilshere op, niet alleen als speler maar ook als supporter van de club, wat zijn goede recht is. Hij loopt al 14 jaar bij Arsenal als speler, dan heb je gewoon een band met de club. En over andere clubs dan Tottenham hebben ze volgens mij niets gezegd.

Dit gezegd te hebben: Wat moet je anders met fans die al 15 jaar roepen dat ze boven ons gaan eindigen en dit ook al 15 jaar niet doen?

18 mei 2014 om 19:50

Hoevaak wordt Arsenal belachelijk gemaakt dan? 75% van de tweets gister die ik heb gelezen voordat Arsenal nog niet gewonnen had gingen over de 9 year trophy drought.
Zelf vind ik het daarom zielig dat Arsenal fans nu moeten zeggen hoelang Spurs zonder prijs zit, omdat Arsenal fans zelf ook weten hoe klote dat was.

18 mei 2014 om 20:02

@stravven

Mourinho doet het tenminste voor of na een wedstrijd. En hij beledigt ze niet, hij zegt zijn mening over een club of persoon, dat is heel anders dan een club voor ''shit'' uitmaken. Ik snap dat Wilshere een band met Arsenal heeft en dan is het ook logisch dat hij een hekel heeft aan the Spurs, maar om ze publiekelijk ''shit'' te noemen en dan de fans ook nog mee laten doen, gaat echt te ver.

Ik heb ook totaal niks met Arsenal en Tottenham, maar ik noem ze ook geen ''shit'' als Chelsea iets wint.

18 mei 2014 om 20:05

Specialist in failure vind jij geen belediging? Ok.

18 mei 2014 om 20:08

Nee, het is geen beledigen, want Mou heeft wel degelijk een punt, hoe vaak heeft hij wel niet gefaald?

18 mei 2014 om 20:12

Aze, de rivaliteit tussen Chelsea en Spurs en die tussen Chelsea en Arsenal is heel anders dan die tussen Arsenal en Chelsea, dat moet jij ook snappen. Chelsea heeft niet een echte aartsrivaal volgens mij.

18 mei 2014 om 20:54

Natuurlijk, blijf maar lekker consequent.

Is helemaal niets aan, het is nog allemaal vrij onschuldig. Ik denk dat het in Oost-Europa en Zuid-Amerika toch iets harder aan toe gaat

Gibbs "How does it feels to be Tottenham, how does it feels to be small. You sold be Bale, we signed Mesut Ozil, Mesut Ozil".

Sczeczny " It's happened again, it's happened agai-ain. Tottenham Hotspur it's happened again".

Niet alleen Jackie he, haha.

Beetje sneu dat je na jaren weer een prijs wint en het dan nog steeds over Tottenham hebt. Niet alleen deze clown. Ook die gare pool.

18 mei 2014 om 19:33

Een clown die bij jullie gewoon met afstand de beste middenvelder zou zijn, en een gare Pool die de minst gepasseerde keeper van de PL is. Daar zou Spurs maar al te blij mee zijn, een "topclub" met een doelsaldo van +4...

18 mei 2014 om 19:40

haha, schiet er één in de verdediging zeg.

@stravven: waar zegt Ledleys Knee iets over de sportieve capaciteiten van zowel Wilshere als Sczeczny? Nergens volgens mij. Hij zegt puur iets over hun gedrag, niet over hun kwaliteiten. En leuk dat je even bepaald dat Tottenham een zogenaamde topclub is. Geen idee waar je dat op baseert.

18 mei 2014 om 19:40

Ik zou altijd Lloris boven die idioot kiezen en ik zou zelfs Paulinho boven Wilshere kiezen. Niet omdat hij beter is maar gewoon omdat ik die cokedwerg niet in het elftal wil hebben.

18 mei 2014 om 19:43

Clown is toch niet bepaald positief, en "die gare pool" is ook niet bepaald positief. Verder zie je dat topclub tussen aanhalingstekens staat, ik neem aan dat je begrijpt wat dat betekent?

En Ledley, er is geen gram bewijs dat dat cokeverhaal waar is, grote kans dat het net als veel andere dingen uit een grote duim gezogen is.

18 mei 2014 om 19:44

En omdat jouw verstand van voetbal gewoon niet zo groot is, dat bewijs je hier.

18 mei 2014 om 19:49

Mijn verstand van voetbal is niet zo groot. Okay. Jij vind die pool beter als Lloris dan?

18 mei 2014 om 19:52

Dat zeggen we niet. En noem hem bij zijn naam, Szczesny is zo lastig nou ook weer niet.

18 mei 2014 om 20:00

Gedraag je eens naar je leeftijd zeg, mensen bij hun naam noemen is iets wat daarbij hoort. Je hoeft niet de volledige naam te gebruiken (anders ben je bij Zuid-amerikaanse, Spaanse en Portugese spelers een dag bezig), maar doe in ieder geval een poging.

18 mei 2014 om 20:02

Met die aanhalingsteking geef je aan dat er gesuggureerd wordt dat Tottenham een topclub is, maar volgens mij is er niemand hier die Tottenham onder het rijtje topclubs schaart? En nogmaals, de 'clown-opmerking' is misschien niet positief, maar zegt niks over hun sportieve kwaliteiten. Dat verzin jij erbij.

18 mei 2014 om 20:05

Volgens mij scharen de Spurs zich hier al jaren onder de topclubs, en in Engeland hebben ze het ieder jaar over de top 6 bestaande uit Arsenal, Chelsea, Liverpool, City, United en Tottenham. En kijk ook even naar de uitgaven over de laatste jaren, Tottenham heeft de laatste 10 jaar 626 miljoen aan transfers uitgegeven, dat is 200 miljoen meer dan Bayern Munchen.

En aangezien ik Wilshere niet met een wit geschminkt gezicht en een rode neus zie lopen ga ik er vanuit dat dit op zijn prestaties als speler bedoeld is.

18 mei 2014 om 20:23

Hij is ook geen clown met een rode neus maar een witte (ha). Ik had het over hem niet over zijn sportieve kwaliteiten. Ik vind hem geen slechte speler. Beetje zeikerig maar niet slecht.

Het zijn maar kuuuuuuuutttt kakkerlakken!! Prachtig man! Dit hoort er gewoon bij, zolang het maar redelijk onschuldig blijft.

Ze winnen eens iets.

18 mei 2014 om 19:34

Want jouw club heeft de laatste jaren veel gewonnen. Oh wacht...

18 mei 2014 om 19:35

Ik heb het niet over Liverpool. Jij begint over iets off topic.

18 mei 2014 om 19:39

Nee, door jou manier van reageren haal ik jou club erbij. Het is gewoon hypocriet, dat zou hetzelfde zijn als wanneer ik aan het begin van het seizoen iets over Liverpool en prijzen winnen zou zeggen, want dat was ongeveer even lang geleden.

18 mei 2014 om 19:42

Ik vind het arrogant van Wishere om nu ineens over Tottenham te beginnen, net nu ze een prijs hebben na lange 9 jaren. Bravo.

Als je begint over Liverpool en prijzen, ja ok ik hou je niet tegen.

18 mei 2014 om 19:55

The Sandman, als je voor en tijdens de wedstrijd op twitter hebt gekeken snap je Wilshere nog beter. En Spurs maar grappen maken over Arsenal en de prijzendroogte, dan is het niet heel gek dat hij zo reageert. Ik zou dat ook gewoon doen.

18 mei 2014 om 19:59

Mja sorry ik kijk geen twitter, staat teveel brol op. Uiteraard werd er gelachen met Arsenal, maar vanuit de spurs kant moet het niet komen. Die winnen nooit iets, zelfs de league cup niet

Ik begrijp je nu beter denk ik. De emoties, de adrenaline, het komt er allemaal bij kijken.

18 mei 2014 om 20:03

Precies. Ik denk ook dat Liverpool wel iets over United zou zeggen als ze kampioen worden, dat kan haast niet anders.

18 mei 2014 om 20:12

Ja inderdaad en vica versa, dat kan ik gewoon niet kwalijk nemen. Ik ga het hierbij laten denk, ik snap jouw punt en ik hoop dat jij nu begrijpt dat mijn 1e comment hier niet denigrerend bedoeld was. Ik ga gitaar spelen coai

19 mei 2014 om 12:17

9 en 4 jaar is wel effe wat anders.

18 mei 2014 om 19:34

Zou Liverpool ook eens moeten doen. Verdienen ze wel. Even vergeten wanneer jullie voor het laatst iets wonnen.

18 mei 2014 om 19:39

Net als iedereen was vergeten, wanneer jullie voor het laatst iets hadden gewonnen?

18 mei 2014 om 19:42

Tiens arrogant gedrag waar ken ik dat van? We eindigen het seizoen zoals we begonnen zijn, arrogantie Arsenal supporters.

18 mei 2014 om 19:47

Liverpool won in 2007 de Champions league, heeft Arsenal wel eens een beker van niveau zoals de Champions league gewonnen?

18 mei 2014 om 19:53

En geen enkele Liverpool fan heeft gezegd dat jullie zeker kampioen zouden worden? Oke. Het zit wel diep dat Liverpool geen kampioen is geworden volgens mij.

18 mei 2014 om 19:54

Arsenal won het landskampioenschap zonder een keer te verliezen. Dat zie ik Liverpool nog niet zo snel doen.

18 mei 2014 om 19:57

Nee dat denk ik niet zo, nu ben je dingen uit je duim aan het zuigen. Liverpool kampioen, we zijn op een hele mooie 2e plaats geëindigd . Daarvoor ben ik uitermate trots op de ploeg.

Maar de arrogantie, je die kwam echt wel met bakken van de Arsenal supporters in het begin van het seizoen en zeker na de nederlaag van Liverpool op Arsenal. Maar ja, na de winterstop toch met de beide voetjes op de grond gezet. Net als Liverpool 3 speeldagen voor het einde. Maar arrogantie van de Liverpoolsupporters. Niet gezien.

18 mei 2014 om 19:58

Liverpool won de CL in 2005 van Milan en verloor de finale in 2007 van Milan.

18 mei 2014 om 20:01

Voordat ze van Chelsea verloren waren de Liverpuldians toch vrij hoog van de toren aan het blazen, daarna was het ineens over, wat niet onlogisch is.

18 mei 2014 om 20:07

De normale, objectieve Liverpoolfans (ik concludeer dat ik dat niet altijd ben) wisten maar al te goed dat dat een cruciale en uitermate moeilijke match was. Dat de titel binnen handbereik was ok, maar hem winnen zag ik niet gebeuren, zelfs niet 3 speeldagen voor het einde.

Ik kan alleen maar over mezelf spreken helaas in dat opzicht.

18 mei 2014 om 20:15

The sandman, daar zeg je iets wat niet kan. Een fan is niet objectief. Je bent objectief of je bent een fan, je moet een van de twee kiezen. Ik ben eerlijk, wat Arsenal betreft ben ik alles behalve objectief, iets wat mij niet verhinderd om te argumenteren. Daar zitten soms drogredenen bij, maar dat maakt soms niet uit.

18 mei 2014 om 20:19

Jawel je kan objectief zijn als fan. Daar ben ik van overtuigd, je bent toch kritisch op je eigen spelers van de club, dat is een soort van objectiviteit. Je weet ook wanneer je slecht gespeeld, dat je het niet zegt/typt betekent niet dat je het niet weet.
Als Liverpool slecht speelt zal ik het weten maar het toegeven aan anderen zal a pain in the ass zijn.

18 mei 2014 om 23:49

Zoek objectief maar even op. Als je kritisch bent, verkondig je een mening en die zijn altijd subjectief.

19 mei 2014 om 16:51

Als je kritisch bent, zoek je feiten op, jij somt gewoon een foute definitie op

Haha met deze actie maakt hij zich nog geliefder dan hij al is bij de fans

Beetje provocatie kan geen kwaad natuurlijk, Tottenham zat ons al lang te jennen met die '9 years and counting' prijzendroogte, gevalletje van wie de bal kaatst..

Tottenham zou vast en zeker hetzelfde doen moeste ze de FA cup of een andere prijs winnen maar daar zijn ze met dit elftal niet toe in staat denk ik .. 6 years and counting!!!

De vergelijking met Vertonghen word niet terecht gemaakt vind ik. Vertonghen ging echt veeeel te ver. Dit vind ik nog wel schattig.

18 mei 2014 om 19:30

Kut kakkerlakken of shit. Komt toch een beetje op hetzelfde neer?

18 mei 2014 om 19:35

Maar in het geval van Spurs is het gewoon waar, they played like shit all season. Feyenoord speelde niet als kut kakkerlakken.

18 mei 2014 om 19:44

De frustratie is voelbaar..

18 mei 2014 om 19:44

Ik snap jouw probleem niet zo? Wilshere heeft gewoon gelijk met wat hij zegt en het is een van de liedjes die de fans altijd zingen. Bovendien is het gewoon de keiharde waarheid want Spurs is gewoon echt shit.

18 mei 2014 om 19:47

En toch beter dan eigenlijk alles wat bij Spurs op het middenveld loopt. En niet iedereen hoeft een gentleman te zijn, en wat spelers buiten het veld doen maakt mij eigenlijk heel weinig uit.

Verder hoeft Wilshere niets voor de fans te doen, hij is een kind van de club, hij speelt er al 14 jaar. 14 jaar! Bij Spurs zit er niemand langer dan 10 jaar...

18 mei 2014 om 19:52

Ik ben niet gefrustreerd, ik geef alleen mijn mening. Je ziet geen Spurs spelers Arsenal uitlachen of uitschelden of whatever maar wel the other way around. Daarom vind ik jullie classless.

18 mei 2014 om 19:53

Nee, dat is omdat Spurs ten eerste niets wint en ten tweede weinig spelers hebben die een echte band met de club hebben.

Een goede voorzet van Spurs, dat gebeurt ook niet vaak (dit was een simpel inkoppertje)

18 mei 2014 om 20:49

Het is nou ook niet echt zo dat Spurs bepaald een groep spelers hebben die echt echt van de club is.

18 mei 2014 om 23:35

Spurs is een club met veel vriendjes in de media en daarom hebben ze een klankbord. Daarbij moeten jullie blij zijn dat Arsenal jullie rivaal is en dat af toe dit soort uitspraken worden gedaan richting jullie anders hadden jullie helemaal niks voorgesteld.

Heerlijk deze actie. Alleen is dit wel de waarheid in tegen deel met Vertonghen toen. Tottenham is gewoon sh*t die weet iedereen in London.

Wilshere is toch wel een fantastisch talent. Hij is een jonge van de club en zulke dingen moeten gewoon kunnen

Nou lijkt me dat hier wel een schorsing voor komt. Arsenal fans hier laten zich ook van hun slechtste kant zien. Ik was gisteren wel voor Arsenal maar dat levert hierdoor toch krediet in.

18 mei 2014 om 19:46

Alsof de andere fans zich zo goed gedragen?

18 mei 2014 om 22:54

Wilshere is een speler, die hebben een voorbeeldfunctie en zouden hier boven moeten staan. Hij heeft een andere rol en verantwoordelijkheid. Gewoon heel onverstandig dus...

Super jack, Super Jack Wilshere.
Held!!!
Mag hij van mij honderd keer zeggen!!!
Alle Supds fans zitten de hele de zomer te janken:
110 mil uitgegeven, weer geen 4de. Voor de zoveelste keer St totteringham's day, 3keer verliezen van aartsrivaal en toe kijken de ze de FA cup winnen!

MIND THE GAP!!!!

Haha, dit is toch geniaal. Ik vond het geweldig dat Wilshere dit deed vanmiddag. Ik snap ook niet waar zo'n probleem van wordt gemaakt? Zo erg is het toch niet wat hij zegt? En bovendien is het gewoon nog de waarheid ook.

18 mei 2014 om 20:18

Nee tis niet de waarheid. Ik ben geen Arsenal fan en geen Tottenham supporter maar ik vind het wel een beetje onprofessioneel van Wilshere om dit zo te roepen. Voorbeeldfunctie...?

En de Arsenal supporters hier...waarom zo snel op je tenen getrapt? Jullie ploeg is duidelijk al tig jaar structureel beter dan Tottenham , gedraag je dan ook als het betere team. een prijs erin wrijven is toch kinderachtig, vooral gezien het feit dat jullie 'topclub' de laatste jaren het gewoon slecht heeft gedaan

18 mei 2014 om 20:27

Alsof Shit zo'n geweldig erg woord is, dat is iets wat Engeland nog wel van Nederland kan leren: als ik op mijn werk aan het schelden ben(ik woon en werk in London) kijken ze me soms echt vreemd aan.

En het is niet kinderachtig, dit is een reactie van de supporter Wilshere op de supporters van Spurs die al tijden bezig waren met vergelijkbare uitspraken.

18 mei 2014 om 22:52

Gast grow up... en Wilshere is speler en geen supporter... dat brengt nogal een andere verantwoordelijkheid met zich mee. Je hebt een prijs gewonnen, ga feest vieren ipv je frustraties tonen. Lijkt Arsenal echt geraakt te hebben dat de spurs een serieuze tegenstander zijn.

De kans dat Tottenham nu iets terugdoet als zij wat winnen is wel groot. Maar goed dat risico kan je makkelijk nemen.

18 mei 2014 om 20:02

Ze moeten dan eens nog maar eens een keer iets gaan winnen, de League cup zou nog wel kunnen, of de Europa League.

18 mei 2014 om 20:53

Arsenal heeft natuurlijk ook al heel veel Europese prijzen.

18 mei 2014 om 22:55

Stravven je praat alsof Arsenal altijd prijzen wint

19 mei 2014 om 13:57

Lekker arrogant bezig na 9 jaar droog te staan

Vergeet ik nog Tim gooner Sherwood. 00 Sherwood!

Wilshere voor president Haha hij is jong Who cares Arsenal bazen!!!!!!

@stravven

al dat moeite van je is niet nodig, geloof me. Het zijn toch altijd dezelfde mensen die Arsenal op elke manier proberen af te kraken.

on: Gewonnen Gewonnnenn !! ole oleeeeee ik werd overal uitgelachen "waarom BEN JE Voor Arsenal ?!" 9jaar !!.. 9 lange jaren.. van schaamte en teleurstelling.. finally justice ! ^0^ !!

Dit is niet te vergelijken met Vertonghen.
Want Wilshere zegt eigenlijk niks verkeerd.

Hij doet eerder Wilders na en de menigte geeft antwoord.

De band is inderdaad ander dan tussen jullie en Spurs, maar ik vind dat je zelfs je rivaal moet respecteren. Wilshere zal bij de nationale ploeg nog vaak zij aan zij staan met spelers van Spurs, dan is deze uitspraak gewoon ongepast.
Chelsea heeft (gelukkig)geen aartsrivaal, ik zou me wel schamen als een Chelsea speler de tegenstander

18 mei 2014 om 20:36

ugh uguuaghh. Schei toch uit man. Rivaliteit hoort bij een sport, je ziet het bij elke soort sport en teams terug. Behalve bij Chelsea omdat de successen uit het niets kwamen toevallig.

18 mei 2014 om 20:56

Wij hebben tenminste respect voor de tegenstander. Kunnen we over jullie niet zeggen.

18 mei 2014 om 21:02

Haha hoe kortzichtig ben jij. Mourinho is wel de laatste die respect heeft voor iemand.

18 mei 2014 om 21:11

Jullie hebben respect voor de tegenstanders? haha jullie hebben niet eens respect voor het voetbal in zijn totaliteit gek.

18 mei 2014 om 21:15

Het voetbal dat Chelsea speelt staat hier totaal los van en als je de PL echt zou volgen, dan zou je moeten weten dat Chelsea vaak genoeg aanvallend speelt.

18 mei 2014 om 21:37

Ik zeg toch ook in zijn totaliteit, daarmee bedoel ik ook Mourinho's geweldige en gepaste uitlatingen om een conflict op te starten, zowel naar spelers als naar coaches. En over jullie voetbal style, tja op een goede zonnige dag spelen jullie iedereen van de kaart met hoge cijfers van het grasmat, natuurlijk zonder enig hulp van de arbitrage, ofcourse. Wij zijn toch Chelsea; we hebben respect voor onze tegenstanders. We doen geen vlieg kwaad.. ben je mal ofzo ?

Klopt de band tussen ons is anders dan die tussen jullie en Spurs, maar ik vind dat je zelfs je rivaal moet respecteren.
Chelsea heeft (gelukkig) geen aartsrivaal, ik zou me persoonlijk dood schamen, als een speler van ons de tegenstander

Grappig, verbazend? weet het eigenlijk niet. Grappig vooral omdat Arsenal vooral meer haat vertoont richting Spurs dan andersom. Daarnaast loopt Wilshere al een hele meneer te wezen terwijl hij nog geen eens 100 wedstrijden in de PL heeft.

Blijkbaar toch bijzonder hard op de teentjes getrapt.

Daarnaast is Stravven weer op een kruistocht zo te zien.

18 mei 2014 om 21:01

Haat? Nee, je moest eens zien wat jullie supporters uitkramen.

Rivaliteit, dat wel. De spelers van Arsenal weten volgens mij veel beter hoe de stand van zaken is tussen Arsenal en Tottenham. Die van de Spurs krijgen daar te weinig van mee, Van der Vaart was de laatste die het wist en zich daarmee profileerde.

Tottenham is poep. Nounou die zal wel hard aankomen. Schorsen voor het leven.

Een aartsrivaal is er ook om zwart te maken, dus ik snap niet wat hier mis mee is.

Hoezo? Ik zie geen reden dat hij ongelijk heeft!

terug naar je rolstoel jack wheelchair

Mijn god, de frustratie zit hier diep bij alle Arsenal-fans zeg. Er mag hier niemand iets slechts over jullie 'heilige' Arsenal zeggen, want dan zijn het meteen sukkels die er niets van weten. Toch moet je je even herinneren dat wanneer iemand wil zeggen dat Arsenal slecht is, dat hij dat gewoon mág. Ook al vind je dat niet zo lief, het is hier geen dictatoriaal Arsenal-bewind.
Het getuigt van pure arrogantie dat men hier niets mag zeggen over Arsenal, omdat de mannetjes hier dan beetje boos op je worden want 'je bent niet voor mijn cluppie'. Zo werkt voetbal nou eenmaal; er zijn ook tegenstanders van je club; en laat die nou gewoon lullen, en niet op alles happen met steeds dezelfde argumenten.

Dus bij deze meld ik ook even dat ik dit echt heel triest vindt van voornamelijk Wilshere. Houd de eer toch eens aan jezelf, je wint voor het eerst sinds 9 jaar een prijs en dan is het 'not-done' om meteen de aanval te openen met beledigingen jegens andere clubs. Vier dat prijsje gewoon lekker met de Arsenal-aanhang en probeer maar eens een keer een prijs te winnen die er toe doet. Een PL-titel of een Europese prijs.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren