Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘De komst van Viergever is ook een signaal naar Denswil’

Laatste update:

Ajax neemt Nick Viergever over van AZ: de verdediger moet in Amsterdam de opvolger worden van Niklas Moisander. De verwachting is dat Moisander vertrekt uit de hoofdstad. De komst van Viergever is geen goed nieuws voor Stefano Denswil, die ook in beeld was om Moisander op te volgen.

/

Volgens De Telegraaf is de komst van Viergever een signaal naar Denswil. De twintigjarige mandekker heeft nog altijd geen overstemming bereikt met Ajax over een nieuw contract. Denswil ligt vast tot medio 2015 en de onderhandelingen over het openbreken en opwaarderen van het contract verlopen stroef.

Denswil kwam afgelopen seizoen tot zeventien competitiewedstrijden, waarvan vijftien als basisspeler, in de hoofdmacht van Ajax. Daarnaast kwam Denswil negen keer uit voor Jong Ajax. Overigens heeft hoofdtrainer Frank de Boer ook nog de beschikking over Mike van der Hoorn.

Is Stefano Denswil goed genoeg voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap niet waarom ze viergever hebben gekocht, denswil en van der hoorn zijn veel beter

25 mei 2014 om 11:46

Waar baseer jij dat op dan? Leg eens uit waarom je dat vindt?

25 mei 2014 om 12:24

Omdat viergever bij az niet goed genoeg was op cv dus waarom wel bij ajax

25 mei 2014 om 12:33

Jongen, viergever kan op verschillende plekken spelen en zal ook om te prikkelen naar de jonkies toe

25 mei 2014 om 12:53

Dan ben je niet goed op de hoogte. Hij Speelde linksback bij AZ omdat hij daar harder nodig was in het centru niet omdat hij niet goed genoeg was. Wie zegt trouwens dat hij een concurrent is voor in het centrum bij Ajax. Wie weet willen ze hem wel hebben als stand in van Blind op het middenveld of als concurrent van Boilesen op de linksback positie. Het is altijd handig om een defensieve alleskunner in je selectie te hebben. Zeker als hij ook nog eens weet hoe je Knockout fases in de Ueropaleague overleeft.

25 mei 2014 om 13:08

Precies. Bovendien doet Denswil moeilijk over zijn contract. Niemand staat boven Ajax. Denkt hij beter te zijn dan de club, dan gaat hij maar weg, Voor hem is er zo een andere die er wel van droomt bij Ajax in het eerste te spelen zonder gezeik.

Vind het een prima aankoop. Op de linksback positie hebben we alleen Boilesen. Riedewald is nog net te jong en heeft ook nog niet het niveau. Hij laat zien veel talent te hebben. Dijks zal ook wel nu weggaan of iets. Heeft het aardig gedaan bij Heerenveen, maar twijfel of het Ajax kwaliteit is. Hij is lang, maar kan ondanks dat matig koppen. Maar het is dus logisch dat er een verdediger komt die op de linksback kan en centraal achterin. Want als Moisander weggaat, moet je toch wat achter de hand hebben. Met Denswil alleen is het wel heel dun bezet dan.

26 mei 2014 om 12:36

Denswill moet niet zo zeuren. In het profvoetbal heb je nu eenmaal concurrentie? Wat wil ie nu eigenlijk? Geen concurrentie? Dan moet ie zich lekker later verhuren aan Cambuur of zo. Anders moet ie een vent zijn en zich in het team proberen te voetballen. Zijn kans komt heus wel.

25 mei 2014 om 11:51

Volgens mij willen ze iedereen lekker scherp houden. Dat doet Frank wel goed. Kijk naar een Riedewald, valt in en maakt 2 belangrijke doelpunten.vervolgens zie je hem een tijd niet meer.

in potentie is Denswil wel beter, Van der Hoorn weet ik nog niet. Viergever is denk ik ook niet voor de basis gehaald, maar om de concurrentiestrijd aan te gaan. Hij heeft in elk geval enige ervaring, en zal niet zo snel de domme fouten maken die regelmatig gemaakt worden.

En voor de prijs die ze betaald hebben zal het geen miskoop zijn/worden.

25 mei 2014 om 11:55

Daarnaast kan Viergever centraal of op de back of op het middenveld spelen. Zoiets is ook erg fijn en zijn ervaring speelt ook een grote rol. Denswil moet eerst maar eens verlengen of hij wordt verkocht. Een speler die niet verlengt met een aflopend contract is verkopen.

25 mei 2014 om 12:16

Viergever is nu al meer ervaren dan bijna iedereen in de Ajax selectie qua eredivisie en Europese wedstrijden. Bovendien kostte hij tussen de 1,5 en 2 miljoen dus je kan al vrij snel hem voor dezelfde prijs op z'n minst doorverkopen. En hij kan nog eens op meerdere posities spelen. CV, LB en als defensieve middenvelder.

Dus een prima aankoop zelfs als alle verdedigers blijven bij Ajax. Poulsen is ook al weg.

25 mei 2014 om 12:30

Zeker handig dat hij ook linksback en cvm kan, want blind is nu de enige die op cvm kan spelen (heel eventueel schöne nog), maar dan kan viergever daar als 2e optie. Linksback is boilesen, maar die zal waarschijnlijk niet het hele seizoen elke wedstrijd 90 minuten spelen, dus kan viergever daar ook als 2e optie. (daarnaast ook nog riedewald)
Ook handig om Denswil, v.d. Hoorn en Veltman scherp te houden op de cv positie.

25 mei 2014 om 12:37

Dat van riedewald vind ik zon onzin ja misschien heeft die jongen wel kwaliteiten om bij Ajax te spelen maar het is een linksback als hij dan 2 keer scoort zegt niks over zijn kwaliteiten als linksback en of hij het ver gaat schoppen.

Ik kan me ook nog een Ramon sommers herinneren die 2 keer scoorde tegen Ajax voor fc Utrecht maar nooit meer verder is gekomen als het niveau Utrecht

25 mei 2014 om 11:51

Denswil is de enige als moisander weg gaat. van den hoorn is een Rcv, geen Lcv
En viergever kan ook nog back spelen als boilesen rust nodig heeft / een blessure heeft

25 mei 2014 om 11:51

vd Hoorn is een concurrent voor Veltman, niet voor Denswil. maar als moisander vertrekt moeten we toch een een verdediger hebben

25 mei 2014 om 12:02

Precies wacht je te lang dan had PSV hem. Je moet gewoon snel handelen en snel de selectie klaar hebben. Het lekkerste is gewoon met 20 juni met de huidige selectie te beginnen en daar al lekker inspelen.

25 mei 2014 om 13:22

Juist, je kunt hem maar binnen hebben. En mocht Moisander toch blijven, is er alsnog geen man overboord. Je kunt er beter een te veel hebben dan een te weinig.

25 mei 2014 om 12:16

Denswil en Van der Hoorn beter dan Viergever? Dat is uniek om te horen.

26 mei 2014 om 12:38

waarom? heb ik wel veer meer gehoord. Ik ben het er ook niet mee eens maar anderen mogen dat vinden.

25 mei 2014 om 12:58

Ajax speelt een seizoen van zo'n 45-50 officiele wedstrijden, waarin blessures en schorsingen voorkomen. Daarom heeft Ajax reservespelers nodig. Het kan niet zo zijn dat Ajax nadat Moisander verkocht is en Denswil met een blessure uitvalt in een CL wedstrijd tegen bv Barcelona opeens de 17 jarige Kenny Tete of Jairo Riedewald moet opstellen. Snap je het nu?

Kijk bijvoorbeeld naar Stefano Denswil die vorig seizoen stand-in was voor Moisander. Die kwam tot het respectabele aantal van 17 wedstrijden in de Eredivisie, 9 duels in de Jupiler League, 4 duels in de Knvb beker en 7 duels in Europese wedsttijden. Dat zijn er samen 37!!! en dat voor een reservespeler. Bij Ajax moet daarom elke positie dubbel bezet zijn met spelers die reeds klaar zijn voor het grote werk.

Overigens gaat Ajax ervan uit dat Moisander vertrekt en de door jou genoemde rechtspoot v.d. Hoorn speelt op rechts en niet zoals Moisander, Viergever en Denswil op links. Mikee is backup voor Joel Veltman. Dat ik dit laatste aan een lid van VZ moet uitleggen is een beetje vreemd, maar à la.

25 mei 2014 om 13:14

Viergever was CV maar deed vorig jaar lang over bijtekenen. AZ heeft toen andere CV gehaald (Gouweleeuw) en Viergever op back positie gezet. Dus niks dat hij niet goed genoeg was voor AZ om CV te spelen.
Ben dan ook niet negatief over aankoop. Veel ervaring in eredivisie (alleen Siem heeft meer eredivisie wedstrijden) en Europa (meer dan welke Ajacied). Misschien gevalletje Schone, hoewel die een stuk goedkoper was ;-)

25 mei 2014 om 13:42

Of van der Hoorn beter is dan Viergever weet ik niet. In elk geval is Heitinga beter dan Viergever en Heitinga is gratis. Ik snap daar echt niks van.

26 mei 2014 om 12:40

Gratis qua afkoopsom, niet qua salaris... Verder is die de laatste jaren wel erg ver afgegleden en kan trouwens ook niet op de links back positie uit de voeten.

26 mei 2014 om 16:40

Ik denk dat je in totaal afkoopsom + salaris ongeveer net zo veel kwijt bent. Daarbij is Heitinga gewoon basisspeler in de Premier League he. Dat is wel even een totaal ander niveau dan in Nederland. Heitinga zou in Nederland gewoon met afstand de beste verdediger zijn.

Daarbij kan Ajax na het vertrek van Poulsen en het eventuele vertrek van Moisander en Siem de Jong wel wat ervaring gebruiken.

25 mei 2014 om 16:43

Viergever heeft meer ervaring dan een denswil, ook vind ik hem sterker.

Van der Hoorn kan er al helemaal niks van en is dus zeker minder dan viergever.

Ik denk dat dit viergever gewoon een basisplek krijgt!

25 mei 2014 om 19:30

Vermoedelijk hebben de scouts de wedstrijden tegen benfica niet meer op dvd. Verreweg de slechtste man op het veld.

26 mei 2014 om 12:43

dus op basis van 1 wedstrijd beoordeel jij spelers?? Ik heb bv Bergkamp ook wel eens erg slecht zien spelen maar is toch een vrij goede speler gebleken....

25 mei 2014 om 22:26

VZ haalde dit ook al aan "overigens heeft hoofdtrainer Frank de Boer ook nog de beschikking over Mike van der Hoorn"

Maar wat heeft van der Hoorn nou te maken met de komst van Viergever??
Van der Hoorn is toch rechter centrale verdediger?
Terwijl Viergever als linker centrale verdediger uit de voeten kan.

Die Denswil moet eens verlengen. En daarnaast kan hij op diverse plekken spelen. Blind moet gewoon op het middenveld. En Viergever kan prima achter Boilesen spelen. Ook een zeer goedkope aankoop voor iemand met zoveel ervaring. Ik hoor dan Heitinga maar die heeft al 4 jaar geen echte ritme meer.

Ik ben er blij mee met deze aankoop. Ook die Denswil moet eens beseffen of verlengen of vetrekken.

25 mei 2014 om 12:21

Waarom moet Blind perse op het middenveld? Iedereen heeft die wedstrijd tegen Barcelona in zijn hoofd waarin hij echt fantastisch speelde maar wat veel mensen vergeten is dat Ajax meer punten heeft gepakt met Blind als linksback dan met Blind als middenvelder. Ik vind hem daar echt zwaar overschat.

Verder begrijp ik niets van Overmars. Je hebt Veltman, Moisander, Vdhoorn en Denswil en dan koop je Viergever er nog bij.. Die jongen heeft de helft van het seizoen links back gespeeld bij AZ omdat ze betere centrale verdedigers hadden. Hij is een degelijke verdediger maar niet meer dan dat. Absoluut geen toegevoegde waarde voor de Nederlandse top.

25 mei 2014 om 12:28

Blind moet op het middenveld, omdat ze nu nog geen goede verdedigende middenvelder hebben bij Ajax, Blind is de beste. Daarna komt Bazoer maar die is pas 17, en Sporkslede is te licht voor Ajax.

Denk dat Denswil voldoende geloof heeft in eigen kunde, zal daarom ook wel bijtekenen.

Zal toch wel meer minuten maken ten opzichte van het vorig seizoen.

Moet wel een eerlijke concurrentie strijd blijven, dus als hij het wekenlang niet goed zou doen dan moet hij wel rekening houden met een wissel.

Viergever is in principe een aankoop voor de breedte, dus mogelijkheden te over voor Denswil maar je moet het wel op het veld laten zien.

Dit is ook wel een pittig signaal naar van der Hoorn, maar ik vond ze allebei wel erg onzeker en vooral niet degelijk dit seizoen. Benieuwd of viergever dit wel kan

25 mei 2014 om 12:29

Hoezo? Totaal andere positie.

25 mei 2014 om 12:56

Beide verdedigende centrale spelers alleen de een rechts en de ander links dus niet een totaal andere positie. Je doet alsof je het hebt over een keeper en een spits.

26 mei 2014 om 12:46

inderdaad Araman. Iedereen praat erover alsof het totaal verschillende posities zijn. Volgens mij heeft Moisander als RCV ook wel wedstrijden met Denswill gespreeld trouwens

Het is kwalitatief gezien een prima aankoop, vooral als je kijkt naar de prestaties van Viergever in de Euro League. De potentie is er bij hem, ook als aanvoerder. Maar stel dat Moisander niet vertrekt, dan zit je met Veltman, Denswil, Van der Hoorn, Moisander en Viergever. En de centrale verdedigers van Jong-Ajax die komend seizoen misschien de stap naar het eerste kunnen maken. Twijfelgeval dit..

25 mei 2014 om 11:52

De centrale verdedigers uit Jong Ajax zijn niet goed genoeg. Stel dat Moisander inderdaad blijft, dan hoop ik dat Denswil zijn contract verlengt en een jaar verhuurd wordt aan Groningen ofzo. Hij is in iedergeval op termijn de gedoodverfde vervanger van Moisander en daarbij zal Viergever echt niet al te veel in de weg zitten, die jongen is gehaald als allrounder back up denk ik.

25 mei 2014 om 11:57

Hij hoeft helemaal niet verhuurd te worden. Die moet gewoon blijven en daarnaast zal ik eerder Hoorn verhuren. Daarnaast moet Ajax niet een zielige selectie hebben wat betreft invallers. Je moet gewoon een solide bankzitters hebben. Aan die halve talenten die het nog niet kunnen is leuk. Maar de verdediging is zeer belangrijk. Hoorn achter Veltman. Denswil achter Moisander. Viergever achter Boilesen of Veltman, of Moisander of op het middenveld.

Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die begrijpt waarom viergever gehaald is. Viergever is gewoon een degelijke speler met een mooie leeftijd die kan spelen op drie verschillende posities. Hij is stand-in voor Boilesen (die vaak geblesseerd is), Denswil en Blind tegelijkertijd. Op papier lijkt hij een concurrent, maar door een seizoen heen zal je zien dat hij een aanvulling zou zijn die we nodig hebben om blessures op te vangen.

25 mei 2014 om 11:48

Zou jij je bericht willen aanpassen. Het wordt nu wij, ik denk er namelijk precies het zelfde over. Hij heeft ook seizoenen lang 56 wedstrijden per jaar gespeeld. Zoiets haal je nooit naar Ajax toe voor 2 miljoen. Die Nederlands spreekt en uit meerdere posities uit zijn voeten kan.

Voor zoiets krijg je alleen een overbetaalde buitenlander terug, die hoogtswaarschijnlijk niks toevoegd.

25 mei 2014 om 12:03

Inderdaad gewoon een slimme aankoop. Weet hoe hij knock-out fases moet winnen in de Europaleague. Goedkoop, Multifunctioneel, Nederlands, ervaring en in de kracht van zijn leven. Iedere topclub heeft een paar jongens op de bank die vrijwel net zo sterk zijn als de basispelers en eventueel kunnen rouleren bij bij een zeer druk wedstrijdschema. Al met al een zeer slimme aankoop.

25 mei 2014 om 12:07

@elninoo

Precies. Ook lekker dat hij de hele competitie al kent. Hij weet dat ADO en Utrecht en Feyenoord 1000% geven tegen Ajax altijd. Hij kan zich daar op inzetten en weet hoe hij het er aan toe gaat. Een buitenlander hoort dan enkel een praatje en thats it. Tot dat hij in het veld stapt en denkt. Waarom zijn ze zo ongelofelijk fanatiek. Ik ben er blij mee overigens. Het was altijd al een betrouwbare verdediger. Ik zie hem als een Schone, die kan ons straks echt verassen.

25 mei 2014 om 12:46

Het zal me inderdaad niet verbazen als hij straks nog een Van de sterkhouders wordt. Vond hem bij AZ ook een goede speler. Alleen zijn uitstraling vind ik niet zo sterk maar dat is een kleinigheidje. Denk dat hij zonder al te veel problemen bij Ajax aansluit. Daarnaast heeft hij over enkele jaren ook nog een restwaarde bij een eventuele doorverkoop. Het was vanmorgen vrolijk wakkerworden.

26 mei 2014 om 12:48

inderdaad... een gevalletje Schöne.

25 mei 2014 om 12:55

@ 2801gunner

Ik denk dat heel veel Ajacieden hier zo over denken. Viergever is multifunctioneel en kan centraal spelen, als back en eventueel als verdedigende middenvelder. We hoeven nu niet elke keer meer het middenveld om te gooien om een geblesseerde Boilesen te vervangen. Daarbij is Poulsen vertrokken. Ik hoop wel dat Moisander blijft, anders doen we toch weer een stapje terug in plaats van vooruit.

Denswil, een beperkte speler die zowel verdedigend als opbouwend tekort komt, doet moeilijk over zijn contract en wilt het onderste uit de kan halen met het idee dat hij de opvolger is van Moisander en Ajax het hem wel moet geven. Mooi dat Ajax dan besluit Viergever te halen als directe opvolger van Moisander.

Ach we zien wel of Denswil gaat bijtekenen. Ik lig er niet wakker van als hij het niet doet. Verdedigend laat hij best vaak steken vallen. Dat doet viergever ook wel, maar die vind ik in aanvallen opzicht wel beter. Denswil is vrij besluiteloos in de opbouw en houdt het vooral bij tikjes breed en terug

Denswil zal heus wel zijn minuten gaan maken. Ajax speelt volgend seizoen weer op drie fronten. Het heeft dus een ruime selectie nodig om lang mee te kunnen doen in alle competities. Bovendien is Poulsen vertrokken en Boilesen blessure gevoelig. Juist op deze posities kan Viergever uit de voeten als de nood aan de man komt. Denswil zelf moet gewoon keihard werken om een plaats af te dwingen. Bij een (Nederlandse) topclub als Ajax is er nou eenmaal veel concurrentie. Dat zorgt ervoor dat je een tandje moet bij schakelen, garanties krijg je niet.

Lijkt me eerder een signaal om te zeggen dat hij beter moet gaan spelen. Hij lijkt nu al twee jaar op hetzelfde niveau te zitten, dan mag je toch wel verwachten dat hij stappen zal gaan maken.

Ik denk dat viergever meer is gehaald voor de linksbackpositie omdat die matig bezet is. Boilessen is vaak geblesseerd en Riedewald is ook nog erg jong.

25 mei 2014 om 11:58

We hebben voor die positie ook Dijks nog. Weet niet wat Ajax allemaal van plan is. Er zullen spelers verhuurd gaan worden denk ik.

Zal Denswil niet voor Fc Twente , Feyenoord , Psv , Groningen of Az een goeie speler zijn? Of slaat het nergens op wat ik zeg?

25 mei 2014 om 12:00

Zal zeker een goede speler voor wezen. Maar Ajax zal dat niet zo snel doen. Het uitlenen naar Groningen wel maar niet naar AZ of Twente, Fey, Psv. Dat doen ze niet en ook lijkt me niet zo goed plan.

25 mei 2014 om 12:21

Nou nee, dankjewel, bij Twente loopt al een afdanker van Ajax waar ze helemaal niets aan hebben, hebben ze nog bijna 6 ton voor betaald ook

25 mei 2014 om 12:33

Dus omdat Joop zo dom was 6 ton voor koppers neer te leggen hoeft Twente Denswill niet te halen. Logica man. Schat hem hoger in dan die twee Scandinavische olietankers die er nu achterin lopen.

25 mei 2014 om 13:25

@wanderingwat een lulverhaal, Koppers heeft best een aantal goede wedstrijden voor FC Twente gespeelt, hij is iig beter dan Schilder, en wat mij betreft is Denswil wel welkom bij Fct,professor wandering.

25 mei 2014 om 13:42

Nou wat heeft Koppers geweldig gepresteerd, ,ja het is echt de back waar Twente al die jaren op heeft gewacht
En dat je beter als Schilder als criterium neemt, echt serieus? Zelfs v Peppen is beter als Schilder.

Waarom zou Twente in vredesnaam Denswil willen, heeft Twente centrale verdedigers nodig dan? Gaat helemaal nergens over.
Echt een non discussie, er is nergens sprake van dat Ajax hem kwijt wil en ook niet dat Twente in hem geïnteresseerd is

Denswil komt er wel. Goede kopper en moet alleen nog wat meer ervaring opdoen, als hij bijtekent zal hij er heus wel komen, daar heeft hij ook de leeftijd voor. Ik snap wel waarom Viergever gekocht is, hij is relatief goedkoop en hij kan ook op links spelen als spoilesen geblesseerd is.

Ik ben zelf niet zo blij met de komst van Viergever. Echter, hij is wel op meerdere plekken inzetbaar, en slechter dan Denswil is hij zeker niet. Ik vrees wel dat de Ajax-verdediging zo lek als een mandje wordt als Moisander vertrekt.

25 mei 2014 om 12:10

Viergever is gehaald voor meerdere posities. Hij kan op de back zowel als centraal en op het middenveld. Daarnaast moet Denswil verlengen of hij wordt verkocht namelijk. Contract tot en met 2015 en de regels zijn bekend binnen Ajax.

25 mei 2014 om 12:17

Dat is ook precies wat ik zeg. Hij is interessant voor Ajax omdat hij multifunctioneel is en bovendien gewend is om veel wedstrijden te spelen in een seizoen.

Veel mensen geven aan dat Viergever als back-up is gehaald voor onder andere de linksback positie omdat Boilesen zo vaak is geblesseerd maar Ajax heeft Dijks toch weer terug van Heerenveen? Wat gaat er precies met Dijks gebeuren dan?

25 mei 2014 om 12:49

@ rbn_

Ik denk dat Ajax die wil verkopen. Iedereen heeft toch wel gezien dat Dijks een harde werker is, maar te kort komt voor de top in Nederland.

Als psver baal ik hier enorm van. Had hem als eerste op mijn lijstje staan voor volgend seizoen

Ik hoop dat Moisander blijft.

Dan heb je dubbele bezetting op de linksback positie zonder dat je aan je middenveld hoeft te sleutelen. Van Rhijn en Ligeon/tete, Veltman en Vd Hoorn, Moisander en Denswil, Boilesen en Viergever.

Daarbij kan Viergever eventueel ook nog als verdedigende middenvelder spelen. Na het vertrek van Poulsen is daar alleen Blind nog voor over.

Denswil is een goede speler, maar Viergever hebben we echt nodig in de basis. Je kunt onmogelijk met Veltman en Denswil opdraven in de CL, zou een lachertje worden. Met Viergever heb je een speler die zich al aardig bewezen heeft en ook nog ervaring heeft.

Allang vind ik Viergever niet echt een leider in de achterhoede. Moisander en Alderwereild konden dat juist heel goed, maar bij Viergever zie je dat niet zo goed er aan af. Laten we hopen dat hij zich daar in ieder geval op ontwikkeld.

Met Denswil moeten we nog een jaartje wachten, die is te snel gekomen. Als je ziet hoe hij nu speelt verdient hij zeker geen basisplek. Die verlenging moet wel snel geregeld worden, hij is toch nog één van de grotere talenten die Ajax heeft.

Er zijn nog best veel mensen die van der Hoorn nog steeds wat vinden maar ik denk dat die man echt passé is. Altijd als hij speelt maakt hij een zwakke indruk.
Denswil heeft aardige fysieke eigenschappen, maar is volgens mij verder zo dom als een oliebol. De vraag is dus of hij het gaat redden op tactisch vlak.

25 mei 2014 om 13:41

Ik denk ook dat Van der Hoorn gewoon te kort komt. Hij is te beperkt. Ik vind Van der Hoorn alleen sterk in de lucht. Blijf het ongelooflijk vinden dat er voor zo'n beperkte speler maar liefst 3.8 miljoen is betaald.

Voor de Ajacieden

Als Moisander vertrekt en Veltman raakt geblesseerd. Is Van der Hoorn dan eerste optie om hem te vervangen? Als dat het geval is dan gaan ze gelijk een paar stappen qua kwaliteit achteruit.

Denswill verwacht een basisplaats te krijgen als Moisander vertrekt maar een basisplaats krijg je niet. Een basisplaats dwing je af zoals Veldman heeft gedaan. Van de Hoorn wordt erg snel afgeschreven maar die jongen komt op dit moment nog spelinzicht tekort. Zijn directe tegenstanders kunnen vanuit zijn rug weglopen. Het was zijn eerste seizoen bij Ajax bovendien zal het technisch hart het niet voor niets hebben gehaald.

We mogen niet vergeten dat het technisch hart ook zonder ervaring begon. Het technisch hart moet dus de ruimte krijgen om fouten te maken. Bovendien zit er achter alle aankopen tot nu toe met een duidelijke visie. Alleen blijven voetballers mensen waardoor je lang niet altijd de verwachte resultaten uit een voetballer kunt halen.

Wat ik bij Denswil mis is de 'over mijn lijk mentaliteit'. Mentaal onvolwassen. Hij moet gaan beseffen dat er meer dan talent nodig is om aan de top te komen.

Denswil maakt zoveel fouten. Zijn reactie is veelste sloom en loopt als een debiel. Ajax verkoop hem maar veltman en vdh kunnen prima om die plek vechten

Denswill is een drol van een voetballer. Slechte techniek, zeer traag en absoluut geen talent!
Zijn contract moet ajax helemaal niet verlengen!
Hij vindt zichzelf een fantastische voetballer en heeft ook mog een grote mond.
Hij is hooguit bruikbaar in de jupiter league!
Onmiddellijk van de hand doen, die praatjesmaker!

Deswill zit een beetje te zeuren. Hij moet gewoon accepteren dat je in het profvoetbal concurrentie hebt. Wat wil hij nu dan? Geen concurrent? en wat als hij geblesseerd raakt?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren