Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid haalt geen ‘Galáctico’ binnen: ‘Ze zijn allemaal al hier!’

Laatste update:

Florentino Pérez investeerde honderden miljoenen euro’s in Real Madrid en maakte er in het verleden een gewoonte van ’s zomers een hele grote naam naar de club te halen. In juni 2009 kwam hij voor de tweede keer aan de macht als voorzitter en sindsdien haalde hij tal van sterren binnen. Mogelijk wijkt hij daar komende zomer vanaf: Pérez vraagt zich hardop af of er nog wel Galácticos zijn.

/

In de zomer van 2009 zorgde Pérez voor de komst van onder meer Cristiano Ronaldo, Kaká, Xabi Alonso en Karim Benzema naar Real Madrid. Het jaar erop trok hij de portemonnee voor Ángel Di María, Mesut Özil en Sami Khedira. Weer een jaar later kwam Fábio Coentrão als belangrijkste aankoop en een jaar later volgde Luka Modric. Voor aanvang van het afgelopen seizoen kocht de zakenman Gareth Bale, Asier Illarramendi en Isco.

De grote is nu: wie komt Real Madrid de komende maanden versterken? De naam van Luis Suárez doet al geruime tijd de ronde, maar Pérez lijkt niet met de topscorer van de Premier League bezig. “Ik houd van goede voetballers. Suárez? Er zijn veel goede voetballers en we zullen altijd bezig blijven de selectie te versterken. Maar een Galáctico? Er zijn er niet zoveel meer, ze spelen allemaal al hier”, aldus Pérez.

Vorig jaar zomer kocht hij als gezegd Bale, voor een bedrag tussen de 91 en 100 miljoen euro. De Welshman kende een sterk debuutseizoen en scoorde in zowel de Copa del Rey-finale als de Champions League-finale. “Eén doelpunt is geen 100 miljoen waard, maar Gareth was de beste speler in de Premier League. De pers viel hem keihard aan, maar hij heeft bij ons laten zien dat hij op beslissende momenten van doorslaggevende waarde was”, vindt Pérez.

Denk jij dat Real Madrid komende zomer een grote naam aantrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real heeft ook niemand nodig. Zij zitten wel goed voor komend seizoen. Misschien dat Perez alsnog een grote naam wilt halen. Dan zou Pogba denk ik een goede zijn.

27 mei 2014 om 11:19

Zou eerder voor Rakitic gaan en Khedira van de hand doen

27 mei 2014 om 11:32

Rakitic is niet goed genoeg voor Real Madrid. Is een lekkere speler die overal doorheen loopt en passed, maar als je hem samen met Modric op het middenveld zet heb je 2 dezelfde types. Geen speler die het vuile werk opknapt. Dat je met Di Maria, Bale en Ronaldo ook niet...

27 mei 2014 om 11:36

Rakitic is wel goed genoeg denk ik, maar hij is idd niet vergelijkbaar met Khedira. Ook niet met Modric, Rakitic speelt soms ook linksbuiten terwijl Modric daar nooit zou spelen.

27 mei 2014 om 11:50

Nou, als er geen nieuwe spelers bijkomen (wat niet nodig is) , kan real uitgtoeien tot het meest hechte en beste team ooit.

27 mei 2014 om 11:51

Uitgroeien*

27 mei 2014 om 11:56

Rakitic is echt wel goed. Dat hij onnodig is bij dit Real kan ik wel volgen

27 mei 2014 om 12:02

Rakitic voor Khedira? Yeah right
Echt hetzelfde type...
Rakitic is net niet goed genoeg voor Real, wel schitterende speler. Zijn landgenootje Modric is beter en dat zijn heel gelijkaardige types.

27 mei 2014 om 13:11

Waarom hebben jullie het toch steeds over Rakitic? De kans dat hij weggaat bij Sevilla is bijzonder klein. Hij is daar een held en de absolute vedette. Bij Real is hij een van de. Rakitic is geen type Kheidira meer een type Modric die ze al hebben.

27 mei 2014 om 14:58

@ Joey-AFCA

Ik denk eerlijk gezegd dat als Real zich serieus zou melden voor Rakitic dat hij gewoon die stap zou maken, wat maakt het hem nou uit als hij van held naar één van de.. Beste teams ter wereld gaat waar je voor alle grote prijzen speelt.

Real gaat zich alleen niet voor hem melden denk ik.

27 mei 2014 om 15:26

Ben ik niet met je eens. Rakitic heeft het enorm naar zijn zin bij Sevilla. Hij weet dat hij bij Madrid niet enigste is voor die positie dus zie hem niet zo snel naar Real gaan, misschien wel een andere topclub waar die grotere kans heeft om in de basis te staan.

27 mei 2014 om 18:22

Als een speler als Khedira of Illarramendi goed genoeg is, is Rakitic dat zeker. Zonder twijfel een van de beste spelers van de Primera Division.

30 mei 2014 om 12:32

Als er iemand is die vuil werk opknapt, is het Di Maria wel. Uitmuntend loopvermogen en overal op het veld te zien om te bal af te jagen.

27 mei 2014 om 11:19

Perez heeft gelijk! Misschien een rechtsback?

27 mei 2014 om 11:37

Ik vind Carvajal juist een geweldig talent om de komende jaren bij RM op de RB te staan. Had in de finale in de 2e helft aantal ongelukkige acties, maar heeft het hele seizoen al bewezen een prima RB te zijn.

27 mei 2014 om 11:37

Carvajal doet het toch uitstekend?

Als Arbeloa vertrekt kan Nacho daar nog spelen, Sergio Ramos als het moet ook. En misschien loopt er wel een prima back bij Castilla rond.

27 mei 2014 om 11:23

Het is Real Madrid he dus die moeten gewoon een aankoop doen om het aankopen.
Als ze dat niet doen dan gaan ze wel heel snel richting de zwarte cijfers en dat is natuurlijk niet de bedoeling

Ik vind Pogba ook echt een geweldige speler! maar weet niet of hij echt goed bij Real past. Is wel een gokje waard denk ik

Las dat Marcello wel eens zou kunnen gaan. In dat geval heb je een goede LB nodig want die geblondeerde Portugees is niet je van het in mijn ogen..

27 mei 2014 om 11:41

Pogba past niet in de Spaanse competitie vind ik, hij zit volgens mij prima bij Juventus waar hij meer lange ballen kan spelen.

Medel kunnen ze misschien goedkoop ophalen bij Cardiff, prima backup voor Alonso terwijl Illaramendi zich ontwikkelt.
John Obi Mikel lijkt me ook prima.

27 mei 2014 om 11:49

Medel? Zou dan liever Casemiro meer minuten laten maken of een middenvelder uit de jeugd laten doorstromen.

27 mei 2014 om 11:57

Marcelo is de beste linksback ter wereld. Zie hem niet vertrekken bij Real. Coentrao is meer dan een goede vervanger...

27 mei 2014 om 12:09

@ Blanco-Real,

Casemiro valt tegen hoor. Die kunnen ze beter verhuren.
En het gaat hier om een back-up voor Alsono, ik denk dat je geen superster op de bank kan zetten dus past Medel mooi in het profiel.

Khedira moet sowieso weg nu ze geen Mourinho-voetbal meer spelen. Laat hem ergens anders de knecht spelen.

27 mei 2014 om 12:23

Marcelo is geen linksback. Althans, hij is het wel maar is verdedigend net zo goed als Benzema bijv. en dat is dus niet goed. Coentrao doet het zeker de laatste tijd beter en tussen die twee zit weinig verschil.

27 mei 2014 om 13:33

Geert Vs

Casemiro valt juist niet tegen. Zeker in het pre-season was hij een van de beste en de minuten die hij dit seizoen heeft gemaakt speelde hij gewoon goed. Ik hoop dat hij blijft en volgend seizoen wat meer minuten krijgt.

27 mei 2014 om 13:50

SMK 88

Allemaal leuk en aardig of contrao beter kan verdedigen dan marcelo maar soms is verdedigen helemaal niet belangrijk in een wedstrijd. Vanaf het moment dat marcelo erin kwam was real madrid veel dreigender. Sterker nog als ancelotti marcelo er niet had ingezet had real de finale verloren in de 90 minuten

27 mei 2014 om 13:55

Heb je de cl finale niet gezien? Tsjongejonge marcelo heeft laten zien dat hij de beste is

27 mei 2014 om 14:06

@ Isco,

Ik zag hem idd goed spelen in de voorbereiding. Verder heb ik mijn info van iemand anders, die vond dat hij geen normale bal naar voren kon spelen. Ik weet het dus niet, maar gezien zijn beperkte rol bij Real kunnen ze hem maar het beste verhuren. Controleurs worden meestal gemaakt, niet geboren. Ervaring is wat hij nodig heeft en als hij het goed doet bij een leuk clubje kunnen ze per seizoen bekijken of hij klaar is voor het grote werk.

27 mei 2014 om 14:44

Eens, maar dan zie ik hem het liefste bij een Spaanse club verhuurd worden. Een Villarreal bijvoorbeeld.

27 mei 2014 om 15:49

Marcelo beste linksback??? Haha. Alaba, felipe luis??

27 mei 2014 om 16:54

Ja alaba valt over te discusieren maar filipe luis echt niet

27 mei 2014 om 18:14

Belhanda / Ajaxiedje

Dat is zeker belangrijk, aangezien Marcelo drie (minstens) cruciale fouten gemaakt heeft in wedstrijden die gewonnen moesten worden. Had hij die niet gemaakt, had Real nu 'gewoon' kampioen geweest. Daarnaast heeft hij het hele seizoen niet laten zien dat hij zo goed is als jullie doen voorkomen. Leuk dat hij scoorde in de verlenging, maar met 2-1 was het ook gewoon goed afgelopen. Dat gebazel altijd na een wedstrijd. Volg die jongen wat langer en je zal zien dat het geen goede linksback is maar gewoon een linkshalf/buiten. Het heet niet voor niets linksback / linker verdediger. Het geeft je taak aan: verdedigen. Als je dat niet eens beter kan dan je spits, hoor je daar niet te staan. Coentrao is veel stabieler en verdient gewoon een basisplaats. Marcelo heeft zo nu en dan een leuke uitschieter gehad dit jaar, maar was over het algemeen gewoon minder.

27 mei 2014 om 12:08

Een centrale middenvelder zou toch wel een welkome versterking zijn. Khedira is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg, Xabi wordt weer een jaar ouder en is blessuregevoeliger aan het worden en Illaramendi is (nog) niet goed genoeg. Er is daar in principe nog iemand naast Modric nodig en er mag serieus over de opvolging van Xabi worden nagedacht want dat zit er nu wel steeds meer aan te komen.

27 mei 2014 om 12:41

1 extra buitenspeler! Zwaar nodig! Dat zag je in de wedstrijden toen ronaldo of bale, en jese niet aanwezig waren!

27 mei 2014 om 13:10

Ik denk dat de wereld er anders uit had gezien als ze afgelopen zaterdag niet hadden gewonnen.

De transfers van 2009 ook. Ik kijk er nog steeds van op. Real mag dan een echte koopclub zijn, het lukt ze wel de spelers te halen.

Ik denk dat het team er niet beter op zal worden wanneer er opnieuw aankopen worden gedaan. Misschien voor in de breedte. Maar in de breedte is voor Real een heel 'breed' begrip.

Dit team moet nu goed op elkaar ingespeeld worden. Individueel kan men geen beter team wensen. Echter kan dit team, met deze spelers. het beste elftal ooit worden.

27 mei 2014 om 11:16

Tuurlijk lukt het ze die spelers te halen. De naam Madrid en de vele miljoenen in het verschiet kan elk individu aantrekken. Ik snap jouw eerste alinea dus ook niet.

27 mei 2014 om 11:21

@json030
Dus snap je mijn eerste alinea niet?? Haha, je snapt het wel. Je vindt het op één of andere manier een beetje denigrerend ofzo, terwijl ik gewoon zeg dat ik het knap vind.

27 mei 2014 om 11:17

Denk je niet dat een andere spits beter zou zijn voor Real Madrid? Benzema is een redelijke goalgetter, maar ik denk dat je voor het beste elftal ooit toch echt een ander type spits nodig hebt, die meer betrokken word in de wisselwerking van Bale en Ronaldo. Suarez en Aguero lijken mij hier uitermate geschikt voor. Tevens moet Real, indien ze het beste elftal aller tijden willen worden, een extra optie als verdedigende middenvelder halen. Alonso en Khedira lopen echt op hun eind, en met Modric en Di Maria als andere middenvelders moet daar een fitte verdedigende middenvelder staan.

27 mei 2014 om 11:21

Ik weet niet of een andere type spits bij dit Real gaat passen. Met 2 zeer egoïstische flank spelers (zagen we ook in de CL Finale) is een type benzema die genoegen neemt met minder fantastisch. Hij is voetballend naar mijn mening de beste op dit moment. Zijn pasjes, assist. Als hij als nummer 10 wordt neergezet en er goed op traint zal ik er niet eens heel gek van op kijken. Voor het counter gedeelte is hij ook fantastisch.

27 mei 2014 om 11:26

De spelwijze en met de type flankspelers van Real, mag je niet gaan verwachten dat er een spits bij hun er ook 30 gaat maken in de competitie. Benzema is een goede voetballer, maar is echter gewend om meer als afmaker te fungeren en het eindstation te zijn. Nu wordt hij regelmatig overgeslagen door Ronaldo of Bale.

Een andere type spits zoals Suarez of Aguero kan een optie zijn. Ik denk echter dat zij ook graag de bal willen opeisen en dit niet goed uitpakt voor Ronaldo en Bale.

Misschien moet Real helemaal geen echte afmaker willen in de spits. De afmakers lopen op de flanken en hebben genoeg vermogen om tientallen doelpunten te scoren in een seizoen. Real kan misschien proberen om een valse 9 in de spits te zetten, net zoals Barcelona heeft gedaan/doet.

27 mei 2014 om 13:19

@tmmo, Aguero is dan toch ideaal als valse nummer 9? Hij speelt bij City vaak ook om een diepe spits (dzeko/negredo) heen. Tevens heeft hij scorend vermogen. Lijkt me de ideale speler voor die positie.

Voor een club met een begroting van een klein land duurde het nog lang voor ze de CL binnen haalden. Het zou toch te gek voor woorden zijn als ze doorgaan met hun buitensporige koopgedrag.

27 mei 2014 om 12:58

Aha, want als je veel uitgeeft wordt je sowieso kampioen? Want de rest geeft maar een euro uit zeker.

Real verkoopt altijd spelers om nieuwe te halen. Ze geven eigenlijk elk seizoen binna niet meer dan 50-70 miljoen uit en dat is ook de winst die zebijna elk seizoen maken.

27 mei 2014 om 12:59

Voor Bale werd gekocht zijn Ozil en Higuain voor gezamelijk meer dan 100 miljoen verlkocht.

27 mei 2014 om 13:38

Madrid heeft sinds de voorlaatste Cl meer dan een miljard uitgegeven. Dan is het een kwestie van tijd voor er een CL komt. Die van Chelsea kwam ook door zo plus minus een miljard aan investeringen.

Ze hebben iemand als Raul nodig i.p.v. Benzema.

27 mei 2014 om 11:19

Benzema heeft net een geweldig seizoen gedraaid. Waarom iemand anders halen?

27 mei 2014 om 11:24

Inderdaad benzema moet behouden blijven en een concurrent halen, rechtsback als vervanger voor arbeloa, misschien een jeugdspeler?

Khedira weg doen, casimero en illaramendi vaker opstellen, vertrouwen geven.

27 mei 2014 om 11:39

Ik zou Casemiro eerder verhuren. Zelfde met Morata. Zodat ze wat vaker aan spelen kunnen toekomen.

27 mei 2014 om 11:51

Real Madrid heeft een spits nodig die alle kansen afmaakt die hij krijgt, Benzema heeft altijd 5 kansen nodig om er een of twee te scoren en dat vind ik te matig voor een spits van Real Madrid

27 mei 2014 om 12:02

Omdat Benzema niet buitenaards is misschien? Kan Perez wel zeggen dat hij geen Galáctico ziet en dat die allemaal al bij Real voetballen, maar dat vind ik dus niet van Benzema. Goede spits, maar niet in de top 3 beste van de wereld, laat staan Galactisch

Ik zie het liefst morata jaartje verhuurd worden aan een goede subtopper in Spanje, Duitsland of Engeland. Hij komt nog veel te veel kwaliteit te kort. Hij moet nu elke week spelen en bij Real gaat dat niet. Dus een nieuwe tijdelijke stand-in is wel genoodzaakt.

Pfff. spelers die dit team echt daadwerkelijk beter maken zijn idd schaars. Suarez zal misschien wat meer scoren dan Benzema, maar of die het team beter zal maken betwijfel ik. Kompany of Thiago Silva op plek van Pepe en Varane. Al zal Varane over een paar jaar ook bij de beste Cv's horen.

Lahm als linksback zijnde misschien.. maar verder.. zou het echt niet weten. Elftal past perfect in elkaar met deze groep.

27 mei 2014 om 11:48

Lahm is rechtsback en ik denk dat Bayern nog steeds sterker is dan Real Madrid (om het vuurtje even op de wakkeren) ze zullen de fout van afgelopen seizoen niet nog een keer maken

27 mei 2014 om 11:58

Sorry, ja, rechtsback, excuus.

En ik heb het niet over haalbare transfers. ik heb het puur over spelers die dit real echt beter zouden maken. Als verdedigende middenvelder is Alonso gewoon top. De speler die zorgt voor balans. Modric is de perfecte spelverdeler. De aanvallers hebben snelheid, wenbaarheid, goed schot, spits past in mijn idee perfect in het plaatje om voor deze 3 spelers te voetballen. alleen de rechtsback vind ik nog niet echt je van het. En er zullen misschien talenten zijn, maar geen mogelijke Galactico's die direct als ster binnen komen komen om dit team beter te maken.

Silva, Kompany en Lahm.. zijn de enige die ik zo kan verzinnen die in het plaatje galactico passen en dit team beter zouden maken.

27 mei 2014 om 12:03

@schop1989

Dat zei barcelona ook die hebben het dit jaar slechter gedaan dan vorig jaar.

En zolang guardiola op zijn tiki taka blijft maakt real madrid ze echt wel in.

Real is momenteel de club met zo'n beetje de beste spelers. Misschien nog een sterke centrale verdediger, maar dat zou ook het enige zijn.

Real heeft met andere woorden eigenlijk helemaal niemand nodig. De komende jaren zou ik als ik hun was met het huidige materiaal de wedstrijden ingaan. Misschien nog wel een idee om hier en daar wat talenten de kans te geven. Met zo'n sterke selectie zou dat ideaal zijn. De eventuele slippertjes die zij maken zouden door de grote mannen opgevangen kunnen worden. Op deze manier heb je kans dat er een paar eigen jeugdspelers doorbreken die of in de toekomst van grote waarden kunnen zijn, of voor een mooi bedrag doorverkocht kunnen worden.

27 mei 2014 om 11:24

Waarom een centrale verdediger? Je hebt Ramos, Pepe en Varane?

27 mei 2014 om 12:12

Ik vind het helemaal niet zo'n verkeerd idee. 3 centrale verdedigers is helemaal niet zo veel, zeker als je erbij neemt dat Ramos redelijk vaak een kaart pakt. Een ervaren centrale verdediger als back up is geen overbodige luxe.

27 mei 2014 om 12:14

Nacho is een prima backup. Wereldtop zal hij nooit worden maar hij is wel iemand met liefde voor de club en werkt altijd heel hard.

Misschien een ervaren verdediger die genoegen neemt met een plaats op de bank ja.

27 mei 2014 om 12:33

Was Nacho eigenlijk glad vergeten, dat is geen verkeerde speler om op de bank erbij te hebben. Ik bedoelde ook een ervaren verdediger voor op de bank en puur als invaller. Ik denk dan bijvoorbeeld aan iemand als Alex, die als Luiz komt wel weg zal mogen bij Psg.

27 mei 2014 om 14:01

Ik denk dan aan juan jesus. Een linksbenige sterke verdediger. Die ook op de linksback uit kan. Dan heb je ook meteen een back up voor de linksback want marcelo is elk seizoen wel eens geblesseerd en contrao pakt ook aardig kaarten

Verder controleurs genoeg met alonso, khedira, illara, casemiro. Misschien een extra rechts buiten zoals lacazette voor als di maria op het middenveld gaat spelen. En arbeloa wegdoen en een de sciglio halen. Team is compleet

27 mei 2014 om 11:46

@fitbal

Of ik helemaal lekker ben? Ik dacht het wel. Ramos kan nog jaren mee en Varane is een nu al een fantastische verdediger die zeker de komende 10 jaar een absolute aanwinst kan zijn achterin. Pepe wordt een dagje ouder (31 jaar). Natuurlijk kan hij nog wel even mee, maar als er een wegvalt wordt de spoeling erg dun. Vandaar ik zeg dat een extra centrale verdediger eventueel nog een optie kan zijn. De overige posities op het veld zijn prima bezet, zowel de basis als de wissels.

27 mei 2014 om 11:51

Zo'n beetje ja, want er lopen sowieso nog galatico's rond in Europa en verbeteringen voor hun team. Rechtsback, spits, keeper kan allemaal nog een verbetering zijn.

Ach ja dat zegt hij nu, maar waarschijnlijk halen ze toch wel weer iemand, zeker als iemand vertrekt. Zijn overigens nog wel posities waar betere spelers voor zijn; spits, rechtsback bijv.

Real madrid moet alleen goede 2de spits hallen
of misschien eigen jeugd want als benzema weg valt hebben ze niet echt een spits
en morata is te licht voor Real madrid

27 mei 2014 om 11:42

Morata moet gewoon verhuurd worden. Die jongen heeft minuten nodig.

Als je Bale onder een Galáctico schaart, dan is Suárez dat helemaal.

27 mei 2014 om 11:36

Zie Perez ook wel voor hem gaan. Maar eigenlijk hoop ik van niet. Benzema past perfect in dit systeem. Enige kritiekpuntje is, dat die zijn scoringsmogelijkheden misschien wat beter mag benutten.

27 mei 2014 om 12:00

Hij krijgt wel erg veel kritiek omdat hij te weinig scoort. Ik vraag me af of hij er gelukkig is, het publiek weet hem echt niet naar waarde te schatten. Perez zal ongetwijfeld proberen voor Suarez, dan zie ik graag Benzema naar Arsenal komen. In een pakketje met Khedira voor 60 miljoen.

27 mei 2014 om 12:03

Haha, hou nou eens op met dat eeuwige gelul dat alle spelers de waardering niet krijgen. Dat lees ik echt letterlijk bij elk topic over welke speler dan ook bij Real.

27 mei 2014 om 12:02

Het is maar wat je buitenaards vindt..

Bijna alle posities zijn redelijk goed bezet. Misschien alleen een rechtsback halen, als back-up voor Carvajal indien Arbeloa vertrekt. Vervolgens Morata verhuren, Casemiro verhuren, Khedira eventueel verkopen.

Hier hoeft niets meer bij. Ángel Di María moet blijven, wat was hij belangrijk dit seizoen en ik hoop dat hij deze lijn doorzet naar het WK, zodat hij Argentinië wereldkampioen maakt. Ik zet mijn geld meer op Di María dan op Messi denk ik. Di María is veel beter in vorm.

Hij heeft een geweldig seizoen gespeeld. Bij Real is hij ook helemaal op zijn plaats, spelen het voetbal waar hij optimaal in rendeert. Wat een heer-lij-ke voetballer snelheid, techniek, frivoliteit, sierlijk en ook nog eens overzicht. Hoop echt dat hij Argentinië wereldkampioen maakt!

Maar ook Varane vind ik erg goed spelen. Eigenlijk al vanaf het begin. Zoveel rust, vaardigheid en dat op zo'n jonge leeftijd bij de CL-winnaar. Ik zie hem veel liever dan Pepe. Die heeft af en toe van die momenten, ondanks dat Pepe ook geweldig speelt dit seizoen zie ik liever Varane.

Kortom: Er moet niks weg bij Real en er moet ook niks bij. Prima zo, gewoon verder gaan met deze selectie. Het liefst zie ik Di María en Ronaldo op de flanken, al speelt Di María dit seizoen heel goed vanaf het linker middenveld.

Met de selectie zit het wel goed en alle posities zijn goed bezet. Zou bij een vertrek van bijvoorbeeld Morata of (heel misschien) Coentrao een vervanger halen.

Enige speler die ik persoonlijk bij Madrid wil zien is Paul Pogba, die kan dan samen met Xabi, die ook steeds ouder wordt, gaan vechten om een plaats.

27 mei 2014 om 11:53

Xabi is een oude vos en gaat nog wel wat jaartjes mee, net zo als een Pirlo

Daarbuiten vind ik Pogba toch wel overrated, hij is wel goed maar zo goed ook weer niet.

27 mei 2014 om 12:02

Pogba is een topspeler hoor, absoluut. Maar het plekje van Alonso wordt op een bepaalde manier uitgevoerd waar Pogba zijn kracht niet ligt. Die is veel aanvallender ingesteld, veel bewegelijker. Alonso is koning in het zoeken en behouden van balans. Pogba zie ik meer als speler voor bijvoorbeeld het plekje schuin voor Alonso, waar modric nu loopt. Of Di Maria.

Pogba neerzetten voor bewaken van de balans als pure echte defensieve middenvelder zou zonde van zijn kwaliteiten zijn vind ik. Juist dat Atletisch vermogen is prachtig van Pogba.

ik geloof hem niet hij wil de prijs van spelers niet opschroeven, een spits als concurrentie voor voor benzema ( suarez of aguero ) zou perfect zijn !....... op het middenveld worden namen genoemd als pogba en vidal al zal juventus niet willen verkopen en zeker niet beiden....... naast ramos,pepe en varane zou ik nog een centrale verdediger halen ( thiago silva, company ) en een rechtback . khedira en arbeloa mogen naar een andere club en morata verhuren !...... Als dit gebeurd winnen ze de komende 5 jaar alles ...florentino perez je hebt bewezen dat je alles kan halen als je het echt wil. ala madrid !

27 mei 2014 om 12:46

naast ramos,pepe en varane nog een speler als silva of kompany?? wil je met 4cv's gaan spelen ofzo? silva of kompany.. endan, Varane op de bank? Er moet nog een ervaren CV bijkomen die geen moeite heeft om op de bank plaats te gaan nemen.

Ibrahimovic in de spits :D

Morata verkopen met terugkoop optie.
Laat hem maar bewijzen in buitenland.

Aguero die moeten we hebben, benzema heeft soms van die dagen (heb er geen zin in). Dan heb je aguero ook betere concurrentie.

Perez kom op

27 mei 2014 om 12:18

dan kun je hem toch beter verhuren? aguero wil sws niet naar real, barca fan en beste vriend van messi.

Real heeft echt nood aan een evenwaardige doublare voor Benzema. Morata is (nog) niet goed genoeg. Ze hebben geluk dat Benzema niet veel geblesseerd is geweest. Dan kom ik al snel uit bij Aguero en Suarez, de vraag is dan of Benzema dan zal blijven

Gewoon lekker met het huidige team doorgaan. Genoeg spelers als di maria, isco en illaramendi die genoeg potentieel hebben om tot wereldtoppers uit te groeien. Zie hoe di maria zich afgelopen jaar ontwikkeld heeft. Met benzema en morata is de spitspositie ook prima ingevuld. Wat ze hooguit kunnen gebruiken is backup voor op de rb en lb positie, maar ook die zijn eigenlijk al degelijk bezet

Met keepers als Casillas en Diego Lopez, is het doel uitstekend bezet. Backs zoals Marcelo en Carvajal kunnen jaren mee, Coentrao is een prima back-up. Alleen een vervanger voor Arbeloa zou wel fijn zijn. Stoppers? Varane, Pepe, Ramos!

Aan aanvallende spelers is er ook geen behoefte; Di Maria, Bale, Benzema, Ronaldo, Isco, Morata.. Op het middenveld heb je nog Khedira (Moet in vorm komen), Xabi, Modric maar daar blijft het bij. Ik zou proberen om Gündogan te halen, aangezien Xabi aardig op leeftijd komt maar voor de rest zitten ze jarenlang goed!

27 mei 2014 om 12:04

Gündogan ligt er al bijna een jaar uit. No way dat we die moeten halen.

27 mei 2014 om 14:35

Je vergeet Illarramendi en Casemiro op het middenveld. Gundogan is dan ook niet nodig.

Zoveel 'galactico's' heeft Real niet hoor, of het moet inmiddels een synoniem zijn voor 'speler van Real Madrid'. Maar vanuit het voorheen gepredikte buitenaardse, exceptionele talent eigenlijk alleen Ronaldo en Casillas, en met een beetje verbeelding wellicht nog Xabi Alonso, Bale en Ramos.
Het is weer een beetje borstklopperij van Perez', die natuurlijk met de CL titel op zak, wel gesterkt zal zijn in het idee het gelijk aan zijn kant te hebben.

27 mei 2014 om 14:19

Je vergeet er één vind ik... Modric... Wat een speler is dat zeg...

“eén doelpunt is geen 100 miljoen waard, maar Gareth was de beste speler in de Premier League. De pers viel hem keihard aan, maar hij heeft bij ons laten zien dat hij op beslissende momenten van doorslaggevende waarde was”

Kunnen we hieruit opmaken dat het definitief 100 miljoen was? Ik verwachtte zelf altijd 91...

27 mei 2014 om 14:25

Zoiets had ik dus ook al!!
Jij bent de eerste die ik er over zie praten en het opmerkt.

Al betwijfel ik serieus of hij dat gezegd heeft, dan heeft hij zichzelf namelijk vies versproken en zal de interviewer er gelijk op inhaken!

on:
Er zijn maar twee echt galactico's over op deze aardkloot die enigszins haalbaar lijken, met nadruk op enigszins. Dan heb ik het over Aguero en Suarez. Voor de rest niet echt. Ik wil ze overigens niet bij Real zien, niet omdat ze niet goed genoeg zijn, maar omdat Benzema uitstekend binnen het systeem en spelopvatting past. Eigenlijk valt er voor de rest niets te halen wat een echte verbetering of toekomstige verbetering is imo....

27 mei 2014 om 16:46

Ja, ik vroeg me inderdaad ook al af wat hij letterlijk gezegd zou hebben, maar mocht hij dit echt gezegd hebben dan weten we denk ik genoeg.

Over eventuele Galactico's laat ik me niet uit. De twee die jij opnoemt zouden wel echte aanwinsten zijn. Verder is alles al behoorlijk sterk bezet.

Misschien een tweede rechtsback, iemand als controlerende middenvelder en een spits. Maar dat is echt puur kopen om nog sterker te worden terwijl je selectie eigenlijk al imin of meer compleet is.

We hebben eigenlijk ook niemand nodig. Misschien een spits als Morata op huur basis weggaat. Eigenlijk zie ik iemand graag komen ipv Illaramendi die mij een beetje tegenviel maargoed hij moest zich aanpassen. Hoop dat hij komend seizoen laat zien waarom Perez zoveel voor hem heeft betaalt.

real heeft als enige nog een nieuwe spits nodig, geen egotripper als suarez maar een sterk meevoetballende spits die er geen probleem mee heeft om het alleen met invalbeurten te doen. Morata kan dan verhuurd worden. zelf vind ik een spits als giroud wel handig. Maakt zn goals, is aanspeelbaar etc. etc. Hetzellde hebben we onder mourinho ook gedaan met adebayor en, al was dat niet voor de spitspositie, essien.

Bale was de beste speler in england, dat zegt meer over de engele competitie, dan over bale!!!
Ik vond hem heel erg teleurstellend (deze man is nog geen 50 miljoen waard). Het is dat real vaak countert anders hadden ze helemaal niks gehad aan 100 miljoen voor een hardloper.

Finale tegen Barcelona ( op een aktie na) niet gezien.
Finale tegen Atletico (op een goal na) niet gezien.

Natuurlijk zijn er nog zat spelers die zouden gelden als Galactico's. Transfers van Ibrahimovic, Falcao, Rooney, Diego Costa, Cavani, Thiago Silva, Neymar, Suárez, Pogba, Iniesta, Kompany en bovenal Messi naar Real Madrid zouden zeker weer binnen dat beleid passen. Alleen hebben ze nu inderdaad een geweldige selectie. Echter is ook bij Real Madrid altijd ruimte voor verbetering, en dat hoeven niet eens zozeer echte Galactico's te zijn.

Zo zou er in mijn ogen een rechtsbuiten voor achter de hand een welkome toevoeging aan hun selectie zijn. Bale en Ronaldo zijn natuurlijk onomstreden, maar jammergenoeg niet een heel seizoen fit en beschikbaar. Di Maria, Jesé en Cheryshev, die terugkeert, gelden dan wel als vervangers, maar zijn allen geen pure rechtsbuiten. Daarnaast lijkt Di Maria veel beter tot zijn recht te komen en op zijn gemak te zijn op het middenveld, is het de vraag wanneer en bovenal hoe Jesé terugkeert van zijn zware blessure, en daarnaast zie ik in Cheryshev niet echt een speler van het niveau voor Real Madrid. Daarom zouden spelers als Lucas, Sterling, Volland, Walcott, Pedro, Cuardado, Navas, Blaszczykowski, Mirallas, Lennon en/of Ménez, in mijn ogen met hun specifieke kwaliteiten wel een wapen zijn die momenteel niet binnen de selectie van Real aanwezig is.

We hebben geen galactico nodig, maar wel een betere spits. Verder is er niets nodig. Je hebt elke positie goed dubbel bezet op de spits positie na.

Casillas, Diego Lopez,

Coentrao, Marcelo,
Ramos, Pepe, Varane, Nacho,
Carvajal, Arbeloa,

Xabi, Modric, Khedira, Casemiro, Illarramendi, Isco en eventueel di Maria

Ronaldo, Bale, Jese, Benzema, di Maria en Morata.

Op het middenveld kan he Casemiro eventueel verhuren tenzij je Illarramendi van de hand doet. Beetje gevalletje Pedro Leon en Canales. Veel talent, maar niet goed genoeg voor Real.

Togh zie ik liever een extra spits komen, en MORATA ZO SNEL MOGELIJK WEGGAAN

Ik zou een spits halen, geen topnaam maar een subtopper, die uitgroeit tot de top. Morata met benzema switchen is geen optie, ze moeten een talent aantrekken. Muriel? Lukaku?

Ik denk wel dat ze suarez kunnen kopen ze leggen benzema en een beetje geld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren