Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Di María vraagt om meer waardering: 'Stond zelfs niet bij de beste vijftig'

Laatste update:

Volgens de Spaanse media wil Florentino Pérez Ángel di María verkopen, omdat hij miljoenenaankoop Isco vaker wil zien spelen. De voorzitter van Real Madrid moet daar echter nog maar eens goed over nadenken: Di María is immers erg belangrijk voor de ploeg van Carlo Ancelotti en blonk afgelopen zaterdag nog uit in de gewonnen Champions League-finale tegen Atlético Madrid.

/

Ploeggenoten Cristiano Ronaldo en Gareth Bale eisen alle aandacht voor zich op, maar Di María kan terugkijken op een fantastisch seizoen. De Argentijn vindt dat hij meer credits verdient voor het succes van Real: "Soms begrijp ik niet waarom ik niet word gezien als een kandidaat voor de Ballon d'Or, want ik heb een geweldig seizoen gedraaid bij een geweldige club", zegt Di María. "Ik speel hier samen met spelers die de prijs al eens hebben gewonnen. Ik heb nog niet gewonnen en stond zelfs niet bij de vijftig kanshebbers op de lijst."

"Maar dit soort dingen gebeurt. Ik zal altijd hard blijven werken", vervolgt Di María. "Ik probeer mezelf altijd te verbeteren, om me te kunnen meten met de beste spelers. Bij Real zitten veel spelers die het goed doen, maar ik ben erg tevreden over mijn eigen seizoen, mijn beste tot dusver bij Real. We wonnen de Champions League en ik werd gekozen tot beste speler van de finale. Ik hoop nu op een goed WK met de nationale ploeg."

Denk je dat Ángel di María ooit de Ballon d'Or kan winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terecht. Di Maria heeft altijd bewezen dat hij een sterk aanspeelpunt is voor Real Madrid. Dit heeft hij ook weer bewezen tegen Atletico Madrid in de finale. Hij is ook vaak de reden waarom Ronaldo steeds meer de kans krijgt om te kunnen scoren. Di Maria kan de bal goed aanspelen. Ik vind Di Maria toch wel bij 1 van de beste spelers horen.

29 mei 2014 om 10:45

Ik ven voor een deel met je eens maar ik vind dat hij kan uit blinken juist door ronaldo want hij krijgt bijna altijd dubbele dekking dus als di maria achter hem spelt met zijn snel heid en technik krijgt hij veel ruimte

29 mei 2014 om 10:50

Nou nou ik ben een enorme fan van Ronaldo, maar Ronaldo was bijvoorbeeld in de finale en kan me herinneren ook tegen vele ploegen vaak onzichtbaar. Di Maria speelt de bal snel naar voren. Modriç speelt Di Maria meteen aan als het moeilijk word. Di Maria kan geweldige voorzet geven vooral op een goede timing. Prachtig om te zien.

29 mei 2014 om 11:22

Ik ben juist nog niet overtuigd van zijn voorzetten. De ene keer geeft hij de bal perfect op maat, maar de 3 keren daarvoor en daarna zijn ze te laag of te hoog, let er maar eens op! Bijvoorbeeld de eerste hoekschoppen in de CL finale!

29 mei 2014 om 11:43

Ben fan van Messi! Kijk graag naar zulke voetballers. Messi, Ronaldo, Bale, Modric, Iniesta van Persie, Robben en noem maar op. Had verwacht dat Ronaldo zou uitblinken, maar Di Maria stak er echt boven uit.

29 mei 2014 om 12:04

Pivione,

Door die dubbele dekking is Ronaldo vaker onzichtbaar, maar dat maakt dus ruimte voor Di Maria. Zijn punt klopt wel degelijk. Op rechts zag je Di Maria flitsen, maar vanuit het centrum rugdekking geven is lastig en hier speelt hij nog beter.

29 mei 2014 om 10:51

Dit zou ik nou een goede aankoop voor Man Utd vinden. Daar ontbreekt het aan kwaliteit op de flanken. Hij of Reus zouden ze moeten halen..

29 mei 2014 om 14:48

Helemaal mee eens, hij heeft een enorme diepgang. Hij heeft nog steeds soms dat blinde wat hij Benfica had, dat hij gewoon als een gek rechtdoor rent, maar verder heeft hij zich echt ontwikkelt. Enorm gevaarlijke speler.

Ik hoop alleen dat hij een minder WK speelt Want van hem verwacht ik eigenlijk vrij veel..

In vorm is deze man zo belangrijk voor Real. Isco is ook een leuke speler maar nog lang niet zo belangrijk als een di Maria in vorm.

29 mei 2014 om 11:03

Mocht dat gerucht waar zijn dan heeft Perez weinig geleerd van het verleden. Di Maria is wellicht niet zo'n blikvanger als Isco maar zal meer werken voor het team. Hij is essentieel geweest voor het succes van het afgelopen seizoen. Maar hij heeft minder ster gehalte dan een Isco om het zo maar uit te drukken, een fout die hij in het verleden ook al maakte met een Makelele ook al was dat een andere positie. Real is nu redelijk uitgebalanceerd, als ze perse moeten kopen laat het huidige team tenminste intact

29 mei 2014 om 11:34

Helemaal met je eens! Ook het verkopen van özil is zo' n voorbeeld. Niemand wou dat hij weg ging door zijn vele assists, maar omdat er nieuwe spelers gekocht moesten worden moest hij plaats maken. Uiteindelijk heeft dit wel goed uitgepakt doordat modric en di Maria opstonden en een goed seizoen hadden, maar echt slim was het niet van Perez.

Was zoiezo de meest constante speler van Real dit seizoen. Eigenlijk zijn eerste constante seizoen.

29 mei 2014 om 10:38

Modric

29 mei 2014 om 15:01

Wat Modric?

29 mei 2014 om 10:38

Dat was Modric imo, beste speler van het seizoen, Di Maria is wel ondergewaardeerd.

29 mei 2014 om 10:42

Idd, hetzelfde had Robben destijds ook bij Real. Speelde ook een sterk seizoen en werd destijds gezien als de rivaal van Messi, maar omdat Ronaldo werd gehaald moest hij vertrekken. Nu wil ik niet zeggen dat Robben beter is dan Ronaldo, maar een Robben in vorm is gewoon de beste rechtsbuiten van de wereld.

29 mei 2014 om 10:55

Inderdaad Catalonia, dat is Modric geweest. Toch wel speler van het jaar bij Real.
Ik blijf me over Modric verbazen, de rust waar hij mee speelt, terwijl er vol druk op m staat. Geweldig!

29 mei 2014 om 13:23

Een speler die constant faalt in grote wedstrijden kan natuurlijk nooit de belangrijkste speler van het seizoen zijn geweest.

De belangrijkste speler van het seizoen was Di Maria.

29 mei 2014 om 10:42

Was inderdaad Modric.
Ben eigenlijk nooit zo'n fan geweest van Di Maria, maar dit seizoen heeft hij werkelijk fantastisch gespeeld.

29 mei 2014 om 12:58

-

29 mei 2014 om 15:02

Is misschien jouw mening. Vond Di Maria persoonlijk constanter.

30 mei 2014 om 10:21

Over het hele seizoen juist niet. Modric laat het juist over het hele seizoen zien. Is geen mening maar een feit.

En terecht, Di Maria in vorm is 1 van de beste spelers ter wereld, zijn probleem is wisselvalligheid, bv tefen Roemenie een paar maanden geleden was hij zo slecht dat je je afvraagt of hij uberhaupt kan voetballen en dan tegen Barca of in de cl finale is hij fantastisch en de beste man op het veld.
Toch ben ik groot fan van hem, ook omdat het zo'n dienende speler is. Ik hoop dat Real de fout maakt hem te verkopen want hij is erg belangrijk.

29 mei 2014 om 10:45

Ja logisch ook, maar vorig jaar scheelde het ook niet veel en genoeg real dmfans die er content mee waren geweest als hij op dat moment was vertrokken, toen was het meer dramaria dan de geweldenaar van de cl finale.

29 mei 2014 om 12:07

Dat kom omdat hij voor dit geweldig seizoen ook zeer wisselvallig is.

29 mei 2014 om 12:09

Zeiden ze dat ook niet over Ozil?

29 mei 2014 om 12:16

@ Vesta

Özil was ook zeer wisselvallig.

29 mei 2014 om 12:04

Dit seizoen was hij alles behalve wisselvallig.

Meest waardevolle speler van het seizoen misschien ook wel de beste

Ben het wel met hem eens. Dit seizoen heeft hij zich zeker van zijn beste kant laten zien. Ook in de Clasico was hij de smaakmaker bij Real. Denk dat hij samen met Robben, Reus dit seizoen wel de beste flankspeler is.

Verwacht overigens echt veel van Argentinië. Aguero, Di Maria en Lavezzi in vorm om dan nog maar te zwijgen over Messi.

29 mei 2014 om 10:47

Dat is hij juist wel, en een van de beste ter wereld ook. Hij kan echter ook op het middenveld spelen door zijn dribbels en creativiteit, iets dat Ronaldo en Bale niet kunnen.

Wat was hjj geweldig in de finale!

De gouden bal zal hij overigens nooit winnen, bij Real krijgen spelers als Bale en Ronaldo alle lof, vooral door hun goals al izou Di Maria belangrijker zijn. En bij Argentinie krijgen Messi en Aguero alle lof als ze het wk zouden winnen.

29 mei 2014 om 11:56

Het gaat hem niet om de Gouden Bal, maar het feit dat hij nooit genomineerd wordt. Het voelt voor hem alsof hij niet gewaardeerd wordt of niet op waarde wordt geschat.

Hier kan ik mij enigszins wat bij voorstellen, hij speelt natuurlijk in de schaduw van Ronaldo. Overigens zie ik Di Maria nog wel beter worden en daarmee nog belangrijker voor het team (waar dan ook).

29 mei 2014 om 12:49

Ja hij zou best genomineerd mogen worden vind ik, top 10 plaats zou wel een keer moeten.

29 mei 2014 om 14:54

Bij Argentinie gaat Higuain de meeste lof krijgen scoort meer dan Messi en Aguero.

Angel, kom naar ons toe en laat aan de wereld zien dat je bij de beste spelers ter wereld hoort.

29 mei 2014 om 11:12

Dat kan hij ook prima bij ons .

Interesse in Morata?

29 mei 2014 om 11:14

Nee, dat heb ik gisteren ook al gezegd bij het topic over Morata. Wij hebben al Sanogo als onbewezen talent in de spits lopen, en eentje is meer dan genoeg.

29 mei 2014 om 11:16

Isco

Als we de kranten moeten geloven is Morata zelfs de nieuwe spits van Arsenal

29 mei 2014 om 11:13

Je maakt je zelf echt belachelijk weet je dat.. Ik snap trouwens niet waarom Arsenal fans uberhaupt denken di Maria of Benzema te kunnen krijgen? Dat is zo onrealistisch. Zelfs al zou Real ze niet meer willen zouden ze totaal niet naar Arsenal gaan, er zijn genoeg grotere en betere clubs dan Arsenal.

29 mei 2014 om 11:16

Mag ik niet gewoon mijn wens uitspreken dan? Ik snap ook wel dat het niet realistisch is, zeker niet als het over Arsenal gaat, de club die het moeilijksts doet over transfers.

29 mei 2014 om 11:17

Jullie moeten gewoon geld gooien, of zelfs smijten. Alleen dan kom je tegenwoordig aan de top. En hebben jullie geen technisch directeur? Wenger is veelste voorzichtig.

29 mei 2014 om 11:33

Wenger moet te veel taken uitvoeren inderdaad, hij doet ook de taken die een TD hoort te doen. Hij moet zich gewoon focussen op de trainingen, en David Dein moet als TD terugkomen.

En er moet inderdaad eens flink wat geld geïnvesteerd worden, alleen zo kun je meedoen met de top tegenwoordig. Arsenal moet weer het gevreesde Arsenal van 10 jaar geleden worden, en daarna nog verder groeien.

29 mei 2014 om 11:38

Ik kan mij een transfer van 50 miljoen herinneren afgelopen jaar. Ene Mesut Özil, een van de smaakmakers bij Real Madrid, ging naar Arsenal. Waarom zou dit niet nog een meer gebeuren? Als er één schaap over de dam is, volgen er meer.

29 mei 2014 om 11:50

@erwin

Precies, en met Real en Perez weet je het nooit, wat ze van plan zijn.

29 mei 2014 om 11:53

Je weet toch dat Ozil geen speelminuten zou krijgen onder Ancelotti toch? Dat zei Ancelotti zelf, hij wou dat di Maria bleef en Ozil vertrok. Eerlijk gezegd heeft hij dat nog goed gezien ook. Ozil presteerd niet bij Arsenal, terwijl di Maria het fantastisch doet. Ook had Ozil een voorkeur naar United zoals hij al zei alleen meldde ze zich niet bij hem.

29 mei 2014 om 13:06

Ik acht de kans klein dat Di Maria of Benzema dit jaar vertrekken. Zeker de eerst genoemde zou een groot verlies, en een domme fout zijn. Echter heeft 'gooner4eva' gewoon een punt; met Perez aan het roer weet je het nooit.

Het zou me niks verbazen indien Benzema voor een flinke som geld verkocht wordt en Suarez binnengehaald wordt. Indien Benzema verkocht wordt zie ik Arsenal toch als een potentiële kanshebber om hem binnen te halen. Mooie club en een Franse coach, die al meerdere malen 'geflirt' heeft met Benzema.

Op dit moment dient er gewoon een spits bij te komen. Indien Benzema vertrekt, betekent dat wel dat we echt twee spitsen moeten halen. Morata is er nog lang niet klaar voor.

29 mei 2014 om 13:50

Als Benzema vertrekt zie ik hem eerder naar PSG vertrekken eerlijk gezegd.

Het jammere is en dat is namelijk ook het probleem. Is dat spelers die gewoon veel scoren meer krediet krijgen. Meer krediet dan spelers die in alle belangrijke momenten hun medespelers aanspelen om te kunnen scoren. Spelers die er voor zorgen dat de bal snel naar voren word gespeeld. Dreigend en ook niet de kans geeft aan tegenstander om aan balbezit te kunnen komen.

Hiervoor vrees ik dus voor Di Maria dat hij niet genomineerd zal worden als 1 van de beste speler.

El Fideo, mits constant en in vorm gelijk aan Messi en Ronaldo. Maakt soms nog de verkeerde keuze maar werkt heel erg hard, speelt voor het team en is razend snel aan de bal en dus een zeer belangrijke schakel in het spel van Real bij balverlies en ook bij omschakeling. Absoluut ondergewaardeerd.

Geweldig speler verdient veel meer lof !

Baal wel nog altijd dat Anderlecht hem destijds niet goed genoeg vond en ze toen andere mislukte Argentijnen hebben gehaald voor meer geld!

29 mei 2014 om 13:14

Di Maria is echt super. Als we het toch hadden gezien bij Rsca dan hadden we hem maximum een seizoen kunnen houden.

Over welk mislukte Argentijnen heb je het? Suarez, Frutos, Pareja, Biglia, … hebben ons toch mooie jaren bezorgd bij Sporting?

29 mei 2014 om 13:27

Leiva,chavarria,barrios...

Ze verkozen Leiva boven Di Maria, die Leiva was zo goed dat hij door 3/4 de van supporters wrs niet eens meer weten wie hij was...

Dat is het gevaar als je bij Real Madrid speelt.. Je komt gauw in de schaduw van de toppers.. Een les voor suarez zeg maar

29 mei 2014 om 11:22

@ Immortal Souls

Haha ja het zal weer de schuld van Real Madrid! Dat heeft niets met Real Madrid te maken! Denk je nou echt dat Di Maria in een andere ploeg ineens meer kans zou hebben om die gouden bal te winnen. Die gouden bal uitreiking gaat al 4 a 5 jaar alleen maar om Real Madrid en Barcelona. Dus technisch gezien heeft hij juist "meer" kans op de gouden bal in Real Madrid dan ergens anders. Dat hij niet bij de beste 50 zat heeft te maken met dat hij pas vanaf dit seizoen echt uitblonk. anders heeft Di Maria ook zijn zwakke tijden gekend. Onder Mourinho was hij heel afwisselend.

Op de opkomende gouden bal editie zal hij wel goed scoren. Maar of hij ook zal winnen? Nee dat waarschijnlijk niet. Om die gouden bal te winnen zal hij zijn naam moeten veranderen naar Ronaldo of Messi. Jammer genoeg!

29 mei 2014 om 11:24

Suarez wordt altijd overal onmiddelijk zelf de ster, zal bij Real niet anders zijn. Gaat waarschijnlijk wel frictie met Ronaldo opleveren, die het niet zo leuk vindt als iemand anders in dr belangstelling staat.

29 mei 2014 om 13:23

Dit werd toch ook gezegd over Bale? Ik zie nergens frictie.

30 mei 2014 om 09:17

Bale is nog wel iets anders ingesteld dan Suarez he. Bale keek ten eerste al echt op tegen Ronaldo, dat zie ik Suarez niet doen. Daarbij verwacht ik, zoals ik al zei, dat Suarez zelf de absolute ster wordt wanneer hij bij Madrid komt. Zoals tot dusverre overal de absolute ster is geworden. Dat betekent ook dat hij een behoorlijk deel van de doelpunten productie, veel meer dan Bale, over zal gaan nemen. En dat zal Ronaldo nou niet echt leuk vinden.

Wat een geweldig seizoen heeft hij gehad zeg.. voor het seizoen was ik het niet mee eens om Ozil te verkopen ipv Di Maria, maar hier moet ik toch echt op terug komen. Wauw wat een drive heeft Di Maria en ook nog is een geweldige voorzet. Ook al gaat de aandacht naar Ronaldo, samen met Modric en Ramos toch wel de constantste spelers van Madrid dit seizoen.

Hij heeft groot gelijk. Hij zou absoluut bij de beste 3 mogen zitten wat mij betreft als het gaat om de Gouden bal. Deze man speelt zo vaak zo ontzettend goed. Alleen al de dribbel waar de 2-1 van Bale uit kwam afgelopen zaterdag, wat een klasse. Er komt ontzettend veel dreiging van hem af, constant aanspeelbaar en weinig balverlies. Prachtige speler!

"volgens de Spaanse media wil Florentino Pérez Ángel di María verkopen, omdat hij miljoenenaankoop Isco vaker wil zien spelen"

Stop met met onzin te kraaien Voetbalzone!

On: Er zijn zoveel spelers die de nodige waardering niet krijgen van wegen Ronaldo en Messi. Die gouden bal draait al 4 a 5 jaar maar om 2 namen.

Tja, Di Maria heeft een geweldig seizoen achter de rug. Maar, zolang Ronaldo en Messi nog voetballen zal er niemand anders de Ballon 'd Or winnen.

Hij krijgt zeker niet de waardering die hij vanaf dit seizoen zou moeten krijgen. In het verleden was hij zeer wisselvallig. Hij wisselde momenten van pure genialiteit af met dramatische wedstrijden.

Hij heeft sowieso een beter seizoen gedraaid dan de hele voorhoede, maar hij scoort te weinig om de waardering van de massa te krijgen. Gelukkig weten we hem bij Real wel op waarde te schatten. Hopelijk blijf je nog een lange tijd bij ons.

29 mei 2014 om 11:35

Ik hoop voor jullie dat Perez niet weer zo dom is om nog een wereldspeler te verkopen, die man weet niks van voetbal en wil het liefst 11 wereldspelers samen laten spelen, zonder te kijken of het geheel wel in balans is.

Natuurlijk vind ik het niet erg als Perez weer zo dom doet...

29 mei 2014 om 11:42

@ Gooner4eva

Haha zegt een Arsenal supporter! niet slecht bedoelt maar lol

Perez zijn nieuw speeltje heeft Real Madrid anders zojuist de Copa en de CL geschonken! En de speler die Perez dit seizoen niet heeft weggedaan behoort tot bij de beste 2 spelers van het seizoen en werd benoemd als man of the match in de finale! Terwijl dat de speler die Perez wel heeft weggedaan geen fluit heeft gepresteerd. Dus met andere woorden : Perez heeft het spot on gehad deze keer

29 mei 2014 om 11:48

Volgens mij gaat de meeste credit toch naar Ancelotti die eindelijk de kwaliteit in de selectie benut en een machine heeft gemaakt van dit Real. Perez wilde Di Maria volgens mij ook verkopen omdat Bale moest spelen toch? Ancelotti heeft echter een manier gevonden om ze allebei te laten spelen zonder dat dit ten koste van de balans gaat. Perez heeft genoeg domme dingen gedaan in het verleden, dus je snapt vast wel waarom ik hem niet serieus neem.

29 mei 2014 om 12:07

Hem niet serieus nemen is wel een grote fout. Hij is een self made miljardair, beetje meer respect is wel op zijn plaats vind ik.

Maar ik ben het wel met je eens dat Perez zich minder moet bemoeien met het voetbaltechnische deel van Real Madrid. Maar voor de rest doet hij echt geweldige dingen, ik kan me geen betere voorzitter bedenken (op voetbaltechnische zaken na).

29 mei 2014 om 12:12

@ Gooner4eva

Natuurlijk heeft hij in het verleden enkele rare dingen gedaan en zelf sta ik ook niet altijd achter zijn beslissingen. Maar geloof mij. Die man is slimmer dan de meeste denken

29 mei 2014 om 13:11

Inderdaad, Perez onderschatten is een grote fout. Dom is misplaatst. De beste man is ongelooflijk intelligent, met brede kennis en interesses. Vooral op financieel gebied is de man absurd goed. Ik ben absoluut geen fan van Perez, juist om zijn niet transparante beleid en vooral de verzakelijking van Real, maar respect verdient hij wel. Immers boekt Real al onder zijn bewind jaren winst en heeft hij de schuld zowat weggewerkt

Perez is ook gewoon niet dom op voetbalgebied. Hij weet gewoon helaas dat met 11 wereldsterren er veel meer te verdienen valt. dan wanneer er 4 wereldsterren en 7 ''knechten'' op het veld staan.

Di maria is op dit moment samen met ronaldo en ramos de spelers in vorm bij real

29 mei 2014 om 11:54

Dan heb je volgens mij geen wedstrijd van Real Madrid gekeken! Want de man in vorm bij Real is niemand minder dan Luca Modric!! En dan Di Maria

29 mei 2014 om 13:24

En Pepe vind ik ook echt sterk, ondanks zijn afwezigheid in de CL. Edit: Ik bedoel de CL finale.

29 mei 2014 om 13:03

Ronaldo niet natuurlijk.

29 mei 2014 om 13:24

Omdat hij niet in vorm is.

29 mei 2014 om 17:09

Wat heeft dat met de discussie te maken?

En raad eens, ik ben niet altijd hier.

Vond Di Maria bij Benfica al een baas en was erg blij dat Real hem een paar jaar geleden daar ophaalde. Heeft zeker wisselvalligheid gekend maar dit jaar is hij uitgegroeid tot absolute topper. Heb er nog steeds geen spijt van gehad dat ik zijn naam 2 jaar geleden in Madrid op mijn Real shirt heb laten drukken! 😉

Hij is zeker kandidaat voor de goude bal. Hij zalhem niet winnen maar dit seizoen hoeft hij wat mij betreft alleen Cristiano en Suarez voor zich te dulden en mischien natuurlijk Ibra.

Di Maria is een geweldige speler,vind hem nu nog beter dan isco. Dus laat isco maar vechten voor een basisplaats. Di Maria passeert zo 3/4 man en geeft dan een geweldige bal. Knap dat hij door is blijven vechten ondanks dat hij van positsie moest veranderen en Bale zijn plek innam. Meer waardering verdient hij zeker.

Vind di maria gruwelijk helemaal gestoord... maar dit is pas de 1e seizoen dat tie zo goed heeft gepresteerd... ben benieuwd hoe die volgend jaar is of op het wk!

Hij hoort idd zeker in de top 50 thuis.die vraag om waardering hoeft ie niet zelf uit te spreken.hij zal nu na deze finale zeker in de top 50 terecht komen.

Isco kan er niks van en Di Maria hoort bij de 10 beste spelers vd wereld met ronaldo bale aguero falcao robben hazard Ibrahimovic vidal modric

29 mei 2014 om 12:34

en ozil en yaya toure

Kom maar naar City jonge. Dan moet je alleen niet boos worden als je geen verjaardagskaart krijgt

Hij was afwisselend, maar samen met Pepe, Ronaldo, Modric en Ramos vond ik hem het belangrijkste schakel bij Real dit seizoen. Hij was ook redelijk goed vorige seizoen. Hij verdient zeker een plaats in de 50 beste spelers dit seizoen, maar gouden bal helaas nog niet.

Ben ik helemaal met hem eens! Als straks Messi op het WK apatisch over het veld zal lopen als de laatste 2/3 maanden bij Barca, dan is Di Maria meteen de eerste man naar wie ik kijk om Argentinie te dragen. Na Di Maria komen Pastore en Aguero. Op types als Higuain,lavezzi en Mascherano reken ik niet. Die zijn net zo goed als het team is straks.

Di maria moet deze lijn doortrekken dn hij kan net als Ribery wel in de top 3 komen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren