Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van La Parra gaat transfervrij verder bij Wolverhampton

Laatste update:

Rajiv van La Parra zet zijn profcarrière voort in het shirt van Wolverhampton Wanderers. De kampioen van de League One, het derde profniveau in Engeland, maakt dat dinsdag via de officiële kanalen bekend. The Wolves hebben Van La Parra transfervrij ingelijfd: zijn contract bij sc Heerenveen liep na drie seizoenen ten einde. Van La Parra werd ook gelinkt aan Feyenoord, de club uit zijn jeugdjaren.

/

De nu 23-jarige vleugelaanvaller ging als tiener weg uit Rotterdam-Zuid en belandde bij het Franse Caen. Daar brak hij nooit echt door en in de zomer van 2011 keerde hij terug naar Nederland. In dienst van sc Heerenveen kwam hij vervolgens in drie seizoenen tijd tot ruim tachtig optredens in de Eredivisie: hij maakte veertien doelpunten. Nu heeft hij een driejarig contract getekend bij Wolverhampton Wanderers.

Die club speelde twee jaar geleden nog in de Premier League, maar degradeerde daarna tweemaal op rij. Met 103 punten werd het team van trainer Kenny Jackett afgelopen seizoen echter kampioen en dus speelt men straks weer in de Championship. “Ik ben hier heel blij mee, ik denk dat dit een goede stap is in mijn profcarrière. Dit is een grote club, met een grote geschiedenis. Ik wil proberen hier veel aan spelen toe te komen”, zegt Van La Parra hoopvol.

Van La Parra weet dat zijn nieuwe club in het verleden een bekende Nederlandse voetballer in de gelederen had: John de Wolf. “Hij was een grote naam bij Feyenoord en ik ben ook supporter van die club”, aldus de aanvaller. “Ik heb niet echt met anderen die hier hebben gespeeld gesproken over Wolves, maar wel met mensen die deze competitie kennen en hoe zij daar tegenaan keken.”



Een goede stap van Rajiv van La Parra?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja ik denk dat het hem wel ligt. Lekker tegene degradatie voetballen op de counter, goer salaris. Succes

10 juni 2014 om 14:28

Dit is toch vrij pijnlijk, want ik had echt verwacht dat Rajiv van La Parra naar Feyenoord zou gaan. Her en der hoorde ik dat hij de perfecte vervanger van Ruben Schaken zou zijn.. maar tevergeefs, hij gaat lekker tegen degradatie voetballen

10 juni 2014 om 14:48

En hoe weet je zeker dat hij in de championship gaat spelen tegen degradatie?

10 juni 2014 om 14:55

Inderdaad, twee keer op rij degraderen en vervolgens ruim kampioen. Die gaan echt niet tegen degradatie voetballen..

10 juni 2014 om 15:01

No way dat het degradatie voetbal word voor hem. Wolverhampton is nog steeds een zeer sterke ploeg, en zullen zeker in de top 10 belanden. Als ze zich verder nog goed gaan versterken, kunnen ze een gooi doen na de play offs. In the league one waren ze ook veruit het beste team dit seizoen.

10 juni 2014 om 15:25

die van la Parra kan er geen reet van joh. Totaal geen techniek ook.

Pijnlijk...van een subtopper in de eredivisie naar een Championship promovendus....
Natuurlijk is Wolverhampton een grote club met aanzien maar dat spelers als van La Parra die kant op gaan is toch wel jammer. Dit laat maar weer eens zien dat we financieel niet kunnen concurreren met landen als Engeland.

10 juni 2014 om 13:39

Klopt, maar hij weet zelf ook wel dat ie na 1 goed seizoen bij Wolverhampton al bij een Top/subtop club in Engeland terecht kan komen.

Een aanvaller kan bij een degradatie club sneller uitblinken vind ik, paar goeie acties/leuke goals en je staat al gelijk in de spotlights, bij verdedigers en keepers werkt het vaak andersom, die worden bij zo'n club te veel onder druk gezet en zakken door de mand. Keepers hebben dan nog wel de kans om wat de laten zien maar als Eredivisie verdediger zou ik never naar zo'n club gaan.

10 juni 2014 om 13:48

dat zal ook wel een reden zijn van de overstap maar toch denk ik dat de euro's de voornaamste reden is. transfervrij dus het tekengeld zal wel niet misselijk zijn en een salaris dat ze hier in Nederland niet kunnen bieden. Geld is natuurlijk belangrijk en in het hedendaagse voetbal kunnen zelf middelmatig spelers zie binnen een paar jaar financieel onafhankelijk voetballen dus neem het hem eens kwalijk.

10 juni 2014 om 13:51

Denk niet dat de euro's de voornaamste reden is. Verwacht dat hij komend seizoen héél weinig euro's, zo niet geen euro's, gaat verdienen in Engeland..

10 juni 2014 om 13:54

sharp! maar you know what i mean

10 juni 2014 om 14:04

@roafke

Geld zal natuurlijk een van de redenen zijn geweest, maar ik denk niet de voornaamste, als hij puur voor het geld ging zou hij denk ik eerder naar Qatar of iets dergelijks gaan, daar zijn ze helemaal weg van elke voetballer die uit Europa komt en tegen een balletje aan kan trappen.

Ik vind dit gewoon een goede keus van hem, niet gelijk de lat hoog leggen in de hoop dat het goed afloopt maar gewoon stap voor stap omhoog werken en Wolverhampton lijkt me daarvoor de eerste en juiste tussenstap.

10 juni 2014 om 14:04

Als hij een nederlandse bank heeft komen er gewoon euro's op zijn rekening bij. Hij zal het waarschijnlijk wel in ponden gaan uitgeven.

10 juni 2014 om 15:06

Championship is ook gewoon een mooie competitie. Veel goede voetballers, mooie salarissen en prachtige voetbalcultuur. De competitie is een tikkeltje hard maar voor de rest is het een geweldige uitdaging.

10 juni 2014 om 13:43

ach hij kiest toch zelf dus zo pijnlijk zal hij het niet vinden

10 juni 2014 om 13:49

wat pijnlijk? competitie waar veel meer geld in zit. spelen in grote toernooien zoals FA cup. en perspectief om naar de premier league te promoveren. volle stadions. tja wat wil je dan nog meer voor een voetballer met alle respect voor van la Parra.

10 juni 2014 om 13:53

wolverhampton is gedegradeerd uit de championship en speel nu in de leaque one.

10 juni 2014 om 13:54

nee hoor, komend seizoen spelen ze weer in de Championship.

10 juni 2014 om 13:55

@narsingh

Daar zijn ze kampioen geworden, volgend seizoen weer championship

10 juni 2014 om 13:56

Zijn weer gepromoveerd

10 juni 2014 om 14:04

Zonder de competities te kennen staat dat ook gewoon in de tekst..

10 juni 2014 om 14:55

ow oke, dan is de championship een mooie competitie voor van la parra.

10 juni 2014 om 13:54

Vooral pijnlijk voor Feyenoord.

De kampioen van de Engelse derde divisie wordt beter geacht dan de club uit Rotterdam Zuid.
Zelfs door La Parra! Bizar dit.
Maar ik kan het wel begrijpen enigszins.

De kans met feyenoord Europa in te gaan is niet heel groot jammer genoeg. Dus je speelt alleen eredivisie. En in die kleine Eredivisie kan men net niet serieus om de prijzen spelen.
(niets ten nadelen van een voor feyenoord fantastische 2e of derde plaats zo nu en dan, begrijp me niet verkeerd).

Nou, dat alles meegenomen, zit hij daar (op de Klassieker na dan) gewoon beter.

En het is een goede opstap naar de Premier League. Een goed jaar bij een club als feyenoord in alleen de Nederlandse competitie zegt niet ze gek veel meer in het buitenland. Pijnlijk maar waar.

10 juni 2014 om 13:59

Nee joh, Feyenoord had vermeende interesse, maar is nooit concreet geworden. Als Feyenoord was gekomen was hij sowieso gekomen, dat had hij al aangegeven.
Blij toe ook, zeer beperkte voetballer.

Klopt dus niet wat je zegt.

10 juni 2014 om 14:08

@mokumouwe, de interesse voor Janmaat, de Vrij, Clasie, Bmi. Pelle zijn toch echt allemaal uit het buitenland. Daarnaast speelt Feyenoord wel Europees en Wolverhampton helemaal niet. Op die punten ben ik het dus niet helemaal eens. Wel is het goed natuurlijk om eerder in de PL aan de slag te gaan. Al is het wel jammer dat hij niet meer in Nederland is te bewonderen. Ik gun hem alle succes in ieder geval!

10 juni 2014 om 16:03

@t.alavez

Nee hoor Feyenoord speelt geen Europees. Ze hebben zich voor nog geen enkel toernooi gekwalificeerd. Slechts voorronde.
We hopen natuurlijk allemaal dat het anders zal zijn dit keer, maar jaar in jaar uit lukt het feyenoord jammerlijk niet om Europees voetbal te halen.
Ja 2x laatste 10 jaar (2005/2006 tot 2014/2015), waarvan 1 x puntloos naar huis en de andere keer na derde te zijn geworden in de poule wegens wangedrag eruit gekickt. Dat is slecht voor de ranking van feyenoord die daardoor niet in de top 130 voorkomt van Europa, waardoor ze niet geplaatst zijn en dus jaarlijks zwaar loten.
Het kan altijd een keertje, maar aannemelijk is het niet. Maar laten we hopen!

Hoe concreet? De vrij wordt al 4 jaar van geroepen dat hij weggaat. BMI ook al een x-aantal transferwindows. Maar puntje bij paaltje werd het steeds niets (of een degradatiekandidaat zoals met Vlaar).
Als je bij Wolves uitblinkt, lonkt minimaal de subtop van Engeland, blink je bij feyenoord uit, dan zijn dat vaak clubs als Aston Villa en Real Mallorca als "grote clubs" . Mallorca is gedegradeerd en Villa speelt jaarlijks om lijfsbehoud.
Dat is ook een wezenlijk verschil mijns inziens

10 juni 2014 om 18:21

Zijn we weer lekker aan het provoceren joh? Wat een misselijk mannetje ben je toch ook, overal waar je kan pis je over Feyenoord heen. Alsof jij weet of Feyenoord daadwerkelijk interesse had, ben je een insider ofzo?

10 juni 2014 om 19:22

De clubs uit de Eredivisie die soortgelijke salarissen als Wolverhampton kunnen betalen en sportief een verbetering zijn t.o.v. Heerenveen zijn Twente, Vitesse, Ajax, Feyenoord en Psv. Deze clubs hebben spelers lopen die minimaal hetzelfde niveau als van la Parra hebben, dus waarom zouden ze hem aantrekken? Dan blijven clubs als AZ, Groningen en Utrecht over. Ik kan me voorstellen dat je hierin geen avontuur ziet na 3 jaar Heerenveen, zeker als je bij Wolves ook nog eens meer kan verdienen. Dan is de Championship gewoon een logische stap voor deze jongen. Lekker betaald krijgen, nieuwe omgeving en veel wedstrijden spelen.

12 juni 2014 om 09:48

@thelegion

Helemaal niet? Hoe kom je daar nou bij?
Waar "pis ik over feyenoord heen"?

Je moet niet zo kleinzielig doen wanneer iemand wat feiten over je cluppie benoemt... Ik miszeg toch niets? Leer eens eerlijk en neutraal kijken aub...

Ik heb niets met haat naar anderen. Dat ik toevallig een Amsterdammer ben zegt niets. Ik hou van het spelletje. Dus ook van andere clubs dan alleen de Amsterdamse clubs.

Als je ook maar een piiiieeeeep klein beetje verstand zou hebben en zou kunnen lezen, dan zie je dat ik duidelijk zeg te hopen dat feyenoord nu wel een keer europees haalt.
En ik zou het leuk vinden voor de supporters.

En met supporters bedoel ik niet mensen zoals jij of een hoop andere dwazen, nee ik bedoel die paar feyenoorders die WEL neutraal kunnen kijken en die geen blinde haat tegen "het grote Ajax" of de hoofdstad hebben...
Vind dat wel zoooo zielig.....

Maar het selecte groepje die niet alleen naar Amsterdam wijzen of ziektes roepen, die gun ik het beste. En dus ook de club Feyenoord

10 juni 2014 om 14:03

Het zou pijnlijker zijn wanneer hij deze stap zou maken als een onbetwiste basisspeler en sterspeler van een Nederlandse subtopper. Echter is Van la Parra in Heerenveen nooit een onbetwiste basisspeler geweest. Dit had veel te maken met zijn wisselvallige prestaties. Voor Van la Parra is een overstap naar de Engelse Championship een hele mooie stap.

Dit laat nogmaals zien dat de kloof tussen Engeland en Nederland gewoon absurd is. Nieuwe Championship clubs kunnen het salaris van spelers van Heerenveen al toppen.

Hij is nog jong, en Jay-Rod speelde 2 jaar geleden ook nog in het Championship..dus wie weet is dit wel een enorm goede stap!

10 juni 2014 om 13:41

Idd toch vreemd. Zou hij daar denk je 1 m. Hebben per jaar? Ik kan me dat bijna niet voor stellen dat die club meer salaris kan geven dan hij in nederland had kunnen krijgen.

10 juni 2014 om 13:46

VLP verdiende bij ons misschien 2,5 ton, bij Wolves zeker het dubbele of misschien iets meer.

10 juni 2014 om 13:43

Waar wij het met misschien 5 a 6 miljoen per seizoen moeten doen, krijgen die clubs alleen al meer dan 20 miljoen TV Gelden.
Vind je het raar?

Zo raar is het overigens ook niet, er heerst daar een totaal andere cultuur.... daar betalen ze graag voor voetbal, hier niet.
Daar wonen net even wat meer mensen, wat dus qua marketing ook weer meer oplevert.

Zolang wij hier al om 80 euro zeuren zal het nooit veranderen.

10 juni 2014 om 14:02

Ik vind het helemaal niet raar. Het championship trekt nog hogere bezoekers aantallen dan de subtop van Nederland. Brighton, Leeds, Leicester en Derby trekken gemiddeld 25k per wedstrijd aan.

Hier in Engeland is voetbal veel meer een cultuur waar inderdaad meer geld aan uit word gegeven. Je staat hier zomaar een paar jaar op de wachtlijst en je gaat je plekkie echt niet opgeven!

Als je het zo bekijkt, dan zijn kleine landen zoals Nederland in de toekomst helemaal gedoemd te mislukken tenzij de Fifa met nieuwe regels komt.

10 juni 2014 om 14:59

Zou het even los van de cultuur ook niet kunnen komen dat er gewoonweg meer mensen wonen?
Engeland telt globaal 3x zoveel inwoners als Nederland.
dan is het opzich ook niet raar dat er 3x zoveel toeschouwers komen.

Nederland zou op termijn best kunnen meedoen met de grote landen maar dan zal het aantal Bvo's drastisch moeten verminderen. kijk bv naar Nbrabant waar op een klein stukje NL zoveel clubs zitten. Het is leuk voor bv Waalwijk maar een stad met zo'n 40.000 inwoners is natuurlijk nooit een gezonde basis voor een Bvo. Zeker niet met zoveel "grotere" club/steden op nog geen 15 minuten auto rijden

10 juni 2014 om 15:02

Niet mee eens. Kijk bijvoorbeeld naar de VS waar NOG meer mensen wonen maar er geen voetbalcultuur heerst... Daar heb je ook geen clubs zoals Barca of Manchester United.

10 juni 2014 om 15:07

Haha nu noem je met Nottingham erbij ook net de enige die deze aantallen halen, de rest is behoorlijk wat minder, gemiddeld zit er in de Championship 15.000 toeschouwers, dat is inclusief de toppers met 25.000 man.

Bij de meeste Championship clubs kom je niet op de wachtlijst en kun je zo 1 seizoenskaart kopen.

10 juni 2014 om 15:19

Gemiddeld heb ik net even gekeken - Championship 16k vs Eredivisie 19k

en dit is dan het 2e niveau van Engeland. Snap goed dat er hier veel meer geld te verdienen is!

Bovendien zouden deze clubs met 25k toeschouwers dus gewoon meer publiek trekken dan Vitesse en Heerenveen.

10 juni 2014 om 15:56

Ja en het inwoner aantal in Engeland is incl. Wales ruim 56 miljoen, dus ruim 3x zoveel als in Nederland,
Dat kun je prima met elkaar vergelijken want in beide landen heerst een voetbalcultuur.
Dus het is vrij logisch dat er in Engeland goed te verdienen valt.
Landen met een zo laag inwoneraantal zullen nooit kunnen concurreren met landen boven de 50 miljoen inwoners.

10 juni 2014 om 16:11

....dat is dus ook precies mijn punt. Het voetbal kan of de nivellering op. (salary caps per competitie. E.G betere competities krijgen een hogere cap)

Of we gaan straks een Elite League krijgen waar al de sjeiks hun teams voor gaan inschrijven.

Welke kant we ook opgaan, ik denk dat het voetbal binnekort flink wat veranderingen moet gaan zien.

Maar dit is natuurlijk getypt vanuit de opinie van een Nederlander. Het lijkt me dat Spanjaarden en Engelse hier heel wat anders tegenaan zullen kijken.

10 juni 2014 om 16:32

Uiteindelijk ga je toch echt naar een Europese competitie toe.
daarin zal hooguit plaats zijn voor 2a3 Nl teams met daaronder regionale competities.

Waar "vroeger" de eigen competitie vaak belangrijker was dan de CL zie je toch steeds meer gebeuren dat teams alles op alles zetten voor de CL titel.

10 juni 2014 om 16:48

Aha, misverstandje.

Persoonlijk lijkt mij om te beginnen een Beneliga, Scandiliga etc. een goed iets om mee te beginnen, maar dan krijg je het gemiep over CL en EL plaatsen, 7 Europese plekken in totaal 2 CL met 1 voorronde CL en 4 EL plekken lijkt mij vrij eerlijk.

Maar ben bang dat dit voorlopig nog niet gaat lukken, misschien als de vaste CL plek in gevaar komt, maar eerder niet.

10 juni 2014 om 17:38

Weet niet of jullie op mij reageren.... Want dat alles zeg ik namelijk ook.

Wat een ongelofelijk vette club om voor te spelen. Echt gaaf dat hij daar naartoe gaat.

Als Bakary Sako and Nouha Dicko blijven bij Wolverhampton zie ik ze wel ergens in de middenmoot of in de play of voor promotie eindigen.

Gewoon te triest voor woorden.
Er moet genoeg plek zijn voor een speler is van La Parra bij een degelijke (sub)topper in Nederland.
Feyenoord had hem zeker in kunnen lijven. Als voorbeeld!
Maarja geld leuk. Knakenpoetsen enzo. Keuzes keuzes en nog eens keuzes.

10 juni 2014 om 14:01

Soma ligt de voorkeur van een speler gewoon over de grens. Een club als wolverhampton spreekt best wel aan. Mooi stadion en prachtige wedstrijden tegen leeds united en nottingham forest dit seizoen. Sorry hoor maar dat lijkt mij persoonlijk wel iets aantrekkelijker dan weer een seizoen naar heracles en nac.

10 juni 2014 om 17:10

Ik geloof wel degelijk in de kwaliteiten van deze jongen dan ga je dus Niet je heil bij een derde divisie club zoeken waar dan ook hoe prachtig het stadion er ook uit mag zien?
Als je je feiten daarop laat rusten is er in een sport als deze geen toekomst voor je weggelegd.

10 juni 2014 om 17:34

Extreem simplistisch gesteld van je. Het lijkt wel of jij met een wijzend vingertje voor elke speler met een beetje kwaliteiten al een carrière hebt uitgestippeld. Nou ik zal je uit je droom helpen. Sommigen trekken echt nog altijd hun eigen plan.

10 juni 2014 om 14:10

Van la Parra mocht heel blij zijn dat hij bij Heerenveen speelde. Daar wist hij al niet uit te blinken. Hij is zelfs voorbij gestreefd door Bilal en Sinkgraven. Als ik dan weer lees dat hij naar een Nederlandse topclub zou moeten, vraag ik me af hoeveel mensen hem echt vaak hebben zien spelen.

Nu mag hij het avontuur in Engeland aangaan. Waarschijnlijk tegen een beter salaris dan hij in Heerenveen kon krijgen. Een mooie stap voor hem, maar geen groot gemis voor Heerenveen.

10 juni 2014 om 14:32

Negen van de tien mensen hier baseren hun mening op de samenvatting die ze zien. Als ze die al zien en niet in slaap zijn gevallen.

10 juni 2014 om 17:07

Gelukkig dat 9 van de 10 mensen hier wel goed opletten maar verder niets van voetbal afweten.
Puntje. Als je niks inhoudelijks te melden heb gewoon niet reageren je bouwt namelijk niets op dan kritiek.
Ga dan maar ergens anders reageren.

Blij dat niet Feyenoord niet met hem in zee is gegaan. Is een heel matige voetballer die weinig rendement kent en verre van stabiel presteert

Daar gaat nog een deelnemer voor de rechtsbuitenpositie voor volgend jaar. Feyenoord moet nu vol voor bakkali gaan.

10 juni 2014 om 13:52

Sorry maar Van la Parra is toch niet het niveau dat Feyenoord nastreeft...? Bakkali lijkt mij een betere keuze. Heeft enorm veel talent, is erg jong, en zou op den duur met veel winst verkocht kunnen worden. Al moet hij dan wel iedere wedstrijd spelen want, anders is hij ontevreden .

10 juni 2014 om 14:07

Geloof me, die jongen zal wel spelen. Zoveel concurrentie is er niet. Buiten dat hoop ik nog op Ziyech. Twente heeft genoeg creatieve middenvelders.

10 juni 2014 om 14:24

Ow, daar ga ik ook wel vanuit. Hij zal inderdaad wel spelen. Ziyech, ik weet niet hoe de zaken er voor staan. Pas geleden kwam het verhaal dat hij al een akkoord had met Twente, maar sindsdien heb ik er niets meer van gehoord. En nu waarschijnlijk Kusk gaat tekenen bij Twente, lijkt mij de komst van Ziyech nog onwaarschijnlijker. Zolang Tadíc niet vertrekt zal er sowieso niets gebeuren. Dus Feyenoord zal gauw achter Ziyech aanmoeten gaan, voordat Tadíc vertrekt.

Deze dertien in een dozijn speler ga ik in ieder geval geen seconde missen. Uiteraard bedankt voor de inzet maar dat is het dan ook wel.
Overigens wel een mooie club voor hem, dat wel.

10 juni 2014 om 14:09

Het is wel een "voor de breedte van je selectie" speler die vertrekt.

Met het aankomende (verwachtte) vertrek van Finbogasson en misschien die zihech kom je wel weer net zo'n speler tekort.

Ik vond hem toch wel vrij nuttig voor H'veen.

10 juni 2014 om 14:11

tja, hij is niet voor niets altijd (ontevreden) bankzitter geweest, hij komt gewoon net wat tekort. Af en toe leuke dingen maar meer niet en hij ziet zichzelf wel als basiswaardig dus scheiden de wegen. Je kunt zo'n iemand wel houden maar hij blijft toch ontevreden. Ik kan er geen seconde rouwig om zijn, genoeg gelijkwaardige alternatieven te vinden lijkt me en we hebben ook een jeugdspeler die aan gaat sluiten als het goed is (varga).
Al met al is de selectie smal, maar er is nog genoeg tijd om e.e.a. te doen qua transfers.

Jammer, had hem graag bij Feyenoord gezien. Misschien als vervanger van Schaken.

Ik wens hem succes daar in Engeland, benieuwd of we hier ooit nog wat van gaan horen..

Dit zou zo maar eens goed uit kunnen pakken. Vind hem best een aardige speler met veel potentie. Benieuwd of die op het 2de niveau goed presteert!

van la parra word de 2e voetballer met indiase roots in de championship na micheal chopra(blackpool)
het is een jonge speler , ik hoop dat hij zich in de basis kan spelen bij de wolves en zich volledig inzet en passie toont.

Als de championship al de voorkeur krijgt boven een topclub in Nederland dan zie je wel dat het de verkeerde kant op gaat in de Eredivisie, en ik begrijp zijn keus 100%, het lijkt me ook leuker om in Engeland te spelen.

10 juni 2014 om 16:39

Denk niet dat hij die keuze had.
Als je bij Heerenveen zit zijn (niet lullig bedoeld) alleen de traditionele topdrie een verbetering.
Denk niet dat een van deze 3 stonden te trappellen op parra een contract aan te bieden.
De keuze was dus meer of blijven en bijtekenen of de championship.
Dan kan ik zijn keuze goed begrijpen.

Ik had hem liever bij Feyenoord gezien, maar veel succes in Engeland.

Gun het hem van harte. Goeie speler en een pracht van een club. Zeker een goeie stap! Twijfel alleen of Engeland wel bij hem past n

Wolverhampton is een mooie club voor hem. En ze hebben een goeie selectie hoor.
Ze kunnen heus mee doen om de titel (2e divisietitel dan) en ze kunnen
best spelen net onder de middenmoot van de PL. En heeft hij toch een keer in oranje
gespeeld. The Wolves hebben goede spelers hoor zoals Bakary Sako Malinees
international komt van Saint Étienne, Razak Boukari Togolees international komt
van Stade Rennes en speelde afgelopen seizoen voor Sochaux. Jamie O'hara
belofte van Tottenham maar heeft het daar niet kunnen bewijzen, Georg Margreitter
Oostenrijker speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Kopenhagen. Kwam
van Austria Wien. Nouha Dicko Malinees international komt van Wigan Athletic.
Goeie spelers voor Wolves. Hier kunnen je een prima elftal van maken hoor.
Rajiv heeft een goede keuze gemaakt. Maar ik had hem liever nog in de Eredivisie
zien spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren