Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Jonge buitenspeler erkent meerdere in Robben en kiest voor Liverpool'

Laatste update:
/

Xherdan Shaqiri gaat Bayern München na twee jaar alweer te verlaten. De verwachtingen rondom de Zwitser waren bij zijn binnenkomst hooggespannen, maar de moordende concurrentie blijkt hem teveel. Gianluca Di Marzio, transferexpert in dienst van Sky Italia, meldt dat de WK-ganger op het punt staat om een overgang naar Liverpool af te ronden.

De Engelse topclub is niet de enige met interesse, maar wel de meest slagvaardige: men zou zelfs al in gesprek zijn met Bayern over een deal. Het is vooralsnog onduidelijk hoeveel de club van Arjen Robben verlangt voor de kleine dribbelaar, maar volgens schattingen gaat het om een bedrag tussen de achttien en de twintig miljoen euro. Grote vraag is of de onderhandelingen nog tijdens, of na het WK worden afgerond.

De Duitse Rekordmeister nam Shaqiri in 2012 over van FC Basel en betaalde destijds ruim twaalf miljoen euro voor de Zwitsers international. In de Allianz Arena is hij de concurrentie aangegaan met onder meer Robben, maar dat bleek een brug te ver. Coach Josep Guardiola doet in de meeste gevallen zelfs een beroep op Thomas Müller als stand-in voor onze landgenoot.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede aankoop van Liverpool, deze jongen is ook gewoon (nog) niet goed genoeg voor de basis bij Bayern. Met een beetje geluk groeit hij door en heeft Liverpool een goede buitenspeler er bij.

Poeh, zou een fenomenale aankoop voor Liverpool zijn. Dan zijn de flanken voor de komende 10 jaar fantastisch bezet met Sterling en Shaqiri. Zie het nog wel gebeuren ook, al dacht ik dat vaker met Liverpool, maar dan zijn ze uiteindelijk net zo slagvaardig als Arsenal

13 juni 2014 om 15:14

sturrigde is ook nog maar 25 ofzo, die kan ook nog wel 5 jaar mee op absoluut topniveau. Hopelijk kunnen ze de spelers vasthouden.

13 juni 2014 om 15:29

Klopt, maar ik weet niet zeker of Sturridge wereldtop kan worden. Moet aankomend seizoen blijken in de CL en met het drukkere schema. De goals die hij maakt zijn meestal met heel veel ruimte voor zich. Als tegenstanders gaan inzakken ben ik benieuwd wat hij nog kan.

13 juni 2014 om 15:55

Denk dat hij ook op CL niveau nog wel ruimte zal krijgen, bijna elke verdediging legt de focus vooral op Suarez waardoor Sturridge wel eens wat meer ruimte krijgt. Zie niet ik waarom dat in de CL anders zou zijn, al ben ik met je eens dat hij het nog maar wel moet bewijzen, ook met de druk en vermoeidheid enzo.

13 juni 2014 om 16:06

Sturridge is, met wat hij afgelopen seizoen heeft laten zien, met recht een wereldspits te noemen. De enige met meer goals in de BPL was zijn ploeggenoot Suarez.

13 juni 2014 om 17:40

Idd is een hele goede speler. Gaat een grote worden

Zozo dit Liverpool word beestachtig goed en Rodgers haalt toptalenten met een mix van ervaren spelers. Emre Can, Shaqiri, Alberto Moreno zijn toptalenten en met een mix van Rickie Lambert, Lallana komt het wel goed met Liverpool. En nu nog Reina terughalen en dan is het goed.

Reina
M.Richards
Skrtel
Agger
Moreno
Lallana
S.Gerrard
Sterling
Coutinho
Shaqiri
Suarez
13 juni 2014 om 14:32

Denk dat Coutinho zn plek moet afgeven aan Sturridge, in een iets andere opstelling dan 4-2-3-1

13 juni 2014 om 14:35

Neen joh, Coutinho was het voorbije seizoen samen met Stevie G en Suarez en Sterling toch wel de grote mannen bij Liverpool. Sturridge ook, maar minder dan een Coutinho en Coutinho is onder Rodgers zeker een basispeler.

13 juni 2014 om 14:38

Couthinho is het brein op het middenvelder, die heeft veel meer creativiteit dan Sturridge.

Sturridge zou de concurentie aan moeten gaan met de twee buitenspelers denk ik.

13 juni 2014 om 14:58

coutinho is het type speler dat geregeld zoek raakt in een wedstrijd en je hem soms een tijdje niet ziet,als hij dit verbeterd dan is hij wereldtop..

het is net als luis garcia destijds een speler die geniale dingen doet, maar ook ontzettend kan frustreren.

13 juni 2014 om 19:27

Waar heb jij 't over? Sturridge kan niet eens aan de buitenkant. Hij is een spits.

14 juni 2014 om 17:11

I know, maar suarez wel.

Dus als een van de buitenspelers eruit gaat suarez naar de zijkant Sturridge in de spits

13 juni 2014 om 14:56

Wat een fantasie opstelling. Richards? Reina komt niet terug, lalllana verdedigende middenvelder? Hoe aanvallend wil je spelen? Gerrard kan het niet belopen als enigste echte middenvelder. Die heeft niet voor niks een opbouwende rol.

Zo zou ik spelen, gerrard als opbouwer met een dynamisch duo ervoor. Coutinho blijft vaak hangen, ideaal voor het counter spel wat Liverpool speelt.

Je hebt een vrij brede selectie met deze spelers op de bank: Jones, Agger, flanagan, can, lalllana, shaqiri, sturridge

Mignolet
Johnsen
Skretel
Sakho
Moreno
Gerrard
Henderson
Lucas
Coutinho
Suarez
Sterling
13 juni 2014 om 16:43

Lucas en Johnsen(?) Skretel(?) sorry maar volgens mij volg jij Liverpool ook niet!

Lallana komt niet als Shaqiri wordt aangetrokken en waarschijnlijk komt Lovren nog..
en hopelijk Konoplyanka zodat hij kan rouleren met Sterling

Mignolet
Flanagan
Lovren
Sakho
Moreno/Can
Gerrard/Can
Henderson
Sterling
Shaq/Cout
Suarez
Sturridge
13 juni 2014 om 17:00

Ik heb eerlijk gezegd liever Shaqiri bij Liverpool dan Lallana want Shaqiri is echt een toptalent en als hij minuten gaat maken kan hij echt een grote worden ik denk dat Lallana een goede speler maar die heeft bijna Zijn plafond al bereikt.

13 juni 2014 om 20:14

Ik volg liverpool wel zeker. Johnsen vind ik minimaal gelijkwaardig aan Flanagan. Skretel heeft zo nu en dan een foutje maar ik kan moeilijk 11 spelers in me opstelling zetten die nog niet bij liverpool spelen of er helemaal niet gaan spelen. Lucas mag van mij apard vervangen worden door allen of een andere willikeurige speler die met liverpool in verband gebracht word. Lucas stel ik op omdat ik bang ben dat er een gat tussen de verdedeging en aanval gaat onstaan. Liverpool slaat al vaak genoeg het middenveld over, gerrard speelt meer als 5de verdediger en coutinho speelt vaak hangend op links waar hij de counter af wacht, hierdoor is henderson vaak de enigste echt middenvelder. Mij lijkt het dus beter om naast henderson nog een dynamische middenvelder neer te zetten.

14 juni 2014 om 11:43

je volgt Liverpool maar namen goed typen ho maar? Skrtel en Johnson is het niet Johnsen en Skretel!

Lucas past helemaal niet meer in het Systeem van Rodgers en met Can heb je een speler die veel meer kan gaan brengen dan dat Lucas ooit zal doen.. Lucas is een aardige stofzuiger maar meer ook niet..

Skrtel en Sakho zijn eigenlijk 2 identieke spelers alleen is Sakho wat beter, maar er moet een goed voetballende speler naast 1 van die 2 anders kunnen we niet opbouwen en staan we alleen te verdedigen..
Skrtel af en toe een foutje? die kerel kost ons elk jaar 2/3 wedstrijden als het niet meer is. en Johnson is idd gelijkwaardig aan Flanagan maar laat Flanagan verdedigend nou sterker zijn en Johnson aanvallend.. en wat zijn het? precies verdedigers! tevens is Flanagan wat jonger en zit er dus meer potentie in.

15 juni 2014 om 16:43

Sorry maar op tv worden de namen niet voor je gespeld. En wat interesseert het mij nou of het johnsen of johnson is. We hebben het over dezelfde speler. Ik vind skretel niet onderdoen voor lovren die nog niet eens bij Liverpool speelt. En ik probeer te onderbouwen waarom ik een extra middenvelder naast Henderson zou zetten en dat je Lucas mag weg strepen voor een andere dynamische speler. Maar blijkbaar is lezen moeilijk en normaal kritiek uiten ook. Zoals ik al zei, ik kan moeilijk 5 spelers in me opstelling zetten die niet bij Liverpool spelen. Als Liverpool een goeie middenvelder haalt of als can ineens een geweldige speler blijkt te zijn is Lucas de eerste speler die vervangen mag worden.

In de plaats van agger natuurlijk Sakho zetten. My bad

Speelt hij trouwens niet gewoon vanaf links wat zou betekenen dat Ribery zijn 'concurrent' is. Zou dat geen verkeerde aankoop vinden, past volledig bij het beleid wat Liverpool op dit moment voert.

13 juni 2014 om 16:01

Volgens mij speelt Gotze vanaf links en concurreert hij met Ribery en deze jongen met Robben. Alhoewel hij geen schijn van kans heeft gehad.

Ik vind het een vrij aardige gok om een speler van 18 tot 20 miljoen te halen die niet eens vast in de basis staan!

13 juni 2014 om 19:21

Nogal logisch dat ie niet in de basis staat met Robben en Ribery voor zich. Deze jongen heeft ontzettend veel talent. En heeft een heerlijk linkerbeen. Deze gaat sowieso slagen bij liverpool

Het is goed dat deze jongen weg gaat, hij moet veel meer spelen als dat die nu doet, maar ik denk wel dat deze jongen het beste tot zijn recht komt in de Bundesliga bij bijvoorbeeld Dortmund of een Schalke of Wolfsburg. Maar Liverpool is een mooie club voor hem alhoewel hem dan liever naar arsenal zien gaan als die toch in de Premier League komt te spelen.

Na een rot jaar bij Bayern, kan je alles inhalen bij Liverpool. Gaan en prijzen pakken zeg ik .

Gladbach, Schalke etc lopen weer te slapen door deze jongen niet binnen te halen. Bundesliga wordt op deze manier aardig leeggeroofd door Liverpool. Eerder ook al Can, straks halen ze ook nog Meyer op. Want die willen ze ook.

13 juni 2014 om 16:09

Meyer wordt nog over gesproken, maar Liverpool biedt maar 11 miljoen.

Arsenal begint achterop te raken...

13 juni 2014 om 14:46

What's new...?

13 juni 2014 om 14:48

Ja, elk mooi nieuwtje voor de concurrent is weer slecht nieuws voor arsenal. Wenger moet eens opstaan

13 juni 2014 om 15:31

Laatste dag van transfer markt benzema, martinez en coleman binnenhalen en ik ben tevreden

Dit zou mij zo een leuk team lijken. Can kan atlijd Gerrard zijn plaats innemen. Alleen nog een nieuwe sterkere CV en klaar.

Mignolet
Richards
Skrtel
Sakho
Moreno
Gerrard
Shaqiri
Coutinho
Sterling
Sturridge
Suarez
13 juni 2014 om 14:52

N'koulou van Marseille misschien

13 juni 2014 om 15:14

Ga jij maar met geen enkele controleur spelen en vervolgens ook nog eens Sakho en Skrtel erachter, die niet de snelste zijn...

Gerrard is geen echte controleur, en Coutinho Shaqiri en Sterling zijn meer aanvallende middenvelders dan degene die echt fel meeverdedigen. Nee deze opstelling zou ik Rodgers never nooit zien doen!

Eerder dit:

Dan heb je met Henderson en Gerrard een goed blok. Verder zie ik Flanagan en Johnson nog altijd als de vaste Rb's en Enrique en Moreno als Lb's.

Agger is defensief zoveel beter. En Sakho is beter dan Skrtel in mijn ogen...

Dan heb je nog de keus dat Coutinho ernaast zit. Hierbij kan je denken aan Coutinho op de bank of Sterling/shaqiri. Maar Shaqiri wilt ook veel spelen bij L'pool.

Sowieso dat Rodgers bij een fitte selectie Suarez, Sturridge, Henderson, Gerrard en Sterling opstelt! Coutinho en Shaqiri strijden dan om de andere positie!

Mignolet
Flana/John
Agger
Sakho
Moreno
Gerrard
Henderson
Shaqiri
Suarez
Sterling
Sturridge
13 juni 2014 om 15:17

Is wel heel aanvallend. In de CL zullen ze sowieso niet zo gaan spelen.

13 juni 2014 om 15:40

Aardige opstelling, je speelt alleen zonder middenveld. Gerrard beloopt het niet in ze eentje. En aangezien coutinho vaak blijft hangen heb je echt een middenvelder als Henderson nodig die het snelle counter spel van Liverpool bij kan benen.

Superaankoop van Liverpool mocht dit doorgaan! Shaqiri is natuurlijk minder dan Robben maar welke buitenspeler is dat niet?

Liverpool kan hem goed gebruiken! Aan de andere kant zou ik als ik het voor het zeggen had daar de verdediging verder versterken, nog steeds niet goed genoeg. Ook vind ik Mignolet niet goed genoeg voor Liverpool. Wil Liverpool de CL zien winnen, dat lukt niet met deze keeper en verdediging maar Liverpool is redelijk goed bezig qua transfers dus wellicht komt er nog iets uit de hoge hoed!

13 juni 2014 om 14:55

Ronaldo, Neymar, Bale, Di Maria, Sanchez en dat is nog maar van 2 clubs

13 juni 2014 om 15:15

De enige die echt beter is dan Robben van jouw lijstje, is Ronaldo...

Voor de rest is het pure bullshit. Di Maria evenaart Robben geregeld, maar kan dat niveau nooit lang vast houden... Bale is ook een geweldige speler, maar nog geen Robben. Zelfde geldt voor Neymar...

Sanchez zul je vast al grap bedoeld hebben, dus dat laat ik maar achterwege....

13 juni 2014 om 15:31

Alleen Di Maria kan je verdedigen. Die haalt regelmatig zelfs een hoger niveau dan Robben, maar vooral ook regelmatig een lager niveau.. Als die toch eens constant zou worden. Al is hij wel een echte big game player.

13 juni 2014 om 15:37

Sanchez en neymar vind ik belachelijk dat je die noemt. Bale wordt ook echt zwaar overschat door zijn transferbedrag, ronaldo is wel beter alhoewel ik robben meer entertaining vind en di maria is nog niet constant genoeg

13 juni 2014 om 15:49

Sanchez (25 jaar) 32 wedstrijden, 19 doelpunten, 10 assists, cijfer 7,52
Di Maria (26 jaar) 37 wedstrijden 8 doelpunten 22 assists, cijfer 7,44
Neymar (22 jaar) 32 wedstrijden, 17 doelpunten, 11 assists, cijfer 7,58
Robben (30 jaar) 30 wedstrijden, 15 doelpunten, 10 assists, cijfer 7,54

Ook het aantal correcte passes dat verstuurd werd ligt bij allen rond de 80 a 82%

Dan kies ik voor de spelers met het hoogste rendement, vandaar dat ik die spelers beter vond dan Robben

13 juni 2014 om 15:51

Zie mijn reactie hier, ik baseer mij niet op subjectieve gevoelens, maar op objectieve cijfers.

Edit: het totaalcijfer van Robben ligt 1/10 punt hoger dan in mijn post genoemd dus 7,68

Edit 2: Dat Ronaldo niet in het lijstje staat is omdat iedereen het er wel over eens is dat die beter is.

13 juni 2014 om 16:29

7.68 is toch hoger dan de cijfers van al die anderen, of zie ik dat verkeerd :-)

13 juni 2014 om 16:37

Dit over het hoofd gezien?

Dan kies ik voor de spelers met het hoogste rendement, vandaar dat ik die spelers beter vond dan Robben

14 juni 2014 om 13:25

Ach.. om nou een speler de beste te noemen vanwege statistieken vind ik nergens op slaan, zo heeft Huntelaar in verhouding betere statistieken dan van Persie, tenminste wanneer je kijkt naar aantal doelpunten per gespeelde minuten.. is hij dan ook een betere speler? In mijn ogen niet!

Ik vroeg me af welke buitenspeler beter is dan Robben? Ik had nog niet aan Ronaldo gedacht omdat ik hem niet echt een winger vind, maar qua voetballer is hij inderdaad beter dan Robben. Andere namen die hier genoemd worden zijn allemaal niet beter als winger! Kijk hoeveel dreiging er uit gaat van Robben, dan vallen zijn statistieken misschien ietwat tegen omdat hij geen rechterbeen heeft maar is i.m.o. als winger nog steeds beter dan alle andere namen die hierboven genoemd worden. Bale beter? Schei toch uit! Sanchez?? mag de veters nog niet eens strikken van Robben! Di Maria vind ik het meest in de buurt komen maar natuurlijk is Robben veel dreigender! Neymar? Leuke trucjes, heeft het nog niet bewezen bij Barca.. Laatst 2 mazzelgoals tegen Kroatie, en dan zie je gister Robben schitteren. Nee enkel Ronaldo is beter en heeft dit in tegenstelling tot alle andere namen ook over een langere tijd bewezen net als Robben op het hoogste niveau! Wanneer Bayern een belangrijke wedstrijd speelt is het altijd Robben waar het meeste vanuit gaat, maakt belangrijke goals etc.. maar velen en misschien ook jij wel vinden Ribery beter.. ik vraag me dan enkel af waarom?

Helaas, echt jammer van al die blessures anders had Robben sowieso ooit de Ballon d'or gewonnen, daar ben ik van overtuigd! Voor mij de beste Nederlandse voetballer op dit moment!

14 juni 2014 om 13:32

En daarbij, deze statistieken kan je gelijk weer in de prullenbak gooien. Deze spelers spelen namelijk niet in hetzelfde team en niet in dezelfde competitie wat betekend dat je deze statistieken niet kan gebruiken als vergelijkinsmateriaal. Ik bedoel.. CR7 scoort er bij wijze van 30 in de PL en scoort het dubbele in de spaanse competitie.

Kortom, de statistieken hierboven zeggen niets over de individuele speler, helemaal niets! Wanneer al deze spelers in dezelfde competitie en in een vergelijkbaar team hadden gespeeld weet ik zeker dat Robben de beste statistieken zou kunnen overleggen en is daarnaast de speler waar het meeste dreiging vanuit gaat! Robben bij Barca op rechts maakt Barca gelijk 3 keer sterker/gevaarlijker dan nu met Sanchez!

Of zie ik dit verkeerd? Dat kan natuurlijk ook

14 juni 2014 om 13:44

Volgens mij zijn statistieken het enige objectieve meetpunt, of het wel of niet in dezelfde competitie is doet daar niets aan af, immers Man U tegen Man C van vandaag is ook anders als die van morgen.
Trouwens ook de CL wedstrijden zijn meegenomen in die statistieken.
BTW ook Robben heeft in de PD gespeeld

Over 10 jaar weet niemand meer dat Robben 6 man passeerde en toen naast schoot. Wel die prachtige aanname waarbij hij scoorde, en dat komt nu in de statistieken,

inderdaad de vrij bijvoorbeeld,rodgers is erg gecharmeerd van hem.

United is aan het slapen: fabregas, shaqiri, en t zal nog wel even door gaan.
Als ook deze transferperiode faalt moet het bestuur maar eens oprotten. We lijken arsenal wel

13 juni 2014 om 15:00

utd wacht liever tot de laatste transferdag en koopt dan een speler waar ze geen f*ck aan hebben..kan niet wachten om van gaal daar te zien falen

maar het is natuurijk altijd lastig met een nieuwe manager,die wil eerst zelf een assessment van zn groep maken voor hij zomaar gaat kopen

Topaankoop. Ik had zelf voor de andere vleugelspits Mertens in gedachte, maar deze aankoop is net zo goed.

Een central middenvelder : Lallana en een centrale verdediger: Vermaelen zouden nog welkom zijn.

Zo heb je een erg sterk team:

mignolet
Flanagan
Agger
Sakho
Moreno
gerard
Henderson
Shaq.
Coutinho
Sterling
Suarez

Zou een mooie aankoop zijn voor Liverpool, zeker voor deze prijs. Ben vooral benieuwd of ze ook dit seizoen weer om de titel zullen strijden.

Goeie aankoop van Liverpool hij is klein,snel en sterk die combie is wel zeldzaam voor een voetballer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren