Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Principeakkoord Southampton en Feyenoord over Pellè’

Laatste update:

Feyenoord weet dat Graziano Pellè bijna niet meer te behouden is, in aanloop naar het seizoen 2014/15. De flamboyante Italiaan schoot en kopte ze er achter elkaar in, de afgelopen twee jaar, en maakte in totaal 50 doelpunten in 57 wedstrijden in de Eredivisie. Ronald Koeman wil hem dolgraag naar zijn nieuwe club Southampton halen en de Engelsen luisteren naar hun trainer. Struikelblok tot nu toe is echter de transfersom.

/

Feyenoord-directeur Martin van Geel kreeg een bod voorgelegd van zes miljoen euro. Daar moest hij nog net niet om lachen, weet Voetbal International. De technisch directeur van de Rotterdammers gaf Southampton vervolgens duidelijk te kennen dat het bod verdubbeld moest worden, wilde Feyenoord afscheid nemen van Pellè. Van Geel zet in op twaalf miljoen euro en wil niet zakken met die prijs.

De reden dat Feyenoord het spel hard speelt ligt bij Southampton zelf. The Saints verkochten Luke Shaw reeds voor 36 miljoen euro aan Manchester United en incasseert een vergelijkbaar bedrag voor Adam Lallana, die bij Liverpool aan de slag gaat. Feyenoord is niet van plan Pellè voor een schijntje naar het St. Mary’s Stadium te laten gaan en eist het volle pond. Voetbal International stelt dat beide clubs nog deze week tot een akkoord hopen te komen over de 28-jarige Pellè.

Update 2 juli 19.00 uur - 'Southampton besluit om vraagprijs Feyenoord op tafel te leggen'
In de Engelse en Nederlandse media is het nog stil, maar volgens La Gazzetta dello Sport is het zeker dat Graziano Pellè naar Southampton vertrekt. Feyenoord vraagt twaalf miljoen euro voor de spits en volgens de roze sportkrant heeft de nieuwe club van Ronald Koeman besloten om dit bedrag op tafel te leggen. Pellè hoopt zijn transfer nog deze week af te kunnen ronden, zo wordt er geschreven.

Update 2 juli 20.12 uur - ‘Principeakkoord Southampton en Feyenoord over Pellè’
In navolging van La Gazzetta dello Sport meldt nu ook Voetbal International dat Southampton het eens is met Feyenoord over Graziano Pellè. Gaat het volgens de Italiaanse sportbijbel nog om twaalf miljoen euro, het Nederlandse medium meldt dat er een principeakkoord is gesloten voor een bedrag van acht miljoen euro. Dat bedrag is exclusief bonussen en die bonussen zijn op dit moment nog onderwerp van gesprek tussen beide partijen.

Is 12 miljoen euro een realistische vraagprijs voor Graziano Pellè?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik vind dat die minder waard is op playstation 3 is ie 8/10 miljoen waard

1 juli 2014 om 12:49

Voor Feyenoord is hij minimaal 15ml waard, 12 is echt het minimum. Hij heeft nog een driejarig contract en hij is onze absolute uitblinker. Verder zullen we al voldoende gaan ontvangen door de verkopen van onze verdedigers om weer zwarte cijfers te schrijven.

1 juli 2014 om 13:01

@master

Je vergeet dat Pelle wilt vertrekken dus je kunt je niet vasthouden aan 1 prijs. Water bij de wijn doen.

1 juli 2014 om 13:17

En is al een oude pik die het in andere competities nooit waar heeft gemaakt. 8 a 10 mil is meer als zat.

1 juli 2014 om 13:39

Waarom zou je water bij de wijn doen? Daar moeten we in Nederland eens mee kappen, want door die instelling die jij hier hanteert zijn we nog steeds waar we nu zijn. Je moet gewoon hoog in durven zetten. Betalen ze niet, nou dan toch niet! Pelle verdient genoeg bij Feyenoord en daarnaast is hij erg belangrijk geweest met zijn goals. Die doe je niet weg voor minder dan 10 miljoen. Ik had zelfs verwacht dat ze in zouden zetten op 15 miljoen.

1 juli 2014 om 14:11

@ Smk88

En dan gaat hij niet, loopt hij komend jaar te nukken, maakt hij er 8 en krijg je er de helft voor. En succes er verder mee.
Je bent zo sterk als je betalen kan. Als spelers vrij snel elders veel meer kunnen verdienen, heeft het geen zin ze heel lang dwars te zitten. Dan keert dat zich tegen je.

1 juli 2014 om 14:46

het is ook beter voor pellé hij kan het goed vinden met koeman en dus is het beter voor hun beide

1 juli 2014 om 14:56

@djowie, een oude pik? Hahah hij is pas 28.....

1 juli 2014 om 14:59

Volgens mij wou Pelle vorige zomer ook al weg naar Qatar, maar bleef die en scoorde die er weer 25. Dus baseer je mening op feiten en ga geen onzin lopen roepen! Als een speler echt naar een grote club wil, zal hij altijd z'n best doen. No matter what

1 juli 2014 om 15:14

@ lfcjims

Ik begrijp dat je vind dat ik onzin verkoopt, dat is prima. Dan zou ik benieuwd zijn naar de drive van Pelle als hij dit jaar weer niet mag vertrekken van de club. Ik kan niet voor spelers spreken, en doe dat ook niet. Hooguit kan ik aangeven dat het een risico met zich mee brengt.

Daarbuiten spreek je me tegen met 1 geval als voorbeeld. Terwijl ik het, als antwoord op Smk88, in een iets bredere context bedoel. Het roepen dat spelers langer behouden moeten blijven, en dat spelers genoeg verdienen, is iets dat Td's ook wel kunnen bedenken. Als het zo simpel zou zijn, zou dat toch allang gebeuren. Het is een naïeve gedachte om te stellen dat het zo simpel werkt.

1 juli 2014 om 15:26

Hij was dit jaar ook ontevreden en scoorde zelfs meer! Als hij niet z'n best doet dan weet hij zelf ook dat geen een club hem meer wilt.

1 juli 2014 om 16:04

@medellin'
Je vergeet dat Pellé gewoon voor 3 jaar onder contract staat bij Feyenoord en dat betekent gewoon dat Feyenoord bepaalt.

1 juli 2014 om 17:09

jij bent mijn held.
eindelijk iemand die het begrijpt.
feyenoord gaf hem de kans en hij heeft zelf getekend en anders leg hij er zelf maar een paar miljoen bij.
Die heeft hij wel verdiend de laatste jaren

1 juli 2014 om 18:55

Joh om dat te weten hoef je echt geen kenner te zijn het enigste waar het om draait is Geld Geld en nogmaals Geld er zijn geen spelers zoals Giovanni VAN Bronkhorst die echte clubliefde hebben de enige nu is misschien wel Frank DE Boer die als trainer makkelijk in Engeland aan de slag kan maar bij Ajakkes blijft.

2 juli 2014 om 20:13

Lfcjims: Qatar of de Premier League, lijkt me nogal een verschil...

2 juli 2014 om 21:58

Juist. Contract is contract. Lewandowksi wou vorig jaar ook al graag naar Bayern maar Dortmund houdt hem gewoon aan zijn contract. Lewandowksi zeurt vervolgens niet maar presteert gewoon. Zo hoort het in mijn optiek.

3 juli 2014 om 21:47

Pelle kan het zich nooit permitteren om er met de pet naar te gooien, dan kan hij zijn gedroomde transfer definitief gedag zwaaien. Feyenoord heeft de touwtjes in handen en Pelle heeft zelf een langdurig contract ondertekend. Dat hij weg wil is duidelijk en dat zal ook zeker gaan gebeuren maar waarom zou Feyenoord omlaag gaan met de prijs? 12 miljoen is al een laag bedrag voor een speler die het zo goed doet en ook nog 3 jaar onder contract staat.

1 juli 2014 om 12:49

Ik had eerst ook 12 miljoen in mijn hoofd. Maar door jouw argument ben ik overtuigd en vind ik ook dat Feyenoord niet meer moet vragen dan 8 a 10 miljoen :P

1 juli 2014 om 12:54

Op Xbox 360 is hij 20 miljoen waard dus vind ik de vraagprijs veel te laag.

1 juli 2014 om 12:55

Je kan ook gewoon met de tijd meegaan en een PS4 kopen.

1 juli 2014 om 12:58

baas opmerking

1 juli 2014 om 15:10

Of je ps 4, ps 3, xbox 360 verkopen en een bal kopen en zelf gaan voetballen.

1 juli 2014 om 15:25

Je bedoelt een pc?

2 juli 2014 om 20:46

Geloof me, op de PS4 is hij niet meer waard ;-)

1 juli 2014 om 12:55

stephan150.

Serieus? Doe is niet.
Spelers vergelijken met de waarde op de playstation...

1 juli 2014 om 13:03

Serieus? Doe is niet.
Neem niet alles serieus en wanneer je het wel doet ga er dan niet zo op in ...

1 juli 2014 om 14:03

Waarom hebben mensen altijd zo'n behoefte om zulke stompzinnige onzin te posten? Zouden ze het echt leuk vinden? Tekort aan aandacht?
Ga ergens anders de parf uithangen ofzo.

Zo ongelooflijk kansloos. Maar vooral niets van zeggen met zijn allen, dan blijft die stomme onzin aan de gang.

1 juli 2014 om 14:12

Serieus? Doe 'is'? Doe eens niet lijkt me beter. Als we toch gaan zeuren

1 juli 2014 om 13:09

@stephan150: Wat laat iedereen zich weer lekker piepelen hier haha!

On: 12 miljoen vind ik behoorlijk wat geld voor een spits die alleen gescoord heeft bij Feyenoord, en daarvoor eigenlijk een flop was. Aan de andere kant, hij ligt volgens mij nog wel tot 2017 vast. Dat is een lang contract, dus dan kun je veel geld eisen. Zal wel op 9,5/10 miljoen uitkomen gok ik.

2 juli 2014 om 19:25

Als hij bij zijn vorige clubs aan de lopende band scoorde dan speelde hij bij Real en niet bij Feyenoord.dus dat is een slechte voorbeeld.

Hij heeft het twee seizoenen goed gedaan bij Feyenoord en dat is het enige wat telt en niet wat er daarvoor is geweest.
Dus is hij die 12 miljoen meer dan waard.

1 juli 2014 om 14:50

Hahah best leuk dit.

Bij Fm2014 is ie 9,75mln waard.

1 juli 2014 om 15:11

@stephan...die 3 spelers die southampton net verkocht heeft voor zo'n 100 miljoen zijn dat ook niet waard, maar ze hebben het wel gekregen.

Heel verstandig van feyenoord om de poot stijf te houden.

1 juli 2014 om 16:53

Gewoon pedro kopen.. die kan je ophalen voor 15 miljoen

1 juli 2014 om 17:17

Pedro voor 15 miljoen? Daar geloof ik niks van, ik denk eerder aan het dubbele. De grote clubs azen al jaren op hem.

1 juli 2014 om 17:28

Toch lukt het in fifa

1 juli 2014 om 18:08

Oh ja dan klopt het, mijn fout.

2 juli 2014 om 14:39

Geef niks

2 juli 2014 om 20:35

En jij gaat in op de waarde die PlayStation toepast?

2 juli 2014 om 22:32

Wanneer ze Pelle voor 8 miljoen verkopen zijn ze gek. Dat men hier beweerd dat er veel betere spitsen zijn voor dit bedrag is onzin. Hij heeft een lang lopend contract. Zijn stats zijn prima. Leeftijd is ook perfect namelijk in de bloei van zijn leven. Maar feyenoord staat bekend om flutbedragen.

2 juli 2014 om 22:32

Jouw reacties slaan nooit ergens op

3 juli 2014 om 01:10

12voor pelle kijk dan maar verder southamton.tussen de 5/7is meer dan genoeg hooguit 8maar meer ook echt niet.

Naar prestaties bij Feyenoord zeker realistisch. Maar buiten Feyenoord heeft hij niks gepresteerd.

1 juli 2014 om 12:50

wat ik ook in een ander topic aangaf...feyenoord heeft al een transfer tegen gehouden van pelle naar het midden oosten, ik denk dat pelle vervelend gaat worden om hem deze kans weer te ontnemen en dat feyenoord toch akkoord zal gaan met maximaal 7 miljoen

1 juli 2014 om 13:10

Hahaha 7 miljoen doe is normaal man. Gewoon 15 miljoen vragen. De ster van de Eredvisie, doorlopend contract, 50 doelpunten in 57 wedstrijden en southampton heeft geld zat. vgeel moet een keer laten zien dat hij ballen heeft en hoog inzetten.

1 juli 2014 om 13:31

De ster van de Eredivisie? Kom op zeg Pelle heeft geweldig gepresteerd maar ik vind spelers als Finnbogason of Dusan Tadic toch wel "grotere sterren" als die al bestaan in de Eredivisie.

1 juli 2014 om 13:34

Hij is heel belangrijk geweest voor Feyenoord, maar ze moeten ook beseffen dat het tijd wordt om deze jongen te laten gaan. Hij wil graag cashen en dat kan niet bij Feyenoord. Dus als v Geel hem niet laat gaan zit je straks met een ongemotiveerde en gefrustreerde speler. We weten allemaal wat Pelle doet als hij gefrustreerd is .

Zal uiteindelijk wel een miljoentje of 9 worden. Mooi in het midden dacht ik zo. En dan heeft Feyenoord het nog goed gedaan!

1 juli 2014 om 13:54

martinsindi, de tijd zal het leren

pelle heeft behalve bij feyenoord helemaal niks laten zien, alleen bij jong italie ...hij heeft 0 interlands bij italie en bij AZ (14 goals in 78 wedstrijden in een ploeg die heel goed draaide) en lecce,parma en sampdoria heeft hij helemaal niks laten zien
check zijn doelpunten op wikipedia ...1 goal in 17 duels voor parma in 2011-2013

er wordt gepraat alsof hij een megacarriere achter de rug heeft...hij heeft ontzettend veel geluk gehad dat koeman hem naar feyenoord haalde...waar zelfs bjorn vlemminx topscoorder wordt haha

1 juli 2014 om 15:22

@tinuske80

0 interlands bij Italië is wat anders dan basisspeler bij Ijsland.
Baseer je op het heden, Italianen zijn over het algemeen laatbloeiers en ik vind dat hij zeker niet weg moet onder de 12 miljoen. Ongelooflijk belangrijk voor Feyenoord in de afgelopen seizoenen.

Shevchenko had een mega naam en flopte bij Chelsea, Torres idem dito. Kortom een meganaam is nog geen garantie voor de toekomst.

Btw. je kan leuk Feyenoord belachelijk proberen te maken, maar als we de overige ploegen uit de top-3 erbij halen zie je nergens een naam van hun spits in de top 3 topscore lijst.

1 juli 2014 om 15:30

Die schoten hun team niet naar de 2e plaats! Er werd heel lang niet voor niets geroepen dat Feyenoord niks was zonder Pelle.

1 juli 2014 om 15:35

uh? feyenoord belachelijk maken? heb ik iets gemist??

dat heb ik nog nooit gedaan, ik vind sighthorson ook helemaal niks hoor...

maar als pelle echt zo goed was had hij het bij 1 van al zijn andere clubs buiten feyenoord moeten laten zien...de bondscoach van italie zal ook echt wel naar hem gekeken hebben door zijn cijfers/doelpunten, de aanvalslinie van italie is momenteel niks aparts..en dan nog zit hij nooit bij de selectie

het is gewoon een feit dat in de eredivisie spelers topscorer worden die bij andere clubs helemaal niks kunnen zoals Luuk de Jong-Pelle-altidore-Vlemminx en ik ben bang ook finbogasson

1 juli 2014 om 16:16

@tinuske80
Ga lekker naar de prehistorie of zo wel leven nu niet in 2007 of zo!!!
Pellé is de op 2 na meest scorende spits ter wereld of vergeet je dat omdat je
anti-feyenoord bent echt ongelofelijk hoe #om sommige mensen wel zijn.
Echt als je niet ka beseffen dat Feyenoord een STER-speler heeft moet je ergens in het oerwoud gaan wonen dan val je niet zo op!
Verder 12 mln is nog te laag voor zo'n trefzekere spits als Pellé maar ja wat wil je tegen die k*tclubs uit Engeland beginnen.

1 juli 2014 om 12:54

Dat laatste is toch totaal niet relevant? Het gaat erom wat hij NU waard is, als de beste spits van de Eredivisie.

1 juli 2014 om 13:06

@stefandefree
Finbogason speelt toch bij H'veen?

1 juli 2014 om 13:06

Natuurlijk is dat relevant. Pelle heeft bewezen in een betere competitie (serie A) niet mee te kunnen. Voor 12 miljoen zijn er echt wel betere spitsen te koop dan Pelle, die alleen bij Feyenoord goed heeft gespeeld, hoogst waarschijnlijk niet meer beter gaat worden, en waarschijnlijk erg lastig gaat worden, mocht Feyenoord deze transfer blokkeren.

Overigens is zijn waarde volgens de transfermarkt site 5.7 miljoen pond (zo'n 7 miljoen euro). Deze site is normaal gesproken zeer betrouwbaar en accuraat. 8 miljoen lijkt mij een prima prijs.

1 juli 2014 om 13:11

Je gaat toch niet beweren dat je Finbogason beter vind dan Pelle he? Vergelijk de goals van beide spitsen en hun invloed op het spel, lijkt me duidelijk wie de betere is.

1 juli 2014 om 13:12

@afclucas

Als je Finnbogasson beter vindt dan Pelle mag je jezelf ook wel even na laten kijken.

@vesta

Heb je wel gelijk in, maar nu bewijst hij juist weer wél dat hij een hoger niveau aan kan. Dat het helemaal niet relevant is, was onjuist van me, maar ik denk dat je meer naar zijn huidige prestaties moet kijken dan naar het verleden.

1 juli 2014 om 13:13

Finbogason neemt de penalties, pelle niet, scheelt een hoop doelpunten. Daarnaast is Pelle een type die bij elke club wel zou kunnen passen als pinchitter.

1 juli 2014 om 13:40

@stefandefree
Beetje vreemd dat iemand zich na moet laten kijken als hij een andere mening heeft dan jij hebt vindt je niet?
Jouw mening is daarnaast niet bepaald objectief als Feyenoordsupporter. Net als de mijne overigens over deze kwestie.

Naar mijn idee is Finnbogason wel net wat beter. Als je kijkt dat Pelle betere voetballers om zich heen heeft lopen en dat Feyenoord hem nauwelijks miste toen hij geschorst was. Daarnaast is hij ook een paar jaartjes ouder, op de leeftijd van Finnbogason (25) was hij overal nog mislukt.
Gezien zijn leeftijd en doorgroeimogelijkheden vind ik 12 miljoen dan ook behoorlijk veel. Zeker als je ziet dat een Finnbogason waarschijnlijk voor 8 miljoen vertrekt, terwijl hij nog veel meer doorgroeimogelijkheden, meer doelpunten maakt en dat bij een minder team.

1 juli 2014 om 14:15

Grappig dat Feyenoord 12 miljoen ziet als het 'volle pond'. Als het de beste spits van de eredivisie is, en nog een contract heeft voor 3 jaar, waarom is 12 miljoen dan genoeg? Suarez ging voor 24,5 miljoen naar Liverpool met een veel korter doorlopend contract.

1 juli 2014 om 14:26

Suárez was jonger, completer en een stuk beter. Pelle is ook erg goed de laatste 2 seizoenen, maar is toch beduidend minder dan Suárez..

1 juli 2014 om 15:26

Als je nagaat dat Matavz bijna naar Rusland vertrok voor 8mln is 12mln wel erg weinig voor Pelle.

1 juli 2014 om 15:34

Een spits die veel scoort of een spits die je naar de 2e plek schiet.

2 juli 2014 om 20:22

Pellè heeft wel penalty's genomen, ook gemist trouwens.

1 juli 2014 om 13:01

Je bent zo goed als dat je presteert bij je laatste club. Zijn zo veel spelers die het pas bij 1 club hebben laten zien, maar goed even alle feiten op een rij:

- een van de beste spelers van de eredivisie, kopsterk, veel goals, sterk in de duels
- 3 jaar contract
- wil weg
- door zijn leeftijd weinig kans op doorverkoop

Denk dat bedrag rond de 10 miljoen prima is voor beide partijen

1 juli 2014 om 12:51

Het gaat er om haalt Feyenoord een betere voor de 1 mil die Pele gekost heeft?
Halen ze een betere voor de 6 mil die ze bieden?
Feyenoord hoeft hem niet zo nodig kwijt.
Dan maakt het verder niet uit wat zijn echte waarde is ,want de waarde is wat de gek er voor geeft.
Koeman kan nu zien hoe veel waarde zijn stem heeft.

6 miljoen is ook echt belachelijk. Voor minder dan 10,5 miljoen zou ik hem zeker niet laten gaan. Geld kan Feyenoord ook wel goed gebruiken, dus lekker de poot stijf houden

1 juli 2014 om 12:49

En terecht meneer van Geel...maar 12 miljoen is nog steeds een schijntje in vergelijking tot die Engelse spelers. Shoppen in de eredivisie voor een schijntje moet eens afgelopen zijn, want zo kunnen wij nooit verder groeien!!

1 juli 2014 om 12:56

Dat is het probleem met de status van de eredivisie. En als iedere club de EL niet belangrijk gaat vinden, zullen we ook geen status meer krijgen.

1 juli 2014 om 13:02

Je zegt het precies goed. In vergelijking tot Engelse spelers. Laat Engelse clubs daar nou net een minimum aantal van in de selectie moeten hebben.

Daarnaast hebben Engelse spelers natuurlijk aangetoond dat ze mee kunnen komen in de Premier League. Iets wat een speler uit een lager aangeschreven competitie nog maar moet laten zien.

Pele heeft tot aan zijn dienstverband bij Feyenoord verder ook bar weinig laten zien. Dat houden andere clubs natuurlijk ook in het achterhoofd.

1 juli 2014 om 13:27

in engeland zijn afspraken gemaakt. engelse clubs onderling houden de prijzen hoger bij binnelandse verkopen zodat het geld in engeland blijft. buitenlandse aankopen gaan daar en tegen weer voor minder. kijk de geschiedenis er maar op na. verkopen in het algemeen is natuurlijk een ander verhaal. iedere club wilt zijn spelers zo duur mogelijk verkopen. da's logisch.

voor feyenoord en voor pelle zou het goed zijn als er tot een overeenkomst wordt gekomen van een bedrag tussen de 9,5 en 12. dat moet ook reëel zijn. ik denk ook wel dat southampton overstag gaat. ze hebben het breed qua geld en dan beslis je net even wat makkelijker in te stemmen. plus dat koeman pele graag wilt hebben en zo ook feyenoord nog eens extra kan helpen.

En terecht. Alle Nederlandse clubs moeten de vraagprijzen verhogen. Spelers moeten niet meer verkocht worden voor een schijntje aan het buitenland.

1 juli 2014 om 12:53

Ja als je die aanstaande transfers ziet van Shaw en Lallana, ong 80 miljoen euro. Met alle respect, maar 40 miljoen voor een back vam Southampton. Lallana is ook een uitstekende speler en daar kan ik me nog wel die som bij bedenken, blijft alsnog te veel. 12 miljoen voor iemand die 50 uit 57 scoort is een schijntje, zelfs voor de eredivisie en de recente prestaties van Oranje onderstrepen dat alleen maar.

1 juli 2014 om 13:04

Tja, 50 uit 57 in de laatste 2 seizoen in de Eredivisie. Daarvoor 35 uit 184. Grote clubs kijken natuurlijk wel wat verder dan hun neus lang is.

feyenoord stelt zich slim op... Southampton heeft het geld.. ik denk dat ze rond 10 miljoen best rond komen met elkaar...
en dan is het strik eromheen en weg... leuk voor de eredivisie maar als feyenoord door wil groeien ook europees dan moet je ook op die positie doorgroeien..

Wanneer Pelle nog een contract van een jaar had was 6 mljoen nog OK geweest, maar met nog een contract van (geloof ik) 3 jaar is 12 miljoen een realistich bedrag, Feyenoord hoeft hem niet te verkopen, ze kunnen hem immers nog perfect gebruiken voor de vCL en evenuteel EL. Dus poot stijf houiden Martin van Geel

1 juli 2014 om 12:58

Dit is nog steeds spotgoedkoop. Een speler die twee jaar achter elkaar zo bepalend is voor het spel en resultaat bij een gezonde Nederlandse topclub, die kan schermen met een doorlopend contract, voor 12 miljoen oppikken? Het is een koopje. Daarbij, als Van Geel 20 miljoen vraagt zal hij waarschijnlijk ook 20 miljoen kunnen krijgen. 12 miljoen is niet eens meer uitzonderlijk, eerder regelmaat voor bijna alle Engelse clubs. Wij blijven in Nederland achter en denken nog steeds dat 12 miljoen heel veel geld is, maar in verhouding is het gewoon een schijntje voor de meeste Engelse clubs.

12 miljoen is al een schijntje in elke opzicht. Hij presteerde 2 jaar achter elkaar uitmuntend bij een Nederlandse topclub, heeft een doorlopend contract, is ontzettend bepalend voor de manier van spelen van Feyenoord en is de publiekslieveling van Het Legioen. Niet alleen dit, maar alles eromheen zou de vraagprijs ook moeten verhogen. Een club als Norwich betaalt al 12 miljoen voor een spits, een club als Southampton dat net ruim 70 miljoen euro heeft geïncasseerd kan dus ook meer ophoesten. Daarbij kan Feyenoord wijzen naar de vorige twee Eredivisie topschutters die naar Engeland vertrokken (Suarez en Bony). Zij laten zien dat Eredivisie spitsen relatief makkelijk aarden en snel in waarde stijgen. Die 12 miljoen is een lachertje in veel opzichten. Zeker nu Feyenoord, door de verkoop van Indi en waarschijnlijk meer spelers, toch al uit de schulden is/komt. Die 12 miljoen zou ik verhogen naar 20 miljoen en anders niet. Nu werkt Feyenoord een leegloop in de hand met dit soort vraagprijzen die voor veel middelmatige tot redelijk goede buitenlandse clubs al relatief makkelijk op te hoesten zijn.

1 juli 2014 om 12:55

Pelle is bijna 29 jaar he, dan wordt de vraagprijs alleen maar minder.

1 juli 2014 om 13:03

Ja, wij zijn ook nog eens goed in het omlaag halen van de marktwaarde van eigen spelers. Hij heeft een eenjarige contract, redelijk hoge leeftijd of is niet in vorm zijn argumenten waar de kopende partij maar mee aan moet komen om de vraagprijs eventueel te drukken, maar in Nederland wordt heel lief meegedacht met de kopende club en verlagen we de vraagprijs alvast om eerder genoemde redenen. We willen natuurlijk niet dat de kopende club teveel betaalt.... Nogmaals, Feyenoord heeft veel argumenten om een hogere vraagprijs te hanteren, maar het is Nederlands om met de kopende club mee te denken.

1 juli 2014 om 13:06

als je ziet dat ze 80M willen voor een 28 jarige speler die zijn hele carriere al bijtende slaand schoppend en knijpend (lees Suarez) dan is 10 tot 12M voor een speler als Pelle toch heel normaal.

Zo wie zo zijn de bedragen in het voetbal belachelijk maar Pelle is 28 schiet er 55 in 2 seizoenen in, ook zijn manier van spelen is goed, sterk aan de bal sterk in de lucht. ik vind de (let op) vraagprijs van 12M heel normaal voor deze speler.

1 juli 2014 om 13:00

Die 12 miljoen is te verklaren. Als ze een spits verkopen moeten ze een spits weer kopen. Ze hebben hun zinnen gezet op Guidetti, waarvan de vraagprijs waarschijnlijk 3 miljoen is. Om Guidetti te kopen moet Feyenoord 3 miljoen kunnen ophoesten. Aangezien Feyenoord 25 van de transferopbrengsten wilt herinvesteren moet je dat bedrag x4 doen. En dan kom je weer uit op 12 miljoen. 3 miljoen voor Guidetti, 6 miljoen aan schulden wegwerken en 3 miljoen aan eigen vermogen. En dan moet de rest nog (De Vrij, Janmaat en BMI).

1 juli 2014 om 13:05

Je hebt gelijk maar voor Southampton zit er geen verdere doorverkoop winst op, tenzij pelle in seizoen 1 er 20 inlegt, dan meteen verkopen maar anders is het een groot bedrag voor een speler die op zijn best lijkt te zitten en niet veel extra potentie heeft.

1 juli 2014 om 13:12

Nogmaals, dat zijn argumenten om de vraagprijs te drukken, maar daar moet Southampton mee komen. Het is niet Feyenoords taak om tot een realistische vraagprijs te komen. Feyenoord heeft voldoende argumenten om de vraagprijs op te drijven, maar speelt het heel erg veilig. Van Geel heeft daarin al argumenten, zoals die van jou, meegenomen, terwijl de kopende club juist met dat soort argumenten hoort te komen.

Goed bezig Van Geel! Gewoon de volle pond vragen, doen zij ook. Hebben Lallana voor €36 miljoen verkocht aan Liverpool, dus er zit genoeg cash in het laatje..

Rosa. Even serieus. Doorgroeien op die positie? Pelle is de beste aanvaller die Feyenoord zich maar kan wensen, en niet alleen Feyenoord. Beter gaat het niet worden in de eredivisie. Dus winst is er niet voor de Rotterdammers. Waarom geen 15 miljoen? Mensen die roepen dat hij het alleen bij Feyenoord heeft laten zien. Lekker belangrijk, stel hij had het daarvoor ook al laten zien dan was ie nu wellicht 30 miljoen waard, toch? Heeft nog een langdurig contract lopen, is vlaggenschip van Feyenoord en eredivisie, en Feyenoord wil Europa in.

de engelse competitie is ook wel anders dan de nederlandse hea...
en 12 miljoen is veelste veel voor deze man!
je zou beter 8 à 10 miljoen kunnen vragen en dan eventueel clausules laten opnemen zodat je bij 12 uitkomt maar dit is te veel

Feyenoord heeft groot gelijk, Southampton heeft net flink gecasht voor Shaw en die heeft nou ook nog geen wereldprestaties neergezet in zijn jonge carrière. Gewoon de max vragen en Koeman weet zelf wel hoeveel Pelle echt waard is.

En terecht. Wat moeten we met 6 miljoen als we een van onze beste spelers daarmee kwijt raken? Bovendien hebben zij echt wel het geld om een fatsoenlijk bod neer te leggen. 10 miljoen is in mijn ogen een realistisch bedrag.

1 juli 2014 om 13:49

Pelle heeft voornamelijk in Italië gespeeld en daar is gebleken dat daar niet zijn soort spelletje wordt gespeeld....bij az vond ik hem ook niet slecht als breker, er gebeurde altijd wel wat als hij erin kwam! Uiteindelijk word je afgerekend op aantal doelpunten, maar dat vind ik niet altijd terecht als je bliksemafleider bent en anderen daardoor laat scoren. Het Engelse spel zal beter bij hem passen denk ik

3 juli 2014 om 01:33

denk dat Pelle te licht is voor de PL overigens net als Siem de Jong

Vasthouden aan die 12 miljoen. Southampton heeft de financiële middelen en Feyenoord heeft geen alternatief voor Pelle.
Waar haalt Southampton anders een clubtopscorer met een contract tot 2017 voor dit bedrag; juist ja nergens!

3 juli 2014 om 01:34

alternatieven zijn er wel

Guidetti
Lazovic

en als ze goed in het buitenland kijken zijn er nog wat scorende spitsen zoals in Belgie en Frankrijk

3 juli 2014 om 13:32

Ik bedoel dat we geen goed alternatief in huis hebben.

Ik hoop niet dat ze Lazovic halen. Deze man is 31 jaar heeft dus geen restwaarde meer en Guidetti is met zijn belssure historie een veel te groot risico.
Feyenoord moet niet nu het eindleijk weer financieel gezond is zulke risicovolle aankopen doen.

v Geel ruikt geld , eens kijken of hij wat "brands verkoopkwaliteiten" heeft en er daadwekelijk 12 miljoen uit sleept.

1 juli 2014 om 13:19

Nou maak je geen zorgen, hij wist Fer en Wijnaldum voor 5 mio te sluiten terwijl maar 1 jaar contract hadden.
Hij heeft altijd alternatieven in de woestijn voor pelle.

1 juli 2014 om 13:27

Als je fer en wijnaldum nu op de markt zet zijn ze veel meer waard dan 5.
Pelle gaat niet veel meer opleveren in de toekomst .

1 juli 2014 om 17:26

Ik vind Brands zijn verkoopkwaliteiten niet indrukwekkend. Dat clubs uit het Oostblok veel geld bieden ligt niet aan Brands, maar aan dat die clubs gewoon gek zijn. Ik vind dat hij vooral uitblinkt in het te duur inkopen van spelers.

3 juli 2014 om 13:35

Fer en Wijnaldum wilden na een rampseizoen koste wat het kost weg bij Feyenoord en hadden nog een contract voor slechts 1 jaar. Deze factoren drukten de verkoopprijs en dus heeft Martin van Geel met 5 miljoen de man een knappe prestatie geleverd.
Dat ze nu een veelvoud waard zijn heeft niets met de situatie van toen te maken.

Ik lees telkens het argument dat Finbogasson de penalty s neemt en Pelle niet. Maar volgens mij kwam dat gewoon doordat Pelle dit jaar vaak misschoot! Ik denk dat de clubs er rond de tien miljoen wel uitkomen.

1 juli 2014 om 15:38

Jij hebt iets te veel Fifa zitten spelen vrees ik

Zal uiteindelijk dus op 10 miljoen uitkomen. En dan mogen ze niet klagen, want de rest waarde is 0 op die leeftijd.
En nee, genoeg geld omdat ze 2 spelers verkocht hebben verhoogd niet de waarde van een speler die ze willen kopen, al denken sommige hier dat wel.

6 miljoen voor een spits die er meer dan 20 inschiet en nog 3 jaar op zn contract heeft, is natuurlijk een lachertje. Het is alleen wel een probleem dat Pelle per se weg wilt. Met 10 miljoen euro zou ik tevreden zijn, maar je kan beter hoger inzetten.

Zal wel 10miljoen worden. Is een mooi bedrag kan je guidettie halen voor '1.5 miljoen. kan je nog shoppen voor een rechtsbuiten en een extra verdediger.

Veel belangrjker is waaraan v geel het gaat uitgeven of het er nou 1-8 10 of 12 miljoen wordt.

Als ik tot nu toe de potentiele opvolgers hoor dan zou ik als feijenoord supporter jeuk krijgen op plekken waar je geen jeuk wilt.
Ik denk dat lazovic en havenaar ronduit belachelijk zou zijn , maar ook een terugkeer van de toenmalige held lijkt me ook niet verstandig.
Guidetti heeft alleen maar achteruitgang geboekt de laatste jaren.

1 juli 2014 om 13:52

Ja van die jongens zou je in eerste instantie niet echt blij worden. Maar ik denk ook niet dat je als Feyenoorder stond te juichen toen Pelle binnenkwam. De spits die jarenlang bij AZ niks had gepresteerd en ook daarna bij Parma en Sampdoria niks laten zien.
Toch is hij nu publiekslieveling. Dat zou met een Lazovic of Havenaar wellicht ook kunnen gebeuren. Het is altijd maar weer afwachten hoe het zal lopen.

pelle heeft niks te willen ! Feyenoord heeft hem overgenomen toen hij nog niet een scorende spits was...

Voor beide heeft de situatie goed uitgepakt, maar Pelle heeft met zijn volle verstand een meerjarig contact getekend.tegen een goed salaris ,dat pelle vervolgens wil gaan cahen..dat mag ,maar dan wel tegen de prijs die feyenoord bepaald!! 12 miljoen en geen cent minder.

Super van Feijenoord. 12 miljoen is goed. Southampton wilt toch ook altijd de hoofdprijs? Dan mogen ze ook een keer de hoofdprijs betalen

€ 6 miljoen is een mooie prijs. Inpakken en wegdoen. Nu kan je het nog vangen. Straks zit je met een ontevreden speler. Per slot van rekening heeft hij vorig jaar ook de miljoenen uit de woestijn laten lopen omdat Feyenoord hem absoluut niet kwijt wil. Wel zo schappelijk om nu mee te werken aan zijn kans om nog in de BPL te spelen.

Koeman wil ff heel feyenoord leeg kopen mijn sympathie begint wel weg te gaan voor hem nu typisch koeman dit

Deze vraagprijs is natuurlijk veel te hoog was hij nu 22 jaar ofzo geweest dat vind ik de prijs wel realistisch maar de kans dat hij nog een keer verkocht kan worden voor een vergelijkbare prijs is wel erg klein.

Snap natuurlijk wel dat feyenoord hoog inzet want voor hun is het een belangrijke speler maar denk dat een prijs van rond de 8 miljoen realistischer is.

Ik wist wel dat Van Geel niet zo gek zou zijn, dacht dat hier laatst nog een vraagprijs van 8 miljoen werd vermeld. Feyenoord moet de poot stijf houden, Pelle is erg belangrijk voor Feyenoord en heeft daarnaast nog een contract tot 2017 dus nog 3 jaar. Je levert een hoop doelpunten in en moet maar afwachten wat je er voor in de plaats kan gaan halen.

En dan moet je bedenken dat eriksen ook voor rond de 12 miljoen is verkocht en lallana 30-34 miljoen en shaw voor 36 het moet niet gekker worden

Je bent knetter gek als je dat als serieuze club neerlegt. Italië was hopeloos. Een minder seizoen en dan de rollator is mijn verwachtings patroon. Gevalletje Guidetti.

Feyenoord moet er het maximale uithalen en 12 mil. is een goede prijs, klaar!

Indi en de Vrij allebei rond de 8 mil. en Janmaat zou denk ik rond de 6 mil. kosten.

Dan ben je 34 mil. rijker, maar belangrijker nog, wat kosten de vervangers!

Als ik heel blanco kijk heb je met Achabar en te Vrede 2 totaal verschillende centrumspitsen, een extra man, Guidetti, zou dan betaalbaar moeten zijn, want noodzaak is er niet, tel daarbij op dat we met Dammers over een jonge scorende spits beschikken, eentje met veel potentie! Eigenlijk zou je tot de winter te Vrede, Achabar en Dammers de kans moeten geven en niets uitgeven!

Voor Janmaat is enkel Lopes Cabral er als vervanging en dat is te weinig, ik denk aan een jonge jongen, Vermijl en v. Anholt of aan een routinier a la Verhaegh, alle 3 betaalbaar en de maximale kosten voor 1 van die gasten is dan 2 mil. schat ik?

Voor de Vrij heb je vervanging in huis met v. Beek en Steenvoorden, niets halen dus!

Voor Indi heb je, als hij blijft, Kongolo en Mathijssen. Op links zijn er met Nelom en Woudenberg kwalitatief wel een mindere vervangers, maar je kan het er gewoon mee doen, als je puur op de centen let. Andere optie is dan v. Aanholt, 3 mil., maar enkel als dus 1 van die andere backs ook vertrekt!

Als ik dan toch ergens mijn geld aan zou uitgeven, dan zou het aan het middenveld zijn, daar zou je wat meer scorend vermogen en voetbal in je ploeg kunnen halen. Denk aan Toornstra en Ziyech, dat soort gasten. Een directe versterking en bijkomend voordeel is, als je het niet in je aanval steekt, maar in scorend vermogen in de rest van je ploeg, dan hoef je niets in een spits te steken, want de opties die je hebt zijn daar goed genoeg voor!

Als ik een ideaal middenveld zou samenstellen dan heb je met Immers, Vilhena, Clasie, Ziyech Toornstra en Vormer voor Nederlandse begrippen goud in handen!

Dus laat Southampton maar fors betalen en wij nog 1 jaar minimaal investeren, dan kunnen we het jaar hierop echt gericht aankopen en versterken, om zo weer echt mee te doen! Liever het geld in de club voor de lange termijn!

Hahn
Verhaegh
v. Beek
Kongolo
Woudenberg
Toornstra
Clasie
Vilhena
Boetius
te Vrede
Manu

twaalf miljoen lijkt me prima. al die blaaskaken die zeggen dat hij hiervoor niks gepresteerd had. als jullie de leiding hadden over een Nederlandse topclub lag het niveau van de eredivisie op de bodem van de oceaan, onder die van de scandinavische en arabische league's. man man man.
alsof jullie voor dit seizoen gehoord hadden van ene Luke Shaw of Adam Lallana, die voor meer dan 30 miljoen p.p vertrekken. Ik ben het helemaal eens met de mensen die zeggen dat op deze manier het niveau van de Eredivisie nooit omhoog kan gaan, als we de spelers maar in de albert heijn bonus blijven gooien met een stikker van 35 procent korting erop.

Ook al vinden mensen 12 miljoen hoog.
Ik vind het wel meevallen.
In het buiten vragen lachwekkende hoge prijzen.
waarom zouden we dat in nederland niet doen.
Eigenlijk moet je voor iedere nederlandse speler die op het wk loopt op zijn minst 10 vragen.
en ja dat slaat ook nergens op.
maar dat doen ze overal

Even serieus, Feyenoord heeft gewoon gelijk dat ze minimaal 12 miljoen willen vangen.
Pelle is het fundament van het elftal, deze speler is voor de ploeg zo belangrijk.
Snap niet dat hij soms ondergewaardeerd word door supporters, hij doet wat hij moet doen en soms zelfs meer.
Als je ziet hoe sterk hij aan de bal is, er komt bijna niemand aan en heeft daarbij ook nog eens weinig balverlies.
Heb dit seizoen zoveel mensen gehoord dat Guidetti beter is, ben ik het dus niet mee eens.
Die moeten ze ook niet als vervanger gaan halen, dat zou kapitaalvernieteging zijn.

Dat is dan al 20 mil voor Pelle+bmi. Ik ben benieuwd hoeveel ze voor De Vrij gaan vangen. Janmaat vertrekt hoogstwaarschijnlijk ook. En is het al zeker dat Clasie blijft?

Ik ben benieuwd hoe Feyenoord dit gaat opvangen, willen ze kampioenkandidaat blijven dan zullen ze zeker aankopen moeten doen. Volgens mij kunnen ze deze spelers niet allemaal intern vervangen.

2 juli 2014 om 19:20

Als De Vrij oplevert wat Feyenoord ervoor vraagt, 10 miljoen euro, geeft Feyenoord de voorkeur aan het aanblijven van Janmaat (en dus een transfervrije status in juli 2015). Janmaat gaat niet weg, tenzij er een onverwachts hoog bod op hem wordt uitgebracht.

Met het geld dat Martins Indi, Pelle en De Vrij opleveren (0,25x30) gaat Feyenoord op zoek naar een vervanger voor De Vrij, een vervanger voor Pelle, een linksback en een rechtsbuiten. Met 8 miljoen euro wordt dat heel lastig, waardoor er waarschijnlijk 2 spelers gehuurd moeten worden.

2 juli 2014 om 19:43

Een kleine correctie, gisteren is met de RVC besloten om een percentage van 25 tot 50 procent van het transfer bedrag te gaan gebruiken inplaats van 25 procent. Dat bied direct meer mogelijkheden ook qua salaris denk ik.

nou als dit waar is dan vertrekken er 2 spelers waaronder pelle en BMI voor een bedrag van 20 miljoen bij elkaar. Kunnen we er 5 miljoen voor gebruiken om vervangers te halen. Ik zeg Ziyech en guidetti.

2 juli 2014 om 19:48

Het 'herinvesteerbedrag' lag geoloof ik tussen de 25 en 50. Als er voor 20 miljoen verkocht wordt zal er vast wel ietsje meer geïnvesteerd worden dan 5 miljoen.

Ziyech gaat waarschijnlijk naar Twente lees ik overal? Guidetti zie ik ook graag komen, die zal het voetballen echt niet verleerd zijn, alleen medisch moet ie wel ff door de molen dan voordat hij tekent.

Ben blij dat Feyenoord weer eens een transfer kan laten plaats vinden boven de 10 miljoen , alleen snap ik nooit dat spelers weg willen, je tekent toch met je gezond verstand.

2 juli 2014 om 19:22

"alleen snap ik nooit dat spelers weg willen, je tekent toch met je gezond verstand"

Ehmm misschien om in een betere competitie te spelen met een mooiere financiële plaatje. Als je jouw gezonde verstand had gebruikt, kon je dat zelf ook wel bedenken.

2 juli 2014 om 19:43

@feyhes
Wees blij dat ie lang heeft getekend. Moet je kijken hoeveel geld je misloopt met gasten als De Vrij, Janmaat, De Guzman, Wijnaldum, Fer die allemaal met een kortlopend of aflopend contract vertrekken.

Stel dat die gast het goed doet bij The Saints, dan kan ie zowaar nog een echt leuke carriere maken. Paar seizoenen in de PL, daarna terug naar Italie war ze toch veel dertigers nemen en misschien nog wel een interland. Wie had dat twee seizoenen geleden gedacht. Mooi verhaal.

Ik denk een goede transfer voor beide partijen. Denk dat Pelle wel goed tot zijn recht komt in Engeland, kan erg goed koppen. Hopelijk krijgt hij voldoende aanvoer want het is niet een spits die de actie maakt.

12 miljoen is een prima prijs voor hem.

Diverse clubs zijn geïnteresseerd in Pèlle, omdat hij zoveel bij Feyenoord gescoord heeft. Niet omdat hij hiervoor bijna niet scoorde. Dan vraag je toch geen prijs die bij een niet scorende spits hoort. Juist omdat hij het zo goed doet/deed bij Feyenoord staat hij in de belangstelling. Als die 2 jaar niets voorstelde, wil niemand hem toch hebben?

Echt K dit ! Vind het vreselijk onze selectie wordt uit elkaar gerukt.. Pelle was een garantie voor doelpunten wie gaat ze nu maken? Echt zo eentje vond je er niet snel meer.

2 juli 2014 om 20:35

niet snel meer?
ja wel hoor.
jullie mogen matri wel kopen voor 3m
missien gaat hij ook zo goed doen bij jullie...

Feyenoord gaat never nooit akkoord met 8 miljoen + bonussen.

2 juli 2014 om 20:30

Ik had van de week al gezegd dat het maximaal 7 miljoen wordt.. Nu dan misschien iets meer maar gezien zijn carrière en het feit dat feyenoord al eerder een transfer dwars gezeten heeft zullen ze pelle nu zijn zin eerder geven

3 juli 2014 om 00:02

Het worden er echt wel 12. Dit berichten alweer van tafel geveegd worden. Voor 7/8 miljoen krijg je Immers of misschien Janmaat. BMI kost 8,5. De Vrij 10. Pelle 12. Clasie 10+. Vilhena, Kongolo en Boetius zijn niet te koop.

3 juli 2014 om 16:09

sorry martin

Ik geloof er niks van, 8 miljoen. Gewoon 12 miljoen aftikken, ze hebben geld zat daar. Anders blijft ie maar gewoon. Hij heeft niet voor niks nog 3 jaar contract. Dat heeft ie zelf ook met zijn volle verstand getekend.

Overigens raakt de vergelijking met Finnbogason kant nog wal. Is geen teamspeler of aanspeelpunt zoals Pellè dat is en hij nam ook alle penalties. Dat zal men ook meegerekend hebben.

En weer krijgt feyenoord kleingeld voor hun speler.
8 miljoen voor Pelle hallo 50 doelpunten in 57 wedstrijden. En hij gaat werken met dezelfde trainer die dit mogelijk heeft gemaakt.

Alles onder de 10 miljoen is een afgang voor Van Geel. Zo vroeg in het seizoen je zo laten ringeloren door een club die 70 miljoen binnen heeft geharkt met 3 transfers. Echt een schande als het waar is.

2 juli 2014 om 20:55

Helemaal met jou eens als je voor een speler als pelle niet eens 10 miljoen kan krijgen bij een club die geld zat heeft.

Wat een gelul over dat 12 miljoen te weinig zou zijn. Veel mensen vergeten dat hij A: Met 28 jaar al redelijk op leeftijd is , en B: Hij heeft pas sinds de laatste twee seizoenen bewezen dat hij lekker kan scoren. En dat is in in de Eredivisie.

12 miljoen is een prima prijs voor Pelle. Voetballend is het namelijk maar een vrij beperkte speler. Ik denk dat veel mensen dat vergeten. Desalniettemin denk ik dat hij het wel leuk gaat doen in de Premier League. Meer dan 10 goals zie ik hem niet maken; verdedigend veel en veel beter daar.

2 juli 2014 om 22:39

Beperkte speler? Dat kun je toch niet serieus menen man. Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik op je kulverhaal in ga. Wat een onzin zeg.

2 juli 2014 om 22:45

12 zou prima zijn, maar het gerucht is dus dat het 8 miljoen zou zijn.

3 juli 2014 om 21:59

inmiddels blijkt het 10 miljoen exclusief bonussen te zijn. Zal in totaal wel rond de 12 miljoen worden verwacht ik.

Persoonlijk vind ik zelfs (als Ajacied) 12 miljoen te weinig voor Pelle. Kijk naar zijn doelpunten, assists. Hij is zeer sterk en heeft vaak niet veel kansen nodig. Als ik bij Feyenoord zat zou ik gewoon hoog in de boom gaan zitten, Pelle heeft ook nog een doorlopend contract. Gewoon bluffen en 20 miljoen vragen, in Portugal lukt het ook en daar is de competitie nou ook niet veel sterker dan hier... Southampton heeft miljoenen ontvangen met de laatste transfers, daar kan makkelijk tussen de 15-20 miljoen voor Pelle van uitgegeven worden.

2 juli 2014 om 21:03

Je bent gek man. Lees naar ff wat je schrijft: "12 miljoen te weinig voor Pelle". Ik ben zelf Feyenoorder, maar 12 miljoen is gewoon ongelooflijk veel geld voor zo'n speler. Hij heeft veel goals een assists gemaakt ja, in de Eredivisie. Om die reden begrijp ik ook niet waarom bijvoorbeeld Newcastle zoveel geld neerlegt voor een speler als Siem de Jong. Echt wanbeleid daar. In Italie heeft hij (pelle) het nooit kunnen laten zien, zelfs niet op laag niveau.

2 juli 2014 om 22:47

Ja die Eredivisie is zo enorm beroerd. Die gasten op het WK zakken echt door het ijs. Suarez, Huntelaar, Sneijder, Bony, Eriksen, Strootman, Honda, Musa doen het ook zo beroerd in andere competities. Niemand kan hier voetballen.

Stop toch eens met zo negatief over de Eredivisie lullen. Is echt niet minder dan de Portugese competitie. Alleen zijn de topclubs daar iets beter.

3 juli 2014 om 00:13

Precies! En stel dat Pelle en al "die waardeloze spelertjes" uit onze Mickey Mouse League bleven..dan zouden ze per ongeluk weleens CL kunnen halen.

Helaas gaat alles om geld. Het mooie is wel zolang de PL op een dergelijke manier de competitie zelf kapot maakt en Engeland en al die "grote" landen de komende 30jr niks zullen voorstellen op eindtoernooien. Want ze vissen in onze goedkope vijvers.

Veel te weinig voor Pelle. Heb er weet een hard hoofd in dat het geld wat binnen gaat komen verkeerd uit gegeven gaat worden door van geel en rutten. Lazovic engelaar brama havenaar dat soort spelers zullen worden gehaald denk ik.

12 kan met extra clausules, 10 is gewoon haalbaar lijkt me en 8....tja, dat is aan de lage kant, maar daar schijnen dan nog extra clausules bij te komen.
En de restwaarde is natuurlijk 0, dus dat gaat een rol spelen. Verder is hij 28 en scoort pas 2 seizoenen.
En voor degenen die over zijn contract roepen, wees blij dat hij een contract heeft getekend. Daarom krijg je er nu nog geld voor. En vorig jaar is hij al gebleven terwijl hij miljoenen in de zandbak kon verdienen.

Heb zojuist op twitter nog navraag gedaan bij onze Rotterdamse Feyenoordkenner Jan Dirk Stouten (radio Rijnmond). Volgens hem is het gerucht van 8 miljoen 'onzin'. En eerlijk gezegd geloof ik hem meer dan VI (die eerder al door Mvgeel als onrustzaaiers werden neergezet bij het programma Barend&barend, enkele jaren terug).

Toch typisch dat VI spreekt over 8 miljoen euro, terwijl men in Engeland over de zelfde bedrag spreekt, maar dan in Engelse ponden. Gezien ook de berichten van Rijnmond en de Italiaanse media (beide zeggen 12 miljoen euro), lijkt me toch dat het meest plausibel dat er iemand bij VI niet kan rekenen en dat het grofweg 10 miljoen euro + 2 miljoen aan eventuele bonussen betreft. Maar voor het exacte bedrag moeten we dus nog even afwachten.

2 juli 2014 om 22:48

Krabbendam is dan ook een waardeloze clubwatcher.

3 juli 2014 om 00:12

Klopt. Maar je zou toch zeggen dat hij wel het verschil weet tussen Euro's en Ponden. Blijkbaar niet dus.

Van Wolfswinkel wordt de opvolger van Pelle in De Kuip! De geruchten worden steeds luider.

2 juli 2014 om 22:39

Heb je ook een bron?

2 juli 2014 om 23:46

Kan ik niet melden hier want dan is het reclame. Onlangs stuk in het AD over Van Wolfswinkel van Nikos Gouka gelezen?

2 juli 2014 om 23:49

Liever niet, waardeloze spits. Scoort niet heel veel (zonder penalty) en is nou ook niet wat je noemt een spits die goed meevoetbalt.

2 juli 2014 om 23:51

Zou een hele goede opvolger zijn. Een ander type spits, maar wel een die rond de 25 goals kan maken !

3 juli 2014 om 01:32

niet te hopen voor Feyenoord, v Wolfswinkel heeft nog nooit ergens meer dan 9 veldgoals in de competitie in een seizoen gemaakt, en gemiddeld maar 1-3 assists, staat al sinds zijn vertrek bij Vitesse stil, geen killer, mist veel kansen , en voetbalt slecht mee

8miljoen? Lachwekkend bedrag! De Jong gaat voor hetzelfde bedrag terwijl die slechts nog één jaar contract had. Pelle nog 3 jaar en was veel belangrijker voor Feyenoord.

Van Geel, na BMI en dit bericht, geeft zijn spelers gewoon voor een fooi weg. Waar-de-lo-ze onderhandelaar.

Pelle heeft maar 2 jaar gepresteerd in zijn hele carriere, Siem de jong wel wat meer jaren

3 juli 2014 om 21:56

Pelle presteert 2 jaar geweldig en de jong al jaren middelmatig. En zelfs voor de Jong krijgt Ajax al bijna 7 miljoen voor een eenjarig contract. Dan komt Feyenoord Pelle toch mooi tegemoet door er maar 12 miljoen voor te vragen terwijl hij nog 3 jaar onder contract staat?

Dat wordt helemaal niks daar in nl kan die leuk mee doen maar tegen arsenel Liverpool Mcun wordt het helemaal niks

3 juli 2014 om 21:58

Dat zei jij waarschijnlijk ook over de Vrij en BMI toen ze nog naar Brazilië moesten vertrekken. Het is inmiddels wel duidelijk dat de mening op deze site compleet anders is dan in de echte wereld.

De vrij vind ik goed BMI is het gewoon niet kan leuk een balletje afpakken maar het vervolg is altijd op een tempo en erg slecht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren