Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘QPR geeft niet op en bereidt nieuw bod voor op Ajax-spits’

Laatste update:

Ajax heeft Siem de Jong verkocht aan Newcastle United en raakt mogelijk nog een aanvaller kwijt aan een club uit Engeland. Queens Park Rangers toonde in januari al belangstelling voor Kolbeinn Sigthórsson en West London Sport claimt dat de interesse nieuw leven is ingeblazen: de gesprekken tussen Ajax en QPR over een transfersom zouden inmiddels geopend zijn.

/

De 24-jarige Sigthórsson kon zoals gezegd in januari al naar QPR, maar hij wilde Ajax niet tussentijds verlaten en voelde ook niet veel voor voetballen in de Championship. De Londenaren wisten echter te promoveren en spelen volgend seizoen dus weer in de Premier League. Dit ziet Sigthórsson wél zitten en Ajax is ook bereid om mee te werken aan een vertrek van de IJslander.

Sigthórsson heeft nog een contract voor een jaar in Amsterdam en Ajax heeft zich bovendien al voorbereid op een transfer, door zich te versterken met Arkadiusz Milik en Richairo Zivkovic. In het shirt van Ajax maakte Sigthórsson in drie jaar tijd 24 doelpunten in 59 competitiewedstrijden.

Update 5 juli 10.53 uur - 'Ajax wijst eerste serieuze bod uit Londen van de hand'
Queens Park Rangers gaat serieus werk maken van Kolbeinn Sighthórsson. De Telegraaf meldt zaterdag de Engelse promovendus een eerste bod heeft uitgebracht op de spits, maar dat is vooralsnog ontoereikend. Om hoeveel geld het gaat is tot nog toe onbekend. Ajax is bereid afscheid te nemen van de IJslander en heeft met Arkadiusz Milik en Richairo Zivkovic al twee nieuwe alternatieven achter de hand.

Update 7 juli 16.27 uur - ‘QPR geeft niet op en bereidt nieuw bod voor op Ajax-spits’
Queens Park Rangers geeft het nog niet op inzake Kolbeinn Sigthórsson. De Engelse promovendus had een openingsbod van bijna 6,5 miljoen euro gedaan, maar dat bod werd door Ajax van tafel geveegd. De club uit Amsterdam hoopt op een bedrag van ongeveer 12,5 miljoen euro. De verwachting is dat QPR dat niet wil betalen, maar volgens de London Evening Standard heeft manager Harry Redknapp wel een nieuw bod in voorbereiding. Redknapp heeft Sigthórsson vorig seizoen hoogstpersoonlijk bekeken en de manager was onder de indruk van de IJslander.

Denk je dat Kolbeinn Sigthórsson het niveau van de Premier League aan kan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Belangrijke goals gemaakt,maar toch een redelijk ongelukkige spits geweest bij Ajax. Strik er om en verkopen.

4 juli 2014 om 17:57

Wordt dan wel een beetje dunnetjes voorin voor de CL...

4 juli 2014 om 18:04

Ach ja, Ajax laat al jaren zien niet de hoeven bogen op een scorende spits. Ajax heeft scorende middenvelders en vleugelaanvallers, daardoor is een veel scorende spits geen noodzakelijkheid.

Had je toch wel moeten opvallen...

4 juli 2014 om 18:15

Ik denk niet dat Sigi enig verschil had gemaakt. Matige spits die niet eens normaal een bal kan aanemen met een verdediger in zijn rug. Sprint onnodig naar voren. Nee, verkopen aub! Heb het een beetje gehad met hem. Ontzettend belangrijk, ja, maar het is tijd voor hem om een ander club te zoeken.

4 juli 2014 om 18:37

dunnetjes? hoezo?

je verkoopt toch eerst, vangt dan geld en dan ga je toch een vervanger halen?

4 juli 2014 om 18:51

Ze gaan echt geen vervanger halen. Milik is perfect voor Ajax.

4 juli 2014 om 20:32

Weet niet hoe jij kijkt? Maar hij was een van de weinige Ajacieden die de fysieke duels aanging en voorin als een paard werkte om iets te forceren. Fysieke kracht is juist iets wat bij Ajax ontbreekt.

5 juli 2014 om 11:04

Normaal gesproken wel. Ajax had zich hier echter al op voorbereid door Zivkovic en Milik binnen te halen. De vervangers waren er al en dus konden de Jong (al getransfereerd) en Sigthorsson op zoek naar een nieuwe club.

5 juli 2014 om 11:25

@analyse

Toyzz heeft het over dunnetjes voor de cl, dat is toch gewoon zo? ajax wordt elk jaar uitgeschakeld in de groepsfase. een veel scorende spits kan daarbij juist het verschil maken, dat het wel een keer lukt. Maar goed, sigthorsson is deze spits ook niet dus ik snap wel dat ajax wat anders wil proberen, maar met milik en zivkovic is het wel even afwachten of ze dat niveau al aankunnen.

5 juli 2014 om 11:59

De Boer heeft al in een eerder stadium aangegeven het leifst nog een ervaren spits erbij te hebben. Zivkovic gaat in eerste instantie bij Jong Ajax spelen, en je raakt Sightorsson, de Jong en Hoesen kwijt. Met alleen Milik en de spits van Jong Ajax ga je het niet redden. Een ervaren spits die ook als breekijzer gebruikt kan worden is absoluut niet overbodig

5 juli 2014 om 12:51

Ajax had ooit Arnautovic moeten halen, ik denk dat dat een echte Ajax speler had kunnen zijn vol branie en power die we eigenlijk de laatste jaren hebben gemist.

4 juli 2014 om 20:29

Systeem past niet bij hem. Heb het idee dat hij beter tot zijn recht komt in de premier league

5 juli 2014 om 07:49

Nee hoor. Hij wint nooit de duels uit lange ballen van achteruit dus hij past niet in Engeland.

5 juli 2014 om 11:24

Daar zijn anderen voor. Moet alleen niet bij een ploeg gaan spelen die het moet hebben van counters

8 juli 2014 om 00:00

Stig. Is een zeer goede spits maar niet 1 die bij de bij de speelwijze van FdB past. Hij kan het wel eens heel goed doen in de PL.

Heeft het niet echt waar gemaakt.natuurlijk ook veel geblesseerd geweest maar komt in mijn ogen net iets tekort.

4 juli 2014 om 18:05

24 uit 59 is toch geen verkeerde moyenne. Er zijn spelers die met zulke stats voor 30 miljoen worden verkocht...

4 juli 2014 om 18:20

Precies, maar dat zijn geen spitsen uit de Eredivisie. Waardeloze vergelijking.

4 juli 2014 om 18:28

Nee, dat zijn spelers uit Brazilië, Portugal, Oekraïne en Argentinië, waar verdedigen nog slechter gedaan wordt dan hier.

Dus volgens mij gewoon een juiste vergelijking.

4 juli 2014 om 19:05

Volgens mij niet. Het gaat dan namelijk eerder om spelers uit Europese competities als Duitsland en Italiã«. En trouwens, in de bovengenoemde landen verdedigen ze zeker niet minder dan in Nederland.

4 juli 2014 om 19:17

Pelle heeft er 53 uit 59 ofzo. Die zou dan 60 miljoen zijn!?

4 juli 2014 om 19:31

Precies. Wat een onzin verhaal van Analyse.

4 juli 2014 om 19:33

Even voor de goede orde: Een spits, die vaak is geblesseerd, en die de laatste 2 seizoenen precies 7x heeft gescoord. Voor de kampioen van Nederland toch wel erg mager. Deze jongen heeft niets in Engeland te zoeken. Goed gescout Qpr. En gefeliciteerd Ajax, dat je hem goed kan verkopen met winst.

4 juli 2014 om 19:43

@ wielaart

Afgelopen seizoen 10 keer en het seizoen daarvoor 7 keer.

4 juli 2014 om 19:49

Waar zeg ik dat Siggi 30 miljoen waard moet zijn? Ik geef alleen aan dat hij voor zijn moyenne echt niet slecht gepresteerd heeft en dat andere spelers met de genoemde moyenne een grote transfer maken, aangezien hij hier overal wordt afgemaakt door iedereen...

Nergens heb ik gezegd dat Siggi 30 miljoen waard is. Dus om meteen Pelle erbij te halen, my god....

4 juli 2014 om 23:10

Je suggereert, door te stellen dat er spelers zijn met een soortgelijk gemiddelde, dat hij eveneens een dik bedrag kan opleveren. Helaas, maar clubs kan hedendaags verder dan alleen een moyenne.

5 juli 2014 om 10:59

@wielaart
Ook niet best gescout van Ajax dan toen ze hem kochten.

5 juli 2014 om 11:15

Sorry hoor, maar 24 uit 59 is echt wel mager voor een centrumspits (van een landskampioen). Bovendien heeft hij heel veel kansen nodig gehad voor die goals en heeft hij voetballend ook geen verpletterende indruk gemaakt. Aan bepaalde zaken kun je zien dat hij wel talent heeft (zeker in zijn AZ periode), maar het is natuurlijk geen directe versterking voor een PL ploeg.

5 juli 2014 om 11:31

In Alkmaar lachen ze nog steeds...2,5 a 3 miljoen verder zal QPR niet gaan.

5 juli 2014 om 12:46

Over 3 seizoenen is dat niet echt lekker.

7 juli 2014 om 18:10

In Adam lachen ze om jou. Openingsbod 6,5 miljoen. Ajax wil 12,5. Zullen wel rond de 9 uitkomen. Niet slecht. Hoop dat Sigi het goed doet in de PL! Gun het hem wel

7 juli 2014 om 19:14

Analyse, wat een totale onzin-vergelijking zeg. Het is de spits van de meest aanvallende ploeg van Nederland en tevens landskampioen. Het zijn gewoon enorm slechte statistieken als je die vergelijkt met de aanvallers van andere topclubs. 30 miljoen? Droom maar lekker verder

Ik wens hem heel veel succes, maar voor de PL komt deze jongen overduidelijk tekort. QPR zou zich veel beter kunnen versterken.

7 juli 2014 om 20:12

@ Comment(aar)
Nou... zo waardeloos vind ik het niet.

Alsof de spitsen (en de rest van de spelers) uit Portugal zoveel beter zijn als uit Nederland. In Nederland pakken ze het gewoon anders aan als in het buitenland.

In het buitenland (laten we even Portugal als voorbeeld nemen), daar doen ze niet moeilijk over een miljoenen salaris. Omdat ze daar de spelers dus miljoenen bieden, willen spelers daar nog niet zo snel weg. Clubs, kunnen daardoor ook veel hogere transferwaardes vragen en in sommige gevallen zijn clubs uit Spanje, Italië en Engeland zo gek om zulke bedragen neer te tellen.

4 juli 2014 om 18:08

Hij komt tekort voor een club dat het spel maakt op de helft van de tegenstander, wanneer de ruimtes vaak klein zijn, maar hij is een uitstekende counterspits. Bij een ploeg als Qpr, dat in de PL achteruit leunt en wacht op een kans op de tegenstoot, is hij prima op zijn plek, vermoed ik.

4 juli 2014 om 18:21

Idd, een spits die met het gezicht naar de goal moet spelen, niet met de rug..

4 juli 2014 om 18:44

Heeft hij daar wel de snelheid voor om in een counterpoeg te spelen?

Aub verkoop die gozer. Irriteer me mateloos aan zn matige spel. Ookal maakte hij belangrijke goals; hij droeg te weinig bij wat betreft meevoetballen en heeft veel te veel open kansen gemist.

Deze man is verantwoordelijk voor de vierde op rij, alleen is hij niet echt een spits waar Ajax naar op zoek is en eerlijk gezegd heb ik het wel gehad met hem. Aub verkopen en verder kijken. We hebben Milik, maar ik weet het nog niet.

4 juli 2014 om 18:19

Als we zo gaan beginnen dan was Boerrigter verantwoordelijk voor de 3de titel op rij toen hij tegen PSV scoorde. Kun je het voorstellen?

Het blijft een teamsport.

7 juli 2014 om 16:41

Hij was er wel in de belangrijke wedstrijden. Waar de punten hard nodig waren. En ja, eigenlijk is het wel Boerrigter die Ajax de landstitel bezorgde ner zoals Siem De Jong dat deed for example. Natuurlijk is het een teamsport, maar je moet er wel staan als het erom draait en dat deed Sigi.

7 juli 2014 om 19:22

Maar het gaat ook omde andere 33 wedstrijden

7 juli 2014 om 19:29

Laat ook maar zitten ajaxbarcelona. Pfffff . Hopelijk een bedrag van 10miljoen en dan weg met deze man. Kan niet eens normaal een bal aannemen. Stuitert altijd twee meter van ze voet af als hij een man in zijn rug heeft dan rent ie ernaar toe en passt hij zomaar naar een medespeler en kan de opbouw opnieuw beginnen.

Was op bepaalde momenten heel belangrijk, vind het dus nog steeds jammer dat hij het niet voor een langere tijd heeft kunnen laten zien.

Heeft veel tegen gehad zoals blessures en niet altijd het volste vertrouwen van de trainer. Het ligt natuurlijk ook aan siggy zelf is niet heel beweeglijk en kansen voor zichzelf creëren zat er ook niet in.in het systeem dat ajax speelde kwam hij simpelweg niet tot zijn recht.

Ik geloof wel dat hij de eerste spits van Ajax kan worden met goeie buitenspelers die een voorzet kunnen geven en een op elkaar ingespeeld middenveld zie ik hem wel floreren.

Mocht hij vertrekken dan verwacht ik dat of Meleg bij het eerste word gehaald die naar mijn mening tekort komt fysiek vooral of er moet een spits van buitenaf gehaald worden dan is bojan waarschijnlijk een optie. Milik en Zivkovic alleen is te mager om ook in Europa potten te breken.

Met dat in het hoofd denk ik dat Ajax alleen moet verkopen als het bod niet te weigeren is en er dus ruim winst wordt behaald.

Drie spitsen verkocht: Bojan, De jong en Sigthorsson. Anderhalve spits gekocht: Milik en stagiaire Zivkoviic. Wordt wel erg karig als je een ronde verder in de C.l. Wil komen en ook nog kampioen wil worden.

4 juli 2014 om 18:38

eerst verkopen dan kopen zo werkt dat

je gaat niet een competitie beginnen met 10 spitsen

4 juli 2014 om 18:42

Bojan is niet verkocht. Hij was gehuurd van Barcelona, met nog een optie op een tweede jaar. Deze optie is niet gelicht, omdat hij een beetje tegenviel.

De Jong was geen spits, die stond daar alleen maar als Sigthorsson geblesseerd was. En Sigthorsson is toch nog niet weg, ik zou hem alleen maar laten gaan tegen een goede transfersom.

Gewoon met Milik beginnen, Zivkovic op de bank (en wedstrijdjes Jong Ajax).

4 juli 2014 om 18:46

Als alle posities maar dubbel bezet zijn is het goed. De spitsen die we eerst hadden waren ook karig dus je verliest er in ieder geval niets op.

4 juli 2014 om 18:53

45 miljoen is wel een beetje veel hoor. Hij heeft nog maar een 1-jarig contract. Toch blijft het een superspits. Zeker wel wat voor Chelsea

Ja lastig. In principe is het goed om Sigthorsson te behouden, omdat je anders alleen Milik hebt voor de spitspositie. (ervan uitgaande dat Zivkovic vooral bij Jong Ajax zal gaan spelen). Maar aan de andere kant, als je er nu een goede transfersom voor kan krijgen moet je het gewoon doen.

Sightorsson is een prima spits. Zivkovic en Milik hebben nog niet bewezen dat ze van een hoger niveau zijn dan Sightorsson. Daarom zou ik hem als ik ajax was ook behouden. Maar als dat niet lukt , zal ik als ajax zijnde in deze opstelling spelen.

Cilissen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Dijks
Klaassen
Blind
Schone
Serero
Fischer
Milik
5 juli 2014 om 12:05

Ajax moet Siggi bij elk aannemelijk bod direct verkopen.
Hij is een prima spits maar past niet in een Ajax systeem waarin hij veel moet kaatsen en meevoetballen. Siggi moet bediend worden met goede voorzetten of hij moet in een counter ploeg gelanceerd worden want snelheid heeft hij zeker.
Zivkovic heeft vele malen meer talent dan Siggi maar zal komend seizoen geen 30 wedstrijden spelen voor Ajax. Milik ken ik nog niet goed genoeg om er over te oordelen. Al met al zal er toch wel een spits bij moeten komen als Siggi vertrekt want dit is te magertjes.

Overigens zal Ajax nooit 4231 spelen. Ajax speelt altijd met 1 cvm en 2 am's.
Volgend seizoen wordt het (in balbezit) zo:
Bij balbezit tegenstander schuift Blind iets naar voren en schuiven v Rhijn en Boilesen iets verder terug.

Cillessen
Veltman
Blind
Moisander
van Rhijn
Klaassen
Serero
Boilesen
Schone
Milik
Fischer

Denk dat Siggy in een ander systeem meer tot zijn recht zal komen. Gun hem veel succes bij zijn komende volgende club.

5 juli 2014 om 12:48

Je kan ook niet echt je systeem gaan aanpassen aan de Sig, daarvoor is hij te vaak geblesseerd.

Siggi verdiend een mooie transfer naar Engeland, was misschien niet de spits die bij Ajax hoort.

Maar scoorde altijd in belangrijke wedstrijden, dat is ook een kwaliteit.

Als hij op de bank zat hoorde je hem nooit klagen, kwam hij er in dan speelde hij vol overgave.

Is een goede professional, maakte nooit een swalbe ja we zullen je missen.

Heel veel succes bij je nieuwe uitdaging.

Dijks? Hahaha die kan bij Heerenveen amper meekomen joh.

Het ligt niet aan die jongen. Hij word bij ajax op de verkeerde manier gebruikt

nu kun je nog geld verdienen, volgend jaar wandelt hij zo de deur uit; slimme zet van ajax

Prima spits voor rechterrijtje Premier League. Paste helaas niet zo goed bij Ajax. Maar is fysiek sterk en kan goed koppen.

5 juli 2014 om 07:07

Hij paste niet in het spel van Ajax onder De Boer met de matige vleugelbezetting. Toch belangrijke goals gemaakt afgelopen seizoen. Ook hij het nationale elftal van IJsland heeft hij prima gescoord. Kortom kan in de P.L. nog wel gaan verrassen. Van Milik en Zivkovic moeten we nog maar afwachten wat zij in Amsterdam gaan presteren...

Ik begrijp dit gewoon niet.

Van de top in Nederland naar een degradatie kandidaat in Engeland.

5 juli 2014 om 01:12

Prima spits, redeneerde gewoon weg niet, oa door blessures en door scorende buitenspelers, (geen echt buitenspelers die de achterlijn opzoeken)
Hij heeft wel dat killers instinct, is snel, komt goed voor de goal, kan uitstekend koppen.

Jammer dat hij weggaat, alleen voor Ajax beter om een stap hoger te zoeken ipv de 10/15 goals.

Meer opzoek gaan naar de begelijke spits die een bal kan vasthouden, wellicht is Milik de spits voor Ajax op dit moment.

5 juli 2014 om 10:58

Hij is alleen te slecht voor ajax vind ik

5 juli 2014 om 11:07

Kun je zien hoe groot het kwaliteitsverschil is met 20 jaar geleden. Toen gingen de grote talenten naar de Europese top en nu naar de Europese onderlaag.
Ajax moet trouwens flink aan de bak op de transfermarkt, aangezien Veltman in de belangstelling staat van Arsenal en Tottenham en Van Rhijn naar Newcastle kan.

5 juli 2014 om 11:21

Dat heeft puur met salarisverschillen te maken. Tegenwoordig verdien je in de PL bij een laagvlieger zelfs het meervoudige van wat je bij een Psv of Ajax verdient. Tevens zijn deze laagvliegers vandaag de dag ook financieel in staat om transfersommen op te hoesten waar je u tegen zegt. Enkel door het geld is de verhouding scheef gegroeid. Niks met kwaliteit te maken. Eriksen, Vertonghen en Suarez zijn gewoon klasse spelers die bij Ajax gespeeld hebben. Sightorsson hoort niet in dit rijtje thuis, aangezien hij nooit een onbetwiste basisspelers is geweest.

5 juli 2014 om 11:31

Nou die gaan echt niets kopen hoor die blijven lekker op dei geldpot zitten veel verkopen en weinig uitgeven , en in de eredivisie goed draaien maar investeren om in Europa want verder te komen ho maar want dat kost geld en dat willen ze niet uitgeven , zo kom je geen steek verder .maar wel een hoop geld in de pot .

5 juli 2014 om 12:06

@ Raymond (verheijen toevallig?), Siggi is dan ook verre van een groot talent, maar dat had je ook zelf kunnen bedenken..

Ik heb Siggy altijd wel een aardige spits gevonden. Dat hij niet fantastisch uit de verf komt heeft ook te maken met het huidige Ajax systeem met vleugelspelers die de hele tijd naar binnen trekken en zelden een bruikbare voorzet afleveren. Desondanks toch in elke belangrijke wedstrijd bepalend geweest met een doelpunt. Ik vind hem echter wel veel te blessuregevoelig. Verkopen lijkt mij dan ook de beste optie voor beide partijen.

Dat zou een opluchting zijn. Heeft in 3 jaar tijd misschien 3 leuke wedstrijden gespeeld maar voor de rest ben ik hem liever kwijt dan rijk!

Vond hem niet echt overtuigend bij Ajax. Vraag me dan ook af of hij het niveau in de Pl wel aan kan. Vind trouwens wel dat er nu nog wat bij mag bij Ajax in de spits. Al met al is het nu wel erg jong en onervaren.

Doe niet zo moeilijk Ajax.
Hij komt tekort voor Ajax en met hel geld dat er binnenkomt kun je het meteen reserveren voor de afkoopsom van Milik.

Als hij met vleugels word bediend is het een prima spits, fysiek wel kwetsbaar veel blessures.
Als QPR met 4/6 miljoen komt is hij wel vertrekken lijkt me.

Maakt geen zak uit wat het bod is.. Strik erom en het vliegtuig in schoppen

@theedge: De onderhandelingen zijn begonnen.
Wat moet Ajax doen gelijk als ze 4 miljoen bieden gelijk verkopen?
Ze zijn geïnteresseerd dus ze zijn aan het bieden, als er iets op jou spullen word geboden wil je er toch ook het maximale uithalen?

Als ze er een miljoen of 7 voor kunnen krijgen is het mooi meegenomen.

7 juli 2014 om 16:34

Loop niet zo te dromen jongen, eet je pizza op.

Sigie kan de PL absoluut aan, lekker voorin trekken en sleuren. Dat ligt hem wel.

7 juli 2014 om 19:25

Als hij maar niet geblesseerd raakt...

Nou ik denk niet dat je sightorsson verkoopt voor 12 miljoen.

12 en een half? Zijn ze gek geworden daar in Amsterdam? Ik zou zeggen strik erom en wegbrengen.

Mooie prijs 6.5 miljoen. Verkopen die hap, is ook een stuk leuker voor de neutrale kijker.

Welke wedstrijd heeft Redknapp gezien? Had hij zijn bril wel bij of iets te veel bier op?

7 juli 2014 om 16:39

Hij was bij de wedstrijd Ajax-PSV thuis waarvan Sigthorsson scoorde.

12,5 miljoen? Wauw als Overmars dit voor elkaar krijgt dan maak ik een standbeeld voor hem!

Zou toch geweldig zijn als er een 8,5 miljoen euro uit gaat komen, Siggi een mooie transfer en Ajax een mooi bedrag.

Als ik PSV was zou ik maar haast gaan maken met het binnenhalen van Luuk, anders gaat hij misschien toch nog naar Ajax.

Vele Ajax en PSV supporters twijfelen aan de kwaliteiten van Luuk, maar Frank en zijn staf en PSV beleidsmensen twijfelen niet.

7 juli 2014 om 16:55

Zou hilarisch zijn. Een spits die absoluut niet heeft weten te overtuigen nog met een mooie winst verkopen.

7 juli 2014 om 17:01

Kwaliteiten heeft hij zeker, maar die waren niet goed genoeg voor Ajax.

QPR heeft door de promotie weer meer mogelijkheden en willen hem graag hebben, deal zal er dus wel komen.

' De club uit Amsterdam hoopt op een bedrag van ongeveer 12,5 miljoen euro.'

Say what??? 12,5 miljoen? Gaan ze natuurlijk nooit krijgen voor een vrij beperkte spits. Bedoel, Pelle zal waarschijnlijk ook bedrag in de buurt van die 12 miljoen(10 waarschijnlijk) en die vind ik toch al gauw 1 tot 2 klassen beter.

Nee, als Ajax er meer dan 7 uit weet te halen dan zijn ze spekkoper. 6,5 vind ik persoonlijk al een miljoen of 2 teveel. Bij QPR zijn ze niet helemaal lekker of hebben ze een andere spits in gedachte.

Volgend bod gewoon accepteren en verkopen deze gast!!! Er zit al genoeg cash in de kas dus de volgende bod moet acceptabel zijn.

Alsof Ajax 12.5 miljoen vraagt voor een spits die ze wel willen laten gaan.... wie gelooft dit nou? Lachwekkend....

7 juli 2014 om 16:49

Als Ajax begint met 12,5 zullen ze uiteindelijk wel rond de 8,5 miljoen krijgen. Onderhandelen heet dat.

Waarom niet niet vragen.. gewoon eerst even bluffen. Gaan al genoeg spelers weg voor een habbekrats. Eruit halen wat er uit te halen valt. Zal idd niet veel meer worden dan 7 milj. Maar dan maak je toch winst op een speler die weinig speelde!

Onderhandelen is ook een vak. Als professionele club hoort dat er bij. Elke euro is meegenomen. Maar hij zal vast en zeker vertrekken.

Vorig jaar heeft Southampton ook al 12 miljoen op Sigthorsson geboden. Ajax vraagt 12,5 miljoen en QPR biedt 6,5, ze zullen er wel rond de 9,5/10 miljoen uitkomen. Verder is Siggy wel een veel betere spits dan hij op het eerste oog doet lijken. Hij werd ook vaak misbruikt en niet optimaal benut. Siggy is echt een spits die goed in Engeland past en ik denk dat hij het daar verrassend goed gaat doen.

7 juli 2014 om 18:18

Toch denk ik dat 9 a 10 miljoen een geschenk uit de hemel zal zijn.

7 juli 2014 om 18:28

Natuurlijk is dat een geschenk uit de hemel. Siggy past gewoon niet zo goed in het Ajax spel anders had je hem nooit weg moeten doen. Als je nu 9/10 miljoen voor hem kan vangen maak je er nog dikke winst op ook.

7 juli 2014 om 21:22

Ja helemaal eens. Ik was al blij met 10 miljoen voor Sigi, Vermeer en Moisander.... Had niet verwacht dat ze zo;n transfer waarde zouden hebben.

@feyenoord126 : Pelle heeft nog maar een contract voor één jaar, Siggy nog voor een jaar of 2.
Ook is Pelle al wat ouder dan Siggy, en 2 totaal verschillende spelers.

En Ajax vraagt 12,5 mil, daarmee willen ze aangeven dat ze genoeg nemen met een klein bod van 6,5 mil.
Engelse clubs zullen ook niet echt afhaken als er een paar miljoen tussen vraag en aanbod zit.
Zullen wel op een bedrag tussen de 8 en 10mil uitkomen.

Zou toch de beste oplossing zijn zowel voor Ajax als voor Siggy!

7 juli 2014 om 17:40

Pelle nog maar een contract voor een jaar?? Ken je feiten! Het contract van Pelle loopt nog 3 jaar door.

hij heeft een contract voor maar 1 jaar, dus als ze der 8 miljoen voor kunnen krijgen gelijk verkopen! dan heb je ze aankoop bedrag plus een winst terug. Dan zou je nog kunnen kijken voor nog een extra spits!

Zo zo, wij weten ondertussen in nederland dat mnr zijn fysiekgestel niet bijster goed is. Gezien er in de PL nog meer van je gevraagd word op dat gebied, vraag ik mij af of mnr het daar wel goed gaat doen?

10 miljoen en ik ben heel blij, dan kun je nog makkelijk Luuk de Jong halen en ook nog nadenken over een linksbuiten.

Als je je investering eruit krijgt zou ik hem al verkopen. 12,5 miljoen is een aardige vraagprijs, maar geen enkele club gaat dat voor een speler uit Nederland betalen die niet wekelijks uitblinkt en nog een 1-jarig contract heeft. Ik zou hem voor 7 a 8 miljoen al verkopen. Neemt niet weg dat Ajax over het algemeen goed onderhandelt en een hoger bedrag krijgt dan verwacht.

Ik denk wel dat Sigi beter kan als hij betere buitenspelers heeft. Bij Ajax speelde hij soms zelf op de vleugel of waren er spelers die steeds naar binnen kwamen. Ik zeg geen risico nemen en gewoon verkopen voor 8 miljoen.

Verstandig om niet meteen ja te zeggen. Dat heeft Overmars vaker al wel gedaan - zie Eriksen en Vertonghen. Maar dit komt wel rond. Neem aan dat er natuurlijk weer geen vervanger nodig is?!?

7 juli 2014 om 21:35

De Boer heeft juist wel aangegeven dat een vervanger nodig is. We zouden anders vier opties voor de spits (Bojan, Hoesen, De Jong en Sigi) vervangen door twee jonge spitsen (Milik en Zivkovic).

7 juli 2014 om 22:26

Tja dan snap ik niet - terwijl ze weten dat Sigthorsson toch wel vertrekt - er zo hard geroepen wordt dat er geen vervanger komt voor De Jong.

Een Engelse promovendus met Harry Redknapp als coach: als dit niet een weergaloze transfersom gaat opleveren, weet ik het ook niet meer. Bij Ajax zijn ze daar blijkbaar ook van op de hoogte gezien het afwijzen van het eerste bod. Een normale club zou nooit zoveel geld over hebben voor deze matige spits, maar in Engeland doen ze niet zo moeilijk over prijs/kwaliteitsverhoudingen. Een miljoen of 8 en je hebt al fantastische zaken gedaan, hopen natuurlijk op meer.

Verkopen zou ik zeggen echt dom dat ze zoveel vragen. Is vaak geblesseerd en mist veel kansen

Deze speler past niet bij ajax kan niet goed combineren hij moet bij een ploeg zitten waar hij veel hoge ballen krijgt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren