Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Barcelona gaat in zee met Arsenal en accepteert bod op Alexis'

Laatste update:

Het ziet ernaar uit dat Arsenal een grote slag gaat slaan op de transfermarkt. Nadat de club vorig jaar met de komst van Mesut Özil openlijk afstand deed van het beleid om vooral jongere talenten aan te trekken, lijkt het dit jaar de beurt aan Alexis Sánchez om the Gunners te komen versterken. Barcelona zou al een bod van veertig miljoen euro op de Chileen hebben geaccepteerd.

/

Mocht die informatie, die in de Britse media momenteel de ronde doet, juist blijken te zijn, dan troeft Arsenal andere geïnteresseerden als Manchester United, Liverpool en Juventus af. Het is echter nog wel de vraag waar de voorkeur van de speler ligt, al zou hij in vertrouwde kringen al hebben aangegeven graag naar Arsenal te willen komen. Arsène Wenger wil de komende 48 uur gebruiken om de speler nog een laatste zetje in de goede richting te geven.

De 25-jarige Alexis zou al hebben aangegeven dat hij 'in principe' akkoord gaat met het aangeboden 'financiële pakket'. Mochten ook de laatste plooien worden gladgestreken, dan meldt de speler zich mogelijk begin komende week al in Londen voor een medische keuring. Voor Barcelona betekent het dat de komst van Luis Suárez weer een stukje dichterbij is: het geld dat wordt geïncasseerd voor Alexis kan namelijk meteen worden uitgegeven.

Met Alexis Sánchez gaat Arsenal meedoen om de titel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En wat gaat er dan gebeuren met Walcott?

6 juli 2014 om 16:52

Walcott blijft denk ik wel bij Arsenal maar het zou kunnen dat Cazorla vertrekt aangezien Atletico Madrid interresse heeft in hem. Het liefst zie ik hem graag blijven maar als hij terug wilt naar Spanje dan begrijp ik dat wel.

6 juli 2014 om 16:54

Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat zowel Alexis als Walcott beide op de RW-positie spelen.

6 juli 2014 om 17:00

En Chamberlain en Cambell of zo kunnen ook al rechts uit de voeten. Het wordt druk daar, tenzij Sanchez gehaald wordt voor de spitspositie..

6 juli 2014 om 17:00

Alexis kan ook spits of false nummer 9.

6 juli 2014 om 17:02

Alexis kan op meerdere posities in de aanval spelen, hij kan RW, LW, ST, CF. Bij Chili laat hij zich soms inzakken om als een soort spelmaker te spelen. Bij Barcelona vond ik hem overigens het best tot zijn recht komen in spits, daar heeft/had hij de vrijheid en ruimte om een actie te maken.

Kijk maar naar het afgelopen seizoen, Messi week vaak uit naar de rechterkant waardoor Alexis in de spits kon opduiken. Misschien was het indirect het gevolg dat het afgelopen zijn beste was in dienst van Barca.

6 juli 2014 om 16:54

Als het goed is gaat 1 van die 2 op links spelen, of Alexis is gehaald voor de spitspositie. Misschien wil Wenger met 2 spitsen spelen, samen met Giroud. Dan heb je Campbell en Sanogo nog achter de hand.

Top aankoop, alleen vraag ik me af wat er met The Ox gaat gebeuren?

6 juli 2014 om 16:57

Oxlade Chamberlain kan prima op het middenveld spelen.

6 juli 2014 om 17:05

Wenger had al gezegd een spits te willen halen die met en zonder giroud kan spelen. Sanchez bezit alle kwaliteiten die een spits nodig heeft en kan dus op flanken. Topaankoop!

6 juli 2014 om 17:00

Als Walcott fit is komt hij altijd wel aan zijn minuten. Misschien geen standaard basisspeler, maar daar is hij ook niet goed genoeg voor. Wel een heerlijke selectiespeler om erbij te hebben.

6 juli 2014 om 17:37

Walcott staat als hij fit is sowieso in de basis. Die speelde zo goed toen hij in vorm was. Met zijn snelheid altijd gevaarlijk en zijn afmaken is ook verbeterd.

6 juli 2014 om 18:05

Inderdaad, is de enige speler die diepgang heeft. Met Özil en Cazorla die mooie steekpasses in huis hebben is hij zeker een basisspeler waard

6 juli 2014 om 18:26

Sommige wedstrijden ga je niks aan hem hebben, andere wedstrijden is er geen waardevollere speler dan Walcott. Vandaar dat ik zeg dat hij hoe dan ook aan zijn wedstrijden gaat komen, maar geen onbetwiste basisspeler zal worden zoals Ramsey en Koscielny.

6 juli 2014 om 22:34

Zal me ook niks verbazen als we volgend seizoen een 442 gaan spelen. Middenveld met Ramsey en een verdedigende middenvelder. Op de flanken Cazorla en Ozil die naar binnen trekken en vrije rol krijgen. Giroud en Sanchez in het twee spitsensysteem.

6 juli 2014 om 17:04

Wat dacht je van we hebben meer dan Walcott en de huidige selectie nodig om mee te doen om de prijzen. Snap niet dat mensen zich afvragen wat er met de huidige spelers gebeurt bij versterkingen. Ze zijn alleen qua positie vergelijkbaar en Walcott zijn wapen is sowieso ongeevenaard.

6 juli 2014 om 17:58

@ uamigo,

Ik denk dat Alexis Sánchez ook vanaf links kan spelen en dan zal Arsenal dus met Theo Walcott vanaf rechts spelen, Alexis Sánchez vanaf links en Mesut Özil als aanvallende middenvelder.

Verder is Sánchez echt een fantastische aankoop voor Arsenal en ik hoop dan ook dat de transfer van Sánchez naar Arsenal doorgang zal vinden.

Ook Serge Aurier, van Toulouse, zal zo goed als zeker naar Arsenal komen als opvolger van Bacary Sagna. Aurier, vind ik, ook echt een prima opvolger voor Sagna.

Ikzelf zou deze spelers nog verkopen, zodat er extra geld vrijkomt, waar Arsenal dan ook nog een aantal goede aankopen van kan doen:

- Benik Afobe.
- Francis Coquelin.
- Johan Djourou.
- Ryo Miyaichi.
- Mikel Arteta.
- Tomáš Rosický.
- Thomas Vermaelen.

Thomas Vermaelen zal waarschijnlijk voor twaalf miljoen naar Manchester United vertrekken, Tomáš Rosický is al aardig op leeftijd en echte veel bijzonders heeft hij niet meer, vind ik, en Mikel Arteta kan het niveau ook niet echt meer aan en zal waarschijnlijk ook vertrekken bij Arsenal.

Ikzelf zou me dan versterken met deze spelers:

- Asmir Begović.
- Serge Aurier.
- John Stones.
- Alexis Sánchez.
- Wilfried Bony.

John Stones, zou ik, dan rustig brengen. In zijn eerste seizoen dus zo nu en dan mee laten spelen en het seizoen daarna de rol van bijvoorbeeld Laurent Koscielny of Per Mertesacker overnemen.

Ik zou dan in deze opstelling spelen (zie opstelling). Op de bank heb je dan spelers als Wojciech Szczęsny, Lukas Podolski, Olivier Giroud, Alex Oxlade Chamberlain, Santi Cazorla, Joel Campbell en dus John Stones.

Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die Jack Wilshere en Aaron Ramsey niet naast elkaar hebben, omdat ze dan te aanvallend ingesteld zijn.

Maar ik zie dat juist wel zitten. Ik hoop dat Arsène Wenger een controlerende middenvelder, die gewoon meehelpt met het aanvallen en verdedigen, van Wilshere maakt en dat Wilshere zelf dan ook nog is prima mee kan voetballen is ook al helemaal goed.

Begovic
Aurier
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Ramsey
Wilshere
Walcott
Özil
Sánchez
Bony
6 juli 2014 om 19:05

En Debuchy dan? Klasse rechtsback, en dat zeg ik niet omdat ik fan ben. Niet in de basis, dan wel op de bank.

6 juli 2014 om 19:32

Kerel, Johan Djourou is al verkocht aan Hsv. Tomas Rosicky heeft zijn contract verlengd met nog een jaar en heeft ook dit seizoen weer zijn grote waarde bewezen (bv de FA Cup derby tegen Spurs.
Beetje beter research doen voordat je wat roept.

6 juli 2014 om 19:54

@ Berlin Gunner,

Dat van Johan Djourou wist ik dan niet en dat Tomáš Rosický zijn contract heeft verlengd, maakt niets uit.

Ken jij het verhaal van Éric Abidal? Dan heb ik volgens mij al genoeg gezegd over Tomáš Rosický en zijn contract verlenging (ook al is het een paar maanden geleden).

6 juli 2014 om 20:20

Ken jij het verhaal van een andere speler die verlengde en 2 dagen later weg was? Kan er zo 1,2,3 niet een voor de geest halen.

Daarnaast was Rosický dit seizoen vaak een van de beste op het veld, zo iemand moet je niet weg doen.

6 juli 2014 om 21:30

Debuchy ipv Aurier vind ik een logischere vervanger van Sagna omdat Bellerin anders geen toekomst heeft. Debuchy is op dit moment ook beter dan Aurier.

6 juli 2014 om 18:20

Walcott in de spits daar speelde hij ook vaker dit seizoen

6 juli 2014 om 21:49

Met Alexis Sanchez erbij heb je een speler die op meerdere posities uit de voeten kan(zoals ook hierboven meermaals aangegeven is. Maar door Walcott te verkopen zou je jezelf in de voet schieten. Afgelopen seizoenen was de selectie namelijk niet breed genoeg om eventuele blessures goed op te vangen. Vaak een talent of een mindere reserve verving de abcent. Dus nu zou je toch wat langer voor de prijzen kunnen meespelen als er dus blessures/schorsingen plaats vinden. Ook kan Wenger in de FA Cup eindelijk eens wat fatsoenlijks opstellen.

Zo snel gaat het bij Barcelona. Slecht beleid elk jaar moet er een spits wel weg. Zoals Zlatan, nu weer Sanchez alsjeblieft zeg.

6 juli 2014 om 16:54

ibrahimovic was 4 jaar geleden en alexis dit jaar je zegt dat elk jaar een spits weg moet?

6 juli 2014 om 17:02

Vorig jaar villa en dat jaar ervoor bojan?

6 juli 2014 om 17:08

Bojan heeft het nooit ergens laten zien behalve in de jeugd. Over de rest valt te twisten.

6 juli 2014 om 17:08

Bojan kan het niveau dan ook echt niet aan. Zlatan paste niet en Villa was na zijn beenbreuk niet meer de oude. Dan moet je wel een nieuwe aanvaller kopen. Dat ze dat met te veel geld doen is waar. Zoals nu ook met Suarez, van mij mag hij weg blijven en het liefst blijft Alexis. Maarja Zubi he wat doe je er tegen.

7 juli 2014 om 09:13

Bojan heeft Zlatan uit de basis gespeeld. Echter kwam er elk jaar een grote naam bij, die dan weer vóór Bojan in de pikorde kwam. Toen Bojan vertrok uit Barcelona, is het bergafwaarts gegaan. Die kerel kan maar in 1 systeem spelen, blijkt.

6 juli 2014 om 17:05

Logica,
Verkoop je beste spelers, koop een onnodige bijtertje. En vooral geen verdedigers kopen!! Toppie..
Echt om ziek van te worden dit bestuur, laporta where are you.

Ozil met Walcott en Sanchez voor zich ... pfff

6 juli 2014 om 16:52

Oooooo, dat is geweldig. Zoveel snelheid. Zoveel techniek. Scorend vermogen. En dan een kopsterke spits erbij?

6 juli 2014 om 16:55

Zoals? We hoeven geen spits meer hoor. Giroud kan toch ook wel koppen, en we hebben Campbell en Sanogo ook nog.

6 juli 2014 om 17:00

3 erg matige spitsen. Campbell ken ik niet goed, behalve van het wk. Sanogo maakte een goede indruk, maar scoort niet.
Giroud heeft bewezen van toegevoegde waarde te zijn met zijn voetballende kwaliteiten maar scoort ook te weinig.

Hoe zit het met de situatie Mandzukic? En Dzeko zal ook wel te halen zijn.

6 juli 2014 om 17:09

Ik wil niks meer aan toeval of blessures en shit overlaten, een extra spits is een must.

6 juli 2014 om 17:32

Mandzukic is net zo'n speler al Giroud alleen dan effe wat beter. Haal dan een type Sturridge. Dit is gewoon goed hoor, alleen nog een dmv en een keeper. Debuchy is al binnen dacht ik

6 juli 2014 om 16:59

Ozil? Hij doet ook niks met Muller voorzich... Ik heb altijd gezegd, dat je Ozil de juiste spelers moet geven, maar ik trek die woorden terug. Deze jongen is te wisselvallig. Dat 2011/2012 niveau zal hij volgens mij niet zo snel meer halen.

Sanchez zal een betere aankoop zijn dan Ozil. De tijd zal het bepalen.

6 juli 2014 om 17:02

Ozil zoals hij nu is, is niks waard. Maar dat voetballen is hij echt niet verleerd. Het is een combinatie van heel veel factoren waardoor hij gewoon niet presteert denk ik. Het is vooral ook een mentale kwestie waar hij overheen moet komen, zodat hij weer frivool kan spelen.

Özil is in potentie nog steeds de beste 10 ter wereld, hij moet alleen leeg in zijn hoofd zijn en gewoon lekker voetballen. Kijk naar Ramsey, bij hem was het ook mentaal..

6 juli 2014 om 17:11

Ja maar Ramsey is een killer.. Als het voetballend niet lukt, dan lukt het wel qua inzet en doorzettingsvermogen. Als het voetballend niet lukt bij Ozil, dan heb je echt niks meer aan hem. En hij is altijd kapot na 70min, dus je kan ook niet zeggen dat je hem in het veld moet laten omdat hij een bepalende speler is.
Ozil hoort te spelen, maar alleen als hij in topvorm is anders gaat het team het voelen (vooral in verdedigend opzicht):
De bal knullig kwijtraken (dat kan), maar ipv gelijk op te staan, gaat hij janken om en vrije trap, terwijl zijn team gecounterd wordt.

Alexis, alhoewel hij een Barca speler is, vind ik meer een leider dan Ozil. Hij is een winnaar en mentaal veel sterker. Zulke type spelers zijn echt schaars. Bijvoorbeeld die assist tegen Australie volgens mij? Zoiets kan je elk weekend van hem verwachten

6 juli 2014 om 17:11

Het is niet zomaar gewoon lekker voetballen he. Je moet ook de gedrevenheid hebben om iedere week te presteren. En die ontbreekt bij ozil gewoon. Hij vindt het soms gewoon wel best. Echte toppers als Ronaldo, Messi, suarez en Robben onderscheiden zich omdat ze ie-de-re wedstrijd beslissend willen zijn. Dat gaat gewoon niet op voor ozil en daarom zal hij nooit absolute top worden..

6 juli 2014 om 17:19

@ Pieterpost

Dat bedoel ik dus. Ik weet niet of hij wel/geen absolute top zal worden (top 5/10), maar ik heb een gevoel dat Ozil het soms wel okay vind als het even niet gaat. Hij wordt echt onzichtbaar en dit kan niet als je een leider van een elftal bent.
Zijn body language is gewoon fa-taal.

6 juli 2014 om 17:40

In de Duitse media wordt hij onterecht verguisd. Omdat bijna de hele Duitse selectie bestaat uit fysiek sterke spelers die de hele wedstrijd blijven rennen, betekent niet dat Ozil dezelfde speelstijl moet hanteren. Ozil heeft een andere, 'niet Duitse' voetbalstijl en brengt daarmee juist rust en controle in het elftal. Low kiest hier expres voor, omdat het een extra dimensie in het voetbal brengt.

In Engeland heeft hij nu zijn eerste seizoen gehad. Hij stond in het middelpunt (eerste grote aankoop sinds lange tijd) en moest wennen aan de Engelse speelstijl en zijn ploeggenoten. Een eerste seizoen is altijd zwaar. Je kan hem pas beoordelen in het komende seizoen. Dan moet blijken of Ozil past in Engeland en bij Arsenal. Ik heb er vertrouwen in dat hij, met de juiste mannen om hem heen, een gouden speler wordt voor Arsenal. Zeker als Walcott weer terug is met zijn diepgang en Sanchez met extra dreiging richting de 16.

6 juli 2014 om 18:53

Ja dat hebben meer ogenschijnlijk geweldige voetballers. Body language zie je inderdaad heel veel aan en aan de Robben van nu zou iedereen een voorbeeld moeten nemen. Zijn houding (dat snelle en continu gefocust zijn en door blijven gaan na tegenslag) is op dit moment buitengewoon. Zo haal je echt het maximale uit jezelf altijd! Lens bijv. Is qua body language weer het tegenovergestelde en daarom bakt hij er ook niks van op een Wk..
Tja een ozil met de houding van robben..dan ga je pas wat beleven

6 juli 2014 om 19:26

Ozil heeft de meeste keypasses van alle Duitse spelers dit WK, terwijl hij als een soort vage buitenspeler misbruikt wordt. Daarnaast was Ozil in de wedstrijden waarin Walcott meedeed gewoon goed.

Maar waarom letten op feiten als je ook gewoon lekker subjectief kunt zijn.

6 juli 2014 om 19:30

Wie moet anders de keypassen geven Gto?
Daar is Ozil toch voor? Ik zou me diep diep schamen als hij ook niet de meeste keypassen zou hebben gegeven.
Gotze zit geregeld op de bank. Muller is een spits. Khedira een box to box en Kroos/schwein Cm's. Van wie moet de keypasses komen dan?

6 juli 2014 om 19:45

Ja, daar staat die voor en dat doet hij dus ook. Overigens is een buitenspeler niet per se de gene die de keypasses moet geven. Als je per se zo wil spelen als Duitsland doet kun je beter Ozil op de bank zetten. Bij Real Madrid was het ook vaak niet best als hij naar de zijkant moest.

Op 10 heeft hij dit seizoen bij Arsenal vaak genoeg een hoog niveau gehaald, alleen niet als Walcott en Ramsey niet speelden. Dan was er gewoon te weinig diepgang en Ozil heeft mensen nodig om diep te sturen. Hij is simpelweg niet het type speler dat kansen voor zichzelf creëert.

6 juli 2014 om 19:51

Alleen als Duitsland niet in balbezit is, is hij een buitenspeler. Zodra Duitsland de bal verovert mag hij zwerven. Ozil was altijd supergoed en ook trefzeker voor Duitsland. De Madridistas vroegen zich ook af waarom hij altijd zo goed speelt voor Duitsland en niet voor Real, dus aan de tactiek van Low zal het niet liggen.

Het ligt aan zijn dramatische vorm en zwakke mentaliteit. Hij kan het gewoon niet volhouden meer dan 10 wedstrijden oprij bepalend te zijn. Sinds hij bij Arsenal speelt heb ik hem meer slechte dan goede wedstrijden zien spelen.

6 juli 2014 om 19:53

Naast Ozil is er nog een middenvelder bij Duitsland die zijn niveau niet haalt. Schweinsteiger. Een middenveld met Khedira en Kroos controlerend en Ozil op 10 met daarvoor Schurrle, Klose en Muller lijkt mij de beste oplossing.

Goed, dan nog heel even on topic. Sanchez lijkt me een zeer goede aankoop. Wat Arsenal vooral nog nodig heeft is een Cvm. Tenzij Wenger het aandruft om Ramsey-Ozil-Wilshere op het middenveld te zetten. De backs zouden ook sterker bezet kunnen worden, maar op zich begint het zo ergen op te lijken.

6 juli 2014 om 20:53

Vinden jullie 40 miljoen niet een beetje veel? Wel een goede speler

7 juli 2014 om 13:13

Als bale 100 mil is dan is Sánchez dat ook minstens waard. Barca is gewoon slecht in onderhandelen.

Yesssssssss hopelijk is dit waar. Alexis Sánchez vertrekt naar Arsenal voor 40 miljoen euro bijna alle betrouwbare media melden dit nu. Hopelijk word deze deal niet afgeketst.

Breaking: Officiële FC Barcelona tv meld nu dat Barcelona een bod van
£32m heeft geaccepteerd en dat Alexis Sánchez al een persoonlijk akkoord
heeft bereikt met Arsenal. Medische keuring moet waarschijnlijk aankomende
week gebeuren.

Dit is echt geweldig! Heerlijke speler om erbij te hebben zeg. Word Sanchez gehaald voor de spitspositie of om Walcott/cazorla te vervangen?

6 juli 2014 om 16:54

Hij is veruit het beste als winger. Hij valt op door zijn tomeloze inzet (hij zet zich voor 120% in) en zijn snelheid/dribbels.

Jammer dat Barca hem wegdoet, het was een van mn favoriete spelers, maar Zubi zal wel Suarez willen halen :-(

6 juli 2014 om 17:02

Samchez is beter als 2e spits..

6 juli 2014 om 17:32

ik denk voor cazorla, wallcot gaat niet weg, walcott word ieder jaar wel iets beter, en hij is een engelsman

wauwww kom oppp. Als dit waar is. Is Arsenal gked bezig. Eindelijk vroeg inkopen ipv last minute.

Zou een geweldige aankoop wezen! Samen met Debuchy en een Nigel de Jong gaan we meedoen om het kampioenschap!

Zou mooi zijn, maar niet echt een noodzakelijke transfer, op de flank staan we al vrij sterk. Voor 40 miljoen hadden ze ook wel een topspits kunnen ophalen zoals Benzema of Mandzukic.

6 juli 2014 om 16:53

Manzukic past totaal niet in het Arsenal systeem en Benzema is onhaalbaar. Misschien als het Real lukt om Suarez te kopen. Alleen dan zie ik Benzema naar Arsenal gaan.

6 juli 2014 om 16:55

Suarez is al naar barca he ..

6 juli 2014 om 17:25

Suarez is toch nog niet weg uit Liverpool?? En het maakt niet uit wie eigenlijk, kan ook Falcao zijn.

6 juli 2014 om 17:20

Grapjas, Sánchez is juist een speler waar het aan ontbreekt. Een winger van wereldniveau die zorgt dat Özil zijn kwaliteiten optimaal kan benutten..

Giroud met Sánchez moet prima gaan, Olivier doet de fysieke arbeid en Alexis draait daaromheen.

Verder is de verdedigende middenvelder -positie de allerbelangrijkste, maar Sánchez kan wellicht belangrijker zijn dan een Benzema.

Moet je eens voorstellen voor hoeveel gevaar de man kan zorgen. Continue in beweging, acties makend en ruimtes trekken.

6 juli 2014 om 17:33

flank zitten we dun, podolski, walcott, gnabry en chamberlain zijn echte vleugelspelers, dus

6 juli 2014 om 19:16

Ik blijf Podolski meer een spits vinden.

6 juli 2014 om 19:56

ja maar bij arsenal staat hij altijd aan de linkerkant en als invaller

6 juli 2014 om 20:03

Podolski is meer een 4-4-2 spits. Chamberlain kan dan ook nog eens beter als middenvelder uit de voeten.

Dit zou geweldig zijn !

Juve zou maandag, morgen dus, nog een gesprek met Sanchez en zijn zaakwaarnemer voeren, als soort van laatste poging hem te overtuigen. Hopelijk lukt het, maar vrees er nu toch wat voor. De berichten in de media zijn wel tegenstrijdig ten top, volgens de Engelse media word het Arsenal, volgens de Italiaanse Juve, afwachten, iedereen meld gewoon wat zij hopen alsof het al waarheid is zo lijkt het wel.

6 juli 2014 om 16:56

Dat zou goed mogelijk zijn. Zo zou Alexis heel graag met Vidal samen willen spelen en Juve heeft met Isla nog een andere landgenoot? We zullen zien.

6 juli 2014 om 17:05

@donandres

Isla is ook een Chileen inderdaad, maar het is maar de vraag of Vidal blijft, voetballers kijken vaak erg naar vrienden als ze verhuizen van club, misschien wil hij afwachten of Vidal wel blijft bij Juve? Ze zouden elkaar in de PL wel enkel als tegenstanders tegenkomen dan.

6 juli 2014 om 17:34

Maar vidal gaat toch weg? en volgens de bronnen biedt arsenal meer geld voor sanchez dan juve dus voor barca is arsenal het beste vanwege het geld

6 juli 2014 om 17:49

Het is helemaal nog niet zeker dat hij weg gaat, zeker is dat Juve niet en Vidal, en Pogba zal laten gaan. De ene bron meld dat United akkoord is met Juve, de andere meld dat Juve eigenlijk 55 miljoen plus Nani eist, en er zijn er ook die melden dat Vidal heeft gezegd dat hij blijft. Het is allemaal enorm tegenstrijdig, het zal gewoon afwachten worden.

6 juli 2014 om 18:06

Ze moeten toch eerst verkopen om eventueel sanchez te kopen? Ik ben er niet van de hoogte van de financiele mogelijkheden van juventus. Ik heb wel wat bronnen dat ook pogba eventueel te koop is en net als vidal, maar we moeten zeker afwachten al lijkt deze transfer wel erg dichtbij te komen voor Arsenal

6 juli 2014 om 18:17

Nee dat niet hoor, Juventus heeft zo'n transferbudget van om en nabij de 40 a 50 miljoen, onlangs is Vucinic verkocht voor 6.5 miljoen dus nu is het 46 - 56 miljoen. Niet erg veel maar genoeg om Sanchez te halen.

6 juli 2014 om 16:58

Ik denk eerlijk gezegd dat Alexis het liefst terug naar Italië wilt gaan, maar dan moet Juventus minstens evenveel bieden als Arsenal. Laatst nog gelezen dat ze niet verder dan 20 miljoen willen gaan. Alexis zou het bij zowel Arsenal als Juventus heel goed doen.

Al betwijfel ik of Arsenal wel 40 M heeft geboden. Niet omdat ze het niet kunnen, maar wel omdat het wel heel snel is. Niet lang geleden hadden ze nog 32 M geboden. Dan is in mijn ogen de volgende stap 35 en niet ineens 40 M.

6 juli 2014 om 17:07

Vergeet niet dat Arsenal nog redelijk wat geld vam barca krijgt.

6 juli 2014 om 17:09

Ik las dat ook meestal ja, dat hij liever terugkeert naar Italië om bij zijn vrienden Vidal en Isla te voetballen. Juventus is denk ik niet bereid 40 te betalen, dat doet de club normaal gezien niet, zeker niet in deze tijden. Wat hoop ik echter dat Sanchez komt, dat is een droom die werkelijkheid word!

6 juli 2014 om 17:12

@ stravven

Als ik me niet vergis dat heeft Barca Arsenal al betaald na Cesc verkocht te hebben.

Ik zie Arsenal al favoriet om Alexis binnen te halen.

@ Alexdelpiero10

Nee, Juve is geen club dat met geld smijt. Alexis zou zowel voor Juve als voor Arsenal goed zijn. Ik denk ook dat Alexis het liefst naar Juve gaat, maar dat het financieel moeilijk voor Juve gaat zijn. Zeker als een andere club veel meer geld wilt geven.

6 juli 2014 om 17:33

@alex,

Juventus gaat helaas geen 40 miljoen bieden, zeker niet als je kijkt dat niemand uit onze selectie meer dan 20.000.000 heeft gekost m.u.v. Buffon.

Ik heb er een hard hoofd in, maar misschien komt er een klein wonder dat Barcelona toch overhaalt om Alexis naar ons toe te laten komen voor een lager bedrag

6 juli 2014 om 17:54

Denk het ook niet Bianconeri_, en Buffon dateert dan nog uit een ander tijdperk waarin geld wel vlotter gehanteerd werd, al is hij die bijna 50 miljoen dubbel en dik waard geweest imo

Laten we hopen, de enigste hoop die we hebben is dat Alexis zelf liever naar Juve schijnt te komen, we zullen zien

6 juli 2014 om 18:08

Ik denk voor Arsenal snel wilt zijn om sanchez te halen dus die 8 mil is niet veel dan

6 juli 2014 om 17:25

Chileense en andere Zuid-Amerikaanse media zeggen ook Arsenal. Spijt me zeer, maar hij komt echt naar Londen.

6 juli 2014 om 17:52

Ik zou zeggen, de huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is, niets is al zeker. Bovendien is het zo dat Alexis liever naar Juve gaat, maar Juve bied gewoon veel minder dan Arsenal.

6 juli 2014 om 19:22

Er is geen bron die de voorkeur van Alexis bevestigd, en ik heb goede hoop dat hij gewoon naar North-London komt.

6 juli 2014 om 20:08

In mei werd dit al gezegd, Sanchez zei dat hij met Vidal spelen wou, bij Juve dus. Maar zodra gaan zowel Vidal en Sanchez naar United, staan we hier allemaal mooi

Mooie aankoop van Arsenal zeg, hopelijk niet de laatste.

Goedzo Barca, maak de club kapot! Natuurlijk een geweldige aankoop voor Arsenal. Nog nooit zo'n vreselijk bestuur gezien. Je kon beter Pedro verkopen! Verdedigers komen ook niet.

Arsenal heeft een geweldige speler binnengehaald.

Ahh jaaaa dit zijn de spelers die we nodig hebben! Eindelijk echte pure kwaliteit voorin, dat hebben we sinds RVP niet meer gehad. Vind het beleid van Barcelona echt bizar, je wil vernieuwen en goede spelers halen, en dan laat je Cesc en Sanchez gaan, die juist sterspelers van een nieuwe generatie zijn.

Ik ben enorm fan van Sanchez, schat hem op dezelfde hoogte als Hazard bijvoorbeeld. Denk dat hij met zijn fysiek ook heel goed in de Premier League past.

Debuchy komt er ook aan, ben ik ook blij mee. Ga je niet op achteruit tov Sagna, en je bent er weinig geld aan kwijt. Bovendien weet je dat hij de Premier League aankan.

Goed, alleen nog een keeper en een verdedigende middenvelder, en volgens David Ornstein van de BBC gaat Arsenal daaraan beginnen zodra deze eerste twee transfers afgerond zijn.

6 juli 2014 om 17:03

Aghhh wij Barca fans moeten momenteel gewoon aanvaarden bestuur alles fout doet. Ik ben het helemaal beu met bestuur.

Alexis zou fantastisch zijn voor Arsenal. Een heel grote verschil met Hazard is dat Alexis heel hard werkt. Zelfs al staat het 3-0 voor dan nog zie je Alexis meeverdedigen. Hij is wel een speler dat veel vertrouwen nodig heeft, maar met Wenger moet dat geen probleem zijn. Als hij naar Arsenal gaat dat gaan jullie echt veel plezier hebben aan hem.

6 juli 2014 om 17:07

weet je ook of hij als spits of als flankaanvaller gaat spelen?
en wie wordt er zowat genoemd als verdedigende middenvelder?

6 juli 2014 om 17:13

Ik heb geen idee, het zou goed kunnen dat we met 2 spitsen gaan spelen, maar ik weet het echt niet.

Als verdedigende middenvelder wordt Schneiderlin veel genoemd, maar denk dat daar weinig van waar is. Is gewoon de meest voor de hand liggende speler voor de media om over te speculeren..

6 juli 2014 om 17:35

ik heb de naam wanyama, nigel de jong en schneiderlin inderdaad regelmatig zien langskomen.

6 juli 2014 om 18:10

De naam van Sami Khedira komt ook wel eens voorbij, maar ik weet niet wat we daarvan moeten geloven, zal wel een geweldige aankoop zijn natuurlijk!

6 juli 2014 om 20:04

De Jong of Khedira zou perfect zijn. Al heeft Khedira wel nog een beetje meer drang naar voren.

heeft afgelopen seizoen eindelijk bewezen het net weer te kunnen vinden

Dit zou echt een geweldige aankoop zijn! Ben alleen benieuwd waar hij zou gaan spelen op de flank of in de spits?

Het wordt nu door zoveel journalisten gemeld, moet bijna wel goed komen. Al weet je het nooit, we waren vorig jaar rond deze tijd ook al akkoord met Higuain volgens de media.

Fantastische aankoop, en ik snap helemaal niks van Barcelona's beleid. Maar goed, ik ben er blij mee!

Yeah, fantastische transfer!
Nieuwe impulsen, met name op aanvallend vlak natuurlijk en absoluut een meerwaarde, aangezien spelers als Walcott, Oxlade-Chamberlain en Ramsey zo nu en dan een twijfelgeval zijn.
Bovendien zorgen zulke transfers ervoor dat meerdere spelers komen.
Alleen is het toch nog niet de spits, de afmaker die nodig is, daar moet nog beter naar gekeken worden, of Giroud moet een wereldseizoen gaan spelen.

Toch spookt de Higuain deal nog rond in mijn hoofd. Maar dit kan toch niet meer mis gaan. Debuchy zo goed als binnen. Nu een breker: Kheidira, schneiderlin. Ik heb het idee dat Kheidira de main target is en Schneiderlin de alternatief is.
As donderdag wie weet!

6 juli 2014 om 17:37

Het schijnt een bod van 30 miljoen euro is geboden door Arsenal op Khedira.

6 juli 2014 om 20:08

Bron ? Aangezien dat namelijk veel te veel is voor Khedira. De Jong die verdedigend sterker is zou rond de 10 miljoen moeten kosten.

6 juli 2014 om 20:24

stond onder andere op goal.com en the sun

6 juli 2014 om 21:45

Beiden onbetrouwbaar.

Dit zou natuurlijk een geweldige aankoop zijn en daarmee ook een hele gekke zet van Barcelona. Waarom Alexis verkopen en dan 50 miljoen bijleggen om Suarez te halen. Ik snap het niet. Sanchez draaide dit seizoen geweldig en leek zich net volledig te hebben aangepast in Barcelona.

Anyway, Arsenal weer sterker en met verdere aankopen als Debuchy en eventueel nog Schneiderlin verwacht ik een ijzersterk seizoen van mijn club!
Dat middenveld en die aanval beginnen er toch wel heel erg goed uit te zien hoor!

Geloof het pas als hij met een arsenal shirt in zijn handen op de foto staat, nadat hij een contract heeft getekend. De media heeft het bijzonder vaak fout gehad de laatste jaren over arsenal zelfs de betrouwbare bronnen als Sky en Bbc.

6 juli 2014 om 17:16

Eigenlijk roepen ze allemaal maar wat hoor, ik denk dat ze in 8 van de 10 zaken gewoon onzin verzinnen of zelfs speculeren over transfers. Als je alles mag geloven speelde Vidal nu al bij United, Pogba bij City, Barça, Real en United, Sanchez bij Arsenal en Juve, en half Barcelona bij Psg. Ik denk dat het internet en de sociale media, welke vol zitten van zelfverklaarde transfergoeroes, het enorm lastig maken om de dag van vandaag nog veel voor waars aan te kunnen nemen. Ik zeg altijd, ik juich pas als het op de officiële site van men club staat, anders niet.

6 juli 2014 om 17:20

klopt in voetbal mag je pas iets voor waar aannemen als er handtekeningen op papier staan en officiele bevestigingen.
alles daarvoor is niet meer of minder dan een gerucht of vermoeden

6 juli 2014 om 17:53

David Ornstein (als het om Arsenal gaat zo ongeveer de meest betrouwbare bron, hij werkt bij de Bbc) zei gisteren dit: Arsenal in talks to sign Sanchez & Debouchy.

En als David iets meld kan je het aannemen als een feit, die zuigt geen dingen uit zijn duim. En zo zijn er meer bronnen, ook bijvoorbeeld The Times, Bild, Sky (italia, Deutschland en de Britse variant) zijn bronnen waar je gewoon op kunt vertrouwen.

6 juli 2014 om 18:14

Ow ik zeg ook niet dat dit niet waar is, maar dit is transfer een transfer met veel haken en ogen. Barca zou hem het liefst naar Liverpool sturen plus geld voor Suarez, en Juventus wilt hem herenigen met zijn Chileense maatjes.

We zullen wel zien wat er gebeurt ik hoop dat hij komt, maar met Arsenal heb ik eenmaal geen goed gevoel als het om transfers uitkomt...

Diego Costa en Fabregas naar Chelsea, Van Gaal naar United, Siem naar Newcastle en Sanchez naar Arsenal. Dat wordt weer een abbo op Fox International.

Zo zie ik Arsenal het liefst

Sczyney
Debuchy
Merteshaker
Koscelny
Gibbs
Ramsey
Kheidira
Sanchèz
Özil
Cazorla
Balotelli
6 juli 2014 om 17:28

Kan je mij uitleggen waarom zoveel Arsenal supporters graag Balotelli willen, zo'n druktemaker past toch helemaal niet bij de club?

6 juli 2014 om 17:28

Sánchez links en Walcott rechts. Balotelli hoor je weinig meer over, denk niet dat die nog komt.

6 juli 2014 om 17:39

Balotteli komt niet,

6 juli 2014 om 19:25

Inderdaad, Balotelli komt niet. Gelukkig. Snap niet dat een aantal Gooners Balotelli in het Arsenal-shirt willen zien.

6 juli 2014 om 19:21

Ramsey-Wilshere zou ik toch een minimum evenwaardige doublure voor halen, Khedira zou ik niet halen en zal ook erg duren zijn. Evt Javi Martinez,luiz Gustavo of Paulinho. In de spits vind ik Balotelli niet bij Arsenal passen,zorgt voor teveel problemen. Centraal achterin zou ik met het vertrek van Vermaelen ook nog iemand halen. Debuchy is oke maar laat defensief meer steken vallen dan Aurier en Aurier is ook jonger.

Szcezny
Aurier
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Ramsey
Wilshere
Walcott
Özil
Sánchez
X/Giroud

Er word ook gesproken over casillas,debuchy,kheidira,balotelli en monalos de vervanger voor vermaelen als zij allemaal komen plus sanchèz dan pakt Arsenal sowieso de titel

6 juli 2014 om 20:59

Hoe kan je in de PL sowieso de titel pakken.zelfs City pakt met die miljoenenploeg maar nipt de titel.

neem aan dat de transfer van suarez naar barcelona nu ook een zekerheidje is

6 juli 2014 om 17:42

suarez word waarschijnlijk na deze weekend afgerond, dit duurde lang vanwege sanchez, want barca wou geld + sanchez betalen voor suarez, maar sanchez lag dwars en wou naar arsenal als hij geen kans had bij barca. Bedrag is rond 75 miljoen vanwege dat suarez graag naar barca wil

6 juli 2014 om 18:18

moooi

Zou een mooie aankoop zijn, maar om kampioen te worden mogen er nog wel twee van dit kaliber bij.

6 juli 2014 om 17:43

een Verdedigende mid is nu dan een prioriteit nummer 1, die arteta vervangt, en daarna een 2e keeper en extra CV

Wat een geweldige transfer zou dit zijn

Arsenal moet ook eens een verdediger kopen...

Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Gibbs (Sagna) speelden allemaal reserve, of waren niet mee naar het WK. Niet erg sterk dus!

Rechtsback moet Debuchy of Aurier dus worden.

Centraal is Mangala een goede en haalbare optie.

6 juli 2014 om 17:55

Mangala schijnt naar City te gaan voor 40 mil euro (is wel erg veel voor een groot talent die niet echt veel heeft gepresteerd) , je kan dan beter Lovren halen voor 25 mil, die kent de competitie al.

6 juli 2014 om 17:59

Ja kan ook. Maar Liverpool is toch al met Lovren bezig?

6 juli 2014 om 18:11

Liverpool is ook mee bezig ja, maar Arsenal schijnt een dubbel deal te maken met soupthamton, 40 mil voor schneiderlin en lovren

6 juli 2014 om 17:57

Aan wat voor een opstelling denken jullie voor Arsenal?

Ik zo iets;

Szczesny
Debuchy/Aurier Mangala Koscielny Gibbs
Ramsey Özil Wilshere
Sanchez Campbell/Remy Cazorla

6 juli 2014 om 18:11

Campbell word waarschijnlijk verhuurd aan een PL team, zoals Newcastle, everton etc

6 juli 2014 om 18:50

Gibbs is een zeer goede LB, Koschielny heeft gewoon 3 wedstrijden basis gestaan en ook Vermaelen kreeg zijn kans voor Vertonghen maar raakte direct geblesseerd, Mertesacker was tot Frankrijk ook basisspeler dus hoezo niet zo goed?

6 juli 2014 om 19:29

Nou wat je zelf al zegt, omdat ze te min zijn om in de basis te staan in de nationale teams...

Voor Arsenal zijn de moet dit beter.

6 juli 2014 om 20:06

Frankrijk heeft van Duitsland verloren omdat ze Varane erin hadden staan. Dusja dan zie ik het meer als de schuld van die coach dat Kos er niet in stond eerst.

En wat gebeurd er dan met gnabry?

6 juli 2014 om 18:12

word verhuurd denk ik, is ook wel beter voor hem, speelt hij meer dus meer ervaring

Prachtige aankoop van Arsenal. Ze kunnen nu serieus meedoen om de titel.

Ik zie Arsenal wel kampioen worden hoor. Als Ramsey en Ozil fit blijven en ze een cv en cvm halen en het gerucht klopt dat Debuchi komt dan hebben ze een van de beste teams in de Pl.
Vooral Ramsey kan dit team omhoog tillen. Heb puur naar Arsenal gekeken afgelopen seizoen, omdat hij speelde.

Sanches moet de spits worden of hij moet vanaf rechts spelen wil Giroud nog in de basis staan. Ik zou Giroud eruit halen in het begin want Sanches is een type speler die zwerft en doelgericht is. Met de juiste ballen van Ozil en Cazorla zal het moeten lukken

Hopelijk gaat zijn aanpassing aan de PL snel en dan (met een goeie Ozil) zie ik Arsenal wel een rol spelen.

Even voor de duidelijkheid, als Arsenal Alexis haalt dan is hij de spits van The Gunners.

Hopen dat dit waar is want vorig jaar waren er ook teveel geruchten die niet waar bleken te zijn.

Wat zou je met hem erbij een sterk team hebben zeg.

Szces
Debuchy
Merte
Kos
Gibbs
Ramsey
Özil
CVM
Walcott
Giroud
Sanchez

Vrij goed nieuws voor Arsenal. Denk ook wel dat Sanchez goed zou kunnen aarden daar.

Geweldig nieuws! Heb extra opgelet op Alexis deze WK en ik ben echt onder indruk van deze speler.
In Barca is Messi the Bigg (small) man, maar in Arsenal kan Alexis de man zijn samen met Ramsey.
This made my day!

Het zou fantastisch zijn als Arsenal voor dat de Pre-Season begint. De transfers van
Alexis Sánchez, Debuchy en Khedira weet af te ronden bij elkaa ongeveer 80m als
je ze deze voor de Pre-Season hebben afgerond ben ik al zeer tevreden. En als
De kans zich nog voor doet dat er een topspits bechikbaar komt aan het einde van
de transfermarkt dan zou ik nog een spits er bij halen. Sanogo komt te kort als back
up en Giroud komt vaak te kort als eerste keus. Dit alles zou in principe in het budget
moeten kunnen vallen. Met dit team zou je in ieder geval zeker wel wat kunnen klaar
spelen.

Szcezney
Debuchy
Koschielny
Mertesacker
Gibbs
Ramsey
Khedira
Walcott
Özil
Sánchez
Balotelli?

Ben ik nu achterlijk of verkoopt Barcelona altijd hun spelers zonder winst en onder marktwaarde terwijl al de rest toptranfsers doet op verkoop als op aankoop???

Zo zie ik arsenal het liefst

A.sanchez 30 miljoen
J.martinez 40 Miljoen
Debuchy 10 miljoen
Remy 15 miljoen

szezsny
Debuchy
Per
Koss
Gibbs
Ramsey
J.Martinez
Walcott
Ozil
A.Sanchez
Remy

Goed nieuws voor Arsenal, slecht nieuws voor Barcelona! Wie moet er nu komend seizoen op de vleugel gaan spelen zonder Alexis en Neymar (geblesseerd)?!

Alexis als spits, gewoon doen. Geweldige voetballer

Goed nieuws voor Arsenal hoop dat ze hem binnen kunnen halen.

Worden weer top wedstrijden met Arsenal Manchester United Liverpool Chelsea Manchester City

Slecht nieuws voor Barcelona, heeft het zo goed gedaan het afgelopen jaar. Voor Arsenal zeker een versterking.

Welke nummer zou hij daar krijgen?

Jammer dan koop je hem voor 37 en met premies misschien wel 40 mil.
Dan speelt hij goed en laat hij goede dingen zien en verkoop je hem voor het zelfde bedrag?
Barca moet echt de onderhandelaars van hun ontslaan.
Werkelijk belachelijk hoeveel zij betalen voor transfers en hoe weinig ze krijgen voor goede spelers.
Ik snap dat je moet cashen om Suarez en eren verdediger te halen. Toch denk ik dan dat we straks zonder een verdediger zitten.
Barca moet echt eff zubi ontslaan en de onderlandelaars.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren